CBS goochelt ons alweer uit de recessie, volksverlakkerij van de bovenste plank!

Vanmorgen was het weer eens hosanna op de radio, het CBS stelt dat Nederland uit de recessie is, omdat de cijfers ten opzichte van het vorige kwartaal 0,1% ‘zijn gestegen’. Terwijl dit cijfer ten opzichte van hetzelfde kwartaal vorig jaar, 0,6% lager is….. vat u het nog? Je zou toch denken, dat je pas uit de recessie bent, als de cijfers, boven die van het begin van de recessie uitstijgen!!! Kortom we worden weer belazerd, dat blijkt o.a. ook uit de werkloosheidscijfers, het laatste kwartaal is die met 46.000 extra werklozen gestegen, dat zijn er meer dan 15.000 per maand!!!!

PvdA grootgraaier, met een tiental extra petten, Vermeend, poetste in GMN (na 9.30 u.) de CBS cijfers nog even op, maar dat het niet optimaal is, ligt volgens Vermeend aan de wereldeconomie…….. ha! ha! ha! ha! Of de groei aan het kabinetsbeleid ligt, durfde hij niet te zeggen, hoewel hij even later (terecht) stelde, dat hij een extra overheidsinvestering in de economie wil, van maar liefst 10 miljard, dat is toch echt iets anders, dan het desastreuze afbraakbeleid van Rutte 2, dat niet 10 miljard extra investeert, maar 6 miljard bezuinigd, een verschil van 14 miljard!!!! Bovendien zet deze uitspraak, het extra investeren in de economie, haaks op zijn eerdere uitlating over de invloed van de wereldeconomie, immers bezuinigen, i.p.v. investeren helpt de economie nog verder in het slop, wat de wereldeconomie ook doet……..

De pensioenplannen van het kabinet zijn goed volgens Vermeend, ach maakt ‘t uit, dat de overheid alweer een grote greep doet uit de gespaarde pensioengelden (met het verplichten van de pensioenfondsen, te investeren in de, nog steeds, zwaar overspannen koophuizenmarkt). Daarnaast wordt de pensioenopbouw i.p.v. vergroot, aangezien de dekking vaak genoeg te wensen overlaat, juist verkleind, zodat we over een paar jaar nog harder kunnen schelden op ‘die asociale ouderen, die onze pensioenen opvreten….’ Waarom wil Rutte 2 dat? Welnu: om de burgers een sigaar uit eigen doos te presenteren, in de hoop, dat die burgers wat meer uit gaan geven, daar ze minder hoeven af te dragen voor hun pensioen………

Vermeend is godbetert hoogleraar……….

Ook de tussen zijn zinnen door burlende PvdA minister van Financiën, de zwaar disfunctionerend Dijsselbloem, was ‘voorzichtig positief’, tussen het burlen door………..

Le Pen en Wilders, een theekransje met een zware fascistoïde bijsmaak

De valswitte Venlose PVV aarsmade Wilders, had gisteren hoog bezoek uit Frankrijk, de fascistenleider van het Front National, Marine Le Pen. Volgens ‘onze’ haatprofeet Wilders, heeft marine Le Pen het gedachtegoed van haar vader niet overgenomen…….. Wilders vond het gedachtegoed van pa Le Pen verwerpelijk, maar zo zei hij, daar is in het ‘huidige’ Front National niets meer van te merken….. Zorgvuldig vermeed het Limburgse valswitte onderkruiper het woord ‘antisemitisme’, evenals het Franse varken Le Pen (excuus aan de vierpotigen, die vergeleken met Le Pen en Wilders edele dieren zijn), die op de site van Front National vooral spreekt van fiscaal onrecht, waarmee ze bedoelt het pakken van de topinkomens, door de Franse overheid, ook zo leuk voor de kiezers van Wilders, waaronder een grote groep, die in armoede leven……..
Wilders liet weten, dat het gaat om de bevrijding van het monster uit Brussel…….. ha! ha! ha! ha! ha!
Dat zou dan op pa Le Pen kunnen slaan, deze antisemitische schoft zit voor het Front National in het EU parlement!!! Wilders zoekt samenwerking met andere fascistische partijen in de EU, dan zeggen, dat jij en dochter Le Pen, niets moeten hebben van pa Le Pen, terwijl deze nb in het EU parlement zit, is wel héééééél erg ongeloofwaardig, of simpeler gezegd, dit was weer een staaltje pure volksverlakkerij!!!!!!!!!!!

Le Pen en Wilders, een theekransje met een zware fascistoïde bijsmaak

De valswitte Venlose PVV aarsmade Wilders, had gisteren hoog bezoek uit Frankrijk, de fascistenleider van het Front National, Marine Le Pen. Volgens ‘onze’ haatprofeet Wilders, heeft marine Le Pen het gedachtegoed van haar vader niet overgenomen…….. Wilders vond het gedachtegoed van pa Le Pen verwerpelijk, maar zo zei hij, daar is in het ‘huidige’ Front National niets meer van te merken….. Zorgvuldig vermeed het Limburgse valswitte onderkruiper het woord ‘antisemitisme’, evenals het Franse varken Le Pen (excuus aan de vierpotigen, die vergeleken met Le Pen en Wilders edele dieren zijn), die op de site van Front National vooral spreekt van fiscaal onrecht, waarmee ze bedoelt het pakken van de topinkomens, door de Franse overheid, ook zo leuk voor de kiezers van Wilders, waaronder een grote groep, die in armoede leven……..

Wilders liet weten, dat het gaat om de bevrijding van het monster uit Brussel…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Dat zou dan op pa Le Pen kunnen slaan, deze antisemitische schoft zit voor het Front National in het EU parlement!!! Wilders zoekt samenwerking met andere fascistische partijen in de EU, dan zeggen, dat jij en dochter Le Pen, niets moeten hebben van pa Le Pen, terwijl deze nb in het EU parlement zit, is wel héééééél erg ongeloofwaardig, of simpeler gezegd, dit was weer een staaltje pure volksverlakkerij!!!!!!!!!!!

Nieuwsuur maakte de balans op

Nieuwsuur maakte gisteravond de balans op van Rutte 2, ‘de balans van een rammelend, maar nog steeds functionerend bestel’, zo lepelde de wenkbrauw presentatrice op….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Of is de economie naar de kloten helpen, waardoor de ellende zich steeds verder verdiept en een groot deel van de bevolking al volkomen is uitgekleed, of dat langzamerhand wordt, hetzelfde als een functionerend bestel?

Ach ja, als de dood, dat er nog meer op de publieke omroepen wordt bezuinigd, zorgt er voor, dat de deze omroepen een afbraakkabinet, dat zo rot als een mispel is, voorziet van een zelfgebreid jasje met rode konen……. Of: ‘wiens brood men eet, diens woord men spreekt’, dat geldt, zoals Nieuwsuur ten overvloede nog eens bewees, dus ook voor de ‘volkomen onafhankelijke’ NOS/NTR…….

Paul Römer is naast ‘onafhankelijk’ kontenlikker van Rutte, ook nog een ‘volwassen’ zwarte piet fanaat

De directeur van de onafhankelijke omroep NTR, nitwit Paul Römer, liet onlangs weten, dat sinterklaas gewoon gevierd moet worden, inclusief een witte sinterklaas met baard en een zwarte piet en dat moet de komende 100 jaar zo blijven aldus de vervelende hufter (van de totaal niet onafhankelijke NTR, daarvoor hoef je maar 2 uitzendingen, van het programma Lijn1, met de neoliberale kwijlsprekende, huppellul Jeroen Wielaert, te horen). Eerder dit jaar bewees Römer dat zelf ook al eens, door zijn commentaar op het kleuterinterview met Rutte. Paul Römer, directeur van de onafhankelijke omroep, voor alle Nederlanders, ook Nederlanders met een kleur……. Ach ja, wiens brood men eet, diens……..

Overigens meende de bouwmaffialobbyist Koos Postema*, in zijn suffe column bij GMN, te moeten zeggen, dat ook hij als ouwe lul achter zwarte piet staat, jezus wat een infantiele zak!!!

*Postema kon zijn serie in GMN, eerder dit jaar, over het Feyenoord stadion niet afmaken, nadat hij onomwonden had gezegd, dat er nu toch echt een nieuw stadion moest komen, waarmee hij zo ongeveer de enige Feyenoord ‘fan’ was, die dat uit z’n strot kon krijgen, laat zich raden, waarom de serie niet werd afgemaakt…………

Paul Römer is naast ‘onafhankelijk’ kontenlikker van Rutte, ook nog een ‘volwassen’ zwarte piet fanaat

De directeur van de onafhankelijke omroep NTR, nitwit Paul Römer, liet onlangs weten, dat sinterklaas gewoon gevierd moet worden, inclusief een witte sinterklaas met baard en een zwarte piet en dat moet de komende 100 jaar zo blijven aldus de vervelende hufter (van de totaal niet onafhankelijke NTR, daarvoor hoef je maar 2 uitzendingen, van het programma Lijn1, met de neoliberale kwijlsprekende, huppellul Jeroen Wielaert, te horen). Eerder dit jaar bewees Römer dat zelf ook al eens, door zijn commentaar op het kleuterinterview met Rutte. Paul Römer, directeur van de onafhankelijke omroep, voor alle Nederlanders, ook Nederlanders met een kleur……. Ach ja, wiens brood men eet, diens……..

Overigens meende de bouwmaffialobbyist Koos Postema*, in zijn suffe column bij GMN, te moeten zeggen, dat ook hij als ouwe lul achter zwarte piet staat, jezus wat een infantiele zak!!!

*Postema kon zijn serie in GMN, eerder dit jaar, over het Feyenoord stadion niet afmaken, nadat hij onomwonden had gezegd, dat er nu toch echt een nieuw stadion moest komen, waarmee hij zo ongeveer de enige Feyenoord ‘fan’ was, die dat uit z’n strot kon krijgen, laat zich raden, waarom de serie niet werd afgemaakt…………

De Filipijnen: een groot tekort aan vliegend transport voor de zwaarst getroffen gebieden, intussen laat een heel leger aan journalisten zich rondvliegen van, naar en over die gebieden………

De Filipijnen: een groot tekort aan vliegend transport voor de zwaarst getroffen gebieden, intussen laat een heel leger aan journalisten zich rondvliegen van, naar en over die gebieden………

Muzikaal recept tegen levende schandpalen en voor het verwijderen van Klijnsma en Potters uit de politiek, vanwege haatzaaierij tegen een grote minderheid!!!

Volg de sessie van blogdokter P. Pisser, het enige dat je hoeft te doen, is zijn muzikale geneeskrachtige recepten volledig aan te horen, lijkt me geen probleem, die ouwe knar heeft een geweldige muzieksmaak en een redelijke kennis van wat er sinds de vijftiger jaren van de vorige eeuw is uitgebracht. Voel je je niet thuis op deze aarde en ben je depressief van deze hele belachelijke prestatiemaatschappij, waar het enige geluk bestaat uit, het met vaak stompzinnig en/of afstompend werk,zo veel mogelijk bezittingen te vergaren, waarna je dood mag gaan. Een aarde waar dieren behandeld worden, als gevoelloze producten uit de eerste beste fabriek, een aarde waarin ze groot- en doodgemarteld worden. Een wereld waar het milieu en de luchtkwaliteit, ondergeschikt zijn aan datzelfde vervloekte geld. Met de recepten van de dokter, leer je deze wereld te doorgronden en weet je na een aantal sessies, dat je niet meer kan wachten en actie moet ondernemen, waar je niet bang voor hoeft te zijn, er zijn massa’s mensen, die je voor zijn gegaan en die in verzet zijn gekomen en dat blijven doen!

De dokter was vandaag in stemmig pimpelpaars gekleed, veer op z’n hoed en een ‘geestverwarmende’ bak herrie uit z’n pijporgelfiets persend, kwam de dokter tot stilstand voor m’n deur, rond z’n ‘blauwe’ ogen hebben intussen (na eerst alleen donkerblauw te zijn geweest), na het pak rammel, dat hij vorige week kreeg, alle kleuren van de regenboog. Hij vertelde me, dat hij bezig is, om bij politici thuis, overal in het land, microfoontjes te laten plaatsen, ik zal ze leren, het afluisteren van de AIVD en de NSA te bagatelliseren………
Nummer 1 deze vandaagdag: Adam Rudolph’s Moving Pictures met ‘Dream Garden’, een waanzinnig mooi psychedelisch crossworldjazz album met hypnotiserende ritmes en andere geluidskunsten, pwachjtichj!!!! Vervolgens Soft Machine met hun eerste 2 albums, blijft modvergeten magisch mooi mensen! Nu komt’ie wel met een rare bokkesprong (hoewel?), als eerbetoon voor Brian Jones, zo schreef de dr. er in zijn hanenpoten bij: ‘Their Satanic Majesties Request’, wat mij betreft één van de mooiste albums van The Stones en inderdaad, kan best na of voor The Softmachine, psychedeligoed!!! Tied veur Can, de legendarische psychedelische Duitse rockjazz (ja in deze volgorde!) band met ‘Monster Movies’, ook al 60er jaren werk, godverdegodver wat is dit sterk!! Terug naar de droomtuin met zachte machines: Between en ‘Silence Beyond Time’, allemachtig mensen, woorden schieten tekort, luisteren dus!!!! Perfect aansluitend op het laatste nummer van Between, het album U.F.Orb van….. varrassing: The Orb! een ware trip in een trip, schitterend!!!!
Dat was het voor deze daagdag, tot één van de volgende en veel plezier!

BRAP!