Month: May 2012
About Month: May 2012
‘De Tere Wind’, niet zo teer, wel diep christelijk, dus mishandeling en misbruik is niets bijzonders….
‘De Tere Wind’, niet zo teer, wel diep christelijk, dus mishandeling en misbruik is niets bijzonders….
Rollators voor eigen rekening
Rollators worden niet meer vergoed, de welgestelde kiezers op de partijen van de oranje coalitie hebben geld zat, € 80,– is voor hen een schijntje.
Ook echt fijn christelijk van het CDA en de Christen Unie, het rekening houden met ouderen, die echt geen cent meer kunnen missen. Zondag gaan ze weer fijn, met een vroom gezicht naar de kerk….
De oranje, of Kunduz, of lente coalitie
De coalitie, die ondemocratisch verregaande besluiten heeft genomen, terwijl het kabinet demissionair is, werd eerst aangeduid met oranje coalitie, dit omdat het fout gestrikte CDA varken de Jager, de eerste dag met een heel foute oranje das rondblubberde. Daar zullen de grootgraaiers van het koningshuis onmiddellijk hebben ingegrepen, het is immers niet zo kies dat verregaande bezuinigingen, die vooral de zwaksten treffen, geassocieerd worden met het belastingvretende koningshuis. Kunduz was en is niet zo gelukkig vanwege het totale debacle rond het trainen van talibanpolitie, kosten maar liefst een half miljoen euro per opgeleide religieuze agent. Dan maar lente zal men hebben gedacht, helaas voor het ondemocratisch verraderlijke stel, is Kunduz blijven hangen.
Uw Azijnpisser houdt het op oranje coalitie, dat dekt de lading precies, aan de onderkant worden mensen letterlijk uitgekleed (ja, wat reparatie maatregelen voor mensen die echt geen cent kunnen missen en dat zijn er intussen heel veel, maar betalen moeten ze), terwijl er geen bliksem aan de extra’s voor de welgestelden wordt gedaan, het koningshuis is al helemaal gevrijwaard van bezuinigingen, maar die hebben het ook zo zwaar…….
CDA, wat een aandacht voor leugenaars
In het Radio1 nieuws van 13.00u. vond de nieuwslezer het nodig te zeggen, dat ‘we’ met z’n allen zitten te wachten op de uitslag van de CDA lijsttrekkers verkiezing en dat u onmiddellijk zal worden ingelicht als de uitslag bekend is. Alsof het land stil staat, wanneer er niet snel één van de hypocriete leugenaars wordt aangewezen.
Intussen is de uitslag bekend gemaakt, inclusief inbraak op de zender voor dit ‘heugelijke nieuws’ en het is geworden……. Van Haersma Buma, de ‘christelijke’ houtenkop van het CDA, hij mag de strontschuit, die met de naam CDA wordt aangeduid, gaan trekken..
Kan de lul weer als een kleuter rondhuppelen in de diverse ‘actualiteiten’ programma’s.
Van Aersma Buma is uitermate geschikt, grote onkunde, wanprestaties, leugens en bedrog, allemaal eigenschappen die bij een CDA topper horen.
Leve de volksverlakkerij!
Bob is minder fris, dan u denkt…..
Bob is minder fris, dan u denkt…..
Wouter Bos acteert
Knekel en Flink hadden gisteravond PvdA grootgraaier Bos op bezoek. De hufter heeft een rolletje in een film gespeeld. Knekel vroeg aan Bos, terwijl Flink weer eens met z’n bek open zat, hoe het was om te acteren. Domme vraag natuurlijk, Bos heeft z’n hele politieke loopbaan niet anders gedaan dan acteren en ‘volksverlakken’
Sap heeft zooooveel bereikt
Al knipperend, zat GL paardenkut Sap, gisteravond in Nieuwsuur te keffen, wat ze volkomen ondemocratisch heeft bereikt met de oranje of Kunduz coalitie. De grote onderlaag nog verder uitknijpen t.b.v. de welgestelden. Natuurlijk heeft de trut het over de reparaties voor de zwakste groepen, maar ook die zullen hoe dan ook moeten inleveren, terwijl ze geen cent meer kunnen missen. De hypotheekrenteaftrek wordt in stand gehouden, al is het vanaf nu niet meer tot in de eeuwigheid. Een last voor de belastingpot van 12 miljard per jaar. De banken zijn gesteund en zullen ook in de toekomst gesteund blijven, maakt niet uit wat ze flikken. De farmaceuten worden met rust gelaten, daar teveel 2e Kamer politici op de ‘loonlijst’ van deze georganiseerde misdaadorganisatie staan, hetzelfde geldt voor de veel te hoge salarissen voor de top in de gezondheidszorg (ook de Bakellende norm is minstens € 90.000,– te hoog). De zorgverzekeraars: een loodzware top, peperdure gebouwen en uitgevertje spelen, geen probleem, zij mogen jaar na jaar de premies opschroeven. De fabrikanten van medische apparatuur, die met steekpenningen hun apparatuur veel te duur verkopen, worden met rust gelaten. De bouwmaffia wordt met rust gelaten, de bouwmaffia die miljarden heeft gestolen uit de belastingpot en de huishoudportemonnee van burgers (op straffe van een fooi of 2 uur taakstraf).
Tot slot kan men zo 20 miljard euro per jaar innen, door alle bedrijven, dus ook de buitenlandse 25% vennootschapsbelasting te laten betalen (dan zijn ‘we’ nog 8% goedkoper dan bijvoorbeeld België).
Om de files verder te bekorten, wordt de vergoeding voor huis-werkverkeer zwaar beperkt. Niet alleen voor de auto, maar ook voor het openbaarvervoer… Hoe is het godgloeiendegodverdomme mogelijk? Het openbaarvervoer is al duurder dan de auto, kortom met deze maatregel jaagt o.a. Sap de openbaarvervoer reiziger de auto in en dan zeggen, dat je de files beperkt, ongelofelijk!
GroenLinks? AsgrauwRechts!