Kamp met een cadeau voor de werkgevers

Om te laten zien, dat werkgevers best 65 plussers in dienst willen houden of nemen, wil de rechtse VVD houwdegen Kamp deze groep aan het werk houden/zetten, met een flink uitgeklede CAO. “Ze hebben toch al een inkomen” (WAO en eventueel een aanvullend pensioen), aldus de hufter. Zet ze aan het werk zonder inkomen, daar zitten werkgevers pas echt op te wachten, klootzak!

Dit is de opmaat naar het volgende asociale opzetje van de VVD, na invoering van z’n aso-plan: de 45 plussers hetzelfde behandelen, als de 65 plussers, een halvering van hun vakantiedagen, een zo kort mogelijke ziekte-uitkering, geen ontslagbescherming en een halvering van het salaris, dan is ook die groep weer ‘marktconform…..’

Prem en de trekkertrek

Prem besteedde zijn radio-uitzending gisteren aan de ‘Trekkertrek’, een ‘race’ tussen landbouwtrekkers, dus een race voor boerenlullen uit Twente, inclusief ‘pin up girls’. Speciaal voor de hardwerkende Nederlanders (plus cliché: ‘met de poten in de modder’) , waar sociopaat Prem zich toerekent (waarom de bruine rum drinkende zak, zich daartoe rekent is me een raadsel). ‘Soo un mooooie race, op soo un soewaar ding’.
Mag deze hopeloze hondenlul, die na 30 jaar het Nederlands nog niet beheerst, eindelijk voorgoed van de radio en tv?

Prem en de trekkertrek

Prem besteedde zijn radio-uitzending gisteren aan de ‘Trekkertrek’, een ‘race’ tussen landbouwtrekkers, dus een race voor boerenlullen uit Twente, inclusief  ‘pin up girls’. Speciaal voor de hardwerkende Nederlanders (plus cliché: ‘met de poten in de modder’) , waar sociopaat Prem zich toerekent (waarom de bruine rum drinkende zak, zich daartoe rekent is me een raadsel). ‘Soo un mooooie race, op soo un soewaar ding’.

Mag deze hopeloze hondenlul, die na 30 jaar het Nederlands nog niet beheerst, eindelijk voorgoed van de radio en tv?

Afghanen heel blij met Sap

Nee lezers, geen appelsap, of ander fruitachtig drankje, maar Sap van GroenLinks wordt op handen gedragen door de burgers van Kunduz. O, o wat zijn ze blij, straks hebben ze weliswaar religieuze politie, waarvan de agenten niet kunnen lezen of schrijven, maar wel wat meer kunnen dan alleen martelen, steekpenningen aannemen en het verkeer regelen, namelijk scherpschieten!

Afghanen heel blij met Sap

Nee lezers, geen appelsap, of ander fruitachtig drankje, maar Sap van GroenLinks wordt op handen gedragen door de burgers van Kunduz. O, o wat zijn ze blij, straks hebben ze weliswaar religieuze politie, waarvan de agenten niet kunnen lezen of schrijven, maar wel wat meer kunnen dan alleen martelen, steekpenningen aannemen en het verkeer regelen, namelijk scherpschieten!