Militairen met (geheime) politietaken in Nederland……… Een dodelijke mix, die een staatsgreep makkelijker maakt!!

 Hier een artikel uit het magazine ‘Nationale Veiligheid en Crisisbeheersing’, over de samenwerking tussen politie en leger, er wordt op de voordelen gewezen, natuurlijk wordt hier niet gewezen op de grote onwenselijkheid van militairen in de straten. De laatste jaren wordt er veelvuldig geoefend in het Nederlandse bebouwde gebied, zogenaamd om te oefenen voor landen als Afghanistan en Mali, alsof een Nederlandse stad of dorp te vergelijken is met die landen. Maar het klinkt goed hè, als je als burger van een aantal zaken geen kaas hebt gegeten en niet weet, wat de gevolgen kunnen zijn, van een leger, dat zich met de burgermaatschappij bemoeit (neem alleen al de woorden: ‘militaire coup’). Een groot deel van de Nederlandse militaire officieren, is aartsconservatief en ronduit neoliberaal, neem de JSF, dat is een gemankeerd toestel, zoveel is intussen duidelijk (zo kan het nog steeds niet ‘s nachts vliegen….. ha! ha! ha! ha!), maar de officieren van de Luchtmacht en Middendorp, de commandant van de strijdkrachten, staan massaal achter dit waardeloze toestel, dat de naam ‘jager’ niet eens kan dragen, als je naar de huidige normen kijkt, waar een jager aan moet voldoen, m.a.w. ze stellen hun eigen mensen bloot aan een hele berg ellende, waar het woord ‘dood’ minimaal op z’n plek is…….  Wilt u deze mensen over uw veiligheid laten waken als politieorgaan……? Begrijp me goed, in het geval van een (natuur)ramp, is het niet meer dan logisch dat militairen assisteren, maar ze dienen ver te blijven van het ministerie van Veiligheid en Justitie en het OM (dat trouwens volkomen onterecht valt onder Veiligheid en Justitie). Het is duidelijk dat de voorstanders van het leger op straat, het argument van hulpverlening bij rampen misbruiken, om het leger politietaken toe te bedelen………… Zie in het onderstaande artikel de verdere onderwerpen in dit magazine en waar men denkt zich mee te kunnen bemoeien……. De kop is een link, naar dit magazine, waar je gvd ook nog voor moet betalen, als je het wilt ontvangen, terwijl het met belastinggeld van iedereen wordt gemaakt…….

Lees en huiver:

Magazine Nationale Veiligheid en Crisisbeheersing februari 2014

Civiel-militaire samenwerking staat in het eerste nummer
van 2014 centraal. Minister Hennis-Plasschaert en Opstelten benadrukken
In hun gezamenlijke voorwoord dat die samenwerking werkt. Of het nu
gaat om zoek- en opsporingsacties, evacuaties, beveiliging of wat dan
ook: militairen van Defensie staan dag in, dag uit klaar om hun
expertise, kennis en capaciteiten in dienst te stellen van
burgemeesters, civiele hulpverleningsorganisaties en het Openbaar
Ministerie.

Veiligheid en Justitie en Defensie moeten structurele partners van
elkaar worden op het terrein van crisisbeheersing in Nederland. Niet
alleen de professionals varen er wel bij, maar ook de belastingbetaler
heeft er baat bij. Die krijgt tenslotte méér waar – lees: een veiliger
omgeving – voor hetzelfde geld. Het themakatern bevat onder andere
bijdragen van CDS Tom Middendorp, prof. Rob de Wijk, prof. Monica den
Boer, Peter Bos (Veiligheidsregio Utrecht) en Paul van de Beek (OM).

Verder
in dit nummer onder meer: Dick Schoof over de prioriteiten van de NCTV
in 2014, Opgeschaalde zorg en crisismanagement, Risicokaart niet op orde
en Internationale energiemarkten en de Nederlandse economische
veiligheid.

Meer informatie


  • MNVC, februari 2014
    Nieuwsbrief | 24-02-2014 | pdf-document, 2.25 MBIn
    dit nummer onder meer: Thema: Civiel-militaire samenwerking met o.a.
    voorwoord van ministers Hennis-Plasschaert en Ivo Opstelten,
    Prioriteiten NCTV in 2014, Opgeschaalde zorg en crisismanagement,
    Internationale energiemarkten en economische veiligheid Nederland,
    Risicokaart niet op orde – quick scan Risicokaart, De eerste verjaardag
    van NL-Alert, Leidse schooldreiging: managen van emoties, Den Haag opent
    nieuw landelijk innovatiecentrum voor veiligheid en Registratie
    getroffenen cruciaal voor adequate psychosociale hulp.       

Zie ook berichten over de blunders, die de
commandant van de strijdkrachten en militair-industrieel lobbyist Tom
Middendorp beging, Middendorp die ook genoemd wordt als een belangrijke figuur voornoemd
artikel :

Tom Middendorp over Prism en…… 

Middendorp over mali en buurtwerkers…… 

Bij Rob de Wijk is het overduidelijk, dat hij lobbyist is voor hetzelfde militair-industrieel complex, u kan zijn naam in het zoekvlak rechtsboven deze pagina invullen, voor een aantal van zijn uitlatingen (dit onderdeel werkt gebrekkig, mijn excuus). Beter: klik op het label met zijn naam, onder dit bericht.

Zie ook mijn latere bericht van deze dag, aangaande Dick Schoof, met o.a. de staat van beleg in Den Haag, die van kracht wordt komende week…….

Teeven: ‘je moet dicht bij de wet blijven…….’, als je stemming maakt tegen de rechterlijke macht!

Afgelopen zondag was blokhoofd en VVD onbenul hufter Teeven te gast in Buiten Hof. Het gesprek kwam bij het onder druk zetten van de rechter, door uitspraken in de politiek, u weet wel, een kolfje naar de hand van Teeven. ‘Nee, de rechter wordt niet onder druk gezet, als de minister of staatssecretaris uitlatingen doen over een zaak, zoals Rutte in de aanloop van de verkiezingen deed, toen hij stelde dat als Volkert van der G. met proefverlof zou gaan, hij de verantwoordelijk minister zou ontslaan. Of alle bruine luchtballonnen van Teeven zelf in deze zaak. Nee, hoe kom je erbij, dat wanneer je de onderbuik van Nederland aanspreekt, en voert met haat, dat de rechter zich dan onder druk gezet zou voelen, hoe verzint u het?!! Volgens Teeven moet je in dit soort zaken dicht bij de wet blijven…….. ha! ha! ha! ha! ha! U snapt ‘m al, Teeven bedoelt, dat hij zijn topambtenaren vraagt te onderzoeken, wat hij nog net wel in het openbaar mag zeggen in dit soort zaken en inderdaad hij begon uit te leggen, in welke zaken, hij op een bepaald moment z’n scheur legaal publiekelijk mag opentrekken, jezus wat een smeerlap!!

Teeven over de slachtofferrol in rechtzaken: ‘van de ene rechter mag het slachtoffer meer, dan de wet toestaat in dit soort zaken , terwijl een andere rechter zich aan de wet houdt’, kijk dat wil Teeven rechttrekken, dus ook de andere rechter moet buiten de wet treden, hoe dan? Nou simpel de wet veranderen!!! Even later liet de flapdrol vallen, dat de rechter wel zijn eigen inzicht moet kunnen volgen….. ha! ha! ha! ha! ha! Zie hier Teeven ten voeten uit: een waardeloze zak, die wat voor zich uit zit te zwetsen en alleen nog wat bereik heeft bij ‘aartsconservatieve’ neoliberalen en de grote vette onderbuik in dit land!!!

U zult misschien zeggen, wat kan mij Volkert van der G. verdommen, maar Teeven, Opstelten en Rutte 2 kleden langzaam maar zeker het Nederlandse rechtssysteem uit…….. en reken maar dat u daar het slachtoffer van kan worden. Neem alleen al de blokkades, die de opvolgende regeringen, de laatste 15 jaar hebben opgeworpen, zodat de gewone mens uitermate moeilijk, zo niet onmogelijk haar/zijn recht kan halen…….

Nogmaals belachelijk dat het OM en Justitie in één ministerie zitten!!!!!

Opstelten is een trouw lid van de georganiseerde misdaad!

De uitgezakte VVD pad en zwaar disfunctionerend minister van Veiligheid (ha! ha!) en Justitie, Opstelten, liet afgelopen weekeinde nog maar eens weten, dat er geen sprake zal zijn, van gecontroleerde wietteelt in Nederland.

Logisch, Opstelten is trouw aan de bloedeed, die hij ooit aflegde voor de drugsmaffia en die ‘organisatie’ verdient zich helemaal scheel, dankzij de jacht van Opstelten en Teeven op softdrugs en het verbod softdrugs te verkopen aan buitenlanders. De burgemeesters zouden met eigen teelt, een fikse hap uit de winst van de drugsmaffia nemen.

Hoewel het voorstel van de burgemeesters, die zelf wiet willen kweken voor hun koffieshops, een volkomen ontoereikend en lam voorstel is, gaat zelfs dit voorstel, Opstelten te ver………

Dus politieagenten, als u op verjaardagen en partijen te horen krijgt, dat jullie als politie te weinig doen aan criminaliteitsbestrijding, weet u wie daar verantwoordelijk voor zijn: Opstelten en zijn VVD ‘sidekick’, de Amsterdamse boerenlul Teeven, zij vinden het immers normaal, dat u 60% van uw tijd besteedt aan de jacht op softdrugs!!!

Dit alles, terwijl er voor de gevaarlijke en verslavende harddrug alcohol nog steeds reclame gemaakt mag worden. Alcohol is een uiterst verslavende harddrug, die als onderdeel van alle harddrugs, de maatschappij en het individu, verreweg de meeste schade berokkent, direct en indirect…….

Let wel: wiet, of zoals u wilt cannabis, is geen harddrug!!!!

The Hague Security Delta en voorzitter Rob de Wijk

Rob de Wijk was vanmorgen te gast bij BNR slijmkwijl van Liempt (na 9.30 u.). Hij sprak hier over het nieuwe project ‘The Hague Security Delta’, het plan om in en rond Den Haag een ‘cyber’ kenniscentrum te creëren, dat overigens deels al bestaat, afgaande op de woorden van de Wijk. De Wijk nam het nog even op voor de privacy en dat al de schandalen, na het lekken van de ‘Snowden documenten’, hem ernstige zorgen baren. De Wijk noemde overigens nog even, dat Nederland al bekend staat als grote afluisternatie, al vergeleek hij dat met de EU, terwijl wij dat in verhouding al 40 jaar op wereldniveau zijn……….

Vreemd dat iemand, die zich druk maakt over de privacy schendingen (schendingen die overigens ook de democratie ondergraven), voorzitter wordt van een ‘cyber security’ project, dat zich met name zal bemoeien, met hoe de overheid nog meer data van de burger kan ontfutselen en daarmee de privacy nog verder te grabbel zal gooien………. Want u gelooft toch niet, dat dit project wordt uitgewerkt, om uw privacy te bewaken, of wat er nog rest van onze democratie????? Zeker niet, nadat de uitgezakte VVD pas Opstelten opmerkte, dat Nederland leidend moet worden op het gebied van internetveiligheid……… Immers u weet wat Opstelten vindt van veiligheid, die moet ten dienste van de overheid staan en hij zei eerder letterlijk, dat hij wat betreft de onveiligheidsgevoelens bij de bevolking, niet zozeer geïnteresseerd is in (echte) veiligheid, als wel het gevoel van veiligheid (bij de burgers)………………….

Kortom met dit ‘The Hague Security Delta’ project, wordt de vrijheid voor de bevolking op het internet ingeperkt en ondergeschikt gemaakt aan het ‘staatsbelang’, dus volledige vrijheid voor het ministerie van Veiligheid en Justitie plus de veiligheidsdiensten AIVD en de MIVD, dat kan ik u op een briefje geven!

Teeven op het slechte ‘gokpad’, deel 80

Gisteren werd bekend, dat VVD staatssecretaris Teeven niet ingrijpt bij internetgokken, door bedrijven die gericht zijn op de Nederlandse ‘markt’. Ach, ‘het is een hobby, een tijdverdrijf’, aldus de Amsterdamse boerenlul, ‘dat is mijn liberale kant….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Z’n misdadige kant, zal de vetklep bedoelen. Ach en de figuren die in de problemen komen, spekken we wel weer uit een belastingvat vol uitgeperste euro’s van de onderlaag…. ‘Mijn liberale kant’, lobbyen voor de gokmaffia!!! Trouwens het overkoepelend beleid dat Teeven, Opstelten en de rest van het kutkabinet Rutte 2 voeren, is niet liberaal, maar net als in dit dossier, overtuigend neoliberaal!!!

Deze misdadige kant, is overigens niets nieuws voor Teeven, zoals de regelmatige lezer weet. Teeven en zijn al even disfunctionele baas, de uitgezakte VVD pad Opstelten, zijn ook grote lobbyisten van de drugsmaffia. Met hun onzalige jacht op softdrugs, spelen deze 2 minkukels de georganiseerde misdaad in de kaart, nu kan de georganiseerde misdaad, naast softdrugs, ook xtc, amfetamine, cocaïne en heroïne op straat kwijt. In de grensstreken, tot ver voorbij het midden van het land, merken de overheden nu al, grote problemen bij de plaatselijke Nederlandse jeugd, door harddruggebruik…. Het beleid, dat wij in Nederland voerden zorgde ervoor, dat wij relatief weinig verslaafden hadden, dit gaat nu als een speer de andere kant op……..

Even terzijde, cannabis is geen harddrug en dus niet verslavend, alle figuren die zeggen verslaafd te zijn aan deze softdrugs, zijn verslaafd, of gebruiken veel te veel echte harddrugs naast hun ‘wiet’, zoals Psychofarmaca, pijnstillers, of de zwaar verslavende harddrug alcohol……..

Gokken kan hele gezinnen ontwrichten, daar heeft Teeven schijt aan (z’n vieze dikke reet)!!!!

Leuk voor de politie, die alle ellende op haar dak krijgt, maar ja, Teeven en Opstelten hebben de idee, dat de politie zich dood verveelt…….

STEMT VVD, WIJ NEOLIBERALEN, ZORGEN VOOR ALLE ELLENDE, DIE U DE GROTE ONDERLAAG TOEWENSCHT!!!!

Opstelten en Schultz van Haegen: drank en drugs achter het stuur zwaar straffen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De zwaar incompetente VVD ministers Opstelten en Schultz van Haegen (die ook nog eens tot aan de knieën in het bloed staat), willen de combinatie van drank en drugs achter het stuur, zwaarder straffen…….. ha! ha! ha! ha! ha! Natuurlijk weten deze twee figuren dondersgoed, dat ‘drank’ (alcohol) een zwaar verslavende harddrug is, die na inname van meer dan 3 glazen, ondermaats presteren oplevert.

Nogmaals: de combinatie van drugs en drugs wordt zwaarder gestraft….. ha! ha! ha! ha! ha!

Overigens stelt Veilig Verkeer Nederland volkomen terecht, dat voor de harddrug alcohol een nullijn ingesteld zou moeten worden in het verkeer! Helaas kunnen we dat wel vergeten, te veel politici lobbyen voor de harddrugfabrikanten, je kan dan ook gerust stellen, dat de overheid verantwoordelijk is voor alle geweld, ongevallen en andere ellende, dat/die door de harddrug alcohol plaatsvindt/-vinden. Het meest zotte is wel, dat er nog steeds reclame gemaakt mag worden voor deze harddrug, m.a.w. de overheid vindt ‘pushen’ voor deze harddrug geoorloofd!!!! Dat terwijl er volgens Jellinek 477.000 alcoholverslaafden zijn in ons land, voor wat dit cijfer waard is, als je bedenkt hoeveel alcohol er wordt verkocht in Nederland, moeten er minstens 1,5 miljoen probleemdrinkers zijn in Nederland……..

Ach ja Jellinek, die spreken ook over cannabisverslaafden…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gezondheid van u en uw geliefden willens en wetens in de waagschaal gelegd, door uw overheid!

De overheid speelt willens en wetens met uw gezondheid, om dat te camoufleren, heeft men overal en nergens een rookverbod ingesteld, terwijl u intussen op straat stoffen binnenkrijgt, die nog veel verder gaan dan ingeademde tabaksrook………, de luchtvervuiling van scooters, auto’s, vrachtwagens, (cruise)schepen, vliegtuigen en industrie!!! Dan heb ik het niet eens, over fijnstof, of het mega-gevaarlijke ultrafijnstof, die deze vervuilingshaarden uitstoten…… Neem asbest, al in de vijftiger jaren was bekend, dat deze stof uiterst gevaarlijk was, maar pas in 1994 werd er in Nederland een verbod, op het gebruik van die uiterst kankerverwekkende stof, van kracht…….

Voetgangers en fietsers zijn extra de klos, zij moeten in drukke gebieden minutenlang zwaar gif happen, bij rode stoplichten, naast al dat gif, dat ze tijdens hun tocht al binnenkrijgen. Maar ook als je een woning hebt, die naast één van de snelwegen ligt, ben je de sigaar, daar heeft sluipmoordenaar Schultz van Haegen intussen gezorgd, dat het verkeer er niet met 80 (dat is al te hard), maar met 100 km./u. langs uw huis mag scheuren….. (Rotterdammers u weet ‘t hè, Lars Sørensen, eerst van Leefbaar, maar nu van de PVV, is het eens met deze snelheidsverhoging en daarmee met het onleefbaar maken van uw buurt!)

Wat we wel hebben: een ministerie van Veiligheid en Justitie, bemand door 2 VVD lobbyisten voor de georganiseerde misdaad, Opstelten en Teeven…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zo wordt u bedonderd, men laat u geloven dat uw overheid zorg heeft voor uw veiligheid, terwijl die overheid in veel gevallen het tegenovergestelde doet.

De naam van het ministerie, van die twee zwaar incompetente VVD klungels, zou beter veranderd kunnen worden in: ministerie van Valse Veiligheid en Klassenjustitie!!!!

Alcohol en de levensverwachting van Russische mannen

Gisteren werd bekend gemaakt, dat een derde van de Russische mannen sterft voor het 55ste levensjaar. Oorzaak: het gebruik van de harddrug alcohol, vooral wodka is populair, bij deze groep mannen……..

Opvallend hoe weinig onderzoek men doet, naar sterfte en zware handicaps ten gevolge van het gebruik van de harddrug alcohol, want net als in Rusland, is alcohol in Nederland ook een doodsoorzaak, al is het dan in mindere mate. Zie hoe machtig de alcoholmaffia en hun lobbyisten (inclusief veel politici) zijn, in de meeste westerse landen……. Als iemand een paddo gebruikt, terwijl deze persoon psychiatrische klachten heeft en naast die paddo ook nog eens alcohol gebruikt, staat het land op z’n kop, niet vanwege de alcohol, maar het zogenaamde directe verband tussen paddo-gebruik en zelfdoding. Er wordt zelfs openlijk gelogen, om het publiek te bespelen: zo kreeg de zwaar wanpresterende, uitgezakte VVD pad Opstelten, een verbod op paddo’s door de Kamer, op grond van een leugen, een man zou zijn hond in stukken hebben gesneden, onder invloed van paddo’s……

Dit alles, terwijl er oneindig veel meer suïcides, als gevolg van overmatig alcoholgebruik plaatsvinden, hetzelfde geldt voor zelfdodingen onder de invloed van alcohol, om over de moorden en ander geweld, onder invloed van deze (verslavende*) harddrug, nog maar te zwijgen, die zaken zijn wel terug te voeren op ‘alcoholconsumptie’.

*Dubbelop, daar het belangrijkste kenmerk van de meeste harddrugs, juist die verslaving is.

Ibo Gülsen hoogstwaarschijnlijk in drugshandel

VVD hufter en raadslid in Den Haag, Ibo Gülsen wil cannabis helemaal verbieden, zo liet hij vorige week vrijdag op Radio1 weten (voor 15.30 u.). Het geeft alleen maar overlast, zo toeterde deze neoliberale zak patat, welke overlast? Den Haag ligt niet in Limburg dus…… Welnu Gülsen komt weleens in de Haagse Paleistuinen en heeft daar eens iemand een joint zien roken, dat vertaalt deze haatzaaier, dan in: daar wordt de hele dag geblowd…….. Overigens mag je in Den haag niet eens blowen op straat, dus niet in het openbaar, dus niet in de Paleistuinen, waar bovendien minstens 6 keer per dag politie patrouilleert!

Vraag maar aan de eerste beste agent, wat op straat verreweg de meeste overlast veroorzaakt, de softdrug cannabis of de harddrug alcohol, zoals Liesbeth van Tongeren (GroenLinks) volkomen terecht stelde…. Het antwoord is natuurlijk alcohol, deze harddrug veroorzaakt verreweg de meeste directe en indirecte schade aan onze maatschappij!!!

Het is duidelijk, net als zijn partijcollega’s Opstelten en Teeven, heeft Gülsen belang bij een verbod op het gebruik van cannabis. Zoals u weet, is dat hetzelfde belang, dat de drugsmaffia heeft, door verbod kan de prijs fiks omhoog en kan je bovendien goedkopere, maar veel gevaarlijker harddrugs verkopen aan de cannabisgebruiker!!! Met andere woorden, net als Opstelten en Teeven, moet ook Gülsen wel lid zijn van die maffia!

Neven effect van het beleid van Opstelten en Teeven, volgens hun partijcollega Bolkestein: 60% van de politie-inzet gaat naar de zinloze jacht op softdrugs!!!

Opstelten loog over paddo’s

Het was mij helemaal ontgaan, maar de uitgezakte VVD pad en wanpresterend minister van Veiligheid, Opstelten, heeft gelogen, toen hij een verbod op paddo’s door de Kamer loodste. Dit kwam naar voren in een gesprek met een man, die een boek schreef over ‘Broodje aap verhalen’. Opstelten haalde een man aan, die onder invloed van paddo’s zijn hond in stukken had gesneden. Nadat het verbod door de kamer was, kwam men erachter dat Opstelten had gelogen, de bewuste man, had een lange geschiedenis met het gebruik van geweld achter de rug, geweld gebaseerd op geestelijke instabiliteit………

Het vreemde aan deze zaak is, dat mensen onder invloed van de harddrug alcohol, wel zulke beestachtigheden begaan, maar daar mag wat Opstelten betreft, zelfs volop reclame voor gemaakt worden……

Ach ja, als je het gevoel van veiligheid belangrijker vindt, dan werkelijke veiligheid, zoals Opstelten zelf ooit zei, heb je ook geen probleem met het vertellen van leugens over die veiligheid…….. Met andere woorden, hij vergroot het gevoel van onveiligheid met leugens, om zaken voor elkaar te krijgen!!!

Waar je nog kan stellen, dat de incidenten met softdrugs, nog niet voor een millimeter in de schaduw van de problemen met alcohol kunnen staan, vraagt u dat maar aan uw plaatselijke politieagent!