Baudets Forum voor Democratie stort in: ach niets leuker dan fascisten die elkaar de kop inslaan

Best vermakelijk het instorten van Forum voor Democratie (FVD), telkens weer fascisten die denken het volk achter zich te kunnen scharen, terwijl men elkaar de hersens inslaat….. Het moet niet gekker worden in dit land, hè fascist Eerdmans? (die trouwens ook lid is van de FVD en zijn kans schoon ziet om voorzitter en lijsttrekker van deze partij te worden…..) Inderdaad: gekker moet het niet worden!!  

Chaos in FVD na terugkeer Baudet, bestuur overweegt hem uit partij te  zetten | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nlFascist Baudet

Hoorde gistermiddag Baudet nog op de radio, man man wat een flapdrol, eerst legde hij het leiderschap naast zich neer en nu kondigt hij partijverkiezingen aan om een nieuwe leider aan te wijzen, met nieuw bedoelt hij dan uiteraard zichzelf, zo liet hij weten…. ha! ha! ha! ha! Dit terwijl hij z’n eigen kantoor niet meer in kan!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nanninga liet weten dat de zaak Baudet een onfrisse bruine lucht heeft….. ha! ha! ha! ha! Blijkbaar heeft ze haar geur terug en verwart ze haar eigen bruine fascistische stank met die van Baudet, want Nanninga verspreidt die lucht al heel lang, al van ver voor Baudet in het politieke zicht kwam!! 

Over fascisme gesproken: de politici en leden van FVD  ‘snappen blijkbaar niet’ dat fascisme niet alleen met Jodenhaat te maken heeft, je zou bijna zeggen integendeel, daar de Jodenhaat is ingewisseld voor Turken-, arabieren- en berberhaat…… Forum is als de PVV een fascistische partij!! (oh nee, de PVV is geen partij maar een fascistische beweging)

Zie ook: ‘Annabel Nanninga en Forum voor Democratie waarschuwen in video voor eigen jodenhaat….‘ (een bericht van februari 2018)

‘Het Marokkanen probleem’: fascistisch ‘oproer’ in De Balie……….‘ (alweer met ‘pittige uitspraken’ van fascist Nanninga)

Ramautarsing (Forum voor ‘Democratie’ en homohater) en de rel over zijn koppeling IQ – huidskleur

Voor meer berichten over FVD, Baudet, Nanninga en/of Eerdmans, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Rechtszaak MH17: de mediaberechting over verzoeken van de verdachte

Gisteren
25 nov 2020 vond er weer een zitting plaats in voorbereiding op de uiteindelijke rechtszaak die (naar verwachting) begin volgend jaar zal plaatsvinden en die is gericht tegen vier verdachten, waar één van die verdachten in feite terechtstaat, daar hij, Oleg Poelatov, zich laat verdedigen tegen aantijgingen in een zaak die in voorbereiding van een normale goede rechtszaak nooit tot een proces zou hebben geleid, dit vanwege een geheel rammelende zaak van de openbaar aanklager of wel het Openbaar Ministerie (OM)……… 

Het feit dat de rechtszaak plaatsvindt in de extra beveiligde bunker in het Justitioneel Complex Schiphol geeft al aan dat de hele zaak van een enorme bevooroordeeldheid getuigt, immers waarom in dat beveiligde complex, omdat men bang is voor een raket uit Rusland, of een Russisch moordcommando dat met niet werkend novytsjok probeert de hele rechtszaal om te leggen?? Wat een onzin!!!

Het ging
gisteren over de verzoeken ingediend door de verdediging van één van de
verdachten, de al genoemde Oleg Poelatov. Vond het artikel onder mijn schrijven op de NOS site
(een ‘onafhankelijke zendgemachtigde’) en viel weer bijna van verbazing van m’n stoel. Dit is een zo
duidelijke ‘trial by media’ (ofwel: berechting door de media) dat
je niet begrijpt dat zich serieus nemende rechters er tijd aan willen besteden……

De
bevindingen van het Joint Investigation Team (JIT) zijn volgens de
rechter duidelijk genoeg om een groot deel van de verzoeken af te
wijzen….. Het onderzoek van het JIT was deels gebaseerd op NAVO
en VS lobbyclub van leken journalisten Bellingcat, een organisatie
die wordt betaald door de VS overheid en die van Nederland de
Machiavelliprijs kreeg voor het ‘geweldige werk’ dat het deed voor het onderzoek waarbij de opzet was dat Rusland zou worden aangewezen als de dader….. Het is dat ‘t
allemaal zo triest is anders zou je je werkelijk kapotlachen…..

Het hele
onderzoek naar de ramp met MH17 rammelt aan alle kanten, maar wat wil
je als je de uitkomst vanaf het begin (de VS zelfs de dag na de ramp)
wilt toewijzen aan een land zonder dat er nog maar een flinter aan
bewijs is geleverd……

Hoe is
het mogelijk dat bijna niemand heeft gezien dat een zo grote raket werd
afgevuurd? (pas na een half jaar startte men de zoektocht naar een getuige…)…. Hoe kun je getuigen uitsluiten die hebben gezien dat er
andere straaljagers in het gebied bezig waren ten tijde van het
neerhalen van MH17? Hoe kan je akkoord gaan met een dooddoener van de
corrupte Oekraïense neonazi-junta* die toevallig op die
vreselijke dag alle luchtradarinstallaties had laten uitschakelen, dit voor onderhoud,
geen land zou (of zal) dit doen, het is immers levensgevaarlijk, maar
het JIT en anderen vinden dat blijkbaar de normaalste zaak van de
wereld……. Hoe kan je het normaal vinden dat men met een
verkeersvliegtuig vol passagiers over een oorlogsgebied vliegt, NB
een route die niet eerder werd gevlogen, maar wel op de dag van deze
vreselijke gebeurtenis……

Hoe kan
je dit nog een normaal proces noemen, als je de verdachte hebt
geïdentificeerd middels een telefoongesprek, maar niet zeker weet
dat het wel dezelfde persoon is die je aanklaagt…..??

Ach wat
maak ik me nog druk, zoals al een paar keer opgemerkt, van een
eerlijk proces kan geen sprake zijn als de uitkomst van tevoren
is bepaald: Rusland moet en zal de dader zijn…… Nogmaals: de onderzoeken naar de ramp met MH17 rammelen aan alle kanten, maar de media
roepen als de politici dat deze onderzoeken geweldig zijn uitgevoerd
en elk commentaar wordt afgedaan als niet ter zake doende…….

Bijzonder
triest voor de nabestaanden dat ze waarschijnlijk nooit zullen weten
welk smerig spel werd gespeeld die aan hun geliefden het leven
kostte……. (de kans dat hier sprake was van een false flag operatie is levensgroot……)

Hier het artikel van de NOS:

NOS
geplaatst 15.29 u. en laatst aangepast 17.08 u. op woensdag 25
november 2020

Rechtszaak
MH17 hopelijk begin volgend jaar inhoudelijk van start

    Rechters
bij het MH17-proces ANP

De rechtbank Den Haag hoopt dat
inhoudelijke behandeling van het MH17-proces op 1 februari volgend
jaar van start kan gaan. De rechtbank streeft naar deze datum, maar
de komende maanden moeten er nog wel een aantal getuigen worden
gehoord door de rechter-commissaris en er moet nader onderzoek worden
gedaan naar de betrouwbaarheid van beeldmateriaal en tapgesprekken.

De advocaten van verdachte Oleg
Poelatov hebben in de nu afgesloten regiefase van het proces circa
280 onderzoekswensen geformuleerd. Die gingen over de vraag of vlucht
MH17 wel door een Buk-raket is neergehaald, of de raket is afgevuurd
vanaf een landbouwveldje in separatistengebied en of verdachte
Poelatov betrokken is bij het neerhalen van MH17.

Legereenheid

De rechtbank staat toe dat een
aantal getuigen die door de verdediging zijn voorgesteld, mogen
worden gehoord. Daaronder is ook de commandant van de Russische 53e
Brigade in Koersk, de legereenheid die beschikt over Buk-raketten.
Die getuigen laten horen is al eerder geprobeerd, maar het verzoek
werd toen door Rusland afgewezen. Nu het gedaan wordt door de
advocaten ligt dat misschien anders, overweegt de rechtbank.

Afgeluisterde
gesprekken

Ook medeverdachte Sergej Doebinski
mag worden benaderd voor verhoor, onder meer over de deelname van
Poelatov aan bepaalde afgeluisterde gesprekken over het neerhalen van
vlucht MH17. Een taalkundig deskundige moet vaststellen of het
inderdaad Poelatov is die in de gesprekken te horen is.

Poelatov heeft eerder aangeboden om
vragen van de rechtbank schriftelijk te beantwoorden, maar daar voelt
de rechtbank niet voor. “De verdachte wordt opnieuw uitgenodigd
om de vragen in het openbaar ter rechtszitting te beantwoorden. Daar
wijken we niet vanaf”, aldus de rechter.

Gevechtsvliegtuigen

Het merendeel van onderzoekswensen
is afwezen. Zo wordt niet nader gekeken naar alternatieve scenario’s,
zoals de vermeende betrokkenheid van gevechtsvliegtuigen. De
verdediging wilde dat graag. De rechtbank vindt dat het
internationale onderzoeksteam Joint Investigation Team dat al
voldoende heeft gedaan en dat de bevindingen uitvoerig genoeg zijn
meegenomen in het strafdossier. Ook verzoeken om de opstellers van
enkele deelrapporten te kunnen horen, zijn afgewezen omdat de
rapporten voor zichzelf spreken.

Het proces gaat op 1 februari om
10.00 uur verder. In een toelichting zei de persrechter dat niet
zeker is of de inhoudelijke behandeling dan echt van start kan gaan.
“Als het gaat om onderzoeken die met een ander land te maken
hebben, ben je afhankelijk van de manier waarop het allemaal loopt.
We hopen allemaal, en de rechtbank ook, dat het op 1 februari van
start kan gaan, maar dat is best spannend”.

Vlucht MH17 van Malaysia Airlines
werd op 17 juli 2014 boven Oost-Oekraine neergehaald door een uit
Rusland afkomstige Buk-raket. In Oost-Oekraine woedde destijds een
hevige oorlog tussen Russisch-gezinde separatisten en
regeringstroepen van Oekriane. Vlucht MH17 was op weg van Amsterdam
naar Kuala Lumpur en had 298 mensen aan boord. Onder hen waren 196
Nederlanders. Alle inzittenden kwamen om.

===================================================

*
Rusland werd al voor de ramp met MH17 (in 2014) gedemoniseerd in het
westen, dit vanwege de zogenaamde annexatie van De Krim, terwijl de
bewoners van dat schiereiland met een grote meerderheid (ook die van
de oorspronkelijke bewoners) in een door internationale waarnemers als eerlijk verlopen beoordeeld referendum
hebben gekozen voor aansluiting bij Rusland, dit daar de door hen
democratisch gekozen president Janoekovytsj middels een door de VS
georganiseerde ‘opstand’ en staatsgreep werd afgezet en werd vervangen
door een VS en EU marionet, t.w. de corrupte neonazi Porosjenko……. Ik
neem aan dat het ook in Nederland geen misdaad is wanneer je je
verzet als een gekozen premier en diens regering middels een door een
buitenland georganiseerde staatsgreep wordt afgezet……. (Hillary
Clinton, die in het begin van Janoekovytsj’ presidentschap minister
van BuZa in de VS was, stak daar maar liefst 4 miljard dollar in, John Kerry, haar opvolger en de CIA maakten de klus af…..) Overigens ook de bewoners
van Oost-Oekraïne weigerden onder de neonazi-junta van Porosjenko te
leven en hoewel het volgens de westerse media allen Russen waren,
sloten deze mensen zich niet bij Rusland aan (vreemd toch??) De ramp
met MH17 werd de definitieve breuk met Rusland, iets dat men al jaren
eerder had gewild, immers de Koude Oorlog was voorbij en de
wapenfabrikanten (in de breedste zin van het woord) hadden een nieuwe
wereldmacht nodig als vijand van de VS (en de rest van het westen), dit om
de winsten voor de aandeelhouders op een hoog peil te houden…… En
voor dat laatste beste bezoeker, gaat men letterlijk over
lijken……….

Zie ook: ‘MH17 proces hervat, de uitkomst is al klaar: de verdachten zijn schuldig‘ 

MH17:
Stef Blok (VVD minister BuZa) daagt Rusland voor het Europees Hof voor
de Rechten van de Mens, terwijl de rechtszaak in Nederland nog lang niet
is afgerond

MH17 proces op Radio1‘ 

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko

MH17:
JIT haalt zelfs de afscheiding van Oost-Oekraïne aan in de zoveelste
mislukte poging de schuld in de schoenen van Rusland te schuiven

MH17,
getuige zegt vlak voor neerhalen 2 Oekraïense straaljagers te hebben
gezien >> het JIT weigert commentaar te geven…..

MH17: Bellingcat informatie gebaseerd op leugens…..

MH17 vliegramp: wat je niet zou mogen weten over Maleisië, het JIT en Oekraïne… ‘ (!!!!)

MH17: JIT heeft plotseling bijna de hele BUK-raket………

Bellingcat uses assumptions to make claims instead of irrefutable proof!‘ (van: whathappenedtoflightmh17.com) Zie wat Bellingcat betreft: 

Bellingcat wordt betaald door de VS overheid ha! ha! ha! ha!

Ten Broeke wil radarbeelden MH17 ramp niet eens zien, dat zou het onderzoek maar schaden….‘ 

Moscow shared MH17 radar images, Dutch probe ignored evidence, Russia tells victims’ relatives‘ (terwijl het JIT stelde dat Moskou niet mee wilde werken…..

MH17: het motief?? En gerommel met bewijsmateriaal‘ (via blog Stan van Houcke)

MH17 and the JIT: A flawed investigation‘ (via blog Stan van Houcke)

MH17,
een aantal feiten die u niet te horen krijgt van de reguliere media, of
de politiek, die vooral anti-Russische propaganda spuien, dag in dag
uit……
‘ Let
op: de basis voor dit bericht, van Erik Toonen bestaat niet meer
(wegens doodsbedreigingen), alle door mij overgenomen foto’s ‘werken
niet meer’, dit kan geen toeval zijn!!!

Click Here to access an archive of 100 Global Research articles and reports on the downing of MH17.  (let op mensen, veel info!!!!)

Support MH17 Truth: Machine Gun-Like Holes Indicate Shelling…(!!!!)

Revelations of German Pilot: Shocking Analysis of the “Shooting Down” of Malaysian MH17. “Aircraft Was Not Hit by a Missile” By Peter Haisenko, July 30, 2014

MH17 en de Onderzoeksraad voor Veiligheid: een zorgvuldig en duidelijk (gemanipuleerd) onderzoek………

David Jan Godfroid hoeft niet eens te zeggen, dat Rusland fout zit met MH17……….

Onderzoeksraad Voor Veiligheid krijgt prijs voor MH17 onderzoek en daarmee voor slecht uitvoeren plicht….!!!!

Onderzoeksraad voor Veiligheid beschikt wel degelijk over primaire radarbeelden ramp MH17…..

MH17 en ‘overtuigende bewijzen’, vooral die uit Oekraïne en de VS…..

MH17 rapport JIT klopt niet aldus o.a. prof. Michel Chossudovsky!!

‘MH17 herdenking in Oost-Oekraïne, amper aandacht in ‘onafhankelijke’ Nederlandse media……..

Sjoerd Sjoerdsma (D66) heeft bewijzen voor vuil spel van SP en Russen, presenteren kan hij ze niet…….‘ (over complottheorieën gesproken…..)

MH 17 schandaal………

MH17: Blok, in rampgebied zijn geen menselijke resten meer te vinden……..

MH17 drie jaar later, het is leugens en bedrog wat de klok slaat……..

German Intel Clears Russia on Interference

MH17 en (nog) meer feitenmateriaal over de toedracht betreffende het neerhalen van deze vlucht……..

Ten Broeke wil radarbeelden MH17 ramp niet eens zien, dat zou het onderzoek maar schaden………..‘ 

Koenders
en Joustra willen dat Rusland het lamme MH17 rapport van de
Onderzoeksraad voor Veiligheid erkent……. ha! ha! ha! ha! ha!

Hubert
Smeets met 5 km/u. finaal uit de bocht: feiten worden door RT niet met
andere feiten bestreden, RT haalt ze alleen maar onderuit……. ha! ha!
ha! ha! ha! ha!

Helga
Salemon over ramp met Russisch vliegtuig: in tegenstelling tot de VS,
is een mensenleven in Rusland niet zoveel waard…….. AUW!!!
‘ 

‘Grensland’: Jelle Brandt Corstius op propaganda pad in Oost- Europa…… Oei!! Russen zet je fiets op slot!!!!‘ 

MH17:
OM laat niets los over rapport, behalve dan de melding dat er delen van
Buk-raket zijn gevonden……… ha! ha! ha! ha! ha!

MH17
meer dan één jaar later, wat is er intussen gebeurd met ‘de zwarte
doos’ en waar is de uitdraai van alle gegevens van de Cockpit Voice
Recorder
‘ 

MH17 was niet genoeg, om vliegen over ‘conflictgebieden’ te stoppen, laat staan verbieden………‘ 

MH17 ramp en een nieuwe fase in het liegen over de ‘daders…’

MH17, de zoektocht wordt morgen alweer afgerond en beëindigd……‘ 

Onderzoeksraad voor de Veiligheid vraagt na meer dan een half jaar om getuigen van de raketaanval……..

Jeroen Akkermans vond geheel transparant in z’n eentje stukjes van een Buk-raket………..‘ 

Voor
nog meer berichten over MH17, klik op dat label, direct onder dit
bericht. (al moet je dan wel een heel eind doorscrollen naar nog oudere
berichten, je kan bovendien meestal aan de kop zien wanneer er in een
bericht alleen wordt verwezen naar vlucht MH17; door in het zoekvlak
rechts bovenaan deze pagina MH17 in te typen, krijg je vaak de oudere
berichten te zien, al gaat dat jammer genoeg niet altijd op) Deze tekst overgenomen van:
MH17 proces hervat, de uitkomst is al klaar: de verdachten zijn schuldig

Pensioenfonds PGGM (voor de gezondheidszorg) investeert in klimaatverandering en natuurvernietiging

Alsof er
geen snelle klimaatverandering gaande is, wil PGGM haar samenwerking
met wegenbouwer BAM uitbreiden, het gaat hier om het onderdeel PGGM
Infrastructure Fund (een samenwerking die volgens DeBeurs.nl al bestaat vanaf 2011)…..

BAM!!!
dus de samenwerking met PGGM op het gebied van infrastructuur wordt verder uitgebreid, ofwel gespaarde pensioengelden worden
aangewend om de klimaatverandering verder aan te jagen.

Met een
geldinjectie van 125 miljoen kan PGGM ook BAM projecten buiten de EU
financieren….

Eén en
ander terwijl het aantal files drastisch is afgenomen en men ook na
de Coronacrisis thuiswerken wil blijven inzetten tegen
filevorming…..

PGGM kan klanten beter bedienen door identificatie met spraakherkenning -  Telecats Een ‘mooi’ peperduur designgebouw (betaald met gespaarde
gelden van leden), waar het logo (met vogel) doet vermoeden dat PGGM een ‘groen
fonds’ is…..

Toch
‘fijn’ dat een pensioenfonds de gespaarde gelden van haar leden wil
misbruiken om de aarde voor een flink deel onbewoonbaar te
maken en de natuur te vernietigen…… Dit nog buiten het feit dat alleen in Nederland al 18.000 mensen op jaarbasis jaren eerder overlijden als gevolg van langdurige auto-uitstoot inademing en dat na een akelig ziekbed…… Ofwel ook op dat gebied draagt PGGM haar (graf-) steentje bij, kijk en dat scheelt weer een berg uitgekeerde pensioengelden, ofwel: 2 vliegen in 1 klap!! (overigens loopt jaarlijks een groot aantal kinderen long- en/of luchtwegklachten op door diezelfde uitstoot….) Nu is het wel zo dat de PGGM een pensioenfonds is voor de zorg, kortom PGGM zorgt er met haar asfaltinvesteringen voor dat er genoeg blijft te doen in de gezondheidszorg!! (PGGM: Pensioenfonds voor Gezondheidszorg, Geestelijke en Maatschappelijke belangen)

Wat een
wereld……..

Het
volgende bericht over deze zaak komt van DeBeurs.nl:

BAM
breidt publiek-private-samenwerking met PGGM uit

Gepubliceerd op 23
november 2020 08:27

Aan de slag bij BAM: kansen voorbij de horizon | Koninklijke BAM Groep /  Royal BAM Group

Koninklijke BAM Groep voor het koninklijk asfalteren van Nederland

BUNNIK (AFN) – Bouwbedrijf BAM en
pensioenuitvoerder PGGM breiden hun bestaande samenwerking op het
gebied van publiek-private projecten verder uit. De deal leidt voor
BAM tot een toename van het eigen vermogen met circa 125 miljoen
euro, inclusief een herwaardering van het aangehouden aandelenbelang
van BAM naar de marktwaarde.

PGGM Infrastructure Fund wil een
belang van 50 procent nemen in BAM PPP, dat in Europa actief is met
het ontwikkelen en managen van pps-concessies. Daarmee kan de bouwer
met de projecten naar eigen zeggen ook uitbreiden naar landen buiten
de Europese thuismarkten.

Met de overeenkomst is een bedrag
van circa 130 miljoen euro gemoeid. Dit bedrag bestaat uit een
vergoeding van circa 100 miljoen euro bij de afronding van de deal en
een aanvullende vergoeding indien BAM PPP in de komende jaren
specifieke financiële doelstellingen behaalt.

De transactie is onder voorbehoud
van een definitieve overeenkomst over de documentatie en enkele
goedkeuringen en wordt naar verwachting nog dit jaar voltooid. De
samenwerking tussen BAM en PGGM werd in 2011 gevormd, via de joint
venture BAM PPP PGGM Infrastructure Coöperatie.

===========================================

PPS(-concessies): Publiek Private Samenwerking (consessiemodel) 

BAM PPP: Public Private Partnership, o.a. een dochterbedrijf van BAM dat in 2006 werd opgezet en bestaat uit (houd je vast): BAM
PPP PGGM Infrastructure Coöperatie U.A.
, BAM
PPP Investments B.V.
Ofwel niet in 2011 begon de samenwerking van PGGM met BAM, maar al in 2006!!  

Voor meer berichten over pensioenfondsen, pensioen, klimaatverandering, luchtvervuiling en/of autorijden, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19

William
Engdahl heeft op New Eastern Outlook (NEO) een artikel geschreven over het Coronavaccin van Pfizer
en in feite over alle andere nu al bestaande vaccins (buiten de 3 in
het westen heeft bijvoorbeeld China er 5 die al worden ingezet).

Engdahl
zegt dat de techniek die gebruikt wordt experimenteel is en daar kan
niemand wat tegen in brengen. Pfizer stelt dat het spectaculaire
resultaten heeft behaald met de eerste tests op mensen. Daarvoor
wordt een experimentele techniek gebruikt bekend als genbewerking
(genenbewerking) en dan specifiek mRNA genbewerking, iets dat nooit
eerder werd gebruikt voor het maken van vaccins. Engdahl stelt dat
voor we ons blij maken voor enige bescherming tegen COVID-19
(middels een experimenteel vaccin, Ap), we eerst meer moeten weten over
deze radicale experimentele techniek en het gebrek aan precisie daarvan.

De
financiële wereld (stond en staat) op haar kop toen Pfizer en haar
Duitse partner BioNTech op 9 november aankondigden een vaccin tegen
het Coronavirus te hebben ontwikkeld dat voor 90% ‘effectief’ zou
zijn. Ook Toni Fauci, hoofd van het National
Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) is enthousiast,
terwijl de EU bekendmaakte 300 miljoen doses van dit kostbare vaccin
te hebben besteld bij Pfizer. Men denkt het virus de baas te zijn,
echter er zijn wel wat opmerkingen te maken over dit en andere
vaccins, juist door de gebruikte experimentele techniek…….

Albert
Bourla de CEO van Pfizer heeft zelf heel wat minder vertrouwen in het
vaccin, op de dag dat het nieuws over het vaccin bekend werd gemaakt
heeft hij 62% van zijn aandelen Pfizer van de hand gedaan……
(ofwel: als het vaccin werkelijk een wondermiddel is, zou hij nooit
z’n aandelen hebben verkocht, immers de aandelen Pfizer zullen juist
in waarde stijgen als alles volgens plan verloopt) Bourla heeft
e.e.a. al in augustus in werking gesteld, immers anders zou hij
beticht kunnen worden van het gebruikmaken van ‘inside information’
en dat zou in zijn geval strafbaar zijn……

Een
ander teken dat ‘we’ extra moeten oppassen voor we ons laten
vaccineren, is het feit dat alle westerse firma’s die werken aan een
vaccin, bij voorbaat laten vastleggen dat ze niet aansprakelijk zijn
voor eventuele ernstige bijwerkingen van het vaccin…… (wat mij
betreft een teken aan de wand….)

Bourla
heeft gelogen tegen de pers over het feit dat Pfizer geld had
gekregen van de Trump administratie voor onderzoek dat tot een vaccin
moest leiden, terwijl Pfizer in de zomer een contract met de overheid
sloot voor 100 miljoen dosis (van het toen nog in ontwikkeling zijnde
vaccin)….. BioNTech, de (kleine) Duitse partner van Pfizer, die de
mRNA techniek heeft ontwikkeld, heeft in september 2019 een overeenkomst
gesloten met de Bill & Melinda Gates Foundation. Deze overeenkomst
houdt in dat er in samenwerking aan ontwikkeling zal worden gewerkt
om de mRNA technologie te gebruiken in de strijd tegen kanker en HIV.
Een persbericht daarover: ‘The Gates Foundation sees BioNTech
potential
to ‘dramatically reduce global HIV and tuberculosis’, van 5
september 2019, ‘bestaat intussen niet meer……..’

BioNTech
werkt verder samen met Chinese bedrijven die dezelfde techniek hebben
gebruikt voor het maken van vaccins, die zoals gezegd al op grote
schaal worden ingezet……. Vaccins die met grote snelheid zijn
ontwikkeld en met even grote snelheid werden goedgekeurd voor gebruik
en dat in een alarmerende korte tijd…..

Zonder
zorgvuldige tests worden de vaccins ingezet, Engdahl wijst daarbij op
het ontbreken van dierproeven, echter die zijn in het geheel niet
nodig, althans als je zorgvuldig wilt werken en daar neemt men de
tijd niet voor, zelfs niet voor de vermaledijde dierproeven…….
Menselijke proeven gedaan in 3 maanden tijd zouden voldoende zijn,
echter daar is geen sprake van, 3 maanden is veel te kort voor een
nieuw vaccin waarvoor je eerder moet denken aan testen over een paar
jaar tijd…… Het is al alarmerend dat de grote farmaceuten zoals
gezegd elke verantwoording voor ernstige bijwerkingen in contracten
hebben afgewezen, echter volgens Engdahl is nog meer verontrustend
dat de mRNA techniek nooit eerder is toegestaan om te gebruiken voor
het testen van een vaccin……

Een
test met muizen waarbij deze genetisch gemanipuleerde mais te eten
kregen, besproeid met het glyfosaat rijke Roundup van Monsanto
resulteerde na negen maanden in kankers en (ernstige) beschadiging
van lever en andere organen…… Eerdere tests door Monsanto gaven
na 3 maanden geen enkel probleem en schunnig genoeg verwijst dat bedrijf uiteraard naar de korte testperiode….. (3 maanden, dezelfde tijd die
werd gebruikt voor de test van het Coronavaccin van Pfizer en
anderen)

Het op deze manier introduceren van een NB een experimenteel vaccin heeft alles te maken met de angstzaaierij van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) over het Coronavirus………

Het
zal je duidelijk zijn dat niemand serieus kan stellen dat de vaccins
die snel op de markt komen veilig zijn, daarvoor is de ‘testtijd’
veel te kort….. Kortom je kan niet anders concluderen dan dat het
vaccin tegen COVID-19 potentieel gevaarlijk is en toch willen Fauci,
de EU en Pfizer liefst nog voor het eind van het jaar tientallen
miljoenen mensen vaccineren met dit (nogmaals) experimentele
vaccin……..  
 

Dr.
Romeo Quijano, oud-professor Farmacologie en Toxicologie aan de
universiteit van Manilla waarschuwt zelfs voor dit experimentele
vaccin, daar volgens hem e.e.a. kan leiden tot een versterking van
het Coronavirus, ja zelfs tot het ‘agressiever’ worden van het virus,
wat eerder in dierproeven werd geconstateerd….. Quijano waarschuwt
ervoor dat negatieve effecten maar al te vaak onder het tapijt worden
geveegd, immers er zijn belangen zoals die van farmaceuten in het
geding……. Hij haalt een ander door Gates gepromoot mRNA vaccin
van Moderna aan, waar 3 van de 15 menselijke experimenten met
een hoge dosis te maken kregen met ernstige medische symptomen…..
Moderna concludeerde echter dat het vaccin over het algemeen veilig
is en goed wordt verdragen…….   

Wat
betreft Moderna is het stuitend te zien dat de reguliere media
zonder enig onderzoek, laat staan kritiek, het vaccin de hemel in
hebben geprezen……  

Lees
het relaas van Engdahl en oordeel zelf of je wel of niet een vaccin
zal nemen…….. 
 

Nog even wat betreft
de kop van dat artikel: het precautionary principle ofwel het
voorzorgsprincipe
is een moreel en
politiek
principe dat stelt dat als een ingreep of een beleidsmaatregel
ernstige of onomkeerbare schade kan veroorzaken aan de samenleving of
het milieu, de bewijslast ligt bij de voorstanders van de ingreep of
de maatregel als er geen wetenschappelijke
consensus
bestaat over de toekomstige schade. Het
voorzorgsprincipe is vooral van toepassing in de gezondheidszorg en
het milieu; het gaat daar in beide gevallen over complexe systemen
waar ingrepen resulteren in onvoorspelbare effecten. (Wikipedia)

Why
We Need Precautionary Principle With Coronavirus Vaccines

F.
William Engdahl info@williamengdahl.com via aweber.com

What’s
Not Being Said About Pfizer Coronavirus Vaccine

By
F. William Engdahl 13 November, 2020 

 


Bill
Gates is actively financing and promoting new untested vaccines
supposed to keep us at least somewhat safe from a ghastly death from
the novel coronavirus and supposedly allow us to resume somewhat
“normal” lives. The Pharma giant Pfizer has now announced what
they claim were spectacular results in initial human tests. They use
an experimental technology known as gene editing, specifically mRNA
gene-editing, something never before used in vaccines. Before we rush
to get jabbed in hopes of some immunity, we should know more about
the radical experimental technology and its lack of precision.

The
financial world went ballistic on November 9 when the pharma giant
Pfizer and its German partner, BioNTech, announced in a company press
release that it had developed a vaccine for Covid19 that was “90%”
effective. The controversial US head of NIAID, Tony Fauci, rushed to
greet the news and the EU announced it had purchased 300 million
doses of the costly new vaccine. If you believe financial markets,
the pandemic is all but past history.

Suspicious
events

However
it seems Albert Bourla, the CEO of Pfizer, doesn’t share the
confidence of his own claims. On the day his company issued its press
release on the proposed vaccine trials, he sold 62% of his stock in
Pfizer, making millions profit in the deal. He made the sell order in
a special option in August so it would not appear as “insider
selling”, however he also timed it just after the US elections and
the mainstream media illegitimately declared Joe Biden
President-elect. It seems from appearances that Bourla had a pretty
clear conflict of interest in the timing of his press release on the
same day.
[i]

Bourla
lied and denied to press that his company had received any funds from
the Trump Administration to develop the vaccine when it came out they
contracted in summer to deliver 100 million doses to the US
Government. Further adding to the suspect actions of Pfizer was the
fact the company first informed the team of Joe biden rather than the
relevant US government agencies.

But
this is far from the only thing alarming about the much-hyped Pfizer
announcement.

The
German Partner

Pfizer,
famous for its Viagra and other drugs, has partnered with a small
Mainz, Germany company, BioNTech, which has developed the radical
mRNA technique used to produce the new corona vaccine. BioNTech was
only founded in 2008. BioNTech signed an agreement with the Bill &
Melinda Gates Foundation in September, 2019, just before announcement
in Wuhan China of the Novel Coronavirus and just before BioNTech made
its stock market debut. The agreement involved cooperation on
developing new mRNA techniques to treat cancer and HIV. Curiously
that press release, “The Gates Foundation sees BioNTech potential
to ‘dramatically reduce global HIV and tuberculosis’” 05.
September 2019, has now been deleted.

BioNTech
also has an agreement with one of the largest drug producers in
China, Shanghai Fosun Pharmaceutical Co., Ltd (“Fosun Pharma”) to
develop a version of its mRNA vaccine for novel coronavirus for the
Chinese market. Ai-Min Hui, President of Global R&D of Fosun
Pharma said in an August statement, “Dosing the first Chinese
subject with BNT162b1 marks a milestone of the global co-development
program in China. We are closely working with BioNTech and regulatory
authorities to evaluate the safety and efficacy of BNT162b1 and other
mRNA vaccine candidates…”
[ii]

This
means that the same German biotech company is behind the covid
vaccines being rushed out in China as well as the USA and EU. The
vaccine is being rushed through to eventual approval in an alarmingly
short time.

Both
US and EU authorities and presumably also Chinese, waived the
standard animal tests using ferrets or mice and have gone straight to
human “guinea pigs.” Human tests began in late July and early
August. Three months is unheard of for testing a new vaccine. Several
years is the norm. Because of the degree of global panic engendered
by WHO over the coronavirus, caution is thrown to the wind. Vaccine
makers all have legal indemnity, meaning they can’t be sued if
people die or are maimed from the new vaccine. But the most alarming
fact about the new Pfizer-BioNTech gene edited vaccine is that the
gene edited mRNA for human vaccine application has never before been
approved. Notably, two year peer reviewed tests with mice fed
genetically modified corn sprayed with Monsanto glyphosate-rich
Roundup first showed cancer tumors after nine months as well as liver
and other organ damage. Earlier Monsanto company tests ended at three
months and claimed no harm.
[iii]
A similar situation exists with the gene edited mRNA vaccines that
are being rushed out after less than 90 days human tests.

Explicitly
experimental”

Dr.
Michael Yeadon replied in a recent public social media comment to a
colleague in the UK, “All vaccines against the SARS-COV-2 virus are
by definition novel. No candidate vaccine has been… in development
for more than a few months.” Yeadon then went on to declare, “If
any such vaccine is approved for use under any circumstances that are
not EXPLICITLY experimental, I believe that recipients are being
misled to a criminal extent. This is because there are precisely zero
human volunteers for…whom there could possibly be more than a few
months past-dose safety information.”
[iv]

Yeadon
is well qualified to make the critique. As he notes in the comment,
“I have a degree in Biochemistry & Toxicology & a research
based PhD in pharmacology. I have spent 32 years working in
pharmaceutical R&D, mostly in new medicines for disorders of lung
& skin. I was a VP at Pfizer & CEO…. of a biotech I founded
(Ziarco – acquired by Novartis). I’m knowledgeable about new
medicine R&D.”
[v]
He was formerly with Pfizer at a very senior level.

Human
guinea pigs?

The
Pfizer-BioNTech vaccine is experimental and far from guaranteed safe,
despite the fact that Pfizer, the EU and the notorious Dr Tony Fauci
seem ready to roll it out even before year end to hundreds of
millions of humans.

The
experimental technology is based on a rather new gene manipulation
known as gene editing. In a major article in the 2018 New York
Council on Foreign Relations magazine,
Foreign
Affairs
,
Bill Gates effusively promoted the novel gene editing CRISPR
technology as being able to “transform global development.” He
noted that his Gates Foundation had been financing gene editing
developments for vaccines and other applications for a decade.
[vi]

But
is the technology for breaking and splicing of human genes so
absolutely safe that it is worth risking on a novel experimental
vaccine never before used on humans? Contrary to what Bill Gates
claims, the scientific answer is no, it is not proven so safe.

In
a peer reviewed article in the October, 2020 journal
Trends
in Genetics
,
the authors conclude that “the range of possible molecular events
resulting from genome editing has been underestimated and the
technology remains unpredictable on, and away from, the target
locus.”
[vii]

Dr.
Romeo Quijano, retired professor of Pharmacology and Toxicology at
the College of Medicine, University of the Philippines Manila, noted
some of the dangers of the experimental gene editing when applied to
human vaccines. Quijano warns of, “the danger that the vaccine
might actually “enhance” the pathogenicity of the virus, or make
it more aggressive possibly due to antibody-dependent enhancement
(ADE), as what happened with previous studies on test vaccines in
animals. If that should happen in a major human trial the outcome
could be disastrous. This serious adverse effect may not even be
detected by a clinical trial especially in highly biased clinical
trials laden with conflicts of interest involving vaccine companies.
Even when a serious adverse event is detected, this is usually swept
under the rug.” He cites the case of another Gates mRNA vaccine
candidate, Moderna, where “three of the 15 human experimental
subjects in the high dose group suffered serious and medically
significant symptoms. Moderna, however, concluded that the vaccine
was “generally safe and well tolerated,” which the
corporate-dominated media dutifully reported, covering-up the real
danger…”
[viii]

He
notes, “Exogenous mRNA is inherently immune-stimulatory, and this
feature of mRNA could be beneficial or detrimental. It may provide
adjuvant activity and it may inhibit antigen expression and
negatively affect the immune response. The paradoxical effects of
innate immune sensing on different formats of mRNA vaccines are
incompletely understood.” Quijano adds, “A mRNA-based vaccine
could also induce potent type I interferon responses, which have been
associated not only with inflammation but also potentially with
autoimmunity… and may promote blood coagulation and pathological
thrombus formation.”
[ix]

Quijano
writes in the extensively documented article, “among other dangers,
the virus-vectored vaccines could undergo recombination with
naturally occurring viruses and produce hybrid viruses that could
have undesirable properties affecting transmission or virulence.
The…possible outcomes of recombination are practically impossible
to quantify accurately given existing tools and knowledge. The risks,
however, are real, as exemplified by the emergence of mutant types of
viruses, enhanced pathogenicity and unexpected serious adverse events
(including death) following haphazard mass vaccination campaigns and
previous failed attempts to develop chimeric vaccines using genetic
engineering technology.”
[x]

Bill
Gates, the mRNA vaccine makers including Pfizer/BioNTech and Moderna,
and their close allies such as Dr. Tony Fauci of the NIAID are
clearly playing fast and loose with human lives in their rush to get
these experimental vaccines into our bodies. Notably, the same Dr.
Fauci and his NIAID owns the patent on a vaccine for dengue fever
known as  Dengvaxia, marketed by Sanofi-Pasteur and promoted as
an “essential” vaccine by Tedros’ WHO since 2016. Robert F.
Kennedy jr. noted that Fauci and NIAID “knew from the clinical
trials that there was a problem with paradoxical immune response,”
but they gave it to several hundred thousand Filipino kids anyway. It
was estimated that as many as 600 vaccinated children died before the
government stopped the vaccinations.
[xi]

Clearly
the well-established Precautionary Principle–if in serious doubt,
don’t– is being ignored by Fauci, Pfizer/BioNTech and others in
rushing to approve the new mRNA vaccine for coronavirus. Messenger
RNA technology has yet to produce an approved medicine, let alone a
vaccine.

 This
originally appeared on New Eastern Outlook online journal.

Endnotes:

 


[i]Shalini
Nagarajan, Pfizer’s CEO cashed out 60% of his stock on the same day
the company unveiled the results of its COVID-19 vaccine trial,
Novmber 11, 2020,
https://markets.businessinsider.com/news/stocks/pfizer-ceo-sold-stock-day-covid-19-vaccine-results-unveiled-2020-11-1029790705

[ii]BioNTech
and Fosun Pharma Announce Start of Clinical Trial of mRNA based
COVID 19 Vaccine Candidate in China, August 05, 2020, Source:
BioNTech SE,
https://www.globenewswire.com/news-release/2020/08/05/2073035/0/en/BioNTech-and-Fosun-Pharma-Announce-Start-of-Clinical-Trial-of-mRNA-based-COVID-19-Vaccine-Candidate-in-China.html

[iii]Seralini,
Gilles-Eric et al,  Long-term toxicity of a Roundup herbicide
and a Roundup-tolerant genetically modified maize, 24 June 2014,
Environmental Sciences Europe volume 26, Article number: 14 (2014),
https://enveurope.springeropen.com/articles/10.1186/s12302-014-0014-5

[iv]Dr
Michael Yeadon, open social media comment,
https://threadreaderapp.com/thread/1302725167588798467.html

[v]Ibid.

[vi]Bill
Gates, Gene Editing for Good: How CRISPR Could Transform Global
Development,

https://www.foreignaffairs.com/articles/2018-04-10/gene-editing-good?cid=nlc-fa_fatoday-20180601

[vii]Burgio,
G., & Teboul, L.,  Anticipating and identifying collateral
damage in genome editing, Trends in Genetics, 8 October 2020,
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S016895252030247X

[viii]Romeo
F. Quijano, MD, Hazards of the COVID19 vaccine, August 21, 2020, 
https://www.bulatlat.com/2020/08/21/hazards-of-the-covid-19-vaccine/

[ix]Ibid.

[x]Ibid.

[xi]Joseph
Mercola,  The Well Known Hazards of Coronavirus Vaccines, May
11, 2020, 

https://www.lewrockwell.com/2020/05/joseph-mercola/the-well-known-hazards-of-coronavirus-vaccines/

=================================================

Zie ook: ‘Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden

Coronavirus: opmerking bij vaccins‘ (weggecensureerd, zie het bericht voor verdere info)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Burgerrechten waaronder privacy aangetast door ‘strijd’ tegen het Coronavirus

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!): 

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen

VS geeft 1 miljard dollar voor vaccin tegen COVID-19 aan Britse farmaceut‘ (een bericht van 25 mei 2020!!!!)

GSK
koopt belang in Duitse ontwikkelaar Coronavaccin CureVac, terwijl
minister de Jonge waarschijnlijk alweer een bok heeft geschoten
‘ (en zie de links in dat bericht) 

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Artsen
en andere medici krijgen steeds meer weerstand voor kritiek op
vaccinatieprogramma’s: ‘leve de lobby’ voor de farmaceutische industrie

COVID-19:
wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus,
vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Een
vaccin tegen COVID-19 voor iedere VS burger zou onhaalbaar zijn en het
vaccineren van de hele wereldbevolking zou minstens 3 jaar tijd in
beslag nemen

Corona-angst: psychologische oorlogsvoering tegen de bevolking‘ 

Coronavirus: farmaceuten zijn nu al doende de prijs voor een vaccin op te drijven‘ (bericht van maart dit jaar)

Coronavirus: Roche laat zien waar farmaceuten voor staan: inhumaniteit, zelfzucht en bakken geld verdienen

Janssen (farmaceut) werkt aan een toekomst ‘waarin ziektes tot het verleden behoren…..’ ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Judy Mikovits, biochemicus in microbiologie, gevangengezet op aanwijzing van de farmaceuten‘ (!!!!) (een bericht uit 2019, dat over het griepvirus gaat en waarvan je de haren te berge zullen rijzen…..)

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik 

En terzijde: ‘Rutte waarschuwt met z’n hamer indirect de bevolking ‘Coronavoorzichtig’ te zijn daar hij anders de feestdagen in het water laat donderen

Nertsen weg: geen andere dieren op de plaatsen waar die bedrijven stonden

De
nertsenhouders, psychopathische dierenmishandelaars, worden schadeloos gesteld met maar
liefst 100 miljoen euro (!!!), van door ons bij elkaar gebracht belastinggeld, daar de arme
dieren die ze groot en doodmartelen moeten worden vermoord vanwege het Coronavirus……… In 2011 constateerde men dat de nertsenfokkerijen de 5 jaar daarvoor (dus vanaf 2006) met een kleine 50% waren toegenomen*, terwijl men ook toen al wist dat het
fokken van nertsen zou worden verboden…… Kortom toen al begon men zo’n hel voor dieren om uiteindelijk schadeloos te kunnen worden gesteld met belastinggeld!!! (ronduit misdadig!!)

Je
kan er donder op zeggen dat men andere dieren op die plek zal gaan
martelen, immers de 500 miljoen dieren die hier op jaarbasis worden
groot en doodgemarteld zijn nog lang niet genoeg voor geteisem dat zich
boer durft te noemen…… Hoorde vanmorgen op Radio1 een boer die in de buurt van een natuurgebied zit en in feite gesloten zou moeten worden vanwege de hoge stikstofuitstoot door zijn bedrijf…… Deze plork stelde niet akkoord te gaan met een uitkoop (ondanks een ruime schadeloosstelling), anders dan dat hij elders een nieuw boerenbedrijf mag beginnen, wat niet mag als je als boer wordt uitgekocht en dan stelt men dat boeren weinig verdienen………

Compassion
in World Farming is een petitie gestart om tegen te gaan dat er op de
vrijgekomen plekken andere dieren zullen worden gehuisvest in wat
voor een mens niet anders kan zijn dan de hel op aarde, en dat is het
zeker voor de arme dieren die er geen benul van hebben wat hen
allemaal zal overkomen in hun al veel te korte leven in schandalig kleine kooien…..

Lees
en teken de petitie ajb en geeft het door (en doe het snel, de Tweede
Kamer vergadert hier a.s. maandag al over!!)

Actie:
geen andere dieren in plaats van nertsen

Compassion
in World Farming noreply@ciwf.nl

Nertsenhouderijen
worden binnenkort verboden in Nederland. Goed nieuws voor de nertsen,
maar wat gebeurt er op de plekken waar de houderijen sluiten?
We
moeten nú voorkomen dat er andere dieren in de plaats voor
terugkomen.

Aanstaande
maandag vergaderen de Tweede Kamerleden hierover.
Laat
hun nu weten wat jij ervan vindt en
teken
de petitie
.

Ik teken

Zie hoe smerig het gaas aan de zijkant van dit hok is en dan worden deze dieren nog bij elkaar gehouden, maar dat zal wel zo zijn daar het jonge dieren zijn (meestal zit er maar één nerts in een smerige kooi……)

Omdat
nertsen besmet kunnen raken met het coronavirus en het aan mensen
kunnen doorgeven, moeten de houderijen snel dicht. De regering trekt
meer dan 100 miljoen euro uit als compensatie voor de nertsenhouders
om de bedrijven te slopen of om te bouwen. Dat zou betekenen dat er
in
plaats van nertsen nu bijvoorbeeld konijnen in kooitjes gehouden
kunnen worden.

In
Nederland zitten al veel te veel dieren opgesloten in de
vee-industrie. Dat is niet alleen een ramp voor de dieren, maar ook
een
gevaar
voor milieu, natuur en gezondheid
.
Wij vinden daarom dat het sluiten van de nertsenhouderijen niet mag
leiden tot de komst van andere vormen van vee-industrie.

Den
Haag moet daar nu voor zorgen. Vind jij dat ook?
Teken
dan nu.

Ik teken voor de dieren

Hartelijk
dank voor jouw steun.

Met
vriendelijke groet,

 

Annemarie
Brijder

Campaigner

PS
Er is weinig tijd, dus
teken
nu

en vraag je vrienden hetzelfde te doen! Aanstaande maandag bieden we
de handtekeningen aan de Tweede Kamer aan. Hoe meer stemmen, des te
groter de impact. Dankjewel!

=====================================

* Zie: Het menselijke gezicht van de beul, of hoe verkoop je nertsenleed

Zie ook: ‘Brekend nieuws: in de Tweede Kamer is de motie van Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren aangenomen: nertsenfokkerijen gaan dicht!!!

Nertsenfokkerijen per direct sluiten vanwege onnoemelijk dierenleed en het risico op COVID-19 besmettingen

Nertsenfokverbod 2024, tot die tijd mogen nog eens 25 miljoen nertsen na een akelig leven worden vermoord‘ 

Nertsen folteraar Wim Verhagen over de goede zorg voor deze arme dieren…...’

Dierenmishandeling van nertsen

Dierenmishandeling van nertsen 2

Rutte waarschuwt met z’n hamer indirect de bevolking ‘Coronavoorzichtig’ te zijn daar hij anders de feestdagen in het water laat donderen

Hoorde bij toeval afgelopen vrijdagavond het BNR nieuws van 23.00 u. (bij vergissing zette ik de radio aan) en viel met m’n neus in de ranzige boter: olleke bolleke Rutte aan het woord tijdens een virtuele VVD bijeenkomst, waar hij met z’n hamertje tik hamer (waarmee hij het virus te lijf gaat) in de hand liet weten dat het niet goed ging met het aantal Coronabesmettingen*. Een te grote groei, waarna hij zijn gehoor liet weten dat wannneer het zo doorgaat, de voorgenomen versoepeling half december niet doorgaat…….

Loko Cartoons - Citaat uit de persconferentie van Mark... | Facebook

Kortom indirect waarschuwde de waardeloze premier het Nederlandse volk: of je gedraagt je, zo niet kan je versoepeling voor de feestdagen vergeten…… Alsof aartsleugenaar Rutte een staatsman van formaat is, naar wie het volk dient te luisteren…… ha! ha! ha! ha! ha! 

De foto hierboven: olleke bolleke rebusolleke met gebaren wil nog niet helemaal lukken, daarvoor volgt Rutte nu een spoedcursus….

Dus als we lief zijn krijgen we half december  wellicht een versoepeling van de Coronaregels….

* Die cijfers kunnen niet kloppen daar het virus minstens 50% vals positieven oplevert…… Voorts heeft de maker van die test voor zijn dood nog gewaarschuwd deze test niet te gebruiken voor medische doeleinden, juist vanwege grote onnauwkeurigheid……… 

Zie ook: ‘Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ (en zie de links in dat bericht)

Voor meer berichten over het Coronavirus en./of Rutte, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Nederland stuurt troepen naar Irak, zeer tegen de zin van de bevolking

Alsof er in 2019 en dit jaar geen enorme demonstraties plaats hebben gevonden in Irak, waar de eis werd gesteld dat de buitenlandse troepen Irak moeten verlaten, demonstraties waarbij een fiks aantal doden vielen, wil Rutte 3 weer troepen sturen naar dit door de illegale oorlog van de VS, met hulp van een aantal NAVO-partners (waaronder Nederland), vernietigde land…….

Volgens de reguliere westerse media, ook de zogenaamd onafhankelijke NOS, worden die protesten geleid door pro-Iraanse krachten, een leugen van formaat!! Het overgrote deel van Irak is sjiitisch en daar wringt de schoen, de redacties denken met een simpele optelsom te kunnen concluderen dat de protesten alleen plaatsvinden doordat pro-Iraanse demonstranten daar achter zouden staan, dit daar Iran voor het overgrote deel ook sjiitisch is en blijkbaar is dat genoeg om de demonstraties in de schoenen van Iran te schuiven…… Zoals diezelfde media de leugen dat Irak massavernietigingswapens had, hebben herhaald tot het oneindige, terwijl VN wapeninspecteur Blix de media en politiek uit en te na heeft gewaarschuwd dat Irak die wapens niet had….. Op basis van dat ‘fake news’ (nepnieuws) begon de VS met hulp van andere NAVO-partners de oorlog tegen Irak…… 

Terwijl het voorgaande al jaren bekend is, hebben die media nooit hun excuus aangeboden voor die leugens, nee men heeft met geen letter dit fake news gerectificeerd…… Sterker nog dezelfde media verdedigen nog steeds deze agressie oorlog die naar schatting aan meer dan 2 miljoen Irakezen het leven heeft gekost…….

Uiteraard deed en  doet ook de grote VVD zakkenwasser Blok mee aan deze leugen en hij is dan ook groot voorstander om Nederlandse troepen naar Irak te sturen, een land waar Nederland, niets, maar dan ook helemaal niets te zoeken had en heeft…… Vergeet niet dat Nederland heeft meegedaan aan de zeer illegale oorlog tegen Irak, waarvoor CDA oplichter de Hoop Scheffer beloond werd met de benoeming tot secretaris-generaal van de NAVO, een functie die hij zo slecht uitvoerde dat de VS, de werkelijke baas van de NAVO, hem niet langer dan 1 termijn gunde…….

VN-gezant Jeanine Hennis: 'Oorlog is een reëel risico' | Het Parool Hennis-Plasschaert woont in Irak (zie de 2 beveiligers achter haar en dat is als haar uitdossing niet voor niets!! Ze durft duidelijk niet in haar militaire VN- pak rond te lopen…..)

Weer gaat Nederland levens en een gigantische bak belastinggeld stoppen in een oorlog die niet is te winnen, of men moet een nieuwe dictator als Hoessein parachuteren….. Beiden zeer tegen de zin van de grote meerderheid van de Iraakse bevolking……. Het is al te gek voor woorden dat VVD hufter Hennis-Plasschaert speciaal gezant is voor de VN in Irak, immers hoe kan je iemand zo’n taak geven die in feite een fiks aantal Iraakse doden op haar naam heeft staan, me dunkt een immense schoffering van het Iraakse volk!!

Over schoffering gesproken, daar is Nederland extreem goed in, zo ook de keus om weer militairen naar Irak te sturen……. Schaamteloos!!! 

Voor meer berichten over Irak, de Hoop Scheffer en/of Hennis-Plasschaert, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Deep State een complottheorie van gekkies? Lees dit!!

Deep
State, een geheim machtsnetwerk dat onafhankelijk van de politiek
werkelijk aan de touwtjes trekt, zou een complottheorie van gekkies
zijn, zo laten de reguliere westerse media en politici keer op keer
weten, je weet wel dezelfde media en politiek die de illegale
oorlogen van de VS gebaseerd op leugens van meet af aan hebben gesteund…….
Deze media en politiek houden nog steeds vol dat deze oorlogen
gerechtvaardigd waren en dat nog zijn, ook al zal het een ieder die
een beetje moeite neemt duidelijk zijn dat het tegendeel waar
is……. 

Die illegale oorlogen (niet op basis van een VN resolutie) werden aangegaan door de VS met hulp van haar
NAVO-partners en zoals gezegd met een rechtvaardiging gebaseerd op
smerige leugens, neem de illegale oorlog tegen Irak die in 2003 begon
en in feite nog voortduurt met een dodental van over de 2
miljoen, zou gerechtvaardigd zijn door massavernietigingswapens, die het land niet in het bezit kon hebben, zoals VN wapeninspecteur Blix tot vervelens liet weten al voordat de VS deze illegale oorlog begon en inderdaad deze wapens werden niet gevonden…… (geen westers mediaorgaan als de grote kranten die achter deze oorlog stonden en de leugens bleven herhalen, hebben achteraf een rectificatie geplaatst, integendeel men bleef zoals gezegd deze oorlogen steunen en dat tot de dag van vandaag….)

Een
vertegenwoordiger van Deep State, James Jeffrey, vertrekkend speciaal
gezant voor de VS in Syrië, gaf in een interview op ‘Defense One’
toe dat VS beambten een spelletje hebben gespeeld wat betreft het aantal
militairen in Syrië en wel zo dat de Trump administratie geen idee
heeft hoeveel troepen er in Syrië zijn….. Ho, iets te snel door de
bocht, volgens die administratie zijn er nog 200 militairen in Syrië,
maar het werkelijke aantal is minstens 900 en waarschijnlijk zelfs
meer dan dat aantal, echter e.e.a. is geheim en wordt niet
geopenbaard, zelfs niet aan de ‘regering Trump……’ Al moet gezegd worden dat Trump het Pentagon carte blanche gaf om naar eigen inzicht troepen in te zetten……..

Jeffrey stelt verder dat er geen sprake was van een terugtrekking van troepen uit Syrië door de Trump administratie, dat wilde Trump wel, maar men heeft hem een paar keer kunnen overtuigen dit vooral niet te doen…… (en reken maar dat de wapenindustrie en de geheime diensten daar een rol in hebben gespeeld……)

Overigens het feit dat er veel meer militairen zijn in Syrië dan de Trump administratie weet is verder niet zo
vreemd als je bedenkt dat de VS het belangrijkste olieveld van Syrië
onder controle heeft, daar heb je wel wat meer dan 200 militairen
voor nodig, al moet niet vergeten worden dat de VS in datzelfde
gebied terreurgroepen beschermt, waaronder een groot aantal ISIS terroristen……. Moet je nagaan: de reden die de VS gaf om haar troepen in
Syrië te houden was om te voorkomen dat ISIS weer aan macht zou kunnen winnen……

In het
hieronder opgenomen artikel van Caitlin Johnstone stelt zij dat het
niet de eerste keer is dat een beambte van buitenlandse zaken
toegeeft dat zaken anders zijn dan men denkt, zo werd eerder dit jaar
toegegeven dat de VS in Syrië blijft om een moeras voor de Russen
(en Iraniërs) te creëren, een moeras waarin ze moeten
verdrinken……. Echter vergeet niet dat de VS nu de inkomsten uit
het door haar illegaal bezette olieveld inpikt; waar Trump eerder al
een paar keer liet weten dat de VS niet voor niets (illegaal) oorlog
voert, ofwel het slachtofferland, in dit geval Syrië, moet betalen
voor de terreur die de VS heeft uitgestort over haar volk en
land……. Hoe smerig wil je het hebben???

Het is een gotspe dat het wat betreft het buitenlandbeleid van de VS niet uitmaakt wie president is, daar degenen die dat agressieve beleid propageren dezelfde partijen zijn die achter de schermen werkelijk uitmaken wat er op dat gebied gebeurt….. Dit geldt overigens ook voor het regeringsbeleid in de VS zelf, er zijn amper veranderingen te zien of er nu een Republikein dan wel een Democraat in het Witte Huis zit: de macht van de financiële sector, de farmaceuten, de wapenfabrikanten en het andere grote bedrijfsleven (waaronder bijvoorbeeld de grote landbouw, inclusief de veeteelt) maken uit waar het grote geld naartoe gaat…….. Een macht die ze bij elke verkiezing weer veiligstellen door enorme bedragen uit te geven voor de campagnes van de Republikeinen en Democraten…… 

Dat de veiligheidsdiensten, die deel uitmaken van Deep State, amper of niet worden gecontroleerd door Washington is een publiek geheim, terwijl deze diensten grote invloed hebben op het regeringsbeleid in de VS……. (weer: neem de leugens die tot de illegale oorlogen van de VS hebben geleid, stuk voor stuk uit de koker van geheime diensten als de CIA en NSA…..)

Lees het
artikel van Caitlin en geeft het door, tijd dat men wakker wordt en
ziet welke gore spelletjes er worden gespeeld en dat men begrijpt dat
Deep State allesbehalve een complottheorie is!!

Unelected
Officials Override The President To Continue Wars… But Only Kooks
Believe In The Deep State

by Caitlin
Johnstone

Outgoing
US envoy to Syria James Jeffrey stated in
a
recent interview with
Defense
One

that US officials have been “playing shell games” about the
number of troops in the region to deceive the Trump administration
into thinking there has been a military withdrawal. Here are some
excerpts:

We
were always playing shell games to not make clear to our leadership
how many troops we had there,” Jeffrey said in an interview. The
actual number of troops in northeast Syria is “a lot more than”
the two hundred troops Trump agreed to leave there in 2019.

“What
Syria withdrawal? There was never a Syria withdrawal,” Jeffrey
said. “When the situation in northeast Syria had been fairly stable
after we defeated ISIS, [Trump] was inclined to pull out. In each
case, we then decided to come up with five better arguments for why
we needed to stay. And we succeeded both times. That’s the
story.”

Officially, Trump last year agreed to keep about
200 U.S. troops stationed in northeast Syria to “secure” oil
fields held by the United States’ Kurdish allies in the fight
against ISIS. It is generally accepted that the actual number is now
higher than that — anonymous officials put the number at about 900
today — but the precise figure is classified and remains unknown
even, it appears, to members of Trump’s administration keen to end
the so-called “forever wars.”

Some
mass media propagandists
find
it hilarious

that the US war machine used deceit to thwart the president’s
attempts to withdraw from its illegal occupation of Syria:

US
officials have been lying to Trump – and the American people – about
the true number of US troops in Syria in order to deter him from
withdrawing them, according to the outgoing Syria envoy. Trump thinks
it’s 200 . By
@KatieBoWill
https://t.co/P6W9s3Qwvs

Liz
Sly (@LizSly)
November
13, 2020

This
would not be the first time that Jeffrey, a foreign policy insider
with
the
past three presidential administrations
,
has admitted to deceiving the public about what’s happening in Syria.
Earlier this year
he
admitted

at a Hudson Institute video event (these Beltway insiders
always
get extra honest

in the company of fellow think tank denizens) that, contrary to the
official public narrative of the US military being in Syria to fight
terrorism, it’s actually there to create “a quagmire for the
Russians”.

This
would also not be the first time we’ve heard reports of the US war
machine hiding the facts from the elected commander-in-chief of the
most powerful military force ever assembled. Last year 
The
New York Times

cited anonymous US officials in a report on cyber intrusion
operations against the Russian government that the US military had
deliberately kept Trump in the dark about.

“Two
administration officials said they believed Mr. Trump had not been
briefed in any detail about the steps to place ‘implants’ —
software code that can be used for surveillance or attack — inside
the Russian grid,” NYT
reports.
“Pentagon and intelligence officials described broad hesitation
to go into detail with Mr. Trump about operations against Russia for
concern over his reaction — and the possibility that he might
countermand it or discuss it with foreign officials.”

America’s
special envoy to Syria publicly admits that the continued illegal US
military occupation of parts of the country isn’t about fighting ISIS
or other terrorists, as Washington claims. Instead the US aims to
“make it a quagmire for the Russians.”
https://t.co/rqL28aM1Ps

Bryan
MacDonald (@27khv)
May
13, 2020

Mainstream
liberal US discourse has accomplished an amazing feat of Orwellian
doublethink with regard to the notion that unelected power structures
are running things without the consent of the nation’s official
elected government. On the one hand there’s been a nonstop deluge of
Daily
Beast

articles since Trump’s election saying anyone who dares to suggest
the existence of a “deep state” in America is a conspiracy
kook, but on the other hand there’s also been constant praise for the
insider “adults in the room” who ensure from within the
administration that Trump doesn’t demolish America’s precious norms
while in office.

This
cognitive two-step became even more reified after comments from the
likes of Iraq war architect Bill Kristol
tweeting
that he’d “prefer the deep state to the Trump state”, and
the famous anonymous
New
York Times

op-ed

authored by a “senior official in the Trump administration”
(now
known
to have been

former chief of staff at the Department of Homeland Security (DHS) Miles
Taylor) saying administration officials are working together against
Trump to “thwart parts of his agenda and his worst
inclinations”.

The
understanding of a deep state in America has become even more
obfuscated by the other side of America’s fake partisan divide, with
Trump supporters now using that term to essentially mean “anyone
who doesn’t like Donald Trump”. That erroneous understanding has
now become so prevalently associated with the term “deep state”
that it has lost all use in meaningful discourse and is better off
being avoided altogether if you want to point at something real.

In
reality the term deep state is meant to refer not to anyone who
opposes Trump, nor to a secret cabal of baby-eating Satanists, but
simply to the tendency among government agencies and plutocrats to
form loose alliances with each other and collaborate toward common
agendas. It’s a term used for political analysis to describe
large-scale power agendas that are largely playing out right out in
the open,
hidden
in plain sight
.

It
doesn’t take a ton of investigative reporting and WikiLeaks drops to
understand that there’s been a collective of operatives mostly
running the Trump administration while the actual elected president
yells at the talking heads on Fox News and tweets. It’s also not hard
to
brush
away the insubstantial narrative fluff

and see that US policies have remained more or less unbroken
regardless of which elected officials have been in office, and it
doesn’t take a Nostradamus to predict that that will continue to be
the case after Trump is replaced by the next empty husk in the White
House.

The
US government simply is not what Americans were taught it is in
school, and it is not what they tell you it is in the news. It’s a
mostly unelected power establishment which operates in the interests
of imperialist expansionism and oligarchic control, with the official
elected government operating sort of like the unplugged video game
controller you hand your kid brother to keep him from whining for a
chance to play.

All
this fuss over who really won the election is missing the point.
People are bickering over which oligarchic puppet should be sworn in
on January 20th when all the evidence we’ve been given shows that
nobody gets to become president if they inconvenience real power in
any way, and if they do inconvenience real power they are simply
ignored.

That
is the direction we should all be looking. Not in who’s president,
but why things stay the same no matter who’s president.

__________________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying 
my
new book Poems For Rebels
 or
my old book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

#trump,
#deep-state,
#james-jeffrey,
#news,
#politics,
#syria,
#war

Caitlin
Johnstone

| November 14, 2020 at 3:35 am | Tags:
#Trump,
deep
state
,
james
jeffrey
,
news,
Politics,
Syria,
war
| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2nT 

======================================

Zie ook: ‘5 complotten waar iedereen wel mee bezig zou moeten zijn‘ (beter is: ‘waar iedereen ook mee bezig zou moeten zijn’) (en nee dat zijn geen theorieën, maar met bewijs aan te tonen complotten!!)

Voor meer berichten over Deep State, Irak, Syrië en/of complottheorie, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)

Vanmorgen werd bekend gemaakt dat ook AstraZeneca (in samenwerking met de Universiteit van Oxford) een vaccin klaar heeft voor productie. Het werkingspercentage zou op 70% liggen, wat kan worden opgepompt tot 90% door eerst de helft van een dosis te geven en na een maand nog eens een volledige dosis…… ha! ha! ha! ha! En dan maar hopen dat je in die maand tijd niet het virus oploopt!! 

Iedereen roept halleluja jutteperen over dit intussen derde vaccin, terwijl de bijwerkingen op de lange duur niet bekend zijn, sterker nog: de farmaceuten die hun vaccin aanbieden hebben al bedisseld dat hen geen claim kan worden opgelegd, mochten er onverhoopt op de langere duur ernstige bijwerkingen ontstaan, dat risico is voor de regeringen die een vaccin hebben besteld (en voor degenen die zich laten vaccineren….)….. Vorige week hoorde ik meerdere virologen op de nationale radiozenders van Nederland, Duitsland, Engeland en Schotland, die allen stelden dat er geen ernstige bijwerkingen verwacht hoeven te worden van een vaccin tegen COVID-19; vreemd dan dat de grote farmaceuten bij voorbaat claims voor bijwerkingen afwijzen in de contracten voor levering van de vaccins, blijkbaar zien zij wel degelijk ‘echte beren’ op de weg………. De beweringen van die virologen stinken op z’n zachtst gezegd naar volksverlakkerij……..

Veel roem voor AstraZeneca en de hoop dat met dat vaccin, samen met de andere voorliggende vaccins, een eind aan de Corona-ellende kunnen maken, echter vergetend dat de VS een contract heeft gesloten met AstraZeneca voor de eerst geproduceerde vaccins en voor de in de eerste drie maanden geproduceerde vaccins…… Ofwel de Jonge heeft tot groot verdriet van de EU wel een contract gesloten met AstraZeneca, maar zal de eerste vaccins op z’n vroegst half februari kunnen verwachten en dat had de Jonge al kunnen weten toen hij een contract voor vaccins afsloot met dat bedrijf……. (‘geweldige vent’ hè, die zo door de media geprezen CDA sufferd en godbetert minister de Jonge……)

Ben zelf niet van plan me te laten injecteren*, maar voor degenen die erop vertrouwen is het wel een gotspe dat men nu halleluja roept terwijl China al een paar maanden geleden heeft aangegeven dat de wereld gratis de recepten kan krijgen van 5 vaccins die daar al op grote schaal worden geïnjecteerd, terwijl de grote steenrijke westerse farmaceuten vooralsnog weigeren om de receptuur vrij te geven en dus naast de miljarden die zij aan subsidie kregen voor de ontwikkeling van een vaccin, ook nog eens kapitalen willen verdienen aan een ‘werkend vaccin…..’  

* CDA kwezel de Jonge stelde eerder dat er geen vaccinatieplicht zal komen, echter dat heeft hij vorige week herroepen en gesteld dat het waarschijnlijk niet anders kan dan dat iedereen verplicht een vaccin in z’n donder krijgt….. Daarvoor heeft Bill Gates, grootaandeelhouder van de farmaceuten, al een paspoort laten ontwikkelen, niet alleen op plastic, maar ook via een onder de huid aan te brengen chip, zodat je winkels, andere openbare gebouwen en gelegenheden, plus het openbaar vervoer mag betreden…… Benieuwd hoe men een dergelijke grove inbreuk op de lichamelijke integriteit van burgers wil doordrukken, immers daarvoor zal men de wet moeten veranderen, terwijl injecties tegen polio niet eens verplicht kunnen worden gegeven aan kinderen van fundamentalistische gereformeerden op de biblebelt (of bijbelbelt)…… En dat die polio-vaccinaties wel helpen en weinig bijwerkingen zouden hebben, is uit en en te na bewezen, althans als je berichten als ‘Poliomyelitis (kinderverlamming)‘ buiten beschouwing laat………

Zie ook: ‘De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden

Coronavirus: opmerking bij vaccins

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Burgerrechten waaronder privacy aangetast door ‘strijd’ tegen het Coronavirus

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!): 


Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen

VS geeft 1 miljard dollar voor vaccin tegen COVID-19 aan Britse farmaceut‘ (een bericht van 25 mei 2020!!!!)

GSK
koopt belang in Duitse ontwikkelaar Coronavaccin CureVac, terwijl
minister de Jonge waarschijnlijk alweer een bok heeft geschoten
‘ (en zie de links in dat bericht) 

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Artsen
en andere medici krijgen steeds meer weerstand voor kritiek op
vaccinatieprogramma’s: ‘leve de lobby’ voor de farmaceutische industrie

COVID-19:
wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus,
vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Een
vaccin tegen COVID-19 voor iedere VS burger zou onhaalbaar zijn en het
vaccineren van de hele wereldbevolking zou minstens 3 jaar tijd in
beslag nemen

Corona-angst: psychologische oorlogsvoering tegen de bevolking‘ 

Coronavirus: farmaceuten zijn nu al doende de prijs voor een vaccin op te drijven‘ (bericht van maart dit jaar)

Coronavirus: Roche laat zien waar farmaceuten voor staan: inhumaniteit, zelfzucht en bakken geld verdienen

Janssen (farmaceut) werkt aan een toekomst ‘waarin ziektes tot het verleden behoren…..’ ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Judy Mikovits, biochemicus in microbiologie, gevangengezet op aanwijzing van de farmaceuten‘ (!!!!) (een bericht uit 2019, dat over het griepvirus gaat en waarvan je de haren te berge zullen rijzen…..)

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik

VS: niet de politie bellen als je geliefden oud of invalide zijn, dan wel aan geestelijke aandoeningen lijden……..

Walter Wallace jr., een gekleurde man van 27 met psychische aandoeningen en een criminele geschiedenis, hoewel minder toerekeningsvatbaar, was bepaald geen heilige, maar de 2 agenten die hem met een regen aan kogels vermoorden, waren duidelijk niet voorbereid op de omgang met iemand die leed aan geestelijke aandoeningen…… (trouwens al behoorlijk bevreemdend dat zo’n man niet al lang in een speciaal programma werd geplaatst om hem leren om te gaan met de maatschappij, waarbij men hem ook nog eens had moeten begeleiden in de maatschappij…. ach ja de VS het land van de vele mogelijkheden, in negatieve zin wel te verstaan……) 14 kogels maakten een eind aan het leven van Wallace…..*

John Whitehead, de schrijver van het hieronder opgenomen artikel, stelt dan ook volkomen terecht dat je je wel 2 keer moet bedenken als je de politie belt om welzijnscontrole te doen bij een familielid of andere geliefde persoon (omdat je ongerust bent)…….

Whitehead noemt een aantal zaken die gevaarlijk zijn als je de politie een geliefde laat controleren. Bijvoorbeeld als die persoon autistisch is, een gehoorstoornis heeft, lijdt aan een geestelijke aandoening, dement is (uiteraard ook een geestelijke aandoening), invalide is, of een aandoening heeft waarbij deze persoon niet begrijpt wat er gevraagd wordt en/of op een andere manier moeite heeft met communiceren, dan wel niet onmiddellijk in staat is om te reageren op een bevel (van een veelal psychopathische (trigger-happy) politieagent…… (want vergeet niet dat je echt wel een psychopaat moet zijn om iemand dood te schieten, zeker als je dit al vaker hebt gedaan…..) 

Al moet daar nog wel bij vermeld worden, zoals ook Whitehead stelt: de politie in de VS wordt geleerd dat de eigen veiligheid en van een eventuele collega belangrijker is dan de dood van een burger, ‘better be safe than sorry….’ Bovendien als je stelt dat het leven van agenten boven dat van een ander gaat, je het niet gek moet vinden dat men eerst schiet alvorens vragen te stellen……

Als je de meeste gevallen van politiemoorden ziet in de VS is er maar heel weinig voor nodig om doodgeschoten te worden. Zo moest ook Gay Plack, een 57 jarige vrouw met een bipolaire stoornis fataal bemerken. 2 agenten gingen een welzijnscontrole bij haar uitvoeren, ongevraagd gingen ze het huis in, schreeuwden haar naam, tot ze haar vonden in een donkere badkamer waar ze in een hoekje zat (bang, Ap) en ter zelf verdediging een klein soort bijl voor zich hield….. Vier seconden later werd ze in haar buik geschoten…….. De agenten schoten beiden op haar, niet om haar te immobiliseren maar duidelijk om te doden, immers gezien de plek waar ze werd geraakt……. Whitehead stelt nog dat één van de agenten een taser had, echter die kan behoorlijk dodelijk zijn, zeker voor mensen met aandoeningen….. Alsof 2 agenten niet bij machte zouden zijn geweest om de vrouw te ontwapenen………. Volgens de chef van deze agenten niet, die stelde dat de agenten geen andere keus hadden dan te schieten op deze vrouw, die ook nog eens klein van formaat was…….. Whitehead noemt het niet, maar als de persoon  in kwestie ook nog eens een gekleurde is, is de kans op een fatale afloop nog groter, zoals ik al menig keer in verslagen heb gelezen……. 

The American Dream? The American Nightmare!!

Het artikel van Whitehead werd gepubliceerd op Information Clearing House, onder het artikel kan je klikken voor een ‘Dutch vertaling’, dit neemt wel een tiental seconden in beslag (let op: ook de andere de beschreven situaties in het artikel getuigen van uiterst gewelddadig politieoptreden):

Don’t Call the
Cops. Especially if Your Loved Ones Are Old, Disabled or Have Special
Needs

By
John W. Whitehead

The protests in Philadelphia were the latest in a series of demonstrations against racism that have been playing out across the United States since the spring. The protests in Philadelphia were the latest in a series of demonstrations against racism that have been playing out across the United States since the spring.Credit…Victor J. Blue for The New York Times

November 16, 2020
Information
Clearing House

– They shot at him fourteen
times
.

Walter Wallace Jr.—a
troubled 27-year-old black man with a criminal history and mental
health issues
—was no saint. Still, he didn’t deserve to die
in a hail of bullets fired by police officers who clearly had not
been adequately trained in how to de-escalate encounters with special
needs individuals.

Wallace’s death is a
powerful reminder to think twice before you call the cops to carry
out a welfare check on a loved one.

Especially if that
person is autistic, hearing impaired, mentally ill, elderly,
suffering from dementia, disabled or might have a condition that
hinders their ability to understand, communicate or immediately
comply with an order.

Particularly if you
value that person’s life.

There are some things
that don’t change. Even as the nation grapples with the twin
distractions of political theater and a viral pandemic, there are
still deadlier forces at play.

This is one of them.

At a time when growing
numbers of unarmed people have been shot and killed for just standing
a certain way, or moving a certain way, or holding
something—anything—that police could misinterpret to be a gun, or
igniting some trigger-centric fear in a police officer’s mind that
has nothing to do with an actual threat to their safety, even the
most benign encounters with police can have fatal consequences.

Unfortunately,
police—trained in the worst case scenario and thus ready to shoot
first and ask questions later—increasingly
pose a risk to anyone undergoing a mental health crisis or with
special needs whose disabilities may not be immediately apparent

or require more finesse than the typical freeze-or-I’ll-shoot
tactics employed by America’s police forces.

For instance, Gay
Plack, a 57-year-old Virginia woman with bipolar disorder, was killed
after two police officers—sent to do a welfare check on her—entered
her home uninvited, wandered through the house shouting her name,
kicked open her locked bedroom door, discovered the terrified woman
hiding in a dark bathroom and wielding a small axe, and four seconds
later, shot her in the stomach
.

Four seconds.

That’s all the time
it took for the two police officers assigned to check on Plack to
decide to use lethal force against her (both cops opened fire on the
woman), rather than using non-lethal options (one
cop had a Taser, which he made no attempt to use
) or attempting
to de-escalate the situation.

The police chief
defended his officers’ actions, claiming they had “no
other option
” but to shoot the 5 foot 4 inch woman.

This is what happens
when you empower the police to act as judge, jury and executioner.

This is what happens
when you indoctrinate the police into believing that
their
lives and
their
safety are paramount to anyone else’s.

Suddenly, everyone and
everything else is a threat that must be neutralized or eliminated.

In light of the
government’s ongoing efforts
to predict who might pose a threat to public safety based on mental
health sensor data
(tracked by wearable data such as FitBits and
Apple Watches and monitored by government agencies such as HARPA, the
“Health Advanced Research Projects Agency”), encounters with the
police could get even more deadly, especially if those involved have
a mental illness or disability.

Indeed, disabled
individuals make up a third to half of all people killed by law
enforcement officers.

For example, in South
Carolina, police tasered an 86-year-old grandfather reportedly in the
early stages of dementia, while
he was jogging backwards away from them
.

In Oklahoma, police
shot
and killed a 35-year-old deaf man
seen holding a two-foot metal
pipe on his front porch (he used the pipe to fend off stray dogs
while walking). Despite the fact that witnesses warned police that
Magdiel Sanchez couldn’t hear—and thus comply—with their
shouted orders to drop the pipe and get on the ground, police shot
the man when he was about 15 feet away from them.

In Maryland, police
(moonlighting as security guards) used extreme force to eject a
26-year-old man with Downs Syndrome and a low IQ
from a movie
theater after the man insisted on sitting through a second screening
of a film. Autopsy results indicate that Ethan Saylor died of
complications arising from asphyxiation, likely caused by a
chokehold.

In Florida, police
armed with assault rifles fired three shots at a 27-year-old
nonverbal, autistic man
who was sitting on the ground, playing
with a toy truck. Police missed the autistic man and instead shot his
behavioral therapist, Charles Kinsey, who had been trying to get him
back to his group home. The therapist, bleeding
from a gunshot wound
, was then handcuffed and left lying face
down on the ground for 20 minutes.

These cases, and the
hundreds—if not thousands—more that go undocumented every year
speak to a crisis in policing when it comes to law enforcement’s
failure to adequately assess, de-escalate and manage encounters with
special needs or disabled individuals.

While the research is
relatively scant, what has been happening is telling.

Over the course of six
months, police
shot and killed someone who was in mental crisis every 36 hours
.

Where does this leave
us?

For starters, we need
better police training across the board, but especially when it comes
to de-escalation tactics and crisis intervention.

A study by the
National Institute of Mental Health found that CIT (Crisis
Intervention Team)-trained
officers made fewer arrests, used less force, and connected more
people with mental-health services
than their non-trained peers.

Second, police need to
learn
how to slow confrontations down
, instead of ramping up the
tension (and the noise).

Maryland police
recruits are now required to take a four-hour course in which they
learn “de-escalation tactics” for dealing with disabled
individuals: speak
calmly, give space, be patient
.

One officer in charge
of the LAPD’s “mental response teams” suggests that instead of
rushing to take someone into custody, police
should try to slow things down and persuade
the
person to come with them
.

Third, with all the
questionable funds flowing to police departments these days, why not
use some of those funds to establish what one disability-rights
activist describes as “a
911-type number dedicated to handling mental-health emergencies
,
with community crisis-response teams at the ready rather than police
officers.”

In the end, while we
need to make encounters with police officers safer for people with
suffering from mental illness or with disabilities, what we really
need—as I point out in my book
Battlefield
America: The War on the American People
—is
to make encounters with police safer for
all
individuals
all across the board.

Constitutional
attorney and author John W. Whitehead is founder and president of 
The
Rutherford Institute
.
His new book 
Battlefield
America: The War on the American People
 
is
available at
www.amazon.com.
Whitehead can be contacted at johnw@rutherford.org.

See
also

Bodycam
video released in Walter Wallace Jr. shooting
(video was in originele artikel alleen afgeschermd te zien met een leeftijdswaarschuwing, let op het is walgelijk te zien wat de politie flikt…..)

 

 Click
for

Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load.

 ==============================================

* Zie: ‘Politieagenten VS schoten verwarde zwarte man dood waar zijn moeder bij stond en om diens leven smeekte‘ 

Voorts zie: ‘Antifa activist Michael Reinoehl zonder enige vorm van proces geëxecuteerd door federale agenten‘ 

Lacino
Hamilton zat 26 jaar onterecht vast in Michigan, nu is er schandelijk
genoeg een bedelactie nodig om zijn leven op de rails te krijgen……
‘ 

Martin Luther King: vrede en gelijkheid is mogelijk‘ (zie de links in dat bericht o.a. voor meer artikelen over Martin Luther King)

Alabama 15 september 1963: vier zwarte meisjes vermoord, met een herdenking door Martin Luther King en John Coltrane‘ 

Politie VS arresteerde 3 zwarte misdaadslachtoffers, 3 tieners…..

Witte geschiedvervalsing in de VS: niet alleen wat betreft de ‘founding fathers’, maar ook als het gaat over ‘freedom fighters’

Cancel
culture is volgens Raisa Blommenstijn (docent/onderzoeker universiteit
Leiden) een hellend vlak en uitholling van de vrijheid van
meningsuiting…….

Slavernij in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij bosbranden Californië‘  

Black Lives Matter: in Brazilië wordt elke 23 minuten een zwarte jongen of man doodgeschoten door de politie……..‘ 

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten

De militarisering van de VS gaat ten koste van de eigen bevolking, van sociale rechtvaardigheid en van gelijkheid

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada‘  

Black
Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man
vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man
(nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durft men
in de VS onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet
centraal geleide organisatie Black Lives Matter, als een
terreurorganisatie neer te zetten…..) 

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!! 

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!‘ 

Black Lives Matter: een cartoon

Trump
poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof
geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners‘ 

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger

—————————————————————————

Zie wat betreft de ‘Coronachantage’ tijdens de BLM protesten van Curaçao, Aruba en Sint Maarten:

Frankrijk
stal 21 miljard dollar van voormalige slaven als schadeloosstelling
voor de ex-slavenhouders, zoals ook Nederland dat toestond

EU
sancties tegen Venezuela aangescherpt, waar Nederland de voormalige
Antilliaanse slaveneilanden, slachtoffers van die sancties, tijdens de
anti-racistische demonstraties durft te chanteren
‘ 

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog‘ (en deze hufter-figuur mag les geven aan het voorgezet onderwijs……)

Black Lives Matter maar niet voor neokoloniaal Rutte 3: Coronahulp voor Antilliaanse slaveneilanden alleen na hervormingen
(en zie de links in dat bericht, o.a. over orkaaan Irma die Sint
Maarten zo hard trof en waar Nederland eiste dat de regering opstapte,
voordat Nederland verdere hulp zou leveren, ofwel schunnige chantage
waarvan het volk het slachtoffer was…..)

Rellen op Curaçao, de verantwoordelijken: Raymond Knops (CDA staatssecretaris) en Kajsa Ollongren (D66 minister)

Nederland chanteert alweer Antilliaanse eilanden: nu voor hulp bij Coronacrisis‘ 

Het label ‘BLM’ direct onder dit bericht staat voor Black Lives Matter.