De Hoop Scheffer vindt dat Nederland voor aap staat

Het CDA schoothondje van het Pentagon, de Hoop Scheffer, maakte zich in de Telegrof kwaad over de Fyra treinverbinding. Niet alleen de verbinding, maar ook het feit, dat hij onlangs bijna vastgevroren op het station van Brussel stond te wachten, is een doorn in z’n oog. Vanmorgen meldde hij in GMN (vlak voor 10.30u.), dat Nederland internationaal voor aap staat, vanwege de Fyra. De Hoop Scheffer is niet alleen ‘hoogleraar’ (hoe is ‘t gvd mogelijk?) aan de Haagse Hogeschool, maar vooral ook lobbyist zowel in Brussel als Den Haag, voorts zit hij in een adviesorgaan voor van Rompuy……

Nederland staat al jaren voor aap, vanwege de Hoop Schandknaap, nadat deze met de pet in de hand, samen met de gemuteerde kleiaardappel Bakellende, ‘s morgens om 6 uur voor de deur van het Witte Huis stond, om daar de aars van Bush schoon te likken en steun uit te spreken voor de illegale oorlog in Irak, waarvoor hij werd beloond met de benoeming tot secretaris-generaal van de NAVO.

De hondenkop vertelde nog, dat hij altijd zijn overjas ‘pleegt’ uit te doen, als hij op de foto gaat, dit v.w. de foto in de Telegrof, waarop hij in colbert te zien was op het station van Brussel, ha! ha! ha! ha!

Feike Sijbesma en het duurzame gehalte van chemiereus DSM deel 2

Afgelopen zondag publiceerde ik het bovenstaande bericht over DSM en haar topman die lachend in Buitenhof te gast was, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/01/feike-sijbesma-en-het-duurzame-gehalte.html

Uw Azijnpisser is nog even op zoek gegaan naar subsidies die DSM opstrijkt, dit blijkt in 2006 om 25 miljoen euro te gaan (EU en landelijk), je kan rustig aannemen, dat dit bedrag aan inflatie onderhevig is en dus jaarlijks stijgt, voeg daar nog eens het subsidiebeleid van de regering voor ‘topsectoren’ bij op en u snapt, dat dit bedrag nu minimaal verdubbeld is. Jeroen Jochems van DSM stelt, dat hij geen aanvraag voor subsidie onder de € 250.000,– doet, dat is de moeite niet waard……*

Logisch toch dat grootgraaier Sijbesma 1,5 miljoen euro verdient per jaar. Benieuwd wat hij nog aan ‘extraatjes’ krijgt………

* Zie uittreksel uit een EU subsidierapport, pagina 48 (rapport uit 2007):  http://books.google.nl/books?id=vknCfInApJsC&pg=PA48&lpg=PA48&dq=subsidie+voor+dsm&source=bl&ots=fLWt2qGpFh&sig=DFj6devC-MijggY6v_cLHlzKzwY&hl=nl&sa=X&ei=si0BUcSeI_S30AHrvIDgBA&sqi=2&ved=0CGIQ6AEwBw#v=onepage&q=subsidie%20voor%20dsm&f=false

Zie ook:

Feike Sijbesma (topgraaier) van DSM over zijn ‘duurzame bedrijf…..’

Feike Sijbesma en het duurzame gehalte van chemiereus DSM

Muzikaal recept voor echte vrijheid van meningsuiting en idem sociale rechtvaardigheid, maar tegen de sloop van huizen voor een klotenspel

Hier weer de muzikale geneeskrachtige puinmand van jouw eigen blogdokter P. Pisser.

het eerste ingrediënt: cd4 van ‘The Blues, a musical Journey’ van Martin Scorsese met namen als Howlin Wolf, Koko Tailor, Son House, Junior Parker, Etta James, Janis Joplin, Jimi Hendrix e.v.a. schitterende serie, geleverd met een mooi, geïllustreerd boekje, genieten mensen! Toen de dokter dit recept uitschreef, had hij net het album ‘Blues A Lone’ van Nicko Christiansen op de kop getikt (op 10 januari, de jaardag van Nicko), Nicko is de zanger van de legendarische Haagse Bluesband Livin’ Blues. Christiansen speelt sinds die tijd in vele projecten van zijn hand en maakt muziek die zich uitstrekt van blues tot (cross-) world. Dit is alweer een mooi album! Toen jouw Azijnpisser nog een puber-pisser was, en als één van de eersten het album ‘Then Play On’ van Fleetwood Mac na reservering ontving, draaide hij deze bij een vriendin in Maasdijk, waar toevallig Livin’ Blues in de kelder annex studio repeteerde, de band draaide daarop dit album in die ruimte (wat een geouwehoer hè). Met groet aan Magda Pontier.

Klaar? Stap dan maar in het ruimteschip van Alabama3 met het album M.O.R., dominee W. Love is de co-pilotonaut. Gesp je vast voor een ‘hoge’ reis naar Saturnus. ‘Acid-country-house music’, zo kwalificeert deze band haar muziek, maar dan wel gemixt met gospels, blues en soul, prahahahachtig! Nu we toch in de ruimte zitten, zetten we koers naar het Jungle Rumble universum, met als einddoel planeet Pact, om uiteindelijk het land ‘Cosmic Tunes‘, een land uit de trance klasse, te bezoeken, en klasse is het mensen, godsakkerlootje!

Hekkensluiter: Lumina met het album ‘Zéphyr’, mooie dromerige elektronica, zodat je weer veilig op je stoel, of in je bed land.

Alles geheel afspelen op ABN!

Veel plezier!

Dijsselbloem voorzitter Eurogroep

O, wat zijn we heden blij, de disfunctionerend minister van Financiën, PvdA kloot Dijsselbloem, is voorzitter geworden van de ‘Eurogroep’. In Europa lacht iedereen zich een breuk. Een financiële nitwit op zo’n post, zonder dat daar een ander zich kandidaat stelde, is er nu werkelijk niemand in Nederland, die zich afvraagt, hoe dat kan? De lul is nauwelijks 3 maanden minister van een land, dat bij aanvang van de crisis in 2008, zo ongeveer op de 3e plaats stond in de EU, qua rijkdom en economische vooruitzichten. Een land waar men in een paar jaar tijd een flink eind op weg is, naar een situatie, waar men in Zuid-Europa een jaar of tien over deed. In plaats van zich vanaf dag één voor 100% in te zetten voor Nederland, liep lampenlul Dijsselbloem zich het vuur uit de sloffen voor de functie, die hem gisteren werd toegekend, een functie die hem vanaf nu nog minder tijd geeft voor zijn ministerspost, waar hij zich in deze crisistijd, zoals gezegd, voor de volle 100% in zou moeten zetten.

Dit alles voor een functie die niemand in Europa wil uitoefenen……. ha! ha! ha! ha!

MKB BRANDSTOF: ZEG UW LIDMAATSCHAP VAN MKB EN MKB BRANDSTOF ONMIDDELLIJK OP!

MKB Brandstof stopte maandag per direct met de ongelofelijk irritante Tom de Ridder spotjes, om…. deze onmiddellijk te vervangen voor een spotje met ene Moniek, die aankondigde, dat de Ridder z’n stem kwijt was en dat dit de mensen bij dit kutbedrijf niet verraste. Dit gaat maar door, vandaag bedankte deze brandstof-geldpomp trut,de vele blijken van warme belangstelling en uitingen van beterschap voor de Ridder. Leuk hè, ha! ha! ha! ha! ha! Ondertussen blijft men de klanten van dit bedrijf besodemieteren, immers als je je kan veroorloven zoveel reclame te maken, moet je een giga berg geld verdienen aan die vermaledijde tankpas. Of krijgt MKB Brandstof subsidies of belastingaftrek voor die reclames, dat zou nog erger zijn, daardoor zou elke Nederlander via de belasting meebetalen aan deze oplichters bende. MKB Nederland onderneemt geen stappen tegen dit bedrijf dat haar naam misbruikt, althans MKB Nederland stelt dat het niets te maken heeft met dit bedrijf, het is dan ook aannemelijk, dat MKB Nederland wel degelijk een band heeft met dit bedrijf, of minstens toestemming heeft gegeven voor het gebruik van haar naam.

Daarom nogmaals de oproep zoals die in de kop van dit bericht te lezen is: ZEG UW LIDMAATSCHAP VAN MKB NEDERLAND EN MKB BRANDSTOF ONMIDDELLIJK OP!

Wilma Mansveld en de Fyra

Staatssecretaris voor Infrastructuur, PvdA leeghoofd Mansveld, liet gisteren nog eens zien, dat zij totaal ongeschikt is voor haar functie. De ellende met de Fyra trein duurt nu al meer dan een maand, daar moest Mansveld gistermiddag uitleg over geven aan de Kamer. Vandaar, dat zij pas gistermorgen de directeur van de NS uitnodigde voor opheldering rondom dit miljarden debacle………. Vooraf vertelde ze de media, dat ze ging overleggen met deze directeur, over een alternatief, dat zo snel mogelijk de Fyra moet vervangen, daar de reizigers de pineut zijn, dit terwijl de NS al een dag eerder in overleg was gegaan met de Belgische spoorwegen, om de oude intercity verbinding zo snel mogelijk weer ‘op de rails te zetten’

Dit is toch ongelofelijk, of ben ik gek?

Rinnooy Kan en sociale rechtvaardigheid.

In Buitenhof 13 januari jl. een koekwous gesprek over een ‘sociaal Europa’, dit onder meer door gepubliceerde cijfers, waarin o.a. het cijfer van 124 miljoen armen in Europa werd genoemd, dat is een kwart van de Europese bevolking, daarnaast is 1 op de 4 jongeren in Europa werkloos. De grootgraaier Rinnooy Kan was aanwezig voor de ‘discussie’, Rinnooy Kan, u weet wel de oud-voorzitter van VNO (-NCW) en hij stond aan de wieg van het grote debacle bij ING, daar was hij lid van de raad van bestuur van 1996 tot 2006, een waanzinnig succes zou je dat wel kunnen noemen, echt een prestatie van formaat en reden genoeg zijn mening over van alles en nog wat te peilen…. Rinnooy Kan durfde de woorden sociale rechtvaardigheid in de gore bek te nemen.

Richelle (DG Sociale Zaken Europese Commissie) die ook aanwezig was, had het over 1 miljoen vacatures die niet vervuld kunnen worden, logisch als je met een beroepsbevolking als in Nederland, zelfs in goede tijden al snel 100.000 vacatures hebt, wegens opzegging, ontslag op staande voet, uitbreiding van bedrijven (nieuw gecreëerde vacatures), ziekte, enz. enz. Veel geblaat over zorgen, met de dikke ernstige kop van Richelle. Minister van Staat in België, de ‘socialist’ Vandenbroucke, ziet de oplossing in een hervorming van de arbeidsmarkt (dus: demotie, weg met de ontslagbescherming en totale ‘flexibiliteit’, waardoor alle rechten van arbeiders overboord worden gekieperd), dat produceerde een grote glimlach op de gore bek van Rinnooy Kan (vanwege zijn voormalige functie bij ING, één van de hoofdverantwoordelijken van de huidige crisis en dus van de huidige topwerkloosheid, zowel in Nederland als in Europa), terwijl hij het zojuist had over ‘sociale rechtvaardigheid’.

Het is de socialist Vandenbroucke blijkbaar geheel in de bol geslagen, hij durfde de schuld voor de (krediet)crisis in eerste instantie te leggen bij de ‘schuldenaren’, door te zeggen dat dezen niet alleen schuldig zijn, maar ook de kredietverleners (banken, verzekeraars en pensioenfondsen), die applaudisseerden voor de onevenwichtige groei in Spanje….. Alsof het krediet voor Spanje uit de lucht kwam vallen, rechtstreeks gezonden door god.

Godgloeiendegodverdomme!!!!

Zo wordt u tegenwoordig bijna dagelijks besodemieterd, door zogenaamde deskundigen, wier verhaal door de diverse omroepen of zendgemachtigden, als enige waarheid worden gewaardeerd en aangeprezen, een schandalige praktijk van groot formaat!

Kaviaar vervolgen voor opruiing, dan ook christenen vervolgen

Als Joke Kaviaar wordt vervolgd voor opruiing, wegens haar uitlatingen aangaande vluchtelingen, vervolg dan ook de christelijke geestelijken, die hun ‘kudde’ de bijbel voorhouden, waarin gesteld wordt, dat je voor vreemdelingen (of die nu wel of niet vervolgd wordt) je huis moet openstellen, ja zelfs je eigen bed moet aanbieden. Dit in fel contrast tot het illegaal verklaren van vreemdelingen en hen daarvoor strafrechtelijk vervolgen……..

Dat wordt nog hele berg werk, voor het OM!

Zie ook mijn eerdere bericht van deze dag over Joke Kaviaar.

WK voetbal, burgers van Rio de Janeiro protesteren tegen sloop van hun huis

Op 13 januari jl. berichtte BBC World Service (radio nieuws van 01.30.u.) dat er grote gevechten waren uitgebroken in Rio de Janeiro, tussen de politie en 300 bewoners, wier huis gesloopt wordt vanwege het WK voetbal in 2014. Het is mij niet opgevallen, dat er ook maar één letter aan dit nieuws werd besteed in Nederland, als ik mij vergis, laat me dat dan weten. Maar het past wel in het huidig media beleid, geen nieuws waar mensen schijtziek van worden, al helemaal niet als het om voetbal gaat, daar is al veel te veel negatief nieuws over. Als de voetbalbonden nog een greintje ethisch en moreel besef hebben, waarschuwen ze Brazilië  dat men onmiddellijk moet stoppen met deze sloop, daar men anders dit WK voor gezien houdt en u snapt het al, dit besef is totaal afwezig bij deze bonden, tenminste als het om mensenrechten schendingen gaat (ieder mens heeft recht op huisvesting), overigens ook rond andere zaken, zoals ‘merchandising’ enz.

Tjonge dat wordt weer genieten volgend jaar, van een spel dat de mensen ‘verbroedert……….’

Joke Kaviaar veroordeeld tot 4 maanden cel

Joke Kaviaar die zich inzet voor asielzoekers (een afzwakking van het woord ‘vluchteling’) en het beleid dienaangaande misdadig noemt, is gisteren veroordeeld tot 4 maanden cel, onvoorwaardelijk. Joke riep op tot verzet tegen de IND en alle onmenselijke maatregelen die intussen zijn getroffen in ons land. Dit ging volgens het OM te ver, aangezien zij ‘opriep’ tot bestorming van de IND kantoren en detentiecentra waar ‘illegale’ wereldbewoners worden vastgezet, alleen vanwege deze ‘illegaliteit’. Dat dit een stijlfiguur was om haar woorden kracht bij te zetten, interesseerde het OM niet, ‘het OM had een stok gevonden om de hond te slaan’. Want daar draait het natuurlijk om, men wil af van alle kritiek op overheidsbeleid, die op het internet verschijnt. Kritiek die heel vaak is gebaseerd op praktijk ervaring, zei het uit zelf ondervinding, zei het uit het van nabij meemaken van onrecht, dat burgers wordt aangedaan, of dat nu wereldburgers uit Nederland zijn, of wereldburgers uit andere streken.

Ronduit schandalig, de pogingen om op deze manier verontruste burgers de mond te snoeren, ik dacht toch echt, dat er in Nederland vrijheid van meningsuiting bestaat en dat deze gekoesterd wordt door politici, niet dus, of wel, maar dan alleen voor lui, die lekkere bruine ideeën hebben, zoals de fascisten van de PVV!

Joke gaat in hoger beroep, voor meer informatie, o.a. de berichten waarvoor Joke Kaviaar (niet haar echte naam) is veroordeeld, zie: http://13-september.nl/

‘Leuk’ trouwens dat dit bericht in de landelijke media ‘zo overweldigend veel aandacht’ kreeg, volkomen terecht natuurlijk………….

Azijnpisser hou eens op met zeiken, de Nederlander wil alleen maar sensationeel nieuws (het liefst met veel bloed), of louter en alleen ‘leuk’ nieuws, logisch toch? En een echte vluchteling is een dode vluchteling, al moeten we die zelf maken!