Arizona overweegt hetzelfde gas dat door nazi’s werd gebruikt, aan te wenden voor uitvoering doodstraf

Donderde weer eens met een klap van m’n stoel toen ik onderstaand bericht tegenkwam in m’n elektrische brievenbus >> de staat Arizona (VS) overweegt hetzelfde gas te gebruiken voor de doodstraf als de nazi vernietigingsmachine tijdens de Tweede Wereldoorlog (WOII) gebruikte tegen Joden, Roma, Sinti en homoseksuelen……

Nadat een ter dood veroordeelde een doodsstrijd van 2 uur moest voeren voordat hij overleed aan de gevolgen van een dodelijke injectie, heeft deze inhumane staat het uitvoeren van de doodstraf een paar jaar uitgesteld……. ‘Uiteraard’ heeft dit uitstellen van de doodstraf onrust veroorzaakt bij de inhumane scherpslijpers in die staat…….

Blijkbaar hebben de gouverneur en andere bestuurders van Arizona zich daarom verdiept in het vernietigingsprogramma van nazi-Duitsland en gezien de ‘goede resultaten die met het daar gebruikte gas werden behaald’, besloten dat dit een goed alternatief is voor de dodelijke injectie…………

Ongelofelijk en schandalig dat een staat mensen vermoordt en daarbij zelfs geen probleem heeft om een methode te gebruiken waarmee de nazi’s tijdens WOII miljoenen mensen hebben vermoord, sterker nog daarbij zelfs hetzelfde gas wil gebruiken……

Men zegt maar al te vaak dat de doodstraf helpt tegen zware misdaad, echter de VS laat zien dat het tegenovergestelde waar is, niet zo vreemd immers als je denkt de doodstraf te kunnen krijgen voor een misdaad wil je niet dat er getuigen zijn die e.e.a. overleven….. Het feit dat het aantal zware misdaden niet is toegenomen nadat in veel staten de doodstraf niet meer wordt uitgevoerd, dan wel uit de wetgeving werd gehaald, geeft nog eens aan dat de doodstraf geen zware misdaden voorkomt….. 

Overigens heeft de VS ook bewezen dat gevangenisstraffen niet helpen, zie het enorme aantal gevangenen in particuliere (aan de beurs genoteerde!!) gevangenissen en federale gevangenissen in dat land……… Geen land heeft zoveel gevangenen als de VS, waarbij de gekleurde bevolking verhoudingsgewijs veel vaker vastzit dan de witte bevolking……. 

Bij dit alles moet niet vergeten worden dat de VS middels drones al tienduizenden mensen heeft vermoord, een vorm van doodstraf uitvoering op verdachten zonder enig gerechterlijk onderzoek en rechterlijke uitspraak, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht…….

De VS het land van de onbegrensde mogelijkheden, in zwaar negatieve zin wel te verstaan……. 

Lees en teken de petitie ajb en zegt het voort!! 

(als
je het Engels niet machtig bent, klik dan in de rechterbovenhoek van
deze pagina op Nederlands in het Google translate zoekvlak, alle
artikelen op de pagina worden dan in het Nederlands weergegeven en
dat razendsnel, met een redelijk goede kwaliteit)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a
translation in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the Google
tranlation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]).

Arizona might start using Nazi methods to kill death row inmates

Arizona is reportedly preparing gas chambers to kill death row inmates…with the same gas used in Nazi concentration camps

Although the death penalty is legal in the state of Arizona, there
hasn’t been an execution in seven years — ever since a “botched” lethal
injection in 2014 left inmate Joseph Wood painfully dying for an
agonizing 2 hours. But the state’s department of corrections has plans
to restart executions in the most horrific way possible: in a gas chamber that hasn’t been used in 22 years, with the same gas that was used in Nazi-run Auschwitz: hydrogen cyanide.


The death penalty is by definition “cruel and unusual punishment,”
making it completely unconstitutional. It has been proven to have little to no effect on reducing crime. Plus, the American justice system is infamously broken, known for prosecuting innocent parties, locking people up before they have been given a fair trial, and disproportionately preying upon Black people,
people of color, and folks struggling with poverty, addiction, and
other circumstances that cannot possibly be made better with cages and
cruelty. The death penalty applied in such a system without a doubt kills innocent people. But “guilty” or not, state-sanctioned murder of any person is completely inhumane and unjustifiable.


Since the 1970s, over 75 countries have abolished the death penalty for
all crimes and there is no data that suggests crime has risen because
these governments have stopped murdering people. We must demand a United
States free from the death penalty! Sign
the petition if you want to see Arizona, and any other state that still
allows the state-sanctioned murder that is the death penalty, to
abolish it at once!


Thank you, 

Lauren

The Care2 Petitions Team

P.S. The death penalty is cruel, ineffective on crime rates, and has
been widely abolished around the world. But many U.S. states still
employ this cruel punishment, including Arizona, which is reportedly
gathering materials to kill people with the same methods used at
Auschwitz. Sign the petition.

————————————————-

Hier de wat meer uitgebreide tekst bij de petitie:

Although the death penalty is legal in the state of Arizona, there hasn’t been an execution in seven years — ever since a “botched” lethal injection in 2014 left inmate Joseph Wood painfully dying for an agonizing 2 hours.

But the state’s department of corrections has plans to restart executions in the most horrific way possible: in a gas chamber that hasn’t been used in 22 years, with the same gas that was used in Nazi-run Auschwitz, hydrogen cyanide.

The death penalty is by definition “cruel and unusual punishment,”
making it completely unconstitutional. It has also been proven to have
little to no effect on reducing crime. Sign the petition and ask that
every U.S. state where the death penalty is still legal ban it at once,
including Arizona!

The justice system in the United States is undeniably broken. Data as recent as 2016 showed that “six out of 10
people in U.S. jails — nearly half a million individuals on any given
day — are awaiting trial.” The country, which has the highest
incarceration rate in the world, is famous for locking people up that
have not yet been proven guilty, especially if they are Black or a
person of color.
There are a disproportionate amount of
innocent people locked up in the United States, and therefore the death
penalty cannot be applied 100% accurately even if it was an appropriate
punishment —
which it is not.

Since the 1970s, over 75 countries have abolished the death penalty for all crimes and there is no data that suggests crime has risen because these governments have stopped murdering people.

Time is of the absolute essence — there
are 115 inmates on death row in Arizona, and 2 of them have already
been selected for possible execution using this newly refurbished
horrific gas chamber method. The same method that the Nazis used to kill
over 1 million people at Auschwitz and other concentration camps. 

Sign the petition if you want to see Arizona, and any other state
that still allows the state-sanctioned murder that is the death penalty,
to abolish it at once!

Photo courtesy of KPNX 12 News

===============================

Zie ook: ‘Van der Staaij (SGP lijsttrekker en Tweede Kamerlid) vindt het verontrustend dat de islam is verbonden aan geweld…… ha! ha! ha! ha!‘ Deze ploert is als de rest van zijn partij voor de doodstraf, echter daar deze niet wordt uitgesproken, noch uitgevoerd, wil hij mensen uit kunnen leveren aan landen waar de doodstraf wel wordt uitgesproken en uitgevoerd >> echt ‘iets wat zijn jezus ook graag had willen doen’, neem diens uitspraak dat wanneer iemand je slaat, je deze je andere wang moet toekeren….. (en zie de links in dat bericht, waaronder artikelen over euthanasie en abortus)

Henk R., de uitlevering aan de VS en de arrestatie op Schiphol

Het werk van Mark Lombardi, een vijand van de staat die zich zogenaamd het leven benam‘ Als censuur geen zin heeft staan de geheime diensten nog andere
middelen ter beschikking om iemand tot zwijgen te brengen, zoals moord
en dan het liefst op zo’n manier dat het op suïcide lijkt, hoe
onwaarschijnlijk dat ook is in verreweg de meeste gevallen, een andere
beproefde manier is een auto-ongeluk veroorzaken, waarbij de dader er
vandoor gaat….. In feite is dat ook een vorm van doodstraf uitvoering….

Impregnated victims of sexual assault could be put to death if they seek an abortion in this state

Minnesota rechter:
dronken slachtoffers mogen zonder straf worden verkracht in ‘het land
van de vrijen en dapperen’, waar men in Texas de doodstraf wil zetten op
abortus….

Gevangenissen VS buiten gevangenen uit: de verrotte kers op de al ‘doodzieke justitiële taart’ in dat land

Pool mag niet worden uitgezet naar geboorteland vanwege ontbreken onafhankelijke rechtspraak, waarom dan wel uitleveringen aan de VS

Jeffrey Epstein: bewakers die fraudeerden weigerden een ‘plea deal’‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Egypte voltrekt in 10
dagen tijd 49 doodstraffen, media aandacht minimaal, dit in
tegenstelling tot voltrekking van 1 doodstraf in Iran

Facebook helpt Saoedi-Arabië: doodstraf door onthoofding van vrouw die het waagde kritiek te uiten…..

SGP ‘stiekem’ voor doodstraf………

Obama: Guantanamo Bay openhouden is tegen de ‘Amerikaanse’ waarden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Koenders doodstil: Egypte veroordeelde vierjarige ter dood, voor handelingen op twee jarige leeftijd…. Tijd voor een handelsmissie met W.A.!!

Trump deserves death penalty! Trump wil doodstraf voor dader terreuraanslag New York….

Molukse treinkapers gewond ‘en wel’ standrechtelijk geëxecuteerd………..‘ Ofwel onder omstandigheden wordt de doodstraf wel uitgevoerd in Nederland en dat op verdachten….

   

Regering gaf instructies tot doden treinkapers De Punt…….

Van der Steur (weer
eens) te lamlendig iets voor ‘ex-Nederlander’ te doen, die is
vastgelopen in het zwaar onrechtvaardig strafsysteem van de
VS…………

Theodor Holman vliegt
‘intellectueel’ met 200 uit de bocht: wij zouden de doodstraf
menswaardig uitvoeren……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

‘Linda Polman en ‘Death Row Dollies’: ‘doodstraf is alleen mogelijk in een land met een perfect rechtssysteem……..’ AUW!!!!

Robeco heeft geen probleem met investeringen in Mylan, een famaceut die spierverslappers levert voor de doodstraf………..

Teeven: ‘als ergens
de doodstraf op homofilie staat, wil dit niet zeggen dat gevluchte
homo’s uit zo’n land hier asiel krijgen……..’
‘ Teeven is een ellendige psychopaat, ongelofelijk dat deze kwezel officier van Justitie en zelfs staatssecretaris was…..

VS: een ‘not reaching pouch’ voor gekleurde bestuurders, zodat ze een politiecontrole kunnen overleven

Te zot voor woorden: een moeder van een gekleurde jongere met rijbewijs en auto heeft een ‘not reaching pouch’ ontwikkeld, dit is een doorzichtige plastic houder die aan de linkerkant van het dashboard wordt bevestigd, daarin kan het rijbewijs, verzekeringsbewijs en registratie worden bewaard, te zien vanaf de buitenkant van de auto.

Hoorde de moeder, Jackie Carter, een paar dagen geleden op CBC Radio1. Jackie Carter is de directeur van de Alliance for Safe Traffic Stops (ASTS). Zij kwam op dit idee nadat een agent een gekleurde jongere in 2016 met 7 kogels doodschoot, daar hij dacht dat deze een pistool zou pakken i.p.v. de door deze agent gevraagde autopapieren en rijbewijs, die deze jongere wilde pakken….. Volgens Jackie worden agenten nerveus alleen al als ze zien dat een gekleurde naar het dashboardkastje reikt om de gevraagde papieren te pakken….. Dit in een land waar gekleurden veel vaker worden gestopt door de politie dan witte automobilisten….. (dat noemen we etnisch profileren….) Moet je nagaan……. 

Zo gestoord is de zogenaamd grootste democratie van de wereld, waar je het als gekleurde bijna onmogelijk wordt gemaakt te stemmen (waar daadwerkelijk miljoenen gekleurden niet kunnen stemmen vanwege belachelijke regels, of simpel vanwege het feit dat er geen stembureau in de buurt van het huis, of zelfs het dorp te vinden is….)…. Nu is het dus zover gekomen dat men iets als een ‘not reaching pouch’ nodig heeft om moord door politieagenten te voorkomen….. 

Jackie vertelde dat ze telkens wanneer haar zoon weg was doodsangsten uitstond en maar hoopte dat hij niet zou worden gestopt door psychopathische dan wel ronduit fascistische politieagenten (de toevoegingen zijn van mijn hand zoals je waarschijnlijk al had begrepen), agenten die liever eerst schieten dan te wachten tot een gekleurd mens zijn rijbewijs e.d. heeft gepakt….. (het was dan ook bepaald niet de eerste keer dat dit gebeurde…….

Hier een video met Jackie waarin ze e.e.a. uitlegt:

 

Dan na te gaan dat president Biden (in het verleden zelf uiterst racistisch!!*) en Blinken, zijn minister van BuZa, andere landen de les durven te lezen over mensenrechten, terwijl het voorgaande nog maar de spreekwoordelijke top is van de ijsberg wat betreft het enorme aantal mensenrechtenschendingen in de VS en door de VS in landen waar deze grootste terreurentiteit ter wereld niets te zoeken heeft…..

De VS, het land van de onbegrensde mogelijkheden, in negatieve zin wel te verstaan……. 

* Zie: ‘Joe Biden, de nieuwe VS president heeft een ‘grote’ racistische geschiedenis

Voor meer berichten over BLM (Black Lives Matter), discriminatie, etnisch profileren, racisme, politie VS, vervolging minderheden en/of democratie, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.

Florida heeft in een jaar tijd 38.000 kinderen geterroriseerd en laten opsluiten in psychiatrische instellingen

Een bericht waarvan je de haren bij wijze van spreken rechtop gaan staan: in Florida zijn in een jaar tijd 38.000 kinderen uit de klas gehaald door de politie en met handboeien afgevoerd naar psychiatrische instellingen, een terreur die zich jaar na jaar herhaalt in deze VS staat……

Eén en ander wordt middels wetgeving afgedwongen, de zogenaamde Florida Mental Health Act (FmHA), ook bekend als de Baker Act. Deze wet wordt vooral gebruikt om autistische, geestelijk gehandicapten en zwarte kinderen te terroriseren en hen te onderwerpen…… 

Zo’n kind dat verder normaal gedrag vertoont hoeft maar even op kinderlijke wijze van streek te zijn of de autoriteiten worden ingeschakeld, waarbij politieagenten worden ingezet die totaal niet weten hoe ze met deze kinderen moeten omgaan, hen uit de klas trekken, hen boeien en afvoeren naar een psychiatrische instelling…. Deze wantoestand blijft bestaan terwijl men uiteraard zo’n kind naar huis zou moeten sturen, dan wel de ouders of verzorgers moeten inschakelen…..

Nee deze kinderen die emotioneel zijn door de ontstane situatie worden door incapabele agenten uit de klas gesleept en opgesloten in psychiatrische instellingen, waar ze dagen en zelfs langer dan een week kunnen worden vastgehouden zonder dat de ouders dan wel verzorgers hun kinderen te zien of te spreken krijgen….

Uiteraard lopen deze kinderen een trauma op door de gang van zaken en als ze niet al psychische zorg kregen, hebben ze die zorg wel nodig na dit inhumane barbaarse overheidsingrijpen……. Ongelofelijk!!

De VS het land van de onmetelijke mogelijkheden…. In negatieve zin wel te verstaan…..*  

De volgende petitie van het Care2 team kunnen wij niet tekenen, echter de tekst vond ik meer dan belangrijk genoeg om weer te geven, zeker als je bedenkt dat de VS andere landen regelmatig de les leest als het gaat om mensen- of kinderrechten, terwijl deze rechten in de VS maar voor een minderheid worden geëerbiedigd en zeker voor gekleurde en arme witte mensen op grote schaal worden geschonden….. 

Niet voor niets is de VS het land met verreweg de grootste gevangenispopulatie, waarbij de gekleurde bevolking onevenredig vaak gevangen zit en de gevangenen ook nog eens slavenarbeid mogen verrichten en als ze dat weigeren diverse ‘vrijheden’ verliezen….. Deze gevangenissen, anders dan de federale gevangenissen, zijn beursgenoteerd en hebben dus een continue toevoer van gevangenen nodig, waaraan de politie maar al te graag meewerkt….. (klik op het label ‘BLM’ >> Black Lives Matter, direct onder dit bericht, voor meer artikelen over etnische profileren en het vermoorden van vooral gekleurden door de politie in de VS….)

In just one year in Florida, nearly 40,000 children were terrorized

            


38,000 little children were handcuffed and dragged into psychiatric facilities in Florida, without families’ consent

 

Sign Now

Every year, approximately 38,000 children in just one state — Florida —
are hauled away to mental facilities. This is due to the erroneously
named “Florida Mental Health Act,” also known as the Baker Act, which is
now routinely on autistic, disabled, and Black children to essentially terrorize them into submission. In many cases, a child is at school and displays normal levels of childish emotional reactivity, becoming upset for a moment. Instead of sending the kiddo home or calling their caregivers for help, school officials often call the police instead. This frequently happens with children as young as 5 years old.

Once “Baker Acted,” children endure a whirlwind of trauma and confusion.
The police who show up do not have any specific training in mental
health, psychiatry, autism, or disabilities, yet they restrain the
youth, put them in handcuffs, drag them out of their classroom away from
their peers, and involuntarily lock them up in a psychiatric facility. Without their families’ consent. Children are often at these locations for multiple days, even up to a week — and during that time, for th emost part, they are not allowed to talk to or see their parents.

Isolated, disoriented, and treated as criminals, these children endure
lasting scars. Medical experts in Florida and the U.S. agree that this
practice is harmful to children, and is in no way necessary or
beneficial. Yet Florida authorities don’t seem to care much. It’s
time for Florida lawmakers to repeal this antiquated and disturbing law
now! Sign the petition to demand an end to the Baker Act.

Thank you for all that you do,

Miranda

The Care2 Petitions Team

P.S. Autistic and Black 5-year-olds are locked up without their caregivers’ permission. Sign the petition to repeal this dangerous law.

==============================

* Nog een voorbeeld van de ‘onmetelijke mogelijkheden’ in de VS: de Haïtianen die onder een brug in Texas verblijven >> deze vluchtelingen worden na een tocht richting VS, die veelal jaren heeft geduurd, met paarden en zwepen opgedreven naar plekken vanwaar men hen met bussen naar een vliegveld brengt en vandaar deporteert naar Haïti…… Het land waar verreweg de meeste van deze vluchtelingen geen thuis noch familie hebben en ze in een land komen dat door geweld wordt geteisterd, geweld niet zelden georganiseerd door de VS, zoals de aanslag op de Haïtiaanse president een paar maanden geleden…… Schunnig!!

9/11: geen media aandacht voor de kalmte tijdens de chaos

Brasscheck TV heeft eerder al gewezen op de rustige manier waarop veel mensen met elkaar omgingen na de aanslagen op de Twin Towers op 11 september 2001. Zoals de burgers die met een vloot aan bootjes mensen van Manhattan haalden, niet gepland maar spontaan door deze burgers in gang gezet. 

Hetzelfde moet je concluderen als je bedenkt dat 90% van de mensen aanwezig in de torens deze hebben weten te ontsnappen, met grote paniek die de reguliere media suggereerden was dit onmogelijk geweest. Daarover gesproken: nog steeds wordt deze suggestie volgehouden en men heeft in die media geen belang bij kalmte onder de mensen die uit die torens wisten te komen, niet zo vreemd als je bedenkt dat men in de reguliere westerse media uit is op zoveel mogelijk sensatie en nee die sensatie ontbreekt als je ziet hoe kalm een groot aantal mensen hebben gereageerd en elkaar hebben geholpen en bijvoorbeeld niet hebben gevochten om de torens uit te komen….

Professor Kathleen Tierney, leider van Disaster Research Center van de University
of Delaware
deed onderzoek naar deze zaak en komt tot heel andere conclusies dan de reguliere media waar je dergelijke conclusies niet kan vinden, ze heeft e.e.a. gerapporteerd op de jaarlijkse bijeenkomst van de American Sociological Association (ASA).

Bemoedigend te zien dat de mens in basis toch vooral een sociaal wezen is dat niet alleen voor zichzelf, het gezin, familie, vrienden, bekenden en buren zorgt, maar ook voor totaal vreemden (dat was overigens ook te zien bij de overstromingen eerder dit jaar in Duitsland). Daarentegen is het triest te zien dat de overheid dit soort zaken steeds meer van bovenaf wil organiseren en dat welhaast op militaire manier, alsof we dat nodig hebben in situaties waarbij men paniek verwacht, ook al laat het verleden zien dat dit meestal niet het geval is, daarmee lopen zelfs spontane acties van burgers gevaar de kop te worden ingedrukt……. Je zou zelfs kunnen stellen dat men daarmee juist paniek uitlokt…… Wellicht was dat laatste ook de bedoeling in geval van 9/11, dit door haat en angst te zaaien tegen/voor de daders en daarmee de weg vrij te maken voor oorlog zoals na die aanslagen gebeurde, waar het gemanipuleerde volk zich vervolgens voor het grootste deel achter heeft geschaard…….

Media ignored 9/11calm amid chaos

The story you were never told

 

Original video produced by BrasscheckTV.com and narrated by Goodman Green

Click here to support Brasscheck

Script by Andrew Greeley

Reprinted by special permission

On Sept. 11 last year, up to 1 million people were evacuated from
Lower Manhattan by water “in an emergent network of private and publicly
owned watercraft–a previously unplanned activity.” It was an American
Dunkirk, as the epic rescue of the British army at Dunkirk in 1940 by an
armada of a similar craft.

Yet you most likely never saw this astonishing event, reported last
month by Professor Kathleen Tierney at the annual meeting of the
American Sociological Association (ASA), on television and never read about it
in the print media. It would have made for spectacular TV imagery; yet,
as an example of calm and sensible and spontaneous action, it did not
fit the media image of panic, an image that will doubtless be re-enacted
next week.

Tierney, director of the Disaster Research Center at the University
of Delaware, argued that the reaction of people at the World Trade
Center was what one might have expected from the research literature of
the last 50 years on behavior in disaster situations. ”Social bonds
remained intact and the sense of responsibility to others–family
members, friends, fellow workers, neighbors, and even total strangers
remains strong. . . . People sought information from one another, made
inquiries and spoke with loved ones via cell phones, engaged in
collective decision-making and helped one another to safety. When the
towers were evacuated, the evacuation was carried out in a calm and
orderly manner.”

There is growing research literature that Tierney cites that leaves
little doubt about this description. (See also Lee Clarke’s article in
the current issue of the new sociological journal Contexts.) Many will
not believe that the scenario could possibly be true. Doesn’t everyone
know that there is panic in disaster situations? Don’t people become
frightened, selfish, and flee in headlong panic?

The answer is no, they don’t. The proof that this was not true on
Sept. 11 is to be found in the fact that 90 percent of the people in the
World Trade Center (WTC) escaped–which would have been impossible had people
panicked. Most people are cool under such pressure. Their old social
networks do not dissolve, and new social networks emerge. The paradigm
of humankind as a mob simply isn’t true. We are social animals, and even
when terribly frightened we remain social animals.

Note that most of the positive social behavior that saved so many
lives was not organized by any formal agency, much less by any
command-and-control mechanism. People saved themselves. Other people
converged from all over the city to help. As Tierney says, “The response
to the Sept. 11 tragedy was so effective precisely because it was not
centrally directed and controlled. Instead, it was flexible, adaptive
and focused on handling problems as they emerged.”

In some sense, Sept. 11 was a victory over the terrorists. Socially
responsible free Americans prevented the loss from being much worse.
Yet, the response of the planning agencies has been to establish more
and more elaborate command-and-control structures, which will force a
population that is not about to panic into panic behavior.

Says Tierney: “When Sept. 11 demonstrated the enormous resilience in
our civil society, why is disaster response now being characterized in
militaristic terms?” Perhaps because those who are determined to control
everything don’t understand that even in military situations, it’s the
second lieutenants and the sergeants who win battles, as, for example,
in the Omaha Beach chaos at Normandy.

Generals sitting in faraway bunkers cannot control battles. Neither
can bureaucrats be far from the scene of the tragedy, no matter how
elaborate their plans are.

The media got the story all wrong because the panic paradigm is still
pervasive and because no one in the media had read the
disaster-research literature. They thus reinforced the propensity of
those running the country not to trust the good sense and social concern
of ordinary folk. Rather, they want to control everything with such
ditsy ideas as the proposed Homeland Security Department (DHS). That plan
would take union and civil service protections away from government
workers and accomplish little else.

You can count on it: In the orgy of self-pity in which the media will
engage next week, no one will pay any attention to why there was no
panic in the evacuation, much less to the American Dunkirk at the lower
end of Manhattan. Nor will anyone argue that the only kind of formal
plan that will work in similar situations is one that is sensitive to
and ready to integrate with the powerful social propensity of the human
species.

====================================

Zie ook: ‘9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De VS wordt aangevallen door landen die het haat op een manier die alleen de CIA ‘kan zien’‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Samenzweringstheorie paniek wordt juist gevoed door ‘tegenstanders’ daarvan

Voor meer berichten over 911, senatie tv, sensatie radio en de zogenaamd onafhankelijke journalistiek, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.

On
the right hand side of this page you can choose for a translation in
the language of your choice, first choose ‘Engels’ (English) so
you can recognise your own language (the Google tranlation is first
in Dutch, a language most people can’t read, while most people
recognize there language translated in English).

Coronavirus: Duits parlement wil dat niet gevaccineerden financieel worden gechanteerd: geen uitkering bij ziekte of quarantaine

Niet dat Duitsland de eerste is die dergelijke maatregelen wil nemen, of die zelfs al zijn genomen zoals in de VS, maar ongelofelijk te horen hoe parlementariërs van ook de linkse partijen vol vuur ‘beargumenteren’ hoe belangrijk het is om de niet-gevaccineerden te pakken…… Men was het al eens over de kosten van testen die deze mensen moeten maken om toegang te kunnen hebben tot het maatschappelijk leven, zij deze niet langer kunnen verhalen op de overheid…… Nu stelt men dat wanneer deze niet-gevaccineerden positief testen en ze in quarantaine moeten (terwijl meer dan 60% van ‘de beste test, de PCR test*,  vals positieve uitslagen geeft!), ze niet langer betaald hoeven te worden door de werkgever of de overheid……. Hetzelfde geldt als ze daadwerkelijk ziek worden door het Coronavirus……. (valt me nog mee dat men er niet voor pleit deze mensen maar meteen af te schieten…..)

Dit zijn praktijken die niet thuishoren in een democratie en in landen die zich ethisch en moreel superieur achten aan dictatoriale geregeerde landen, nee deze maatregelen horen thuis in een ‘volwassen dictatuur……’ Passend daarbij is de rol die de media in de vorm van nationale of regio radio hebben aangenomen, zij herhalen in Duitsland (en andere westerse landen) wat de regering en het grootste deel van het parlement hen voorkauwt, daarbij geholpen door deskundigen die door de autoriteiten worden geraadpleegd en die speciaal zijn geselecteerd om leugens te verdedigen en uit te dragen…… Het is zelfs zo zot dat deskundigen als artsen en virologen die het er niet mee eens zijn het zwijgen wordt opgelegd niet alleen door hen te waarschuwen de mond te houden, maar zelfs middels ontslag……

Van krompraterij tot regelrechte leugens krijg je dagelijks te horen op deze Duitse radiozenders, zoals de leugen dat gevaccineerden het virus bijna of niet kunnen overdragen (althans daar komt het op neer), terwijl de praktijk laat zien dat juist gevaccineerden gevaarlijk zijn als het gaat om het besmetten van anderen, daar zij als ze echt besmet dus ziek raken, veelal weinig of niets merken van de symptomen waardoor ze vrij spel hebben om de besmetting door te geven aan anderen en daarbij zijn ze als zieke niet-gevaccineerden wel degelijk super besmettelijk……(‘leuk’ als ze ouderen of anderszins zwakkeren moet verzorgen dan wel verplegen…..)

Nu gaan we dus het pad van dictaturen definitief betreden, want reken maar dat men ook hier dergelijke chantage maatregelen gaat invoeren, ik bedoel: welke werknemer kan het zich veroorloven niet uitbetaald te worden ??!!! Uiterst misdadige chantage en dat door een volksvertegenwoordiging die de rechten van het individu zogenaamd hoog houdt, of beter: heeft hooggehouden tot de uitbraak van het Coronavirus……..

Als men e.e.a. doorzet in het parlement gaat de Duitse staat de laatste drempel over naar een dictatuur (en je zal ook het voorgaande wellicht overdreven vinden) en dat is een grens die vooral Duitsland niet over zou moeten willen steken, nadat dit land onder de Hitler dictatuur zo enorm veel ellende heeft aangericht……. Geen democratie zou dit moeten willen, en de democratische landen waar men dit toch doet dienen nooit meer als democratie te worden aangewezen, immers de schil om die democratie was en is blijkbaar zo flinterdun** dat deze bij het minste of geringste wegsmelt als sneeuw voor de zon >> zo werkt het niet in een echte en hechte democratie!!! 

SCHANDE!!!!

Vergeet bij het voorgaande niet dat overheden met deze gang van zaken een minderheid van burgers demoniseren, ofwel men zaait haat tegen een minderheid, wat voor sommigen een teken zal zijn dat je deze mensen mag aanvallen!!

Uit het volgende Twitterbericht blijkt dat Griekenland haar gezondheidswerkers voor de keus heeft gezet: vaccineren of ontslagen worden….. En nu worden daar daadwerkelijk 5.895 van deze verzorgenden en verplegenden op straat geschopt, terwijl de gezondheidszorg daar door maatregelen van landen aan onze kant ven de EU al slecht functioneert….. Verder heeft ook Griekenland te maken gehad met fascistische dictaturen, zo zou ook de onlangs overleden Mikis Theodorakis je kunnen vertellen…….*** Ongelofelijk…… 

Op naar een ‘mooie nieuwe wereldorde….’

EssentieelNU  liked

Kees71

@Kees71234

 Duizenden niet-gevaccineerde gezondheids medewerkers geschorst in Griekenland.

Thousands of Unvaccinated Health Workers Suspended in Greece

5,895 unvaccinated health workers have been suspended or are in the process of being suspended from working in Greece.

greekreporter.com

————————————-

Hier een artikel van het rechtse platform The Epoch Times over gouverneurs die niet wensen mee te werken aan het gebod van Biden dat werknemers zich moeten  vaccineren:

A nurse prepares a Pfizer BioNTech COVID-19 vaccination as part of a vaccine drive by the Fernandeño Tataviam Band of Mission Indians in Arleta, Los Angeles on Aug. 23, 2021. (Lucy Nicholson/Reuters) A nurse prepares a Pfizer BioNTech COVID-19 vaccination as part of a
vaccine drive by the Fernandeño Tataviam Band of Mission Indians in
Arleta, Los Angeles on Aug. 23, 2021. (Lucy Nicholson/Reuters)

9 Governors, 2 AGs Resist Biden’s Vaccine Mandates

By Mimi Nguyen Ly

September 10, 2021
Updated: September 10, 2021

biggersmaller

Print

More than a dozen governors and two attorneys general late on Sept. 9 issued statements defying the Biden administration’s impending vaccine mandates for federal workers and private-sector workers.

President Joe Biden earlier in the day signed an executive order to require all federal workers to be vaccinated against COVID-19, the disease caused by the CCP (Chinese Communist Party) virus.****  There would be no option to opt out via COVID-19 testing. The mandate
also applies to government contractors and their employees.

The president later announced
he would direct the Department of Labor to create a rule to have
companies with over 100 employees mandate vaccinations or weekly
testing, a move that affects more than 80 million workers in the private
sector.

At least 19 governors and two attorneys general immediately issued
statements disagreeing with the administration’s move, with several
vowing to defy it.

They include the governors of Arizona, Alabama, Alaska,
Arkansas, Florida, Georgia, Idaho, Iowa, Missouri, Mississippi,
Montana, Nebraska, North Dakota, Oklahoma, South Carolina, South Dakota,
Tennessee, Texas, and Wyoming.

They were joined by at least two state attorneys general as of that night—Sean Reyes from Utah and Todd Rokita from Indiana.

============================

*    Voor meer informatie over de PCR test zie: ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen en zie ook:

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ voorts zie:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus) en zie:

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media
‘ Voorts zie ook:

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

—————–

**   Zie o.a.: ‘Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

***  Zie: ‘Mikis Theodorakis componist, schrijver en politiek activist: 19 juli 1925 – 2 september 2021

**** Zoals eerder opgemerkt in dit bericht: The Epoch Times is een rechts media platform en houdt daarom de leugen van o.a. Trump levend door China te demoniseren als verantwoordelijk voor de Coronacrisis……..

——————————————

Zie ook: ‘Coronavirus: Shell overweegt verplichte vaccinatie werknemers niet om gezondheidsredenen maar puur winstgedreven

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ (ook van belang gezien de internationale schreeuw om maatregelen tegen ongevaccineerden….)

Coronavirus: een officier van justitie die terug wil naar normaal en censuur op Linkedin na vragen van een bezorgde burger‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
De
bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
dit blog al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3, bij aantreden van Rutte 1 waren er
nog 2.200 IC bedden, dit was tot de uitbraak van het virus in 2020
bezuinigd tot 1.100 bedden……. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Het demissionaire kabinet Rutte 3 en de partijen
die dit kabinet vertegenwoordigen hebben onlangs besloten dat er geen
extra IC bedden bijkomen, hetzelfde geldt voor intensivisten en
verpleegkundigen….. Zie: ‘
Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie
Zie wat dat
bericht betreft ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn
(de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ (ha! ha! ha! ha! ha!) (en zie de reactie onder dat bericht)

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden….. Weet je
nog: CDA ‘minister’ de Jonge en dansen met Janssen….? (ongelofelijk
dat deze zwaar disfunctionerende blunderkont nog steeds ministertje van
Volksgezondheid mag spelen!! Wat overigens ook geldt voor VVD premier
Rutte en CDA minister Grapperhaus, waar de laatste bewezen zelf niet
gelooft in Coronamaatregelen!!)

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ Van landen waar het door deze fabrikant geproduceerde vaccin wordt
verspreid en waar deze fabrikant eist niet vervolgd te kunnen worden
voor ernstige bijwerkingen op de korte, de middellange en lange termijn; dit geldt voor alle in het westen
geproduceerde vaccins…… Zie wat dat betreft ook:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 

Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!) Dit buiten de vraag of het vaccin wel of niet veilig is >> de
manier waarop men met arme landen omgaat heeft niets meer met
‘solidariteit’ of het misselijkmakende ‘samen’ te maken, nee hier is
het: eerst het westen en de rest
moet maar zien……

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!
(intussen 9 september 2020 spreekt men al over een derde en wellicht
vierde injectie, met jaarlijkse herhalingen als bij de griepprik…..)

———————————

Wat betreft schending van burger- en mensenrechten door Coronamaatregelen zie: ‘Duterte (president Filipijnen) laat overtreders Coronalockdown vermoorden door politie, de hoogste tijd voor sancties tegen deze bloedige fascist en zijn regering‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. naar meer artikelen over schending van burger- en mensenrechten door Coronamaatregelen, ook in ons land!!)

Texas anti-abortus wetgeving: VS ministerie van justitie belooft vrouwen die abortus zoeken te zullen helpen tegen vervolging

De staat Texas heeft abortus na 6 weken verboden, het moment waarop een hartslag is te horen (alsof de de hersenen dan zijn ontwikkeld…..) en geen uitzondering voor verkrachting of incest……. 

Je kan de gouverneur van Texas, Greg Abbott gerust een neonazi noemen, deze schoft heeft het voor elkaar gekregen dat mensen die een ‘illegale abortus’ verklikken een bedrag krijgen van $ 10,000.–…… Je kan er op wachten dat buren die ruzie hebben elkaar zullen verklikken, zoals dit ook in nazi-Duitsland gebeurde (en tijdens de Tweede Wereldoorlog in Nederland, waar mensen kopgeld kregen als ze een ondergedoken Jood of anderszins gezochte persoon verraadden bij de nazi-bezettingsmacht) 

Het VS ministerie van justitie heeft laten weten dat de federale overheid vrouwen in bescherming zal nemen als zij een abortus zoeken of worden vervolgd vanwege een abortus, zo liet procureur-generaal Merrick Garland weten. Geweld tegen vrouwen zal niet worden getolereerd aldus het ministerie. 

De belofte van een beloning voor het klikken zal religieuze psychopaten laten geloven dat ze gevrijwaard zullen worden van vervolging als ze geweld gebruiken tegen een vrouw die abortus zoekt of heeft ondergaan, hetzelfde geldt voor personeel van klinieken die helpen bij de abortus….. Vergeet niet dat er in de VS al meerdere artsen en verpleegkundigen van abortusklinieken zijn aangevallen door dit soort gekken, die zelfs niet terugdeinzen voor moord, zoals de geschiedenis laat zien……

Voorts komt het leven van vrouwen in gevaar die vanwege deze Texaanse wetgeving dan maar stiekem abortus laten plegen door leken, die tegen een fiks bedrag wel een abortus willen opwekken…….

Texas is de eerste staat met zo’n draconische wetgeving tegen abortus, maar is allesbehalve alleen als het gaat om het terugdraaien van het recht voor vrouwen op zelfbeschikking van het eigen lichaam, te vrezen valt dan ook dat het voorbeeld van Texas door andere door Republikeinen geregeerde staten zal worden gevolgd…..

Garland, de procureur-generaal en zijn ministerie kunnen wel zeggen dat ze geweld tegen vrouwen zullen tegengaan en het recht op zelfbeschikking van vrouwen op hun lichaam zullen beschermen, maar het is maar de vraag wat deze woorden waard zijn, zeker als je ziet dat het Supreme Court (qua macht te vergelijken met ons hooggerechtshof), gedomineerd door Republikeinse psychopaten, al heeft gezegd dat Texas het recht heeft om dergelijke wetgeving in te voeren en deze niet zal terugdraaien…… Moet je nagaan: deze wetgeving gaat zelfs in tegen internationale wetgeving en is zonder meer een enorme schending van mensenrechten, niet voor niets ook dat de VN de nieuwe Texaanse wetgeving heeft veroordeeld……

De VS: het land van de ongekende mogelijkheden!! (in negatieve zin wel te verstaan…..) 

Hier het bericht van The Guardian waarin wordt gemeld dat het ministerie van justitie in de VS vrouwen in Texas zal beschermen tegen de meer dan schunnige wetgeving in die staat:

First Thing: DoJ vows to protect women seeking abortions in Texas

US attorney general responds to state’s strict anti-abortion law.

The US attorney general, Merrick Garland.

The US attorney general, Merrick Garland. Photograph: Andrew Harnik/AP

Last modified on Tue 7 Sep 2021 13.51 BST

Good morning.

The federal government will take action to protect women in Texas trying to obtain an abortion in the wake of the strictest anti-abortion law in the US taking effect last week, the attorney general, Merrick Garland, announced on Monday.

The
Department of Justice said it would not tolerate violence against
anyone seeking abortion services in the state and that federal officials
were exploring options to challenge the ban on almost all terminations,
with the new state law also empowering the public to enforce it in a
way critics decry as promoting vigilantism.

United
Nations human rights monitors have strongly condemned the state of
Texas, which they say violates international law by denying women
control over their bodies and endangering their lives.

  • What did Garland say? He issued a statement
    that said the DoJ would “protect those seeking to obtain or provide
    reproductive health services” under a federal law known as the Freedom
    of Access to Clinic Entrances (or Face) Act.

  • What did the UN say? Melissa Upreti, the chair of the UN’s working group on discrimination against women and girls, condemned the Texas law, SB 8, as “structural sex and gender-based discrimination at its worst”.

 ======================================

Zie ook: ‘EK Voetbal: Rutte vindt protest tegen homovervolging in Hongarije ongepast‘ (ook daar is abortus verboden…) (en zie de links in dat bericht)

VVD burgemeester weigert bezoekers abortuskliniek te beschermen‘ (intussen zijn er wel maatregelen genomen om e.e.a. te voorkomen, al is dat nog steeds veel te slap)

Rooms-katholieke kerk Ohio mede verantwoordelijk voor komende anti-abortuswetgeving

Minnesota rechter:
dronken slachtoffers mogen zonder straf worden verkracht in ‘het land
van de vrijen en dapperen’, waar men in Texas de doodstraf wil zetten op
abortus….
‘ (!!!!)

Polen, het achterlijke EU broertje, heeft de nieuwe anti-abortuswet aangenomen

Argentinië staat abortus toe tot 14 weken, zeer tegen de zin van de paus en….. ‘onze koningin’ Maxima

In de VS kan je als vrouw worden veroordeeld vanwege een miskraam, zelfs als die door geweld van een ander is veroorzaakt…..

Texas mag abortus verbieden tijdens de Coronacrisis………

Abortus: christen fundi’s willen nog steeds hun wil opleggen aan vrouwen die over hun eigen lichaam beslissen

Evelyn werd verkracht, raakte daardoor zwanger en werd in de gevangenis gezet‘ (Evelyn woont dan ook in het hoofdzakelijk rk land El Salvador….)

Coronavirus, armoede, VS verder op pad van censuur passend in een reli-politiestaat: verboden woordgebruik……

Voorwaarts christen fascisten: de invloed van christelijk rechts op de VS politiek

Vrouw duwt anti-homopriester van een podium voor 50.000 toekijkende katholieken >> video

Noa Pothovens suïcide reden voor paus commentaar te leveren op basis van foute berichtgeving‘ (!!!!)

Vaticaan maant bisschoppen niet te snel te reageren op beschuldigingen van kindermisbruik door rk geestelijken……‘ (!!!!)

Paus Franciscus beschuldigt vrouwen die een abortus laten uitvoeren van huurmoord……..

Paus
Franciscus weet het zeker: het kindermisbruik door rk ‘geestelijken’ is
het werk van de duivel….. ha! ha! ha! ha! ha! ha ha!

Paus Benedictus XVI: kindermisbruik gevolg van seksuele revolutie……

Rooms katholieke priesters misbruiken nonnen op grote schaal‘ 

Bovenklasse ontloopt elke verantwoording, waar de onderlaag zoveel mogelijk verantwoordelijk wordt gehouden voor elke misstap‘ (met een artikel van Caitlin Johnstone over de rk kerk en de paus)

Kindermisbruik: rk oproep in The Guardian, het biechtgeheim ook voor kinderverkrachters te eerbiedigen………..

Miskraam: Maria Teresa Rivera vrij na bijna 5 jaar gevangenschap……. Viva El Salvador & paus Franciscus………

‘Urbi et orbi…..’ hypocriete praatjes van een valse profeet!

Zie voorts: Christa Compas (Humanistisch Verbond) wil verbinding met religies…….. AUW!!!
Ongelofelijk en dan treft Compas nu de fundi-christenen tegenover zich;
wat moet het Humanistisch Verbond ook met christenen?? Alsof het
Verbond daarvoor is opgericht en niet om ‘ongelovigen’ te beschermen
tegen de veel te grote invloed van het christendom op de politiek, een
invloed die zich weer laat gelden in het ‘abortus debat’ (te gek dat je
daarover nog zou willen debatteren met blind fundamentalistisch
geteisem…..)

Voor meer berichten over abortus, vrouwenrechten en/of vrouwenonderdrukking, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Joe Biden over orkaan Ida en de klimaatverandering: als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen

Hoorde afgelopen nacht op BBC World Service dat VS president Biden tijdens persconferentie in het Witte Huis het gore lef had het volgende zeggen: Ida en bosbranden laten zien dat de klimaat crisis heeft toegeslagen (mijn povere vertaling)……

Nog afgelopen dinsdag maakte de Biden administratie bekend plannen te hebben voor toestemming ten behoeve van een aantal nieuwe olie- en gasboringen….. ‘Biden administration to resume drilling auctions in setback to climate agenda‘ In dit artikel van Reuters wordt gesteld dat Biden niet veel anders kan daar een rechter heeft bepaald dat de veiling van vergunningen niet langer gestopt mag worden, echter vergeten wordt dat Biden al een aantal toestemmingen heeft verleend voor het winnen van olie en gas, ook in kwetsbare ecosystemen, maar blijkbaar redeneert men bij Reuters zo dat het blokkeren van een paar oliewinningsprojecten voldoende is om Biden duurzaam te verklaren, alsof je een dief toestemming geeft ‘maar’ 3 huizen te beroven i.p.v. de geplande 10…… 

Mandel Ngan/AFP via Getty Images       President Joe Biden walks in the street of the Cambridge neighborhood affected by Hurricane Ida, in LaPlace, La., Sept. 3, 2021. 

Biden is een enorme oplichter die als vicepresident onder Obama al wist dat de klimaatverandering verantwoordelijk is voor orkanen die maar eens in de 100 jaar zouden voorkomen terwijl deze elkaar steeds sneller opvolgen……. Hetzelfde geldt voor de bosbranden die ook destijds in de VS zich jaarlijks opvolgden….. Obama en Biden gaven o.a.Shell toestemming voor het boren in Arctisch gebied, echter toen Shell e.e.a. afblies vanwege de te verwachten hoge kosten, heeft Obama nog voor zijn aftreden deze vergunning teruggetrokken, zich daarmee voordoend als klimaatkampioen…..

Uit de volgende ‘citaten’ uit berichten blijkt dat Biden de boel zo wil herbouwen dat er niet zoveel schade meer te betreuren is bij een volgende grote orkaan, ofwel volksverlakker Biden wil wel wat doen aan de gevolgen van de klimaatverandering, maar zo min mogelijk aan de oorzaak daarvan: het verbranden van fossiele brandstoffen……..

 AP News:

Biden says Ida, wildfires show ‘climate crisis’ has struck

“These extreme
storms, and the climate crisis, are here,” Biden said in a White House
speech. “We must be better prepared. We need to act.”

The
president said he will further press Congress to pass his nearly $1
trillion infrastructure bill to improve roads, bridges, the electric
grid and sewer systems. The proposal intends to ensure that the vital
networks connecting cities and states and the country as a whole can
withstand the flooding, whirlwinds and damage caused by increasingly
dangerous weather. Biden stressed that the challenge transcends the
politics of a deeply divided nation because of the threats posed by the
storms and fires.

“It’s a matter of life and death and we’re all in this together,” the president said.

Scientists
say climate change increases the frequency of extreme weather events —
such as large tropical storms, and the droughts and heatwaves that
create conditions for vast wildfires. U.S. weather officials recently
reported that July 2021 was the hottest month ever recorded in 142 years
of record-keeping.

Ida
was the fifth-most powerful storm to strike the U.S. when it hit
Louisiana on Sunday with maximum winds of 150 mph (240 kph), likely
causing tens of billions of dollars in flood, wind and other damage,
including to the electrical grid. The storm’s remnants
dropped devastating rainfall across parts of Maryland, Pennsylvania,
New York and New Jersey on Wednesday, causing significant disruption to
major population centers.

Hier een fragemnt van ABC News met de kop:

President Biden surveys Hurricane Ida damage in New Orleans

 “Things are changing so drastically in terms of the environment,” the
president said. “We’ve already crossed certain thresholds. We can’t
build back a road, a highway, a bridge or anything to what it was
before. I mean, you got to build back to what it is now, what’s needed
now.”

Hier nog een fragement van een ander AP News artikel:

The president has pointed to that destruction to call for greater public
resolve to confront climate change. His $1 trillion infrastructure
legislation intends to ensure that vital networks connecting cities and
states and the country as a whole can withstand the flooding, whirlwinds
and damage caused by increasingly dangerous weather.

============================

Zie ook:Joe Biden heeft alweer een verkiezingsbelofte gebroken: toch olieboringen in Alaska

Joe Biden spreekt met gespleten tong over terugdringing klimaatverandering

Joe Biden belazert het volk van de VS met zijn beloften en dat op een ongekende manier

De gezondheid van gekleurde mensen in de VS wordt opgeofferd voor de winsten van grote bedrijven: Sacrifice Zones……

Met Joe Biden is er niets veranderd op de wereld, anders dan dat ‘het Trump fascisme is weggestemd’

Endangered Species Act kent een grote maas en bedreigt juist de dieren die deze wet zou moeten beschermen

Sluipmoordenaar: verbranding van fossiele brandstoffen hebben in 2018 wereldwijd de dood veroorzaakt van 8.7 miljoen mensen‘ (en zie de links in dat bericht!)

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding

(door ontbossing verdwijnen er steeds meer diersoorten, ook bedreigde
en worden er extra dieren toegevoegd aan de lijst met bedreigde
diersoorten…..)

De grootste uil ter wereld, de Blakiston visuil, dreigt uit te sterven

Nieuw internationaal onderzoek heeft aangetoond dat de mens in 50 jaar tijd meer dan de helft van het wild heeft doen verdwijnen

Haaienstand in 50 jaar tijd met 71% afgenomen, slecht nieuws voor de oceanen en voor ons‘ 

Buideldiersoort met de naam ‘greater glider’ bestaat niet uit 1 maar 3 soorten, wat het voortbestaan nog moeilijker maakt

‘Koninklijke Shell’: ondanks ‘groene beloften’ blijft CO2 uitstoot van dit bedrijf stijgen

Het
EU visserij besluit: weer mag er te veel vis worden gevangen, terwijl
von der Leyen met de Brexit vrije toegang wil hebben tot Britse wateren
om daar de zee te ontdoen van vis
‘ (en zie de links in dat bericht)

Uitstoot methaangas op hoogste punt sinds men begon met metingen in 1983

Niet
eerder getoonde satellietfoto’s laten zien dat grote delen van Arctisch
gebied in brand staan >> klimaatkantelpunt gepasseerd

Grote Arctische gebieden in Siberië, Groenland, Canada en Alaska branden: klimaatkantelpunt nadert met rasse schreden

Aantal CO2 deeltjes in de atmosfeer op voor de mens nooit eerder vertoond hoog niveau

Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten……

Obama ‘redt milieu-erfenis’ met ban op boren in Arctisch gebied……. AUW!!!!

 ‘VS wil grootste kolenexport terminal aanleggen…. Weet u nog Obama en de klimaattop in Parijs…?‘ 

John Kerry tekent klimaatakkoord, terwijl de VS twee kolencentrales in Bangladesh dreigt te financieren………

Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!‘ (klimaattop 2014)

Obama’s woorden zijn nauwelijks verstomd, of de VS dumpt ruwe olie op de wereldmarkt……

Obama stuurt nog meer troepen naar grens met Rusland, Krieg muss sein ja!‘ Oorlogsvoering en militaire oefeningen zijn naast een enorme misdaad ook nog eens aanjagers van de klimaatverandering >> vergeet niet dat Obama en Biden meerdere oorlogen zijn begonnen…..

 

For translation in 26 languages use this tool.

FBI valt andermaal door de mand met zwaar misdadig gedrag

Denk niet dat er nog iemand is die gelooft dat de FBI een nette politie organisatie is, of je moet werkelijk niets hebben gelezen over deze organisatie, bovendien zijn er flink wat films waarin de FBI een uiterst dubieuze rol speelt (en ja ik weet: er zijn er ook genoeg die het tegenovergestelde proberen te laten zien)…….

In een zaak tegen een ‘white supremacist’ (ofwel een neonazi) heeft de verdachte de FBI beschuldigd van het 16 jaar lang werken met een uitgever van racistische (en nazi-) publicaties….. Deze zou van de FBI voor zijn heilzame werkzaamheden maar liefst een bedrag van in totaal $ 144,000 hebben ontvangen en voor de zaak tegen de verdachte nog eens $ 82,000….. Daarnaast was deze uitgever 15 jaar geleden gearresteerd voor het illegaal (zonder vergunning) hebben van een vuurwapen, waarvan het serienummer was weggevijld, bovendien had hij voor dat wapen een ongeregistreerde geluidsdemper, de straf werd niet opgelegd daar deze figuur beloofde voor de FBI te zullen werken…… (‘goed hè?’ het systeem van ‘kroongetuige….’)

Het Department of Justice (DOJ), te vergelijken met ons Ministerie van Justitie, stelt lak te hebben aan e.e.a. men zou de verdachte toch wel hebben berecht, voorts wordt het wapenbezit gebagatelliseerd…… Je ‘zou bijna denken’ dat het DOJ zich onder en boven de wet stelt, immers een kroongetuige mag in de VS geen geldelijk gewin halen, noch andere voordelen hebben bij het getuigen tegen een verdachte…… Dit valt uiteraard ook de FBI kwalijk te nemen, echter dat die organisatie onder en boven de wet staat is zonder meer zeker, de bewijzen daarvoor vullen intussen een gigantisch archief…… Bovendien ‘zou je kunnen denken’ dat het DOJ en de FBI zijn afgeladen met racisten……

Verderop in het artikel hieronder opgenomen, geschreven door Ken Silva en dat werd gepubliceerd op The Epoch Times, stelt Silva dat de beschuldigingen tegen de informant vooraf werden gegaan door de rol die FBI informanten hebben gespeeld in de mislukte samenzwering om Michigan gouverneur Gretchen Whitmer te ontvoeren: uit onderzoek van Buzzfeed News bleek dat de FBI minstens 12 informanten gebruikte die bij het plan tot ontvoering waren betrokken, waardoor de idee is ontstaan dat het plan tot ontvoering van Whitmer zonder de FBI niet zou hebben bestaan…..

Voorts zijn er vragen gesteld over de rol van de FBI bij de bestorming van het Capitol op 6 januari dit jaar. Glenn Greenwald, die vaak over smerige zaken van de FBI heeft geschreven, stelde dat het niet shockerend zou zijn als zou blijken dat de FBI informanten en andere infiltranten had in de groepen die de rellen van 6 januari planden, maar wat wel shockerend, bizar en onverklaarbaar zou zijn is als de FBI deze groepen niet onder strenge controle zou hebben gehad……..  

FBI headquarters in Washington on Feb. 2, 2018. (Mark Wilson/Getty Images) FBI headquarters in Washington on Feb. 2, 2018. (Mark Wilson/Getty Images)

FBI Allegedly Funded White Supremacist Publisher: Court Documents

By Ken Silva August 29, 2021
Updated: August 29, 2021

 

The FBI allegedly paid a publisher of white supremacist
literature more than $144,000 over 16-plus years to serve as a
confidential informant, according to recent filings in an ongoing
domestic extremism case.

These allegations were made earlier this month by Kaleb Cole, an
accused member of the white supremacist group Atomwaffen. Cole was arrested
in February 2020 for allegedly participating in an Atomwaffen
intimidation campaign against Jewish people and journalists of color.

On Aug. 13, Cole filed a motion to suppress evidence seized during
the FBI’s search of his Texas home. According to Cole, the FBI failed to
disclose the sordid background of one of its confidential informants in
the bureau’s application for a search warrant.

“The CI [confidential informant] is a convicted felon and currently
owns and operates a publishing company that distributes white
supremacist writings,” Cole said in his Aug. 13 filing.

“The CI began his long career as a professional informant in exchange
for consideration regarding his sentence on a federal conviction for
possession of a firearm with an obliterated serial number and an
unregistered silencer.

“He has continued this work for pay.”

According to Cole, the FBI has paid this white supremacist more than
$144,000, including more than $82,000 for his work in this case.

Cole’s attorneys argued that the FBI’s omissions violate requirements
for law enforcement to disclose whether their informants have financial
or other ulterior motives for providing information.

“The failure to include the information about the CI’s incentives is
made more egregious by the fact that the warrant application
incriminated Mr. Cole based almost solely on the alleged observations of
the CI,” Cole’s motion said.

The Department of Justice admitted in filings last week that the FBI
failed to disclose information about the confidential informant’s
criminal history—though prosecutors said the search warrant used against
Cole was still legally obtained.

“Although the defense is correct that certain potential impeachment
information about the informant was not included in the affidavit, that
omission is hardly fatal,” the DOJ said. “The omitted information was
limited to the fact that the informant was well compensated by the FBI
over a 16-year period, and was convicted of a firearms crime over 15
years ago.”

According to prosecutors, the FBI didn’t include this information
because agents believed in good faith that probable cause wasn’t
dependent on the informant’s credibility.

Moreover, the FBI didn’t believe that including the informant’s
criminal history would have changed the judge’s decision to issue a
warrant to search Cole’s home, prosecutors said. In fact, the DOJ argued
that the FBI’s use of the informant for more than 16 years suggests
that the FBI consistently found the informant reliable.

“And it is far-fetched to suggest that a single 15-year-old firearms
conviction would have caused the magistrate judge to refuse to sign off
on the warrant,” the DOJ said. “And finally, as the affidavit outlined
in great detail, the agents were able to corroborate the information the
informant had relayed about the plot.”

The DOJ’s response didn’t address Cole’s allegation that the FBI informant is a white supremacist publisher.

When contacted by The Epoch Times, a DOJ spokesperson said, “Our
filings in this case speak for themselves, and we have no additional
comment to add at this time.” Cole’s attorney declined to comment, while
the FBI’s Houston office directed inquiries to the national press
office, which has not responded.

Cole’s case is set for jury trial on Sept. 27.

The allegations about the Atomwaffen informant follow revelations
about the heavy role FBI informants played in the failed plot to kidnap
Michigan Gov. Gretchen Whitmer. A Buzzfeed News investigation
last month found that the FBI used at least 12 informants involved with
the kidnapping—suggesting that the scheme might not have started in the
first place without the FBI.

“Working in secret, they [the informants] did more than just
passively observe and report on the actions of the suspects. Instead,
they had a hand in nearly every aspect of the alleged plot, starting
with its inception,” Buzzfeed reported. “The extent of their involvement
raises questions as to whether there would have even been a conspiracy
without them.”

Questions have also been raised about the role FBI informants may have played in the Jan. 6 Capitol Hill riots.

“What would be shocking and strange is not if the FBI had embedded
informants and other infiltrators in the groups planning the January 6
Capitol riot,” said journalist Glenn Greenwald, who’s been extensively
documenting various questionable activities of the national security
apparatus, in a recent op-ed. “What would be shocking and strange—bizarre and inexplicable—is if the FBI did not have those groups under tight control.”

Ken Silva

 

Ken Silva covers national security issues for The
Epoch Times. His reporting background also includes cybersecurity, crime
and offshore finance – including three years as a reporter in the
British Virgin Islands and two years in the Cayman Islands. Contact him
at ken.silva@epochtimes.us

 

================================

Zie ook: ‘De FBI zoektocht naar de daders van de Antrax aanvallen in 2001 is belangrijk voor de vraag waar de COVID-19 uitbraak begon‘ (en zie de links in dat bericht)

Bidens oorlog tegen binnenlandse terreur ook gericht tegen o.a. dierenactivisten en milieugroepen‘ Zie wat dat betreft ook:

De VS oorlog tegen ‘landelijk terrorisme’ is een definitieve stap naar een volledige politiestaat…….‘ en zie:

A
Domestic Terrorism Law? War on Dissent Will Proceed Full Speed Ahead

(een ICH artikel geschreven door Philip Giraldi) en zie:

Trumpisme
en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire
maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk
hebben gemaakt
‘ (en zie de links in dat bericht) zie voorts:

Joe
Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act
II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale
politiestaat

VS ‘geheime’ manipulaties en spionage in Brazilië.(en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Brazilië)

Russiagate: Trump heeft in zijn laatste dagen als president alle geheime FBI documenten over die leugen vrijgegeven‘ (ook hier weer een gecensureerde video en zie de links in dat bericht; zie ook de video in dat bericht die niet werd gecensureerd, waarin Pompeo toegeeft dat de CIA heeft gelogen, bedrogen en gestolen)

De Obama administratie speelde een vuile rol in ‘Russiagate’: de reguliere (massa-) media zijn niet geïnteresseerd‘ (30 juli 2020) (en zie de links in dat bericht!!)

Horowitz rapport vernietigend voor FBI en CIA bemoeienissen met opzetten ‘Russiagate’‘ (13 december 2019)

Russiagate haat- en angstcampagne samenzweerders als FBI en Clinton moeten strafrechtelijk worden vervolgd‘ (23 april 2019) (en zie de links in dat bericht)

Ex-FBI bons geeft toe dat FBI zich bezighield en houdt met het manipuleren van VS verkiezingen…..‘ (24 januari 2019; inclusief een gecensureerde video….) En dan lopen de reguliere westerse media maar te zeiken over Russische bemoeienis met verkiezingen elders, terwijl de VS niet anders doet, niet alleen elders maar ook in eigen land, echter daarvoor is amper of geen belangstelling bij die media….. (en zie de links in dat bericht, o.a. verwijzend naar Martin Luther King, die slachtoffer werd van een FBI samenzwering….)

Fred Hampton 30 augustus 1948 – 4 december 1969 >> mensenrechtenactivist vermoord door FBI en Chicago politie‘ (5 december 2018)

Voormalig FBI agent wordt veroordeeld voor lek >> FBI doet aan etnisch profileren……‘ (23 oktober 2018) (en zie de links in dat bericht!!)

FBI beweert dat Lesin, de oprichter van RT, zichzelf heeft doodgeslagen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (30 januari 2018)

FBI, de spin in het Russiagate web……..‘ (16 januari 2018; en zie de links in dat bericht!!)

FBI Director Comey Leaked Trump Memos Containing Classified Information‘ (10 juli 2017)

Mueller, de FBI oplichter, gaat onderzoek naar ‘Trump-Rusland connectie’ uitvoeren…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (1 juni 2017)

Drie witte politieagenten hebben hun gekleurde collega afgetuigd tijdens een BLM demo in Saint Louis

Tijdens een Black Lives Matter (BLM) protest in St. Louis tegen redeloos politiegeweld en etnisch profileren, werden agent Luther Hall en een collega aangewezen om te infiltreren in die protesten en daar foto’s en video’s te maken. Agent Luther Hall is een gekleurde agent en werd ongewild getuige van extreem politiegeweld….. Zijn collega’s ‘verheugden zich’ al op de avond zodat ze bijna onherkenbaar de demonstranten in elkaar konden slaan…..

Hall werd op een gegeven moment door 3 van zijn collega’s te pakken genomen en 10 minuten lang werd hij in elkaar geslagen en geschopt, echter Hall wilde zich niet als agent bekend maken daar dan zijn dekmantel door de mand zou vallen…… 

In de beschrijving wat hem overkwam meldt het Care 2 petitie team dat hij als eerste op de grond moest gaan liggen, waarna ze zijn hoofd twee keer hard op de grond hebben geslagen waardoor het bloed uit z’n gezicht liep, echter dat was het bij lange na nog niet, hij werd op de grond liggend geslagen met vuisten en wapenstok, daarnaast werd hij herhaaldelijk geschopt (ook op zijn hoofd en in zijn gezicht)…… Resultaat van deze gruwelijke mishandeling: Hale heeft een gat in zijn gezicht, een hersenschudding, een hernia en een gekneusde stuit en dit alles omdat hij zwart was…… Het zal je niet verbazen dat de 3 agenten zijn camera en smartphone vernielden….. Wat deze agenten flikten kan niet anders worden gezien dan als psychopathisch fascistische terreur……

De top van het korps stelde geen vervolging in tegen de 3 psychopathische agenten, pas toen de FBI e.e.a onder ogen kreeg werd er actie ondernomen en werden de 3 uit het korps gezet……

Ongewild hebben deze 3 psychopathische fascisten ten overvloede nog eens duidelijk gemaakt hoe de politie van de VS tekeergaat tegen gekleurde burgers die vreedzaam demonstreren en dat dit blijkbaar als normaal wordt gezien…… Reken maar dat anderen tijdens deze politie-inzet hetzelfde zijn behandeld, echter daar Hall agent is kwam e.e.a. naar buiten…. Het meest trieste is wel dat de top van de politie geen actie wilde ondernemen tegen de 3 na de zware mishandeling van Hall, wat aangeeft dat men al helemaal geen compassie heeft met gewone demonstranten die hetzelfde overkomt en dat duisternis blijkbaar een teken is dat de politie volledig uit de bol mag gaan wat betreft het geweld gebruiken tegen ongewapende demonstranten….. Gezien de zware mishandeling die Hall onderging is het een wonder dat hij deze overleefde….

Dit alles in het land dat stelt dat het opkomt tegen mensenrechtenschendingen elders, waar dan onder verstaan moet worden: landen die niet braaf doen wat de VS verlangt, immers enorme mensenrechtenschendingen als die door Israël en Saoedi-Arabië begaan, worden gesteund door de VS….. Erger nog gezien deze houding van de VS ten aanzien van mensenrechten zijn de enorme schendingen van die rechten in eigen land, zoals het hierboven beschreven voorbeeld, maar ook zaken als het in grote aantallen vermoorden van ongewapende gekleurde burgers en het in verhouding veel vaker opsluiten van gekleurde dan witte burgers, het in isolatiefolter houden, niet zelden langer dan 10 jaar, van 80.000 gevangenen in alleen al de federale gevangenissen van de VS…….  

Een andere zaak die met dit voorval nogmaals is bewezen: het gehalte aan fascisten onder de politie van de VS is gigantisch groot…..

Jammer maar wij kunnen de volgende petitie niet tekenen:

Three White police officers brutally beat their Black coworker, but
their department didn’t seem to mind. The DOJ must get involved!

  • van: The Care2 Team
  • ontvanger: U.S. Department of Justice, Attorney General Merrick Garland

As protesters in St. Louis gathered to speak out against police
brutality and racial targeting, the local police department tasked
Officer Luther Hall and a partner with a very specific assignment: go
undercover, attend a protest, and collect photographic and
video
footage.

And indeed he did collect evidence. It was not,
however, in the way his department intended. Instead, it involved his
entire body being smashed — by his own fellow officers.

Sign the petition to demand justice!

That
night, as Hall and his partner-in-undercover-work infiltrated the
protest, three other White St. Louis police officers were busy looking forward to inflicting carnage on civilians.

According
to text messages obtained by the FBI, Christopher Myers and another cop
were amping each other up about the opportunity to hurt people. As they
wrote to each other: “it’s gonna be a lot of fun beating the hell out of these [expletives] once the sun goes down and nobody can tell us [the officers] apart.”

And
then, that’s exactly what they did. Christopher Myers, along with Randy
Hays and Bailey Colletta, rushed Luther Hall, jumping out of a vehicle.
They ordered Hall to put his hands up in the air and then to get flat
on the pavement, which he immediately did. Then these men proceeded to attack one of their own, simply because he was Black.

**Warning: what follows is a graphic depiction of anti-Black police violence.**

At that point, the officers came up behind him, grabbed the back of his skull, and smashed his face into the ground two times.
Even as blood poured out of his face, the three men surrounded him and
began pulverizing him with their fists, batons, and boots, continuing to
pound him directly in the head. Grabbing a shin guard, they struck him
again in the face and head. Hall could only watch helplessly while they
brutalized his body as well as destroying his cell phone, camera, and
other gear. Meanwhile, Hall’s White counterpart faced none of this.

All
the while, Hall remained quiet to make sure he didn’t ruin his
undercover identity. After 10 minutes, the beating stopped and his
fellow police officers realized he was one of their own — and only
then was he finally treated by medics. By the end, he had suffered a
concussion, herniated discs, a rotator cuff tear, a bruised tailbone,
and a hole in his face, above his lip.

Despite all of this, the St. Louis Police Department didn’t even bother firing these criminals
— Randy Hays, Bailey Colletta, and Christopher Myers — at first.
Despite the fact that upper-level officials knew of the beating, and
knew who perpetrated it, they remained on staff, just as if everything
were “normal.” Because, unfortunately, this is very, very sickeningly
normal.

Only after the FBI obtained the officers’ text messages
to each other did the department finally let these men go. Now, luckily,
they are on trial for their vicious attacks on a police officer, and
one man — Randy Hays — has already been sentenced to 4 years in prison
(less than half the amount of time prosecutors requested). But let’s be
clear: if Hall hadn’t been a police officer, it’s obvious these violent criminals would not have been held accountable.

Since
the St. Louis Police Department clearly cannot be trusted to snuff out
racism and brutality in its ranks, it needs outside help to make them do
this. This is where the Department of Justice (DOJ) comes in. The DOJ
must do an internal review to investigate how such rampant violence was
allowed and overlooked by supervising officers.

Sign the
petition to tell the U.S. Department of Justice to investigate the St.
Louis Police Department and implement reforms now! Attorney General
Merrick Garland must launch a review before this untrustworthy police
department ruins anyone else’s lives.

=================================

Zie ook: ‘De VS heeft de meest agressieve regering

Hoe schunnig de machthebbers in de VS ook handelen, openbaring daarvan verandert niets

Jürgen Conings: het was bekend dat hij extreem rechts was, echter geen reden voor ontslag uit leger…..‘ (ook in de EU-lidstaten zijn politie en leger vergeven van de fascisten…..) (en zie de links in dat bericht!!)

Andrew Brown: weer geen vervolging voor agenten die gekleurde automobilist vermoordden

Joe Biden belazert het volk van de VS met zijn beloften en dat op een ongekende manier‘ (Joe Biden is een bewezen racist, vandaar ook dat hij Harris als vicepresident excuus-truus wilde hebben……)

Joe Biden, de nieuwe VS president heeft een ‘grote’ racistische geschiedenis

Weer een gekleurde man geëxecuteerd door politie VS…….

Het
proces tegen agent Chauvin die George Floyd vermoordde, geeft een
gevaarlijk scheef beeld van de rechtspraak en de raciale onderdrukking
in de VS
‘ 

Carl-Johan
de Zwart (presentator Radio1) is een racist: niet de moord op een 13
jarige jongen is reden tot zorg, maar de gevolgen……

VS media besteden of te weinig aandacht aan racistische misdaden tegen burgers van Aziatische komaf dan wel stimuleren die zelfs
(en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over het
demoniseren van die burgers en de misdaden die tegen hen worden
gepleegd!!)

VS: in federale gevangenissen worden 80.000 mensen in isolatiefolter gehouden…….
(met aandacht voor de moord op George Floyd en Daunte Wright. En zoals
gewoonlijk in de VS: in verhouding uiteraard veel meer gekleurde mensen
dan witte die in isolatiefolter zitten, waarbij de VS het gore lef heeft
andere landen de les te lezen over mensenrechtenschendingen…..)

Coronavirus: medisch racisme in VS oorzaak van onevenredig groot aantal overleden gekleurde VS burgers……
(weinig geld betekent in landen als de VS veelal ook een slechte
gezondheidszorg [voor zover die nog te betalen is en voor velen is deze niet te betalen], daarnaast is armoede
een oorzaak voor extra overlijdens aan het Coronavirus, logisch daar een slechte
conditie veroorzaakt door foute goedkope voeding, het lichaam extra
bevattelijk maakt voor besmettelijke ziekten…..)

Grote bedrijven als Coca-Cola en Pfizer steunen wetgeving die het gekleurde VS burgers onmogelijk maken te stemmen

Malcolm X Day (21 februari) en de politie-moorden op gekleurde mensen waaronder Mitch Henriquez

BBC bedient VS met het demoniseren van China
(ook in Groot-Brittannië racistische haat tegen Chinezen en mensen die
daar volgens het racistische tuig op lijken en dat wordt door de BBC met
dergelijke berichtgeving opgeklopt…..)

Antifa activist Michael Reinoehl zonder enige vorm van proces geëxecuteerd door federale agenten‘ (Reinoehl vocht voor gelijke rechten t.b.v. de gekleurde VS bevolking)

Democraten in de VS
laten de kans lopen verkiezingshervormingen door te voeren zodat
iedereen die daar recht op heeft ook werkelijk kan stemmen
‘ (ook het tegengaan van stemmen door de gekleurde bevolking is uiteraard een racistische misdaad!!)

De gezondheid van gekleurde mensen in de VS wordt opgeofferd voor de winsten van grote bedrijven: Sacrifice Zones……‘ (!!!!)

Guantanamo Bay gevangene (onschuldig) schrijft brief aan VS president Biden

Armoede in VS neemt schrikbarend toe, zo lijden steeds meer kinderen honger

VS schendt mensenrechten op vreselijke manier: VN eist vrijlating van een gemartelde Guantanamo Bay gevangene

VS martelde en martelt ‘gewoon’ door op Guantanamo Bay en ook hier geen actie van Internationaal Strafhof (ICC)……..

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. over de afbraak van burgerrechten door de Coronacrisis)

Guantanamo Bay, de schande van de VS, 10 jaar na de belofte deze illegale gevangenis te sluiten

Bernard Hammelburg
‘met excuus voor slavernij’ en wegzetten van zwarte milities als
evenknie van witte racistische en fascistische milities

Witte geschiedvervalsing in de VS: niet alleen wat betreft de ‘founding fathers’, maar ook als het gaat over ‘freedom fighters’

Politie VS arresteerde 3 zwarte misdaadslachtoffers, 3 tieners…..‘ 

Cancel
culture is volgens Raisa Blommenstijn (docent/onderzoeker universiteit
Leiden) een hellend vlak en uitholling van de vrijheid van
meningsuiting…….
‘ 

Frankrijk
stal 21 miljard dollar van voormalige slaven als schadeloosstelling
voor de ex-slavenhouders, zoals ook Nederland dat toestond

Black Lives Matter: in Brazilië wordt elke 23 minuten een zwarte jongen of man doodgeschoten door de politie……..

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog‘ (en deze hufter-figuur mag les geven aan het voorgezet onderwijs……)

De militarisering van de VS gaat ten koste van de eigen bevolking, van sociale rechtvaardigheid en van gelijkheid

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada‘  

Black
Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man
vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man
(nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durfde men
in de VS destijds onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet
centraal geleide organisatie Black Lives Matter als een
terreurorganisatie neer te zetten…..) 

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen destijds van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekaptBegin augustus 2021 heeft de Turkse fascistische president Erdogan de Koerden beschuldigd de bosbranden in Turkije te hebben aangestoken….. Deze demonisering van een minderheid heeft tot geen enkel protest geleid in de EU…..: zie wat dat betreft:

Turkse president Erdogan geeft Koerden de schuld van de bosbranden…… EU doet er het zwijgen toe‘ (met de video waarin Erdogan haatzaait tegen het verdrukte Koerdische volk….)

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!! 

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!‘ 

Black Lives Matter: een cartoon

Trump
poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof
geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners‘ 

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger

Jeffrey Koorndijk en Mike de Wilde Electronics: ‘typisch gevalletje bedrijfspolicy’

Charles Groenhuijsen, gekleurd geboren, leest ‘zwart Amerika’ de les……. ‘Blank en zwart……’
(ook een racistische presentator, die bovendien de kas van de publieke
omroep wilde lichten toen hij uitgenodigd werd om in Nederland een
programma te presenteren: hij eiste dat hij bijna wekelijks op een neer
mocht vliegen naar de VS waar hij toen woonde [en dat wellicht nog
doet], bovendien vroeg hij een belachelijk hoge vergoeding, schande dan
ook dat deze hufter nog steeds met grote regelmaat op Radio1 is te
horen……..) 

Voorts zie: ‘Bidens oorlog tegen binnenlandse terreur ook gericht tegen o.a. dierenactivisten en milieugroepen‘ (en tegen mensenrechtenactivisten/groepen)

A
Domestic Terrorism Law? War on Dissent Will Proceed Full Speed Ahead

(een ICH artikel geschreven door Philip Giraldi) en zie: 

De VS oorlog tegen ‘landelijk terrorisme’ is een definitieve stap naar een volledige politiestaat…….

Trumpisme
en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire
maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk
hebben gemaakt
‘ (en zie de links in dat bericht) en zie:

Joe
Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act
II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale
politiestaat

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid

Slachtoffers van COVID vaccins hebben zelf een website opgezet (Unite4Truth >> Truth Will Prevail) daar de reguliere media en de sociale mediareuzen als Facebook en Twitter hun klacht niet willen horen, laat staan dat men deze wil verspreiden (zoals al vaker opgemerkt op deze plek: te gek voor woorden dat platforms als Twitter en Facebook zich bezighouden met dergelijke censuur, immers deze platforms zijn er alleen om boodschappen door te geven, alsof je een vroegere telefoonmaatschappij verzocht om onwelgevallige telefoontjes af te breken en daarna de ‘daders’ hun telefoonnummer af te nemen…….)

Verder zou ik op willen merken hoe bijzonder het is dat geen van de ‘journalisten’ van de reguliere westerse, zogenaamd onafhankelijke media, kritiek levert op de ontwikkeling van de vaccins, waarbij elke zorgvuldigheid is losgelaten…… Noch wordt er bericht over het enorme aantal problemen met deze vaccins, als men er al over bericht is dit telkens weer met de dooddoener dat het aantal problemen is te verwaarlozen gezien het totaal aantal gevaccineerden…… Je zou bijna denken dat je in China bent beland, je weet wel het land waarop diezelfde journalisten en hun mediaorganen zo’n kritiek hebben (en dat meestal zonder enig steekhoudend bewijs), zeker als het gaat om de persbreidel daar……. 

Deze zogenaamde journalisten fungeren als propagandisten van de grote farmaceuten die zich helemaal scheel verdienen aan de experimentele vaccins die zij op de markt brachten, waarbij men ook de afzonderlijke regeringen zoveel mogelijk uit de wind houdt en prijst, zelfs voor regeringsbeleid dat thuishoort in een dictatuur….. Neem ook de angstzaaierij over de Britse variant van het virus, volledig uitgemolken op die media, terwijl later bleek dat die variant amper sterker was dan de bestaande variant…… Bij mijn weten geen westers mediaorgaan dat daarvoor een rectificatie plaatste…..

Het voorgaande terwijl de meeste journalisten moeten weten dat de fabrikanten van de vaccins bij de regeringen van de landen waarin hun vaccin wordt verspreid, hebben bedongen dat ze niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor eventuele zware bijwerkingen op zowel de korte, de middellange als de lange termijn……. Alsof je een nieuwe auto koopt en je moet eerst tekenen dat je de fabrikant niet verantwoordelijk zal stellen voor een groot mechanisch defect dat een dodelijk ongeluk kan veroorzaken…. Als er grote gevolgen zullen zijn van de vaccinatie, ben ik benieuwd wie er daadwerkelijk worden vervolgd en dat kunnen heel veel instanties zijn, zoals die over toelating van medicijnen gaan, bedrijven, inspectieorganen en politici…… Maar laat ik de hoop uitspreken dat ik en anderen het wat betreft het Coronavaccin verkeerd hebben, daar zou ik zelfs blij mee zijn.(zoals je wellicht begrijpt >> ga maar na wat er gebeurt als een groot deel van de gevaccineerden zouden uitvallen door de vaccinatie, de ramp zou niet zijn te overzien……)

Hoorde vannacht op BBC World Service radio dat Frankrijk en Griekenland een vaccinatieplicht gaan invoeren met als extra bonus het dreigen met ontslag voor verpleegkundigen en verzorgenden die tegen deze vaccinaties zijn…….. Later vandaag zal ik hierover nog een bericht posten.

Het volgende bestaat uit een video en daaronder verhalen en korte videoboodschappen van Coronavaccin slachtoffers  Hier als eerste de video van een kritische arts over de vaccinaties en bijwerking >> Myocarditis cases after COVID-19 vaccine under investigation:  

Covid-19 Vaccine Injured Create Websites As Media Censors, Protects Vaccine Image Over Public Health

Updated: 4 days ago

Subscribe to the Unite4Truth Blog on the Community Blogger Homepage HERE

Recommended Companion Article:

Covid-19 Vaccine Deaths Soar by 872 in 1 Week, Injuries Surpass 411,000, Injured Speak Out

Over 411,000 American citizens now report injuries from Covid-19 vaccination with nearly 7,000 deaths & 7,000 permanent disabilities. VAERS* system found to capture only 1% of adverse vaccine reactions per Harvard Study review.

83% of VAERS Reports are generated from medical providers, state reporting agencies, and pharmaceutical companies. FDA has admitted the mass vaccination program began without adequate safety monitoring system. A recent study from Mass General**, Bingham documented anaphylactic reactions post Covid-19 vaccine occurring up to 120x the rate reported to the CDC. This highly suggests the system is continuing to vastly under capture post vaccination adverse events.

UK now documents over 1 million post Covid-19 vaccine injuries,

Europe records over 15,000 Covid-19 vaccine related deaths.

Covid-19 vaccine injured Americans and the deceased family members are now forced to create their own videos, social media campaigns, and web sites, as the vast majority of media outlets actively refuses to do any true independent investigation of this story.

This is a very small sampling of the hundreds of thousands of stories of the Covid-19 vaccine injured. Light and love to all of them:

Vax Long Haulers Injured Compilation Video: We Need to Be Heard:

Photo:

A group of almost 30,000 Vaccine Injured have formed on Facebook:

 

 

Story about group from GatewayPundit :

Censored COVID Vaccine Victims Demand Answers In Private Facebook Group

Wayne Cunnington: Severe Injury AstraZeneca:

VIDEO: Stephanie Wesil, Educator & Mother of Two, Died Post Moderna Covid-19 Vaccination – Ex Husband Tells Her Story:


Drene Keyes, Virginia Minister & Mother, Treating ER Physician & Autopsy determined Pfizer vaccination correlated to immediate anaphylactic shock as cause of Keyes death. Public health officials denied family request for autopsy, family was forced to pay. Despite physician statement, classic symptom presentation of anaphylactic shock, and autopsy confirmation, public health officials deemed Keyes death as caused by ‘Covid-19’ on absolutely no evidence what so ever.

Internal emails show evidence of coordinated cover-up

(click on photo for link to full story).

Drene Keyes, Died Post Anaphylactic Reaction to Pfizer Vaccine, Death Implicated in Political Cover Up

 

Stephanie de Caray and her twelve year old daughter who participated in the Pfizer trials as a 12-year-old, interview trailer:

Photo:

 

 Voor de rest van het artikel, video’s en foto’s zie het origineel.

============================

*  VAERS: Vaccine Adverse Event Reporting System.

** Mass General: Massachusetts General Hospital

————————————————

Zie ook: ‘COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: Duitse overheid adviseert één vaccin AstraZeneca en de tweede van Pfizer/BioNTech of Moderna, maarrr…..

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!)

Coronavaccinaties van Pfizer hebben geleid tot hartproblemen bij mannen onder de 30, waarvan er een paar zelfs overleden…..

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (ik bedoel maar…. ha! ha! ha! ha!)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘ 

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!)
(dit buiten de vraag of het vaccin wel of niet veilig is >> de
manier waarop men met arme landen omgaat heeft niets meer met
‘solidariteit’ of het misselijkmakende ‘samen’ te maken, nee hier is
het: eerst het westen en de rest moet maar zien……)

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!
(met de toevoeging dat
men hoogstwaarschijnlijk jaarlijks opnieuw 1, 2 of 3 injecties ‘nodig
heeft…’)

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’