In het onvolprezen NCRV Mediaforum, waar louter brave, volgzame ‘journalisten’ te horen zijn, gaf Herman Meijer, de eindredacteur van Pauw&Witteman vanmiddag commentaar op het feit, dat men er gisteren toch voor koos Heleen Mees uit te nodigen voor P&W, ondanks dat men niet over haar ‘machinaties’ in de VS mocht spreken. Dat besloot de redactie, inclusief de oude wijven P&W, daar Mees anders nooit meer zou komen en Mees heeft vaak heel interessante dingen te melden, aldus Meijer……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Month: November 2013
About Month: November 2013
Helma Lodders is dierenactivisten spuugzat
Hare VVD kwaadaardigheid Lodders liet vanmorgen weer eens weten, dat dierenactivisten veel te ver gaan in ons land, daar durft ze zelfs Wakker Dier voor aan te wijzen. Lodders, u weet wel hetzelfde tyfuswijf, dat de EU natuurbeschermingsregels in 2010 veel te ver vond gaan, en een ‘meldlijn’ opende, 2010 de tijd dus, dat CDA paardenbeffer Bleker de natuur hier te grabbel gooide, na eerst zijn eigen zakken te hebben gevuld, met natuurbeschermingssubsidies………
Van het woord ‘plofkip’ krijgt Lodders al rode vlekken, die naam is vuil. Nederland voldoet ‘aan de hoogste eisen’ als het gaat om voedselveiligheid, dierenwelzijn en milieu…….. ha! ha! ha! ha! Dat moet je aan de mensen vertellen, die een familielid zijn verloren door het verorberen van rotzooi, of dat nu in vlees of zuivel zat. Of het feit dat dieren nog steeds veel te veel antibiotica krijgen. Of vertel het de ‘kippen’ die in een week of 6 worden groot en doodgemarteld. Of aan de omwonenden van ‘Q-koorts boerderijen’, die daaraan overleden (minstens 24 stuks), of die hun leven lang, deze ziekte onder de leden zullen houden (terwijl het kabinet Rutte 2 hen weigert een schadevergoeding te geven, ondanks de zeer kwalijke rol van de toenmalige ministers Verburg en Klink). Of de bewoners die bij verkeerd staande wind, dagenlang deuren en ramen gesloten moeten houden vanwege de stank van intensieve martelmegastallen, die in hun buurt zijn gevestigd.
Om over de schade voor het milieu door vleeseten nog maar te zwijgen (wat ik natuurlijk niet doe): -het kappen van oerwouden, voor het verbouwen van veevoer (dat vaak ook nog ten koste gaat, van de plaatselijke voedselvoorziening), -het vervoer van het veevoer hier naar toe, -het gesleep met dieren door Europa (vanwege het wegbezuinigen van inspecties, loopt daar vaak genoeg het bloed uit de vrachtwagens en bij aankomst is vaak 10% van de dieren gruwelijk overleden, heel diervriendelijk!), -de eerder genoemde stank waar omwonenden last hebben, geeft bovendien aan, dat er nog ontzettend veel ammoniak en andere troep in de lucht komt, enz enz…. Ach allemaal feiten, die Lodders gewoon buiten beschouwing laat……..
Dat wij de 2de voedselexporteur van de wereld zijn, vindt Lodders geweldig, alsof het normaal is, dat in dit kleine land jaarlijks 500 miljoen dieren worden gehouden…… (wat nu vol = vol?) De discussie moet gevoerd worden over feiten en ratio, niet over emoties aldus het VVD leeghoofd Lodders. Deze enorme hufter wil (nog) minder regels en de bedrijven moeten ongehinderd door kunnen groeien.
Het is duidelijk: Lodders lijdt duidelijk aan de gekkekoeienziekte en is een enorme plofkip, ik stel dan ook voor, om haar maar eens een paar jaar op te sluiten in een bomvolle megastal!
Jezus wat een kutwijf!!!!!!!
Helma Lodders is dierenactivisten spuugzat
Hare VVD kwaadaardigheid Lodders liet vanmorgen weer eens weten, dat dierenactivisten veel te ver gaan in ons land, daar durft ze zelfs Wakker Dier voor aan te wijzen. Lodders, u weet wel hetzelfde tyfuswijf, dat de EU natuurbeschermingsregels in 2010 veel te ver vond gaan, en een ‘meldlijn’ opende, 2010 de tijd dus, dat CDA paardenbeffer Bleker de natuur hier te grabbel gooide, na eerst zijn eigen zakken te hebben gevuld, met natuurbeschermingssubsidies………
Van het woord ‘plofkip’ krijgt Lodders al rode vlekken, die naam is vuil. Nederland voldoet ‘aan de hoogste eisen’ als het gaat om voedselveiligheid, dierenwelzijn en milieu…….. ha! ha! ha! ha! Dat moet je aan de mensen vertellen, die een familielid zijn verloren door het verorberen van rotzooi, of dat nu in vlees of zuivel zat. Of het feit dat dieren nog steeds veel te veel antibiotica krijgen. Of vertel het de ‘kippen’ die in een week of 6 worden groot en doodgemarteld. Of aan de omwonenden van ‘Q-koorts boerderijen’, die daaraan overleden (minstens 24 stuks), of die hun leven lang, deze ziekte onder de leden zullen houden (terwijl het kabinet Rutte 2 hen weigert een schadevergoeding te geven, ondanks de zeer kwalijke rol van de toenmalige ministers Verburg en Klink). Of de bewoners die bij verkeerd staande wind, dagenlang deuren en ramen gesloten moeten houden vanwege de stank van intensieve martelmegastallen, die in hun buurt zijn gevestigd.
Om over de schade voor het milieu door vleeseten nog maar te zwijgen (wat ik natuurlijk niet doe): -het kappen van oerwouden, voor het verbouwen van veevoer (dat vaak ook nog ten koste gaat, van de plaatselijke voedselvoorziening), -het vervoer van het veevoer hier naar toe, -het gesleep met dieren door Europa (vanwege het wegbezuinigen van inspecties, loopt daar vaak genoeg het bloed uit de vrachtwagens en bij aankomst is vaak 10% van de dieren gruwelijk overleden, heel diervriendelijk!), -de eerder genoemde stank waar omwonenden last hebben, geeft bovendien aan, dat er nog ontzettend veel ammoniak en andere troep in de lucht komt, enz enz…. Ach allemaal feiten, die Lodders gewoon buiten beschouwing laat……..
Dat wij de 2de voedselexporteur van de wereld zijn, vindt Lodders geweldig, alsof het normaal is, dat in dit kleine land jaarlijks 500 miljoen dieren worden gehouden…… (wat nu vol = vol?) De discussie moet gevoerd worden over feiten en ratio, niet over emoties aldus het VVD leeghoofd Lodders. Deze enorme hufter wil (nog) minder regels en de bedrijven moeten ongehinderd door kunnen groeien.
Het is duidelijk: Lodders lijdt duidelijk aan de gekkekoeienziekte en is een enorme plofkip, ik stel dan ook voor, om haar maar eens een paar jaar op te sluiten in een bomvolle megastal!
Jezus wat een kutwijf!!!!!!!
Omtzigt wordt rapporteur afluisteren en klokkenluiden voor de raad van Europa……. ha! ha! ha! ha! ha!
Vanmorgen in GMN (Radio1 voor 10.30 u.) de totale CDA onbenul Omtzigt, hij wordt speciaal rapporteur afluisteren en klokkenluiden voor de Raad van Europa. Dus de flapdrol, die zich met name pissig maakt om bedrijfsspionage (net als VVD Obersturmbahnführer Kamp, daarover later meer), maar alles achter gesloten deuren wil bespreken en in feite schijt heeft aan de privacy van de burger, mag deze zaken onderzoeken en aan de orde stellen……. Met andere woorden, je kan nu al stellen, dat dit een totaal debacle wordt…….
Omtzigt begon al onmiddellijk met het bagatelliseren van het afluisteren en ja, afluisteren is nodig tegen terrorisme, we moeten het in de gaten houden en goed regelen, dus we houden in het vervolg de VS in de gaten, als zij Nederlandse, of andere EU burgers afluisteren en of de VS daar toestemming voor heeft gekregen van de betreffende EU landen…… Zijn toekomstige werk vindt hij al doeltreffend, als landen weten, dat zij in de gaten worden gehouden, wat betreft afluisteren en zich daarom aan de regels gaan houden. Omtzigt noemde hiervoor het voorbeeld van de CIA martelvluchten naar EU landen, het feit, dat de Raad van Europa de diverse landen verzocht een vragenlijst in te vullen, of er van deze vluchten op hun grondgebied geland waren. De betreffende landen lieten daarop ‘Amerika’ (hij bedoelt de VS) weten, dat zij niet meer mee deden aan het martelen van gevangenen……. Dus verder onderzoek en het daarna straffen van regeringen was niet meer nodig……. Jezus christus!!!
Over Snowden: Omtzigt gaat niet over een eventueel asiel voor Snowden, zo stak hij van wal, maar hij gaat wel onderzoeken, of Snowden wel voldoet aan de door hem omschreven criteria, waar klokkenluiders aan moeten voldoen……..
Eén van die criteria is volgens Omtzigt, dat je niet alles in één keer op straat mag gooien…… ha! ha! ha! ha! Waar slaat dat nou weer op, enorme rattenkeutel! Kockelman, de presentator, zei onmiddellijk dat Snowden dat ook niet heeft gedaan….. Daar werd de flapdrol even zenuwachtig van: nee, maar het waren wel geheime documenten…… ha! ha! ha! ha! Ja geheime documenten, waarin misdaden beschreven staan, N.B. misdaden begaan tegen EU landen en Nederland. Mocht Snowden voldoen aan de klokkenluiderscriteria, kan hij wat Omtzigt betreft asiel krijgen binnen de EU…… ha! ha! ha! ha! Terwijl hij al aangaf, voor dat hij onderzoek gaat doen naar Snowden, dat deze niet voldoet aan die criteria….. Voor Chelsea (was: Bradley) Manning had Omtzigt nog wel een goed woordje over, althans over het openbaren van het expres vermoorden van journalisten vanuit een VS helikopter. Voor de rest natuurlijk niet, al vroeg Kockelman daar niet naar. Straf was misschien op z’n plaats, maar hij vindt de straf die Manning kreeg wel buiten proporties….
Hoeveel belastinggeld krijgt de enorme zak Omtzigt, voor deze nu al mislukte functie in de EU? Dat zal wel niet misselijk zijn……..
Bussemaker mocht zichzelf veren in de reet steken
De ministers en staatssecretarissen van Rutte 2, die de ene wanprestatie na de andere neerzetten, krijgen van BNR en Radio1, bijna dagelijks ruimte hun waardeloze beleid te promoten. Van te voren worden ‘de wel en niet te stellen vragen’ doorgesproken, dus deze disfunctionerende bestuurders krijgen volop de ruimte zich veren in de wanpresterende reet te steken. Afgelopen maandag was PvdA dingdonghoofd Bussemaker te gast bij BNR slijmkwijl Paul van Liempt. Ze werd gevraagd naar het debacle met de studenten OV jaarkaart, waar een enorm aantal boetes zijn uitgedeeld vanwege ‘misbruik’ van de kaart. Deze kaart is volgens Bussemaker een ‘inkomensinstrument….’ ha! ha! ha! ha! Ja veronderstel, dat een student in het weekeinde met deze kaart naar zijn baan reist, die zij/hij broodnodig heeft, om bijvoorbeeld de veel te dure kamer te kunnen betalen. De NS is in feite in overheidshanden, dus is het geven van een OV jaarkaart aan studenten, een zaak van vestzak/broekzak. Als de NS een waardeloze trein koopt, de Fyra, ziet Dijsselbloem af van een dividend van meer dan 100 miljoen euro, om de NS te ontzien, maar iets doen om studenten te ontzien, die het voor het grootste deel bepaald niet breed hebben, dat is 10 NS stations te ver………
Er was onlangs nogal wat kritiek op het Nederlands universitair onderwijs, dat valt allemaal reuze mee, zegt Bussemaker, onderzoek is goed, maar dat zegt volgens haar niets over het onderwijs…… ha! ha! ha! ha! Ze stelde van Liempt voor, dat hij maar eens aan studenten, die vanuit het buitenland hier komen studeren, moet vragen, hoe zij het universitair onderwijs in ons land vinden….. ha! ha! ha! ha!
Ondanks alle mooie afspraken met de BNR redactie, is eens te meer duidelijk, dat Bussemaker totaal incapabel is!!!
Boris Dittrich en Human Rights Watch
Op 4 november werd Nederlandkundig gemaakt, dat D66 kakker Boris Dittrich (volkomen terecht) de paus gaat aanspreken, op het haatzaaien van zijn personeel (bisschoppen, priesters en andere volksverlakkers) tegen homo’s. Of het te danken is aan Dittrich is niet duidelijk, maar de paus is met een soort enquête onder de katholieken bezig, om te inventariseren, hoe zij tegen homo’s aankijken, er zit schot in de zaak, zou je kunnen zeggen.
Wat mij na dit bericht bezighield, was het feit, dat Dittrich werkt voor Human Rights Watch, terwijl zijn partij, D66 de werknemers hun rechten wil afpakken, Pechtold schreeuwt dat desnoods met rood doorlopen ogen in de camera’s. Dat afpakken van werknemersrechten, lijkt me ook een schending van mensenrechten, wat vindt Dietrich daarvan……?
Boris Dittrich en Human Rights Watch
Op 4 november werd Nederlandkundig gemaakt, dat D66 kakker Boris Dittrich (volkomen terecht) de paus gaat aanspreken, op het haatzaaien van zijn personeel (bisschoppen, priesters en andere volksverlakkers) tegen homo’s. Of het te danken is aan Dittrich is niet duidelijk, maar de paus is met een soort enquête onder de katholieken bezig, om te inventariseren, hoe zij tegen homo’s aankijken, er zit schot in de zaak, zou je kunnen zeggen.
Wat mij na dit bericht bezighield, was het feit, dat Dittrich werkt voor Human Rights Watch, terwijl zijn partij, D66 de werknemers hun rechten wil afpakken, Pechtold schreeuwt dat desnoods met rood doorlopen ogen in de camera’s. Dat afpakken van werknemersrechten, lijkt me ook een schending van mensenrechten, wat vindt Dietrich daarvan……?
Inflatie gedaald, maar voor wie?
Het CBS maakte vanmorgen bekend, dat de inflatie in oktober t.o.v. september met 0,4% gedaald, naar 1,6%. Dat zou o.a. komen, daar de verhoging van de BTW van vorig jaar is uitgewerkt…….. ha! ha! ha! ha! ha! Voor wie is die uitgewerkt, waarschijnlijk voor huishoudens met een inkomen van € 50.000,– per jaar of meer. Voor de huurders, die per 1 juli jl. een minimale huurverhoging van 4% voor de kiezen kregen, ligt dat ‘even’ anders. Huurders, waaronder een groep van 1,5 miljoen mensen, die onder de armoedegrens leven, inclusief zo’n 350.000 kinderen, daarboven zit een nog grotere groep burgers, die amper de touwtjes aan elkaar kunnen knopen, groepen die dus niets merken van een ‘inflatiecijfer’, maar die dagelijks te maken hebben met grote kosten en hoge prijzen, want zelfs de zogenaamde supermarktoorlog, maakt de producten bepaald niet gratis………..
Zo wordt u dagelijks belazerd, het is maar dat u het weet!
Mali moet, of u het nu leuk vindt of niet!!!
Nieuwsuur is al weer dik aan de gang, met propaganda te maken voor de Nederlandse militaire VN missie naar Mali. Afgelopen maandag werd in de uitzending nog eens gewezen, op de ‘niet zo nette omgangsvormen van de rebellen’, o.a. met journalisten. Het Nederlandse volk moet gemasseerd worden, om nog eens een zinloze militaire missie aan te gaan, in deze tijd van wanbestuur en crisis. De missie schijnt meer ingegeven te zijn door de opzet, Nederlands tanden te laten zien, we staan en er na een aantal missies en politieke zeperds, ‘niet zo gekleurd’ op, internationaal gezien. Vandaar dat de Nieuwsuur uitzending begon met beelden van ‘stoere soldaten’ die met dikke zonnebrillen en grote wapens, hééééél interessant ‘werk’ doen. Een onvervalste, ouderwets ronselfilm, in deze tijd, waar ‘men’ macho’s op radio en tv, weer ‘heel hip’ vindt, alsof de hele seksuele revolutie voor jan joker, of beter gezegd, jantine joker is geweest. Een deskundige vertelde het een en ander aan de kijker, via mevrouw wenkbrauw presentatrice, en stelde dat het voor de rebellen makkelijk is om de grens met Algerije over te steken. Hé, mevrouw wenkbrauw, ook daar hebben onze ‘troepen’ alweer geen mandaat, gek hè?!! Voor de emotie bij de burger, vermeldde de site van Nieuwsuur, dat het grootste deel van het land, in handen is van de islamitische rebellen…….. Grote kul, maar goed, het klinkt lekker…. Zo bent u eindelijk overtuigd? Goed zo, dan gaan ‘we’, voluit wel te verstaan!!!
Muzikaal recept voor echt geluk en voor het totaal vrijgeven van cannabis verkoop en kweek
Een nieuwe dag, betekent niet altijd een geneeskrachtig recept van blogdokter en -druïde P. Pisser, maar vandaag dan weer wel (ha! ha! lachte de graaf en beet z’n duim af). Beluister de recepten van de dokter en hoor wat muziek met je doet, reis door de wereld, of zelfs het universum met deze recepten, zonder dat je daar fysiek voor naar buiten hoeft te gaan! Hoor hoe velen het niet eens zijn met de huidige hypocriete, leugenachtige gang van zaken en zie dat je de enige niet bent. Doe kracht op met de sessies van de dokter, kracht om je niet meer als een mak schaap te laten voorliegen, door wie dan ook, kracht om in verzet te komen, tegen de pijlsnelle afbraak van onze planeet, ten behoeve van het geluk van enkelen.
Het volgende recept, werd door een benevelde dokter afgeleverd, niet beneveld door drank, maar door de immer aanwezige nevelen rond zijn kop, waarin bij tijd en wijle bliksemschichten te zien zijn (het moment om een stap terug te doen), maar niet vandaag, deze dag is de dokter uiterst vrolijk, benieuwd, er waren zelfs hele kleine vlinders in de nevel te ontdekken, of dat te horen is…
Als eerste: Baba Yaga met ‘Secret Combination’, vreemde folkrock, met dan weer Russisch aandoende achtergrondkoren, dan weer achtergrondkoren als Värttinä, met een mooie cover van het Stones nummer ‘Tou Can’t Always Get What You Want’ en het Beatle nummer ‘Back In The USSR’, het originele Stones nummer heb ik altijd zeer vervelend gevonden (net als nummer ‘Angie’ en het Beatles nummer Hey Jude’), dat is met deze cover wel anders! Kortom een vreemd, maar mooi album!!! Aansluitend Arab Strab en ‘Red Threat’, psychedelische duistere muziek, schitterend!!! Meer folk, maar dan uit het zuiden van de VS met Richard Dobson, ach country kan best leuk zijn, vraag dat maar aan Alabama3!! In de 70er jaren speelde Dobson o.a. met Townes Van Zandt en Steve Earl. Door met The Great Uncles Of The Revolution met ‘Blow The House Down’ en dat is geen woord te veel, prachtige folk, folkrock van topkwaliteit!!!!Vandaag in restaurant Ween het hoofdgerecht ‘la Cucaracha’, heerlijk, niet gefrituurd, zo je oren in! Jezus wat een muzikanten en wat een lol!!!! Achterafje: Liquid Hips met ‘Rageaholic’, wat minder funk en wat strakker, maar gelukkig wel met vuur en plezier gebracht!!! Tot slot om het geheel af te blussen, de prachtige muziek van Erland Dahlen met ‘Rolling Bomber’, met o.a. een zingende zaag en antieke Slingerland Rollingbomber drums uit het midden van de 40er jaren, prachtig!!!!
Tot snel en veel plezier!
BRAP!