Iran sluit akkoord met wereldmachten: de wereld iets veiliger?

Iran heeft een akkoord gesloten over haar atoomprogramma met 6 wereldmachten, hosanna en gekanker wisselen elkaar af, maar een aantal (oud-) politici en opiniemakers in de VS stellen*, dat de wereld iets veiliger is geworden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De wereld is pas iets veiliger als: -alle kernwapens en andere massavernietigingswapens worden ontmanteld, -als de wapenhandel eindelijk aan zware banden wordt gelegd, -als Israel zich eindelijk helemaal terugtrekt uit de bezetten gebieden en het land eerlijk opgedeeld wordt, maar de wereld wordt pas echt iets veiliger, als de VS het in de toekomst laat, illegale oorlogen te starten en onmiddellijk stopt met het standrechtelijk executeren (lees: vermoorden) van mensen!!!

*Op BBC World Service (radio).

Iran sluit akkoord met wereldmachten: de wereld iets veiliger?

Iran heeft een akkoord gesloten over haar atoomprogramma met 6 wereldmachten, hosanna en gekanker wisselen elkaar af, maar een aantal (oud-) politici en opiniemakers in de VS stellen*, dat de wereld iets veiliger is geworden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De wereld is pas iets veiliger als: -alle kernwapens en andere massavernietigingswapens worden ontmanteld, -als de wapenhandel eindelijk aan zware banden wordt gelegd, -als Israel zich eindelijk helemaal terugtrekt uit de bezetten gebieden en het land eerlijk opgedeeld wordt, maar de wereld wordt pas echt iets veiliger, als de VS het in de toekomst laat, illegale oorlogen te starten en onmiddellijk stopt met het standrechtelijk executeren (lees: vermoorden) van mensen!!!

*Op BBC World Service (radio).

Mei Li Vos maakt zich weer eens volkomen hypocriet druk, dit keer om gokken op tv

De volkomen hypocriete hittepetit van de PvdA, Mei Li Vos, liet vorige week in BNR Mediazaken weten, dat zij tegen het omvormen van SBS tot gokzender is. Dat je op het internet je hele ziel en zaligheid kan vergokken, is dit leeghoofd nog niet opgevallen, maar ja, ze behoort nu eenmaal niet meer tot de jongsten……. Ook is haar niet opgevallen, dat haar partij akkoord is gegaan met het vrijgeven van gokken in Nederland. Nee, Mei Li Vos is bang voor nog meer ‘gokverslaafden’, als de plannen van SBS doorgaan. De presentator vroeg Vos, hoe het dan zit met alcoholreclames op tv, alcohol, u weet wel de zwaar verslavende harddrug, die individueel en maatschappelijk direct en indirect, verreweg de meeste schade (vaak onherstelbaar) veroorzaakt. Nou, die reclames zijn begrensd, volgens Vos (en ik, AP,  geloof, dat dit voor 21.00 u. ‘s avonds geldt), maar leveren alsnog extra verslaafden op, zo voegde ze daar aan toe………. Als Mei Li Vos dat werkelijk vindt, zou ze de Tweede kamer en de PvdA op z’n kop moeten zetten, voor een onmiddellijk verbod op die alcoholreclames en haar aanblijven als Kamerlid daar afhankelijk van moeten maken, dan heeft deze hypocriete huppelkut recht van spreken en verdient ze alle podia in de media!!!!

Opvallend, het kabinet keurt zaken goed (of doet voorstellen), waarop PvdA Kamerleden de media zoeken met hun ‘grote’ bezwaren, maar als het vervolgens op stemmen aankomt, stemt men in 99,9% van de gevallen gewoon voor…….. Intussen hebben de ‘vurige pleidooien’ van die zogenaamde tegenstanders, alle media gehaald en denkt de in slaap gesuste achterban van de PvdA, dat het wel goed zit, de PvdA is immers tegen….. Wat de PvdA later doet, als er gestemd moet worden, bereikt die achterban vervolgens niet meer, die zijn tegen die tijd weer teruggezakt in hun comateuze slaap….

Vroege Vogels met commentaar op Hennis-Plaschaert

Vanmorgen had de redactie (inclusief de presentatoren) van Vroege Vogels, in het nieuwsoverzicht van dit programma, commentaar op Hennis-Plaschaert, o.a. naar aanleiding van een rechterlijke uitspraak op vrijdag jl., waar deze stelde dat de verhoging van de maximum snelheid, van 80 naar 100 km/u., op de A13 door Overschie, onrechtmatig was, en dat de overlast voor de bewoners, in de vorm van luchtvervuiling en herrie, onevenredig is toegenomen. Wat er dan niet bijverteld wordt in Vroege Vogels, is dat de PvdA dit alles mogelijk heeft gemaakt, door met de VVD te regeren. De PvdA, u weet wel, de partij waar de VARA, de omroep van Vroege Vogels, propaganda voor maakt……

Ook werd er nog aandacht aan de zoveelste mislukte klimaattop gegeven, waar één van de presentatoren, Menno Bentveld, nog even moest roepen, dat er een afspraak(je) voor het behoud van bossen is gemaakt……. Voor dit onderwerp, had men trouwens PvdA staatssecretaris Wilma Mansveld niet uitgenodigd, Mansveld die natuurlijk niet met de trein naar Warschau afreisde, zelfs niet met een vliegtuig op bio-kerosine, zo liet ze, vorige week, besmuikt lachend weten. Maar dat was te voorspellen, dit PvdA milieu-programma kennende, geen kritiek op de PvdA, hoe goor ze ook bezig zijn, in die neoliberale partij……….
Extra wrang, diezelfde Mansveld is mede verantwoordelijk voor de verhoogde maximumsnelheid door Overschie en op andere plekken, waar de 80 kilometerzones van de snelwegen, die door of langs woonwijken lopen, tot 100 kilometerzones werden gebombardeerd en daar de gezondheid van de bewoners nog meer geweld aandoen (die 80 kilometer is al te snel, gezien de uitstoot van giftige stoffen). Dat had helemaal lullig gestaan in het Vroege Vogels Nieuwsoverzicht, om dat daarin ook de totaal overbodige Blankenburgtunnel werd genoemd, die met toestemming van de PvdA aangelegd gaat worden……….

Vroege Vogels met commentaar op Hennis-Plaschaert

Vanmorgen had de redactie (inclusief de presentatoren) van Vroege Vogels, in het nieuwsoverzicht van dit programma, commentaar op Hennis-Plaschaert, o.a. naar aanleiding van een rechterlijke uitspraak op vrijdag jl., waar deze stelde dat de verhoging van de maximum snelheid, van 80 naar 100 km/u., op de A13 door Overschie, onrechtmatig was, en dat de overlast voor de bewoners, in de vorm van luchtvervuiling en herrie, onevenredig is toegenomen. Wat er dan niet bijverteld wordt in Vroege Vogels, is dat de PvdA dit alles mogelijk heeft gemaakt, door met de VVD te regeren. De PvdA, u weet wel, de partij waar de VARA, de omroep van Vroege Vogels, propaganda voor maakt……

Ook werd er nog aandacht aan de zoveelste mislukte klimaattop gegeven, waar één van de presentatoren, Menno Bentveld, nog even moest roepen, dat er een afspraak(je) voor het behoud van bossen is gemaakt……. Voor dit onderwerp, had men trouwens PvdA staatssecretaris Wilma Mansveld niet uitgenodigd, Mansveld die natuurlijk niet met de trein naar Warschau afreisde, zelfs niet met een vliegtuig op bio-kerosine, zo liet ze, vorige week, besmuikt lachend weten. Maar dat was te voorspellen, dit PvdA milieu-programma kennende, geen kritiek op de PvdA, hoe goor ze ook bezig zijn, in die neoliberale partij……….

Extra wrang, diezelfde Mansveld is mede verantwoordelijk voor de verhoogde maximumsnelheid door Overschie en op andere plekken, waar de 80 kilometerzones van de snelwegen, die door of langs woonwijken lopen, tot 100 kilometerzones werden gebombardeerd en daar de gezondheid van de bewoners nog meer geweld aandoen (die 80 kilometer is al te snel, gezien de uitstoot van giftige stoffen). Dat had helemaal lullig gestaan in het Vroege Vogels Nieuwsoverzicht, om dat daarin ook de totaal overbodige Blankenburgtunnel werd genoemd, die met toestemming van de PvdA aangelegd gaat worden……….

Vrijwilligerswerk: De VVD en de PvdA maken u vandaag of morgen werkloos en overmorgen moet u, als tegenprestatie, verplicht vrijwillig werken….. ha! ha! ha! ha!

De brutaliteit van de hedendaagse politici is onbegrensd, zeker als ze van VVD, of PvdA huize komen. Afgelopen vrijdag in ‘Vrijdagmiddag live’ (Radio1 na 15.00 u.) de Amsterdamse VVD helleveeg Poot. Zij pleitte voor een straf, als mensen weigeren verplicht vrijwilligerswerk te doen: 3 maanden geen uitkering!!!!

Dus als gevolg van het beleid van Rutte 1 en 2 word je werkloos, je hebt pech, je zat pas een paar jaar in die baan, dus na een paar maanden, moet je van de WW naar de bijstand, want ook al werkte je in je voorlaatste baan 20 jaar, de duur van je uitkering hangt af van je laatste baan (trouwens, de totale duur van de WW wordt nog verder verlaagd, dat is voor het geval je wel 20 dienstjaren hebt opgebouwd!). Je ‘krijgt’ pas na één maand een bijstandsuitkering (want je werkloosheid heb je tenslotte aan jezelf te danken en niet aan het afbraakbeleid, gevoerd door VVD en PvdA)…).

Een uitkering, waar je net niet aan kapot gaat*, maar heb je hoge woonlasten, vette pech, verhuizen! Nu je die uitkering hebt en het adres van de dichtstbijzijnde voedselbank, word je verplicht om vrijwilligerswerk te gaan doen. Met een ‘beetje geluk’ mag je de thuiszorg van je buren gaan doen, je weet wel, het werk dat je als laatst betaalde baan had……. Kan je eindelijk wat terug doen voor de maatschappij, zegt ‘mevrouw’ Poot dan tegen u………….

Met andere woorden, u bent een parasiet, die op kosten van de samenleving, lui op de bank blijft zitten! Dank u wel mevrouw Poot!

Excuseer: godgloeiendegodverdomme!

Uiteraard gaat dit verhaal ook op voor de PvdA superhufter, rollatorslet Klijnsma.

*Je zou recht moeten hebben op een fatsoenlijke uitkering, u weet wel: ‘fatsoen’, dat woord waar politici de bek vol van hebben, maar waar ze in de praktijk geen bliksem van terecht brengen, integendeel: de onbeschoftheid en onmenselijkheid straalt er vanaf……

Radio1 journaal, terugkerend onderwerp: winterbanden….. ha! ha! ha! ha!

Ja, je betaald er bakken belastinggeld voor en dan heb je ‘ook wat’ op Radio1. Afgelopen dinsdag in het Radio1 journaal, als terugkerend onderdeel: winterbanden!!! Heel erg belangrijk natuurlijk, maar hoe vul je daar een half uur mee?* Nou gewoon dom door lullen en vooral proberen leuk te zijn, want daar draait het tegenwoordig om in de Nederlandse actualiteiten, althans op Radio1 en in de suffe programma’s van Pauw&Witteman en DWDD en nog een heel stel andere flut programma’s, die je willen laten geloven, dat ze héééél belangrijke ‘actualiteiten’ te melden hebben…… De winterbanden ‘special’ werd door mislukte pleeborstel Maino Remmers gedaan, die zoals zoveel ‘verslaggevers’ tegenwoordig, denkt dat hij leuk is…. Het geheel werd voor 9.30 u. afgesloten met ‘grappen’ onderling, dus Remmers, die met Lara ‘gekke koe’ Rensen ‘ontzettend leuke grappen’ maakte en daar werd het lachebekje Kockelman ook nog even bij betrokken………

Infantiele radio gemaakt voor geestelijk minder begaafden, gadverdamme!

 *Zo ongeveer de totale lengte vanaf ‘s morgens 6 uur, tot halftien.

Van Hijum: ‘uitgeprocedeerden moeten hoe dan ook terug….’

CDA knuppellul van Hijum was vorige week dinsdag te gast bij zijn geloofsgenoten van de EO (Radio1 na 14.00 u.). Hier kwam deze christen, om te (s)preken over uitgeprocedeerde asielzoekers, die hoe dan ook terug moeten, ook naar Somalië, Irak, Afghanistan en ga nog maar even door, want dat zegt van Hijum in feite. Landen, die volgens de Amsterdamse VVD boerenlul Teeven en de ambtenaren in de buitenlandse diensten, veilig zijn, om naar terug te keren. Ik wilde Iran aan het lijstje toevoegen, maar de uitzetting van homo’s naar dit dictatoriaal geregeerde land, is na een aantal schandelijke uitzettingen, gestopt. Hetero vrouwen kunnen wel terug natuurlijk, ook al kunnen die vreselijk mishandeld worden, als zij iets te veel enkel tonen, naar de zin van de religieuze politie…….. Maar in landen als Afghanistan kan het nog een tandje erger, je kan daar als vrouw zelfs gestenigd worden, als je verkracht bent (dat geldt overigens ook voor grote gebieden in Pakistan), ja dan had je maar geen vrouw moeten zijn! Nee, volkomen veilig hoor en heel christelijk om mensen terug te sturen, naar landen waar zij grote kans lopen om het leven te komen, zeker als die mensen na gevlucht te zijn, terugkomen in die landen………..

De huis tuin en keuken ‘historicus’ van de EO, de rechts-conservatieve Wim Berkelaar, zat ook te kakelen in de studio en net als christen van Hijum, wil hij die vieze asielzoekers niet in ons land, dat liet hij duidelijk genoeg weten aan van Hijum, die natuurlijk alle steun nodig heeft, met zijn zorg voor de naasten in nood, jezus wat een klootzakken!!!

Maar vandaag weer, met een uitgestreken gezicht, in de kerk gezien natuurlijk!

Muzikaal recept tegen racistische grappen en tegen verplichte tewerkstelling

Een geneeskrachtig recept van blogdokter P. Pisser helpt je gladjes door de donkere winterdagen, wat niet zegt, dat je niet naar buiten hoeft, als het mooi weer is (wat zelfs in Nederland in de herfst en winter regelmatig voorkomt) adviseert de dokter je naar buiten te gaan, tenzij je dat toch al elke dag doet, vanwege werk of scholing, mits je langs een grote weg woont (zoek dan een mooie plek in je buurt, die wat verder van die weg ligt). De buitenlucht is toch te prefereren boven het binnenklimaat. Probeer elke dag fruit te eten, al is het maar een halve appel, iets is beter…… Maar de kers op de taart is toch echt het muzikale puinbak recept van de dokter!

Alweer stuurde de dr. vandaag één van zijn drones, deze was in luchtmacht camouflage gespoten. Hoe hij het voor elkaar krijgt, weet ik niet, maar uit die kleine klote speaker komt een bak herrie, ik schrok me rot, toen ik een keiharde lach vlak voor mijn raam hoorde en jawel hoor, speelgoed van de dokter! Toen ik het recept van dit vliegend tuig haalde, begon de stem van de dokter een boodschap voor te lezen, nou lezen? Een hele berg vloeken op de Amsterdamse boerenlul Teeven, die de jacht op 4.000 illegalen heeft geopend, zogenaamd, omdat deze crimineel zijn, dan wel anderszins overlast veroorzaken, terwijl dat soort zaken, gewoon tot het dagelijkse takenpakket van de politie behoort…

Het recept: voorgerecht deze dag: John Lennon en ‘Mind Games’, één van de mooie albums van deze man, die helaas werd vermoord door een idioot. Humor, goede teksten en geweldige muziek!!!

Liflaf: Led Zeppelin met hun 2de album ‘II’ (ha! ha! ha!), psychedelische rock en idem bluesrock, van grote hoogte, dit album reken ik met het eerste album van de band, tot het beste wat ze maakten, práááktiek!!! Nu komt de dokter met een nog vreemdere keus: Hatfield and the North, en hun gelijknamige album uit 1974, schitterende psychedelische jazzpoprock, groots!!!! Als 3de liflaf Ween met ‘Pure Guava’, knotsgekke teksten, schitterende psychedelische poprock, kortom geweldig!!! Wat beter dan nu Beck (2013 Beck jaar!) met ‘Mutations’ uiterst vervreemdend album, psychedelisch en een fikse berg lol, sterk!!! Tot slot 2 albums van Holger Czukay, de bassist, trombonist, zanger, radio-operator (volgens mij de eerste die live muziek en spraak van de korte golf, in de gespeelde muziek integreerde), en mede componist van de legendarische Duitse band Can, hier bijgestaan door o.a. Jah Wobble, de machtige Britse basgod, de albums: ‘Moving Pictures’ en ‘Radio Waves Surfer’, waanzinnig mooie psychedelische sf muziek, genieten piepelzz!!!

Tot de volgende sessie en veel plezier!

BRAP!

Nilgün Yerli, de cabaretière, vindt nummer 39 met witte lijst wel heel leuk……

De neoliberale infantiel Yerli, besteedde haar column van morgen aan de uitspraak van totaal-idioot Gordon, die bij een of ander lullig programma, waar je niet dood gevonden wilt worden, een Chinese jongeman, die iets zou gaan zingen, had gevraagd of dat nummer 39, met witte lijst zou worden. Een ‘grap’ met een fikse baard, die tegenwoordig echt niet leuk meer is en meer zegt over de verteller, dan over onze landgenoten van Chinese komaf. Zo niet Yerli, die vindt dat weliswaar een cliché, maar wel erg leuk en het is wel waar, zo zei de neoliberale huppelkut. Wat is waar, die witte lijst? Jezus wat een gek! U weet nu wel, dat u elke voorstelling met dit takkewijf, moet mijden als de pest, leuk waren die voorstellingen niet, zijn ze niet en zullen ze nooit worden en dan die infantiele, belerende manier van spreken, gadverdamme!!!!