Zojuist was CDA klootzak Koopmans op Radio1 te horen (na 16.00u.), hier vertelde hij, dat je goed moet kunnen liegen in de Kamer, toneelstukjes moet kunnen spelen en dat het geen schande is als je iets niet weet en afgaat in de Kamer. Deze enorme tyfuslul geeft ook nog eens lesjes aan CDA nieuw(op)lichters, zoals palingkut Keijzer, die zei, dat het liegen dat Koopmans noemde niet serieus is……..
Author: Willem Wachtmeester
Dijsselbloem geeft toe, dat hij o.a. in zake SNS totaal incapabel is
Eerder deed Shell lobbyist en wanpresterend PvdA kloot Bos het al: zeggen dat hij er geen bliksem van begreep, het ging toen om ‘hippe’ financiële producten. Bos was toen al bezig miljarden in banken te steken en toen hij deze opmerking maakte, moest hij daar nog om lachen ook. Nu zit er weer een PvdA nitwit op Financiën, die door de disfunctionerend minister-president Rutte als zeer deskundig werd bestempeld, waarom? dat weet Rutte zelf ook niet, maar hij heeft dan ook van niets anders verstand, dan van heel veel dom ouwehoeren. Dijsselbloem liet de Kamervoorzitter gisteren weten, dat hij haar een geheim zou verklappen, namelijk dat hij geen verstand heeft van het besturen van een bank. Deze enorme hondenlul moest zich verdedigen voor het salaris, dat de nieuwe topman van SNS een half miljoen per jaar gaat verdienen. Als jij godverdomme geen verstand van het leiden van een bank hebt, hoe kan je dan wel iemand aanwijzen die dat moet gaan doen en dan nog tegen een salaris dat ronduit schandalig hoog is? Overigens, hoe betrouwbaar zijn topfiguren uit de bankwereld? Telkens wordt ons voorgehouden, dat de ellende met de banken voorbij is, maar het is nog niet gezegd, of hup daar heb je alweer stront aan de knikker.
Naast de obligatiehouders, worden ook de participatiehouders van de SNS door Dijsselbloem ontzien. Participatie betekent deelneming (in dit geval aan SNS), dat zijn aandeelhouders SNS ook, dus als ik aandeelhouder was…… Maar het is logisch hoor, dat deze participatiehouders schadeloos worden gesteld, deze arme drommels zijn al aangewezen op de voedselbank, nee, heel logisch allemaal…. Kijk, die rijkaards met of ze;lfs zonder een klein pensioentje, die moet je pakken als PvdA volksverlakker!
Het meest belachelijk is wel, dat Dijsselbloem openlijk durft te zeggen, dat een bankdirecteur, gerust heel veel meer mag verdienen dan de minister-president (en dat inkomen ai al ruim € 120.000,– te hoog). Dezelfde bankdirecteuren, die een groot deel van de wereld in een jarenlange crisis hebben gestort. Alsof we voorafgaand aan de bankencrisis, niet dezelfde argumenten te horen kregen, die Dijsselbloem nu weer gebruikt, we moesten wel betalen, anders zouden ze naar het buitenland gaan, enz, enz.
De PvdA fractie was het met Dijsselbloem eens, al werd er nog wel wat gesputterd over dit meer dan achterlijk hoge salaris (te betalen met belastinggeld), zo liet PvdA nieuwoplichter Nijboer weten, wel moeite met dit bedrag te hebben, waarom hij dat vanmorgen nog eens voor de radiomicrofoon vertelde, is mij een raadsel, daar hij er even later aan toevoegde, dat hij achter de beslissing van Dijsselbloem staat.
Ach de PvdA volksverlakkers denken aan de toekomst, na hun politieke loopbaan, je kan maar zo als lobbyist voor de top van een bank gevraagd worden en welke PvdA hufter weigert dan een bedrag van meer dan 3 ton? Weet u nog, PvdA volksverlakker Kok, met zijn commentaar op topsalarissen, deze klootzak stapte na zijn politieke werk in de ING top, waar hij zelf grootgraaier werd en n.b. aan de wieg stond van de strop, die de bank zonder overheidssteun (met een hele berg belastinggeld), was beschoren…..
Ik verklap geen geheim als ik u vertel, dat Dijsselbloem, totaal geen verstand heeft van de baan die hij nu heeft, zelfs ongeschikt is voor zijn werk en dat we met deze ‘rode’ flapdrol nog veel verder onder water komen te staan!
Bent u nog steeds blij dat u op de volksverlakkers van de PvdA stemde?
Rutte 1 en 2 probeerde en probeert wetgeving voor oliemaatschappijen tegen te houden
Shell en andere oliemaatschappijen verzetten zich tegen nieuwe regels, waarin zij moeten aangeven naar wie geldstromen in het buitenland lopen, zoals geld dat van Shell naar de (corrupte) Nigeriaanse overheid ging. In de VS is die wet al aangenomen en daar voert Shell strijd over in de rechtbank aldaar. Binnen de EU lukt het maar niet deze wetgeving rond te krijgen, dat is met name aan Nederland te danken. George Soros maakt zich hier flink kwaad om en beticht de Nederlandse politiek nog net niet van lobbyisme ten behoeve van deze grootvervuilers, dat kan je nogal moeilijk bewijzen, al is het wel heel opvallend, dat de Nederlandse politici dezelfde argumenten gebruiken als de oliemaatschappijen…………
Het is werkelijk om je dood te schamen……
“Ik zag donkere typetjes en dat is natuurlijk verdacht”, dit zei een inwoonster van Rijssen vanmorgen voor de Radio1 microfoon……
Belastinggeld: topsectoren klagen over te weinig subsidie
Dertien ‘leden’ van de topsectoren (o.a Unilever, DSM, Campina, Rijk Zwaan e.a.) vinden dat ze te weinig subsidie ontvangen van de overheid i.z. het topsectorenbeleid. Om daar iets aan te veranderen, zou de overheid o.a. de ‘strakke’ regels voor die subsidies moeten loslaten.
Het is toch godvurredomme niet te geloven, het tuig verdient met hun bedrijven vele miljoenen per jaar, als het al geen miljarden zijn. De belasting die deze bedrijven betalen over die winsten, liggen rond de 13% lager, dan het percentage dat iemand met bijvoorbeeld het minimumloon moet betalen. Maar dat alles is niet genoeg, om de wereld nog verder te overspoelen met plastic tyfuszooi en andere troep, die de ‘moderne’ consument als absoluut noodzakelijk door de strot geduwd krijgt, wil het schoftentuig een flinke schep geld extra uit de belastingpot….
Je vraagt je werkelijk af, waar dit tuig het gore lef vandaan haalt en dat in een tijd, waar de zwaksten de ene financiële klap na de andere te verduren krijgen…..
Vergeet naast dit alles niet de gigantische salarissen, die de heren jaarlijks binnengraaien voor zichzelf, je zou zelfs kunnen zeggen, dat daar ook belastinggeld voor gebruikt wordt. Onlangs berichtte ik al over de voorman van DSM, die maar liefst anderhalf miljoen per jaar binnengraait. In datzelfde bericht valt te lezen, dat DSM geen moeite doet voor een bedrag aan subsidie tot 250.000 euro, in 2006 ontving het bedrijf maar liefst 25 miljoen euro subsidie!!!!!!!! Zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/01/feike-sijbesma-en-het-duurzame-gehalte_24.html
Muzikaal recept voor een veel gerichtere aanpak van vrouwenbesnijdenis
Blogdokter P. Pisser heeft weer een dampende hoeveelheid muziek voor jou klaarstaan, doe er je voordeel mee!
Het eerste ingrediënt van deze woensdag: ‘The Blues, a musical journey’ van Martin Scorsese, cd 2 met namen als Billie Holiday, Lead Belly, Memphis Minnie, Robert Johnson, Sister Rosetta Tharpe, Big Bill Broonzy, Dinah Washington e.a. en wat een geweldige reis door de ‘bluestijd’ is dit, prachtig! Aansluitend, blues van een iets ander kaliber: Tom Jones met ‘Praise & Blame’, ja ja, Tom Jones kan wel degelijk mooie blues neerzetten. Jones is niet ‘echt’ een intellect en is uiteraard in zijn jeugd gehersenspoeld met de wrede, stokoude sprookjes, die men met de religieuze paplepel ingegoten krijgt. Een behoorlijk religieus album dus, maar ook enige maatschappij kritiek is terug te vinden in de teksten, daarom nummer 2 ‘Lord Help’ speciaal voor mensen in oorlogsgebieden en de armen wereldwijd. Gospel, blues en rauwe blues, een groots album en ach die religieuze teksten moet je maar voor ‘lief’ nemen…. Vervolgens broeders en zusters luisteren wij naar de zegeningen van Little Axe met ‘The Wolf That House Built’, geweldige space-dub’n blues met vaak een reggae backbeat, een geweldig eerbetoon aan Howlin Wolf. De reis brengt ons bij het verzamel album ‘Far Away In Time’, met namen als Kaly, Sound From The Ground, Submission, Ruts DC vs Zion Train, LXR, Small Axe (! dat is Little Axe, ik denk dat deze naam is gekozen v.w. contractuele verplichtingen), e.a. een trip op zich, dit album, sjkitt’r’nd!! Hoofdgerecht: Sonny ‘Pi non Pi’ J met ‘Disastro’ godverdepieleklatsch wat is dit mooi!!!! Een regelrechte energie zetpil voor je oren! Een aantal kwalificaties, die ook gelden voor het toegerecht: St. Germain met ‘Tourist’, zo komt aan het eind van dit recept John Lee Hooker nog even om de hoek kijken, jezus wat een sterk album! (nog steeds).
Voor het beste resultaat alles afspelen, natuurlijk op ABN!
Veel plezier!
Van Haersma Buma lult weer eens uit de nek
De enorme hondenlul va Aersma Buma, pleitte gisteren voor het terug halen van taken uit Brussel. Terwijl de EVP (de partij waar het CDA toe behoort in het EU parlement) niets anders doet dan pleiten voor één groot Europa (zij zijn tenslotte de grootste EU partij) en het CDA de laatste 12 jaar zoveel mogelijk taken wegsluisde naar Brussel. Maar het leukste komt nog, de houtenkop van het CDA noemde een aantal taken, die (nog) niet eens door de EU worden geregeld. Het ging van Aersma dan ook met name om de anti-EU kiezers en de CDA ‘boeren’ achterban, want van de maatregelen die hij noemde, was eigenlijk alleen de nitraatwetgeving, die bij de EU ligt van belang. Aangezien wij zo ongeveer de grootste vleesproducent van de wereld zijn, hebben de Nederlandse boeren er belang bij, dat ze zoveel mogelijk troep* zonder geouwehoer (zoals die nitraatwetgeving), in het milieu kunnen lozen, immers de huidige rentmeesters van god, hebben letterlijk schijt aan ‘de schepping’ van hun heer…….
*Die troep is een gigantische berg stront en een zee aan pis, die vrijkomt bij het groot- en doodmartelen van 500.000 dieren per jaar in ‘ons’ land en dan lul ik niet eens over de gigantische berg slachtafval die dat oplevert……
Pauw&Witteman oude koeden marktwerking
Het is alweer even terug, maar kreeg zojuist weer een oud bericht uit het recente Azijnpisser archief tegen, dit handelde over Pauw&Witteman. Op 22 januari jl. hadden zij Jan Marijnissen te gast, en de 2 PvdA pooiers, toen weer zonder bril, probeerden Marijnissen klem te lullen over het onderwerp marktwerking (voor de 2 de zaligmakende werking van-) De sufferds hadden kunnen weten, dat dit een onmogelijke opgave was en gingen dan ook volledig nat, heerlijk om te zien! Logisch dat P&W de marktwerking verdedigen, daardoor verdienen zij ook een ongelofelijke bak belastinggeld met hun zieke programma. Wees eerlijk, als je die 2 nog serieus neemt, ben je echt een butje, zoals de Huilende Reppers dat plegen te noemen.
Draai hier maar een paar albums van de Huilende Reppers bij, met het beeld van de verongelijkte rotkoppen van Pauw&Witteman uit voornoemde uitzending, levensgroot ‘bevroren’ op je tv! Maar pas op dat je er niet in blijft, onder invloed van een geestverruimend middel, ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Eduard Backx, net weg bij SNS, nu weer een dikbetaalde baan bij het WSW
Eduard Backx, tot voor kort hoofd Risk Management Beleid Taxaties bij SNS, dus medeverantwoordelijk voor de waardeloze vastgoedportefeille die SNS de das om deed, heeft een nieuw baantje, hij wordt ‘riskmanager bij het Waarborgfonds Sociale Woningbouw’ (WSW), daar moet hij voor de financiering gaan zorgen ten behoeve van het bouwen van sociale huurwoningen door woningbouwcorporaties, uiteraard tegen een gigantisch salaris. Toch geweldig dat de ministeries van Volkshuisvesting en Financiële Zaken niet hebben ingegrepen, ministeries waar VVD nitwit en houtenkop de luxe Blok en de ‘waanzinnig presterende’ PvdA onbenul Dijsselbloem de scepter zwaaien, terwijl deze ministeries al in 2011 op de hoogte waren van de problemen bij SNS en de kabinetten Bakellende 4, Rutte 1 en 2 de kas van de woningbouwcorporaties en daarmee de portemonnee van de huurders leegroofden en roven……..
Nederland sjoemelend prutsland!
Nathan Vecht en Putin
Vannacht in Casa Luna (Radio1 van 00.00-02.00u.) aandacht voor de Olympische Spelen, die volgend jaar in Sotsji plaatsvinden. Veel over Rusland, maar ik wil het hebben over het moment dat ik inschakelde, iets voor 00.45u. (dan begint het meer dan waardeloze hoorspel ‘de Moker’). De presentator Nathan Vecht zei tegen de gast: “Als ik adviseur van Putin zou zijn, wat ik hopelijk nooit zal worden…..”, dus de lul denkt dat hij gedwongen kan worden, tot woordvoerder van Putin te worden gebombardeerd…. ha! ha! ha! ha!
Jezus wat een lul! Vlak voor het hoorspel maakte deze zak nog een ‘grap’: De Kaukasus is misschien wel spannender dan de Wallen…..” (‘De Hamer’ gaat o.a. over de Wallen, misschien kom ik daar nog eens op terug, dit waardeloze hoorspel, dat bol staat van vooroordelen en, hoe is ‘t mogelijk, bijzonder slecht ‘acteerwerk’). Heb na deze woorden van Vecht, als de sodemieter BBC World Service ‘opgezet’.
Nathan Vecht? Laten we hopen dat die met de grootste spoed uit de media geschopt wordt.