Voor dankzegging namens de Turkse belastingbetaler en mijn rekeningnummer, even contact opnemen via mijn e-mail adres.
Month: November 2013
About Month: November 2013
Van Gilse basterdsuiker is toegevoegd aan lijst van 1.200 beschermde Europese landbouwproducten, driewerf hoera!!! Alsof je een giftig artikel als tabak een beschermde status geeft………
Van Gilse basterdsuiker is toegevoegd aan lijst van 1.200 beschermde Europese landbouwproducten, driewerf hoera!!! Alsof je een giftig artikel als tabak een beschermde status geeft………
Reuver, sensatie op Radio1 en bij Pauw&Witteman
In de loop van donderdagmiddag werd duidelijk, dat een gestoorde hufter, zijn dochtertje van 3 heeft vermoord, waarna hij zichzelf het leven benam. De berichtgeving op Radio1 sprak van: ‘het doden van zijn dochter, waarna hij zelfmoord pleegde’, dubbel fout dus, zie het begin van dit bericht!! Wel werd telkens weer gemeld op BNR en Radio1, dat er twee schoten waren gehoord, nadat een arrestatieteam de woning binnenviel…… Als dat zo is, heeft de politie het e.e.a. uit te leggen…….
Dat de zwaar disfunctionerende VVD pad Opstelten, gisteren stelde (voordat er onderzoek, naar het handelen van de politie en dan m.n. het arrestatieteam, is uitgevoerd), dat de politie correct heeft gehandeld, lijkt me ‘enigszins’ voorbarig….
Dit bericht werd in eerste instantie gemaakt, na de Radio1 nieuwsuitzending van 13.00 u. donderdagmiddag. Er was toen niet veel bekend, en de verslaggevers zochten iets te doen, al eerder op de dag, werd een ooggetuigenverslag van de buurman, tot in het oneindige herhaald op de radio. Deze man had de moeder van het kind geholpen, toen zij ‘s morgens werd neergeschoten, deze man was in shock, dat was duidelijk te horen, geen reden om het niet te herhalen, zowel bij BNR als bij de NOS……….. In het Radio1 journaal later op de middag, sprak een verslaggeefster met leerlingen van een nabijgelegen school, die deze aandacht giechelend wel konden waarderen, maar ja, wie neemt die kinderen iets kwalijk, minutenlang dom geouwehoer, wat gezien de afloop bijzonder onsmakelijk was, gadverdamme!!!!!
Dat alles om zoveel mogelijk sensatie te kunnen brengen……..
Natuurlijk moesten de ouwe wijven Pauw&Witteman ‘s avonds dezelfde man in de uitzending hebben, terwijl die man onmiddellijk geestelijke hulp had moeten krijgen, i.p.v. hem voor een camera te zetten, met een microfoon onder z’n neus…… Met grote chocoladeletters op de achtergrond, was tijdens dit gesprek te zien, dat u als sensatiezoeker dit ‘geweldige onderwerp’ niet moest missen, gadverdamme!!!
Reuver, sensatie op Radio1 en bij Pauw&Witteman
In de loop van donderdagmiddag werd duidelijk, dat een gestoorde hufter, zijn dochtertje van 3 heeft vermoord, waarna hij zichzelf het leven benam. De berichtgeving op Radio1 sprak van: ‘het doden van zijn dochter, waarna hij zelfmoord pleegde’, dubbel fout dus, zie het begin van dit bericht!! Wel werd telkens weer gemeld op BNR en Radio1, dat er twee schoten waren gehoord, nadat een arrestatieteam de woning binnenviel…… Als dat zo is, heeft de politie het e.e.a. uit te leggen…….
Dat de zwaar disfunctionerende VVD pad Opstelten, gisteren stelde (voordat er onderzoek, naar het handelen van de politie en dan m.n. het arrestatieteam, is uitgevoerd), dat de politie correct heeft gehandeld, lijkt me ‘enigszins’ voorbarig….
Dit bericht werd in eerste instantie gemaakt, na de Radio1 nieuwsuitzending van 13.00 u. donderdagmiddag. Er was toen niet veel bekend, en de verslaggevers zochten iets te doen, al eerder op de dag, werd een ooggetuigenverslag van de buurman, tot in het oneindige herhaald op de radio. Deze man had de moeder van het kind geholpen, toen zij ‘s morgens werd neergeschoten, deze man was in shock, dat was duidelijk te horen, geen reden om het niet te herhalen, zowel bij BNR als bij de NOS……….. In het Radio1 journaal later op de middag, sprak een verslaggeefster met leerlingen van een nabijgelegen school, die deze aandacht giechelend wel konden waarderen, maar ja, wie neemt die kinderen iets kwalijk, minutenlang dom geouwehoer, wat gezien de afloop bijzonder onsmakelijk was, gadverdamme!!!!!
Dat alles om zoveel mogelijk sensatie te kunnen brengen……..
Natuurlijk moesten de ouwe wijven Pauw&Witteman ‘s avonds dezelfde man in de uitzending hebben, terwijl die man onmiddellijk geestelijke hulp had moeten krijgen, i.p.v. hem voor een camera te zetten, met een microfoon onder z’n neus…… Met grote chocoladeletters op de achtergrond, was tijdens dit gesprek te zien, dat u als sensatiezoeker dit ‘geweldige onderwerp’ niet moest missen, gadverdamme!!!
Pussy Riot lid Nadezjda Tolokonnikova ‘spoorloos’
Het lid van Pussy Riot, Nadezjda Tolokonnikova is nu al 3 weken zoek. Zij was in hongerstaking gegaan en wist een verslag over het strafkamp, naar buiten te laten smokkelen. In dat verslag vertelde zij, dat gevangenen slavenarbeid moeten verrichten en bovendien mishandeld en misbruikt worden. Dat was het dictatoriale bewind van Putin tegen de haren in strijken (zacht gezegd), dus werd ze drie weken geleden op transport gesteld richting Siberië, sinds die tijd is niets meer van haar vernomen. Vanmorgen berichtte BBC World Service, over de zangeres van Pussy Riot. Volgens de BBC is zij nog steeds zoek, dit in tegenstelling tot een bericht in de Telegraaf van gisteren. De omstandigheden in de gevangenistreinen zijn erbarmelijk, zo worden 60 gevangenen in een ruimte met 12 bedden opgesloten………. Extra wrang is het feit, dat Nadezjda Tolokonnikova al een tijd in hongerstaking was, toen zij op transport werd gesteld, familie, partner en vrienden maken zich dan ook ernstig zorgen over haar gezondheid……… De Russische autoriteiten stellen, dat het een regel is, dat partners en familie, 10 dagen na aankomst van een gevangene, in een andere ‘gevangeniskolonie’, van de locatie op de hoogte worden gesteld…….
In datzelfde Rusland komt ons nationale waterhoofd W.A. en zijn pampakoningin vandaag aan, ‘voor een vriendschappelijk bezoek…’. Het is alsof je bij Hitler voor WOII op bezoek gaat. Rutte stelde dat W.A. niets over de ontvoering van Greenpeace medewerkers kan zeggen, tijdens zijn bezoek daar, hij staat boven de partijen, aldus de zwaar disfunctionerende VVD kleuterpremier. Intussen is W.A. koning van alle Nederlanders en moet zich als zodanig inzetten voor het welzijn van die burgers, daarnaast is het koningshuis grootaandeelhouder van Shell en dat bedrijf werkt samen met Gazprom, het bedrijf dat in het arctisch gebied bezig is met olie- en gaswinning, de zaak waar de gevangen Greenpeace leden tegen demonstreerden………
Wat nu: ‘boven de partijen…..’
Samsom de hemel in geprezen, hij leek ‘iets’ te veel op een smerige leugenaar en grote volksverlakker……….
PvdA schoft Samsom kreeg gisteravond bij Pauw&Witteman, een aantal veren in z’n leugenachtige reet gestoken, zo’n geweldige andere vent geworden, met zijn ‘eerlijke’ verhaal. Derk Stokmans, heeft een boek over de volksverlakker van het jaar 2012, Samsom geschreven, deze Stokmans is ‘politiek redacteur’ van NRC, u weet wel één van de leden van het blad, dat de neoliberale afbraakpolitiek van Rutte 2, over het algemeen, van harte ondersteunt, iets dat voor kort, heel ordinair, propaganda werd genoemd, maar tegenwoordig als ‘onafhankelijke journalistiek’ wordt neergezet….. Men liet bij P&W (die voluit als propaganda machine voor de PvdA en daarmee voor Rutte2 fungeren), een aantal archiefbeelden zien, waarin Samsom in het openbaar voor de camera zaken begint te benoemen, maar het vervolg werd niet getoond, anders had Nederland nog eens gezien, hoe deze klootzak de boel heeft besodemieterd, zijn kiezers heeft bedrogen en intussen Nederland nog een stuk verder de stront in heeft geholpen. Gelukkig liet de redactie één stuk wat langer zien, waarin Samsom veinsde boos te zijn, over de wil het ontslagrecht te verkrachten, iets dat hij nu zelf bij de burgers door de strot heeft geduwd….. Je moet hem niet zo letterlijk nemen, hij wil wel degelijk de beloofde zaken voor elkaar krijgen (waar hij eerst voor stond, maar die hij nu heeft afgezworen, AP), aldus Stokmans……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Samsom wordt door deze lul ook nog eens als een kwetsbare man neergezet, dat hoort men tenslotte graag in het land, de tranen stroomden al ‘welig’ over diverse dombowangen gisteravond, gadverdamme!!!!!!
Vieze propaganda en de goorste volksverlakkerij!!!
JSF, Hennis-Plasschaert: geluidsoverlast JSF is ‘the Sound of freedom…….’ ha! ha! ha! ha! ha!
VVD stoephoer Hennis-Plasschaert, liet tijdens het beschamende debat over de JSF eergisteren in de Kamer weten, dat de bewoners, rond de luchtmachtbasissen waar de JSF wordt gestationeerd, niet moeten zeuren over geluidsoverlast, het is, zoals de helleveeg zei: “the sound of freedom……” ha! ha! ha! Ja, lachen, ondanks dat het zo immens treurig is, dat een volksvertegenwoordiger het gore lef heeft, om burgers zo te kakken te zetten en te laten zien, dat zij werkelijk schijt heeft aan iedereen, die haar vieze reet niet likt, of commentaar heeft op haar besluiten en beleid. Lachen, omdat men een peperduur straalvliegtuigje heeft gekocht, dat allesbehalve de vrijheid kan verdedigen (mocht dat al nodig zijn): het moet minstens schitterend mooi weer zijn, niet teveel wind en niet tegen een vijand, die met de nieuwste Chinese of Russische straaljager (Sukhoi 35) vliegt, want die maken gehakt van het peperdure straalvliegtuigje, dat vanwege de testen en simulaties, volgens de modernste begrippen, geen jager en geen bommenwerper mag heten, simpel omdat het toestel niet snel genoeg kan rennen, klimmen of draaien. Bovendien hebben de Russen de stealth techniek (het onzichtbaar zijn voor de radar) van de JSF al gekraakt en zullen zij het straalvliegtuigje op de radar zien van hun nieuwste straaljager, een echte jager wel te verstaan. In simulaties heeft de JSF het al afgelegd tegen de nieuwste Chinese jager, bovendien hebben de Chinezen eerder dit jaar, door een computerinbraak, de blauwdrukken van het toestel al gestolen…….
Nee, met dat ‘geweldige toestel’ gaan we het laatste restje vrijheid verdedigen, dat de VVD en met name haar superdomme lobbystel, voor de georganiseerde misdaad, Teeven en Opstelten in stand houden……
In Standpunt NL gistermiddag, de voormalig bevelhebber van de luchtstrijdkrachten (dat herhaalde deze oud bevelhebber nog eens voluit in de uitzending, dat je ‘t maar weet!) en Lockheed Martin lobbyist Ben Droste, die het toestel de lucht in probeerde te prijzen, maar dat ging al net zo moeizaam, als het toestel zelf de lucht in krijgen…. ha! ha! ha! Hij vergeleek de koninklijke luchtmacht met het Concertgebouworkest (dacht ik, een orkest op zeker), dat ook een jubileum heeft, maar een goed gebouw nodig heeft en dat is het Concertgebouw, zo heeft de luchtmacht een capabele ‘jager’, de JSF nodig……. ha! ha! ha! Wat een vergelijking, het concertgebouw wordt niet om de 40 jaar gesloopt en opnieuw opgebouwd, maar gerenoveerd, precies wat we met de F16’s gaan doen, voor we ze verkopen, want versleten zijn ze nog lang niet! Bovendien klopt dat ‘jager’ niet, zie het eerste deel van dit bericht en een eerder bericht over Saskia Stuiveling, van de Rekenkamer. Een capabele ‘jager….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De loodzware onbenul Jurgen van den Berg, de presentator van het programma, beaamde dat Droste een goede vergelijking maakte, wat hij aan het eind van de uitzending nogmaals herhaalde, daar de oud bevelhebber zo ongeveer op het kookpunt zat, dit vanwege een paar deskundige inbellers, die de vloer aandweilden met dit klotetoestel…. ha! ha! ha! ha!
Het was voor de duizendste keer duidelijk, dat de presentator weer eens z’n huiswerk niet gedaan had, bovendien kan je grote vraagtekens zetten, bij de keus van een lobbyist voor Lockheed Martin, i.p.v. een (echt) onafhankelijke deskundige…… Over een inbeller, die de simulatie tussen de JSF en de Chinese jager noemde, stelde Droste, dat de ‘Amerikanen’ (de VS bedoelde hij) al in de 60er jaren op de maan stonden en de Chinezen dat in 2020 van plan zijn, dus dat zit wel goed……. ha! ha! ha! ha! ha! Nog een ‘bewijs’ van Droste, dat de JSF wel een ‘goed toestel moet zijn’: Japan en Israël kopen deze ‘straaljager’ ook, vooral dat Israel het onding koopt, zegt Droste genoeg……. ha! ha! ha! ha! Jezus wat een gek! Israël bestaat alleen doordat de VS het land door dik en dun steunt, met triljarden dollars intussen……
Wij hangen niet aan de VS, of worden door de VS gedicteerd, zei Droste, nadat een paar inbellers dit meldden, welnee, hoe kom je erbij?! Hé Droste, hoe zit het dan met ‘onze’ atoomtaak? De atoombommen die de VS hier heeft opgeslagen, mogen alleen onder een toestel uit de VS hangen, lul!!!! En ach, dat zelfs het Pentagon* en een fiks aantal echte deskundigen uit de VS, grote bezwaren en bedenkingen hebben bij de JSF, dat zal Droste aan z’n reet roesten…….
Een onderzoek waard: eens zien wat Droste (en alle andere JSF lobbyisten) aan ‘compensatie’ krijgt, of zal krijgen voor zijn Lockheed Martin lobby……… Want van de compensatie voor de Nederlandse industrie, komt geen kloten terecht, zoals een inbeller terecht opmerkte, dat was ook al zo bij de Starfighter en de F16, onderzoeken hebben aangetoond, dat Nederland amper 10% van de beloofde compensatieorders kreeg….
*Het Pentagon wil o.a een ontsnappingsclausule voor dat men daar een definitieve handtekening zet en dat is niet, omdat men het volste vertrouwen heeft, in het onding, dat per maand duurder wordt…..
JSF, Hennis-Plasschaert: geluidsoverlast JSF is ‘the Sound of freedom…….’ ha! ha! ha! ha! ha!
VVD stoephoer Hennis-Plasschaert, liet tijdens het beschamende debat over de JSF eergisteren in de Kamer weten, dat de bewoners, rond de luchtmachtbasissen waar de JSF wordt gestationeerd, niet moeten zeuren over geluidsoverlast, het is, zoals de helleveeg zei: “the sound of freedom……” ha! ha! ha! Ja, lachen, ondanks dat het zo immens treurig is, dat een volksvertegenwoordiger het gore lef heeft, om burgers zo te kakken te zetten en te laten zien, dat zij werkelijk schijt heeft aan iedereen, die haar vieze reet niet likt, of commentaar heeft op haar besluiten en beleid. Lachen, omdat men een peperduur straalvliegtuigje heeft gekocht, dat allesbehalve de vrijheid kan verdedigen (mocht dat al nodig zijn): het moet minstens schitterend mooi weer zijn, niet teveel wind en niet tegen een vijand, die met de nieuwste Chinese of Russische straaljager (Sukhoi 35) vliegt, want die maken gehakt van het peperdure straalvliegtuigje, dat vanwege de testen en simulaties, volgens de modernste begrippen, geen jager en geen bommenwerper mag heten, simpel omdat het toestel niet snel genoeg kan rennen, klimmen of draaien. Bovendien hebben de Russen de stealth techniek (het onzichtbaar zijn voor de radar) van de JSF al gekraakt en zullen zij het straalvliegtuigje op de radar zien van hun nieuwste straaljager, een echte jager wel te verstaan. In simulaties heeft de JSF het al afgelegd tegen de nieuwste Chinese jager, bovendien hebben de Chinezen eerder dit jaar, door een computerinbraak, de blauwdrukken van het toestel al gestolen…….
Nee, met dat ‘geweldige toestel’ gaan we het laatste restje vrijheid verdedigen, dat de VVD en met name haar superdomme lobbystel, voor de georganiseerde misdaad, Teeven en Opstelten in stand houden……
In Standpunt NL gistermiddag, de voormalig bevelhebber van de luchtstrijdkrachten (dat herhaalde deze oud bevelhebber nog eens voluit in de uitzending, dat je ‘t maar weet!) en Lockheed Martin lobbyist Ben Droste, die het toestel de lucht in probeerde te prijzen, maar dat ging al net zo moeizaam, als het toestel zelf de lucht in krijgen…. ha! ha! ha! Hij vergeleek de koninklijke luchtmacht met het Concertgebouworkest (dacht ik, een orkest op zeker), dat ook een jubileum heeft, maar een goed gebouw nodig heeft en dat is het Concertgebouw, zo heeft de luchtmacht een capabele ‘jager’, de JSF nodig……. ha! ha! ha! Wat een vergelijking, het concertgebouw wordt niet om de 40 jaar gesloopt en opnieuw opgebouwd, maar gerenoveerd, precies wat we met de F16’s gaan doen, voor we ze verkopen, want versleten zijn ze nog lang niet! Bovendien klopt dat ‘jager’ niet, zie het eerste deel van dit bericht en een eerder bericht over Saskia Stuiveling, van de Rekenkamer. Een capabele ‘jager….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De loodzware onbenul Jurgen van den Berg, de presentator van het programma, beaamde dat Droste een goede vergelijking maakte, wat hij aan het eind van de uitzending nogmaals herhaalde, daar de oud bevelhebber zo ongeveer op het kookpunt zat, dit vanwege een paar deskundige inbellers, die de vloer aandweilden met dit klotetoestel…. ha! ha! ha! ha!
Het was voor de duizendste keer duidelijk, dat de presentator weer eens z’n huiswerk niet gedaan had, bovendien kan je grote vraagtekens zetten, bij de keus van een lobbyist voor Lockheed Martin, i.p.v. een (echt) onafhankelijke deskundige…… Over een inbeller, die de simulatie tussen de JSF en de Chinese jager noemde, stelde Droste, dat de ‘Amerikanen’ (de VS bedoelde hij) al in de 60er jaren op de maan stonden en de Chinezen dat in 2020 van plan zijn, dus dat zit wel goed……. ha! ha! ha! ha! ha! Nog een ‘bewijs’ van Droste, dat de JSF wel een ‘goed toestel moet zijn’: Japan en Israël kopen deze ‘straaljager’ ook, vooral dat Israel het onding koopt, zegt Droste genoeg……. ha! ha! ha! ha! Jezus wat een gek! Israël bestaat alleen doordat de VS het land door dik en dun steunt, met triljarden dollars intussen……
Wij hangen niet aan de VS, of worden door de VS gedicteerd, zei Droste, nadat een paar inbellers dit meldden, welnee, hoe kom je erbij?! Hé Droste, hoe zit het dan met ‘onze’ atoomtaak? De atoombommen die de VS hier heeft opgeslagen, mogen alleen onder een toestel uit de VS hangen, lul!!!! En ach, dat zelfs het Pentagon* en een fiks aantal echte deskundigen uit de VS, grote bezwaren en bedenkingen hebben bij de JSF, dat zal Droste aan z’n reet roesten…….
Een onderzoek waard: eens zien wat Droste (en alle andere JSF lobbyisten) aan ‘compensatie’ krijgt, of zal krijgen voor zijn Lockheed Martin lobby……… Want van de compensatie voor de Nederlandse industrie, komt geen kloten terecht, zoals een inbeller terecht opmerkte, dat was ook al zo bij de Starfighter en de F16, onderzoeken hebben aangetoond, dat Nederland amper 10% van de beloofde compensatieorders kreeg….
*Het Pentagon wil o.a een ontsnappingsclausule voor dat men daar een definitieve handtekening zet en dat is niet, omdat men het volste vertrouwen heeft, in het onding, dat per maand duurder wordt…..
Muzikaal recept voor het in een megastal houden van lobbyisten voor de intensieve martel veehouderij, zoals hare VVD kwaadaardigheid Lodders
Hier je super geneeskrachtige recept van blogdokter en -druïde Pietje Pisser. Volg de sessies van de dokter, door nauwgezet zijn recepten te beluisteren (in de juiste volgorde en zo hard mogelijk, zonder je oren op te blazen, of je buren..). Verruim je geest met deze sessies, zie hoe rot de wereld is, zoek gelijkgestemden (die zijn er in overvloed) en verzet je tegen verdere afbraak, onmenselijk regeringsbeleid, het groot en doodmartelen van dieren in de intensieve veehouderij, of bonthandel en tenslotte het omzeep helpen van de wereld, alleen voor het vergroten van rijkdom van enkelen….
De dokter had weer eens haast vandaag, redelijk vriendelijk gaf hij het volgende recept af, waarna hij zei, dat hij vandaag nog wat ‘cadeaus’ moest afleveren, o.a. bij het oliedomme VVD bruine ballonnenstel Teeven en Opstelten. Als dat maar goed afloopt…..
Als eerste vandaag, deze dag dus, niet die van morgen, al mag je het bericht gerust gisteren gelezen hebben: Electric Light Orchestra met ‘Out Of The Blue’, het laatste nog eneigszins te pruimen album van deze band, jaren niet gedraaid,viel me echt alles mee, oké, veel zelfde trucs en geluid, maar het geheel overziend, is het toch nog iets meer dan een mooi tijdsdocument, je kan zelfs stellen, dat elektronica artiesten het e.e.a. hebben geleerd van deze band. Vervolgen we met Iggy Pop en zijn legendarische album ‘Lust For Life’, prachtig album, een echte klassieker. Pop heeft dit album gemaakt met de hulp van Bowie, nadat deze hem mede hielp af te kicken van de heroïne (dat laatste werd toentertijd verteld), ach trivialiteiten, een schitterend album. Maar let op! Blijf altijd van de heroïne af, één keer gebruiken kan al tot een verschrikkelijke verslaving leiden!!! Dan aansluitend Echo & The Bunnymen met hun (ook al legendarische) album ‘Heaven Up Here’, grootse band met psychedelische wave muziek, sterk! De band was trouwens een sensatie om te zien, wat een energie en virtuositeit!!! Trouwens wel de remix met mooie bonus! Nog ff wat lol met de mannen van Bauhaus, die onder de naam Tones On Tail vrolijke muziek maakten, hier een compilatiealbum met bijna alle nummers, onder de naam ‘Night Music’, echt mensen, waanzinnig goed en je krijgt zeker van het grootste deel, een berg energie, net als bij Pop en The Bunnymen!!!We blijven nog even in de 80er jaren, met de psychedelische alternatieve rock van grote klasse, gebracht door Shriekback en hun album ‘Oil and Gold’, waanzinnig goed mensen!!! Tot slot vandaag: Bosnian Rainbows, een psychedelische rockband van minstens Shriekback klasse, al is de muziek niet te vergelijken, dit is het eerste gelijknamige album uit 2013. De band bestaat o.a. uit 2 leden van The Mars Volta, dat helaas ter ziele is…….
Tot de volgende sessie en veel plezier
BRAP!