Kamp: Natura 2000 gebieden zijn er niet om economische activiteiten tegen te gaan……… AUW!!!

VVD Obersturmbannführer Kamp liet vandaag weten, dat Natura 2000 gebieden er niet zijn, om economische activiteiten tegen te gaan, ‘alleen als deze activiteiten schade in zo’n gebied aanrichten….’ ha! ha! ha! ha! ha! Kamp zei e.e.a. naar aanleiding van de commotie die ontstond over proefboringen in het Natura 2000 gebied Schiermonnikoog.

Tja, volgens de neoliberale bijbel van Kamp en zijn misdadigers partij VVD, behoort de olie- en gaswinningsindustrie tot de schoonste industrieën op onze planeet! En u weet het: een schone industrie, als de olie- en gaswinningsindustrie, kan nu eenmaal nóóóóóóit schade aanrichten in natuur- en andere gebieden, dat heeft de geschiedenis uit en te na bewezen….. Ja toch??!!!

Bovendien stelt die neoliberale bijbel, dat geldelijk gewin het hoogst haalbare is in ons aards bestaan en ver voorgaat op volksgezondheid, natuurbescherming en de bescherming van het milieu in het algemeen!!

Godver de godver wat een misselijkmakende ploert!

Zie ook: ‘Kamp speelt vermoorde onschuld i.z. proefboringen naar gas op Schiermonnikoog……..

        en: ‘Kamp belazert bijna jankend de bewoners van Schiermonnikoog……

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden

Dijksma gebruikt geld t.b.v. veiligheid op spoor, voor uitbreiding station Schiphol….. Schone schijn’ voor veiligheid!

Rutte 2 (R. 1 ook trouwens) heeft als zoveel voorgaande kabinetten (oh ja, daar zit R. 1 ook tussen) dubbel en dwars bewezen, dat veiligheid, kwaliteit en zelfs de gezondheid voor/van de consument van ondergeschikt belang zijn op geldgewin en/of machtsuitbreiding.

Om nog een extra peperdure kers op de bedorven neoliberale taart te plaatsen, heeft PvdA trol en leeghoofdhufter Dijksma besloten, om geld dat bedoeld was voor veiligheid op het spoor, te besteden aan de ‘noodzakelijke’ uitbreiding van station Schiphol, zo werd op 21 juni jl. bekend gemaakt…….

Bent u daar al eens geweest? Station Schiphol is al een fiks station, waar je perrons hebt van een kilometer of tien (zo lijkt het als je slecht ter been bent..)……. Met wat geluk zie je wel eens twee treinen tegelijk stil staan op dat station…… De laatste 15 jaar is er tegen een enorme smak belastinggeld, een stationsvernieuwingsvirus aan het huishouden in Nederland, de ene glimmende tochtbak na de andere wordt opgeleverd…….

Terwijl het op het spoor in dezelfde tijd amper veiliger is geworden en bij de minste weeromslag seinen, wissels en sporen problemen geven, zelfs beveiligingssystemen die een trein moeten stopzetten, als deze doorrijdt na een rood sein, ontbreken net iets te vaak, of zijn zwaar verouderd, zodat ze met bepaalde snelheden niet werken……

Kortom een smerige ‘schone schijn’ vertoning, m.a.w: de reiziger en de bevolking in het algemeen worden belazerd, te zot voor woorden!! Waar haalt idioot Dijksma ‘t gore lef vandaan, om geld voor veiligheid op het spoor te gebruiken voor een totaal onnodige stationsuitbreiding…. Uiteraard gaat men er in de top van de NS, ProRail en in de politiek vanuit, dat nieuwe stations de reiziger vanzelf een veilig gevoel geven……..

Zoals VVD opperhufter en zwatelkont Opstelten, de ex-wanpresterend minister van Veiligheid en Justitie (ha! ha!) een paar jaar geleden durfde op te merken, dat het gevoel van veiligheid bij de bevolking, belangrijker is dan echte veiligheid….. Ofwel: ‘schijn veiligheid’ is het algemene doel……..

Je zou wat station Schiphol betreft, ‘bijna denken’ dat Dijksma het e.e.a. heeft afgesproken met de bouwmaffia………..’

Dit alles, terwijl de treinreis nog nooit zo duur was, sterker nog in een flink aantal gevallen is de auto goedkoper dan de trein….. De trein zou een alternatief moeten zijn voor de auto (ook vanwege de luchtvervuiling), dat is niet (meer) het geval, als je ergens vanuit de provincies, ‘s nachts naar huis moet, loop je grote kans, dat dit met de trein niet (meer) lukt……. Een grof schandaal, terwijl de luchtkwaliteit in Nederland tot de slechtste van de EU behoort!!

Hoe is ‘t godverdomme weer mogelijk??!!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

TTIP en CETA moeten van de baan, in ons aller belang en dat van dieren!!!

Beste bezoeker, het volgende bericht vond ik op Dier & Recht (Advocaat van de dieren). Deze organisatie wil een referendum tegen TTIP en CETA (eenzelfde vrijhandelsverdrag met Canada). Bij mijn weten is dit de tweede petitie om tot een referendum te komen en gezien de resterende tijd, is dat bepaald geen overbodige luxe……..

Dier & Recht spreekt met TTIP en CETA over een achteruitgang in dierenwelzijn en dat is het zeker. Echter niet alleen dieren zijn de klos met TTIP en CETA, ook onze rechten als consument zullen zware schade oplopen, evenals onze voedselveiligheid en daarmee onze gezondheid.

Lees en teken de petitie a.u.b. en geef het door aan familie, vrienden en bekenden. Weg met TTIP en CETA, waar alleen de grote bedrijven profijt van hebben, maar waar onze rechten als consument en het dierenwelzijn verkwanseld worden:

Teken
voor een referendum over TTIP en CETA

Time to chicken out!

Beste
dierenliefhebber,

De
situatie voor de dieren in de vee-industrie in de EU is slecht te
noemen, maar de omstandigheden waarin veel dieren in de VS en Canada
leven, zijn helemaal bar en boos. Door handelsverdragen TTIP en CETA
dreigt het Amerikaanse dierenwelzijnsniveau ook bij ons de norm te
worden. Hoog tijd dus om in actie te komen!

Handelsverdragen
De
EU is van plan om handelsverdragen af te sluiten met de VS (TTIP) en
Canada (CETA). Nederland werkt daar hard aan mee, want economische
groei gaat boven alles, zeker boven dierenwelzijn.

Prijs
Als
TTIP en CETA er door komen, zullen de dieren daar een hoge prijs voor
betalen. De VS en Canada kennen namelijk nog minder
dierenwelzijnswetten dan de EU. Zo zijn legbatterijen toegestaan en
zitten zeugen hun hele leven vast in een kooi. Het vlees van dieren
die onder deze omstandigheden zijn gehouden, kan door TTIP en CETA in
onze winkels belanden. En wel voor zó weinig geld, dat Europese
vleesproducenten en politici maar op één manier kunnen reageren:
door ook hier het dierenwelzijnsniveau en de milieueisen omlaag te
brengen.

Wetgeving
Het
internationale bedrijfsleven krijgt volgens TTIP en CETA bovendien
het recht om mee te denken bij nieuwe wetgeving. Daardoor krijgen zij
invloed op onze regelgeving. Gelukkig wordt er op dit moment nog
onderhandeld over TTIP. De onderhandelingen over CETA zijn echter al
afgerond en invoering van dit verdrag dreigt al op korte
termijn.
Wat
kun jij doen?

Voorkom
dat we straks weer terug bij af zijn. Teken nu de petitie voor een
referendum over TTIP en CETA.

Hier de link naar de petitie:

 Stop deze dreiging nu het nog kan

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Schultz van Haegen: motoren dieselauto’s belangrijker dan uw gezondheid!!!! Clean Air Nederland wil totaal rookverbod…. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ja mensen, aanvankelijk donderde ik gistermorgen van m’n stoel, bij het bericht waarin bovenstaande kop was verwerkt (overigens zonder de naam Schultz van Haegen), maar direct daarop kreeg ik een enorme lachstuip! Dit vanwege zo’n overduidelijke keuze door de EU voor geldelijk gewin ten laste van de volksgezondheid….. Nog meer reden om als de bliksem uit de EU te stappen!!

Gistermorgen in het BBC World Service radionieuws van 10.00 u. (onze tijd) het bericht, dat dieselauto’s onder de 18 graden Celsius, veel meer schadelijke stoffen uitstoten, dan men tot nu toe toegaf…..

De EU staat autofabrikanten toe, dat dieselmotoren meer uitstoten in koude omstandigheden, daar anders de motor zou worden beschadigd…….

Dit is werkelijk het toppunt in de lange rij milieuschandalen rond de uitstoot van auto’s: mensen mogen kapot gaan aan de luchtvervuiling, als de motor maar niet beschadigd raakt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hé Eerdmans, ouwe fascist, het moet niet gekker worden in de wereld, wat jou??!!! Nog zijn er mensen die ontkennen, dat geldelijk gewin bij politici niet voorgaat op de volksgezondheid……..

Afgelopen week werd nog bekend gemaakt, dat 400.000 mensen in de EU vroegtijdig overlijden ten gevolge van de langdurige inademing van auto-uitstoot…….. In Nederland zijn dat er rond de 18.000 op jaarbasis… Let wel: deze mensen overlijden voor het overgrote deel na een akelig ziekbed…..

Hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen en haar partijcollega knuppelkut Visser, raken maar niet uitgesproken over de enorm veel schonere lucht in Nederland, sterker nog: zo schoon, dat er eigenlijk niets aan de hand is……. Terwijl we in Nederland, wat betreft de luchtkwaliteit, onderaan bungelen in vergelijking met andere EU landen……..

Deze twee VVD feeksen houden dit overeind: -ondanks het feit van de hiervoor genoemde luchtkwaliteit, -ondanks het VW dieselschandaal, -ondanks Mitsubishi die loog over de uitstoot en -ondanks onderzoeken die uitwijzen, dat er veel meer van het kankerverwekkende stikstofdioxide en ultrafijnstof wordt uitgestoten, dan tot nu toe werd aangenomen (zoals nu weer met ‘lage temperaturen……’)…. Daarnaast kan je ervan uitgaan, dat ook de andere automerken liegen over de uitstoot van hun plofblik…….

Rekent u maar, dat ook dit temperatuur-diesel bericht, geen verandering in het beleid van Schultz van Haegen zal brengen…….. Deze wanpresterende minister gaat gewoon door met het verhogen van de maximumsnelheid op snelwegen, ook op die door, of langs woonwijken………

Moet u nagaan: de hypocrieten van Clean Air Nederland kwamen gisteren met de eis, dat er een totaal rookverbod in de horeca moet komen en dat ook de rookruimtes weg moeten…… Benieuwd hoeveel medewerkers van Clean Air zich voortbewegen in een dieselauto…….

Clean Air Nederland wil niet eens een reclameverbod voor auto’s, noch willen ze er grote waarschuwingsstickers op, of eist dit tuig dat het openbaar vervoer gratis moet worden gemaakt, in de strijd tegen de enorme luchtvervuiling in Nederland….. Nee, Clean Air wil een rookverbod in de horeca, op straat mag u met ‘alle liefde’ worden vergast……

Even ter vergelijking: aan roken sterven jaarlijks 20.000 mensen, die doen dit zichzelf aan (al zijn deze mensen chronisch ziek, want dat is een verslaving), aan het niet verslavend autorijden, overlijden jaarlijks (zoals gezegd) 18.000 mensen, die vroegtijdig overlijden ten gevolge van handelen door anderen. Hoewel men nooit heeft kunnen bewijzen, dat meeroken dodelijk is, is dit wat betreft autorijden wel bewezen, althans dat anderen schuldig zijn aan het vroegtijdig overlijden……..

Hier moet nog bij vermeld worden, dat door de uitstoot van auto’s jaarlijks een groot aantal kinderen long- en/of luchtwegklachten oplopen……. Mede met dank aan Schultz van Haegen, PvdA trol Dijksma en ADHD keffer Visser, die zich kunnen baden in het bloed van de slachtoffers, die hun smerig beleid (of de verdediging daarvan) hebben veroorzaakt…….

Klik voor eer berichten n.a.v het bovenstaande op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Sharon Dijksma misbruikt belastinggeld voor veiligheid op het spoor……..

U zou uit de kop kunnen opmaken, dat Dijksma geld wat daar niet voor bestemd was, heeft gebruikt om de veiligheid op het spoor te vergroten. Helaas, het tegenovergestelde is het geval……

Om nog eens ten overvloede te laten zien, dat volksvertegenwoordigers in de het kabinet volkomen schijt hebben aan uw veiligheid en gezondheid, berichtte BNR in het nieuws van 12.00 u. het volgende: PvdA leeghoofd en trol Dijksma heeft geld, dat bestemd was voor de veiligheid op het spoor (het niet door kunnen rijden na een rood sein), aangewend voor de vernieuwing en vergroting van station Schiphol………… En dat met ons belastinggeld…….

Hoe is ‘t godverdomme mogelijk mensen, dit is ronduit zwaar misdadig!!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Anti-roken ‘wijsheid’: Bescherm kinderen, laat hen niet uw rook inademen…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Als (helaas) verstokt roker let ik allang niet meer op de leuzen die op pakjes shag of sigaretten staan, tot afgelopen zaterdag. Ik pakte een nieuw pakje shag en toevallig viel m’n oog op het woord ‘kinderen’. Blijkt er voluit te staan: ‘Bescherm kinderen, laat hen niet uw rook inademen……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! De bewijzen voor ernstige schade door meeroken is nog nooit aangetoond.

Dat heeft er mede mee te maken, dat er jaarlijks in Nederland 18.000 mensen voortijdig, na een vaak akelig ziekbed overlijden, door jarenlange inademing van auto-uitstoot. Let wel: deze 18.000 zijn mensen die niet roken, of gerookt hebben, m.a.w. als een roker longkanker ontwikkelt, gaat geen specialist zoeken naar de oorzaak van die longkanker, terwijl de eerder vermelde uitstoot de spreekwoordelijke druppel kan zijn geweest……

Vandaar ook dat het lastig te zeggen is, of iemand kanker ontwikkeld door meeroken of ‘meerijden’ (zonder werkelijk mee te rijden)….. Waar nog bij opgemerkt moet worden, dat rokers verslaafd zijn aan nicotine en andere toegevoegde stoffen (toegevoegde verslavende stoffen, waar de overheid niets aan wenst te doen, daar dit ‘roken zou promoten….’). Nu weet ik dat men tegenwoordig een groot aantal zaken verslavend noemt, echter ik heb nog nooit gehoord, dat er mensen verslaafd zijn aan autorijden……

Eén ding is wel zeker: (zoals gezegd) jaarlijks overlijden 18.000 mensen vroegtijdig door de jarenlange inademing van auto-uitstoot! Bovendien loopt een groot aantal kinderen jaarlijks long en luchtwegklachten op, door diezelfde uitstoot van auto’s……… Ter vergelijking: 20.000 mensen overlijden jaarlijks als gevolg van roken, waar je zoals gezegd rekening moet houden, dat rokers kanker op kunnen lopen door het jarenlang inademen van auto-uitstoot, u weet wel, de eerder genoemde spreekwoordelijke druppel…..

Je moet wel een imbeciel zijn, als je in een afgesloten ruimte met een kind een sigaret opsteekt.

De hoogste tijd dat er verplicht levensgrote waarschuwingen worden geplaatst op auto’s, zowel voor alle verkeersslachtoffers, als voor de negatieve gevolgen, die de uitstoot, geproduceerd door plofmotoren, heeft op de volksgezondheid…….

Waarschuwingen, niet alleen met afbeeldingen van verkeersslachtoffers, maar ook van verkankerde longen door de uitstoot van auto’s!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt. Zie ook het schrijven aan de rechterkant van deze pagina betreffende tabak.

Kamp speelt vermoorde onschuld i.z. proefboringen naar gas op Schiermonnikoog……..

Nadat er grote beroering in de Kamer was ontstaan, over de voorgenomen proefboringen naar gas op Schiermonnikoog, hoorde ik gisteren in Vroege Vogels, dat VVD Obersturmbannführer Kamp durfde te zeggen, dat hij wettelijk niets meer kan doen tegen die proefboringen………

Volgens Kamp, daar GDF Suez, ofwel het tegenwoordige Engie*, de vergunningen al op zak heeft……. Vergunningen, die Kamp zelf heeft getekend…….. Althans, Kamp heeft niets ondernomen, om deze proefboringen tegen te gaan en uiteraard wist hij al bij de wetenschap van die vergunning, dat daarna ook de reguliere boringen doorgang zouden vinden, ‘zo werkt dat’ eenvoudig in de praktijk….

Uiteraard is Kamp ervan overtuigd, dat de schade die met deze proefboringen zal worden veroorzaakt, niet snel hersteld zal zijn, maar dat zal ‘m aan z’n gore neoliberale reet roesten. Geldgewin gaat bij de misdadigersclub VVD nu eenmaal ver voor op de volksgezondheid of veiligheid van het gewone volk………

En zoals men terecht opmerkte in de uitzending (een woordvoerder van Urgenda), als Kamp iets niet uitkomt, traineert hij de zaak oneindig**, maar bij dit soort zaken, kijkt de knuppellul nergens naar om en zorgt hij, dat de boringen zo snel mogelijk plaatsvinden…….. De typering van Kamp in deze, komt uiteraard ‘van mijn hand’ .

*   GDF Suez veranderde de naam in ‘Engie’, daar de naam GDF Suez stond voor alles wat tegen duurzaamheid is en voor klimaatverandering stond, kortom aan valse witwassing van de naam……..

** Neem de uitvoering van de rechtspraak inzake het verplicht veel verder terugdringen van de CO2 uitstoot, zoals door Urgenda succesvol voor de rechter bevochten. Volgens het lamme energieakkoord, zou dit in 2020 16% moeten zijn, de rechter sprak uit, dat de terugdringing van de CO2 uitstoot in 2020 al 25% moet zijn (ten opzichte van 1990). Kamp is op diverse manieren bezig, deze uitspraak voor zich uit te schuiven, zodat de terugdringing van de CO2 uitstoot, als uitgesproken door de rechter, nooit behaald kan worden in 2020…….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft, dit geldt vreemd genoeg niet voor het label ‘proefboring’.

Wateroverlast: echte mannen maaien juist wel!!

Te zot voor woorden, dat de reclame van ‘echte mannen maaien niet’ gewoon doorging tijdens de overstromingen in Duitsland, Frankrijk en Nederland. Mede door dombo’s die hun tuin hebben betegeld, of deze met kunstgras hebben bedekt, is de wateroverlast bij extreem weer niet meer te hanteren…

‘Echte mannen’ (die woorden alleen al…) zijn milieubewust en weten dat het afdekken van de tuin middels kunststof dan wel steen, ongelofelijk dom is!!!

Mensen, soms zakt me de moed in de schoenen, als ik wezenloze reclames, als die van ‘echte mannen maaien niet’ hoor, wat ‘n gekkenhuis en waarom treedt de overheid niet op tegen dit soort vervuilers en ellende veroorzakers, die daar godverdomme ook nog reclame voor mogen maken……….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Schultz van Haegen: A2 ondanks 3 x meer doden, toch verhoging naar 130 km/u………

‘Eindelijk’ was het begin van de kop op de RTL Nieuws webpagina, gevolgd door: ‘s nachts tussen Utrecht en Amsterdam overal 130 op A2…… Het viel me mee, dat er geen uitroepteken achter die woorden stonden en ja, de punten achter A2 zijn van mijn hand.

Dit, nadat vorige week bekend werd gemaakt, dat op de wegen waar 130 km/u. mag worden gereden, er 3 keer meer doden zijn gevallen in 2015, t.o.v. 2014 toen 120 km/u. de maximum snelheid was…… Alle reden dus voor RTL om dan ‘Eindelijk’ te verzuchten…….

Hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen en haar Tweede Kamer VVD keffer Visser hebben sinds die boodschap, een verdriedubbeling van het aantal dodelijke slachtoffers (let wel: ook veel meer [zwaar] gewonden!), gesteld dat het maar de vraag is, of dit het gevolg is van de verhoging van de maximum snelheid is…… ha! ha! ha! ha! Dus in de constante omstandigheden, is niets veranderd: geen extra zware winter, of een enorm aantal wegwerkzaamheden, behalve de verhoging van de maximumsnelheid……..

Nogmaals: een verhoging va de maximum snelheid naar 130 km/u., met als gevolg drie keer meer doden (en een idem verdubbeling van het aantal gewonden) en dan toch durven zeggen, dat het aan andere oorzaken kan liggen, alsof iedereen vanaf 1 januari 2015 dacht, kom ik ga met m’n ogen dicht telefoneren op de A2, of ga zuipen en XTC gebruiken en dan 130 km/u. rijden op de A2…….. ha! ha! ha! Of wat dacht u van de introductie van een nieuw duur wegwerpapparaat voor de auto (uiteraard met accu), zoals een virtuele autobril, waarmee je tijdens het rijden het internet kan afspeuren…….

Als ander excuus hoorde ik dat automobilisten zich niet aan die 130 km/u. houden en nog sneller rijden….. ha! ha! ha! ha! ha! Dit excuus werd door VVD knupeltrut Visser opgevoerd, alsof 130 km/u. evolutionair is ingeslepen in onze geest als absoluut maximum, waarna de voet van het gas gaat en er alleen neanderthalers overblijven, bij wie dit ontbreekt…… Elke maximum snelheid wordt overschreden en zal overschreden worden, alsof men dit niet weet bij het ministerie van Infrastructuur, bij Rijkswaterstaat of zelfs bij misdaadorganisatie VVD, waarmee de overtreding van de maximum snelheid bij een verhoging van die maximum snelheid, aanzienlijk hoger zal zijn, dan die bij de eerdere maximum snelheid van 120 km/u…….. Zo dat waren heel veel maximum snelheden.

Nee, men is blij, dat men ‘s nachts in het heilige stuk blik sneller mag rijden……….

Dan is er natuurlijk ook de verhoogde productie van CO2, stikstofdioxide en het uiterst kankerverwekkende ultrafijnstof…….. Dit in een gebied waar de inwoners dagelijks een slechte luchtkwaliteit genieten, waar de lucht ‘s nachts iets schoner is, gaat Schultz van Haegen godverdomme de maximum snelheid ‘s nachts verhogen!!!

Ach, er overlijden jaarlijks ‘maar’ 18.000 mensen vroegtijdig aan de gevolgen die de uitstoot van auto’s op hun gezondheid heeft……… Om nog maar te zwijgen over het grote aantal kinderen, dat ten gevolgen van die uitstoot long- en/of luchtwegklachten oploopt…… Even ter vergelijking: jaarlijks overlijden er 20.000 mensen aan de gevolgen van roken, al doen deze mensen het zichzelf aan en niet aan anderen. De bewijzen dat meeroken doden veroorzaakt is nooit afdoende bewezen, terwijl het bewijs van de gevolgen door ‘meerijden’, jaarlijks 18.000 keer wordt bewezen!!

Dit alles voor een paar minuten tijdwinst……..

Met name Schultz van Haegen en Visser zijn hoofdverantwoordelijk voor de extra doden, door de verhoging van de maximum snelheid……….

‘Eindelijk……’ Ongelofelijk!!!

Zie ook: ‘Barbara Visser en de mysterieuze toename van het aantal verkeersslachtoffers……..

        en: ‘Schultz van Haegen >> verbreding A27 ‘vanwege filedruk’ en buslijn geschrapt die filedruk A27 kan verminderen…….

        en: ‘Schultz van Haegen twijfelt of de verhoging van de snelheid naar 130 km/u., oorzaak is van de drie keer meer doden op die wegen……….. AUW!!!

       en: ‘Veilig Verkeer Nederland verklaart 130 km/u. tot een veilige snelheid…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Veilig Verkeer’ Nederland bezorgd over ‘appen’ met 130 km/u…….

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Superbacterie gevonden in VS, leve Schippers en de antibiotica verspilling in de veehouderij!!

In het BBC World Service radionieuws afgelopen nacht (2.00 u. onze tijd), het bericht dat een vrouw in de VS een niet met antibiotica bestrijdbare bacterie is aangetroffen……. Dit betekent dat de vrouw ten dode is opgeschreven……. Hiermee is de verwachting, dat er over een aantal jaren geen antibiotica over zou zijn, die bestand is tegen bacteriële infecties, nu al uitgekomen……

Hare VVD kwaadaardigheid Schippers, stelde eerder dat Nederland goed bezig is wat betreft antibiotica gebruik in de intensieve veeteelt. Volgens de oplichter is een halvering van dit gebruik een uitstekend resultaat……. ha! ha! ha! ha! ha! Het hierboven beschreven geval, had ook hier kunnen plaatsvinden en het toont aan dat er nog steeds veel teveel antibiotica wordt gebruikt, of anders gezegd: we moeten als de donder af van de intensieve martelveehouderij………. In Sint-Oedenrode wil men een megastal bouwen voor 18.000 varkens…… Excuseer: godverdomme!!

Tot slot toont de farmaceutische maffia aan, dat het onverantwoord veel antibiotica op de markt heeft gebracht, waarmee de resistente bacteriën steeds sneller nieuwe antibiotica konden overwinnen. Artsen (vooral in armere landen) werden gefêteerd als zij hun patiënten zoveel mogelijk antibiotica voorschreven. Overigens zijn er ook in Nederland nog steeds artsen, die veel te veel antibiotica voorschrijven…… Dit nog naast de enorme onverantwoorde hoeveelheden, die dit tuig zoals gezegd aan de intensieve veeteelt leverde…… Nu stelt deze georganiseerde misdaad farma, dat het geen nieuwe antibiotica wenst te ontwikkelen, daar het niet de moeite loont…… Terwijl dit geteisem jaarlijks meer dan 1 triljard dollar verdient op de veel te dure andere medicijnen……..

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.