Timmermans vliegt alweer met 280 uit de (Duitse) bocht……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

PvdA infantiel en grofgraaier Timmermans was gistermiddag te horen op Radio1 (rond 14.19 u.). De vol-idioot (mooi germanisme) werd gevraagd naar de uitslagen van de verkiezingen, ik zal u de domme riedel besparen. Althans het eerste deel van die riedel, die erop neerkwam dat de PvdA uitstekend werk levert in Rutte 2, maar dat de achterban dat niet begrijpt en ziet. Toen kwam het mensen, ik verslikte me pardoes in m’n koffie, die via de neus weer naar buiten kwam. Ik zal u de verdere smerige details onthouden en tot m’n punt komen. Maar ik waarschuw u wel slik door wat u in uw mond heeft. Kom ajb ter zake lul, hoor ik u wanhopig ten hemel krijten, terwijl u ritueel alle PvdA troep die u in huis had, met een vlammenwerper in de fik steekt. Welnu: de enorme flapdrol noemde het voorbeeld Schröder, de oud premier van Duitsland (u weet wel, de lul met het geverfde zwarte haar). Het beleid van Schröder was niet populair, zo merkte de pedante kwast op, vandaar dat Merkel na hem aan het bewind kwam…… Wat was er dan zo geweldig, hoor ik u nog harder schreeuwen: de economie zou hij er bovenop hebben geholpen, o.a. middels impopulaire maatregelen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Timmermans is zo gewend te liegen, dat hij vergeet hoe de werkelijkheid onder het bewind van Schröder was, de economie draaide in de 90er jaren op topniveau (althans wat de westerse landen betreft), dit duurde tot begin 2001, waarna de beurzen in een vrije valk raakten door de internetbubbel (voor 911). De enorme schoft Schröder voerde in 2003 als één van de hervormingen de afschaffing van het minimumloon in, als reactie op de het instorten van de internetbubbel. Dus omdat welgestelden zo zot waren kapitalen in die internetbubbel te steken, moesten de arbeiders in Duitsland boeten, met loonsverlagingen, uitkleden van de arbeidsvoorwaarden en de afschaffing van het minimumloon……. Dit werd alom geprezen door neoliberale politici (ook die van de zogenaamde linkse kant) terwijl deskundigen achteraf hebben aangetoond, dat bijvoorbeeld de afschaffing van het minimumloon en andere hervormingen van de ‘arbeidsmarkt’, de welgestelden hebben gespekt, maar dat dit hoegenaamd niets toevoegde aan de export.

Dat Duitsland minder hard werd en wordt getroffen door een crisis, heeft alles te maken met de hoog-technologische industrie in Duitsland, die zelfs tijdens een zware crisis amper te lijden heeft, daar er grote vraag blijft in het buitenland en de export blijft draaien (neem de auto-industrie). Wat de hervormingen wel veroorzaakt hebben, is een grote armoede, veel arbeiders hebben meer dan één baan nodig, om nog enigszins rond te kunnen komen. Om deze mensen bijvoorbeeld toch van groente en fruit te kunnen voorzien, zijn de prijzen van die producten de laatste tien jaar gedaald in Duitsland. Om die prijsverlaging te kunnen halen, stellen werkgevers in de land- en tuinbouw dat ze geen minimumloon kunnen betalen. Met andere woorden, het systeem kan alleen draaien, als men de arbeiders uitbuit, uiteraard liegen die ondernemers deels, immers hun salaris is de laatste tien jaar fiks verhoogd en het is de vraag of zo’n ondernemer zelf niet kan inleveren op het riante salaris…… De vraag stellen is haar beantwoorden: nee dus!!!

Super asociaal Timmermans wil de grote onderlaag nog verder op afstand zetten en daar is Rutte 2 allang mee bezig, net als in  Duitsland onder Schröder als gevolg van een crisis, in dit geval de bankencrisis, die in feite nog steeds voortwoedt, ondanks alle leugens dat het veel beter gaat……. Zo is het ontslagrecht voor de gewone arbeider fiks uitgekleed en zijn de uitkeringen flink versoberd, zo moet je om voor de schamele twee jaar WW die nog over is, minstens 30 jaar bij dezelfde baas hebben gewerkt, terwijl hetzelfde kabinet Rutte 2, bezig is om een vaste baan steeds meer om te zetten, naar een ‘heilzaam’ flexcontract, door de werkgevers vrij baan te geven op dat gebied. Steeds meer landelijke politici laten duidelijk merken, dat de oudere arbeiders maar moeten inleveren op hun salaris, terwijl voor de bovenlaag het tegenovergestelde geldt, daar kan men nooit genoeg ‘verdienen….’. Nu de ouderen, maar zie V&D en andere winkelketens die in ‘moeilijkheden’ verkeren, zij willen dat hun personeel geld inlevert, op hun al karige inkomen, terwijl bijvoorbeeld het opperhoofd van V&D, Marc Leder, een huisje op Long Island (New York) koopt*, voor het schamele bedrag van 20 miljoen euro………..

Grootschoft Timmermans noemde een aantal keren het woord ‘sociaaldemocraat’, terwijl hij eigenlijk het woord neoliberaal moet noemen, zoals in het geval van ploert Schröder. Deze ‘sociaaldemocratische’ Timmermans wil dus in Nederland ook het minimumloon afschaffen en daarmee de inkomenskloof nog verder vergroten, terwijl hij zelf een godsvermogen (aan belastinggeld) verdient bij de EU, uiteraard met geweldige ‘secundaire voorzieningen, als een gigantische onkostenrekening, ook al door de (uitgebuite) belastingbetalers opgebracht…….

Moet u nagaan, dan heb ik niet eens geschreven over alle gore maatregelen en wetten die Rutte 2 heeft genomen en doorgevoerd, die de onderlaag onevenredig hard treffen, neem de schandelijk hoge huurverhogingen, de verhoging van de belasting voor de laagste schaal (die tot € 19.800,–….) met eerst 4% die nu iets is verlaagd naar 3,25%……

Timmermans is een domme, hufterige, inhumane tyfuslul!!

* Zie: ‘V&D baas Marc Leder heeft geen dak boven ‘t hoofd, vandaar de demotie voor werknemers……..

Van Ojik wil ‘constructief’ oppositie voeren…… ha! ha! ha! ha! ha!

Vanmorgen was van Ojik, van GroenLinks uh, AsgrauwRechts o.a. te horen in Standpunt NL. De stelling was, dat het kabinet Rutte 2 moest blijven zitten. Met veel hikken en uh’s stelde deze namaak socialist, dat dit blijven zitten af zal hangen van het beleid dat Rutte 2 zal voeren, m.a.w. van Ojik houdt desnoods zelf het kabinet in het zadel!!! Zoals dat tot nu toe het handelen van GroenLinks was t.a.v. het regeringsbeleid, want ook GL steunde voor bijna 90% het gevoerde waardeloze, inhumane, afbraakbeleid van Rutte 2…… Zoals gezegd, van Ojik noemt dit ‘constructief oppositievoeren’……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

GroenLinks verloor gisteren ook, maar de verkiezingen waren toch een succes voor zijn partij, aldus fantast van Ojik. Waarom? Welnu door langs alle deuren te gaan en campagne op straat te voeren, bleef het verlies beperkt…….. ha! ha! ha! ha! ha!

En ja hoor na nog meer hikken en veel uh’s stelde van Ojik dat hij het kabinet niet weg wil hebben!!! ha! ha! ha! ha! Nee, logisch anders verliest GroenLinks nog veel meer zetels, immers de opkomst was gisteren zeer matig en vooral de fanatieke GL yuppen togen ter stembus, m.a.w. als er veel meer mensen hadden gestemd, was het verlies voor GL nog veel groter geweest (dat geldt overigens ook voor de VVD en de PvdA).

Volgens van Ojik moet het allemaal linkser en groener, ja net als het super asociale leenstelsel, dat zijn partij steunde, naast alle andere uiterst asociale maatregelen en wetten, die GL steunde…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! wat een oplichter hè hè….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kortom wat GroenLinks vertoont heeft niets meer met oppositie voeren te maken, de partij voert gewoon een antidemocratisch, uiterst hypocriet gedoogbeleid t.a.v. Rutte 2!!!

Timmermans over antisemitisme….. Stapelt uw keppeltjes voor de deur!!!!!

Afgelopen zondag was het enorme PvdA leeghoofd Timmermans te gast in Buitenhof, waarom? Natuurlijk vanwege de verkiezingen, die toen nog moesten plaatsvinden, immers deze grote flapdrol, kan ondanks al zijn gigantische blunders nog wel een potje breken bij de bevolking (vreemd genoeg..). Uiteraard kreeg Griekenland weer onderuit de zak, zeker wat betreft de uitspraak die de minister van BuZa van dat land, Panos Kammenos te berde bracht, over de grenzen open zetten richting EU lidstaten. Kijk dat Hongarije uiterst onbeschoft omgaat met vluchtelingen, hen alles afpakt en onder erbarmelijke omstandigheden gevangen houdt, interesseert deze happende vissenbek niet. Nee, die uitspraak van Kammenos was schandalig! Daar heeft Timmermans geen begrip voor en al helemaal niet, dat de Grieken meer hulp eisen bij het grote aantal vluchtelingen, dat ze voor hun kiezen krijgen, puur vanwege hun ligging. De EU, waar Timmermans een hoge positie bekleedt (tegen een onbeschoft hoog inkomen, uit belastinggelden), laat dit land op een manier zitten, die meer dan schandalig is, om de eigen woorden van infantiel Timmermans te gebruiken…… Terwijl deze mislukte pleeborstel wel durft te stellen, dat we de EU buitengrenzen beter moeten ‘beschermen…..’ ha! ha! ha! ha! ha! Over de toestand in Griekenland moest Timmermans wel grinniken….. Ja wat maakt het uit, dat de burgers het vel over de oren wordt getrokken, mede dankzij de uiterst inhumane en asociale EU……. Echt iets om besmuikt om te grinniken……

Timmermans vond het nodig te beginnen over het ‘groeiende’ antisemitisme binnen de EU. De ploert begon nog even over zijn eigen ministerschap, waar hij blijkbaar nogal trots op is (waarschijnlijk vanwege zijn uiterst valse praatje voor de VN), terwijl hij als minister geen stelling nam tegen de bloedbaden*, die Israël onder de weerloze Palestijnen aanrichtte….. Want zo moet je dat geweld zien, geweld van een machtig land, tegen een bevolking zonder middelen, om zich echt te kunnen verdedigen tegen het Israëlische geweld…. Een bevolking die gevangen zit in een grote ommuurde gevangenis, genaamd Gazastrook. En nee, dit soort onrechtvaardigheid en extreem geweld van Israël, heeft niets met het groeiende antisemitisme te maken, als je Timmermans moet geloven……….

Antisemitisme heeft alles te maken met de slechte sociale omstandigheden, aldus kloothommel Timmermans. Dus als de jongeren met een islamitische achtergrond maar werk hebben, zullen ze de ongelijke strijd, die Israel voert tegen de Palestijnen als een natuurverschijnsel zien, als een gegeven van god……. Natuurlijk noemde Timmermans het woord islamofobie niet, terwijl dit juist een groot probleem is**, veel groter dan het antisemitisme……. Ach ja, wat wil je als je z’n lege kop ziet….. Uiteraard is de westerse politiek t.a.v. Israël en de enorme agressie van het westen tegen landen als Irak de voedingsbodem voor islam extremisme, alleen zijn dit grootheden die de pet van Timmermans ver te boven gaan!! Vreemd ook, dat deze Oekraïne likker, met geen woord repte over het antisemitisme in Oekraïne, antisemitisme gevoed door Porosjenko en z’n neonazi trawanten…..

Timmermans sprak met Witteman, dus geen kritische vraag, louter ‘mooie’ voorzetten en een hele berg geslijm….. Gadverdamme wat een stelletje hufters en wat een propagandistische vertoning!!!!

* Timmermans verdedigde zich toen o.a. met de woorden, dat hij het vredesoverleg tussen de Palestijnen en de Israëliërs niet wenste te frustreren……. ha! ha! ha! ha! ha! Alsof daar nog iets te frustreren viel……..

** De islamofobie in de EU, begint te lijken op het antisemitisme in het Duitsland van de twintiger jaren, van de vorige eeuw……..

Voor meer berichten over Timmermans, Griekenland, islamofobie, antisemitisme en/of de Gazastrook, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Weverling (wethouder): ‘dat er 46 wethouders tegen de lamp liepen lijkt misschien veel, maarrrrrr…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De knuppellul van GemeenteBelang Westland (ex VNO-NCW dus: OndernemersBelang Westland) was afgelopen maandag te horen op Radio1. Deze hufter die tevens voorzitter is van de Wethoudersvereniging, werd naar een fiks aantal wethouders gevraagd, die op z’n zachtst gezegd niet zo integer waren en daarom moesten aftreden. In totaal moesten het laatste jaar daarom 46 wethouders opzouten. Het gaat om een ‘stuk bewustwording’, aldus hufter Weverling…. ha! ha! ha! ha! Met andere woorden: die arme wethouders hadden echt niet begrepen, dat ze behoorlijk in overtreding waren, daarom gaat Weverling wethouders een ‘stuk’ helpen bij hun integriteit…. ha! ha! ha! ha! ha! Hé Weverling, als je tot wethouder bent verkozen, weet je dondersgoed wat wel of niet mag, het zou humaan zijn, als je dit soort praatjes zou houden, als een uitkeringsgerechtigde die een keer € 50,– zwart bijverdient voor een klein klusje en deze loopt tegen de lamp. Maar nee, dan worden alle toeters en bellen uit de kast gehaald en wordt er echt flink gestraft, schoft!!

Weverling vervolgde met te zeggen, dat 46 wethouders misschien veel lijkt, maarrr gezien het totale aantal wethouders is het ‘natuurlijk niks……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dit geldt trouwens wel voor het aantal uitkeringsgerechtigden die de fout ingaan, het aantal daar is verwaarloosbaar op het totaal, toch worden daar jaarlijks miljoenen tegen aan gegooid, om er zoveel mogelijk te pakken……. Terwijl de eerste beste zwartspaarder, die een misdaad van formaat begaat (jaarlijks mist de belastingpot hierdoor bijna 20 miljard euro!!!), al jaren met zijden handschoenen wordt aangepakt. ‘Toevallig’ is er een foutje gemaakt in de ‘inkeerregeling’ voor deze misdadigers, waardoor zwartspaarders als deze gepakt worden, een zaak kunnen aanspannen (en geld hebben ze zat), zodat ze alsnog tot 1 januari 2016 tot inkeer mogen komen, dus zonder straf wegkomen met een jarenlange volgehouden misdaad… Klassenjustitie in een klassenmaatschappij is de conclusie, die je uit dit soort zaken kan trekken…..

Je mag als wethouder tot € 50,– aannemen, zo stelde Weverling en i.p.v. dat deze enorme ballenlikker stelt, dat die regel weg moet, zodat er nooit meer enige ‘twijfel’ kan ontstaan bij wethouders (bestuurders die geacht worden de wet te handhaven), zegt Weverling doodleuk, dat je natuurlijk wel deel uitmaakt van de maatschappij (als wethouder). Waarop hij vervolgde met een voorbeeld: wat doe je bijvoorbeeld, als je een voetbalkaart aangeboden krijgt van € 51,– ………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hier bedoelt de schoft dus, dat dit moet kunnen, je maakt immers deel uit van de maatschappij en aangezien je als wethouder, ‘zelfs minder dan het minimumloon verdient, moet je niet zeuren….’ Jezus wat een hufter!!!!

De zakkenwasser is zo dom dat hij wel erkende, dat je als wethouder en als politicus in een glazen huis woont; waarop je tegen figuren als Weverling kan zeggen, dat ze dondersgoed weten, wat wel en niet mag en dat ‘het wonen in een glazen huis’, je dus een extra verplichting geeft, om integer te handelen….. Maar niet voor Weverling: deze oplichter stelde rustig, natuurlijk met de verhalen van Verheijen en andere zeer foute politici in het achterhoofd, dat het wel toevallig is, dat er in verkiezingstijd veel integriteitsvragen komen………* Met andere woorden: maakt het uit, dat die arme politici de boel bedonderen, alleen omdat er verkiezingen aankomen, gaat men plotsklaps zoeken naar dit soort zaken……. Godgloeiendegodverdomme!!! Dat is bovendien aantoonbaar fout, zie bijvoorbeeld: ‘De ‘Politieke Integriteits-index’ van Vrij Nederland.

Hé Westlandse journalisten gaan jullie eens in het verleden van deze ladelichter spitten!! Wedden dat deze wethouder een aantal lijken in zijn kast heeft liggen???!!!

* Zie: ‘Schippers stelt dat Opstelten en Teeven slachtoffer zijn van samenzwering……… AAAAJAAAJAAAAAJ!!!

Voor nog een bericht over bedrieger Weverling, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht.

Catherine Keyl wist wekenlang niet wat ze moest stemmen….. Tot ze het licht zag in de NRC…..OEI!!!

De vervelende draak Keijl, was gisteren te gast in het megadomme Mediaforum op Radio1. Hier vertelde dit leeghoofd, die zich godbetert ‘journalist’ durft te noemen (ha! ha! ha! ha!), dat ze al wekenlang niet wist wat ze moest stemmen…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja ‘logisch’, dat is met name voor journalisten een groot probleem…. ha! ha! ha! Maar, zo vervolgde deze neoliberale fossiele huppelkut, gelukkig stond er in de NRC een artikel waardoor ze het licht zag: een negatief artikel over windenergie, bezien vanuit het uiterst kwalijke VVD standpunt. Dus zou Keyl gisteren VVD stemmen. Want zo zei dit ‘intellect’, ze houdt niet van de milieuvervuiling, die windmolens veroorzaken….. ha! ha! ha! Ze ‘herstelde’ dit nog vrij vlot, met de uitspraak, dat die milieuvervuiling het uitzicht betreft…… Dus ‘gezichtsmilieuvervuiling……’ ha! ha! ha! ha! Ja, Keyl kijkt liever 24/7 tegen een file auto’s aan, dan tegen 1 windmolen. Uiteraard wil ze zo een kerncentrale achter het huis, dat is immers de oplossing voor het energieprobleem, volgens de VVD bijbel!!!

Op de vraag of ze al wist wie ze zou gaan stemmen voor het waterschap, kon deze opgekalefaterde zak stront alleen maar ontzettend dom lachen……..

Maar geweldig hè, een ‘journalist’ die de NRC nodig heeft, om tot de ontdekking te komen, dat de VVD tegen windenergie is…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ach ja, dat krijg je als je een dampende hoop stront hebt liggen, op de plek waar normaal hersenen zetelen!!!

Wilders verkondigde terreur, terwijl het om kwajongensstreken ging….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gisteren maakte de politie bekend, dat drie jongens in de leeftijd van 14 en 15 jaar waren aangehouden, voor het met stenen en flessen gooien, naar een huis in Etten-Leur, waar de fascist Jake Owen Raats van de PVV woont. De valswitte haatprofeet Wilders sprak (o.a.) na dit stenen gooien, over een zware aanslag op de democratie*, waar hij nog net het woord terroristen niet noemde, maar dat kan je destilleren uit het woord ‘aanslag’……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* Zie: ‘Wilders: (huilie huilie) de aanslagen op PVV kandidaten zijn aanslagen op de democratie…..ha! ha! ha! ha!

Wilders verkondigde terreur, terwijl het om kwajongensstreken ging….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gisteren maakte de politie bekend, dat drie jongens in de leeftijd van 14 en 15 jaar waren aangehouden, voor het met stenen en flessen gooien, naar een huis in Etten-Leur, waar de fascist Jake Owen Raats van de PVV woont. De valswitte haatprofeet Wilders sprak (o.a.) na dit stenen gooien, over een zware aanslag op de democratie*, waar hij nog net het woord terroristen niet noemde, maar dat kan je destilleren uit het woord ‘aanslag’……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!



* Zie: ‘Wilders: (huilie huilie) de aanslagen op PVV kandidaten zijn aanslagen op de democratie…..ha! ha! ha! ha!

VS vermoordt man met hersenbeschadiging…….

BBC World Service maakte gisteren bekend, dat de VS een man heeft geëxecuteerd, die aantoonbaar door een hersenbeschadiging de fout in ging…….. De man had ook nog eens bijna 3 decennia in een dodencel gezeten (alleen dat is al een vreselijke marteling), nadat hij was veroordeeld voor het vermoorden van een politieagent. Psychiatrisch onderzoek wees uit, dat de man door een fikse hersenbeschadiging de fout in was gegaan en hem als zodanig niets te verwijten viel. Dat je zo’n man uit de maatschappij houdt is logisch, maar dan executeren en jarenlang opsluiten in een dodencel???? Het is duidelijk dat men in de VS de weg volledig kwijt is, zelfs debielen worden daar geëxecuteerd….. Een fascistoïde politiestaat, is wat er over is van de leugenachtige toevoeging ‘Land of hope & glory’, die men ooit ten onrechte aan deze ‘vereniging van staten’ toekende. De VS is gehuisvest op gestolen land, dat ‘verkregen werd’ middels wat wel de grootste genocide* ooit genoemd kan worden!!!

Wat een inhumane, psychopathische klerezooi!

Moet u nagaan, aan zo’n ‘land’ leveren wij mensen uit………..

* Daarover gesproken, men heeft het wel over de door de Turken
gepleegde genocide op Armeniërs en dat de Turken dat eindelijk moeten toegeven (dat is overigens volkomen terecht). Maar ook van de VS overheid heb ik nooit
gehoord, dat men spijt heeft van de genocide op de oorspronkelijke
bevolking, of dat men zelfs maar erkent dat er in de VS een gigantische genocide
plaatsvond………

Van Baalen wil oorlog in Libië uitbreiden met westerse troepen…….. ha! ha! ha! ha! ha!

De volvette slappe Duitse zure VVD worst van Baalen, liet gisteren op Radio1 (rond 9.15 u.) weten, dat het westen troepen moet sturen naar Libië, “We moeten daar orde op zaken stellen”, aldus de VVD hufter……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het westen heeft het land met de aanval in 2011 voor een groot deel terug gebombardeerd tot begin 20ste eeuw, publieke voorzieningen als onderwijs, gezondheidszorg, huisvesting, vuil ophaal en levering van brandstof en elektriciteit liggen al weer een paar jaar op hun reet, terwijl die onder Khadaffi prima functioneerden…… Sterker nog: een aantal van die voorzieningen waren ofwel gratis, dan wel bijzonder goedkoop. Voorts is het land in een volledige chaos gestort, nou zeg maar in een totale burgeroorlog gedompeld, maar nu moeten we dus ‘met laarzen aan de grond’ ingrijpen, om daar ‘vrede te brengen..’ ha! ha! ha! ha! ‘Het is daar moeilijk vrede te brengen’, aldus de VVD horst wessel fanaat……. ha! ha! ha! ha! Ja, dat kan je wel zeggen van Baalen, zeker als je dat middels oorlog doet, terwijl een eerdere oorlog tegen het niet-religieuze bewind van Khadaffi, daar de voornoemde ellende heeft veroorzaakt en dat niet alleen in Libië, maar zelfs in het aangrenzende Mali!!! In dat land zijn Nederlandse troepen zinloos bezig met een missie om de boel te stabiliseren, terwijl de bevolking onze troepen en die van andere westerse landen, onmiddellijk wil zien vertrekken…….. Als je van Baalen moet geloven staat IS (= ISIS) al voor de poorten van Rome……. ha! ha! ha! ha! Volgens de slapende ‘EU parlementariër’ zullen er straks IS leden tussen de bootvluchtelingen zitten, om zo Europa binnen te kunnen komen……. ha! ha! ha! Hé van Baalen, is het je nog niet opgevallen, dat IS helemaal geen leden hoeft te sturen, de terreurorganisatie heeft al volop aanhangers in de EU lidstaten, die desnoods de kolen uit het vuur halen, zoals de praktijk intussen meermaals heeft uitgewezen!!!!

Over Libië gesproken, Stan van Houcke had gisteren een bericht uit een Canadese dagblad, waar een onderzoeksjournalist bekend maakte, dat de Canadese geheime dienst haar regering en de NAVO heeft gewaarschuwd Libië niet aan te vallen in 2011. Dit daar aan Al Qaida gelieerde troepen, dus (rechtse) islamitische extremisten daar een groot deel van de oppositie uitmaakten en voordeel met de aanval zouden behalen. Er werd zelfs voor een langdurige instabiele situatie gewaarschuwd, waar het woord ‘oorlog’ niet werd geschuwd. De toenmalige militaire leider van de NAVO, admiraal James Stavridis, ontkende doodleuk, dat de oppositie tegen Khadaffi voornamelijk bestond uit rechtse islamitische extremisten, ondanks alle waarschuwingen die hij kreeg voorgeschoteld……… Canadese piloten maakten grappen, als dat zij tot de luchtmacht van Al Qaida behoorden……

Hé van Baalen, weet je nog wat jij voor lulpraatjes durfde te uiten, voordat de NAVO in 2011 tot de aanval overging (met de gevolgen van die aanval, zoals hierboven beschreven)??? Precies! Hetzelfde wat je nu weer doet!! Smerige oorlogshitser!!!

Tja wat wil je? De VVD is nu eenmaal een corrupte boevenbende, die openlijk lobbyt voor het militair-industrieel complex, waar van Baalen als student nog ‘iets’ verder ging, door in het openbaar z’n grote bewondering te uiten, voor een land dat heel Europa in een grote oorlog stortte……..

Voor het blog van Stan van Houcke, zie onderaan deze pagina.

ECB gebouw Frankfurt, kosten 1,3 miljard euro…….

Veel protest vandaag in Frankfurt, bij de opening van het megalomane, peperdure nieuwe gebouw van de ECB, kosten 1,3 miljard euro!!!!! Terecht protesteert men daar tegen de EU zwijnen, die zo’n achterlijk duur gebouw lieten bouwen, terwijl de EU vooral bezig is, met het verder uitkleden van de grote onderlaag in de EU. Banken werden en worden gesteund door de EU, de rente wordt verlaagd om de aandeelhouders te plezieren….. Terwijl de onderlaag via de belasting mag bloeden, zij worden verder uitgekleed, dan ooit gezien sinds WOII. De arbeiders verliezen hun rechten i.h.k.v. ‘sociale hervormingen’ en demotie (loonsverlaging) is allang geen vies woord meer, althans als dit moet worden toegepast op de lage inkomens, de hoge inkomens krijgen er desnoods tot tien procent of meer bij….. Om over de achterlijk hoge inkomens van EU parlementariërs nog maar te zwijgen…………..

1,3 miljard euro, waar haalt men het gore lef vandaan???!!!!

Weg met de EU en zo snel mogelijk!!!

Excuus, nog een aanvulling op dit bericht: de landelijke radiozenders BNR en Radio1, noemen wel de opening van het nieuwe ECB gebouw, plus de rellen en protesten in Frankfurt, maar er wordt met geen woord gerept over de kosten van het nieuwe ECB gebouw…..