Rutte en zijn rol in de uiterst gebrekkige zoektocht naar menselijke resten en het onderzoek naar de oorzaak van het neerstorten van vlucht MH17 in het Oost-Oekraïense rampgebied

Het is intussen meer dan bekend: Rutte heeft een uiterst dubieuze rol gespeeld, wat betreft de zoektocht naar menselijke resten en bagage in het rampgebied, waar vlucht MH17 neerstortte en in het onderzoek naar de oorzaak van deze ramp. Al vlak nadat de ramp zich voltrok, stelde deze onzelfstandige autist, dat hij weigerde te onderhandelen met de ‘separatisten’ *, omdat Nederland deze separatisten niet erkende…. Alsof dat er op zo’n uiterst triest moment nog toe doet, ongelofelijk!!! Voorts stelde Nederland in feite, dat het niet tegen de schenen van de juntaleider Porosjenko in Kiev wilde schoppen. Dit laatste werd door Porosjenko in een Nieuwsuur uitzending onderuit gehaald, volgens hem had hij na het neerstorten van vlucht MH17 geen bezwaar tegen overleg van Nederland met de ‘separatisten’. Dit zorgde voor grote irritatie bij Rutte, waarop Porosjenko een aanvullende brief stuurde, waarin hij stelde, dat zijn regering van de Nederlandse verwachtte, de Oost-Oekraïense opstandelingen (‘separatisten’) niet als onderhandelingspartner te zien…… Zo dat is weer rechtgezet, zal Rutte gedacht hebben, die daarbij vergeet, hoe uiterst belachelijk zijn standpunt was, op een moment dat zoveel Nederlanders waren omgekomen en waardoor de families en bekenden met zoveel vragen opgescheept bleven zitten…..

Lang werd er gesteld, dat de opstandelingen geen zoektocht, of onderzoek wensten in het rampgebied. Al snel bleek, dat juist de door neonazi’s gecontroleerde kliek van Porosjenko, keer op keer weigerde een wapenstilstand in acht te nemen, of doorging met beschietingen, als er een OVSE onderzoeksteam, met o.a. Nederlanders in het gebied aankwam, of werkzaam was…… Dat wist Rutte dondersgoed, hij heeft al vrij vroeg, de Oekraïense junta de wacht aangezegd, een wapenstilstand in acht te nemen….. Rutte had kunnen weten, dat hij daarvoor op z’n sodemieter zou krijgen van de NAVO, de VS en Australië** en dat gebeurde dus ook, Rutte repte daarna met geen woord meer over zijn eis aan Porosjenko……. Zelfs nadat Oekraïense troepen keer op keer beschietingen bleven uitvoeren, terwijl de onderzoeksteams ter plaatste waren (en de opstandelingen niet terug schoten), bleef het doodstil in het Torentje van Rutte……

Kijk mensen, dat is Rutte, die zo bejubeld werd over de aanpak in de nasleep van de vreselijke ramp met vlucht MH17…….. Timmermans, de mislukte PvdA hypocriet, die zichzelf voordeed als een intellectuele ‘rouwgeestelijke’, speelde daarin overigens ook een uiterst dubieuze rol……

Voor meer berichten over vlucht MH17, klik op het label ‘vliegramp’ onder dit bericht, daarin kan u ook meer lezen over de rol van Rutte en de waanzinnig slecht presterende ex-minister van Buitenlandse Zaken, de over een poedeldrol getilde zak Timmermans.

* ‘Separatisten’, in dit geval: het deel van de Oekraïners, dat tegen de coup was, die tegen de door hen democratisch gekozen regering werd uitgevoerd. Een coup die middels een door de VS met 4 miljard dollar bekostigde, en met kennis gevoede opstand plaats vond, waardoor de coup één op één is toe te schrijven aan de VS…..

** Vergeet bij dit alles niet, dat de VS en Australië dubbele belangen hebben bij een nieuwe koude oorlog met Rusland (dat door hen als eigenlijke dader wordt afgeschilderd). Ten eerste voor het weer op volle toeren laten draaien van het militair-industrieel complex, iets dat intussen is gelukt. Maar ook voor het aan de mens brengen van de grote voorraden kolen die die landen hebben en die nu grootschalig worden geëxporteerd over de wereld, waar voor de VS nog het zwaar gesubsidieerde schalie-olie en schaliegas bijkomt. Dit lukt beter, als Rusland als exporteur van fossiele brandstof wordt geboycot….. De ‘separatisten’, die ‘pro-Russisch’ worden genoemd, moesten de zwarte piet toegespeeld krijgen, daarmee kon men met de gore poten naar Rusland wijzen, als de grote verantwoordelijke.  Daar Rusland een groot exporteur van fossiele brandstof is, lag zo de weg open voor een boycot van Russische olie en gas. Deze boycot is nog niet ingesteld, daar dit nog te grote problemen zou geven, bij landen die afhankelijk zijn van deze Russische fossiele brandstoffen, maar het wachten is op het moment, dat een boycot voorgesteld en zelfs ingesteld gaat worden……. Overigens worden de kolen uit de VS en Australië tegen dumpprijzen aangeboden op de markten, waardoor het wereldwijde kolengebruik op recordhoogte is beland……..

Stientje van Veldhoven wil trolleybussen, hoe is ‘t mogelijk???!!!!

D666 volksverlakker van Velthoven, zocht alweer de media: afgelopen woensdag pleitte ze voor nieuwe Nederlandse bussen, die geen schadelijke stoffen uitstoten….. Die bussen moeten collectief aangeschaft worden, om de kosten te drukken, aldus van Veldhoven. Dus ze wil trolleybussen!!!! Eindelijk, ik pleit er al jaren voor, behalve de banden, slijten deze bussen amper. Ze kunnen op de elektriciteit uit bovenleidingen rijden, net als trams, of de loodzware RandstadRail in Den Haag en Rotterdam, maar kunnen wel uitwijken, dus een stuk veiliger en lichter dan railvervoer, terwijl er voldoende snelheid gemaakt kan worden.

U begrijpt ‘t al, van Veldhoven zei niets over welke energiebron dan ook, ik vrees dat haar familie, vrienden, en/of kennissen, op de één of andere manier belang hebben in de ‘gasbusiness’, of de komende waterstofindustrie en daarom dit balletje opgooit. Hoewel er tegenwoordig ook bussen met grote accu’s rijden, die op het eind of beginpunt heel snel geladen kunnen worden, maar dat geeft toch weer extra gewicht en die accu’s zijn allesbehalve milieuvriendelijk…… Dat laatste geldt overigens ook voor waterstof, met de huidige stand van de techniek is er nog veel fossiele brandstof nodig om waterstof te maken, al is het op straat een stuk schoner, dat geef ik toe…. Ook rijden op gas is weliswaar schoner dan diesel of biodiesel, maar er blijft uitstoot over, inclusief ultrafijnstof……

Bij dit alles sluit ik niet uit, dat van Veldhoven ook zou kunnen lobbyen voor bussen die rijden op elektriciteit via accu’s, of op gas, of op biodiesel…….

Bas Eickhout: Philips werd benadeeld door het fossiele brandstof slurpende China……… OEI!!!!

Gistermiddag in Buitenhof, meneer bezorgdheid Eickhout zelf, de GroenLinks volksverlakker in de EU. Hij sprak hier over de belofte van de zwaar disfunctionerend minister van Buitenlandse Zaken, PvdA infantiel Timmermans, de komend EU supersecretaresse van Juncker, die beloofde wat aan de regelgeving te doen en voor meer transparantie te zorgen.

Eickhout noemde Philips dat zo’n problemen zou hebben gehad, met het aan de mens brengen van haar spaarlampen in Nederland. Dat kwam door de grote fossiele energie slurper China, dat tegen afbraakprijzen gloeilampen op de Nederlandse markt bracht. Kan me niet herinneren, dat ik GroenLinks eind 80er, of in de 90er jaren heb horen klagen, over de pakketten met gloeilampen, waar je met wat geluk nog één lamp van 25 watt in aantrof, vier van 40 en drie van 60 watt, maar steevast twee ‘bommen’ van 100 watt. Onbenul Eickhout weet het natuurlijk niet (zo’n man kan ‘natuurlijk’ niet alles op zijn vakgebied weten….), maar Philips maakte zelf ook van die gloeilamp pakketten, in Oost-Europa, vaak onder andere naam verkocht in Nederland. Ook produceerde Philips veel zaken in China, het moet wel gek gegaan zijn, als daar geen gloeilampen tussen zaten…….

Dan nog meneer Eickhout: moeten we achteraf blij zijn, met de gigantische hoeveelheid kwik, een zwaar giftige stof, die in het milieu terechtkwam (en terechtkomt), door die vervloekte spaarlampen???? Daar hield niemand rekening mee (hoewel deskundigen, ook die van Philips, dat moeten hebben geweten), als je wilde besparen op elektriciteit en je wilde van je kamer toch een kille, hel verlichte snackkar maken, tja dan bleef er weinig anders over…….. Hoeveel van die lampen bewust en onbewust zijn gebroken, valt niet bij benadering te becijferen. Trouwens meneer Eickhout, waarom heeft u, of uw partij niet continu de media gezocht, om te pleiten voor onmiddellijke stopzetting, van het produceren van deze giflampen, toen de ledverlichting een feit was? Zelfs als daardoor voorraden overbleven (of overblijven), je kon en kan dan tenminste onder gecontroleerde omstandigheden, het kwik verwijderen……. Maar nee, de zo door u geprezen EU, geeft de gifmengers eerst nog jaren de tijd, om hun gif in het milieu te pompen……..

Philips als voorbeeld nemen, hoe totaal onkundig moet je dan zijn, als ‘groene’ parlementariër??!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Jezus wat een lapzwans!!!!

Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!

Gisternacht, na het nieuws van 01.00 u. op BBC World Service (radio), aandacht voor de lamme klimaattop in New York, waar de valse slang Obama de ‘goegemeente’ toesprak. Deze liegende hansworst was alweer bezig met z’n zogenaamde begane praatje, dit keer zo van: ‘we moeten nu actie ondernemen, anders is het te laat……’ De lul las bovendien de wereld de les, over wat de gevolgen zijn van klimaatverandering, met een gore valse fluitende ‘S’, vertelde Obama wat er gedaan moest worden.

Dit terwijl zijn land de bodem in eigen land voor generaties zwaar vervuild, met het gore fracken t.b.v. schaliegaswinning. Schaliegas dat alleen ‘goedkoop’ is door subsidies* en het simpel lozen van zwaar, met chemicaliën vervuild water, wat nog omhoog gepompt kan worden na het fracken. Dit zwaar vervuilde water wordt in gigantische hoeveelheden geloosd, bijvoorbeeld ook op de Stille Oceaan (met een pijpleiding vanaf het land, wel te verstaan…), dit met toestemming van de overheid…….

Door dit ‘goedkope’ schaliegas hebben de VS kolen te over, die worden dan ook tegen dumpprijzen verkocht op de wereldmarkt. De aanwezige ondernemers op de klimaattop (dat is mijns inziens ‘de kat op het spek binden’) weten wel waar ze voor moeten kiezen: hun portemonnee en expansie, dus zo goedkoop mogelijk produceren, in een ontwikkelingsland, met loonslaven en het gebruik van…….. juist: kolen! Wat een smerige hypocriete leugenaar, die Obama, gadverdamme!!!

Dan spreek ik niet eens over de slechte wetgeving in veel staten van de VS, waardoor daar vaak levensgevaarlijke stoffen (voor zowel het milieu en dus voor de mens) vervoerd worden, in tankwagens, die hier allang niet meer de weg op mogen….. Of de pijpleidingen, die amper onderhouden worden, waardoor in grote gebieden de natuur en het grondwater voor bijzonder lange tijd verpest zijn….. enz. enz.

Maar wel de wereld de les lezen, nadat hij en zijn oorlogshitsende staf hadden besloten, toch maar Syrië te bombarderen, op grond van een levensgevaarlijke nieuwe terreurgroep, die een ‘directe tandpasta bedreiging’ voor de VS zou vormen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Obama? Een ordinaire oplichter, die ook nog eens misbruik van zijn kleur maakt!!

* Zie ook: ‘Energie subsidie ‘sprookjes………’

         

          en: ‘Bart Hartman een ‘duurzame’ ondernemer met ‘hart’, op avontuur in Afrika……

          en: ‘Obama’s woorden zijn nauwelijks verstomd, of de VS dumpt ruwe olie op de wereldmarkt……

         en: ‘Remco de Boer is ‘objectief’ voor het winnen van schaliegas……

         en: VS wil grootste kolenexport terminal aanleggen…. Weet u nog Obama en de klimaattop in Parijs…?

         en: John Kerry tekent klimaatakkoord, terwijl de VS twee kolencentrales in Bangladesh dreigt te financieren………

      en: ‘Aarde nu al 1,5 graad C. opgewarmd…… Wiebes schrapt subsidie op hybride auto’s

Energie subsidie ‘sprookjes………’

Er gaat geen maand voorbij, of de één of andere opiniemaker, of politicus zegt het wel: het moet afgelopen zijn met de ‘gigantische’ hoeveelheid subsidie die naar windmolens en zonnepanelen gaat……. Alsof een beter milieu in geld is uit te drukken en alsof er niet miljoenen mensen wereldwijd voortijdig sterven aan de gevolgen van de uitstoot veroorzaakt door fossiele brandstofverbranding (alleen al uit auto’s)….. Dit soort lui, zijn dan ook ordinaire lobbyisten, die schijt aan de volksgezondheid en het milieu hebben; geld ‘über’ alles!!!

Dat er naar kernenergie bakken subsidie zijn gegaan, ik schat het tienvoudige van wat er naar alle andere energievormen samen is gegaan (buiten kernfusie), dit over de laatste 50 jaar gemeten, daar hoor je diezelfde figuren niet over, nee kernenergie is schoon en goedkoop. Terwijl er naast de gigantische hoeveelheden subsidie, zelfs niet bij benadering wordt berekend, wat de sloop van zo’n centrale zal gaan kosten. Bovendien zijn deze levensgevaarlijke kerncentrales, niet te verzekeren, ze worden domweg geweigerd door de verzekeringsmaatschappijen, dat zou trouwens al voldoende bewijs moeten zijn, om tegenstanders de domheid van hun stelling in te laten zien. Dan spreek in niet eens over het afvalprobleem, ook in zoutkoepels kan dit levensgevaarlijke kernafval niet veilig opgeslagen worden, troep dat voor duizenden jaren dodelijk blijft……..

Op BBC World Service (radio) gistermorgen na 9.30 u. (onze tijd) het bericht, dat er aan subsidies voor fossiele brandstoffen, wereldwijd maar liefst vijf keer meer wordt uitgegeven, dan aan duurzame energie…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Wat betreft de kop van dit bericht, moet je dan ook spreken, van smerige leugens!

Onthoudt ‘t mensen!

Zie ook het bericht over atoomstroom aan de rechterkant van deze pagina.

         en: ‘Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!

Rockefeller verkoopt aandelen in fossiele brandstof……..

Familie Rockefeller, die schatrijk werd van oliewinning en daarmee verantwoordelijk is voor gigantische milieuvervuiling, wast haar handen in onschuld: het welzijnsfonds van de familie (Rockefeller Foundation), verkoopt de aandelen in fossiele brandstoffen en zet deze om in aandelen duurzame energie. Dit maakte een woordvoerder van de familie bekend, tijdens het begin van de lamlendige  klimaattop in New York, waar in feite alleen geluld wordt over de voorwaarden en doelen, die volgend jaar op de klimaattop in Parijs wordt gehouden……

Bron: het nieuws op BBC World Service van 13.30 u. (vandaag), onze tijd.

Zie ook: ‘Klimaatmarsen in Nederland…..

Schaliegas gif legaal in de oceaan gedumpt…..

Leve de schaliegas revolutie! Het zoveelste bewijs, dat de prijs van schaliegas, een keer of duizend te laag is in de VS, blijkt wel uit het feit, dat de EPA in de VS, de schaliegaswinnende oliebedrijven daar, toestemming heeft gegeven, het zwaar vergiftigde afvalwater dat overblijft na het fracken, volgens zeggen 9 miljard gallon (zo’n 3,8 liter maal 9 miljard!!!), in de Stille Oceaan te laten lopen……..

Dan spreek ik nog niet over de grote vervuiling die ondergronds achterblijft, in gebieden die vanwege alle fracken eruit zien als een kale gatenkaas en ‘natuurlijk’ ook bovengronds vervuild achterblijft….. Niet over lullen, na ons de zondvloed, zo hebben ‘we een lekkere goedkope energiebron……’

Nogmaals: leve de schaliegasrevolutie, halleluja amen!!!!

Voor meer berichten over schaliegas en VVD schaliegaslobbyist Kamp, klik op het label met dat woord, of de naam van genoemde wanpresterend VVD minister, onder dit bericht.

Zie ook: ‘Fracken lekker goedkoop en goed voor de klimaatsverandering: NASA ontdekt grote ‘pluim’ met methaangas boven de VS……..

Omtzigt wil oude stinkbakken op de weg…….. Volksgezondheid bedreigend? Ach allemaal gezeur!

CDA plork Omtzigt vond het nodig, vanmorgen zijn ongenoegen uit te spreken over de ‘oldtimerregeling’. Uit onderzoek van Stichting Autobelangen (een organisatie met zo’n naam moet wel ‘uiterst betrouwbaar zijn….. ha! ha! ha!) blijkt, dat er van de verwachte inkomsten, met deze regeling, dit jaar geen 120 miljoen binnenkomt maar slechts 35 miljoen.

Doordat de regeling pas geld vanaf een ouderdom van 40 jaar, i.p.v. de 25 jaar, die daar voorheen werd gehanteerd, hebben veel bezitters van oude stinkbakken, deze bakken ‘geschorst’ (woord van Omtzigt), daar ze teveel moeten betalen voor een auto waarmee men nog geen 1.000 kilometer per jaar mee rondstinkt. Omtzigt weet dit laatste, omdat hij persoonlijk al meer dan 10 jaar bijhoudt, hoeveel meters de individuele bezitters van oldtimer-stinkers per jaar rijden…….

Dus de regeling levert minder op dan verwacht, omdat bezitters van hun stinkbak, deze hebben verkocht, dat dit een enorme winst is voor de volksgezondheid*, interesseert Omtzigt niet, hij wil dat de regeling gaat gelden voor een stinkbak met een ouderdom vanaf 30 jaar…….. Vanmorgen durfde Omtzigt nog te spreken over vooral verdwenen oldtimers, die op gas rijden, maar waarschijnlijk is hij gewaarschuwd, dus liet hij dat LPG verhaal later maar varen……. LPG is altijd nog bijna de helft goedkoper dan diesel, bovendien blijkt, dat met name de oude diesels ‘aan de straat zijn gezet’.

Echt een rentmeester van god, die Omtzigt!!!

Omtzigt stelde e.e.a. bij BNR vanmorgen, na 9.00 u. In het programma B.L.T. van dezelfde zender, zei presentator en leeghoofd de luxe Roelof Hemmen, dat hij de diesellucht van die oldtimers wel lekker vindt……… Je zou Hemmen en Omtzigt goddomme moeten verhuizen, naar een huis langs een snelweg, of grote doorgaande weg in de stad, het liefs wel boven een garage voor oldtimers, met een slecht functionerende luchtzuivering!!!!

* Jaarlijks sterven 18.000 mensen, alleen in Nederland, aan de gevolgen van de uitstoot door auto’s, daarnaast loopt een groot aantal kinderen in stedelijk gebied en/of naast snelwegen, jaarlijks long- en luchtwegklachten op door deze uitstoot……..

BMW, tijd om een kinderdroom werkelijkheid te laten worden…….

In een BMW reclame wordt gesproken over een kinderdroom, die je werkelijkheid kan laten worden, door zo’n auto aan te schaffen. Redelijk raak geschoten door BMW, ik schat dat zo’n 85% van de automobilisten, nooit de kindertijd ontgroeid is, bewijs daarvoor zie je dagelijks op de Nederlandse wegen (dat geldt overigens voor automobilisten wereldwijd). Met andere woorden: BMW speelt in op de kinderlijke wens van een groot aantal idioten, die zichzelf volwassen wanen………..

De reclame maakt de kinderlijke automobilist duidelijk, dat voor al haar modellen, maar 20% bijtelling geldt……. Bijtelling: als je een auto van de zaak ook privé gebruikt, geldt een bijtellingspercentage voor de inkomstenbelasting, die wordt berekend over de aankoopprijs. Deze bijtelling varieert, naarmate de auto meer CO2 uitstoot, dat betekent voor de BMW modellen met 20% bijtelling, dat deze auto’s meer dan 88 gram ellende uitstoten, maar niet meer dan 117 gram per kilometer……. Voor wat deze cijfers waard zijn, autofabrikanten liegen altijd over de cijfers die zij noemen, al helemaal als het gaat om brandstofverbruik. Er wordt door de belastingdienst gesproken over CO2, maar dat is bepaald niet de gevaarlijkste stof, die bij verbranding van fossiele brandstof vrijkomt, u wordt buiten vergast op uiterst gevaarlijke gifstoffen, door autoverkeer, dit nog naast de levensgevaarlijke ultrafijnstof, die auto’s uitstoten……… Even ter vergelijking: een pakje shag, weegt tegenwoordig 40 gram, uit zo’n BMW donderen dus per kilometer meer dan 2 pakjes shag, waarbij de gifstoffen in tabak nog ‘heilig’ zijn, vergeleken met wat er aan gif per kilometer door een auto wordt uitgestoten…….. Anders gezegd: uw overheid subsidieert BMW’s door een geringe bijtelling te rekenen, waarmee diezelfde overheid, de gezondheid van de andere burgers schaadt en maar zeiken over de ‘alsmaar stijgende zorgkosten’, die niet meer op te brengen zijn….. Vergelijk dat eens met de hysterie over meeroken en de maatregelen die daar op zijn en worden genomen…….

Tabak is zwaar belast, omdat het de gezondheid schaadt, vreemd dat dit niet voor benzine en diesel geldt, terwijl de gebruikers daarvan m.n. de gezondheid van anderen ernstig schaden. Jaarlijks overlijden in Nederland 8.000 mensen vroegtijdig door de uitstoot van autoverkeer, naast een groot aantal kinderen, die door die uitstoot lijden aan luchtweg- en longklachten……

Tabaksaccijns leveren de staat jaarlijks maar liefst 12 miljard op!!!!

Wouter Karssen en Italiaanse huisvrouwtjes……….

Wouter Karssen, één van de twee BNR ‘petriheads’*, van de Nationale Autoshow op deze zender, stelde afgelopen donderdag, toen het over te hard rijden ging, dat hij in Italië wel eens werd ingehaald, door een Italiaans ‘huisvrouwtje’, die hem met 200 km/u. inhaalde……… Goed hè, dat hij dat aan een vrouw kan zien, als hij met 200 km/u. wordt ingehaald, om over het uiterst vernederende ‘huisvrouwtje’ maar te zwijgen……. Jezus wat een klootzak!

* Volgens mij bedoelt dit totaal niet leuke stel ‘petroheads’, maar dit wordt zo gebrekkig uitgesproken, dat ik er niet meer dan ‘petriheads’ van kan maken. Dit stel verving een paar jaar gelden de rollende hobbezak van Werven en zijn sidekick Brantsen, die men wel leuk vond bij een deel van de auto minnende ‘volwassen’ luisteraars. Waarna Karssen en zijn collega sinds hun aantreden, proberen leuk te zijn, door om de haverklap een gemaakte lach te laten horen. Daarnaast is dit stel, net als van Werven en Brantsen, de mening toegedaan, dat het gebruik van fossiele brandstoffen heilzaam is voor de bevolking en is daar nog trots op ook: vandaar dat ze lobbyen voor het zo snel mogelijk rondscheuren, met uitermate veel brandstof slurpende, lucht vervuilende dure auto’s……