Samsom weer gelogenstraft, dit keer met het door hem zo geprezen kinderpardon…………

De IND maakte vandaag bekend, dat meer dan de helft van de aanvragen voor het ‘kinderpardon’ zijn afgewezen, er waren 3.000 aanvragen ingediend, waarvan er 675 zijn toegewezen, aldus de NOS*, maar gezien de cijfers is driekwart van de verzoeken dus afgewezen……..

Na het verlies van de PvdA, bij de gemeenteraadsverkiezingen, kwam er kritiek op de PvdA, dat dit o.a. kwam door het akkoord gaan van de partij, met de strafbaarstelling van de illegaliteit. PvdA volksverlakker Samsom kwam met het tegenargument, dat zijn partij, daarvoor in de plaats heeft gezorgd voor het ‘kinderpardon………..’

Nou Samsom, de inruil, voor die strafbaarstelling, met het ‘kinderpardon’, blijkt wat je zou kunnen noemen, een ‘waanzinnig succes!’

Dit zet nog eens een vraagteken extra, bij het akkoordgaan van de VVD, de strafbaarstelling illegaliteit in te trekken……. Dat weer met de inruil voor een verbetering van midden- en hoge inkomens………. Ook al iets waar de slapende PvdA achterban op zat te wachten….. Met andere woorden, de VVD had voor dit akkoord gaan, al gezien, dat dit hele ‘kinderpardon’, geen bliksem voorstelt!

*Geen onbelangrijke zaak, dit ‘kinderpardon’ maar op de website van de NOS, moet je eerst een zoekterm invoeren, vooraleer je het bericht te zien krijgt, zo merkte ik net bij controle……. Ach ja, niet zo’n positief bericht voor Rutte 2, dus: ‘wiens brood men eet, diens woord men spreekt’ en daar valt kritiek niet onder…….

De VS, een corrupte autoritaire werelddictator

De macht van de VS op allerlei gebied, kent bijna geen grenzen meer, dat bewees de NSA gisteren nog eens ten overvloede. Deze dienst, staat zelfs in eigen land onder en boven de wet, of althans, de NSA wordt als zodanig behandeld. De NSA heeft, zoals bekend, ook de Duitse premier Merkel afgeluisterd en getapt, Merkel diende een verzoek in bij de VS autoriteiten, waarin ze vroeg haar eigen dossier bij de NSA in te mogen zien. Dat verzoek werd afgewezen door de NSA………

Werkelijk ongelofelijk, ten eerste dat de NSA aangeeft, dat er na alle schandalen rond deze dienst, nog dossiers bestaan over bevriende regeringsleiders……. Met andere woorden, je zou toch verwachten, dat Obama deze dienst, na het bekend worden van dit schandaal, onmiddellijk zou hebben opgedragen alle taps te vernietigen en mocht er al een dossier bestaan, dit met de grootste spoed te vernietigen……. Niets van dit alles, ziehier de grote arrogantie van de VS, die alle internationale regels met grote dictatoriale stinkvoeten treedt!!!

Trouwens, je snapt niet, dat Merkel niet geëist heeft, haar dossier in te zien, waarna alles vernietigd zou moeten worden; wat is dat voor uiterst slappe houding van Merkel?!!

Dit nieuws hoorde ik overigens vannacht in het Radio1 nieuws, vanmorgen was dit bericht alweer verdwenen, ik kan me vergissen*, maar het is opvallend hoe weinig belangstelling er voor dit onderwerp is, terwijl het bepaald geen kattenpis is: een bevriende premier bespioneren en dan als klap op de vuurpijl, een dossier dat al vernietigd had moeten zijn, weigeren ter inzage te geven, aan datzelfde bevriende staatshoofd. Ach, het zal wel te maken hebben, met het kontlikken van het kabinet Rutte 2, door de NOS. Rutte 2 geeft het liefst zo min mogelijk aandacht aan dit schoftengedrag van de VS, het likt liever de hielen van Obama, aangezien de NOS afhankelijk is van overheidssubsidies, zal er wel een stilzwijgende afspraak bestaan, geen of zo min mogelijk aandacht te schenken aan zaken, die Rutte 2 liever niet in de media ziet……

*Er is amper wat te vinden op Nederlandse sites, al geef ik verder toe, dat ik gisteravond (zoals regelmatig) de actualiteiten heb gemist.

Bomaanslag op een markt in Noord-Afghanistan: 15 doden……. Nieuws dat niet geschikt is voor Radio1……..

Vanmorgen berichtte BBC World Service, dat er in Noord-Afghanistan een bomaanslag was gepleegd op een markt, de ‘teller’ staat op 15 doden. De NOS plaatste dit bericht om 10.05 u. op de website, maar repte er met geen woord over in de nieuwsuitzendingen op Radio1 van 11.00 u. en 12.00 u………

Logisch, Nederland vliegt nog steeds met F16 straaljagers in de zinloze oorlog die het westen daar voert en je bijt niet met dit soort berichten, in de hand die je voedt met belastinggeld………..

Ja, ja, we doen nog steeds mee aan de oorlog in Afghanistan, hoewel ons beloofd werd, dat het met de training van de religieuze politie, tegen een belachelijke bak belastinggeld, afgelopen zou zijn met de deelname van Nederland aan die ‘opbouwoorlog………’

Voor de zorg is er geen geld meer, geen geld voor hulpbehoevende gehandicapten en ouderen, maar wel gigantische bakken belastinggeld voor een zinloze oorlog!!!!

Stones in Nederland, Jagger kijkt er naar uit……. ha! ha! ha! ha! ha!

De Stones treden op in Nederland, om precies te zijn op Pinkpop, dat kan intussen (bijna) niemand ontgaan zijn, Radio1 had het zelfs prominent in het NOS nieuws. ‘Natuurlijk’ werd in het kader van deze opgeklopte belangstelling, Mick Jagger gevraagd naar het concert op Pinkpop. Welnu: Jagger kijkt ‘erg’ uit naar dat concert en de andere concerten, die deze volkomen uitgekauwde grootgraaiband in Europa zal geven………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja logisch, als er 100.000 mensen komen kijken, verdient deze oudelullenband al snel bijna een miljoen euro en dat voor een uur of anderhalf de puber uithangen, met hun oude koppen!!!!

Draai hier maar een album van de Stones bij, van voor 1977, liever nog van voor 1970, toen de band nog vernieuwend bezig was……

Zie ook het eerdere bericht: Stones komen naar Nederland, Radio1 op tilt!

Stones komen naar Nederland, Radio1 op tilt!

Vanmorgen werd bekend gemaakt, dat de Stones naar Nederland komen, zij zullen op Pinkpop spelen. Dit werd meermaals als eerste gemeld in het Radio1 journaal en zelfs de grootste koekwous van Radio1, de zwatel Wielaert, moest daar als ‘deskundige’ (ha! ha! ha! ha!) ook nog een paar minuten over zwetsen, nadat presentator van den Berg, met veel poeha, het concert van The Rolling Stonessss aankondigde…… ha! ha! ha! ha!

Dit alles voor een club ouwe lullen, die werkelijk niets meer te melden hebben, zeker niet op muzikaal gebied, dat is eigenlijk al zo, sinds het laatste album van deze band, dat er nog enigszins toe deed: ‘Black and Blue….’

Wat een verspilling van zendtijd!

Draai hier vooral geen album van de Stones bij.

Zie ook: Stones in Nederland, Jagger kijkt er naar uit……. ha! ha! ha! ha! ha!

Obama wil Rutte best wel even spreken……… ha! ha! ha! ha!

De Nuclear Security Summit is bijvoorbaat mislukt, de belangrijkste partij, Putin’s Rusland komt niet. De escortbureaus kunnen de vraag naar prostituees, voor die paar dagen niet aan, m.a.w. er komen een paar duizend hoerenlopers naar Den Haag. De staat van beleg is afgekondigd in Den Haag. In de stad zijn delen volledig afgesloten met grote hekken, idem op Scheveningen, de hoerenlopers zitten daar in een hotel.

Het belangrijkste nieuws vanmorgen op Radio1: Obama staat Rutte een bezoek van 3 minuten aan hem toe…….. ha! ha! ha! ha! Alsof Rutte dan even wat wereldzaken voor Nederland kan regelen……. ha! ha! ha! ha! ha! Rutte moet daar overigens wel voor naar Amsterdam……… ha! ha! ha! ha! ha!

Nogmaals wat gaat deze onzin ons, de belastingbetalers, kosten in deze crisistijd???

Utopia trekt ‘wonderlijk genoeg’ minder kijkers………… ha! ha! ha! ha! ha!

Zojuist in het Radio1 nieuws van 14.00.u., het ‘nieuws’ dat Utopia gisteravond nog maar 700.000 kijkers trok, dat was vorige week nog anderhalf miljoen. De nieuwslezer zei, dat daar geen verklaring voor te geven is……………….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat dacht je van: omdat het een waardeloos kloteprogramma is?!!!

Dieseltank en landbouwvoertuigen ontploft, er zijn geen schadelijke stoffen gemeten………. ha! ha! ha! ha!

Kijk zo wordt u besodemieterd, door de media met hulp van de brandweer: in het nieuws van 15.30 u. op Radio1, werd gemeld dat in Serooskerke, bij een brand in een boerenschuur een dieseltank is ontploft, waarop de landbouwvoertuigen in die schuur ontploften. De nieuwslezer lepelde op, dat er geen slachtoffers zijn gevallen en er geen schadelijke stoffen zijn gemeten………… Bij elke brand komen schadelijke stoffen vrij, stellen dat er geen schadelijke stoffen zijn gemeten bij deze brand (na die ontploffing) betekent dus, dat ofwel de meetapparatuur kapot is, of de brandweer (die naar ik aanneem, de metingen deed) staat keihard te liegen!!!

Volgens de site van de NOS stuurde de brandweer wel mensen weg, die in de rook stonden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Op de NOS site stond trouwens wel een fraaie foto.

Radio1 nieuws heeft nu een lullige pingel tussen de berichten, zodat het domme deel van de bevolking weet, dat er een nieuw bericht komt, benieuwd, wat hier de belastingkosten van zijn, ik gok op een slordige € 10.000,–!!!!

NOS plaatst foto Morgan Freeman i.p.v. Nelson Mandela

Ik hoorde een paar dagen geleden, dat de NOS, na het bekend worden van het overlijden van Nelson Mandela, een foto van Morgan Freeman bij dit bericht op de ‘site’ plaatste……………….. ha! ha! ha! ha! ha! Op de foto onder dit bericht, zie je de pagina met foto van Freeman, daaronder staat een artikel met foto over een veel jongere Mandela, als je die twee foto’s naast elkaar legt, kan je al zien, dat dit niet om dezelfde persoon kan gaan……

De NOS, het kost een berg belastinggeld, maar daar heb je dan ook waanzinnige kwaliteit voor!

Embedded image permalink