Dijsselbloem: je kan de aandelenmarkt, wat betreft overmatige stijging niet aan of uitzetten met een knop……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat gebeurt nu juist wel!!!

Gistermorgen was de waanzinnig slecht presterende PvdA minister van Financiën, Dijsselbloem te gast bij BNR’s slijmkwijl van Liempt (na 9.30 u.). De dreiging van de Griekse minister van Defensie Panos Kammenos*, om de grenzen naar de EU open te zetten, als zijn land geen hulp krijgt, kwam ter sprake**. Flapdrol Dijsselbloem durfde te zeggen dat deze uitspraak ‘gekkigheid en retoriek’ is, waar de EU zich niets van aantrekt……. ha! ha! ha! ha! ha! Nee, inderdaad de EU is geen orgaan dat zich bekommert om afzonderlijke leden, die met deze problematiek te maken hebben…….

Over de miljarden, die Griekenland ‘krijgt’, om die vervolgens over te kunnen maken naar onze banken en andere financiële instellingen, die onverantwoord veel geld hebben uitgeleend aan corrupte Griekse regeringen, stelde deze zak met bijzonder ‘interessante’ kraakstem het volgende (citaat van de BNR site):  

De
echt grote bezuinigingen hebben de Grieken alweer achter de rug, zegt
Dijsselbloem. “Ze hebben een primair overschot, dus ze kunnen hun eigen
staatsleningen gaan aflossen. De vraag is nu hoe je de begroting op
koers houdt en niet laat verslechteren. Hoe trek je
buitenlandse investeringen weer naar Griekenland en hoe breng je
het belastingklimaat op orde, dat zijn de stappen die gezet moeten
worden.”
 

U ziet het, Dijsselbloem loog voor de zoveelste keer over de leningen aan Griekenland…… De Grieken kunnen wel de bezuinigingen achter de rug hebben, maar dat wil niet zeggen, dat de Grieken voor het grootste deel niet in zware armoede moeten leven. Over die staatsleningen, dat waren risico’s die onze banken en financiële instellingen namen, door de Griekse overheid geld op de pof te leveren……. Geld waarvan de gewone Griekse burger geen cent zag, maar daar wel volkomen voor werd en wordt uitgekleed….. Om nog maar te zwijgen over de Nederlandse belastingbetaler, die werd voorgelogen, dat hun belastinggeld naar de Grieken ging, terwijl het geld linea recta in de kassen van onze banken en andere financiële instellingen vloeide en zal vloeien (bij de komende verstrekking van EU gelden)….. En dan nog het belastingklimaat op orde brengen, terwijl Dijsselbloem dondersgoed weet, dat ook grote Griekse bedrijven n.b. in ons land gigantische bedragen aan Griekse belasting ontduiken, iets waar plork Dijsselbloem niets aan wenst te doen…….. Over de hervormingen op de Griekse arbeidsmarkt (een eis van de vervloekte ‘trojka’), lulde Dijsselbloem maar even niet, zo vlak voor de verkiezingen, want hoe leg je uit, dat je mensen die al geen cent te verteren hebben, bijvoorbaat nog verder wilt uitkleden, door loonsverlagingen en verlagingen van uitkeringen, die daar al superlaag zijn, als je er al voor in aanmerking komt…….

Dijsselbloem vertrouwt erop dat de beurzen goed in de gaten worden gehouden, door de ECB….. ha! ha! ha! ha! Ja, geweldig! Vandaar dat de ECB de rente zo laag mogelijk houdt, dat is namelijk goed voor de aandeelhouders. Iets dat deze ‘deskundige’ patatbakker niet ziet, volgens hem dreigt een ‘aandelenbubbel….’ ha! ha! ha! ha! Die is al meer dan een jaar aan de gang, maar zelfs dat was deze sufferd nog niet opgevallen…… Dijsselbloem vervolgde met te zeggen, dat je helaas de belachelijke stijging van de beurs, niet aan of uit kan zetten, terwijl dat constant gebeurt, door rente verlagingen van centrale banken!! Nogmaals: door de rente te verlagen, gaan de aandelen de lucht in en dat hebben we nu meer dan voldoende gezien!!! De spaarders mogen straks geld toeleggen i.p.v. rente trekken, als zij hun geld bij een bank hebben staan…….

De PvdA heeft een duidelijk stempel op het kabinet Rutte 2 gezet, zo noemde de drollenpoetser de hypotheekrenteaftrek aanpak, een grote verdienste van de PvdA…..*** ha! ha! ha! ha! Per jaar een half procent minder aftrek…..ha! ha! ha! ha! Dat gebeurt in een zorgvuldig tempo, aldus Dijsselbloem…. Dat kan je wel zeggen ja!!! Zet dat eens af tegen de gigantische huurverhogingen, die zelfs de armsten in dit land voor hun kiezen kregen en krijgen, dat is ‘niet in een zorgvuldig tempo’, dat is duidelijk!! Ook het asociaal leenstelsel, vindt Dijsselbloem een overwinning voor de PvdA, hij durft het zelfs nog eens apart een sociale maatregel te noemen, alsof de jongeren blij moeten zijn, dat ze niet meer zullen kiezen voor studeren, daar ze niet met een gigantische schuld aan hun zelfstandig leven willen beginnen!! Maar het grofst was nog wel de opmerking, dat de overheveling van de zorg naar de gemeenten, een overwinning is voor de PvdA……… Jezus wat een lul!

* Zie: ‘Rutte probeert de aandacht van de VVD fraudes en corruptie af te leiden, door de Grieken de zwarte piet toe te spelen……

** Bij de grote hoeveelheid vluchtelingen, die het land vanwege de ligging voor de kiezen krijgt

*** Zie voor meer PvdA verdiensten: ‘Rutte en Samsom: als u op een echte oppositie partij stemt, bent u een landverrader!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten over het sociaal leenstelsel, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Ten Broeke: ‘het VVD PvdA huwelijk werpt eindelijk vruchten af…….’ ha! ha! ha! ha! Ja, wrang zure, keiharde vruchten, waar je na de eerste hap direct aan overlijdt….!!!

VVD ladelichter en hufter de luxe ten Broeke was gistermiddag te horen op Radio1, rond 14.18 u. De drollenpoetser, die voor de VVD in de Tweede kamer zit, zei blij te zijn met het VVD/PvdA ‘verstandshuwelijk’, volgens ten Broeke werpt dit beleid eindelijk vruchten af……* ha! ha! ha! ha! ha! Dat waanzinnig slechte beleid heeft Nederland jaren op achterstand gezet en dat het een millimeter beter gaat, heeft niets, maar dan ook helemaal niets met het beleid van Rutte 2 te maken, maar alles met de fiks gedaalde euro- en olieprijs en de Duitse economie, waar Nederland altijd van profiteert. Wat dit betreft, het voordeel hebben bij die zaken, wisten de VVD en de PvdA een zo slecht beleid te voeren, dat we er amper voordeel bij hebben en hebben gehad!!!

Gistermiddag werd de definitieve handtekening gezet, onder wat je de grootste financiële flater van deze eeuw kan noemen: het contract voor de JSF….. Ten Broeke zei blij te zijn, dat dit eindelijk achter ‘ons’ (lobbyisten) ligt, daar we in deze roerige tijden echt een peperduur straalvliegtuigje (het is geen jager volgens de huidige normen) nodig hebben, om de Russen en eventueel de Chinezen de baas te kunnen (al noemde ten Broeke die landen niet)….. ha! ha! ha! ha! ha! Dit straalvliegtuigje heeft stealth technologie, die een paar jaar geleden al werd gekraakt door de Russen, waardoor hun straaljager** de JSF gewoon op het radarscherm ziet……. Daarna hebben de Chinezen de blauwdrukken via een hack in de Pentagon computers weten te bemachtigden….. Nee, zo’n ding wil je echt tegen een godsvermogen kopen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ach ja, heel wat VVD’ers en CDA’ ers, zullen t.z.t. op de een of andere manier beloond worden door de bouwer Lockheed Martin……

Kortom: ten Broeke is nog gekker dan gedacht en de hikkende vetbult van Werven, die ten Broeke wat vragen stelde, kon niet meer stoppen met z’n uiterst irritante lachje, dat hij na praktisch elk gesproken woord ten gehore meende te moeten brengen, allemachtig wat een stel klootzakken bij elkaar.

Ten Broeke moest natuurlijk wel even laten horen aan de Nederlandse luisteraar hoe nationalistisch trots hij op Overijssel is………. Gedver wat een griezel!!!

* Zie voor een aantal uiterst wrange vruchten: ‘Rutte en Samsom: als u op een echte oppositie partij stemt, bent u een landverrader!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

** Een echte straaljager die wel voldoet aan de huidige normen en dus in tegenstelling tot de JSF: snel genoeg kan ‘rennen, klimmen en wenden’, de Sukhoi35……..

Voor meer berichten over de JSF, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht. Dit geldt uiteraard ook voor VVD leeghoofd ten Broeke.

Ten Broeke: ‘het VVD PvdA huwelijk werpt eindelijk vruchten af…….’ ha! ha! ha! ha! Ja, wrang zure, keiharde vruchten, waar je na de eerste hap direct aan overlijdt….!!!

VVD ladelichter en hufter de luxe ten Broeke was gistermiddag te horen op Radio1, rond 14.18 u. De drollenpoetser, die voor de VVD in de Tweede kamer zit, zei blij te zijn met het VVD/PvdA ‘verstandshuwelijk’, volgens ten Broeke werpt dit beleid eindelijk vruchten af……* ha! ha! ha! ha! ha! Dat waanzinnig slechte beleid heeft Nederland jaren op achterstand gezet en dat het een millimeter beter gaat, heeft niets, maar dan ook helemaal niets met het beleid van Rutte 2 te maken, maar alles met de fiks gedaalde euro- en olieprijs en de Duitse economie, waar Nederland altijd van profiteert. Wat dit betreft, het voordeel hebben bij die zaken, wisten de VVD en de PvdA een zo slecht beleid te voeren, dat we er amper voordeel bij hebben en hebben gehad!!!

Gistermiddag werd de definitieve handtekening gezet, onder wat je de grootste financiële flater van deze eeuw kan noemen: het contract voor de JSF….. Ten Broeke zei blij te zijn, dat dit eindelijk achter ‘ons’ (lobbyisten) ligt, daar we in deze roerige tijden echt een peperduur straalvliegtuigje (het is geen jager volgens de huidige normen) nodig hebben, om de Russen en eventueel de Chinezen de baas te kunnen (al noemde ten Broeke die landen niet)….. ha! ha! ha! ha! ha! Dit straalvliegtuigje heeft stealth technologie, die een paar jaar geleden al werd gekraakt door de Russen, waardoor hun straaljager** de JSF gewoon op het radarscherm ziet……. Daarna hebben de Chinezen de blauwdrukken via een hack in de Pentagon computers weten te bemachtigden….. Nee, zo’n ding wil je echt tegen een godsvermogen kopen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ach ja, heel wat VVD’ers en CDA’ ers, zullen t.z.t. op de een of andere manier beloond worden door de bouwer Lockheed Martin……

Kortom: ten Broeke is nog gekker dan gedacht en de hikkende vetbult van Werven, die ten Broeke wat vragen stelde, kon niet meer stoppen met z’n uiterst irritante lachje, dat hij na praktisch elk gesproken woord ten gehore meende te moeten brengen, allemachtig wat een stel klootzakken bij elkaar.

Ten Broeke moest natuurlijk wel even laten horen aan de Nederlandse luisteraar hoe nationalistisch trots hij op Overijssel is………. Gedver wat een griezel!!!

*  Zie voor een aantal uiterst wrange vruchten: ‘Rutte en Samsom: als u op een echte oppositie partij stemt, bent u een landverrader!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

** Een echte straaljager die wel voldoet aan de huidige normen en dus in tegenstelling tot de JSF: snel genoeg kan ‘rennen, klimmen en wenden’, de Sukhoi35……..

Voor meer berichten over de JSF, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht. Dit geldt uiteraard ook voor VVD leeghoofd ten Broeke.

Nederlander massaal voor TTIP (vrijhandelsverdrag)…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Las onlangs, dat de ‘Europese Barometer’, een fantasie-analyse bureau van de Europese Commissie (ha! ha! ha! het wordt steeds betrouwbaarder!), dat driekwart van de Nederlanders achter het TTIP verdrag staat…… ha! ha! ha! ha! ha! Waar halen ze ‘t vandaan, ik zou de suggestieve vragen, plus door deze grofgraai oplichtersbende beloofde fantasie gouden bergen, wel eens willen zien!! Geen hond die je spreekt, weet waar je ‘t over hebt, zelfs niet als je niet de letters ‘TTIP’ gebruikt, maar preekt over een vrijhandelsverdrag met de VS. Ja, natuurlijk snapt men wat een vrijhandelsverdrag is (hoewel?), maar wat dit verdrag inhoudt, is voor het overgrote deel van de bevolking een raadsel. Dat is dan ook de bedoeling van de VS (en de Europese Commissie), wiens bedrijven straks de grootste troep mogen leveren aan de EU, zonder dat een regering daar iets aan kan doen. De VS willen dit via een zogenaamde ‘fast track’ invoeren, dus een snel besluit van de EU, zonder verdere inmenging van het EU parlement of de lidstaten (mocht dit dan toch nodig zijn, dat afzonderlijke lidstaten meebeslissen, zonder dat daar over wordt gesproken in die afzonderlijke lidstaten). Via dit soort smerige verdragen, worden bijvoorbeeld de patenten van de grofgraaiende farmaceuten beschermd en kunnen die schoften een regering voor een geheime rechtbank dagen, mocht deze zich niet aan het verdrag houden….. Of wat dacht u van het uitkleden van de veiligheidsbevorderende en gezondheidsbevorderende maatregelen voor arbeiders…….. De consumenten zullen met dit verdrag nog minder informatie op de producten vinden, daar de grote bedrijven uit de VS daar volkomen op tegen zijn, zo zal over een paar jaar, niet meer te zien zijn, of er gentech materiaal in de producten zit…….. Als dit verdrag wordt getekend, moeten regeringen verantwoording afleggen aan (grote) bedrijven, als zij stellen, dat de geleverde producten bijvoorbeeld slecht zijn voor de gezondheid. Zo heeft Philip Morris de Australische regering wegens het antirook beleid voor de rechter gedaagd (dit ‘land’ heeft al zo’n verdrag met de VS..)…..

Hoe kan je daar als consument voor zijn, bij exporterende bedrijven (die macht krijgen over regeringen), kan ik me daar van alles bij voorstellen, maar jezus, dit is je reinste oplichting!! De Europese Barometer (en daarmee de Europese Commissie) plaveit dan ook de weg voor de ‘fast track’ manier……… Tekenen zonder te ouwehoeren en snel graag!!!

Des te vreemder zijn dan ook de claims van hare PvdA leeghoofdigheid Ploumen, die stelt dat zij er wel voor zal zorgen, dat dit verdrag niet zomaar getekend zal worden*, alsof de trut op kan, tegen grote advocatenkantoren en financiële instellingen, die dit samen met de VS overheid hebben voorbereid….. Laat staan dat de zogenaamde EU socialisten, waar de PvdA deel van uitmaakt, op kunnen tegen de (neo-) liberalen en de grootste fractie binnen de EU, de fascistoïde ‘christenen’ van de EVP, waar het CDA deel van uitmaakt, partijen die zonder meer achter het TTIP verdrag staan…… (verdrag extra genoemd voor de 75% die voor sit verdrag zou zijn, want die begrijpen echt niet, dat dit begrip in de afkorting TTIP verborgen zit, deze 75% weet dan ook niet waar deze afkorting voor staat……).

* Zie : ‘Ploumen leest de VS de TTIP les….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten over het TTIP verdrag, klik op het label met deze afkorting, onder dit bericht.

Van Dam: De PvdA heeft waardering voor schoonmakers….. ha! ha! ha! ha! ha!

In het BNR programma ‘Campagne’ afgelopen zaterdag PvdA Tweede Kamer lid van Dam. Deze enorme leugenaar had het gore lef, te zeggen dat ‘we’ meer waardering moeten hebben voor schoonmakers…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ga! Je vraagt je werkelijk af of dit soort figuren zich van te voren niet afvragen, wat wel en niet verstandig is, om in zo’n programma te zeggen. Zeker als jouw partij al meer dan een jaar onder vuur ligt vanwege de gore plannen met de thuiszorg, die godbetert zijn doorgevoerd met behulp van D66, ‘Christen’Unie en SGP, ook daar wordt veel schoonmaakwerk verricht, zodat oude mensen thuis kunnen blijven wonen. Dat laatste is ook nog eens de bedoeling van het smerige plan voor invoering van de participatiemaatschappij. U weet wel, het plan om een maatschappij te herintroduceren, die voor WOII bestond, maar waar teveel ouderen en zwakkeren een akelig laatste deel van hun leven moesten meemaken, omdat niemand naar hen omkeek. Echt heel bijdehand, om zoiets in een tijd, waarin de prestatiemaatschappij zo ongeveer op z’n hoogtepunt staat en waar nog minder mededogen is met de ander, laat staan met ouderen en de zwakkeren, dan in de vooroorlogse maatschappij.

Terug naar de schoonmakers van van Dam: laat hij zijn valse praatjes maar vertellen aan de thuiszorgers die nu zogenaamd als zelfstandige (ZZP’er) nog minder verdienen dan in het dienstverband, dat ze eerst hadden, als ze nog werk hebben, wel te verstaan…… Of aan de schoonmakers die nog steeds legaal uitgebuit mogen worden, ook al had de PvdA als regeringspartij kunnen ingrijpen, niet alleen sinds 2012, maar ook de eerdere periodes dat deze neoliberale klote partij aan de macht was…. Nee, je belijdt met de mond dat je waardering hebt voor schoonmakers, zelfs als je er thuis één zwart en onderbetaald hebt werken, maar voor de rest doe je geen bliksem……

Van Dam zat op de praatstoel en hij wilde wel kwijt, dat als je in de oppositie zit, je niet meewerkt aan het regeringsbeleid……* ha! ha! ha! ha! ha! Ja van Dam, dat is oppositievoeren, enorme kamelenlul!!! Natuurlijk bedoelde de schoft te zeggen, dat je als oppositiepartij, die dit doet volgens de democratische regels, je eigenlijk een landverrader bent…. Jezus wat een compleet gekkenhuis moet het in de bovenkamer van deze idioot zijn, of het is gewoon de zoveelste psychopaat in de politiek. Want ‘die tak van sport’ zit er vol mee, zo bleek een paar maanden geleden uit een studie van een universiteit in de VS. Lullig genoeg begreep men bij die universiteit, dat het onverantwoord is, om psychopaten macht te geven, of te laten houden, daarom verzon men ter plekke, dat er goede en slechte psychopaten zijn……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ongelofelijk, ‘goede psychopaten……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* Zie: ‘Rutte en Samsom: als u op een echte oppositie partij stemt, bent u een landverrader!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Accountants met commentaar op advocaten…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Een typisch geval van ‘de pot verwijt de ketel…’, kwam ik afgelopen maandag tegen op de BNR site. Hier werd verslag gedaan van de zich beklagende accountants, over het feit dat advocaten het werk van (houdt u vast:) ‘forensisch accountants’ overnemen. Wat is er dan aan de hand, ouwehoer, kom ter zake, hoor ik u al wanhopig krijten, terwijl u met een ferme zwaai een bepaalde cocktail bij een accountantskantoor naar binnen werpt. Welnu: (en eigenlijk had ik het al gezegd, alleen zette dat ‘forensisch’ u op het verkeerde been) bij verdenking van fraude schakelen veel bedrijven tegenwoordig een advocaat (of advocatenkantoor) in, deze zoekt de boel uit en dat gaat ten koste van vele ‘dierbare’ euro’s die anders in de accountants kluizen waren verdwenen.

De uitleg kwam van FD journalist Pieter Couwenbergh, die verder vertelde dat de accountants waarschuwen, dat deze advocaten partijdig en niet deskundig genoeg zijn……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee, die accountants hebben de laatste jaren wel bewezen hoe ‘deskundig en onpartijdig’ ze zijn……. ha! ha! ha! ha! Couwenbergh is het daar niet mee eens, volgens hem zijn advocaten niet zo dom om zaken verbergen, immers hun naam wordt dan te grabbel gegooid……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Nou die Couwenbergh snapt echt hoe de praktijk werkt!!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor ‘fijne’ berichten over accountants, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Accountants met commentaar op advocaten…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Een typisch geval van ‘de pot verwijt de ketel…’, kwam ik afgelopen maandag tegen op de BNR site. Hier werd verslag gedaan van de zich beklagende accountants, over het feit dat advocaten het werk van (houdt u vast:) ‘forensisch accountants’ overnemen. Wat is er dan aan de hand, ouwehoer, kom ter zake, hoor ik u al wanhopig krijten, terwijl u met een ferme zwaai een bepaalde cocktail bij een accountantskantoor naar binnen werpt. Welnu: (en eigenlijk had ik het al gezegd, alleen zette dat ‘forensisch’ u op het verkeerde been) bij verdenking van fraude schakelen veel bedrijven tegenwoordig een advocaat (of advocatenkantoor) in, deze zoekt de boel uit en dat gaat ten koste van vele ‘dierbare’ euro’s die anders in de accountants kluizen waren verdwenen.

De uitleg kwam van FD journalist Pieter Couwenbergh, die verder vertelde dat de accountants waarschuwen, dat deze advocaten partijdig en niet deskundig genoeg zijn……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee, die accountants hebben de laatste jaren wel bewezen hoe ‘deskundig en onpartijdig’ ze zijn……. ha! ha! ha! ha! Couwenbergh is het daar niet mee eens, volgens hem zijn advocaten niet zo dom om zaken verbergen, immers hun naam wordt dan te grabbel gegooid……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nou die Couwenbergh snapt echt hoe de praktijk werkt!!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor ‘fijne’ berichten over accountants, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Rutte en Samsom: als u op een echte oppositie partij stemt, bent u een landverrader!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het verkiezingsdebat gisteravond, zoals alle debatten voor de verkiezingen op deze dag, heb ik gelukkig gemist. Uit de media vandaag maak ik op, dat het belangrijkste punt, dat overeind bleef, de aanval was die Samsom en Rutte op respectievelijk Roemer van de SP en van Haersma Buma van het CDA richtten. Niet vreemd, want dat was de teneur de afgelopen weken: het ‘wonderlijk heilzame’ beleid van Rutte 2, dient gesteund te worden, want dit waardeloze kabinet heeft zoveel bereikt………

Nog maar eens een aantal ‘geweldige’ records, die de PvdA en de VVD hebben gebroken:

  • Een record werkloosheid met meer dan 1 miljoen mensen (de echte cijfers), vooral veroorzaakt door het desastreuze beleid van Rutte 2.
  • Een record aantal faillissementen (inclusief die van ZZP’ers).
  • Een record aantal mensen, die in armoede leven, t.w. ruim 4 miljoen mensen, die tegen, op of onder de armoedegrens moeten leven.
  • Een record aantal huisuitzettingen.
  • Een record aantal mensen, dat van de voedselbank afhankelijk is.

Voorts hoorde ik Samsom spreken over ‘prestaties’ van de PvdA, als het aanpakken van de banken…….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja eerst miljarden aan belastinggeld in de banken steken (door PvdA grofgraaier en oplichter Bos in Balkenende 4)….. Waar nu alle miljarden ‘voor’ Griekenland bijkomen, immers die zijn (en gaan) voor het overgrote deel naar de banken en financiële instellingen in Noordwest-Europa. Dan de aanpak van de bonussen, waardoor de top bij de banken loonsverhogingen kregen, die de bonussen ver achter zich laten en dan mogen er alsnog wel bonussen worden toegekend (ook al zijn ze dan een stuk lager dan voorheen). We hebben allemaal het achterlijk lange IBAN rekeningnummer ‘gekregen’, maar we mogen dat nummer niet meenemen naar een andere bank…… ha! ha! ha! Nee, echt geweldig die banken aanpak van de PvdA!! Ook durfde Samsom de ‘prestatie’ te noemen, waar ZZP’ers meer zekerheid zouden hebben, door ingrijpen van de PvdA……. ha! ha! ha! ha! Nog steeds worden werknemers voor de keus gesteld, ofwel het werk voortzetten als ZZP’er, of ontslag, daar is voorlopig bijzonder weinig tegen te doen. De enige zekerheid voor de meeste ZZP’ers, is dat ze in het pak zijn genaaid, met hulp van de PvdA!!! Natuurlijk noemde oplichter Samsom niet het uitkleden van het arbeidsrecht en arbeidsvoorwaarden t.b.v. arbeiders……… Uiteraard noemde de hufter niet het overhevelen van de zorg, die voor veel ouderen uitdraait op een ramp, ondanks alle beloften van PvdA leugenaar Martin ‘die vrouw’ van Rijn….. Dit nog naast de catastrofe die zich voltrekt in de GGZ, waar door bezuinigingen mensen met een geestelijke aandoening aan hun lot worden overgelaten. Dit levert niet alleen veel ellende op voor die patiënten, waarvan een flink aantal zich intussen heeft gesuïcideerd, maar ook voor de politie, die heeft te maken met een groot aantal verwarde mensen op straat. Vergeet daarnaast niet, dat de vermoedelijke dader van de moord op D66 trut Borst, ook een GGZ patiënt was…… Dit zijn maar een paar voorbeelden uit vele, die aangeven dat het scheef gaat lopen met de bezuinigingen op de zorg. Want hoe hard de PvdA en van Rijn ook liegen, dat de overheveling van de zorg naar de gemeenten geen bezuiniging is, is deze dat natuurlijk wel!!! Vraag dat maar aan de vele thuiszorgers, die hun ontslag hebben gekregen, of dat al aangezegd hebben gekregen…..

Nog een prestatie van Rutte 2 (met voorwerk van Rutte 1): De afbraak van de economie, die maar bijzonder matig iets beter draait, terwijl met de huidige omstandigheden de economie er extreem veel beter voor had moeten staan: een euro die bijzonder laag staat, een olieprijs die in jaren niet zo laag was en een goed draaiende Duitse economie, die Nederland altijd voordeel biedt…….Echter als je Rutte en Samsom hoort, moet je wel concluderen, dat de economie weer draait als nooit te voren en dat daarom het kabinet gesteund dient te worden, om de resultaten te bestendigen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kortom kiezersbedrog van de allerhoogste plank!!!

Zie ook: ‘Van Dam: De PvdA heeft waardering voor schoonmakers….. ha! ha! ha! ha! ha!

Rutte en Samsom: als u op een echte oppositie partij stemt, bent u een landverrader!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het verkiezingsdebat gisteravond, zoals alle debatten voor de verkiezingen op deze dag, heb ik gelukkig gemist. Uit de media vandaag maak ik op, dat het belangrijkste punt, dat overeind bleef, de aanval was die Samsom en Rutte op respectievelijk Roemer van de SP en van Haersma Buma van het CDA richtten. Niet vreemd, want dat was de teneur de afgelopen weken: het ‘wonderlijk heilzame’ beleid van Rutte 2, dient gesteund te worden, want dit waardeloze kabinet heeft zoveel bereikt………

Nog maar eens een aantal ‘geweldige’ records, die de PvdA en de VVD hebben gebroken:

  • Een record werkloosheid met meer dan 1 miljoen mensen (de echte cijfers), vooral veroorzaakt door het desastreuze beleid van Rutte 2.
  • Een record aantal faillissementen (inclusief die van ZZP’ers).
  • Een record aantal mensen, die in armoede leven, t.w. ruim 4 miljoen mensen, die tegen, op of onder de armoedegrens moeten leven.
  • Een record aantal huisuitzettingen.
  • Een record aantal mensen, dat van de voedselbank afhankelijk is.

Voorts hoorde ik Samsom spreken over ‘prestaties’ van de PvdA, als het aanpakken van de banken…….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja eerst miljarden aan belastinggeld in de banken steken (door PvdA grofgraaier en oplichter Bos in Balkenende 4)….. Waar nu alle miljarden ‘voor’ Griekenland bijkomen, immers die zijn (en gaan) voor het overgrote deel naar de banken en financiële instellingen in Noordwest-Europa. Dan de aanpak van de bonussen, waardoor de top bij de banken loonsverhogingen kregen, die de bonussen ver achter zich laten en dan mogen er alsnog wel bonussen worden toegekend (ook al zijn ze dan een stuk lager dan voorheen). We hebben allemaal het achterlijk lange IBAN rekeningnummer ‘gekregen’, maar we mogen dat nummer niet meenemen naar een andere bank…… ha! ha! ha! Nee, echt geweldig die banken aanpak van de PvdA!! Ook durfde Samsom de ‘prestatie’ te noemen, waar ZZP’ers meer zekerheid zouden hebben, door ingrijpen van de PvdA……. ha! ha! ha! ha! Nog steeds worden werknemers voor de keus gesteld, ofwel het werk voortzetten als ZZP’er, of ontslag, daar is voorlopig bijzonder weinig tegen te doen. De enige zekerheid voor de meeste ZZP’ers, is dat ze in het pak zijn genaaid, met hulp van de PvdA!!! Natuurlijk noemde oplichter Samsom niet het uitkleden van het arbeidsrecht en arbeidsvoorwaarden t.b.v. arbeiders……… Uiteraard noemde de hufter niet het overhevelen van de zorg, die voor veel ouderen uitdraait op een ramp, ondanks alle beloften van PvdA leugenaar Martin ‘die vrouw’ van Rijn….. Dit nog naast de catastrofe die zich voltrekt in de GGZ, waar door bezuinigingen mensen met een geestelijke aandoening aan hun lot worden overgelaten. Dit levert niet alleen veel ellende op voor die patiënten, waarvan een flink aantal zich intussen heeft gesuïcideerd, maar ook voor de politie, die heeft te maken met een groot aantal verwarde mensen op straat. Vergeet daarnaast niet, dat de vermoedelijke dader van de moord op D66 trut Borst, ook een GGZ patiënt was…… Dit zijn maar een paar voorbeelden uit vele, die aangeven dat het scheef gaat lopen met de bezuinigingen op de zorg. Want hoe hard de PvdA en van Rijn ook liegen, dat de overheveling van de zorg naar de gemeenten geen bezuiniging is, is deze dat natuurlijk wel!!! Vraag dat maar aan de vele thuiszorgers, die hun ontslag hebben gekregen, of dat al aangezegd hebben gekregen…..

Nog een prestatie van Rutte 2 (met voorwerk van Rutte 1): De afbraak van de economie, die maar bijzonder matig iets beter draait, terwijl met de huidige omstandigheden de economie er extreem veel beter voor had moeten staan: een euro die bijzonder laag staat, een olieprijs die in jaren niet zo laag was en een goed draaiende Duitse economie, die Nederland altijd voordeel biedt…….Echter als je Rutte en Samsom hoort, moet je wel concluderen, dat de economie weer draait als nooit te voren en dat daarom het kabinet gesteund dient te worden, om de resultaten te bestendigen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kortom kiezersbedrog van de allerhoogste plank!!!

Zie ook: ‘Van Dam: De PvdA heeft waardering voor schoonmakers….. ha! ha! ha! ha! ha!

Pechtold en zijn smerige verkiezingspraatje………

“Er staat veel op het spel voor Nederland”, zo begint de neoliberale pooier Pechtold de D666 verkiezingsspot voor de radio. Er staat zoveel op het spel, dat deze hufter, het afbraakkabinet Rutte 2 overeind houdt. De opperploert van een partij, die ‘democratie’ in de naamgeving heeft staan, terwijl de schoft het waardeloze beleid van Rutte 2, een beleid dat ons land alleen maar op achterstand heeft gezet, vanuit achterkamertjes steunt, dat is ‘democratie’ anno 2015 in de ogen van Pechtold en zijn partij voor welgestelden en ondernemers………

Vandaar ook, dat Pechtold meer werk, minder lasten en het beste onderwijs belooft. Meer werk? Dat komt er niet, als je het beleid van Rutte 2 steunt en dit waardeloze kabinet bovendien in het zadel houdt. ‘Constructief’ en ‘in het algemeen belang’, noemt Pechtold deze antidemocratische houding, met het belachelijke argument, dat niemand zit te wachten op verkiezingen. Als er in 2013 nieuwe verkiezingen waren gehouden, had het land er zonder VVd en PvdA (en D66) een heel stuk beter voorgestaan, dat was wel degelijk in het algemeen belang geweest!! Opvallend ook, dat Pechtold al sinds het najaar van 2014 zelf met zware kritiek op het beleid van Rutte 2 komt, daar hij wel inziet, dat dit klote beleid, bijzonder slecht was en is voor het land, maar nog was dit niet genoeg, om te stoppen met het gedogen van het waardeloze kabinet Rutte 2!!! Logisch, want anders had deze volksverlakker wat uit te leggen aan zijn blinde en dove achterban…….
Tja en die minder lasten*, zijn vooral bedoeld voor de welgestelden en de ondernemers (inclusief ZZP’ers die er toe doen, dus niet voor de gedwongen variant), maar bepaald niet voor de grote onderlaag, dat heeft deze schoft meer dan eens bewezen….. Hetzelfde geldt voor het beste onderwijs, uiteraard is dat voor de welgestelden weggelegd, niet voor niets steunde D666 het meer dan asociale leenstelsel, dat hij als progressief bestempelt, maar dat in feite een teruggang in de tijd is, de heerlijke tijd voor de welgestelden en ondernemers uit de 19de eeuw. Terug naar een klassenmaatschappij, waarbij studeren is weggelegd voor de bovenlaag. Terug naar de tijd, dat de arbeiders waren overgeleverd aan de grillen van diezelfde bovenlaag, geen zekerheden en een zo laag mogelijk salaris, zonder de rechten, die de arbeiders sinds de 19de eeuw hebben opgebouwd. Kijk in zo’n klassenmaatschappij heb je niets aan een groot leger goed opgeleide studenten, die deels niet aan de bak kunnen komen en met de vrijgekomen tijd, het gaan opnemen voor de onderlaag!!! Nee, die onderlaag moet zo lang mogelijke werkdagen maken, het liefst meer dan één baan hebben, zodat men het te druk heeft met het werk en geen tijd heeft, om in opstand te komen…….

“Laten we doen wat nodig is, wat ons samen vooruit brengt” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Voor dat ‘we en ons’ verwijs ik naar al het voorgaande, jezus wat een oplichter!! Daar durft de schoft nog aan toe te voegen, dat ‘dit niet altijd populair is en waar het hardst om geschreeuwd wordt….’ ha! ha! ha! ha! ha! Pechtold had hier moeten zeggen, dat dit niet alleen onpopulair is, maar ook contraproductief, zoals hij zelf meermaals over het kabinet Rutte 2 durfde te zeggen…… Dat schreeuwen zit hem waarschijnlijk dwars, het zal me niet verbazen, als deze kwaadaardige klootzak, als hij z’n glimmende rotkop vertoont in het openbaar, het e.e.a. naar zijn kop geslingerd krijgt. Gelukkig zijn er meer en meer mensen, die zien wat een gore schoft deze neoliberale ploert eigenlijk is en dat niet meer onder stoelen of banken steken……

Als u wilt doen wat nodig is, moet u vooral niet stemmen op D66, of op het kabinet, dat met hulp van D66 het land steeds verder richting afgrond helpt. Helaas is er weinig keus mensen, bent u voor het verheffen van de onderlaag en het bestrijden van armoede (tevens goed voor de economie!) en u gaat stemmen, stem dan op de SP, of de Partij voor de Dieren. Ik zeg dit niet graag, zo is de SP aan het verworden tot een PvdA met iets linksere trekjes en is de Partij voor de Dieren voor het flexibiliseren van de arbeidsmarkt, lees het omvormen van de arbeidsmarkt naar 19de eeuws model, een zaak waar met name de onderlaag de hardste klappen oploopt, zie alle gedwongen ZZP’ers, die het werk dat ze eerst vast uitoefenden, nu ‘mogen’ doen tegen een stuk lager inkomen, geen rechten en totaal geen zekerheid op de lange duur…..

* Minder lasten: natuurlijk voor de welgestelden en ondernemers, heeft u Pechtold gehoord, toen een paar jaar geleden, zelfs voor mensen met een inkomen tot € 19.800,– een belastingverhoging voor de kiezen kregen, van maar liefst 4%???? Precies! Met geen woord!!