Maastricht Aachen Airport in financiële problemen

Gistermiddag in het Radio1 nieuws van 12.00 u., directeur Tindemans van Maastricht Aachen Airport over de financiële problemen waar de luchthaven mee kampt. Tindemans deed beklag over de redenen voor de grote problemen: de economische crisis en bla, bla, bla……

Niets over het gigantische wanbeleid, dat mede door Tindemans werd gevoerd en dat tot deze problemen heeft geleid. Het veel te groot willen zijn en daar in betere tijden veel te veel geld voor te hebben aangetrokken, daar hoor je Tindemans niet over. Wel noemde hij nog even fijntjes, dat de luchthaven, heeft geïnvesteerd in vastgoed en grond, dat nu door de crisis weinig of bijna niets meer waard is. Speculeren dus, ofwel gokken met grote sommen geld…..

De zoveelste bestuurder, die duidelijk zwaar ongeschikt is voor zijn functie en naar grote waarschijnlijkheid een gigantisch inkomen ‘verdient’, ongetwijfeld met een clausule, dat mocht hij ontslagen worden, hij een hele vette bonus meekrijgt…….

Mag deze enorme (kloot)zak ook mee, vuilnisman?

Samsom en de strafbaarstelling illegaliteit

Vanmiddag alweer een bijeenkomst, waar PvdA superwindvaan en volksverlakker van 2012, Samsom nog eens gaat uitleggen, waarom hij schijt heeft aan de leden van de PvdA, als het gaat om hun weerstand tegen de strafbaarstelling van illegaliteit. Aan wie het maar wilde horen, kraaide Samsom het afgelopen week uit, dat hij bereid is te praten, iets minder hard daar achteraan mompelend, dat hij niet wil terugkomen op het regeerakkoord met de VVD, als het gaat om de strafbaarstelling van illegaliteit…..

Het Radio1 nieuws van 8.00 vanmorgen berichtte, dat uit een onderzoek van EenVandaag blijkt, dat driekwart van de PvdA leden, doorregeren belangrijker vindt, dan de strafbaarstelling van illegaliteit. Ik zou de vragen wel eens willen zien, die de ‘geïnterviewden’ moesten beantwoorden, zo van: Wat vindt u belangrijker, dat Nederland door het afwijzen van de strafbaarstelling illegaliteit ten prooi valt aan anarchie, of dat de PvdA door regeert?

Hoewel je geen een hoge dunk hoeft te hebben over ‘de altijd zo gekoesterde principes’ van de PvdA, bij de top, noch bij de leden van die partij……….

Philip Freriks en Franse communisten

Vanmorgen was het de beurt aan Philip Freriks om de column van OVT uit te spreken. Een redelijk goede column, over een monument(je) in Parijs, om de hoek waar hij woont. Een zoon van een communist was daar als represaille geëxecuteerd door de Duitsers in WOII.

Dat ‘communisme’ komt later terug in zijn column, als hij zegt, dat de Franse communistische partij zich verheven had tot partij van het verzet. Duidelijk is het cynisme in zijn stem te horen. Freriks vergeet even, dat de Franse communisten de grootste verzetsgroep vormden in Frankrijk en dat veruit de meeste door de Duitse nazi’s vermoorde verzetsleden, uit die partij kwamen…….

Vaak valt het cliché ‘grijs’, om aan te geven, dat niet alles goed of fout was, waarom hij dan de communisten wel als fout neerzet (althans je kan bijna niet anders concluderen) is een beetje vreemd. Freriks noemt nog even een WOII herdenkingsparade in Rusland, met door veel medailles scheef hangende oude mannen, uit voormalig  communistisch Rusland, een land dat niets, maar dan ook helemaal niets met communisme te maken had, zoals we al een aantal decennia maar al te goed weten. Tegelijkertijd, hoe goor het bewind daar ook was, zonder de gigantische offers die Rusland maakte (waarvan vele onnodig door domme zetten van massamoordenaar Stalin), had de afloop van de oorlog er heel anders uit kunnen zien……

Na zijn column wordt Freriks door de ouwel kauwende sufferd Palm, die mede presentator was vanmorgen, gevraagd wie er jaarlijks een bosje bloemen op die plaats neerlegt, Freriks antwoord dat dit een soort 4, 5 mei comité moet zijn, maar zeker niet de communistische partij. En daar kunnen de beide heren dan weer hartelijk om lachen……..

 

Vroege Vogels, de PvdA en de verkoop van Staatsbosbeheer gronden

Vanmorgen in Vroege Vogels aandacht voor de actie van de Partij voor de Dieren, om burgers aan te zetten, grondgebied te kopen, dat Staatsbosbeheer moet verkopen i.h.k.v. de bezuinigingen. Esther Ouwehand van de PvdD, was te horen in een reportage, die in één van de te koop aangeboden gebieden werd gemaakt. Vroege Vogels, onderdeel van de PvdA propaganda machine de VARA, slaat zichzelf op haar website op de borst met de aankoop van 10 vierkante meter, om deze aan te kunnen bieden aan PvdA onbenul en vette staatssecretaris Sharon Dijksma. Dat  ‘feit’ werd niet genoemd in de reportage, of de woorden daarna vanuit de studio, net als de naam PvdA, die niet één keer in de uitzending viel. Benieuwd hoeveel er is geknipt in de reportage, kan me niet voorstellen, dat Ouwehand volksverlakkers partij PvdA niet één keer noemde. Logisch als je propaganda moet maken voor deze hypocriete huichelaars en volksverlakkers de luxe. Als Vroege Vogels echt begaan was met de natuur, had men Dijksma moeten uitnodigen, om haar eens stevig aan de tand te voelen over dit onzalige plan en als zij weigerde, had men dit kunnen melden. Vroege Vogels nodigt Dijksma alleen uit, als zij iets positiefs over het regeringsbeleid in combinatie met natuur te melden heeft. Ach wat wil je? De presentator Menno Bentveld helpt stevig mee met aan de opwarming van de aarde middels vele autokilometers en nog veel meer vliegtuigmijlen. Voorts wist de lul een paar jaar geleden niet eens, dat je auto meer brandstof gebruikt als je banden niet op spanning zijn, dat presenteert een natuurprogramma……..

Bentveld stelde na de reportage, dat de Nederlanders wel om natuur geven, dit in tegenstelling tot ‘een paar politieke partijen, zonder dat hij zelfs toen de PvdA noemde…….

Natuurliefhebber en begaan met het milieu, maar toch PvdA gestemd? En bent u daar nog steeds blij mee?

Telegraaf, een ‘wakker’ artikel van 17 mei 1942, of hoe de Telegraaf de Jodenvervolging verdedigde……

Gisteren haalde ik in mijn bericht over Eerdmans een Telegrof bericht van 17 mei 1942 aan (zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/eerdmans-over-wachtgeldregelingen.html ). Aangezien veel mensen niet geloven dat de Telegraaf zo fout was, kan u hieronder een kopie van dit artikel zien, helaas is deze zo niet te lezen, vandaar nogmaals de link naar dit bericht, daar kan u het bericht desgewenst vergroten, houd u vast, het is niet mis wat u uit het ‘wakkere archief’ te lezen krijgt : http://3.bp.blogspot.com/_ZQxMzrX_Lr8/S-PSsvZH1kI/AAAAAAAAIeo/YTYD7S-WzzY/s1600/tele236.jpg

Vergeet niet, dat Bernhard na de oorlog snel het verschijningsverbod van de Telegraaf onderuit wist te halen….. Maar ach, zoals u kon lezen ging het maar om ‘futiliteiten……’ Logisch ook, dat de CDA ‘geschiedkundige’, de zuur en zoutzuur oud-premier Balkenende tijdens zijn ‘bewind’ durfde te zeggen, dat we de archieven over WOII en de nasleep daarvan, die pas in 2050 openbaar gemaakt mogen worden, misschien maar voorgoed gesloten moeten houden (lees: moeten vernietigen). Veronderstel dat het plebs achter de gore rol komt, die het koningshuis speelde tijdens en vlak na de oorlog, of alle gore streken van politici en militairen tijdens die periode……..

Bedenk nog eens, dat uit Nederland in verhouding de meeste Joden werden gedeporteerd en bedenk hoe de Telegraaf tegenwoordig minderheidsgroepen wegzet……..

Vroege Vogels gestoord en een ‘unieke noodband’

Zo leuk joh! Vanmorgen na het Radio1 journaal, ‘knalde de zender eruit’ zo stelde de guit die Vroege Vogels presenteert later. Na een korte stilte kwam de infantiel sprekende idioot Hans Hogendoorn met z’n overdreven masculiene stem in de ‘ether’ om aan te kondigen, dat hij weliswaar nooit te horen is tijdens de uitzendingen van Vroege Vogels, maar omdat er nu een storing is, deze uitzondering…. ha! ha! ha! ha! leuk hè? Daarna kwam het presenterende stel van V.V. via ‘een bandje’ vertellen, dat er weliswaar een storing is, maar dat ze daar een ‘unieke’ noodband voor hebben gemaakt, waar ‘kosten nog moeite voor waren gespaard’ (nee daar waren we al niet bang voor, kosten voor de belastingbetaler..), een band gemaakt in de ‘chique’ studio op het mediacomplex in Hilversum. Het mekkerende ADHD schaap, met spraakgebrek, dat de helft van het presentatie-duo vormt, stelt in staccato dat de luisteraar eigenlijk blij moet zijn met de storing, zo krijgt men de kans deze ‘unieke noodband’ te beluisteren. Veel geouwehoer, ‘leut’ inclusief dichtgeknepen ‘neusstem’ en zelfs een quiz…..

Leuk hè?! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè hè, is dat lachen zeg, sjonge jonge………….

Wist trouwens niet, dat men in Hilversum nog gebruik maakt van banden…..

Willem Alexander, een toespraak met een 8,2 en OVT oranje propaganda

Ook de VPRO doet tegenwoordig zonder blikken en blozen mee aan de meer dan achterlijke oranje-propaganda. Vorige week zondag in OVT de historicus Coos Huijsen, deze liet zich uit over de toespraak van Willem Alexander, nadat hij als nationaal waterhoofd, ook nog eens de belachelijke titel ‘koning’ meekreeg. Deze toespraak, waarin W.A. het gore lef had, de woorden gelijkheid en democratie in de bek te nemen, kreeg volgens een ‘onderzoek’ van EenVandaag een 8,2…. ha! ha! ha! ha! Je laat een stel idioten met een IQ, dat de 80 nog niet haalt, een cijfer geven aan een toespraak van een idioot, een toespraak die hij niet eens zelf heeft geschreven…… En ja hoor Huijsen prijst Willem Alexander de hemel in. Eén van de presentatoren, Michal Citroen bedankte Huijsen en liet de luisteraar weten, dat we hem de komende tijd vaker zullen horen, ‘als Nederland het 200 jarig koningschap viert…..’ Buiten dat deze herdenking niet alleen bedenkelijk is, gezien alle ‘prestaties’ van de ‘oranjes’ sinds die tijd, is dat jaar ook nog eens omstreden, hoewel dat 13 uit 1813, een ongeluksgetal, wel strookt met alle ellende en kosten die de monarchie ons land ‘bracht’ in die 200 jaar…..

En zo’n oranje kloot als Huijsen wil je graag horen, in een programma, dat ooit een serieus geschiedenis programma was!!!

Vroege Vogels bericht PvdA vriendelijk over neonicotinoiden

Vorige week zondag bij PvdA propagandazender VARA, in het programma Vroege Vogels aandacht voor neonicotinoiden, een gif dat mede veroorzaker is, van de massale (bijna) wereldwijde bijensterfte*. Binnen de EU zijn wat maatregelen genomen, deze zijn volkomen ontoereikend, maar iets is beter dan niets……… Hoewel je bij die uitspraak meteen grote vraagtekens kan plaatsen, daar de EU een achtste landbouwgift met deze stof op de EU markt heeft toegelaten. Natuurlijk vroeg de presentator niet aan de deskundige, waarom Nederland het middel niet verbiedt, en bijvoorbeeld een land als Italië wel, daarmee het argument onderuit halend, dat ‘we’ alleen iets kunnen doen, als de hele EU dat doet, het gaat tenslotte maar om een banaliteit als voedselvoorziening en voedselveiligheid…….. Dezelfde presentator vroeg ‘ook’ niet naar de inzet van PvdA politici in deze zaak, logisch die inzet laat zich raden: naar buiten toe, laat de PvdA graag weten, tegen dit gif te zijn, maar om daar in de regering stampij over te maken……., nee daarvoor is het onderwerp te onbelangrijk!

Nog even ter herinnering aan de CDA rentmeesters van god, het ongelofelijke tyfuswijf Verburg (‘mijn boerenhart huilt’), weigerde beperkingen voor dit middel door te voeren, sterker nog, zij stond golfterreinen toe, het middel op grote schaal te gebruiken…… Deze ongelofelijke bastaard mag zich nu tegen een topsalaris bemoeien met het wereldvoedselprobleem, via de FAO, een VN organisatie. Als u vertrouwen hebt, dat dit probleem bij Verburg in goede handen is, moet ik u helaas meedelen, dat u knettergek bent!

*Dit gif, dat u uiteindelijk ook binnenkrijgt, wordt niet afgebroken in uw lichaam, maar wordt daar wel opgeslagen……