Klimaattop Warschau: met de benodigde brandstof voor die top, zou je een raket een rondje rond de maan kunnen laten maken

De klimaattop in Warschau wordt door de meeste deelnemende partijen al zachtjes de hemel in geprezen, en als dat hemel ‘dood’ zou betekenen, hadden die partijen gelijk gehad. Ondanks alle toppen die er al zijn geweest de laatste decennia, is de uitstoot van CO2 alweer tot een nieuwe recordhoogte gestegen. Met de benodigde hoeveelheid brandstof, die de deelnemers aan die top gebruiken, om in Warschau te komen, zou je volgens mij een raket een rondje rond de maan kunnen laten ‘vliegen’ (al gaat dat niet met kerosine). PvdA leeghoofd Mansveld vertelde vrolijk voorafgaand aan haar vertrek naar Warschau, dat zij niet met de trein gaat en dat het vliegtuig niet op ‘bio-kerosine’ vliegt…… Ja, echt iets om trots op te zijn, de Nederlandse politici kunnen zich dan ook niet veroorloven per trein te reizen, ze hebben veel te veel media optredens af te werken, en zeg nou zelf wat is er belangrijker………… Reken trouwens maar niet, dat Vroege Vogels, dit feit zal noemen in haar programma, logisch het is tenslotte onderdeel van de leugenachtige PvdA propagandamachine de VARA!

Nog ‘leuker’ tegelijkertijd is er in Warschau een ‘kolentop’, dat leek de Poolse regering wel zo netjes, iedereen proberen zover te krijgen, de uitstoot wereldwijd te verminderen, op de klimaattop en dan 100 meter verderop een conferentie houden van kolenlobbyisten………. Of hoe de wereld voor de zoveelste keer wordt belazerd, door politici en het bedrijfsleven……

Intussen hebben Japan en Australië (de laatste is een grote kolenexporteur) hun doeleinden voor vermindering van CO2 uitstoot, naar beneden bijgesteld……….
Ziehier de zoveelste mislukte klimaattop!

Trouwens de schoften die beweren, dat de mens niets vandoen heeft met de opwarming van de aarde, zou men strafrechtelijk moeten vervolgen. immers, als je de uitstoot niet wilt verminderen, omdat we anders een onleefbare wereld maken, zou je tenminste aan de gezondheid van mensen moeten denken: in Nederland jaarlijks 18.000 vroegtijdige doden door autoverkeer en een groot aantal kinderen, die luchtwegklachten ontwikkelen door diezelfde uitstoot. Je moet toch wel een rotschoft zijn, als je daar schijt aan hebt!!!! Zoals Marcel Crok van de Volkskrant, die gistermiddag bij de EO radio voet bij stuk hield en volhield, dat de mens geen rol speelt bij de opwarming van de aarde, als hij stelde, dat dit niet voor 100% bewezen kan worden, had hij nog een punt gemaakt, maar volgens deze ‘deskundige’ is dit zondermeer onzin, De klimaatsceptici die stellen, dat dit niet voor 100% bewezen kan worden, hebben een punt, maar ook in dit geval, het tegendeel kunnen ze al evenmin bewijzen. Hé Crok, klootzak, jij zou als ‘onafhankelijk journalist’ (ha! ha! ha!) kunnen denken aan de bedreiging voor de gezondheid van de mens, die lucht- en watervervuiling opleveren!!

Klimaattop Warschau: met de benodigde brandstof voor die top, zou je een raket een rondje rond de maan kunnen laten maken

De klimaattop in Warschau wordt door de meeste deelnemende partijen al zachtjes de hemel in geprezen, en als dat hemel ‘dood’ zou betekenen, hadden die partijen gelijk gehad. Ondanks alle toppen die er al zijn geweest de laatste decennia, is de uitstoot van CO2 alweer tot een nieuwe recordhoogte gestegen. Met de benodigde hoeveelheid brandstof, die de deelnemers aan die top gebruiken, om in Warschau te komen, zou je volgens mij een raket een rondje rond de maan kunnen laten ‘vliegen’ (al gaat dat niet met kerosine). PvdA leeghoofd Mansveld vertelde vrolijk voorafgaand aan haar vertrek naar Warschau, dat zij niet met de trein gaat en dat het vliegtuig niet op ‘bio-kerosine’ vliegt…… Ja, echt iets om trots op te zijn, de Nederlandse politici kunnen zich dan ook niet veroorloven per trein te reizen, ze hebben veel te veel media optredens af te werken, en zeg nou zelf wat is er belangrijker………… Reken trouwens maar niet, dat Vroege Vogels, dit feit zal noemen in haar programma, logisch het is tenslotte onderdeel van de leugenachtige PvdA propagandamachine de VARA!

Nog ‘leuker’ tegelijkertijd is er in Warschau een ‘kolentop’, dat leek de Poolse regering wel zo netjes, iedereen proberen zover te krijgen, de uitstoot wereldwijd te verminderen, op de klimaattop en dan 100 meter verderop een conferentie houden van kolenlobbyisten………. Of hoe de wereld voor de zoveelste keer wordt belazerd, door politici en het bedrijfsleven……

Intussen hebben Japan en Australië (de laatste is een grote kolenexporteur) hun doeleinden voor vermindering van CO2 uitstoot, naar beneden bijgesteld……….

Ziehier de zoveelste mislukte klimaattop!

Trouwens de schoften die beweren, dat de mens niets vandoen heeft met de opwarming van de aarde, zou men strafrechtelijk moeten vervolgen. immers, als je de uitstoot niet wilt verminderen, omdat we anders een onleefbare wereld maken, zou je tenminste aan de gezondheid van mensen moeten denken: in Nederland jaarlijks 18.000 vroegtijdige doden door autoverkeer en een groot aantal kinderen, die luchtwegklachten ontwikkelen door diezelfde uitstoot. Je moet toch wel een rotschoft zijn, als je daar schijt aan hebt!!!! Zoals Marcel Crok van de Volkskrant, die gistermiddag bij de EO radio voet bij stuk hield en volhield, dat de mens geen rol speelt bij de opwarming van de aarde, als hij stelde, dat dit niet voor 100% bewezen kan worden, had hij nog een punt gemaakt, maar volgens deze ‘deskundige’ is dit zondermeer onzin, De klimaatsceptici die stellen, dat dit niet voor 100% bewezen kan worden, hebben een punt, maar ook in dit geval, het tegendeel kunnen ze al evenmin bewijzen. Hé Crok, klootzak, jij zou als ‘onafhankelijk journalist’ (ha! ha! ha!) kunnen denken aan de bedreiging voor de gezondheid van de mens, die lucht- en watervervuiling opleveren!!

Helma Lodders: ‘de dieren (o.a. die in de megastallen) hebben het heel goed hier………….’

De enorme VVD teef (excuus aan de viervoeters) Helma Lodders, durfde op 1 november jl. pontificaal voor de radio microfoon te zeggen, dat dieren het in Nederland heel goed hebben, ze bedoelde de dieren in de intensieve veehouderij. Deze helleveeg deed haar uitspraken, daar ze woedend is op alle negatieve uitlatingen aangaande de intensieve veehouderij, ze noemt wakker dier dan ook een misdadige organisatie….. ja, ja, ze durft wel hè?! Godverdomme wat een knuppelkut!

‘Een boer weet heel goed, wat goed is voor zijn dieren’, aldus het monster, ja, daarom zou die boer zich helemaal dood moeten schamen, dat hij/zij ‘zijn/haar’ dieren zo mishandelt!!! Maar daar liet Lodders het natuurlijk niet bij, haar gore lef is onbegrensd, ‘door de mestwetgeving worden de koeien in de stal gehouden’* en ‘Nederland is heel streng op dierenwelzijn, medicijngebruik, diervriendelijkheid en stalruimte, dat laatste is hier groter dan elders….’, je zou het takkewijf opsluiten in een ‘kippenstal’, tijdens het groot en doodmartelen van vleeskuikens in een krappe 7 weken….. Nogmaals: ‘dieren hebben het heel goed hier, kijk maar naar omliggende landen’, alsof je een gemartelde vertelt, dat hij blij moet zijn, dat hij hier wordt gemarteld en niet elders, waar men ‘er nog een extra tandje bij zet…..’.
Tot slot durfde de trut nog te zeggen, dat Nederland in de top 10 zit, wat betreft het reduceren van antibiotica gebruik….. ha! ha! ha! ha! Ja, dat zit je al snel, als je de 2de exporteur van vlees en dieren bent, en die dieren ongeremde hoeveelheden antibiotica toediende, voorlopig staan we nog op nr.2 wat betreft de hoeveelheid antibiotica die wordt toegediend………..

Natuurlijk hoor je Lodders niet over het grote beslag, dat de veesector legt, op voedselproductie wereldwijd t.b.v. de veevoerproductie en daarmee, niet alleen de natuur vernietigt in landen als Brazilië, maar dat die productie onderdeel is geworden van het wereldvoedselprobleem, immers voor 1 kilo vlees, heb je zo’n 5 kilo aan groente nodig, om over de grote sloten aan drinkwater maar te zwijgen…………….
Intussen weten we hier bij god niet waar we met het slachtafval naar toe moeten, daarom wordt het o.a. gebruikt in cosmetica en snoep, vandaar dat er kilometers aan vrachtwagens nodig zijn om die troep te vervoeren, niet vreemd dus, dat er af en toe een om lazert op de grote weg……..

*Maar ze vertelt er niet bij, dat vanwege het grote aantal dieren, dat hier wordt gehouden, 500 miljoen stuks (!!!), de lucht alsnog zwaar vervuild wordt en dat in een land, dat het vanwege de CO2 uitstoot, toch al ‘niet best’ doet………

Helma Lodders: ‘de dieren (o.a. die in de megastallen) hebben het heel goed hier………….’

De enorme VVD teef (excuus aan de viervoeters) Helma Lodders, durfde op 1 november jl. pontificaal voor de radio microfoon te zeggen, dat dieren het in Nederland heel goed hebben, ze bedoelde de dieren in de intensieve veehouderij. Deze helleveeg deed haar uitspraken, daar ze woedend is op alle negatieve uitlatingen aangaande de intensieve veehouderij, ze noemt wakker dier dan ook een misdadige organisatie….. ja, ja, ze durft wel hè?! Godverdomme wat een knuppelkut!

‘Een boer weet heel goed, wat goed is voor zijn dieren’, aldus het monster, ja, daarom zou die boer zich helemaal dood moeten schamen, dat hij/zij ‘zijn/haar’ dieren zo mishandelt!!! Maar daar liet Lodders het natuurlijk niet bij, haar gore lef is onbegrensd, ‘door de mestwetgeving worden de koeien in de stal gehouden’* en ‘Nederland is heel streng op dierenwelzijn, medicijngebruik, diervriendelijkheid en stalruimte, dat laatste is hier groter dan elders….’, je zou het takkewijf opsluiten in een ‘kippenstal’, tijdens het groot en doodmartelen van vleeskuikens in een krappe 7 weken….. Nogmaals: ‘dieren hebben het heel goed hier, kijk maar naar omliggende landen’, alsof je een gemartelde vertelt, dat hij blij moet zijn, dat hij hier wordt gemarteld en niet elders, waar men ‘er nog een extra tandje bij zet…..’.

Tot slot durfde de trut nog te zeggen, dat Nederland in de top 10 zit, wat betreft het reduceren van antibiotica gebruik….. ha! ha! ha! ha! Ja, dat zit je al snel, als je de 2de exporteur van vlees en dieren bent, en die dieren ongeremde hoeveelheden antibiotica toediende, voorlopig staan we nog op nr.2 wat betreft de hoeveelheid antibiotica die wordt toegediend………..

Natuurlijk hoor je Lodders niet over het grote beslag, dat de veesector legt, op voedselproductie wereldwijd t.b.v. de veevoerproductie en daarmee, niet alleen de natuur vernietigt in landen als Brazilië, maar dat die productie onderdeel is geworden van het wereldvoedselprobleem, immers voor 1 kilo vlees, heb je zo’n 5 kilo aan groente nodig, om over de grote sloten aan drinkwater maar te zwijgen…………….

Intussen weten we hier bij god niet waar we met het slachtafval naar toe moeten, daarom wordt het o.a. gebruikt in cosmetica en snoep, vandaar dat er kilometers aan vrachtwagens nodig zijn om die troep te vervoeren, niet vreemd dus, dat er af en toe een om lazert op de grote weg……..

*Maar ze vertelt er niet bij, dat vanwege het grote aantal dieren, dat hier wordt gehouden, 500 miljoen stuks (!!!), de lucht alsnog zwaar vervuild wordt en dat in een land, dat het vanwege de CO2 uitstoot, toch al ‘niet best’ doet………

India naar Mars en hoe krom men een eind in de ruimte kan lullen……

Afgelopen zaterdag, bij BBC World Service, aandacht voor de door India aangekondigde ruimtereis naar Mars. Natuurlijk, of gelukkig, kwam de vraag ter sprake, in hoeverre het ethisch en moreel verantwoord is, aan een zo peperduur project te beginnen, terwijl er zo ongelofelijk veel mensen in diepe armoede leven in India. Werkelijk niet te geloven, maar één van de geïnterviewden, een deskundige met topsalaris, durfde te zeggen, dat zo’n project goed is voor de moraal en ambitie van de burgers……..

Weet je wat nog veel beter is voor de moraal en ambitie van burgers? Zorgen dat iedereen een fatsoenlijk leven kan leiden en dat er bij natuurrampen, niet onmiddellijk een groot aantal slachtoffers vallen!!!!!!

Muzikaal recept voor fatsoenlijke arbeidsvoorwaarden t.b.v. jongeren en tegen insecten met afstandsbediening

Voel je je rot, beluister de geneeskrachtige recepten van blogdokter en muziekdruïde P. Pisser. Kan je tegelijkertijd je geest verruimen en eens even lekker ontdoen van alle stoffige dogma’s die daar door de jaren heen zijn genesteld, of die nu van je opvoeding, religie, of onderwijs komen, dan wel van daar door volgzame media ingepompte onwaarheden. Met een aantal sessies van de dokter ben je binnen de kortste keren een kritische burger, die zich nooit meer laat voorliegen, door wie dan ook!

De dokter liet vandaag één van zijn volgelingen het recept brengen, ik dacht dat hij weer ‘ziek’ was, maar nee, onze dokter zit weer eens in de cel, het schijnt, dat hij een heel grote bolus op het bureau van de uitgezakte, disfunctionerende VVD pad Opstelten had gedraaid, zodat in de woorden van de dr. er niet alleen een drol achter het bureau zit, maar ook één er bovenop, die laatste is dan wel intelligenter dan de eerste….. Toen hij bezig was, om met wat documenten aangaande paddo’s en koffieshops, zijn reet af te vegen, werd hij ontdekt door de beveiliging en overgedragen aan de politie. Het schijnt dat hij bulderend van het lachen een in een politieauto werd gepropt (dat valt niet mee, met een vent van 2 meter lang en een meter breed!).

Maar gelukkig heeft hij dit keer voorafgaand aan zijn laatste avontuur, een recept gemaakt:

Als eerste: ‘Mediterranian Blue’, wereld muziek van rond de Middellandse Zee, een verzamelalbum met o.a. Calima Flamenca, Seba, The Arab orchestra of Nazareth, Nikos Xydhakis & Eleftheria Arvanitaki, Marina de Rosas e.a., prachtig, je krijgt wel weer meteen zin in de zomer, potverdikkie! Dan iets geheel anders, al is het zeker zonnig te noemen, een energiezetpil voor je oren: Bloc Party met ‘Intimacy’, jezus, dit is geniaal psychedelisch goed, de band heeft vele stijlen onder de knie en schuwt experimenten niet, mohohohóóóóóí!!!! Om weer een beetje tot rust te komen neemt Yeasayer het recept over met ‘Odd Blood’, een waanzinnig sterk, al eerder beproefd medicijn, psychedelische poprock, met folkachtige nasmaak, sjkit’r’nd!!! Nu naar on-Nederlands goede rapraga-Antiliano van Collection part one en het album ‘Who’s the man behind the mask??’, genieten piepelzz!!! Sporen van de Antillen? Door met Wycleff Jean en ‘Carnival Vol II’ (memoires of an immigrant), uiteraard een waanzinnig mooi album, het zoveelste krachtige medicijn, zet je oren open en genieten maarrrrrrr!!!! Aansluitend het album ‘Hurricane’ van het geweldige mens Grace Jones, al is het dan wat kalmer dan haar werk uit de 70er en 80er jaren, de psychedelische ondertoon is hetzelfde, dat geldt ook voor de kracht, die ze uitstraalt op dit album, pet af! Práááááktiek!!!! We sluiten af met Gold Panda en nee, dat heeft niets met de slijmreis van Rutte, Timmermans en sufkop Ploumen te maken, die de dictators van China de aars hebben schoongelikt, het schijnt, dat Timmermans zelfs de gemummificeerde aars van Mao een tongbeurt heeft gegeven…. mmmmmm!

Nee, de geweldige psychedelisch-elektronische speeldoosdub, van de man die onder deze naam muziek maakt, hier met zijn debuut album ‘Lucky Shiner’, groots en héééél lekker!!!!

Tot de volgende sessie en uh, veel plezier!

                                                                                                                           BRAP!

BRAF!

Pechtold’s voorbeeld: armoede in Duitsland

BBC World Service (radio) besteedde afgelopen zaterdag aandacht aan de armoede in Duitsland Een verslaggever ging vroeg op pad en zag tot zijn verbazing een ‘goedgeklede’ (‘distinguished’) vrouw van middelbare leeftijd, om 6 uur ‘s morgens flessen verzamelen op straat. verbaasd vroeg hij de vrouw, waarom ze dat deed. De vrouw vertelde hem, dat ze een goede baan had, maar door hartklachten, haar baan kwijtraakte en door de enorme medische kosten, zo goed als blut was en vandaar flessen verzamelde voor het statiegeld……..

Op de vraag van de verslaggever, hoe deze vrouw over de economie dacht, stelde zij, dat het goed gaat met de economie……… De verslaggever vervolgde, met de constatering, dat de economie vooral goed draait, vanwege de export, maar dat de keerzijde diepe armoede, is, daar velen, te weinig verdienen om rond te komen, en dat net als in de VS, werkenden vaak in armoede moeten leven….. Met andere woorden, doordat de lonen laag zijn, kan Duitsland concurreren….

Let wel! Veel Nederlandse politici nemen een voorbeeld aan de Duitse economie en politiek!!!! Men vermomt dat met de term ‘sociale hervormingen’, kampioen van dit onmenselijke denken hier, is de neoliberale D666 leider Pechtold.Deze gesel van de onderlaag, vindt dat de arbeidsmarkt nog veel meer hervormd moet worden, zoals de arbeidsmarkt voor jongeren al is: geen rechten, geen ontslagbescherming, een aanmerkelijk lager minimumloon, dan ouderen en vaste contracten voor het 23ste levensjaar zijn grote uitzonderingen. Gevolg: de jeugdwerkloosheid is in verhouding schrikbarend veel hoger dan de ‘normale’ werkloosheid…….

Kakkerlak met afstandsbediening

Gistermiddag bij BBC World Service (radio) aandacht voor de nieuwste ‘menselijke vinding’: een kakkerlak, die  op afstand is te besturen, via hersenstimulatie………

Hoe ziek moet je als wetenschapper zijn, zoiets te verzinnen?

Eén ding is zeker, geheime diensten krijgen spontaan een orgasme van dit soort berichten……….

Barbara Visser, de schuld voor de bankencrisis was te wijten aan teveel overheidsbemoeienis bij banken…….. ha! ha! ha!

Afgelopen vrijdagmorgen in het ‘Kamerleden debat’ bij BNR (na 11.00 u.) Mona Keijzer (CDA), Barbara Visser (VVD) en Ronald van Raak (SP). Ik schakelde wat later in en hoorde hare VVD kwaadaardigheid Visser nog net zeggen, dat de schuld van de bankencrisis in 2008, vooral gezocht moest worden bij de VS overheid, die een te grote bemoeienis had bij het bankwezen……. ha! ha! ha! ha! Ja, ik moest ontzettend lachen, van zoveel welbewuste desinformatie, maar eigenlijk is het natuurlijk om te janken, dat een politica zo’n leugen uit haar strot durft te laten rollen*. Ronald van Raak kon duidelijk niet tegen deze 2 teven op, of hij gedroeg zich bewust zo op de vlakte, daar de SP de macht alweer ruikt, net als voor de verkiezingen in 2012 en zich toen hulde in een ‘PvdA-light’ jasje…….. Dat was dan ook de reden, dat de partij zo zwaar tegen de verwachting in presteerde!

Visser ging nog even door, voordat ik al kotsend de radio door het raam flikkerde, ze begon over het aantal vacatures, dat zóóóóó gestegen is (ja met drie of zo) en dat die door de ‘bijstandstrekkers’ vervuld moeten worden, natuurlijk n.a.v. het smerige plan van Klijnsma, bijstandsgerechtigden verplicht aan het werk te zetten, weet u nog dat de ‘grote’ voorman van de PvdA, Drees (deels oorlogsmisdadiger) na de oorlog zei, dat werkverschaffing definitief tot het verleden zou gaan horen….? Vierhonderdduizend bijstandsgerechtigden, als dat er intussen al niet veel meer zijn, en amper 100.000 vacatures, waarvan het grootste deel, met de huidige grote beroepsbevolking, altijd zal blijven bestaan, dit vanwege verloop in bedrijven, ziektes, ontslagen enz, maar die pas na enige maanden vervuld zullen zijn……. Wat Klijnsma e.a., die dit soort praatjes ophangen en met dit soort maatregelen komen, eigenlijk zeggen, is dat bijstandsgerechtigden en werklozen, te bedonderd zijn om te werken, alsof een bijstandsuitkering een ton per jaar zijn……… Voor de goede orde, de voedselbanken bedienen met name bijstandsgerechtigden…….

Moet je nagaan, de VVD van Visser is hoofdverantwoordelijk voor het grote aantal werklozen (die voor het grootste deel, als ze geluk hebben, na een korte tijd, in de bijstand verdwijnen) en bijstandsgerechtigden, met grote dank aan de 2 kabinetten Rutte……..

Wat Keijzer allemaal durfde te zeggen, was ook al niet om vrolijk van te worden, veel commentaar op het huidige beleid, dat het CDA al vanaf Bakellende 1 t/m Rutte 1, voerde of steunde. Dat we er zo slecht voorstaan, is dan net als bij de VVD, voor een flink deel aan het CDA te danken…….. De brutaliteit, zitten te lullen, alsof je nog nooit zo’n ellende gezien hebt en dan zelf verantwoordelijk bent…..

*Onlangs kreeg ik een reactie op een oud bericht aangaande Baarsma, iemand maakte zich kwaad op mijn schelden, welnu, dit soort uitlatingen, leugens en pure volksverlakkerij, zoals hierboven beschreven, maken mij zo ongelofelijk kwaad, dat de beste remedie is, eens even flink te schelden op zo’n tyfustrut. Dan heb ik het niet eens over de indirecte haatzaaierij van dit soort schoftentuig, tegen werklozen en bijstandsgerechtigden. Zaken die men nog geen 10 jaar geleden als politicus, misschien dacht, maar niet of zelden (zachtjes) uitsprak, worden nu gewoon dagelijks over ons heen gestort, als waren dit soort leugens, de enige echte zuivere waarheid…..

 Is er iemand die een tweedehands radio voor mij heeft?

Jorritsma, oftewel de VVD over uw zorg

Op 1 november jl. was de sjoemelende bouwburgemeester van Almere, Jorritsma, te gast bij Vrijdagmiddag Live, ze was daar om te spreken over haar pleidooi, dat burgers meer moeten doen voor hun zorg en meer zullen moeten betalen.

Jan Mom, de presentator, legde haar het geval van een oude hulpbehoevende vrouw voor, die niet wenst te bedelen voor hulp. ‘Nou je kan kijken of ze geld heeft’, zei hare ploertigheid, ‘nee dat heeft ze niet’, reageerde Mom. ‘Nou dan moeten we kijken of ze familie heeft, die haar kan helpen met geld’, maar ook nu was de reactie negatief. ‘Nou dan krijgt ze zorg’, zo besloot Jorritsma…….. Maar of er eventueel buren, of familie, ‘vrijwillig’ gedwongen verpleging zullen moeten geven in de toekomst, gaf hare krenterigheid alweer geen antwoord…. ‘Geen vastlegging in regels’, zo denderde de trut door, want aan regels heeft ze een broertje dood, dat heeft ze meermaals bewezen, althans als het om haar zelf, of ondernemers gaat. ‘Je kan niet meer zeggen, daar heb ik recht op’, aldus Jorritsma en daar heeft ze natuurlijk een punt, als je je leven lang hebt betaald, voor het geval je ooit zorg nodig hebt, moet je natuurlijk niet verwachten, dat je die ook krijgt, bent u nou helemaal betoeterd?!!!

Jorritsma durfde haar moeder nog aan te halen, ze kwam er achter, dat die nog geld had toen ze stierf, dat had voor haar zorg gebruikt kunnen worden, daar moeten we het over hebben, aldus hare kwaadaardigheid……. Ja, de arme sloebers moeten weer levenslang uitgeperst worden en als ze een spaarcent hebben kunnen vergaren, moet die gewoon ingeleverd worden…… excuseer: godgloeiendegodverdomme! Ten eerste liegt ze, als ze zegt, dat ze niet wist, dat haar moeder spaargeld had, of ze moet het mens, de laatste 20 jaar van haar leven niet hebben gezien. Ten tweede: als haar moeder gebruik heeft moeten maken van gemeenschappelijke middelen, moet ze zich doodschamen, zij is intussen minstens miljonair (slapend eigenaar van een bloeiend bouwbedrijf, dat wonderlijk genoeg, hele goede zaken ging doen in Almere, sinds zij daar burgemeester is), gezien dat familiebedrijf, is zij niet alleen voorzien van een vette kluis, dubbel schande dus, als deze familie, hun moeder hebben laten verzorgen op kosten van de gemeenschap!! Nee, simpele mensen, die zich werkelijk kapot hebben gewerkt en daardoor zorg nodig hebben op hun oude dag, mag je gerust openbaar uitkleden, jezus wat een rotschoft!!!!

Intussen heeft PvdA rollatorslet Klijnsma, met de hulp van VVD aso Potters, duidelijk gemaakt, wie de ouderen en hulpbehoevenden straks moeten gaan helpen, als de professionele zorg op straat is gedonderd: de bijstandsgerechtigden, die eerst door Balkenende 4 en Rutte 1 en 2 werkloos zijn geworden, moeten straks verplicht vrijwilligerswerk gaan doen…………..