Tom Middendorp, commandant der Strijdkrachten: tja, het is bij het neerstorten in IS gebied, aan de F16 piloot wat te doen…….

Donderdagmiddag hoorde ik de commandant der (ha! ha!) Strijdkrachten, Middendorp, op BNR (na 17.00 u.) antwoorden op de vraag of Nederlandse piloten zich het leven zullen benemen, mochten ze neerkomen in door IS (= ISIS) gecontroleerd gebied, binnen Irak. Deze vraag na de vreselijke moord op een Jordaanse piloot, eerder deze week. Middendorp antwoordde met te zeggen, dat de piloten er zelf voor kunnen kiezen, zich het leven te benemen……..

Nu meen ik toch (bijna) zeker te weten, dat deze zelfde opgepoetste pleeborstel uit lang vervlogen tijden, bij aanvang van die missie voor dezelfde zender, en/of Radio1 (je kon ‘m bewijze van spreken horen glunderen) vertelde dat bij neerschieten van een Nederlandse F16, in door IS (= ISIS) gecontroleerd gebied, de piloot binnen enkele seconden veilig gesteld zou worden door collega piloten, waarna helikopters de piloot veilig zouden stellen. Het is waarschijnlijk tot deze potloodventer van de vergulde knoop doorgedrongen, dat in echte strijd, de zaken iets anders werken, dan men eerst vol overtuiging het klootjesvolk heeft voorgehouden……. Jezus!!!

Opvallend trouwens: tijdens dit hele onderdeel op BNR viel niet 1 keer het achterlijke ‘zelfmoord…’ Dus het kan wel!!! Blijkbaar is een zwaar depressieve patiënt, of een terminaal zieke mens, die zich het leven beneemt, een moordzuchtig ploert……..

Maar wat als…..? Gaan we straks zeggen, als een Nederlandse piloot zich voor het hoofd schiet, om gevangenneming door IS te voorkomen, dat hij* eigenlijk door IS vermoord is?????!!!! (beter was ‘is’ na ‘IS’ in deze zin, maar dat staat weer zo lullig).

Met andere woorden, de Nederlandse F16 missie in Irak, is deels een suïcide missie!!!!! ‘Itsibissie suïcide missie….. Dat is nog eens wat anders, dan de eerdere loze beloften gedaan door de politiek en Middendorp……..

‘Hij’, waarschijnlijk mogen vrouwelijke F16 piloten niet op missie, of zijn er nog steeds geen vrouwelijke F16 piloten? Dat zou me alweer niet verbazen……..

Wouter Karssen en Italiaanse huisvrouwtjes……….

Wouter Karssen, één van de twee BNR ‘petriheads’*, van de Nationale Autoshow op deze zender, stelde afgelopen donderdag, toen het over te hard rijden ging, dat hij in Italië wel eens werd ingehaald, door een Italiaans ‘huisvrouwtje’, die hem met 200 km/u. inhaalde……… Goed hè, dat hij dat aan een vrouw kan zien, als hij met 200 km/u. wordt ingehaald, om over het uiterst vernederende ‘huisvrouwtje’ maar te zwijgen……. Jezus wat een klootzak!

* Volgens mij bedoelt dit totaal niet leuke stel ‘petroheads’, maar dit wordt zo gebrekkig uitgesproken, dat ik er niet meer dan ‘petriheads’ van kan maken. Dit stel verving een paar jaar gelden de rollende hobbezak van Werven en zijn sidekick Brantsen, die men wel leuk vond bij een deel van de auto minnende ‘volwassen’ luisteraars. Waarna Karssen en zijn collega sinds hun aantreden, proberen leuk te zijn, door om de haverklap een gemaakte lach te laten horen. Daarnaast is dit stel, net als van Werven en Brantsen, de mening toegedaan, dat het gebruik van fossiele brandstoffen heilzaam is voor de bevolking en is daar nog trots op ook: vandaar dat ze lobbyen voor het zo snel mogelijk rondscheuren, met uitermate veel brandstof slurpende, lucht vervuilende dure auto’s……

Gerdi Verbeet ziet een ‘kentering’, nadat zij bekendmaakte dat het laatste jaar 1% meer vrouwen is doorgestroomd naar de ‘subtop…’ ha! ha! ha! ha! ha!

PvdA volksverlakker Gerdi Verbeet, die na haar Kamervoorzitterschap, intussen minstens tien petten opheeft, maakte vanmorgen, uit hoofde van haar voorzitterschap van de Commissie Monitoring Talent naar de Top*, bekend dat er het laatste jaar 1% meer vrouwen zijn doorgestroomd naar de subtop en daar is Verbeet goed over te spreken……… ha! ha! ha! ha! ha! Verbeet was uiterst positief over dit cijfer, al is het een laag cijfer, die 1%. In 2012 was het nog 25% en dat is dus gestegen naar 26%…… Het doel dat Verbeet met haar platform voor ogen heeft, is dan ook niet ‘zo hoog’ gesteld: uiteindelijk moet die 26% maar liefst 30% worden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Al moet ik eerlijk toegeven, dat dit resultaat op een sociale misstand, al is het nog zo mager, tenminste nog enigszins positief is, vergeleken met de ‘resultaten’ die de PvdA in het kabinet Rutte 2 boeken op het gebied van sociale misstanden, daar kan je eigenlijk alleen maar spreken over negatieve resultaten……..

*Hier de tekst wat dit platform behelsd, op de site van dit platform:

Over Ons

Stichting Talent naar de Top is opgericht in 2008 en richt zich op
het faciliteren en stimuleren van overheid, werkgevers en topvrouwen
zelf. Om vanuit intrinsieke motivatie de instroom, de doorstroom en het
behoud van het aantal vrouwen aan de top te bevorderen.

De Stichting heeft het Charter Talent naar de Top ontwikkeld,
waarmee werkgevers zich vrijwillig, maar niet vrijblijvend (ha! ha! ha! ha!) committeren
aan een duurzaam en effectief m/v diversiteitsbeleid. Dit komt vanuit de
overtuiging dat verandering bij de bedrijven en organisaties van
binnenuit moet komen. Werkgevers moeten de noodzaak van meer vrouwen aan
de top zélf inzien en hiervan eigen beleid maken.

Talent naar de Top stelt zich verder tot taak om belemmeringen op
de gehele weg van vrouwen naar de top inzichtelijk te maken en via
concrete voorbeeldcases te laten zien dat een juiste balans in m/v
diversiteit van groot strategisch belang is én haalbaar.

Stichting Talent naar de Top streeft ernaar een ­platform en podium
te bieden voor het leggen van relaties. Ook wil zij kennisdeling en
–ontwikkeling aanmoedigen en op gang brengen. Zo organiseert de
Stichting voor haar ondertekenaars verschillende evenementen waarbij de
bevordering van m/v diversiteit centraal staat. Denk hierbij aan HR /
Diversity bijeenkomsten waarbij telkens een ander diversiteitsthema aan
de orde komt. HR-professionals krijgen tijdens deze ­bijeenkomsten
handvatten aangereikt om constructief verder te gaan met hun
diversiteitsbeleid. Daarnaast organiseert Talent naar de Top jaarlijks
een groot toonaangevend congres op het gebied van m/v diversiteit.

Waarna een foto is geplaatst, met daaronder de volgende tekst:

Visie

Het Charter Talent naar de Top is een publiek commitment, een code
met heldere afspraken voor het realiseren van m/v diversiteit aan de
(sub) top. Ondertekening van het Charter betekent concrete stappen naar
een duurzaam en succesvol m/v diversiteitsbeleid.

De Stichting heeft het Charter Talent naar de Top ontwikkeld en
ondersteunt organisaties bij en na ondertekening van het Charter. Talent
naar de Top is opgericht in 2008 en richt zich op het faciliteren en
stimuleren van overheid, werkgevers en topvrouwen zelf om vanuit hun
intrinsieke motivatie de instroom, de doorstroom en het behoud van het
aantal vrouwen aan de top te bevorderen.

Talent naar de Top stelt zich verder tot taak om belemmeringen en
mogelijkheden voor vrouwen op de gehele weg naar de top inzichtelijk te
maken. Zij laat via concrete voorbeeldcases zien dat een juiste balans
in M/V diversiteit voor organisaties zowel van groot strategisch belang
is als haalbaar is. Daarbij is zij aanjager van het maatschappelijk
debat over diversiteit.

Stichting Talent naar de Top streeft ernaar een ­platform en podium
te bieden voor het leggen van relaties. Ook wil zij kennisdeling en
–ontwikkeling aanmoedigen en op gang brengen. Zo organiseert de
Stichting voor haar ondertekenaars verschillende evenementen waarbij de
bevordering van m/v diversiteit centraal staat. Denk hierbij aan HR /
Diversity bijeenkomsten waarbij telkens een ander diversiteitsthema aan
de orde komt. HR-professionals krijgen tijdens deze ­bijeenkomsten
handvatten aangereikt om constructief verder te gaan met hun
diversiteitsbeleid. Daarnaast organiseert Talent naar de Top jaarlijks
een groot toonaangevend congres op het gebied van m/v diversiteit.

Ziet u de overeenkomsten?   ha! ha! ha! ha! ha! Zoals u uit de tekst kan lezen, is dit een platform dat vooral veel overlaat aan andere partijen, maar ook gezien de bijna letterlijke kopie van het eerste deel in het deel ‘Visie’, kan je concluderen dat het echt harde werkers zijn, die platform medewerkers!!!

Maurice Limmen (CNV) vindt dat er wel genoeg is genivelleerd

Vanmorgen was de kakelverse CNV voorzitter Maurice Limmen te gast bij BNR’s slijmkwijl van Liempt. Hier sprak hij over de wensen van het CNV, veel banen voor zijn leden, was één van zijn grote wensen, m.a.w. de meeste CNV leden zijn werkloos, mag ik daar een heel groot vraagteken bij zetten? Niet te veel over flexibilisering, want daar hebben het CNV en de FNV nogal wat steken laten vallen, niet in de laatste plaats, door het akkoord gaan, met de afbraak van door de arbeiders bevochten rechten.

Over de zorg zei Limmen, dat hij voor de participatiemaatschappij is, dus i.p.v. betaalde banen, veel meer verplicht vrijwillige ‘mantelzorg’, dat is namelijk goed in zijn streven naar meer banen voor de achterban van zijn vakbond………… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Na veel hikken en gemaar, wilde Limmen wel kwijt, dat er genoeg is genivelleerd in Nederland…….. Wat nou, die berichten, dat de inkomensverschillen groter zijn, dan ooit tevoren? Het CNV is niet voor niets een speeltje voor christelijke werknemers, terwijl de top van die ‘vakbond’ het liefst aan tafel zit bij de ondernemers, wat zeg ik tafel? Nog liever aan de bar! Genoeg genivelleerd en dat uit de mond van een ‘vakbondsleider….’

Dat 1 op de 5 vrouwen meer verdient dan de manlijke partner vindt Limmen een mooie prestatie, hij zei nog net niet, dat het nu maar eens afgelopen moet zijn, met het gezeur, dat vrouwen in eenzelfde functie minder verdienen, dan hun manlijke collega’s……. Of hij meer verdient dan zijn vrouw, die psychologe is, wilde Limmen niet zeggen…… Waarom wil hij niet over z’n inkomen lullen? Het zal wel een godsvermogen zijn, gezien zijn uitlatingen over de nivellering en dat staat dan weer zo lullig tegenover de achterban van het CNV……..

Zie ook: ‘Zijlstra: ‘het moet nu maar eens afgelopen zijn met de nivellering………..

         en: ‘Kloof arm rijk vergroot door crisis: ‘het moet nu maar eens afgelopen zijn met de nivellering……..

Gerdi Verbeet: solliciterende vrouwen moeten ‘gewoon eerlijk’ zijn………… Een uitspraak van een PvdA politica….. ha! ha! ha! ha!

Afgelopen donderdag was oud-Kamervoorzitter en PvdA volksverlakker Verbeet te horen bij BNR (rond 10.45 u.). Ze was niet bij BNR om te spreken over de eenzaamheid bij ouderen, waarvoor ze een reclamespot insprak t.b.v. een goede doelen organisatie*, nee ze kwam om te spreken over de kansen voor vrouwen op de arbeidsmarkt en de problemen waar vrouwen tegen aan lopen.

Vrouwen die solliciteren voor (top)functies, moeten gewoon eerlijk zijn (als ze 30+ zijn), dat ze inderdaad misschien wel kinderen willen hebben, binnen afzienbare tijd. Die vrouwen moeten er dan wel bij vertellen, dat het combineren van werk, met een zorgcarrière voor hun kinderen, heel goed te doen is, aldus Verbeet……..

Verbeet vergeet even te vertellen, dat ze zelf nooit een functie in het bedrijfsleven heeft vervuld. Dat blijkt wel uit haar uitlatingen, van de Nederlandse ondernemer heeft ze geen kaas gegeten. Voorts vergeet ze even, dat topvrouwen, waar ze hoofdzakelijk over sprak, minstens 40 uur per week moeten werken, vaak onverwachts zullen moeten vergaderen, zakenrelaties moeten bezoeken, waar je niet kan zeggen, het is 4 uur, ik ga naar huis, want ik moet de kinderen straks ophalen, dat geldt al helemaal voor buitenlandse zakenrelaties……..

‘Je moet een plan hebben, dan lukt ‘t ook’, aldus Verbeet, als voorbeeld noemde ze haar streven om Kamervoorzitter te worden, daar had ze een plan voor opgesteld en dit werkte….. Ze gaf nog wel toe, dat voor die functie toentertijd, de voorkeur uitging naar een vrouw…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hè Verbeet, het politiek baantjes toeschuiven aan elkaar, is iets heel anders, dan de capaciteit hebben, een bedrijf te kunnen leiden en daar serieus voor te moeten solliciteren!!!

Uit dat laatste voorbeeld en de toevoeging van Verbeet, blijkt eens te meer, dat de werkgevers aangepakt zullen moeten worden, vrouwen moeten eindelijk volkomen gelijk behandeld worden als mannen, het is gvd 2014, bovendien is dit niet de taak van de solliciterende vrouw. Verbeet is knettergek!!!

Over ‘gewoon eerlijk zijn gesproken’: was de PvdA maar eens ‘gewoon’ eerlijk!!!

*U weet wel, voor een ‘goede doelen’ organisatie, waar de topfiguur een ministerssalaris mag verdienen…… Zie: ‘Gerdi Verbeet vraagt aandacht voor de eenzame oudere……..

William Hague: Afghanistan is geen bedreiging meer voor de wereld……….. ha! ha! ha! ha! ha!

De Britse minister van Buitenlandse Zaken, William Hague was vanmorgen te gast in Hardtalk, van de BBC World Service. Over Afghanistan zei deze plork, dat wanneer je de huidige situatie daar, vergelijkt met 13 jaar geleden, de dreiging voor de wereld vanuit Afghanistan is verdwenen……. ha! ha! ha! ha! ha! En meneer Hague, wat dacht u van de jongens en jonge mannen, die familieleden, of zelfs hele families hebben verloren, door het westers ingrijpen in Afghanistan? Denkt u niet, dat een fiks deel van deze groep, niet allang heeft gezworen, op een of ander moment wraak te nemen op de deelnemende westerse landen, aan die onzinnige oorlog? Je kan rustig zeggen, dat ‘wij’ daar terrorisme hebben gezaaid, in grote hoeveelheden!!!

De situatie in Afghanistan is intussen rampzalig, de corrupte regering van misdaadbaas Karzai, die nog net een deel van Kabul controleert, heeft onlangs de positie van de vrouw officieel ondergeschikt verklaard aan de man en dorpsoudsten, wat nog meer zware mishandelingen, verkrachtingen en zelfs dode vrouwen en meisjes zal opleveren…….. De opium productie was in 2001 bijna geheel verdwenen, nu wordt er meer verdient aan opium, dan ooit tevoren…….. En de terroristen? Voor zover die echt aanwezig waren, zijn die verdwenen naar andere landen……

Daarnaast kan je nog een dikke boom opzetten over wat terrorisme is, wat het westen uitvoerde in Afghanistan, zou je met het grootste gemak terrorisme kunnen noemen. Voor de illegale oorlog van de VS en een aantal landen tegen Irak, die intussen aan meer dan 1 miljoen Irakezen het leven heeft gekost, is het woord terrorisme nog te vriendelijk……. Om over de standrechtelijke executies met drones door de VS in diverse landen nog maar te zwijgen…….. Vergelijk het aantal doden door terrorisme eens, met het aantal vermoorde burgers door westerse landen de laatste tien jaar, en je zal zien, dat dit aantal totaal uit evenwicht is, de weegschaal dondert om aan de westerse kant, zo zwaar beladen met lijken is die………

Nee, de oorlog tegen Afghanistan is een ‘waanzinnig succes!!!!!’

Afghaanse vrouwen verder onderdrukt

Gisteravond op BBC4, in ‘World News Today’, aandacht voor de positie van Afghaanse vrouwen, die steeds verder in het verdomhoekje komen. Oude wetten, zoals die in kleine gemeenschappen, worden geëerbiedigd door de Afghaanse overheid van Karzai. Vrouwen en dus ook meisjes mogen hardhandig gecorrigeerd worden door mannen en dorpsoudsten zijn weer oppermachtig, dit alles resulteert in mishandeling, verkrachting, het afsnijden van neuzen en zelfs de dood…..

Goed hè, wat elf jaar westerse interventie heeft opgeleverd! Hoeveel Nederlandse militairen zijn daar voor omgekomen en wat heeft het aan levens en vernieling daar en belastinggeld hier gekost? Was dat het allemaal waard? De angst, hier al vaker uitgesproken, voor de door ons opgeleide ‘politieagenten’, dat die straks onderdeel worden van de religieuze politie, wordt steeds groter…………

Trouwens wat doen die straaljagers van Nederland daar nog steeds? Was dat de afspraak voor het Nederlandse volk? En wat zijn de kosten van deze duidelijk zinloze inzet?

Rouvoet: ‘bij ons staat een vrouw op nummer drie voor de EU verkiezingen…………’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gistermorgen was Rouvoet te gast bij BNR’s slijmkwijl Paul van Liempt. Het gesprek kwam op vrouwelijke kandidaten voor de EU verkiezingen, Rouvoet stelde dat er weliswaar een lijstverbinding is met de SGP, maar dat dit geen beletsel is voor de CU een vrouw op de lijst te zetten en die staat zelfs op nummer drie!!! ……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De partijen zijn nu met twee EU parlementariërs , vertegenwoordigd in het EU parlement………. Rouvoet had het over ‘vrouwen’ op de ChristenUnie lijst, dat zijn er vier op een lijst van veertien, terwijl de nummer vijf op de CU lijst weliswaar ook een vrouw is, maar die plek komt toe aan een SGP broeder, vanwege de lijstverbinding met die partij. Zo ziet u maar, zelfs de CU jokt tegenwoordig openlijk………

Rouvoet moest verder kwijt, dat hij tegen de commotie is, die is ontstaan, over ministers en staatssecretarissen, die na hun politieke loopbaan gaan werken op het gebied, waarin zij als minister, of staatssecretaris zeggenschap hadden……… ha! ha! ha! ha! ha! Logisch straks gaat iemand Rouvoet’s stappen na, hij is tegenwoordig immers opperhoofd van de zorgverzekeraarsmaffia. Nee, dat heeft niets met corruptie te maken, dat blijkt volgens Rouvoet uit de aangehaalde voorbeelden: Eurlings van Verkeer en Waterstaat, naar de KLM, Jack de Vries van defensie naar lobbykantoor voor de JSF, enz. enz……. ha! ha! ha! ha!

Hé Rouvoet, dat ziet de bevolking nu net wel als corruptie, hufter, dat jij je achterban kan voorliegen, wil niet zeggen, dat iedereen maar aanneemt, dat wat jij zegt de waarheid is, flapdrol!!!

Over de zorgverzekeringen bracht hij ook nog al opmerkelijke zaken te berde, gezien zijn christenbroederschap. De mensen moeten meer aandacht besteden aan de zorgkosten, dus overstappen als het goedkoper kan, dat is namelijk wat jezus gewild zou hebben, een asociaal, anti-solidair systeem, waar het ieder voor zich is…..

Deze over een piepklein kamelendrolletje getilde hufter, durfde dat woord solidair wel in een andere context te gebruiken: waar het gaat over de naar schatting 120.000 mensen die zich niet verzekeren, tegen ziektekosten, dat ondergraaft het solidariteitssysteem, aldus de rentmeester van god, Rouvoet. Dat ontduiken van die ziekteverzekering heeft ‘ons’ tot nu toe al zo’n 1 miljard euro gekost, aldus het christelijk rekenwonder, die even vergeten was, dat veel ‘illegalen’ ( hoe kan je als mens illegaal zijn, op deze kleine kloteplaneet?) wel gebruik maken van zorg, maar die zorg niet kunnen betalen en zich zelfs niet mogen verzekeren, gelukkig zijn er nog humane mensen in ons land, die daar lak aan hebben, godverdomme! Wat zou jezus daarvan vinden, wat zei hij ook alweer over de gevluchten en verdrukten die bij je aankloppen, Rouvoet???!!! Om nog maar te zwijgen van het grote aantal mensen met (zware) psychische klachten, die niet eens begrijpen dat ze zich moeten verzekeren, noemt jij die als christen ook anti-solidair en asociaal Rouvoet?

Rouvoet je moet je doodschamen, ook voor die klotebaan die je met je volle verstand uitoefent, schoft!!!

Shinzo Abe, de aartsconservatieve Japanse premier, zet zich in voor ‘vrouwenemancipatie’

De uiterst conservatieve Japanse minister-president Abe zet zich in voor de vrouwenemancipatie, nou ja, eigenlijk wil hij dat er meer vrouwen toetreden tot de arbeidsmarkt (wat een woord eigenlijk..). Daar er door de vergrijzing en jarenlange lage geboortecijfers, te weinig mensen op die markt overblijven. Bovendien, zitten de grenzen van Japan, potdicht voor werkzoekende migranten, al worden er voor hoog opgeleiden en succesvolle zakenmensen uitzonderingen gemaakt……..

Van een gelijktrekken van salarissen van vrouwen met die van mannen, is geen sprake, het moet niet al te gek worden natuurlijk!!!

Bron: BBC World Service.

Margriet van der Linden en Heleen Mees, 2 handen op een zeer onfrisse buik

Gisteren was Margriet van der Linden te horen bij BNR. Na het nieuws van 10.00 u. hoorde ik deze ongelofelijke trut zeggen (die godbetert de vrouwen vertegenwoordiger is van Nederland bij de VN), dat Heleen Mees het slachtoffer is van vrouwen die de pik op haar hebben, omdat zij een grote bek had over vrouwen, die niet fulltime werken, of die helemaal niet werken. Deze vrouwen hebben de ‘vermeende’ stalkingszaak van Mees in de VS, hier opgeblazen, aldus dongdinghoofd van der Linden. Deze van der linden, met zo’n verwrongen beeld van haar sekse genoten, moet vrouwen vertegenwoordigen bij de VN……… En wat een analyse….. ha! ha! ha! ha! ha! Mees is een keiharde neoliberaal, die het woord ‘medemenselijkheid’ niet in haar woordenboek heeft staan. Bovendien als je zolang keihard van de toren blaast en je eigen ego opblaast tot ongehoorde proporties, moet je niet vreemd opkijken als je plat op je bek gaat bij ‘vermeend’ stalken. Trouwens dat ‘vermeend’ ligt keihard op de openbare ‘internetweg’ in de VS!

Na 10.35 u. was Mees zelf te gast bij BNR’s slijmkwijl van Liempt. Hier stelde ze, dat het met de banken in de VS weer geheel en al op orde is……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Maar ze ging verder en als je haar moet geloven, zijn eigenlijk de Chinezen de schuld van de huidige crisis en niet de banken…… ha! ha! ha! ha! ha! Wat dacht je als er honderden miljarden, door wanpraktijken van banken, verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen zijn verdwenen, dat dit geen diepe crisis veroorzaakt? Ongelofelijk, dat er nog één persoon is, die deze grote hufter serieus neemt. Ze gaf eerder een lezing in de Balie, waar Wellink blij was, dat ze zo positief over de bankensector was…………………