Genocide op ‘indianen’: 188 jaar geleden, keurde het VS congres de ‘Indian Removal Act’ goed………

Op
28 mei 1830 ging het congres akkoord met de ‘Indian Removal Act’ het begin
van heel veel ellende voor de oorspronkelijke volken van de VS…… Vooral het Cherokee volk werd getroffen door deze nieuwe wet
waarmee hen alles werd afgenomen en waarna ze onder schot gehouden
door het ook toen al terreurleger van de VS, gedwongen werden op een
lange tocht: ‘The Trail of Tears’, waarbij meer dan 2.000 van deze mensen
omkwamen…….

Het hooggerechtshof riep het geheel nog een halt toe, maar president Andrew Jackson zette de boel onder druk en de senaat ratificeerde het verdrag alsnog….

Destijds
was de genocide op de oorspronkelijke bewoners al een paar eeuwen
gaande en deze ‘Trail of Tears’ was een zoveelste zwarte bladzijde in
deze genocide en de geschiedenis van het gestolen land dat men megalomaan aanduidt als ‘Amerika’, ofwel een deel van de Amerika’s de VS………. Overigens is de genocide op de oorspronkelijke bevolking in de Amerika’s, de grootste die ooit werd uitgevoerd, zelfs die in de VS overtreft het aantal mensen die in de nazi-Duitse concentratiekampen werden vermoord……..

De gestolen gebieden werden voor een groot deel gebruikt voor de aanleg van plantages waar slaven het werk moesten doen……

Verantwoordelijk
president destijds was zoals gezegd Andrew Jackson, het grote voorbeeld voor de
psychopathische imbeciel Trump….* Typisch…….

Zie
de video van Brasscheck TV over deze zaak en lees de begeleidende
tekst:

On
this day in 1830, Congress passed “The Indian Removal Act” which
permitted the forceful and sometimes violent removal of Native
Americans from their homes, towns, villages and farms in the
Southeastern United States.
 

The
Supreme Court rejected a fraudulent treaty that was foisted on the
Cherokee people. 

The
US Senate ratified the treaty anyway. 

Then
troops were sent in to remove people from their homes and march them
800 miles at gunpoint. 

The
story of the Trail of Tears.

The
Trail of Tears

ANDREW JACKSON’S
LEGACY

THE
INDIAN REMOVAL ACT”


On
this day in 1830, Congress passed “The Indian Removal Act” which
permitted the forceful and sometimes violent removal of Native
Americans from their homes, towns, villages and farms in the
Southeastern United States.

A
few years later, thousands of Cherokee landowners and landowners of
other nations were removed from their homes and farms by the State of
Georgia, held in prison camps and then sent on an 800 mile forced
march to Oklahoma which left at least 2,000 dead.

The
land was theirs.

A
fraudulent treaty had been foisted on them “agreeing” to a
one-sided deal in which they “traded” their prime agricultural
land – which they were farming expertly – for a reservation in
Oklahoma.

The
Cherokee people appealed to the Supreme Court which struck down the
bogus treaty as fraudulent.

Andrew
Jackson’s response: “John Marshall has made his decision; now let
him enforce it.”

15,000
militia descended on the region removing native people from their
homes at gunpoint and under threat of violence.

Speculators
pounced on the stolen land and turned it into an empire of
slavery-fueled plantations.

Andrew
Jackson’s doing. The President Donald Trump says he most admires.
(Jackson’s portrait hangs in Trump’s office.)

============================

* Zie: ‘Trumps grote held: Andrew Jackson, een genocidale voorstander van slavernij………

PS: ook heden ten dage worden de rechten van de oorspronkelijke volkeren keer op keer geschonden, zelfs het miezerige land dat deze volken kregen toegewezen is niet veilig voor landjepik van de VS overheid en dat meer dan 500 jaar ‘na de ontdekking van Amerika…..’ (neem de Keystone XL pijpleiding of de Dakota Access Pipeline, beiden voor transport van olie) Zelfs op heilige grond van deze volken heeft men pijpleidingen gelegd, dit nadat men de grond van meerdere volken onteigende…. Pijpleidingen die gegarandeerd zullen gaan lekken, sterker nog de eerste grote lekken zijn intussen al een feit….. Hoe is het mogelijk dat deze zaken zelfs niet worden besproken in de VN???

Rutte durft na Nederlandse chantage te zeggen dat Sint Maarten niet is voorbereid op nieuw orkaanseizoen……. 8 maanden na orkaan Irma!

Vanmorgen verslikte ik me danig bij het tandenpoetsen, toen ik in het BNR nieuws van 7.30 u. hoorde dat VVD opperhufter Rutte het gore lef had te zeggen dat het overgrote deel van Sint Maarten niet is voorbereid op het nieuwe orkaanseizoen……..

Hoe durft Rutte iets degelijks op te merken, terwijl hij NB als premier één van de hoofdverantwoordelijken is voor deze schandalige zaak, immers men weigerde geld over te maken aan Sint Maarten voor de wederopbouw……..

Met wat niet anders dan als chantage kan worden genoemd, stelde Rutte 2 bij monde van PvdA ploert Plasterk dat eerst het zittende democratisch gekozen bestuur moest aftreden, er een integriteitskantoor tegen corruptie moest worden opgezet en dat Sint Maarten een veel grotere grensbewaking voor haar rekening moest nemen…… Corruptie? Nederland hielp de Nederlandse (witte) belastingvluchtelingen hun zwart geld te verkassen, voordat op de Antillen het bankgeheim werd opgeheven (VVD’er Kamp nam deze taak voor zijn rekening….)…. Kortom een misdaad van formaat en dan nu over corrupte op Sint Maarten durven te beginnen……

Het voorgaande, terwijl bijvoorbeeld Nederlandse marinefregatten onder VS leiding deze grens bewaken tegen drugssmokkel, je weet wel i.h.k.v. de niet te winnen en meer dan belachelijke ‘War on Drugs…’ (wat ons al enorme kapitalen aan belastinggeld moet hebben gekost en dan nog durven zeuren om meer geld voor defensie….)

Vorige maand maakte Nederland de eerste 110 miljoen euro voor de wederopbouw van Sint Maarten over naar een speciaal Wereldbank kantoor (Wereldbank, een neokoloniaal orgaan) dat toeziet op de verdeling en gebruik van het geld op Sint Maarten…….. Weer zullen de huizen op Sint Maarten niet orkaanbestendig worden herbouwd……..

Van dat eerste Nederlandse geld wordt ook eindelijk psychische hulp gegeven aan mensen die alles kwijt zijn geraakt tijdens orkaan Irma en worden er eindelijk maaltijden betaald voor schoolkinderen van arme bewoners……. (om de oren van je Nederlandse kop te schamen!)

Nederland had al in 1995 na orkaan Luis moeten zorgen dat de huizen op Sint Maarten orkaanbestendig werden teruggebouwd, maar onder Nederlands beheer liet men de mensen aanmodderen, waardoor o.a. de enorme schade kon ontstaan die orkaan Irma vorig jaar veroorzaakte….. Datzelfde wanbeleid wordt nu weer gevolgd, hoe is het in godsnaam mogelijk??!!!

Oude mensen die sinds orkaan Irma niet eens een dak boven het hoofd hebben, families die in provisorisch gerepareerde huizen het nieuwe orkaanseizoen afwachten…….

Waarom kon men niet meteen na orkaan Irma een onafhankelijk kantoor inrichten op Sint Maarten, waar kon worden toegezien op de verdeling van gelden en controle op de (juiste, orkaanbestendige) wederopbouw…??? Waarom moest m.n. de arme bevolking bloeden vanwege de meer dan smerige Nederlandse chantage???

Weer slaat Nederland internationaal een enorm pleefiguur!!

En wat denk je dat Rutte nog durfde te zeggen over het komende orkaanseizoen: voor wederopbouw van de huizen is het nu te laat, dus moet Sint Maarten inzetten op opvang van bewoners……. Benieuwd of daar genoeg beschikbare ruimte voor is op Sint Maarten, ik schat van niet…….

Rutte had zich ook geërgerd aan een enorme berg puin die men heeft gemaakt van alle geruimde ruïnes en neergekomen troep op Sint Maarten, die zal volgens hem bij de eerste orkaan weer worden verspreid over het eiland…. Ja Rutte en weet je hoe dat komt? Omdat jij, Plasterk en nu weer CDA plork Knops geen donder hebben gedaan voor de bevolking van Sint Maarten!! Ach ja, het gaat maar om zwartjes en mulatten, ‘gelukkig’ leven de witte Nederlandse belastingvluchtelingen op Sint Maarten in orkaanbestendige villa’s………

Nogmaals: waar haalt Rutte het gore lef vandaan? Godallemachtig wat een smerige neokoloniale rotschoft!!

Zie ook: 

Puerto Rico (‘VS’) wordt nog steeds slecht of niet geholpen voor gevolgen orkaan Maria >> Trump: ‘eiland krijgt teveel hulp’‘ (ook met aandacht voor Sint Maarten)


Sint Maarten: het jarenlang falende beleid van Nederland heeft orkaan Irma ‘de vrije hand gegeven…’

Sensatie Radio1: orkaan Irma genoeg voor dagenlang extra NOS ‘nieuws……..’

Plasterk (PvdA) belooft dat elke ingezamelde cent voor het Rode Kruis naar Sint Maarten gaat……..

‘Plunderingen’ Sint Maarten houden sensatiepers bezig……..

Plasterk (PvdA) de beste hulp voor Sint Maarten is werk in de toeristenindustrie……… AUW!!!

Sint Maarten, Sint Eustatius en witte welgestelde Nederlanders te midden van orkaangeweld………

Zwagerman uit de Sint Maarten bocht met 45 km/u………. Koenders (PvdA) bedelt bij VN…….‘ 

Plasterk, zijn laatste (mis-) daad: Sint Maarten chanteren…… Zoals Dickinson (Texas) dit doet met op Israël kritische inwoners…..

Sint Maarten bukt nog steeds onder de gevolgen van orkaan Irma, pas na bijna 8 maanden maakt Nederland wat geld over……..

Puerto Rico het Sint Maarten van de VS: dodental orkaan Maria bijgesteld naar 2.975 en bijna een jaar later zit een groot deel van het eiland zonder stroom

Ralph Hamers (topgraaier ING): er zijn geen klanten weggelopen vanwege de voorgestelde onbeschofte loonsverhoging bovenop zijn al veel te hoge salaris…….

Figuren als topgraaier Hamers van ING hebben in het huidige neoliberale bestel totaal geen fatsoen meer in hun donder.

Hamers durfde afgelopen woensdag te zeggen dat er geen klanten zijn weggelopen bij ING vanwege de voorgestelde belachelijke loonsverhoging die hem eerder dit jaar door ING zou worden toegekend……. Je zou denken dat zo’n figuur daar zelf niet op terug zou komen, alleen al vanwege de grote ophef die dit heeft opgeroepen, maar dat geldt niet voor figuren als Hamers……

Bovendien: het is een leugen van formaat, wel degelijk is een fiks aantal mensen opgestapt vanwege deze zaak. Echter zijne grofheid Hamers haalt nieuwe klanten en weggelopen klanten door elkaar. Nieuwe klanten o.a. doordat zij bijvoorbeeld een (veel te hoge) hypotheek hebben afgesloten bij ING……..

Bovendien: het bestuur greep razendsnel in toen heel Nederland op z’n kop stond over de loonsverhoging voor Hamers en draaide deze terug. Uiteraard heeft een aantal van de mensen die van plan waren op te stappen bij ING, na het besluit van de raad van commissarissen, van deze stap afgezien…..

Daarnaast is het niet opstappen van ING klanten ook het gevolg van het meer dan smerige en belachelijke IBAN bankrekeningnummer. Dit nummer zou je voor je hele leven houden, echter de bankenlobby (waar die banken NB net een enorme crisis hadden veroorzaakt in 2008) kreeg het voor elkaar: het IBAN rekeningnummer is voor het hele leven, behalve….. als je naar een andere bank gaat! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De banken hebben dit geëist en voor elkaar gekregen, dit om te voorkomen dat klanten weglopen bijvoorbeeld als men weer eens een belachelijke beslissing neemt, in foute zaken investeert of bij een schunnige loonsverhoging als die voor Hamers…….

De besluitvorming die tot het IBAN rekeningnummer leidde, zou strafrechtelijk onderzocht moeten worden en de politici die zich hebben laten inpakken en fêteren door de banken zouden gevangen gezet moeten worden!!

De hoogste tijd dat het IBAN rekeningnummer echt van de klant wordt en niet van de bank, laten we dan maar eens zien, hoeveel mensen er opstappen als men dit soort meer dan belachelijke loonsverhogingen durft te geven!!!

Vanmorgen op BNR gaf Ben van der Brug in zijn column commentaar op het onbehagen bij het volk en haalde de loonsverhoging aan die ING Hamers wilde geven. Volgens van der Burg blijkt daaruit dat men daar helemaal niet mee zit in Nederland……… Van der Burg, lees het voorgaande even en zeg dan nogmaals dat het geen hond interesseert wat ING doet……….

Zie ook: ‘Ralph Hamers 50% erbij op ‘zeer karig salaris’ en Jeroen van der Veer vindt gewoon dat ook Hamers een loonsverhoging mag hebben……..

        en: ‘ING raad van commissarissen had groot verzet tegen schunnige salarisverhoging Hamers niet verwacht…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten over het IBAN bankrekeningnummer, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Mahmoud Abbas ‘de Palestijnenleider’ moet met pijlspoed opkrassen!!

Mahmoud Abbas, de leider-dictator (‘president’) van de Palestijnse Autoriteit (PA), moet als de sodemieter opzouten! Deze mispunt, die meermaals gemene zaak met de zionistische bezetter heeft gemaakt*, had het gore lef onlangs te zeggen dat de joden de holocaust aan zichzelf te danken hadden, daar ze zich zo asociaal gedroegen….. Waar haalt de kwezel ‘t vandaan?**

Hiermee doet hufter Abbas de Palestijnse zaak geen goed en dankbaar pakten de fascistische zionisten de zaak op, om de Palestijnen daarvoor te hekelen…… Gisteren heeft Abbas nog wel zijn excuus aangeboden……. Figuren als psychopaten Netanyahu en Lieberman moet je nodig anti-Palestijnse brandstof geven………

De zoveelste zeperd van Abbas, deze figuur is in feite al lang niet meer de gekozen leider, immers er zijn al in jaren geen verkiezingen meer gehouden en zijn mandaat als president liep al in 2009 af, dit is o.a. ingegeven daar men bang is voor het ‘Gaza effect’, waar de bevolking massaal op kandidaten van Hamas stemde……..

*  Zo is Abbas mede verantwoordelijk voor het grote tekort aan elektriciteit in de Gazastrook, daar hij veel te weinig betaalt aan Israël voor stroomlevering aan de Palestijnen in de Gazastrook. In feite zet hij hiermee het Israëlische beleid voort: het bestaan van de Palestijnen in de Gazastrook zo mogelijk nog meer onleefbaar maken….. Israël heeft de elektriciteitscentrale van openluchtgevangenis Gazastrook gebombardeerd, een enorme oorlogsmisdaad, die zelfs niet werd opgevolgd door actie van de VN Veiligheidsraad……. Abbas had zwaar protest moeten aantekenen tegen die oorlogsmisdaad en moeten eisen van de internationale gemeenschap de elektriciteitsproductie in de Gazastrook weer op te bouwen, i.p.v. afspraken te maken met Israël over levering van stroom aan de Gazastrook, zoals hij wel heeft gedaan…….. Als de bewoners in de Gazastrook 2 uur per dag elektriciteit hebben, mogen ze hun handen dichtknijpen…….. Het excuus van het westen niets te doen op oorlogsmisdaden van Israël is dat men ‘het vredesproces’ niet wil verstoren……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Alsof zo’n oorlogmisdaad van Israël al niet een dikke streep zet door elk overleg met de Palestijnen……

** Iets dergelijk zou zo maar uit de strot van PVV fascist Wilders kunnen komen, waar hij zoals bekend, niet de joden, maar ‘de Marokkanen’ als asocialen typeert die ons land dienen te verlaten (al is er gelukkig nog geen sprake van een genocide op die Nederlandse bevolkingsgroep…)…..

Belastingbetalers draaien op voor innoverende technologie, niet ‘particuliere investeerders’ of bedrijven…….

Ontving
gisteren een video 
van Brasscheck TV ‘die me nauw aan het hart ligt’.
Zit zo: was in de 70er jaren een aantal jaren werkzaam bij de Centrale Directie van de PTT (een staatsbedrijf), een log orgaan met zo’n 100.000
medewerkers en 10.000 tijdelijke krachten
*. Een aantal medewerkers,
waaronder ikzelf, waren verantwoordelijk voor het controleren van
rekeningen, voordat deze naar de laatste controle van de accountantsdienst gingen, ik geloof
dat de afdeling waar ik voor werkte de derde in rij was, die
hetzelfde deed (en nog rolden er fouten uit eerdere berekeningen…..)

De
PTT had destijds een onderzoekscentrum in Leidschendam, waar nieuwe
technologieën werden ontwikkeld. Daar werd o.a. de PRX
telefooncentrale ontwikkelt. Deze technologie werd aan Philips voor een appel en ei verkocht, waarna Philips een contract tekende
met China voor rond de 100 miljoen oude guldens (de gulden
die destijds heel wat meer waard was, dan die voor de invoering van de
euro).

Heb
dit altijd een uiterst vreemde zaak gevonden, maar veel ambtenaren
vonden dit de normaalste zaak van de wereld: met belastinggeld iets
creëren waar het bedrijfsleven de winsten voor opstrijkt…….

In
de hieronder opgenomen video van Brasscheck TV (5 minuten) legt Noam Chomski uit hoe e.e.a werkt in de VS. Nieuwe technologieën die
niet worden ontwikkeld door bedrijven, maar die met het geld van
belastingbetalers worden bekostigd, waarna die bedrijven er mee op de loop gaan (met wat pech naar het buitenland >> mijn toevoeging)………

In Nederland worden jaarlijks kapitalen aan belastinggeld in innovaties gestoken, geld dat voornamelijk naar grote bedrijven gaat. Bovendien zitten veel van die bedrijven in de technische universiteiten van Delft, Eindhoven en Twente, dan wel in de onderzoekstak van de Wageningen universiteit, je weet wel, o.a. de uitvinders van de intensive martelveehouderij…… Bedacht met ons belastinggeld…… Uiteraard kunnen de bedrijven die met universiteiten werken gratis gebruik maken van de door die universiteiten bedachte zaken. Nou niet helemaal gratis, ze steken geld in die universiteiten, waarmee ze ook nog eens zeggenschap krijgen in die universiteiten (hoe men dat bij die universiteiten en bedrijven ook probeert te ontkennen), giften ook die deze bedrijven dan weer voor een groot deel van de belasting kunnen aftrekken……

Vergaap je even aan een totaal belachelijk fenomeen, waar bedrijven zich op de borst slaan voor innovaties, worden deze over het algemeen bekostigd met belastinggeld, je begrijpt: een zaak die vooral de welgestelden uitermate goed uitkomt.

The
Pentagon and Technology

TAXPAYERS GENERATE NEW
TECHNOLOGY, NOT INVESTORS

THE
NANNY STATE FOR THE RICH”

Where
do US technological innovations come from?

Silicon
Valley?

No.

From
Pentagon procurement offices.

Taxpayers
generate new technology, not investors.

Investors
come along later and reap the rewards.

The
purpose of this system?

To
provide a Nanny State for the rich.

==========================

* In ik dacht 1976, bleek na onderzoek dat meer dan 90.000 mensen van de Centrale Directie ‘der’ PTT overbodig waren……

Goldman Sachs: het genezen van een patiënt is niet rendabel……..

Om nog
eens aan te geven dat de bankentop niets op heeft met het geluk van
de mens, zeker niet als daardoor de winsten van de banken onder druk
komen te staan, publiceerde een analist van Goldman Sachs, Salveen Richter (met de
goedkeuring van de kwaadaardige top van die bank) een bericht waarin deze stelt dat het genezen van
patiënten een onhoudbaar medisch ‘business model’ is, ofwel: het is
niet rendabel om patiënten te genezen……

Nee, het
is beter als mensen de rest van hun leven chronisch ziek blijven,
neem kankerpatiënten, de medicatie die het overgrote deel van hen
slikt na een succesvolle behandeling, levert de farmaceuten kapitalen
op……… In 2015 gaf men wereldwijd 107 biljoen dollar uit aan kankermedicatie (vertaalt in euro’s, schat ik dit op rond de 100 miljard….)….. 

In 2013 was de winst van de farmaceuten wereldwijd 1 triljard dollar, ofwel iets minder dan 1 biljoen euro…… Opvallend dat sinds die tijd deze winst niet meer wordt gepubliceerd, terwijl deze aanmerkelijk moet zijn gestegen (ook door meer voorgeschreven precisiemedicatie)….. De ophef in 2014 na publicatie van dat winstcijfer was dan ook niet gering (de farmaceuten schermden ook destijds met de hoge ontwikkelingskosten van een nieuw medicijn, echter voor reclame en merchandising t.b.v. een nieuw ‘geneesmiddel’ geven de farmaceuten 30 keer meer uit, dan aan de ontwikkeling van dat medicijn…..)….

Terug naar de medicatie behoefte van mensen: het wel werkende ‘business model’ voor de banken en farmaceuten is de medicatie t.b.v. patiënten met chronische pijnklachten, bijvoorbeeld voor rugpatiënten bij wie behandelingen als
denervaties* en operaties niet helpen, respectievelijk kunnen worden uitgevoerd, zij zijn de rest van hun leven afhankelijk
van (meestal dure) verslavende pijnmedicatie…….

Kijk en
dat zijn de juiste ‘business modellen’ die de banken (en de farmaceuten) graag zien, de banken die ons in
2008 in een diepe crisis hebben gestort en die de macht over ons
hebben, o.a. doordat wij ons bankrekeningnummer niet mee mogen nemen
naar een andere bank……. Dit is in een één tweetje bekonkelt
tussen de banken en de politici die lobbyen voor dit bankengeteisem…….
(terwijl wij met het IBAN rekeningnummer een bankrekeningnummer voor
het leven zouden krijgen, tenzij je een bank wilt straffen voor
wanbeleid en je naar een andere bank wilt overstappen……)

Genezing is een slecht business model………

Wat
een walgelijk kwaadaardig geteisem!!!

Goldman
Sachs Analyst: Curing Patients Not a Sustainable Medical Business
Model

Afbeeldingsresultaat voor Goldman Sachs Analyst: Curing Patients Not a Sustainable Medical Business Model

April
13, 2018 at 1:33 pm

Written
by 
Carey
Wedler

(ANTIMEDIA) —
One
of the most reviled companies in the United States recently gave
Americans yet another reason to distrust their power: A recent
Goldman Sachs report reveals the company questioning whether or not
curing chronic illness is compatible with a sustainable business
model.

In
an internal report 
viewed by CNBC about
the potential of the biotech industry and gene therapy titled “The
Genome Revolution,” analysts asked: “
Is
curing patients a sustainable business model?”

The
potential to deliver ‘one shot cures’ is one of the most
attractive aspects of gene therapy, genetically-engineered cell
therapy and gene editing
,”
wrote analyst Salveen Richter. “However,
such treatments offer a very different outlook with regard to
recurring revenue versus chronic therapies
,”
analyst Richter wrote in the April 10 report.

While
this proposition carries tremendous value for patients and society,
it could represent a challenge for genome medicine developers looking
for sustained cash flow.

Richter
cited a Hepatitis C drug manufactured by Gilead Sciences that
achieved a 90% cure rate. As CNBC noted:

The
company’s U.S. sales for these hepatitis C treatments peaked at
$12.5 billion in 2015, but have been falling ever since. Goldman
estimates the U.S. sales for these treatments will be less than $4
billion this year, according to a table in the report.

In
light of the reduced profits as a result of the success of the drug,
Richter wrote:

GILD
is a case in point, where the success of its hepatitis C franchise
has gradually exhausted the available pool of treatable patients. In
the case of infectious diseases such as hepatitis C, curing existing
patients also decreases the number of carriers able to transmit the
virus to new patients, thus the incident pool also declines … Where
an incident pool remains stable (eg, in cancer) the potential for a
cure poses less risk to the sustainability of a franchise
.”

Indeed,
cancer is a highly profitable disease. In 2015, the world spent $107
billion on cancer drugs, and according to 2016 
projections,
that number was expected to grow to $150 by 2020. Further, Gilead
Sciences, which Richter singled out as a company losing profits due
to cures, was still the 
second-most
profitable
 pharmaceutical/biotech
company in the world in 2017, earning over $12 billion in net income.

Richter,
who did not respond to CNBC’s request for comment,
offered several ideas to cope with the ‘problem’ of healing
patients. He suggested targeting large markets, such as those
suffering from hemophilia, because “Hemophilia is a $9-10bn WW
market (hemophilia A, B), growing at ~6-7% annually.
” in
addition, he advised clients to target disorders with high
incidences, such as spinal dystrophy, as well as focus on “[c]onstant
innovation and portfolio expansion.”

Additionally, Ars
Technica
 reported,
the analysis “
hints
that, as such cures come to fruition, they could open up more
investment opportunities in treatments for ‘disease of aging.’”

Goldman
Sachs confirmed the authenticity of the report to Ars
Technica
 but declined to comment on its contents.

Creative
Commons
 / Anti-Media / Report
a typo

======================================

* Denervaties: het doorbranden van de zenuwen in de ruggengraat die de pijn aan de hersenen doorgeven.

Ex-CIA agent legt uit hoe de VS schaduwregering en deep state werken, ofwel de machinaties achter de schermen……

Ex-CIA
agent, Kevin Shipp, momenteel ‘herstellend’ (het is moeilijk om het standaard liegen binnen de CIA af te leren, aldus Shipp) heeft een boek opengedaan over hoe de
regering zaken verbergt en hoe men klokkenluiders tot zwijgen
brengt……..

Volgens Shipp wordt het vierde amendement van de VS grondwet al bijna 60 jaar geschonden……. De grondwet is de hoogste wetgeving binnen de VS en deze schending is dan ook een grote misdaad. Een systeem van onconstitutionele machten heeft volgens hem in feite de echte macht in de VS….. Zoals je begrijpt en zoals gezegd is dit een enorme misdaad, waar helaas weinig tegen te doen is…….

De schaduwregering bestaat uit de (vele) geheime diensten in de VS en het draait op de macht van geheimen, angst en intimidatie…….. De schaduwregering werkt innig samen met de deep state, die draait op geld, macht en hebzucht, maar bestaat uit bedrijven die behoren tot het militair-industrieel complex, plus natuurlijk het ministerie van defensie uh oorlogvoering en de militaire top. Beiden manipuleren (en sturen) de zittende regering. Als je dit systeem aan wilt klagen wordt je kapot gemaakt, desnoods letterlijk……

Het
was al lang geleden duidelijk dat de regering van de VS twee kanten
heeft, de kant die men laat zien aan het volk en de rest van de
wereld en de nog veel grotere smeerpijperij achter de schermen, die
veelal niet naar buitenkomt, al heeft Wikileaks daar voor een aardig
deel verandering in gebracht……..

Mooi
te horen van een eertijds medeplichtige CIA agent dat wat men zogenaamde
complottheorieën noemt als je spreekt over de deep state, wel degelijk blijkt te kloppen………. Grote Silicon Valley bedrijven worden benaderd door de CIA en de NSA voor miljoenen projecten, waarbij deze bedrijven toegang krijgen tot grote internet bedrijven, echter waar men wel eerst voor geheimhouding moet tekenen. Daarbij wordt aangegeven dat degenen die uit de school klappen gevangenisstraffen opgelegd zullen krijgen, het leven onmogelijk zal worden gemaakt en zelfs letterlijk vermoord kunnen worden…………

Shipp maakt in feite duidelijk dat de geheime diensten in de VS niet alleen de regering in de zak hebben, maar ook toegang hebben tot ieder account behorend tot een VS internetbedrijf……. (zoals Google en Facebook……)

Het gaat om een video van 55 minuten, maar meer dan de moeite waard! Kijken mensen, je weet niet wat je hoort (en ziet)……….. 

A
“recovering” CIA officer explains the reality
of the Shadow
Government

THE
FIRST VERSION OF THIS
VIDEO
HAD 2 MILLION VIEWS

GOVERNMENT
COVER UPS AND HOW 
WHISTLE BLOWERS ARE SILENCED

Kevin
Shipp, a “recovering” CIA officer, explains the reality of the
Shadow Government in the United States.

He
says recovery is a 24 – not a 12 – Step. The first 12 Steps
involve learning how to tell the truth, something not easy for a CIA
agent.

We’re
not just at the 11th Hour. We’re at 11:59. We’re living in a
Post-Constitutional government now.”

I
give this speech to any group that will take the risk to do it.”

Zie ook:

‘Russiagate’: Intel-raport over Russische bemoeienis met verkiezingen opgebouwd met leugens en is politiek gemotiveerd, aldus Matlock, voormalig VS ambassadeur in Moskou

De Russiagate samenzweringstheorie dient de machthebbers………‘ (zie ook de links in dat bericht)

Lula da Silva (ex-president Brazilië) heeft zich gemeld bij de politie………

Er was en is maar weinig aandacht in Nederland en de rest van het westen voor het schertsproces dat Lula da Silva, de bij de arme bevolking en een deel van de middenklasse van Brazilië immens populaire ex-president, 12 jaar gevangenisstraf ‘opleverde’.

De huidige uiterst corrupte regering van Brazilië had er dan ook alle baat bij dat Lula zou worden opgesloten, terwijl de huidige president Temer ronduit een misdadiger is, die al zoveel op z’n geweten heeft dat hij de rest van z’n leven opgesloten zou moeten worden, bewijzen te over….. Met dank aan de CIA die de Braziliaanse (militaire) touwen stevig in handen heeft en natuurlijk met de onvoorwaardelijke steun van de Wereldbank en het IMF……..

Lula zou de komende presidentsverkiezingen zonder meer hebben gewonnen, gezien de peilingen en zo voorspellen ook een aantal deskundigen……. Tja, daar kunnen de VS, de Wereldbank, het IMF en de oligarchie in Brazilië niet mee leven……

Het Brazilië onder Temer  heeft ten overvloede nog eens bewezen geen rechtsstaat meer te zijn……

 Retweeted

 Apr 7

Allí el resultado de la presión política y mediática y el ensañamiento contra la masa popular ¿hoy nace el Lulismo? En las calles millones gritan . Caricatura de

Translated from Spanish by 

There the result of the political and media pressure and the cruelty against the mass popular today is born the lullism? Millions of streets are screaming . Caricature of

Eu Sou Lula: Ik ben Lula en de tekst in de cartoon uitgesproken door Lula: Jullie allen zijn Lula! (vrije vertaling uit Spaans, mocht het totaal niet kloppen, meld dit dan ajb)

Teje Preso!: Je staat onder arrest! (al geef ik toe bepaald geen expert in het Portugees te zijn; heb ik het mis, meld dat dan ajb)

Gazastrook 2018 – Sharpeville 1960 >> terreur tegen vreedzame demonstranten

De protesten in de Gazastrook tegen de blokkade van de Gazastrook zijn één op één te vergelijken met het bloedbad in Sharpeville 1960, ook destijds schoot men met scherp op vreedzame demonstranten……. Niet voor niets ook dat het ANC en andere politieke partijen uit Zuid-Afrika, Israël (volkomen terecht) aanmerken als apartheidsstaat……

Gisteren vermoordde de fascistische apartheidsstaat Israël 9 Palestijnen bij nieuwe vreedzame protesten i.h.k.v. de Great Return March aan de grens van de openluchtgevangenis Gazastrook, waarbij ook nog eens meer dan 1.300 gewonden vielen……… Hoe het er nu voorstaat is moeilijk te achterhalen op het internet, maar de NOS, de ‘onafhankelijke zendgemachtigde’ stelde in het Radio1 nieuws vanmiddag om 15.00 u. dat er deze week al 29 doden zijn gevallen, waaronder gisteren een cameraman (tja, camera’s zijn nu eenmaal ‘levensgevaarlijk……’)….

Gegarandeerd dus dat er meer dan 29 doden te betreuren zijn…… Voorts herhaalt de NOS gewoon wat Israël te zeggen heeft over de protesten: de demonstranten zijn van te voren gewaarschuwd dat Israëlische scherpschutters (hoe laf moet je zijn???) het vuur zullen openen op demonstranten die het wagen om dichter bij de grens te komen dan een afstand van 300 meter….. Overigens als je de Nederlandse berichtgeving in  de reguliere media (en dus ook van de NOS) moet geloven, zou je denken dat alle demonstranten met stenen en ‘vuurbommen’ (molotovcocktails) gooien….

Vreemd dat deze stenengooiers en ‘vuurbommengooiers’ dan o.a. in de rug worden geschoten….. Al spreken de beelden voor zich, men schiet gewoon op vreedzame demonstranten….. Bovendien wat is er gevaarlijk aan het gooien met een steen? Het zijn geen handgranaten!

Nog een smerige leugen van de NOS nieuwsredactie: het gaat is de Gazastrook om Hamas protesten……. Terwijl de hele bevolking van de Gazastrook (waar het aan alles ontbreekt) de smerige blokkade van Israël en de Israëlische terreur meer dan zat zijn….. Kijk, Hamas staat ten onrechte op de terreurlijst van de EU en daarmee stelt de NOS in feite dat de demonstreren in de Gazastrook terroristen zijn………

Kortom de NOS maakt propaganda voor Israël……

Nog even over die EU terreurlijst gesproken: wat moet Israël nog meer doen, voordat men erkent dat dit alles met grootschalige terreur te maken heeft…??!!!

Zie ook: ‘Israël vermoordde minstens 16 ongewapende demonstranten tijdens grootschalig protest

        en: ‘Jeremy Corbin wordt gedemoniseerd als antisemiet…….

        en: ‘Israël erkent een terreurstaat te zijn: in 2007 bombardeerde Israël een in aanbouw zijnde kerncentrale in Syrië en geeft het eindelijk toe…….

        en: ‘Nederland voorzitter VN Veiligheidsraad, maar heeft tegelijkertijd geen commentaar op Israëlische moorden op ongewapende demonstranten………

       en: ‘Israël gebruikt nieuw chemisch wapen tegen Palestijnse demonstranten in de Gazastrook

        en: ‘Schieten op ongewapende vreedzame demonstranten volgens Israël uit zelfverdediging……..‘)

      en: ‘Netanyahu misbruikt geheel hypocriet de Holocaust voor oorlogshitserij tegen Syrië en Iran……..

      en: ‘Palestijnen en groot deel wereld rouwen om tweede door Israëliërs vermoorde journalist……….

       en: ‘VS ambassade Jeruzalem gedompeld in Palestijnenbloed……..‘ 

       en: ‘Israël test nieuwe smerige technologie op demonstrerende Palestijnen

       en: ‘Israël schiet 20 raketten af op openluchtgevangenis Gazastrook na wanhoopsdaad Palestijnen…….

       en: ‘Canadese arts neergeschoten door ‘heldhaftige’ Israëlische sluipschutter…..

       en: ‘Israel: White Phosphorus Use Evidence of War Crimes

       en: ‘‘Hooggerechtshof’ Israël keurt vermoorden van ongewapende Palestijnen goed…….

       en: ‘Israëls wil tot vredesoverleg met Palestijnen’: 2.500 nieuwe huizen op West Bank…………..

      en: ‘Gazastrook: waarom vooral jongeren demonstreren en daar zelfs hun leven voor op het spel zetten

      en: ‘Israëlische ‘heldhaftige’ scherpschutters vermoordden 21 jarige verpleger, die bezig was eerste hulp te verlenen………

       en: ‘Israël vermoordde nog eens 4 ongewapende Palestijnen over de grens met de Gazastrook, totale dodental ligt nu op 124

       en: ‘Moeder van vermoorde Palestijnse medisch hulpverlener Razan al-Najjar maakt werk dochter af

       en: ‘At Least 525 Palestinians Wounded by Israeli Troops on Gaza Border

       en: ‘Israëlische advocaat benoemd tot voorzitter van het Mensenrechtencomité van de VN…….

       en: ‘Gaza Freedom Flotilla tegen de blokkade van de Gazastrook, met een overlevende van de USS Liberty

       en: ‘Israël verbiedt nu zelfs Palestijnen uit de Gazastrook het land te verlaten als zij een medische behandeling nodig hebben……

       en: ‘Israëlische ‘helden’ schieten weer een ongewapend kind dood

Witte Huis met grote bek over Chinese importheffingen, terwijl de VS zelf meerdere producten dumpt op de wereldmarkt…..

Gisteren meldde BBC World Service in het nieuws van 00.30 u. (CET) dat het Witte Huis geen goed woord over had voor de importheffingen die China eerder aankondigde op producten uit de VS, zoals wijn en varkensvlees…… Een duidelijk antwoord op de VS importheffingen op Chinees staal en aluminium.

Niet dat die heffing van China in verhouding staat tot de importheffingen van de VS op de voornoemde Chinees producten, maar de militaire junta, die de Trump administratie in feite bijna genoemd kan worden, is op de staart getrapt (beter nog: op de staart van duivel Trump getrapt)… Hoe durven die Chinezen??? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Waar niemand aandacht voor heeft, zijn de dumpingen van de VS (samen met Australië) op de wereldmarkt van steenkool (al onder Obama)….. Een dumping waardoor een enorm aantal nieuwe kolencentrales zijn en worden gebouwd, vooral in de arme landen, zoals de grootste kolencentrale van Bangladesh in natuurgebied de Sundarbans, een centrale die door NB de VS wordt gebouwd (en al afgebouwd zou moeten zijn)……. (overigens is ook die deal onder de Obama administratie gesloten)

Met deze dumping is het nog moeilijker geworden de klimaatverandering te vertragen (te stoppen is deze al niet meer….)….. Weet je nog: de zalvende woorden van slang Obama over de noodzaak de klimaatverandering ‘terug te dringen’ (dat is zoals gezegd onmogelijk)..???

Dan zijn er de groente en vlees dumpingen van de VS op de wereldmarkt, zoals die van mais, soja varkens- en rundvlees, maar ook een product als katoen, waardoor veel kleine boeren in ontwikkelingslanden het loodje hebben gelegd en leggen (veel van die kleine boeren benamen zich het leven….)…… Let wel: door de VS overheid gesubsidieerde soja, mais, katoen en vlees…………

Voorts zijn er nog de grote zaadbedrijven als Monsanto, die kleine boeren in ontwikkelingslanden goedkoop gentech zaden verkopen en daar een gegarandeerde opbrengst bij beloven. De boeren die deze zaden gebruiken, kunnen wel degelijk te maken krijgen met grote droogtes, waardoor de oogsten zwaar tegenvallen, echter ze moeten na eenmaal gebruik te hebben gemaakt van die gentech zaden, deze zaden daarna voorgoed blijven gebruiken.

Normaal zorgden deze boeren zelf voor zaadvermeerdering, maar dat mag niet met gentech zaden. Je zou denken dan gebruiken ze toch weer de gewone zaden die ze altijd gebruikten, echter men hoeft maar een paar gentech planten op hun akkers te vinden* en deze boeren worden aangeklaagd…. Daarna worden deze boeren in 100% van de gevallen veroordeeld tot betaling van bedragen, die ze meestal nooit op kunnen brengen >> gevolg: de grond van deze boeren wordt als schadeloosstelling aan de zaadbedrijven toegewezen……. Vervolgens zetten deze zaadbedrijven een grote ‘zetbaas’ op deze akkers, zodat er intussen bijvoorbeeld grote boerenbedrijven in India zijn ontstaan, die in feite in het bezit zijn van voor het grootste deel zaadbedrijven uit de VS………

Het is de hoogste tijd dat de rest van de wereld de VS de komende 50 jaar gaat boycotten!

Yankee go home! (en blijf daar in godsnaam, kunnen we eindelijk echt aan vrede gaan werken!)

Oh, zou ik bijna vergeten te vertellen dat de BBC uiteraard zeer gekleurd positief over de VS berichtte Waar men aan het hiervoor gestelde uiteraard geen aandacht besteedde….. Zo werd er ook geen woord vuilgemaakt aan de industrieën uit de VS die hun productie hebben verplaatst naar lage lonen landen, waar de producten van die fabrieken niet zelden de nog bestaande industrie in de VS het werken onmogelijk maken……..

En dan durft Heleen Mees (‘econoom’ ha! ha! ha!) te zeggen dat ze Trump wel begrijpt met zijn handelsoorlog…… Zie: ‘Heleen Mees, Trump heeft gelijk met zijn handelsoorlog tegen China……….‘ Daarover gesproken, ook de defecte navigator van de buitenlandpolitiek, BNR’s hobbezak Hammelburg durfde vanmorgen in zijn column op die zender te stellen dat een handelsoorlog zo erg niet is en dat de EU daar haar voordeel mee kan doen…… Alsof er ooit één handelsoorlog was, die niet uitmondde in een hete echte oorlog……..

* Ook boerenbedrijven die geen gentech zaden gebruiken, kunnen worden aangeklaagd als er gentech planten tussen de gewone planten op hun akkers worden gevonden (dit o.a. door het overwaaien van gentech zaden, of bijvoorbeeld doordat vogels deze zaden hebben gegeten en deze op een andere akker laten vallen (verpakt in de vogelpoep)……

Zie ook: ‘De VS: de meest ‘vergeven’ voedselindustrie ter wereld……. VS importheffing op staal is een zegen voor de EU bevolking!