Asscher roept op te storten voor de Filipijnen…..

PvdA slaapbol en hufter extraordinaire Asscher, heeft ‘een beetje’ een imago probleem, vandaar dat hij vandaag wou laten zien, dat hij ‘best wel’ sociaal kan zijn. Daarom riep hij de Nederlandse burgers (waarvan hij en het kabinet Rutte 2, een groot deel totaal heeft uitgekleed) op, ruim te storten op het rekeningnummer van de Samenwerkende Hulporganisaties…… Het kabinet Rutte 2 gaat dat ook doen, zo liet hij weten……… ha! ha! ha! ha! ha! Alsof die grootgraaiers iets uit eigen zak zullen bijdragen, de gulle gift van Rutte 2, is gewoon belastinggeld, dat dezelfde burgers die hij vandaag aansprak, hebben opgebracht………..

Nee heel sociaal die Asscher!!!

Het is maar goed, dat Asscher niet aan de deur van uw Azijnpisser kwam, met zijn st. Maarten snoep-bedelarij……..

Wellink mocht z’n hele gore straatje weer eens schoonboenen, het is alleen zo smerig, dat dit maar niet lukt….. ha! ha! ha! ha! ha!

Gistermorgen bij BNR slijmkwijl van Liempt, de oud-president van De Nederlandse Bank, Wellink. Hij verwierp alle verwijten van de journalistiek en Dijsselbloem, t.a.v. zijn disfunctioneren als president van DNB en toezichthouder op de banken, inzake het (Rabobank) Libor-schandaal. Nee, Wellink wacht op onderzoeksjournalisten, die een uitgebalanceerd en evenwichtig beeld opstellen aangaande zijn functioneren, toentertijd……. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, en dan wel ‘onderzoeksjournalisten’, die Wellink vrij pleiten, anders is het niet evenwichtig en uitgebalanceerd! Over het Libor-schandaal wenste hij verder geen woord te zeggen. En o ja, hij heeft best een foutje gemaakt, maar dat heeft hij al toegegeven, aldus deze zwaar wanpresterende CDA prominent………. Ja, en als je niet oppast, wordt de lul nog boos ook, als hij wordt aangesproken op zijn wanprestaties…….
Zowaar, ik moet toegeven, dat van Liempt zich niet snel gewonnen gaf, maar met al zijn ‘kundigheid en scherpte als journalist’ (ha! ha! ha!) wist hij verder niets uit Wellink te krijgen, aangaande het Libor-schandaal.

Extra interessant: de Rabobank is een CDA bank, dat heeft het verleden voldoende uitgewezen, logisch dat Wellink ‘wel eens’ een oogje dichtkneep, zelfs iets meer, dan voor andere banken…………….

Wellink mocht z’n hele gore straatje weer eens schoonboenen, het is alleen zo smerig, dat dit maar niet lukt….. ha! ha! ha! ha! ha!

Gistermorgen bij BNR slijmkwijl van Liempt, de oud-president van De Nederlandse Bank, Wellink. Hij verwierp alle verwijten van de journalistiek en Dijsselbloem, t.a.v. zijn disfunctioneren als president van DNB en toezichthouder op de banken, inzake het (Rabobank) Libor-schandaal. Nee, Wellink wacht op onderzoeksjournalisten, die een uitgebalanceerd en evenwichtig beeld opstellen aangaande zijn functioneren, toentertijd……. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, en dan wel ‘onderzoeksjournalisten’, die Wellink vrij pleiten, anders is het niet evenwichtig en uitgebalanceerd! Over het Libor-schandaal wenste hij verder geen woord te zeggen. En o ja, hij heeft best een foutje gemaakt, maar dat heeft hij al toegegeven, aldus deze zwaar wanpresterende CDA prominent………. Ja, en als je niet oppast, wordt de lul nog boos ook, als hij wordt aangesproken op zijn wanprestaties…….

Zowaar, ik moet toegeven, dat van Liempt zich niet snel gewonnen gaf, maar met al zijn ‘kundigheid en scherpte als journalist’ (ha! ha! ha!) wist hij verder niets uit Wellink te krijgen, aangaande het Libor-schandaal.

Extra interessant: de Rabobank is een CDA bank, dat heeft het verleden voldoende uitgewezen, logisch dat Wellink ‘wel eens’ een oogje dichtkneep, zelfs iets meer, dan voor andere banken…………….

Rector school voor autistische kinderen, misbruikte leerling en zijn straf daarvoor

De rector van een school voor (hoogbegaafde) autistische kinderen, de Agnus Dei-school in Valkenswaard, die betrapt werd, toen hij seks had met een jongen van 17 en bij wie eveneens op diverse mediadragers, kinderporno foto’s zijn gevonden, werd gisteren veroordeeld tot een jaar cel, waarvan een half jaar onvoorwaardelijke gevangenisstraf, een taakstraf en een verbod op het uitoefenen van zijn beroep voor de periode van 5 jaar!!!! De kinderporno foto’s werden hem niet aangerekend, daar het ministerie van VVD ‘crimefighter’ (ha! ha! ha!) Teeven hun werk niet hadden gedaan: een selectie uit de 6.000 gevonden foto’s maken……..

Een verbod op het uitoefenen van zijn beroep voor 5 jaar, jezus christus, zo’n vent moet nooit meer een beroep kunnen uitoefenen, waar hij met kinderen te maken heeft, godverdomme!!!

De hoogste tijd, dat Teeven zijn werk eindelijk eens gaat doen, i.p.v. het ene domme, bruine idee na het andere te lanceren!

Slachtafval op de weg afgelopen woesdag, gevolg een kilometerslange file… Weer een van de milieuvoordelen van vleeseten, nadat er al zoveel milieu en lucht is verziekt voor en door het vleeseten, weet men geen raad met de gigantische berg slachtafval, het zoveelste ongeluk met zo’n schaambakvrachtwagen, gadverdamme!!!!!

Slachtafval op de weg afgelopen woesdag, gevolg een kilometerslange file… Weer een van de milieuvoordelen van vleeseten, nadat er al zoveel milieu en lucht is verziekt voor en door het vleeseten, weet men geen raad met de gigantische berg slachtafval, het zoveelste ongeluk met zo’n schaambakvrachtwagen, gadverdamme!!!!!

Sharon Dijksma en PvdA tegen eigen motie voor verbod op megastallen!!! Hé Vroege Vogels opgelet!

Het domme dikkerdje van de PvdA, die godbetert staatssecretaris van Economische zaken mag spelen en is als zodanig ook verantwoordelijk voor landbouw, Dijksma, diende in 2011 een motie tegen megastallen in, deze motie diende de PvdD afgelopen dinsdag nogmaals in, en ook nu is het kabinet, dus ook de PvdA, weer tegen. Evenzo tegen een verbod op het houden van plofkippen, u weet wel: het groot- en doodmartelen van vleeskuikens (het zijn geen kippen, die u koopt!). De beide moties waren door de PvdD zo geformuleerd, dat er gezien de verkiezingsbeloftes van de meeste partijen in de 2de Kamer, die zij in hun programma voor de verkiezingen van 2012 hadden opgenomen, een ruime meerderheid voor zou zijn….. Niet dus!!! We kunnen dus gerust concluderen, dat Dijksma niet alleen een nitwit is, maar ook een kwaadaardig huftertje, met ‘principes’, die nog geen 2 jaar overeind blijven.

Ook in de Eerste Kamer liet de PvdA het afweten, een motie voor de realisering van de ecologische hoofdstructuur, kreeg van de PvdA geen steun! De motie was nb conform het regeringsakkoord van Rutte 2……. Zou dat zijn vanwege de steun van de ChristenUnie en de SGP? Deze rentmeesters van god, die het gebod hebben van hun bedachte god, dat zij goed met hun dieren moeten omgaan, terwijl er onder de leden van die partijen, heel wat intensieve martelveehouderij boeren zitten, die zondags vroom zitten te zijn, in hun tempel van sprookjes, waar ze hun bedachte god eren, terwijl ze gezien hun handelen, schijt hebben aan diezelfde god……

Benieuwd of Vroege Vogels van deze schandalige gang van zaken, a.s. zondag melding maakt in haar programma…. De vraag stellen is ‘m beantwoorden! Natuurlijk niet, Vroege Vogels is tenslotte onderdeel van de PvdA propagandamachine: de VARA!!! Opvallend trouwens, dat ik niets over deze moties hoorde op de radio (Radio1 en BNR), afgelopen dindag………

Zie ook mijn bericht van eerder deze week, over een VARA reportage inzake sportvissen, u weet wel, volwassenen, die er een behagen in scheppen, zo groot mogelijke vissen uit het water te martelen.

Bron: Partij voor de Dieren.

Sharon Dijksma en PvdA tegen eigen motie voor verbod op megastallen!!! Hé Vroege Vogels opgelet!

Het domme dikkerdje van de PvdA, die godbetert staatssecretaris van Economische zaken mag spelen en is als zodanig ook verantwoordelijk voor landbouw, Dijksma, diende in 2011 een motie tegen megastallen in, deze motie diende de PvdD afgelopen dinsdag nogmaals in, en ook nu is het kabinet, dus ook de PvdA, weer tegen. Evenzo tegen een verbod op het houden van plofkippen, u weet wel: het groot- en doodmartelen van vleeskuikens (het zijn geen kippen, die u koopt!). De beide moties waren door de PvdD zo geformuleerd, dat er gezien de verkiezingsbeloftes van de meeste partijen in de 2de Kamer, die zij in hun programma voor de verkiezingen van 2012 hadden opgenomen, een ruime meerderheid  voor zou zijn….. Niet dus!!! We kunnen dus gerust concluderen, dat Dijksma niet alleen een nitwit is, maar ook een kwaadaardig huftertje, met ‘principes’, die nog geen 2 jaar overeind blijven.

Ook in de Eerste Kamer liet de PvdA het afweten, een motie voor de realisering van de ecologische hoofdstructuur, kreeg van de PvdA geen steun! De motie was nb conform het regeringsakkoord van Rutte 2……. Zou dat zijn vanwege de steun van de ChristenUnie en de SGP? Deze rentmeesters van god, die het gebod hebben van hun bedachte god, dat zij goed met hun dieren moeten omgaan, terwijl er onder de leden van die partijen, heel wat intensieve martelveehouderij boeren zitten, die zondags vroom zitten te zijn, in hun tempel van sprookjes, waar ze hun bedachte god eren, terwijl ze gezien hun handelen, schijt hebben aan diezelfde god……

Benieuwd of Vroege Vogels van deze schandalige gang van zaken, a.s. zondag melding maakt in haar programma…. De vraag stellen is ‘m beantwoorden! Natuurlijk niet, Vroege Vogels is tenslotte onderdeel van de PvdA propagandamachine: de VARA!!! Opvallend trouwens, dat ik niets over deze moties hoorde op de radio (Radio1 en BNR), afgelopen dindag………

Zie ook mijn bericht van eerder deze week, over een VARA reportage inzake sportvissen, u weet wel, volwassenen, die er een behagen in scheppen, zo groot mogelijke vissen uit het water te martelen.

Bron: Partij voor de Dieren.

Muzikaal recept voor eindelijk eens een goed kabinet en als waarschuwing tegen het fascisme in Europa

Meer plezier in je leven met de geneeskrachtige recepten van blogdokter en muziekdruïde P. Pisser! Bovendien bereik je na een aantal sessies van de dokter een verruimd bewustzijn, mocht je dat nog niet hebben. Enig ‘nadeel’, of bijwerking zo je wil, is een doorgronding van hoe het geteisem, ondernemers en politici, onze aarde in hoog tempo naar de kloten helpt, ondernemers die de politiek in hun macht hebben, politiek die daardoor allesbehalve slachtoffer is, maar collaborateur, die ‘netjes’ zorgt dat het ondernemersgeteisem ongestoord, met bescherming van diverse overheden, zijn gang kan gaan……. Gelukkig hoef je daar allesbehalve depressief van te worden, er zijn genoeg tegenkrachten bezig, tegenkrachten die alle steun kunnen gebruiken in hun verzet, dus wat let je en sluit je aan!!!

De dokter was allesbehalve in goede stemming en met zware orgelklanken uit zijn pijporgelfiets arriveerde hij bij mijn deur. Al snel bleek de oorzaak van zijn ongenoegen: PvdA slaapbol Asscher, die durfde te zeggen, dat Nederland, of de politiek allesbehalve racistisch zijn, hoewel heel boos op deze flapdrol, moest hij onbedaarlijk lachen, waarna hij een citaat van Asscher aanhaalde, waarmee deze onmiddellijk zijn eigen verdediging naar de prullenbak verwees: “Je moet terechte kritiek op migratie, niet verwarren met racisme…’ Inderdaad wat een enorme domme lul, hoe krijgt de hufter het uit z’n strot?!

Het recept: om te beginnen: Musorgsky (net als bij Putin prefereer ik de ‘u’ in de naam, als ‘oe’ klank, een combinatie die volgens mij niet bestaat in de Russische taal.) met Pictures at an Exhibition’ en ‘A Night on the bare mountain Khovanshina’, zoek maar een orkest, die van de dr. is van het Sofia Filharmonisch Orkest met Ivan Marinov als dirigent, prachtig!!! Niet zo aansluitend: Stevie Be Zet met ‘Archaic Modulation’, geweldige elektronica met psychedelisch, hypnotiserende werking, grohohóóóóts!!!Nog zo één: The Future Sound Of London en ‘Papua New Guinea’, 8 remixes van dit nummer, maar dat zou je amper zeggen, wat nog verder te zeggen, dan jezus wat een sterk medicijn!!! Vervolgens het on-Nederlands mooie OB 1, een album met dezelfde titel en bij mijn weten het enige werk van deze mensen, althans onder deze naam, een lange trip, genieten mensen!!!

We vervolgen onze reis met Herbie Hancock, met één van zijn mooiste albums: ‘Dis Is Da Drum’, psychedelische rockfunkin’jazz (met een pittige Afrikaanse saus) van de bovenste plank en daar nog een plankje boven!!!! Nog meer da drum? John Hassel and Bluescreen met hun album ‘Dressing For Pleasure’, wahnsinnhafterchristusvomholz!!!!!!

Dat was het voor deze sessie, de volgende komt ongetwijfeld later!

Veel plezier!

                                            BRAP!

 

Het BNR pesentatieschaap gistermiddag rond 17.10 u.: Opstelten is natuurlijk wel een ongelofelijke ‘crimefighter…..’ ha! ha! ha! Ja, in de zin, dat hij allesbehalve een crimefighter is, hij is een lobbyist van de georganiseerde misdaad en dit is daarmee een veel betere omschrijving! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!