Muzikaal recept tegen levende schandpalen en voor het verwijderen van Klijnsma en Potters uit de politiek, vanwege haatzaaierij tegen een grote minderheid!!!

Volg de sessie van blogdokter P. Pisser, het enige dat je hoeft te doen, is zijn muzikale geneeskrachtige recepten volledig aan te horen, lijkt me geen probleem, die ouwe knar heeft een geweldige muzieksmaak en een redelijke kennis van wat er sinds de vijftiger jaren van de vorige eeuw is uitgebracht. Voel je je niet thuis op deze aarde en ben je depressief van deze hele belachelijke prestatiemaatschappij, waar het enige geluk bestaat uit, het met vaak stompzinnig en/of afstompend werk,zo veel mogelijk bezittingen te vergaren, waarna je dood mag gaan. Een aarde waar dieren behandeld worden, als gevoelloze producten uit de eerste beste fabriek, een aarde waarin ze groot- en doodgemarteld worden. Een wereld waar het milieu en de luchtkwaliteit, ondergeschikt zijn aan datzelfde vervloekte geld. Met de recepten van de dokter, leer je deze wereld te doorgronden en weet je na een aantal sessies, dat je niet meer kan wachten en actie moet ondernemen, waar je niet bang voor hoeft te zijn, er zijn massa’s mensen, die je voor zijn gegaan en die in verzet zijn gekomen en dat blijven doen!

De dokter was vandaag in stemmig pimpelpaars gekleed, veer op z’n hoed en een ‘geestverwarmende’ bak herrie uit z’n pijporgelfiets persend, kwam de dokter tot stilstand voor m’n deur, rond z’n ‘blauwe’ ogen hebben intussen (na eerst alleen donkerblauw te zijn geweest), na het pak rammel, dat hij vorige week kreeg, alle kleuren van de regenboog. Hij vertelde me, dat hij bezig is, om bij politici thuis, overal in het land, microfoontjes te laten plaatsen, ik zal ze leren, het afluisteren van de AIVD en de NSA te bagatelliseren………

Nummer 1 deze vandaagdag: Adam Rudolph’s Moving Pictures met ‘Dream Garden’, een waanzinnig mooi psychedelisch crossworldjazz album met hypnotiserende ritmes en andere geluidskunsten, pwachjtichj!!!! Vervolgens Soft Machine met hun eerste 2 albums, blijft modvergeten magisch mooi mensen! Nu komt’ie wel met een rare bokkesprong (hoewel?), als eerbetoon voor Brian Jones, zo schreef de dr. er in zijn hanenpoten bij: ‘Their Satanic Majesties Request’, wat mij betreft één van de mooiste albums van The Stones en inderdaad, kan best na of voor The Softmachine, psychedeligoed!!! Tied veur Can, de legendarische psychedelische Duitse rockjazz (ja in deze volgorde!) band met ‘Monster Movies’, ook al 60er jaren werk, godverdegodver wat is dit sterk!! Terug naar de droomtuin met zachte machines: Between en ‘Silence Beyond Time’, allemachtig mensen, woorden schieten tekort, luisteren dus!!!! Perfect aansluitend op het laatste nummer van Between, het album U.F.Orb van….. varrassing: The Orb! een ware trip in een trip, schitterend!!!!

Dat was het voor deze daagdag, tot één van de volgende en veel plezier!

BRAP!

Opiumproductie groter dan ooit in Afghanistan

De VN maakte bekend, dat de huidige productie van ruwe opium in Afghanistan groter is dan ooit….. Echt een succes hè die oorlog daar, een ongelofelijk aantal burgerdoden (inclusief een groot aantal kinderen), de Taliban sterker dan ooit, als ‘bijkomende schade’ is Pakistan intussen praktisch in een burgeroorlog verwikkeld en als klap op de vuurpijl, nu dus de constatering, dat de opiumproductie op een absoluut record staat…… Toen Afghanistan door de VS en de rest van het westen werd aangevallen, lag de opiumproductie zo ongeveer op z’n reet, de Taliban verbood de teelt van papavers. De VN vreest dat na het verdwijnen van de westerse troepen, de productie nog meer zal toenemen, en dat ook regeringsfunctionarissen, naast ‘warlords’ hun graantje zullen meepikken…… ha! ha! ha! ha! Dat doen ze nu al, zelfs Karzai verdient aan de opiumproductie!!!!

Wel een beetje vreemd, die toevoeging van de VN, immers als het westen weg is uit Afghanistan, zal de Taliban weer aan de macht komen en zal de papaverproductie weer verboden worden…..

Overigens heeft Nederland een ‘flinke club’ analfabetische agenten opgeleid, à een half miljoen euro per persoon, die kunnen straks mooi als religieuze politie van de Taliban optreden en ‘stenigingen in goede banen leiden………’

Klijnsma en Potters gaan ‘werkschuw tuig’ aanpakken

De ‘hartstikke’ belachelijke PvdA rollatorslet Klijnsma, liet gisteren weten, dat zij gemeenten gaat dwingen, van hun bijstandsgerechtigden, een tegenprestatie te eisen. Komt dat even goed uit voor de ‘vrijwillige participatiemaatschappij’, hoezo geen dwang?

Zojuist in Standpunt NL, VVD knuppellul Sjoerd Potters, deze verdedigde de eis van de zwaar disfunctionerend staatssecretaris Klijnsma. ‘Bijstandstrekkers’ moeten netwerken, dat betekent vrijwilligerswerk doen in je buurt bijvoorbeeld. Deze ‘bijstandstrekkers’ kunnen dus netwerken in hun buurt, door ouderen verplicht vrijwillig te helpen……. ha! ha! ha! ha! ha! Volgens Potters is het asociaal om op je bank te zitten, terwijl je buurman werkt…….

Hé Potters en Klijnsma, wie heeft ervoor gezorgd, dat mensen werkloos zijn geworden en nu in de bijstand zitten? Juist, dat zijn jullie zelf, met het zwaar ondermaatse beleid, dat Rutte 2 aflevert (na de desastreuze jaren met Balkenende en Rutte 1), sterker, je kan zelfs niet van ondermaats presteren spreken, er wordt niet één prestatie neergezet, tenzij je de economie naar de kloten helpt, ziet als prestatie!!!

Daarnaast: er zijn meer dan 1 miljoen werklozen (de echte cijfers) en nog geen 100.000 vacatures, het is dan ook duidelijk, dat de bijstandsgerechtigden en ‘gewone’ werklozen ingezet gaan worden, om regulier werk over te nemen, van mensen die nu nog een baan hebben, zoals nu al in veel grote steden het geval is………

Bijstandsgerechtigden zijn vaak zo radeloos, dat ze tekeer gaan tegen de ambtenaar die hen zou moeten begeleiden naar werk, dat er niet eens is. Dat wordt al gezien als geweld, waar sancties op staan, mensen die psychotisch zijn geworden van al het gekloot van Rutte 2 en een ambtenaar aanraken, zijn meteen 3 maanden lang hun uitkering kwijt. Dat moeten ze dan maar thuis uitleggen, aldus de smerige hufter Potters.

Ja en waar moet zo’n gezin dan naartoe, de straat op? Dit gaat ons nog veel meer belastinggeld kosten, mensen hebben nu eenmaal het grondrecht op een dak boven hun hoofd en dat is maar goed ook!!! Erger is, dat deze mensen in een psychose worden gedreven, door het geteisem van Rutte 2!!! Bovendien, als je iemand slaat, is daar gewoon de politie om aangifte te doen, of heeft de uitkeringsinstantie politiebevoegdheden gekregen? Belachelijk!!!!!

Hetzelfde geteisem van Rutte 2, vindt ook, dat zij mensen kunnen aanspreken op hun uiterlijk, dus slordig gekleed, hup een strafkorting, of helemaal geen uitkering, terwijl het echte hedendaagse boevenpak, een ‘keurig’ driedelig pak met stropdas is!!! Zie wat dat betreft ook mijn eerdere bericht van deze woensdag.

Hennis-Plasschaert ronselt weer volop

VVD stoephoer Hennis-Plasschaert, u weet wel de volksvertegenwoordiger, die de burgers zou moeten dienen, maar die diezelfde burgers, die rond luchtmachtbases wonen, toebeet over geluidsoverlast, dat het geluid, van de nu al mislukte JSF*, die geen jager nog bommenwerper is, ‘the sound of freedom‘ is, deze H.-P. mocht vanmorgen in het Radio1 journaal volop propaganda maken voor zichzelf en haar ministerie. Wat ingestudeerde kritische vragen en een screening van inbellers, zodat er niet plotsklaps onvoorbereide vragen aan bod kwamen.

Het takkewijf H.-P. vond het een ‘foutje’, dat het werven (ronselen) van defensiepersoneel werd gestopt. Nu wordt er weer volop geronseld, ondanks dat er personeel wordt ontslagen. Duur personeel eruit en goedkoop weer aangenomen, ordinaire uitbuiting, daar komt het op neer……

U zult het mij niet kwalijk nemen, dat ik maar bijzonder kort, naar deze helleveeg heb geluisterd, projectiel kotsend, onder de rode vlekken, heb ik een ander station opgezet.

*De JSF maakt nog veel meer herrie, dan de nu al ‘bepaald niet stille’ F16. 

VVD Amsterdam wil schandpaal werkstraffen en laat de grote misdadigers lopen

VVD’er Robert Flos werkt al vast aan de gemeenteraadsverkiezingen van volgens jaar, daarom leek het deze hufter wel een goed idee, een oud bruin voorstel, dat eerder werd afgewezen, uit de prullenbak te trekken. Welk bruin voorstel? Mensen met taakstraffen hesjes te laten dragen, tijdens de uitvoering van hun taakstraf, met de tekst: ‘Ik werk voor Nederland’. Dit alles om draagvlak te creëren voor taakstraffen

De VVD was altijd tegen taakstraffen, maar nu het maffia lobbystel Teeven en Opstelten, heeft besloten gevangenissen te sluiten en hun mening t.a.v. taakstraffen bij te stellen NU omarmt dit wanpresterend stel, deze straffen wel, daarom wil Flos laten zien, dat de VVD eigenlijk nog steeds tegen is en voor keiharde aanpak is. Daarom moeten de veroordeelden als schandpaal rondlopen.

Flos kan zich beter druk maken om de heersende klassenjustitie. Kleine fraudeurs worden keihard aangepakt, terwijl de grote fraudeurs, die de maatschappij grote schade toebrengen, keer op keer wegkomen met taakstraffen en totaal belachelijke boetes, als er al geen schikking wordt getroffen met het OM. Neem de schikking die het OM trof met de Rabobank, een grof schandaal, dat daar niet strafrechtelijk wordt vervolgd, de uitgezakte VVD pad Opstelten, tekende deze schikking wel bijzonder rap.

Om over de clementie die de VVD heeft met zwartspaarders maar te zwijgen, keer op keer wordt de inkeerregeling verlengd, door VVD onderknuppel Weekers, zodat het rijke tuig (alweer een groot deel van de achterban van de VVD), niet eens een boete hoeft te betalen, de Nederlandse staat loopt daardoor naar schatting 20 miljard per jaar aan inkomsten mis. Voor bedrijven is dat bedrag zelfs 30 miljard!!!! Met die bedragen, waren de meer dan asociale, onbeschofte bezuinigingen niet eens nodig geweest!

Hé Flos, de hoogste tijd voor echte schandpalen, één week gevangenisstraf? Dat is genoeg voor 1 kilo rotte tomaten! Bespaar je toch mooi op gevangenisstraffen, ja toch? Het is Flos waarschijnlijk ontgaan, maar we leven in 2013, niet in 1650 of 1880!!!

VVD Amsterdam wil schandpaal werkstraffen en laat de grote misdadigers lopen

VVD’er Robert Flos werkt al vast aan de gemeenteraadsverkiezingen van volgens jaar, daarom leek het deze hufter wel een goed idee, een oud bruin voorstel, dat eerder werd afgewezen, uit de prullenbak te trekken. Welk bruin voorstel? Mensen met taakstraffen hesjes te laten dragen, tijdens de uitvoering van hun taakstraf, met de tekst: ‘Ik werk voor Nederland’. Dit alles om draagvlak te creëren voor taakstraffen

De VVD was altijd tegen taakstraffen, maar nu het maffia lobbystel Teeven en Opstelten, heeft besloten gevangenissen te sluiten en hun mening t.a.v. taakstraffen bij te stellen NU omarmt dit wanpresterend stel, deze straffen wel, daarom wil Flos laten zien, dat de VVD eigenlijk nog steeds tegen is en voor keiharde aanpak is. Daarom moeten de veroordeelden als schandpaal rondlopen.

Flos kan zich beter druk maken om de heersende klassenjustitie. Kleine fraudeurs worden keihard aangepakt, terwijl de grote fraudeurs, die de maatschappij grote schade toebrengen, keer op keer wegkomen met taakstraffen en totaal belachelijke boetes, als er al geen schikking wordt getroffen met het OM. Neem de schikking die het OM trof met de Rabobank, een grof schandaal, dat daar niet strafrechtelijk wordt vervolgd, de uitgezakte VVD pad Opstelten, tekende deze schikking wel bijzonder rap.

Om over de clementie die de VVD heeft met zwartspaarders maar te zwijgen, keer op keer wordt de inkeerregeling verlengd, door VVD onderknuppel Weekers, zodat het rijke tuig (alweer een groot deel van de achterban van de VVD), niet eens een boete hoeft te betalen, de Nederlandse staat loopt daardoor naar schatting 20 miljard per jaar aan inkomsten mis. Voor bedrijven is dat bedrag zelfs 30 miljard!!!! Met die bedragen, waren de meer dan asociale, onbeschofte bezuinigingen niet eens nodig geweest!

Hé Flos, de hoogste tijd voor echte schandpalen, één week
gevangenisstraf? Dat is genoeg voor 1 kilo rotte tomaten! Bespaar je
toch mooi op gevangenisstraffen, ja toch? Het is Flos waarschijnlijk
ontgaan, maar we leven in 2013, niet in 1650 of 1880!!!

Muzikaal recept voor een verbod op het martelen van dieren, per direct graag!

Met de recepten van blogdokter Pisser, ziet je wereld er na een paar sessies heel anders uit, niet meer de grote chaos, waar je je eerst walgend van afwendde, maar een chaos, waarin je duidelijk de machinaties van de machthebbers, ondernemers en de media kan ontdekken, waarna je door simpele analyse pas echt zal zien, hoe smerig voornoemde groepen bezig zijn. Alles in de zucht naar macht, geld en ‘groei’, waar alles en iedereen voor moet wijken. Je zal snel doorhebben, dat er velen als jij zijn, die niet alleen doorzien, hoe de wereld werkt, maar daar ook verandering in aan willen brengen. Doe mee aan de sessies, ze zijn gratis en hebben behalve het voornoemde, geen bijwerkingen.

Met ‘Telstar’ van de Tornadoes, keihard spelend, met de hoogste tonen piepend uit zijn pijporgelfiets persend, fietste de dokter vandaag mijn straat in. Nadat hij, stopte voor mijn voeten, zag ik de dokter, uit de hem meestal omhullende nevel, naar voren komen. Hij was voor de verandering weer eens helemaal in hippie kledij gestoken, al was het wel een winteruitvoering (hij is nogal kouwelijk, moet je weten), met een glimlach van oor tot oor, overhandigde mij het recept, sloeg mij op m’n schouder, zodat ik bijna door mijn knieën zakte, stapte op zijn pijporgelfiets en verdween even snel als hij gekomen was, weer uit mijn straat……. Ben benieuwd……

Voorgerecht: The Doors met hun eerste album, onnodig te zeggen, dat dit meesterlijk is, een ware klassieker, maar nu staat het er toch weer….. Honderd sterren wat mij betreft!!! De dr. vervolgt met Joy Division en ‘Unknown Pleasures’, alweer niet nodig…… en minstens zo klassiek intussen, prachtig!!! Door met Rausch en ‘The Indi(a) Collection’, psychedelische Duitse rock, van topkwaliteit!!! Met o.a. een ode aan The Velvet Underground, dus ook aan de onlangs overleden Lou Reed. Bauhaus verzorgt het volgende voorgerecht, met hun album ‘Volume Two 1979-1981’ een mooi compilatie album, waarop o.a. een paar ‘disco-uitvoeringen’ van twee covers: ‘Third Uncle’ en Ziggy Stardust’, die wat mij betreft beter zijn dan de originelen, luister maar!!!! Voorhoofdgerecht: Morphine met ‘Cure For Pain’, jezus wat een krachtig medicijn is dit, allemachtig!! Hoofdgerecht: Frank Tovey & The Pyros met zijn album ‘Worried Men In Second hand Suits’, prachtige psychedelische rock/bluesrock/jazz, één van zijn vele geweldige albums, al is hij een beetje in mineur op dit album, al is het meesterlijk , net als zijn teksten, een ondergewaardeerd genie!!!! Tijdens dit album ging de Hammond B2 bel van de dokter (die heeft deze orgelgek onlangs zelf gemaakt, de bedoeling is, dat de de drukknop van de bel in een fractie van een seconde, de stemming van deze persoon meet en daarop een fractie van een seconde later, een van de vele nummers begint te spelen, die daarvoor in een speciale harddisk zijn ondergebracht (die ouwe toverkol zegt wel, dat hij geen smartphones en computerss in zijn huis wil, maar ondertussen hangt zijn huis vol met de nieuwste elektronische snufjes, die hij overigens meestal zelf in elkaar knutselt. maar goed de bel sloeg duidelijk op tilt. Geen wonder, het bleek LBP in hoogsteigen persoon te zijn. Deze preste de dokter het album ‘Dub The Mighty Dragon’ van The Meteorites af te spelen, de dr. heeft een zwak voor onze hoog doorgeluchte, vandaar dat hij gehoor gaf aan de vraag, iets dat hij zelden doet. Verdomd het sloot nog best aan op Tovey ook, al is dit een album dat bol staat van de slapvette lol, prachtige elektrofunkin’dub’n bass, dit album doet mij altijd aan de onvolprezen Huilende Rappers denken, gurrrrooooots!!!

Dat was het voor deze sessie, laat je niet koeioneren en vooral veel plezier!

BRAF!                                                                                                                BRAP!

Fugro: boren naar schaliegas/olie kan zonder risico’s……. ha! ha! ha! ha!

Gisteren was de topman van Fugro (van het, zoals we nu allemaal weten, ‘uiterst betrouwbare bedrijf’) te gast bij BNR slijmkwijl van Liempt (na 9.30 u.). Daar hoorde ik deze topgraaier zeggen, dat het boren naar schaliegas, of olie, zonder enig risico kan worden uitgevoerd………. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Buiten, dat je deze uitspraak met een hele grote zak zout moet nemen, wat zou je anders verwachten, van een topgraaier, die een bedrijf waardeloos runt, een bedrijf dat aan boringen bakken geld verdient…..

Hij durfde zelfs te zeggen, dat ze morgen bij hem in de tuin kunnen boren naar schaliegas, is er iemand die een boortoren over heeft?

Nieuwsuur gelooft in economische regendansen

Het FD gelooft, dat ongefundeerde praatjes, net als regendansen, een positief effect zullen hebben op de rode cijfers in dit land: de economie uit het slop lullen en het einde van de recessie aankondigen. Gisteravond werd dit ‘geweldige nieuws’ door Nieuwsuur gebracht en dit ‘actualiteitenprogramma’ deed mee met de ‘posipraatjes’, door zelf te gaan peilen in het land…… ha! ha! ha! ha! ha!

Gelukkig had deze waardeloze regeringspropagandamachine (Nieuwsuur), een niet halleluja deskundige, die grote vraagtekens zette bij het FD verhaal. Al eindigde ook deze ‘deskundige’, met de gedachte dat het CBS ons uit de recessie zal toveren*, met een percentage tussen de nul en een half procent…….

Ja, ze komen er weer aan: de CBS cijfers, je hoeft er niet van op te kijken, als Dijsselbloem en Rutte het CBS onder druk hebben gezet, om met betere cijfers te komen, die 2 onbenullen zijn ook heilig overtuigd van het nut, dat regendansen teweeg brengt…….

*Het CBS heeft door andere manieren van rekenen en door bepaalde termen te veranderen, Nederland al eerder uit de recessie geluld, al was de vreugde van korte duur……..

Vandaar dat je rustig kan stellen, dat Nederland intussen al meer dan 4 jaar in een recessie zit.

Vroege Vogels omroep de VARA, maakt reclame voor het martelen van dieren!!!

Gistermorgen in DeGids.fm (Radio1 rond 11.10 u.), aandacht voor ‘sportvissen’, u weet wel, volwassenen, die het de normaalste zaak van de wereld vinden, vissen, met veel plezier te martelen. De ‘komische verslaggever’ Robert-Jan Booij maakte een verslag van het nieuwe martelen in deze ‘sport’, met geluid en lichtsignalen wordt aangegeven, dat het martelen kan beginnen.

Het is zo spannend om op karpers te vissen, die kunnen tenslotte heel groot worden, waardoor de marteling extra sensationeel wordt! Hier een uitspraak die te horen was in de ‘reportage’: ‘en dan, pang! zit die haak in de onderlip….’

Wedden dat Vroege Vogels hier geen aandacht aan besteedt? Het is eens te meer duidelijk, het ‘groene karakter’ van de VARA, de PvdA propagandamachine, is net zo’n grote leugen, als de leugen van diezelfde PvdA, dat zij het opnemen voor de zwaksten in de maatschappij, of alle andere verkiezingspraatjes van deze partij………