Wellink moet wel lachen om het woord pakken i.v.m. Wijffel’s rapport over de banken

De zwaar disfunctionerend oud-directeur van de Nederlandse Bank, de murmelende CDA kakzever en ‘uh’ zegger Nout Wellink, was afgelopen vrijdag te gast bij Knekel en Flink op Ned.1. Hier werd de voormalig toezichthouder voor het bankwezen gevraagd naar de uitlatingen, die Wijffels eerder die dag deed over de aanpak van het bankwezen. Wijffels stelde dat de banken rustig foute producten konden aanbieden aan de klanten,  daar zij wisten dat ze toch niet gepakt zouden worden. Wellink vond dat ‘pakken’ wel veel te hard gezegd, waarna de ‘uh’ stumperende hufter nog een grote glimlach op z’n rotkop toverde…… Zo zei de enorme flapdrol, dat zijn vrouw belangstelling had voor koopsompolissen, wat hij onmiddellijk uit haar hoofd praatte. Met andere woorden hij zag als toezichthouder, dat dit een heel fout product was, waar hij als toezichthouder niet het volk en de politiek voor waarschuwde, maar wel zijn vrouw, godgloeiendegodverdomme, de lul zou alsnog strafrechtrechtelijk vervolgd moeten worden…. Of nog anders gesteld: Wellink zag dat de burger bestolen werd en hield zelfs als toezichthouder z’n bek, is dat misdadig of niet? Het is duidelijk wat ieder weldenkend mens daarvan vindt.

Als president van de Nederlandse Bank is het niet alleen je taak, toezicht op de banken te houden, maar ook het volk voor misdadige financiële producten te beschermen, je dan durven te verschuilen achter de media, zoals hij bij Knekel en Flink deed: ‘iedereen die de media volgde had kunnen weten, dat dit slechte producten waren.(die koopsompolissen)’, is op z’n zachtst gezegd bijzonder hypocriet, hoewel ‘misdadig’ een woord is, dat hier beter past. Bovendien zouden die kopers gedacht kunnen hebben, dat Wellink met z’n mega salaris hen wel zou beschermen tegen flessentrekkerij, dat mochten zij minimaal verwachten!!! Je zou godverdomme een hartaanval krijgen als je deze levende hoop stront hoort lullen. Het is te hopen dat men bij de Chinese ambassade heeft gekeken naar het programma en de smeerpijp onmiddellijk op straat flikkeren (Wellink heeft een functie gekregen bij een grote Chinese bank).

Wat een enorme schoft deze ‘christelijke’ hufter!

Prism: EU voorzitter spreekt over ernstige gevolgen voor de relatie tussen EU en de VS vanwege uitgelekte documenten

EU voorzitter Martin Schulz zei gisteren op het uitlekken van documenten, door Snowden vrijgegeven (het Prism schandaal), dat dit ernstige gevolgen voor de relatie tussen de EU en de VS kan hebben. In de documenten is te lezen, dat de NSA de kantoren van de EU in Washington en New York telefonisch heeft afgeluisterd en heeft meegekeken in het internetverkeer van die kantoren.

Vreemd dat je de EU grootgraaier Schulz amper hoort, als blijkt dat EU reizigers hun ziel en zaligheid bloot moeten geven aan de VS autoriteiten, of als blijkt dat de NSA burgers uit de EU afluistert, of hun internetverkeer controleert.

Zou die Schulz zo dom zijn, dat hij denkt dat de NSA, de EU parlementen in Brussel en Straatsburg (nog steeds belachelijk, dat verhuiscircus) niet afluistert? Ha! ha! ha! ha! ha!

Porsche Panamera met 14% bijtelling!!!

Hoorde afgelopen week, over een nieuwe hybride auto, de Porsche Panamera, u weet wel, zo’n gigantisch groot, foeilelijk blikbakbeest (of is het bakblikbeest?). Deze kolos zou 1 op 30 rijden….. ha! ha! ha! ha! Waarschijnlijk is dat bergafwaarts; de laatste maanden werd bekend dat er veel van de reclame die autofabrikanten maken over de zuinigheid van hun product, geen bliksem klopt en dat ging dan nog over lichte, kleine auto’s….. Deze kleine auto’s werden door de fabrikanten zo ongeveer van alles gestript, voordat ze op een circuit, onder de meest gunstige omstandigheden, werden getest op het brandstofverbruik. Ik neem dan ook aan, dat Porsche de auto ontdaan heeft van de carrosserie. De maximumsnelheid van het ding met V6 motorblok, is maar liefst 270 km/u., benieuwd hoe groot de tankinhoud is….. Uit onlangs verschenen onderzoek is voorts gebleken, dat de meeste hybride rijders veel te weinig gebruik maken van de elektrische aandrijving in hun auto. Voor deze auto geldt dus een bijtelling van 14%, een leuk cadeau van Rutte 2 voor de ‘happy few’, het wordt toch godverdomme de hoogste tijd, dat er korte metten wordt gemaakt met deze onzin, ik denk dat zelfs notoire VVD’ers dat met mij eens zijn….

Je kan toch met niet droge ogen de zwaksten dwingen nog meer in te leveren, van wat ze niet hebben en de welgestelden cadeaus toeschuiven?

Muzikaal recept voor het eindelijk totaal wegvagen van de super-aso volkverlakkerspartij PvdA, plus echte zorg om onze zwakkeren en de verdere grote sociale onderlaag

Het uiterst geneeskrachtige recept van deze dag, werd mij door dr. Pisser bezorgd op zijn zilverenfiets, waar hij warempel een pijporgel op de bagagedrager had gemonteerd, op het stuur was een toetsenbord gemonteerd. Met bewerkte muziek van Stravinsky pijptoeterde hij mijn straat in, uiteraard met een dikke joint in zijn hoofd gestoken. Dat belooft een mooie reis te worden!

Als voorgerecht het 6de album uit de cd box ‘Kind of Smith’ van Jimmy Smith getiteld ‘Groovy Date’. Waanzinnig mensen, wat een muzikant was deze hammondgod, geweldig!  ‘Niet geheel aansluitend ‘Weasels Ripped My Flesh’ van The Mothers Of Invention, een van de vele grootse albums van het genie Frank Zappa, die hier in 1970 al rock, blues, jazz, klassieke- en experimentele muziek mixte tot een waanzinnig mooi geheel, uiteraard veel humor en maatschappijkritiek, prachtig! Trouwens ook op dit album is een hammondorgel te horen. Daarover gesproken, op het volgende album ook behoorlijk aanwezig: ‘Far Out’ (dat had zo maar een album-, of nummertitel van Zappa kunnen zijn), dit is een verzamelalbum met namen als Peyote Train, Bud Bongo, The Cyberman, e.a., waanzinnig mooie funkjazz mensen, genieten maar!! Funk? de reis gaat verder met Basement Jaxx en ‘Kish Kash, de feestplaat van 2003, jezus wat mooi mensen en luister eens hoe goed dit in elkaar zit en ook hier af en toe een hammond, groots! Tied veur The Mars Volta met ‘Noctourniquet’, mooi? Godvergeten waanzinnig goed album, maar dat is normaal bij deze geweldige band met hun schitterende, heftige psychedelische spacerock, genieten piepels! Door met Fat Boy Slim en ‘Halfway Between The Gutter and the Stars’, funk? Jazz? Rock? Trance? Ga nog maar even door, geweldig mensen, een ware trip! En uh mensen, dat was het voor deze dag, veel plezier!

Mirjam Sterk zal de jeugdwerkloosheid wel even oplossen……

Vanmorgen was de voormalig zwaar disfunctionerende CDA politica Sterk te gast in de Kotsnieuwsshow (Radio1 na 8.30 u.), zij was daar om te vertellen over haar ‘nieuwe’, geweldige plannen om de jeugdwerkloosheid aan te pakken, zij is niet voor niets ambassadeur aanpak jeugdwerkloosheid. Op haar gebruikelijke ADHD niveau raffelde ze maatregelen voor de microfoon af, die we de laatste 20 jaar al zo vaak gehoord hebben: leer/werkprojecten, gesubsidieerde tewerkstelling, meer stageplaatsen, ouderen die desnoods wel 2 jonge werklozen kunnen opleiden en nog wat van dit soort cliché’s. Het enige echt ‘nieuwe’, dat NB door één van de presentatoren moest worden aangedragen (dit is dan ook geen idee van Sterk), was het jongeren nog langer op school houden (terwijl de grote steden al praktisch geen reet doen aan het oplossen van dakloosheid onder jongeren).

“We hebben de knop nog niet gevonden om de economie op gang te helpen”, aldus Sterk, nee dat is niet eens een eufemisme, het kabinet heeft één grote knop gevonden (al onder Rutte 1 met hulp van het CDA), die van het naar de kloten helpen van de economie, zie alle gebroken records op gebied van werkloosheid, faillissementen, het aantal armen en een voortdurende economische krimp, die zoals gezegd met voorliggend kabinetsbeleid voorlopig zal aanhouden (behoudens dat men binnenkort wel weer met een aanpassing van termen en rekenmethodes zal komen, zodat men trots kan zeggen, dat de krimp is gestabiliseerd…….). Als gevolg van dit alles zijn er nog geen 100.000 vacatures, terwijl het echte aantal werklozen is opgelopen tot ruim boven de 1 miljoen….. Denken dat je op dit moment de jeugdwerkloosheid kan oplossen is niet alleen dom, maar is vooral ook de grootste volksverlakkerij!

Jongeren moeten tot hun 23ste voor een appel en een ei met nul-uren contracten werken, ze hebben geen rechten, kunnen per minuut op straat geschopt worden; dit alles heeft niet kunnen voorkomen dat de jeugdwerkloosheid in verhouding het hoogst is*.

Hé Sterk, misschien moet je bedrijven een nog grotere zak geld geven, zodat ze op het in dienst hebben van jonge werknemers, alleen daarom al winst behalen……

*Zet dat maar eens af tegen de uitlatingen van politici, zoals D66 hufter Pechtold, die dagelijks schreeuwen, dat de arbeidsmarkt hervormd moet worden, dat zou de economie op gang helpen…. ha! ha! ha! ha!

Balkenende zet zich in voor duurzaamheid…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De gemuteerde Zeeuwse CDA kleiaardappel Balkenende maakt deel uit van een organisatie, die de acht grootste Nederlandse bedrijven moet verduurzamen. Balkenende, die het presteerde de minister van Milieu af te schaffen, onder wiens bewind grote aanslagen op de natuur en milieu werden gedaan, zoals het subsidiëren van megastallen, belastingvoordelen op auto’s van toepassing maken, vergunningen voor kolencentrales uitdelen, de kerncentrale van Borssele openhouden enz. enz. Deze enorme brabbelende flapdrol moet nu dus de 8 grootste bedrijven van een dubbel groen label voorzien, één wat betreft milieu en één voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. U voelt ‘m al aankomen, duurzaamheid is hip en de burgers eisen langzaamaan steeds meer maatschappelijk verantwoorde en duurzame producten, dus daar valt geld te halen. Dat de totaal onbetrouwbare kwezel Balkenende is aangezocht, zegt meer dan genoeg over de echte ‘groene’ drijfveren van die 8 bedrijven, groen als in de kleur van dollars………

Bron: BNR Duurzaam, waar Balkenende vandaag te gast was.

Verhagen wil duurzaamheidssubsidies omleiden naar de bouwmaffia

CDA Untersturmbannführer Verhagen heeft sinds kort de voorzittersfunctie van Bouwend Nederland overgenomen van capo di tutti capi Brinkman, ook al van het CDA. In één van zijn eerste uitspraken, deed  smeerlap Verhagen een oproep de overheidssubsidies voor duurzame energie, te doen toekomen aan de bouwmaffia, zodat deze duurzame huizen kunnen ontwikkelen. Een ongelofelijke schofterige uitspraak, als je weet, dat diezelfde maffia de overheid en haar burgers voor vele honderden miljarden heeft bestolen en daar een flutboete voor opgelegd kreeg. Laat de bouwmaffia eerst eens alle gestolen miljarden terugbetalen en eindelijk eens normale prijzen berekenen voor het bouwen van huizen. Daarnaast hoeft de bouwmaffia geen onderzoek te doen naar duurzaam bouwen, uitgewerkte plannen daarvoor, vullen intussen een aardig archief, het is dan ook wel duidelijk, de enorme schooier wil gewoon belastinggeld naar zijn vriendjes van de bouwmaffia sluizen……

Bron BNR Duurzaam van vandaag (BNR Duurzaam o.a. op zaterdag van 10.30-11.00 u.).

Rosenthal zoekt aandacht, het recept voor blufkoekwauserij

De voormalig zwaar wanpresterend minister van Buitenlandse Zaken en ‘crisisbeheerser’ (ha! ha! ha! ha!), de VVD’er Rosenthal, was al een tijd niet meer in de actualiteit, dus liet hij het bericht lekken, dat hij tijdens zijn ministerschap vredesonderhandelingen voerde met Israël en Palestina,.

Bij de AVRO trapte men er gisteren met beide poten in, Jan Mom had hem gistermiddag op Radio1, van 14.30-15.00 u. Rosenthal benadrukte tot zo’n 3 keer, dat hij niets mocht zeggen over deze onderhandelingen….. ha! ha! ha! ha! Ja, als je tegenwoordig liegt als ‘politicus’ moet je de leugen vooral niet te groot maken, voor je het weet, sta je te kakken in WikiLeaks-achtige documenten!

Maar het zal Rosenthal niet zijn, die probeert zoveel mogelijk veren in z’n kale reet te steken, dus wilde hij wel kwijt, dat hij daarom tijdens zijn ministerschap zo positief over Israël was, dit was om de ‘vredesbesprekingen’ niet te frustreren, als gevolg daarvan laat je je niet uit over de illegale terreuractie van Israël tegen het Turkse schip de Mavi Marmara in 2010, of andere gore acties die Israël uitvoerde, het lijkt goddomme wel of je de PvdA kleuter en happende vissenbek Timmermans uit z’n nek hoort zwetsen!

Trouwens het resultaat van deze geweldige onderhandelingen was er ook wel naar, een fikse toename van het aantal mensenrechtenschendingen (tot en met het opsluiten van kinderen in de gevangenis), een groei in het aantal totaal illegale nederzettingen en de uitbreiding van een aantal bestaande nederzettingen, nee crisisbeheerser Rosenthal heeft het echt waanzinnig goed gedaan!!!

Voor de begrijpelijkheid heb ik op 31 juli 2018 in de kop het woord blufkoekwous, veranderd in blufkoekwauserij.

Klijnsma weet van gekkigheid niet meer, hoe ze nog schunniger beleid kan implementeren, om de zwaksten nog harder te pakken

De disfunctionerende PvdA rollatorslet en staatssecretaris van Asociale Zaken is nu helemaal doorgeslagen, na de FNV zo goed als naar de kloten te hebben geholpen (wie verzint het, een ‘politica’ en dan ook nog een hele slechte, een vakbond laten hervormen, jezus christus!), en na al een aantal schunnige maatregelen betreffende WSW’ers te hebben genomen, heeft hare valse kwaadaardigheid besloten dat de Wajongers een ‘herkeuring’ moeten krijgen. De afkeuring en dus de feitelijke keuring heeft ze al in haar eentje met haar ambtenaren gedaan, van de meer dan 200.000 Wajongers, mogen er maar 40.000 overblijven, de rest krijgt met een zinloos re-integratietraject, alleen nog bijstand…….. Re-integreren in een tijd, waar het aantal vacatures ver onder de 100.000 ligt en het aantal werklozen ver boven de 1 miljoen (zonder gegoochel met rekenmethodes en termen). Met andere woorden deze ellendige schoft, die in het Haagse ook niets anders bereikte, dan uitvoering van voor ‘t grootste deel flauwekulbeleid, gooit een paar honderd duizend van de zwakste Nederlanders de straat op, want in de WSW kunnen zij, dankzij Klijnsma ook niet meer terecht………. De tyfustrut had het gore lef ook nog een soort van baangarantie af te geven, de smerige leugenaar!!!

Zet dat eens af tegen de uitlatingen van Samsom woensdag jl., die beweerde dat de rekening voor de bezuinigingen niet bij de zwaksten neergelegd zal worden, want dat dit een smerige bezuinigingsmaatregel is, kan zelfs dit ‘hartstikke’ foute takkewijf niet ontkennen………

Muzikaal recept tegen volksverlakkerij en onzinnige berichtgeving

Het uiterst geneeskrachtige recept van jouw eigen blogdokter, de wel heel ver door- en hooggeleerde druïde dr. Pietje Pisser. Duizenden hebben wereldwijd zijn recepten gebruikt en zijn na genezing de straat opgetrokken om een echt leven op te eisen, zonder wat voor dwang dan ook, een leven dat eindelijk weer eens over het geluk van mensen gaat en niet om zoveel mogelijk geld binnen te harken in zo’n kort mogelijke tijd, ten koste van de natuur, het milieu en zelfs mensenlevens. Doe er je voordeel mee en zegt het voort!

Nummer 1 op deze glorieuze dag o zusters en broeders, is het wondere werk van Andreas Stahel met ‘Helix Felix’, een waanzinnig mooi album van deze makker van het Zwitserse jazzgenie Don Li. Alle composities, muziek en verdere geluiden van Stahel zijn live opgenomen, zonder elektrische interventies en dubs, zoals de album tekst vermeldt. Dat is bijna niet te geloven, maar men placht hierover niet te liegen, bovendien betreft het hier een muzikant, geen politicus……. Vervolgens deel 5 van de cd box ‘Kind Of Smith’ onder de titel ‘Funk’s Oats’ (ja ja, en dat is de titel van een Smith nummer uit 1957!). Een album van deze hammondgod wat i.t.t. de eerdere 4 albums,  met blazers is uitgevoerd, prachtig mensen! Hammond? Wat dacht je van Booker T & The MG’s, hier met een best of album, dat ook die naam draagt, hoewel er lullig genoeg lang niet alle hits van Booker T uit de 60er jaren op staan, ach maakt ‘t uit het is prachtig! Nog een hammond liefhebber en geniaal muzikant, de man achter Sad Rockets: Andrew Pekler, alles opgenomen op een vier sporenrecorder met echte instrumenten en dat zou je niet zeggen, als je de waanzinnig goede kwaliteit van de opnames hoort, in 1 woord volmaakt!!! De aller, allerhoogste tijd voor Blockhead en ‘The Music Scene’, al vaker gebruikt door de dr., maar ik moet het hem na geven, een waanzinnig sterk medicijn, schitterend!! Nog zo’n sterke medicatie is de muziek van Beck en je weet het: 2013 Beck jaar! Het album: ‘Midnite Vultures’, een van de vele puike albums van deze geniale muzikant en loltrapper! Dat was het voor deze dag mensen, geniet met maten, of zonder (dat gaat met de recepten van de dr. prima de luxe!!).

Veel plezier!