Pechtold en zijn smerige verkiezingspraatje………

“Er staat veel op het spel voor Nederland”, zo begint de neoliberale pooier Pechtold de D666 verkiezingsspot voor de radio. Er staat zoveel op het spel, dat deze hufter, het afbraakkabinet Rutte 2 overeind houdt. De opperploert van een partij, die ‘democratie’ in de naamgeving heeft staan, terwijl de schoft het waardeloze beleid van Rutte 2, een beleid dat ons land alleen maar op achterstand heeft gezet, vanuit achterkamertjes steunt, dat is ‘democratie’ anno 2015 in de ogen van Pechtold en zijn partij voor welgestelden en ondernemers………

Vandaar ook, dat Pechtold meer werk, minder lasten en het beste onderwijs belooft. Meer werk? Dat komt er niet, als je het beleid van Rutte 2 steunt en dit waardeloze kabinet bovendien in het zadel houdt. ‘Constructief’ en ‘in het algemeen belang’, noemt Pechtold deze antidemocratische houding, met het belachelijke argument, dat niemand zit te wachten op verkiezingen. Als er in 2013 nieuwe verkiezingen waren gehouden, had het land er zonder VVd en PvdA (en D66) een heel stuk beter voorgestaan, dat was wel degelijk in het algemeen belang geweest!! Opvallend ook, dat Pechtold al sinds het najaar van 2014 zelf met zware kritiek op het beleid van Rutte 2 komt, daar hij wel inziet, dat dit klote beleid, bijzonder slecht was en is voor het land, maar nog was dit niet genoeg, om te stoppen met het gedogen van het waardeloze kabinet Rutte 2!!! Logisch, want anders had deze volksverlakker wat uit te leggen aan zijn blinde en dove achterban…….

Tja en die minder lasten*, zijn vooral bedoeld voor de welgestelden en de ondernemers (inclusief ZZP’ers die er toe doen, dus niet voor de gedwongen variant), maar bepaald niet voor de grote onderlaag, dat heeft deze schoft meer dan eens bewezen….. Hetzelfde geldt voor het beste onderwijs, uiteraard is dat voor de welgestelden weggelegd, niet voor niets steunde D666 het meer dan asociale leenstelsel, dat hij als progressief bestempelt, maar dat in feite een teruggang in de tijd is, de heerlijke tijd voor de welgestelden en ondernemers uit de 19de eeuw. Terug naar een klassenmaatschappij, waarbij studeren is weggelegd voor de bovenlaag. Terug naar de tijd, dat de arbeiders waren overgeleverd aan de grillen van diezelfde bovenlaag, geen zekerheden en een zo laag mogelijk salaris, zonder de rechten, die de arbeiders sinds de 19de eeuw hebben opgebouwd. Kijk in zo’n klassenmaatschappij heb je niets aan een groot leger goed opgeleide studenten, die deels niet aan de bak kunnen komen en met de vrijgekomen tijd, het gaan opnemen voor de onderlaag!!! Nee, die onderlaag moet zo lang mogelijke werkdagen maken, het liefst meer dan één baan hebben, zodat men het te druk heeft met het werk en geen tijd heeft, om in opstand te komen…….

“Laten we doen wat nodig is, wat ons samen vooruit brengt” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Voor dat ‘we en ons’ verwijs ik naar al het voorgaande, jezus wat een oplichter!! Daar durft de schoft nog aan toe te voegen, dat ‘dit niet altijd populair is en waar het hardst om geschreeuwd wordt….’ ha! ha! ha! ha! ha! Pechtold had hier moeten zeggen, dat dit niet alleen onpopulair is, maar ook contraproductief, zoals hij zelf meermaals over het kabinet Rutte 2 durfde te zeggen…… Dat schreeuwen zit hem waarschijnlijk dwars, het zal me niet verbazen, als deze kwaadaardige klootzak, als hij z’n glimmende rotkop vertoont in het openbaar, het e.e.a. naar zijn kop geslingerd krijgt. Gelukkig zijn er meer en meer mensen, die zien wat een gore schoft deze neoliberale ploert eigenlijk is en dat niet meer onder stoelen of banken steken……

Als u wilt doen wat nodig is, moet u vooral niet stemmen op D66, of op het kabinet, dat met hulp van D66 het land steeds verder richting afgrond helpt. Helaas is er weinig keus mensen, bent u voor het verheffen van de onderlaag en het bestrijden van armoede (tevens goed voor de economie!) en u gaat stemmen, stem dan op de SP, of de Partij voor de Dieren. Ik zeg dit niet graag, zo is de SP aan het verworden tot een PvdA met iets linksere trekjes en is de Partij voor de Dieren voor het flexibiliseren van de arbeidsmarkt, lees het omvormen van de arbeidsmarkt naar 19de eeuws model, een zaak waar met name de onderlaag de hardste klappen oploopt, zie alle gedwongen ZZP’ers, die het werk dat ze eerst vast uitoefenden, nu ‘mogen’ doen tegen een stuk lager inkomen, geen rechten en totaal geen zekerheid op de lange duur…..

* Minder lasten: natuurlijk voor de welgestelden en ondernemers, heeft u
Pechtold gehoord, toen een paar jaar geleden, zelfs voor mensen met een
inkomen tot € 19.800,– een belastingverhoging voor de kiezen kregen,
van maar liefst 4%???? Precies! Met geen woord!!

Eerste Kamer overvol met corrupte hufters…..

Gisteren werd bekend gemaakt, dat in de huidige zittingsperiode van de Eerste Kamer, er maar liefst 675 keer werd gestemd, waar minstens 1 van de senatoren belangen had bij het stemmen…… ha! ha! ha! ha! ha! En dan opscheppen, dat we geen corruptie hebben in Nederland…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! De bezem door die stinkende ploertenstal en als de donder politici aanstellen, die niets met het bedrijfsleven van doen hebben, we hebben ‘net iets te vaak’ gezien waar dit toe leidt!!!

Als zal dit voor de VVD betekenen, dat er niemand overblijft, deze partij is zo door en door verrot en volkomen verknoopt met het bedrijfsleven, dat er niemand over zal blijven om ‘de kar integer te trekken…….’ Het is dan ook een VVD ‘senator’ die zich het meest schuldig maakte aan deze misdadige belangenverstrengeling: VVD onderknuppel de Grave stemde maar liefst 53 keer mee, met een voorstel waar hij zelf belang bij had, vanwege één van zijn nevenfuncties…….

Weg met de corruptie en het lobbyisme (in feite ook een vorm van corruptie), uit beide Kamers, dus ook de Tweede Kamer!!!

Als u liever niet kiest voor corruptie en fraude in de politiek, moet u morgen vooral niet stemmen op: de VVD, de PvdA, het CDA, D66, GroenLinks, ‘Christen’Unie, 50PLUS en PVV, als zou u op de laatste al helemaal niet moeten stemmen, u zou immers toch ook nooit op de NSB hebben gestemd, of wel??

Zie ook: ‘Schippers verdenkt onderwereld van pootje lichten maffia lobbyisten Opstelten en Teeven……. ha! ha! ha! ha! ha! Dit is wel de domste theorie tot nu toe!!!

Rabobank denkt met u mee! Terwijl men bij de Rabobank ondertussen vooral bedenkt, hoe ze u een poot uit kunnen draaien!!

Alweer is de Rabobank in opspraak geraakt, na het Libor (rente) schandaal, zijn het nu vooral de MKB bedrijven, die door de bank een poot worden uitgedraaid. De bank weigerde MKB bedrijven een langlopende lening te verstrekken zonder renteswaps (wat een vreselijk woord, gadver!!). ‘Renteswaps’ zijn verzekeringen om de risico’s van rentestijgingen in de toekomst af te dekken. Pieter Lakeman kwam hierachter, nadat hij hetzelfde tegenkwam bij staatsbank ABN Amro van groot VVD oplichter Zalm (althans die mag daar nog even directeurtje spelen) en een website opende voor gedupeerde klanten, zodat hij ze kan helpen tegen het geteisem van ABN Amro. Het viel Lakeman al snel op, dat ook veel Rabo-klanten zich meldden, vandaar dat Lakeman de zaak heeft verbreed voor deze klanten…..
Lekkere banken hè, de Rabobank en ABN Amro? Jezus wat een schoftenzooi!!!

Rabobank denkt met u mee! Terwijl men bij de Rabobank ondertussen vooral bedenkt, hoe ze u een poot uit kunnen draaien!!

Alweer is de Rabobank in opspraak geraakt, na het Libor (rente) schandaal, zijn het nu vooral de MKB bedrijven, die door de bank een poot worden uitgedraaid. De bank weigerde MKB bedrijven een langlopende lening te verstrekken zonder renteswaps (wat een vreselijk woord, gadver!!). ‘Renteswaps’ zijn verzekeringen om de risico’s van rentestijgingen in de toekomst af te dekken. Pieter Lakeman kwam hierachter, nadat hij hetzelfde tegenkwam bij staatsbank ABN Amro van groot VVD oplichter Zalm (althans die mag daar nog even directeurtje spelen) en een website opende voor gedupeerde klanten, zodat hij ze kan helpen tegen het geteisem van ABN Amro. Het viel Lakeman al snel op, dat ook veel Rabo-klanten zich meldden, vandaar dat Lakeman de zaak heeft verbreed voor deze klanten…..

Lekkere banken hè, de Rabobank en ABN Amro? Jezus wat een schoftenzooi!!!

Rutte probeert de aandacht van de VVD fraudes en corruptie af te leiden, door de Grieken de zwarte piet toe te spelen……

Aangezien het slechte nieuws voor de VVD blijft groeien en waar hare VVD kwaadaardigheid Schippers anderen beschuldigt van het moedwillig VVD pootje lichten, gooide Rutte het gisteren over een heel andere boeg. Deze zwaar disfunctionerend VVD minister-president zette met z’n domme grijnzende kop Griekenland in en dan m.n. de uitlating van de Griekse minister van Defensie, Panos Kammenos. Deze stelde de grenzen naar de rest van de EU open te zetten, als Griekenland niet door andere EU landen zal worden geholpen met het grote aantal vluchtelingen, waarbij hij niet uitsloot, dat er IS (= ISIS) leden zouden meereizen. Het nieuws was van eind vorige week en een groot deel van de Nederlandse politici hadden daar al hun zware ongenoegen over uitgesproken. Als een geïrriteerde teckel (met excuus aan deze honden, voor deze vergelijking..) probeerde het onzelfstandige VVD klootzakje de bevolking duidelijk te maken, dat hij, weliswaar wat dagen later, ongelofelijk boos was over die uitspraak….. “Een idioot dreigement, te bizar en onzinnig om over na te denken”, aldus Rutte, die het ‘denken’ beter aan een ander kan overlaten……

Twee vliegen in 1 klap, zal deze VVD hufter hebben gedacht, Rutte die Nederland naar de rand van de afgrond heeft gevoerd en velen daarover heen hielp, met z’n waardeloze klote beleid. Hiermee paaide hij de kiezers van de VVD* en tegelijk kon hij ‘mooi’ de aandacht afleiden van zijn corrupte boevenpartij de VVD. ‘Jammer’ voor Rutte dat diezelfde dag, gisteren, bekend werd gemaakt, dat de beoogd vervanger van Verheijen, Johan Houwers, wegens valsheid in geschrifte een boete van € 4.000,– had betaald……. ha! ha! ha! ha!

Zoals gezegd: volgens Rutte was de uitspraak van de Griekse minister, t.a.v. de vluchtelingen idioot.  De over een muizenkeutel getilde zakkenwasser Rutte, die zich eigenlijk als middelpunt van de wereldpolitiek ziet, zal Griekenland hierdoor uit Schengen worden gezet. Alsof deze hufter dit zelf voor het zeggen heeft….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Idioot? Nou zo idioot was die uitspraak van de Griekse minister niet en als je daar wel over nadenkt, zal je zien dat de EU weigert meer vluchtelingen op te nemen uit landen als Griekenland en Italië, die vanwege hun ligging met een groot aantal vluchtelingen te maken hebben en die niet meer weten, waar ze met deze mensen naar toe moeten…. Daar zit geen woord Spaans bij, zo heeft Italië hetzelfde twee jaar geleden al gedaan, toen nam Rutte het woord ‘idioot’ niet in z’n valse bek en ondanks dat Italië zich al een paar jaar niet aan het meer dan kromme Schengen verdrag houdt, werd dit land niet geschrapt uit het Schengen akkoord……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Allemachtig, wat een enorm grote klootzak, die Rutte en dat mag godbetert minister-president spelen……… Ongelofelijk!!!!

* Plus kiezers van een aantal andere partijen, die over deze kwestie en de miljarden die naar Griekenland gingen, hun achterban hebben opgelicht. Deze leugenaars weigeren net als Rutte in te zien, dat Griekenland en Italië vanwege hun ligging onevenredig veel vluchtelingen over hun grenzen krijgen. Daarnaast stelden deze oplichters dat de vele miljarden, die naar Griekenland gingen en gaan, gebruikt worden voor de bevolking, terwijl dat geld direct wordt doorgesluisd naar de banken en andere financiële instellingen in Noordwest Europa. Instellingen die de Grieken geld op de pof leverden. De miljarden die nu nog naar Griekenland moeten gaan, verdwijnen voor het overgrote deel in dezelfde richting, t.b.v. de rente en aflossingen op die leningen!!! Je snapt niet, dat de moeite nog wordt genomen, dit geld nog over te maken, het kan als je vindt dat dit rechtvaardig is, het geld meteen naar de banken en andere financiële instellingen overmaken……..

Zie ook: ‘Schippers stelt dat Opstelten en Teeven slachtoffer zijn van samenzwering……… AAAAJAAAJAAAAAJ!!!

Xenos wil vast personeel op valse grond ontslaan…….

Ontslag krijgen op oneigenlijke gronden, is al een schoftenstreek van formaat, maar de leiding van Xenos (Blokker Holding), bakt ze wat dit betreft helemaal donkerbruin….. Tijdens een ‘functioneringsgesprek’ krijgen de ‘vaste werknemers’ van Xenos, een verklaring voorgelegd om te tekenen, waarin staat dat werknemers en werkgevers in ‘goed overleg’ hebben besloten de arbeidsovereenkomst te beëindigen……. Dit terwijl die verklaring een complete verrassing is voor deze medewerkers……
Het is duidelijk, ook de schoften die zich bij Xenos werkgever durven te noemen, zijn uit op alleen nog ‘flexibel’ personeel. Makkelijk te ontslaan en te ontdoen van ‘al te ruime arbeidsvoorwaarden…’ Zoals u wellicht weet, die arbeidsvoorwaarden zijn al snel te ruim, in de ogen van de werkgevers!!!

Dit alles, terwijl de PvdA zich in de huidige verkiezingscampagne op de borst klopt, dat ze paal en perk hebben gesteld aan het flexwerk!!
Zo ziet u maar weer, stem vooral niet op de PvdA komende woensdag, dat geldt overigens wat betreft de belangen van winkelmedewerkers, voor het grootste deel van de partijen, alleen de SP komt op voor deze medewerkers en verzet zich tegen de drang naar flexibilisering van de arbeidsmarkt!!! Zegt het voort!!!

Xenos wil vast personeel op valse grond ontslaan…….

Ontslag krijgen op oneigenlijke gronden, is al een schoftenstreek van formaat, maar de leiding van Xenos (Blokker Holding), bakt ze wat dit betreft helemaal donkerbruin….. Tijdens een ‘functioneringsgesprek’ krijgen de ‘vaste werknemers’ van Xenos, een verklaring voorgelegd om te tekenen, waarin staat dat werknemers en werkgevers in ‘goed overleg’ hebben besloten de arbeidsovereenkomst te beëindigen……. Dit terwijl die verklaring een complete verrassing is voor deze medewerkers……

Het is duidelijk, ook de schoften die zich bij Xenos werkgever durven te noemen, zijn uit op alleen nog ‘flexibel’ personeel. Makkelijk te ontslaan en te ontdoen van ‘al te ruime arbeidsvoorwaarden…’ Zoals u wellicht weet, die arbeidsvoorwaarden zijn al snel te ruim, in de ogen van de werkgevers!!!

Dit alles, terwijl de PvdA zich in de huidige verkiezingscampagne op de borst klopt, dat ze paal en perk hebben gesteld aan het flexwerk!!

Zo ziet u maar weer, stem vooral niet op de PvdA komende woensdag, dat geldt overigens wat betreft de belangen van winkelmedewerkers, voor het grootste deel van de partijen, alleen de SP komt op voor deze medewerkers en verzet zich tegen de drang naar flexibilisering van de arbeidsmarkt!!! Zegt het voort!!!

VVD andermaal pootjegelicht en alweer door VVD’er zelf…. ha! ha! ha! ha! ha!

VVD stoephoer Schippers zal gistermiddag wel erg blij zijn geweest, met het bericht dat VVD oplichter Johan Houwers een boete van € 4.000,– heeft betaald, om vervolging door het OM (hééé’!) te voorkomen. De zoveelste VVD plork* die tegen de lamp is gelopen. Deze VVD ladelichter was aangeklaagd voor valsheid in geschrifte, aangaande een hypotheek en het verstrekken van een valse werkgeversverklaring. Benieuwd of Schippers nu helemaal duizelig is, immers wie is de schuldige: de onderwereld, Justitie, het OM, of de VVD zelf…..??? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nog een ‘leuk’ feitje, deze Houwers was de beoogde vervanger voor Verheijen, die zelf moest opzouten vanwege fraude en corruptie…….

Gistermiddag liet superlangstudeerder en VVD voorzitter Zijlstra weten, dat er geen plaats is bij de VVD voor fraudeurs…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jezus is dat lachen dan! Hé Zijlstra doek je partij dan maar meteen op, gegarandeerd dat er bij elke VVD politicus flink wat stront te vinden is!!! ha! ha! ha! ha! ha!

* Zie: ‘De ‘Politieke Integriteits-index’ van Vrij Nederland‘, waar de VVD de foute ‘topscoorder’ is

Zie ook: ‘Schippers stelt dat Opstelten en Teeven slachtoffer zijn van samenzwering……… AAAAJAAAJAAAAAJ!!!

Anti-Rusland propaganda binnen één dag doorgeprikt…… AUW!!!

Met veel omhaal berichtten de Nederlandse landelijke radiostations Radio1 en BNR*, plus een aantal kranten, waaronder de Telegrof uiteraard in chocolade letters, dat Rusland de vingers op de knoppen voor kernraketten zou hebben gehad, tijdens het ‘annexeren’ van De Krim. Een en ander zou zijn gezegd in een tv documentaire, die de Russische staatstelevisie afgelopen zondagavond uitzond. Een echte Rusland kenner, meldde gistermiddag bij BNR dat hier vertaal fouten waren gemaakt. De dame in kwestie die het Russisch goed beheerst, stelde dat Putin op een vraag dienaangaande had geantwoord, dat er geen sprake was, van het in stelling brengen van kernraketten, daar er geen sprake is van een hernieuwde koude oorlog…………

Intussen zullen er weer honderdduizenden Nederlanders zijn, die dit laatste bericht niet hebben gehoord en er dus vanuit gaan, dat Rusland ‘met de vinger aan de trekker zit……’ Overigens is het m.n. het westen (de VS), dat in de buurt van Rusland een raketschild inricht, zoals in Polen, een schild waarbij men zelf weer gebruik maakt van raketten en als die er eenmaal staan, is het een fluitje van een cent, om daar ook wat NAVO kernraketten te stationeren……..

Reken er maar niet op, dat er ook maar één media orgaan is, die het gebrachte foute bericht zal rectificeren, zelfs niet op de achterpagina van de krant!! We zitten immers wel degelijk in een nieuwe koude oorlog, inclusief negatieve propaganda, plus angst- en haatzaaien…… Het geheel is opgetuigd door het westen, met jarenlange voorbereiding door de NAVO oorlogshitsers en de VS aan top, een koude oorlog is immers goed voor het militair-industrieel complex…….

* Benieuwd wanneer ze elkaar weer eens aanwijzen als beste landelijke nieuwszender…….

Voor meer anti-Russische propaganda, klik op het label ‘Rusland’ en/of ‘propaganda’ (al geven beide labels een paar berichten, die iets minder relevant zijn), onder dit bericht.

Anti-Rusland propaganda binnen één dag doorgeprikt…… AUW!!!

Met veel omhaal berichtten de Nederlandse landelijke radiostations Radio1 en BNR*, plus een aantal kranten, waaronder de Telegrof uiteraard in chocolade letters, dat Rusland de vingers op de knoppen voor kernraketten zou hebben gehad, tijdens het ‘annexeren’ van De Krim. Een en ander zou zijn gezegd in een tv documentaire, die de Russische staatstelevisie afgelopen zondagavond uitzond. Een echte Rusland kenner, meldde gistermiddag bij BNR dat hier vertaal fouten waren gemaakt. De dame in kwestie die het Russisch goed beheerst, stelde dat Putin op een vraag dienaangaande had geantwoord, dat er geen sprake was, van het in stelling brengen van kernraketten, daar er geen sprake is van een hernieuwde koude oorlog…………

Intussen zullen er weer honderdduizenden Nederlanders zijn, die dit laatste bericht niet hebben gehoord en er dus vanuit gaan, dat Rusland ‘met de vinger aan de trekker zit……’ Overigens is het m.n. het westen (de VS), dat in de buurt van Rusland een raketschild inricht, zoals in Polen, een schild waarbij men zelf weer gebruik maakt van raketten en als die er eenmaal staan, is het een fluitje van een cent, om daar ook wat NAVO kernraketten te stationeren……..

Reken er maar niet op, dat er ook maar één media orgaan is, die het gebrachte foute bericht zal rectificeren, zelfs niet op de achterpagina van de krant!! We zitten immers wel degelijk in een nieuwe koude oorlog, inclusief negatieve propaganda, plus angst- en haatzaaien…… Het geheel is opgetuigd door het westen, met jarenlange voorbereiding door de NAVO oorlogshitsers en de VS aan top, een koude oorlog is immers goed voor het militair-industrieel complex…….

* Benieuwd wanneer ze elkaar weer eens aanwijzen als beste landelijke nieuwszender…….

Voor meer anti-Russische propaganda, klik op het label ‘Rusland’ en/of ‘propaganda’ (al geven beide labels een paar berichten, die iets minder relevant zijn), onder dit bericht.