PVV kiezers: 41% weet niet, dat de PVV maar in 2 gemeenten meedoen aan de verkiezingen…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Vanmorgen hoorde ik bij BNR Campagne (na 11.00 u.), over een onderzoek waaruit blijkt, dat 41% van de PVV kiezers, niet weten dat de PVV niet in hun gemeente deelneemt aan de verkiezingen……. ha! ha! ha! ha! Om heel eerlijk te zijn, valt me dit nog mee, dat percentage…… Maar het zegt weer veel over de intelligentie van de PVV kiezers, die gezien de speerpunten van de PVV, ook al flink blijk geven, van de bizar slechte staat, waarin hun bovenkamer verkeert, dat geldt trouwens voor het overgrote deel van de PVV kiezers en van de PVV politici……

Trouwens dat niet meedoen aan deze verkiezingen door de PVV, voor het overgrote deel van de gemeenten, geeft nogmaals aan, dat de PVV schijt heeft aan haar kiezers. Dat bewijst deze fascistenbeweging nog eens extra, door hun gemeenteraadsleden, ook mee te laten draaien in de landelijke politiek. Met andere woorden, invloed van de burgers op de politieke laag, waar de burgers het eerst mee te maken hebben, de gemeente politiek, is voor de PVV van totaal ondergeschikt belang!!!

Hoe zwaar wil je belazerd worden, als je stemt op de fascisten van de PVV?!!!

Philips liegt met name bijzonder duurzaam!

Hoorde afgelopen zaterdag in de herhaling van BNR Duurzaam, Henk de Bruin, opperhoofd ‘duurzaam’ Philips, uitleggen, dat Philips ondanks dat dit bedrijf meer vervuilt dan ooit, steeds duurzamer wordt…….. ja, ja, die de Bruin durft wel….. ha! ha! ha! ha! ha! Met heel veel lul praatjes van noodzakelijk reizen over de wereld en nog meer waanzinnige praatjes, probeerde deze hufter te bewijzen dat Philips ondanks meer CO2 uitstoot, steeds duurzamer wordt….. Ach ja, hij is niet voor niets opperhoofd duurzaamheid bij Philips, dan moet je wel een uitmuntend leugenaar zijn!

Wat zeg ik? Dan moet je wel een volhardend duurzame leugenaar zijn!!!

Moet je nagaan, het ging alleen over de CO2 uitstoot, de rest van de milieuvervuiling waar Philips verantwoordelijk voor is, kwam niet eens ter sprake!!!

Ik ben trouwens benieuwd, of het leugenachtige duurzame randje van Philips, dit bedrijf nog subsidie oplevert, met andere woorden: als ons belastinggeld in dat gefantaseerde duurzame gat wordt gedonderd, zal me dat niet verbazen!

Van Es en Revis lezen de terwerkstellingsles

GroenLinks wethouder en tewerkstellingstrut van Es, die godbetert ooit lid was van de PSP, maar die verzakelijkt haar idealen totaal heeft verraden, was afgelopen zaterdag te gast bij BNR (BNR is zo slim geweest om in het gat van Tros Kamerbreed te stappen, dat sinds vorige maand ‘s middags is geprogrammeerd. In de aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen, heeft BNR op die tijd een politiek programma…… ha! ha! ha! ha!). Maar goed, van Es was te gast en die neemt, zoals u weet, tegenwoordig geen blad voor de mond, zij is de weg, de waarheid en Arbeit macht frei en als zodanig gemutst, stelde ze dat onder haar wethouderschap er veel is bezuinigd in Amsterdam. Mensen zijn uit de bijstand aan het werk gezet, ja en in uiterst ‘zinvolle’ banen, maar ja maakt ‘t uit arbeid adelt tenslotte*. Natuurlijk noemde de trut geen percentages, want dan verbleekt haar roem een ‘klein beetje’. Wat haar wel goed gelukt is, in samenwerking met het uiterst asociale beleid van Rutte 2, is mensen aan de onderkant in nog diepere armoede storten. Van Es had het lef te zeggen, dat ze mensen bij een werkgever aan het werk zet, dat zal een echte ondernemer zelf wel uitmaken, dacht ik zo. Maar er zijn andere baasjes, vrienden van politici, of oud politici, die geen knip voor de neus waard zijn, maar wel aan een dik baantje geholpen moeten worden. Deze figuren gaan met belastinggeld projecten als de sociale werkvoorziening van weleer, opknippen in ‘bedrijfjes’ waar de werklozen verplicht moeten werken als vrijwilliger, of zogenaamd vast, tegen iets meer dan de bijstandsnorm, waarna ze op kunnen klimmen tot het minimumloon en wie weet met veel kontenlik, zich een weg naar boven kunnen ellebogen…….

Revis, de kleine smeerlap van de VVD Den Haag was ook aanwezig en leverde voor de vorm nog wat tegenwicht, anders valt ‘t zo op, dat GroenLinks niets anders is dan een harde neoliberale partij, als de VVD, met nog hier en daar een sliert vuil geworden groen. Revis riedelde z’n ouwe liedje nog maar eens af, dat de VVD Den Haag, ook mensen aan het werk wil zetten, ze moeten een tegenprestatie leveren,  aldus Revis…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dus die werklozen moeten een tegenprestatie leveren voor de VVD, die hen in eerste instantie, met het waardeloze afbraakbeleid van Rutte 1 en 2, werkloos maakte, logisch toch?!! Revis had ‘t duidelijk naar z’n zin, dus schraapte hij er nog een overtreffende trap uit: wat hem betreft gaat iedereen werken!…….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, dat er maar 100.000 vacatures zijn en meer dan 1 miljoen werklozen (de echte cijfers), dat weet Revis niet, logisch als je zo’n verantwoordelijke functie hebt, mensen die door jouw partij werkloos zijn geworden, wegzetten als werkschuw tuig, zodat de grote onderlaag, die alle klappen moet opvangen, weet op wie ze hun haat kunnen richten, dat is een zware functie en dan heb je geen tijd voor futiliteiten als feiten….. 

*Over adel gesproken, van Es was toch ook de huppelkut, die fascistendochter Maxima wegwijs maakte in Nederland?

De macht van Microsoft, XP bezitters, u wordt bestolen!

Je koopt een computer, het besturingssysteem is al geïnstalleerd, van Microsoft in 90% van de gevallen. Je zou verwachten, dat zo’n besturingssysteem minstens zolang meegaat als de gekochte computer, logisch toch? De besturingssystemen van Microsoft, zijn zo lek als een mand, dus je krijgt om de paar dagen updates, om nieuw ontdekte lekken te dichten, dit om virus aanvallen te voorkomen. Na een aantal jaar, zegt Microsoft doodleuk, dat men de handen van een ‘verouderd’ besturingssysteem afhaalt, m.a.w. u zoekt het maar uit met uw computer, maar dat u grote problemen gaat krijgen is duidelijk. Of u moet een nieuw besturingssysteem kopen van Microsoft, kosten om en nabij de € 300,– De neoliberale ADHD halleluja huppellul van BNR, Ben van der Burg, een boerenlul die kan schaatsen, uit Schipluiden, zei van de week bij BNR, dat er geen probleem is, dan koop je toch gewoon een nieuw systeem van Microsoft voor € 300,–? Alsof iedereen zich dat zomaar kan veroorloven en alsof het normaal is, dat je zo wordt bestolen door een bedrijf dat jaarlijks miljarden winst maakt. Want dat is het, pure diefstal! Diefstal waar de overheid geen bliksem aan doet, maar ja regeringen en zeker Rutte 2, zijn er in eerste instantie voor het bedrijfsleven en een paar kilometer verder, komt de burger nog eens aan bod……..

Er is Linux*, dat weet ik, maar dat installeren is voor de meeste computerbezitters tien stappen te ingewikkeld.

*Linux is een gratis ‘open source’ besturingssysteem, dat beter werkt, dan de systemen van Microsoft.

De oplettende lezer heeft al gezien dat ik een domme fout heb gemaakt, het belangrijkste ben ik vergeten te melden: het feit dat Microsoft vanaf 1 april a.s. hun besturingssysteem XP niet meer ondersteunt!

Politieagenten met PTSS

Gistermorgen was Gerrit van de Kamp, van de politiebond ACP, te horen bij BNR, n.a.v. het geschatte grote aantal agenten met een post traumatische stressstoornis (PTSS). Maar weinig agenten worden behandeld voor deze stoornis, het is schandelijk genoeg pas een paar jaar als beroepsziekte bij de politie erkend, maar ondanks dat, is er zo weinig aandacht voor, dat veel agenten gewoon doorwerken met deze stoornis. ‘Daar vragen wij (de ACP) al jaren aandacht voor’, aldus van de Kamp. Het duurde even voordat ik ten volle besefte wat van de Kamp eigenlijk zei: hij zei dus, dat de ACP hier al jaren aandacht voor vraagt, hoe kan het dan, dat het publiek hier geen weet van heeft? Let wel, een PTSS is uiterst nare psychische aandoening voor de persoon die er aan lijdt en zijn directe omgeving, maar vergeet daarnaast niet, dat deze mensen zonder behandeling, niet alleen een gevaar voor zichzelf en hun naasten zijn, maar ook voor derden, zoals het publiek op straat………. Je kan van grove nalatigheid aan de kant van de overheid spreken, tenminste als dat zin had, zoals u weet, is nalatigheid een handelsmerk van de opvolgende kabinetten Kok, Balkenende en Rutte, dat laatste kabinet spant trouwens wel de kroon!

BNR hield hier gistermorgen een ‘topic’ over, met de uiterst onbeschofte stelling: ‘een beetje agent kan tegen een stootje…..’ Hoe verzinnen ze ‘t godverdomme, alsof PTSS lijders, een stel zwakke laffe figuren zijn, dat er niemand van de redactie even opzoekt, wat dit syndroom nu eigenlijk inhoudt….. Smakeloos!!!

Philips houdt personeel goed in de gaten

Zondagmiddag 15.30 u. meldde BNR in het nieuwsoverzicht, dat Philips weet wat hun medewerkers aan sport doen in hun vrije tijd, waar ze winkelen, of ze daar ‘gezonde producten’ kopen en of ze roken………..

Wat is dit voor godvergeten schending van werknemersrechten en de privacy? Philips was toch ook het bedrijf, dat voor de oorlog bedrijfspolitie had, opgeleid door de nazi-Duitse Gestapo?

Dit bericht is in het BNR archief verwijderd uit het bewuste nieuwsbericht……..

Maar volgens hoofdredacteur Fröhlich is BNR journalistiek totaal onafhankelijk………ha! ha! ha! ha! ha!

Sjors Fröhlich: BNR is journalistiek onafhankelijk………… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Onbenul Fröhlich, tegenwoordig hoofdredacteur bij BNR, gaat elke dinsdag rond 10.50 u. in op vragen van luisteraars. Eén luisteraar stelde vragen bij de journalistieke onafhankelijkheid van BNR, daar veel programma’s van deze commerciële radiozender van de Telegraafgroep, worden gesponsord door bedrijven. Nou u snapt ‘t al, als door een wesp gestoken, was Fröhlich, zoals hij het zelf ook verwoorde, natúúúúúúrlijk is BNR journalistiek onafhankelijk……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Net zo min als de Telegrof, is BNR onafhankelijk, het is net als de Telegraaf dat op krantengebied is, een neoliberaal/conservatief radiostation. Als de kolenverbrander Essent, jouw programma over duurzaamheid sponsort met de leus dat Essent pionier is op het gebied van duurzaamheid  en dat een keer of drie herhaalt tijdens dit programma, kan je moeilijk zeggen, dat je onafhankelijk bezig bent. Om over de neoliberale ‘journalisten’ Huffnagel* en zijn collega’s, die ‘Zakendoen Met’ presenteren, nog maar te zwijgen, hetzelfde geldt trouwens voor het programma van slijmkwijl Paul van Liempt, die zijn neoliberale mening niet onder stoelen of banken steekt……..

Hoe kan Fröhlich in godsnaam zeggen, dat BNR onafhankelijk bericht? Ach ja, ‘t is Fröhlich! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

*Huffnagel, u weet wel de ex VVD wethouder van Amsterdam, die na grove blunders en verspelen van grote bakken belastinggeld, weg moest, waarna hij deze truc in Den Haag nog eens dunnetjes mocht overdoen, waar hij ook nog eens veel belastinggeld richting zijn vrienden liet stromen, pas daarna moest deze sjoemelende, lachzak de politiek definitief verlaten…….

Toeslagen moeten afgeschaft worden volgens Michaël van Straalen

De nieuwe voorzitter van het MKB, u weet wel, de organisatie voor het midden en kleinbedrijf, die onder haar naam, met haar logo, mensen laat besodemieteren, deze voorzitter Michaël van Straalen, hield vandaag in het FD een pleidooi om alle toeslagen af te schaffen. Toeslagen voor avond, weekeinde en nachtdiensten, gezien de bedrijven die het mkb vertegenwoordigen, doelt deze grootgraaier natuurlijk vooral op de werknemers, die zich ‘helemaal scheel verdienen’, in supermarkten, horeca en de schoonmaakbranche, u weet wel, van die figuren, die zomaar het schandalig hoge bedrag van € 8,– per uur verdienen……….

Dat werken buiten reguliere uren overdag, invloed hebben op conditie, gezondheid en gezinsleven, maakt van Straalen natuurlijk geen bliksem uit, hij vergadert tenslotte ook wel eens ‘s avonds, ook al is dat tegen een onvergelijkbaar salaris……… Volgens van Straalen kunnen die kosten niet meer uit, nee voor je het weet, moet zo’n ondernemer in een auto van maar € 50.000,– rijden, i.p.v. één die € 100.000,– kost, dat wil en kan je zo’n ondernemer toch niet aandoen?!!

Overigens stellen deskundigen, dat die paar euro extra, voor zwaar onderbetaald personeel, niet de kosten zijn, waarop bedrijven over de kop gaan, het is veeleer het beleid in bedrijven*, of oververtegenwoordiging op de markt, om nog maar te zwijgen van het desastreuze afbraakbeleid gevoerd door Rutte 2.

Als bedrijven extra omzet maken, dus meer verdienen, door hun openingstijden te verruimen naar avond- en weekeind-uren, is het niet meer dan logisch, dat het (onderbetaalde) personeel daar meer mee verdient! Datzelfde geldt voor feestdagen, geen ondernemer opent zijn zaak op die dagen, als er geen winst te behalen is.

Weer veel fanatisme bij BNR en ‘grappen’ op Radio1, zoals nieuwslezers die ‘s nachts moeten werken en daar niet of weinig extra voor krijgen, alsof die mensen werken voor € 8,– per uur…… Paul van Liempt, had vanmorgen de directeur van het Concertgebouworkest, daar verheugde hij zich van te voren al flink op, jammer voor deze neoliberale slijmkwijl, maar musici zijn nu eenmaal aangewezen op tijden, dat anderen vrij zijn, bovendien, verdienen die ‘iets’ meer dan € 8,– per uur……..

*Zo ook de kosten van consumpties in de horeca, voor een glas bier betaal je zomaar 3 euro (6,60 in oude guldens!), in crisistijd, verlies je dan vanzelf veel klanten en zoals u weet, er is geen horecaondernemer die de prijzen verlaagt!

Bert van der Veer nu echt van de pot gepleurd……….

De over een enorme bak stront getilde neoliberale hufter Bert van der Veer, verzuchtte afgelopen vrijdag in zijn column bij BNR, dat er te veel nieuws is, op de ‘nieuwszenders‘ Radio1 en BNR……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Te veel nieuws op Radio1, jezus wat een idioot, de dag zit vol met ‘weetjes’, muziek, sportgelul en suf geouwehoer, over onderwerpen, die met nieuws niets te maken hebben, datzelfde geldt in mindere mate voor BNR. Nee nog niet genoeg bagger, van der Veer wil vermaakt worden, hé hondenlul, naast Radio1, heb je ook nog een Radio 2 t/m 5, dan heb je nog de plaatselijke sufferds, die vol zitten met nog meer waanzinnige onzin en quizzen.

Ga lekker naar ‘t bejaardenhuis, enorme zak, kan je dagelijks ook nog een potje bingo spelen, dat is pas vermaak van hoog niveau!!!!

Pieter Hilhorst begaat zoveelste blunder

De opgeblazen PvdA kikker Hilhorst, die de boel wel eens even zou opfrissen in Amsterdam, heeft zijn zoveelste blunder gemaakt, in december kregen 9.000 Amsterdammers ‘iets’ teveel woonkostentoeslag van de Amsterdamse belastingdienst. Velen van die mensen, die veel te veel huur betalen voor hun huis en die in de financiële problemen zaten, dachten met een goedbedoeld extraatje te maken te hebben, maar dat kan natuurlijk niet anno 2014, en al helemaal niet als het de PvdA bestuurders betreft, die hebben elke cent nodig voor peperdure onzinnige projecten en niet voor arme burgers, die afhankelijk zijn van de voedselbank!

Natuurlijk was de ‘opfrisser-speciaal’, Hilhorst, veel op de radio te horen gisteren, veel dappere praatjes, dat hij dat geld wel terug zou krijgen, maar ja, hij moest wel eerlijk bekennen, dat bij een aantal huurders, de financiële-put gapend openstond, waarna het geld onmiddellijk in een zwart gat verdwenen was……. ha! ha! ha! ha! Zo’n anderhalf miljoen schatte hij in, zal waarschijnlijk nooit terugkomen…….. Er was iemand die meldde, dat hij € 23.000,– op zijn rekening gestort kreeg…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Hoe kan men zo’n dwaas eigenlijk wethouder Financiën maken, een paar jaar gelden had men in Amsterdam al eens een leeghoofd van de VVD aangesteld, hoe heette die trut ook alweer? O ja, Laetitia Griffith……. Ha! ha! ha! ha! ha! Maar er was er nog één van de VVD, die ging later in Den Haag nog eens dik in de fout, uh….. Frits Huffnagel!!! Die presenteert nu ‘Zakendoen met’ bij BNR, de enige Zaken waar hij goed in is, is de boel besodemieteren met andermans geld….. ha! ha! ha! ha! ha! Wat is dit toch met Amsterdam? Amsterdam? Heel Nederland! De nitwits regeren ons en persen al lachend de onderkant van de samenleving uit!!

Zou er niet eens een opstand uit moeten breken? De burgers wordt de les gelezen en de bestuurders helpen stad en land naar de kloten!

Jammer dat ik die bewoners niet kan feliciteren, hoewel, er moeten een aantal mensen zijn, die een lekker feest hebben gebouwd, maar dat geld nooit terug kunnen betalen, welnu voor die mensen: goed zo! En voor de rest, die er niet van kon en kan genieten, sterkte en hopelijk krijgen we eindelijk snel een menselijk kabinet, maar dat zal wel een illusie zijn vrees ik…………..