Samsom: “Voor veel mensen is het zwaar geweest….”

PvdA opperploert Samsom, durft is zijn uiterst leugenachtige verkiezingsspot (of is het verziekingsspot??) te stellen: “Voor veel mensen is het zwaar geweest….” Met andere woorden dat is het nu niet meer…….De schoft bedoelt hier, alle bezuinigingen die met name de onderlaag onevenredig hard hebben getroffen. Voor die groep is het nog steeds loodzwaar, smerige oplichter!! Meer dan vier miljoen mensen leven in dit puissant rijke land tegen, op of onder de armoedegrens, dus voor hen is het nog steeds uitermate moeilijk. Net zoals voor de gehandicapten en minder begaafden, die op de sociale werkplaatsen tevreden een baan hadden. U weet wel de mensen die Samsom bij hoog en laag beloofde, zelfs op het Malieveld in 2012, als het aan de PvdA lag, dat ze deze werkplek zouden behouden….. Of de ouderen die beloofd werd, dat ze niets zouden merken van de overheveling van zorg naar de gemeenten. Terwijl velen van hen met de handen in het haar zitten daar ze geen, of te veel te weinig hulp krijgen en ze dus eigenlijk niet meer thuis kunnen blijven wonen, maar de verzorgingstehuizen, waar zij vroeger nog een beroep op konden doen, sluiten voor het grootste deel de deuren, of hebben dit al gedaan……. Zo kan ik nog wel even doorgaan met benoemen van groepen, die van alles beloofd werd, maar waar deze beloften allang naar het grote archief zijn verdwenen….. Dit nog naast alle negatieve records die het afbraakbeleid van VVD en PvdA voor elkaar kregen, zoals een topwerkloosheid van meer dan 1 miljoen (het echte cijfer), een record aantal armen (4 miljoen mensen leven tegen, op of onder de armoedegrens), een record aantal faillissementen (inclusief ZZP’ers), een record aantal huisuitzettingen en een economie die achterloopt bij ons omringende landen, door desastreus economisch beleid!!

Hé Samsom, moet je jouw standpunt over kernenergie niet weer eens herzien, het gaat intussen alweer een paar jaar ‘goed’ met kernenergie, sinds de enorme ramp in Fukushima*l!!! Zoals je dat in het najaar voorafgaand aan Fukushima ook deed, hufter!!! Voor de duideluijkheid, Samsom vond toen serieus dat er nagedacht moest worden over nieuwe kerncentrales!!!! Deze bedrieger werkte n.b. eerst voor Greenpeace, zo zie je maar: dat soort organisaties, moet verschoond blijven van toekomstige politici en oud-bakken politici!!

Wat een leugenaar, die Samsom!!!!

Opvallend dat je van Rijn niet hoort in deze verkiezingscampagne, blijkbaar vindt men bij de PvdA, dat de overheveling van de zorg naar gemeenten op een ramp uitdraait. Vanmorgen durfde oplichter Dijsselbloem, met een uiterst interessante kraakstem bij BNR, die overheveling een overwinning voor de PvdA te noemen……. ha! ha ha!

* Een ramp die zich nog steeds voltrekt, al is dit goed verborgen, door een verbod dat in Japan aan journalisten werd opgelegd verder onderzoek te doen, naar de stand van zaken bij en op de rampplek…..

Schippers stelt dat Opstelten en Teeven slachtoffer zijn van samenzwering……… AAAAJAAAJAAAAAJ!!!

Hare grootschoft Schippers, stelde afgelopen zaterdag, dat het wel erg toevallig is, dat vlak voor de komende verkiezingen, een bonnetje van 15 jaar gelden boven tafel kwam. Dat kan volgens deze kwaadaardige stoephoer maar één ding betekenen: men wil de VVD beschadigen………. ha! ha! ha! ha! Om de VVD te beschadigen, heb je geen buitenstaanders nodig, dat kunnen de ‘politici’ (lees lobbyisten van de grote- en middelgrote ondernemers en welgestelden) van deze partij zelf maar al te goed, zoals keer op keer blijkt!! De hufter durfde naar de rechterlijke macht en m.n. naar justitie te wijzen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De VVD mag blij zijn, dat het telefoongesprek dat Teeven voerde met van Rey niet meer wordt genoemd, of alle andere blunders, die deze Amsterdamse VVD boerenlul beging. Naast haar beschuldiging aan het adres van justitie en de rechterlijke macht, durfde Schippers ook te wijzen, op de onderwereld, die belang zou hebben, de beste lobbyisten* voor hun bezigheden pootje te lichten……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De ploert Schippers is niet alleen kwaadaardig, maar ook nog ongelofelijk dom: denkt ze nu echt, dat niemand weet, dat deze kwestie al meer dan een jaar aansleept??? Hoewel het ook slim kan zijn, je roept dit keihard en de mensen die dit niet wisten, of het half vergeten waren, zullen haar waarschijnlijk wel geloven, als ze dat maar blijven doen, totdat ze gestemd hebben, maakt de waarheid niet meer uit!!!

Het is meer dan duidelijk, dat de VVD door en door verrot is, dat blijkt wel uit het grote aantal fraude en/of corruptie gevallen, veel meer dan in vergelijking met andere politieke partijen!! Ik verwijs u naar: ‘De ‘Politieke Integriteits-index’ van Vrij Nederland‘, waar de VVD de foute ‘topscoorder’ is en dat is de VVD bepaald niet alleen vlak voor verkiezingen! De politieke integriteits-index is intussen niet meer actueel, daar er al weer een VVD politicus tegen de corruptie lamp is gelopen en er vandaag één door het OM is aangeklaagd voor valsheid in geschrifte……….

Trouwens: die Schippers lobbyt wel erg goed voor de farmaceutische industrie, benieuwd wat haar voordelen daarbij zijn, of die voor haar familie of vrienden. Misschien een mooie, dik betaalde post, een paar jaar naar haar ministerschap……. Volgens mij ligt in haar eigen kast een flink lijk behoorlijk te stinken!!

Overigens vindt ook VVD super-langstudeerder Zijlstra het e.e.a. wel vreemd, ‘zo vlak voor de verkiezingen’, zo zei hij vanmorgen bij BNR, al is hij wat slimmer dan Schippers en wijst hij niet, zonder enig bewijs, naar eventuele schuldigen. Zijlstra wil wel dat dit onderzocht wordt, m.a.w. het stinkt niet, maar er moet onderzocht worden, of het niet toch een beetje stinkt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hé Zijlstra, de VVD stinkt aan alle kanten, dat is het gevolg dat jouw partij door en door verrot is en het stinkt bepaald niet een klein beetje!!!

Later meer over het volksverlakkers gesprek, dat Zijlstra met van Liempt had.

*Zie: ‘Schippers verdenkt onderwereld van pootje lichten maffia lobbyisten Opstelten en Teeven……. ha! ha! ha! ha! ha! Dit is wel de domste theorie tot nu toe!!!

   en: ‘VVD andermaal pootjegelicht en alweer door VVD’er zelf…. ha! ha! ha! ha! ha!

   en: ‘Ton Hooijmaijers (VVD) krijgt strafvermindering voor omkoping, corruptie en witwassen………. Alweer een typisch ‘gevalletje’ klassenjustitie…….

   en: ‘Van Miltenburg laat brieven van klokkenluiders vernietigen……….

   en: ‘Van Rey niet voor corruptie veroordeeld……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Argos waagt zich aan het beschuldigen van de Russen, wat betreft het neerhalen van vlucht MH17………

Het is om moedeloos van te worden: zelfs het journalistieke onderzoeksprogramma Argos (afgelopen zaterdag op Radio1), waagt het met de beschuldigende vinger naar de Russen te wijzen, wat betreft het neerhalen van vlucht MH17. Aanleiding voor deze beschuldiging in Argos, was een ‘verscholen’ bericht van de NOS op 3 maart jl. gedaan op de site van deze zendgemachtigde. Aan de hand van dit artikel berichtte een Engelstalige Oekraïense zender (dit omdat er ‘zoveel Oekraïners Engels spreken….’ ha! ha! ha!)  dat de Nederlandse onderzoekscommissie tot de conclusie was gekomen, dat vlucht MH17 met een Russische Buk-raket werd neergehaald, die door Russische militairen bediend werd…… Dat Oekraïne ook van deze raketten heeft, wordt overigens nooit vermeld, in aantijgingen die uiterst zwak zijn, maar worden aangemerkt als het bewijs voor de Russische ‘schuld…’

Vreemd genoeg meldde het NOS Journaal op 3 maart, niet over deze schokkende conclusie, maar berichtte het wel, dat de AIVD weigert bepaalde informatie over deze ramp over te leggen aan de onderzoekscommissie……. Volgens Argos redacteur Eric Arends is het wel te begrijpen, dat de NOS het bericht over de Russische schuld niet bracht, daar het berustte op 1 bron…… Bovendien stelde Arends dat 1 bron wel ‘wat’ mager is….. Wel Arends, dat vind ik wel uitermate vreemd, als je dit bericht op basis van 1 bron wel op je website zet, dat is immers geen site die door niemand wordt gelezen, dat bleek wel uit de berichtgeving op de ‘Oekraïense’ Engelstalige tv zender, ik bedoel als die het bericht kunnen vinden, kan iedereen het vinden!!

Maar Arends ging door, zoals u intussen wel verwacht had: ook hij (en dus Argos) heeft 1 bron en hoewel de NOS haar bron niet prijs wil geven, stelt Arends dat de bron van de NOS niet dezelfde is, dan de bron die hij heeft……. Arends vindt het verder logisch dat de NOS haar bron ‘beschermd’, ja en gezien de poging dit bericht te verstoppen, kan je dus ook grote vraagtekens bij de betrouwbaarheid van die bron zetten. Niet voor Arends, die stelt dat er nu 2 aparte bronnen zijn en dat je daaruit kan concluderen, dat dit bericht klopt……. Ik zal niet lachen mensen, daar is deze zaak te ernstig voor , maar…….. Ongelofelijk, het is als de claim van de NAVO dat Russische troepen massaal meevochten in Oost-Oekraïne, een bericht dat ook met geen flinter van bewijs werd onderbouwd (en kon/kan worden onderbouwd).

Intussen zijn  veel deskundigen ervan overtuigd, dat een Oekraïens jachtvliegtuig vlucht MH17 aanviel, dit gezien kogelinslagen aan de zijkant van het toestel, gemaakt met een type kogel, dat de Oekraïense luchtmacht gebruikt in haar jagers…… Zo stellen meerdere ooggetuigen, dat één van de piloten bijna letterlijk in tweeën was geschoten met deze kogels, de autopsie rapporten aangaande deze piloot zijn….. verdwenen!!!. Deze straaljager (of meerdere) hebben daarna een raket afgeschoten op het vliegtuig, ook dit werd door deskundigen, o.a. uit de VS bevestigd: het vliegtuig werd door een raket getroffen, die niet vanaf de grond, maar door een jager van ongeveer gelijke hoogte was afgeschoten…..

Waarom is de uitdraai van de zwarte doos nog steeds niet vrijgegeven? Deze werd redelijk kort na de ramp gevonden en had al maanden geleden bekend moeten zijn…… Het gebied waar vlucht MH17 neerkwam en waarboven het uit de lucht werd geschoten, werd al een paar maanden, nauwlettend in de gaten gehouden door satellieten, vanwege de strijd daar, er moeten dus een fiks aantal beelden zijn gemaakt op de dag van de ramp, toch worden deze beelden nog steeds niet vrijgegeven. U vindt dit feit toch hopelijk niet normaal, zeker niet als je bedenkt, dat de NAVO, diverse geheime diensten en zoals uit dit bericht blijkt, zelfs de Nederlandse onderzoekscommissie, overtuigd zijn van de Russische schuld……. Met andere woorden: er werd en wordt stelselmatig bewijsmateriaal achtergehouden, dat kan maar één ding betekenen: de conclusies wijzen wat betreft onze regering, de NAVO en andere westerse regeringen, naar de verkeerde partij, die van Oekraïne, dus van Porosjenko en zijn (neonazi) junta!!

Al wil Arends niet direct wijzen naar Rusland, vindt hij het wel ‘plausibel’ dat de schuld daar gezocht moet worden…….. Arends noemt de conclusie die je uit het NOS bericht zou kunnen destilleren, ‘de schuld van de Russen’, ‘een gerede theorie’ (al weer: het is dat het zo in en in triest is, anders….).

Men liet nog even Rob de Wijk horen, in gesprek met Arends, waar de Wijk stelde dat hij zijn hart vasthoudt en hoopt dat de Russen niet de schuldigen zijn, terwijl hij tegelijkertijd eigenlijk stelt niet te twijfelen aan die schuld……. Ach ja, ook deze drollenpoetser heeft belang bij een volledig opgetuigde koude oorlog, hij is niet voor niets, grootlobbyist van het militair-industrieel complex!!

Argos heeft sinds de presentatie aan Max van Weezel werd toegewezen, ‘aardig’ aan geloofwaardigheid verloren, daar doet Arends als redacteur van dit programma nog een een gigantische schep ongeloofwaardigheid bovenop, met zijn onzin praatjes die hij hier durfde te ventileren. Nogmaals: Argos is een journalistiek onderzoeksprogramma….

Is het niet om te janken?? Ongelofelijk!!!

Voor meer berichten over vlucht MH17, klik op het label ‘vliegramp’, onder dit bericht. Dat geld ook voor de enorme klotenklapper van Weezel en praatjesmaker de Wijk.

Wilhelmina, ‘De oorlogskoningin’, een radio docudrama van Tomas Ross

Gistermorgen bij OVT aandacht voor het volgende week in OVT startende docudrama van Tomas Ross, een docudrama over Wilhelmina in de oorlog ‘De Oorlogskoningin’. Tomas Ross is gelukkig bepaald geen oranje fan, dus dit belooft een aantal interessante kritische radio uren te worden. Het koningshuis heeft overigens net zoveel met de ‘Oranjes’ te maken, als u bijvoorbeeld. Alhoewel? Misschien staat u wel een stuk dichter bij de psychopathische grofgraaiers, die als de Oranjes werden aangeduid, dan het huidige namaak koningshuis….

Jammer genoeg werd duidelijk uit deze introductie, dat er weer een grote misser in het verhaal zit: Wilhelmina zou, als je het verhaal moeten geloven, zo ongeveer zijn ontvoerd naar Engeland……. Een verhaal, dat men heel snel na de vlucht liet lekken, daar de vlucht van het koningshuis grote consternatie gaf in Nederland en het volk goed pissig was over deze laffe vlucht……

Volgens het oranje propaganda praatje, dat kort na deze vlucht werd gelanceerd, zou Wilhelmina des duivels zijn geweest, toen ze dacht op een ‘plezierreisje’ voor de kust van Zeeland te zijn (waar toen ook werd gevochten), maar ze in werkelijkheid richting Londen vertrok….. ha! ha! ha! ha! ha! Ross vertelde n.b. dat Wilhelmina aan boord was van een Brits oorlogsschip, dus onder bevel stond van de Britse koning. Even daarna vertelde Ross, dat deze koning behoorlijk kwaad was, toen hij hoorde dat Wilhelmina, haar dochter Juliana en de kleinkinderen richting Canada had gestuurd, daar ze bang was, dat Duitsland, Groot-Brittannië onder de voet zou lopen.

Dus ze was pissig dat ze naar Engeland werd gebracht, maar vertrouwde er zelfs niet op, dat het daar veilig zou zijn voor haar familie…… ha! ha! ha! ha! ha! Meneer Ross wilt u hier nog eens over nadenken, dit staat alles in ‘schril contrast’ tot elkaar…… Natuurlijk hebben alle betrokkenen naderhand verklaard, dat Wilhelmina terug wilde naar Nederland, zeker toen bleek hoe groot de verontwaardiging in Nederland was, het zou zelfs niet ondenkbaar zijn, dat de Britse koning daar persoonlijk opdracht toegaf, om zo het aanzien van de monarchie niet te zeer te besmeuren……….

Aanstaande zondag is de eerste aflevering van het docudrama te horen bij OVT (Radio1, rond 11.25 u.).

Zie ook: ‘Koolhaas kent geheime Wilhelmina archieven WOII……….. ha! ha! ha! ha! ha!

Ger Koopmans schiet z’n zoveelste levensgrote bok…….

CDA blubberlul Ger ‘roetfilter’ Koopmans* vond dat hij ook een belangrijke duit in het landelijke zakje voor de Statenverkiezingen moest doen en na een brainstorm van twee weken (een ruime bovenkamer, zonder meubilair) was ‘onze’ Ger eruit: de Eerste Kamer en de provincies moeten minstens één keer per jaar verantwoording afleggen aan elkaar…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè hè, jezus wat een flapdrol! ha! ha! ha! ha! Koopmans is al een tijdje aan het provinciebestuur van Limburg verbonden, maar het was hem tot nu toe nog niet opgevallen, dat er jaarlijks zo’n ontmoeting is……. ha! ha! ha! ha! Dit jaar gebeurt dit trouwens voor het 8ste jaar op rij……… Uiteraard was het teveel moeite voor dit leeghoofd, even z’n licht op te steken over dit onderwerp, alvorens wat te gaan roepen, hetzelfde leeghoofd dat het in 2006 nog ‘presteerde’ een motie in te dienen, waarin hij toestemming wilde geven, jongeren van 14 en 15 jaar werk te laten doen, waarbij ze in aanraking komen met bestrijdingsmiddelen……….
Onbegrijpelijk, wat een enorme klootzak!!!

* Koopmans durfde in 2008, of 2009 in Stanpunt NL te zeggen, dat hij trots was op zijn 17 jaar oude dieselauto, waar hij toen bij vertelde, dat hij nog geen roetfilter op het stinkblik had laten zetten…….

Voor meer berichten over deze hufter en leeghoofd, klik op het label ‘Koopmans’, onder dit bericht.

Ger Koopmans schiet z’n zoveelste levensgrote bok…….

CDA blubberlul Ger ‘roetfilter’ Koopmans* vond dat hij ook een belangrijke duit in het landelijke zakje voor de Statenverkiezingen moest doen en na een brainstorm van twee weken (een ruime bovenkamer, zonder meubilair) was ‘onze’ Ger eruit: de Eerste Kamer en de provincies moeten minstens één keer per jaar verantwoording afleggen aan elkaar…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè hè, jezus wat een flapdrol! ha! ha! ha! ha! Koopmans is al een tijdje aan het provinciebestuur van Limburg verbonden, maar het was hem tot nu toe nog niet opgevallen, dat er jaarlijks zo’n ontmoeting is……. ha! ha! ha! ha! Dit jaar gebeurt dit trouwens voor het 8ste jaar op rij……… Uiteraard was het teveel moeite voor dit leeghoofd, even z’n licht op te steken over dit onderwerp, alvorens wat te gaan roepen, hetzelfde leeghoofd dat het in 2006 nog ‘presteerde’ een motie in te dienen, waarin hij toestemming wilde geven, jongeren van 14 en 15 jaar werk te laten doen, waarbij ze in aanraking komen met bestrijdingsmiddelen……….

Onbegrijpelijk, wat een enorme klootzak!!!

* Koopmans durfde in 2008, of 2009 in Stanpunt NL te zeggen, dat hij trots was op zijn 17 jaar oude dieselauto, waar hij toen bij vertelde, dat hij nog geen roetfilter op het stinkblik had laten zetten…….

Voor meer berichten over deze hufter en leeghoofd, klik op het label ‘Koopmans’, onder dit bericht.

Vakbond te onzichtbaar en te duur voor jongeren

De vakbonden hebben vergeleken met bijvoorbeeld de 60er jaren van de vorige eeuw, aanzienlijk minder leden, een feit waar werkgevers maar al te graag gebruik van maken en de roep vanuit die groep CAO’s geheel niet meer te volgen, wordt steeds luider. Een en ander is zonder meer aan de bonden zelf te danken, ze zijn niet meer zichtbaar voor bijvoorbeeld jongeren, die zich net op de arbeidsmarkt bewegen. Maar ook zaken als het zich neerleggen bij een ‘wettelijk’ (ha! ha! ha!) minimum jeugdloon zijn zaken, die jongeren onbegrijpelijk vinden. Tegen deze schandelijke uitbuiting zou toch minstens één keer per jaar een fikse vakbondsdemonstratie, inclusief acties moeten worden georganiseerd!! Immers het is toch belachelijk, dat jongeren die bijvoorbeeld op hun 18de gaan werken in een supermarkt, met een grijpstuiver tevreden moeten zijn, terwijl ze na een paar maanden precies zo hard (of nog harder) werken dan oudere collega’s, maar verder wel dezelfde kosten maken, als die al niet hoger zijn, doordat ze bijvoorbeeld alleen in aanmerking komen voor een peperdure kamer als huisvesting…….

Dat is meteen een tweede punt: bij de FNV betaal je tot je 21ste maximaal € 25,– per jaar, maar daarna betaal je € 16,– per maand…… Moet je nagaan, je verdient bijvoorbeeld € 800,– per maand, betaalt voor je kamer € 350,– per maand (met een beetje geluk, wel te verstaan en met nog meer geluk: inclusief gas en licht), de kosten voor een zorgverzekering zijn rond de € 90,– per maand, een telefoon is tegenwoordig echt een basisbehoefte, zeker als je werk hebt, reken daar, inclusief een internetabonnement en de kabel € 50,– per maand Dan moet je van de overblijvende € 310,–, voor levensonderhoud (voedsel, kleding en schoeisel) en reizen t.b.v. het werk, ook nog eens € 16,– aan de bond betalen. Ik snap dan ook niet, waarom de FNV de grens voor een jaarabonnement van € 25,– op 21 jaar heeft gezet, immers het minimumjeugdloon geldt tot je 23ste jaar. Ervan uitgaand, dat de jongere een volledige werkweek heeft, want veel werkgevers laten jongeren het liefst op lange proeftijden werken, waar men van te voren een zo laag mogelijk aantal uren opzet, sterker nog ‘nul uren contracten’ worden nog steeds gebruikt!!

Het wordt de hoogste tijd, dat de vakbonden alle banden met de politiek verbreken, alle figuren die uit de politiek komen eruit (en uiteraard al helemaal geen oud-politici in de vakbonden), door deze figuren kunnen zaken als het minimumjeugdloon, een zware teruggang in het ontslagrecht en noem nog maar wat zaken, rekenen op de handtekening van de bonden……. Zaken waarvoor een vakbond uit de 60er jaren, het niet in haar kop had gehaald te tekenen, maar waar men nu handjeklap mee akkoord gaat, of zo goed als geen actie op onderneemt. Maak het lidmaatschap voor de bond, tot 23 jaar € 10,– per jaar, immers als jongeren al vroeg bij een bond zijn aangesloten en ze zien daar het nut van, zullen ze de rest van hun werkzaam leven lid blijven en bij een goed salaris op latere leeftijd, moet het een fluitje van een cent zijn, aan die leden een wat hogere bijdrage te vragen, dan die men nu verlangt. Zo kan de vakbond weer een organisatie worden, waar de overheid en de werknemers echt rekening mee moeten houden!!!

Uiteraard moeten de vakbonden af van hun enorm grote ‘overhead’. De grote vakbonden zijn verworden tot enorme organisaties, met peperdure design gebouwen en een loodzware top, waar ook nog eens enorme salarissen worden verdiend. Zet dat eens af, tegen de vakbonden in de 60er jaren, ze hadden toen aanzienlijk meer leden, voerden vaak succesvol actie, de top verdiende toen aanzienlijk minder, terwijl de grote bonden toen qua organisatie, niet eens in de schaduw kunnen staan, van de huidige grote bonden, als de FNV en het CNV, die amper een deuk in een pakje boter kunnen slaan!!!

Roken in een café kan echt niet meer, nee we vergiftigen de mensen gewoon op straat…

Een uiterst irritante reclame boodschap komt me al een tijd de neus uit, hij is geloof ik van Horeca Nederland. In die boodschap wordt het volgende gesteld: ‘Horeca rookvrij, want roken in een café kan echt niet meer………..’ ha! ha! ha! ha! Nee, we laten ons liever allemaal op straat met gif vergassen, gif dat nog even wat verder gaat dan sigarettenrook. Vergeet niet, dat er uit een gemiddelde auto, per gereden kilometer nog steeds 180 gram (meer dan 4 pakjes shag!) zwaar gif zoals stikstofdioxide rolt, inclusief fijnstof en het levensgevaarlijke ultrafijnstof, de eerste twee zorgen voor een vroegtijdige dood van 1 jaar en een maand (gemiddeld*), met zware medische problemen, zeker het laatste jaar, zoals kanker…..

Weet je wat echt niet meer kan? dat je ongevraagd vergiftigd mag worden, zodra je een been buiten zet!!! Zoals u begrijpt, zal hier niemand op ingrijpen, nogmaals het bewijs, dat men schijt heeft aan uw gezondheid, die loopt ‘nu eenmaal’ mijlenver achter bij geldelijk gewin!!! Behalve dan als het om de kleine horecaondernemer, die zelf rookt en geen bezwaar heeft tegen rokende klanten……. Uiteraard is dat rookverbod dan ook een poging, om u te laten geloven, dat de overheid wel degelijk zorg heeft voor uw gezondheid!!

* Zie: ‘Schultz van Haegen: heeft lak aan luchtvervuiling door autoverkeer, terwijl dat u tot meer dan twee jaar van uw leven kan kosten, inclusief kanker aan het eind van uw leven……….

Schippers verdenkt onderwereld van pootje lichten maffia lobbyisten Opstelten en Teeven……. ha! ha! ha! ha! ha! Dit is wel de domste theorie tot nu toe!!!

Hare VVD kwaadaardigheid Schippers vond haar uitlatingen jegens de rechterlijke macht, die Opstelten en Teeven pootje zouden willen hebben lichten nog niet voldoende, dus herhaalde ze e.e.a. nog eens in de Telegraaf van afgelopen zaterdag, eens het tweede lijfblad van de NSB en nu van de misdadigersbende VVD…. In diezelfde Telegrof bracht ze tevens nog eens een andere versie te berde, zoals ook gistermiddag in Buitenhof. Deze versie is wel de domste die ik tot nu toe hoorde: ook de onderwereld zou de crimefighters uh, de crime-accelerators Opstelten en Teeven hebben willen beschadigen…… ha! ha! ha! ha! ha! Uiteraard weet deze helleveeg, dat Opstelten en Teeven juist waanzinnig goede lobbyisten zijn van de onderwereld, immers met hun ‘wietpas’ en daarmee het verbod voor de verkoop van cannabis aan buitenlanders, hebben deze twee de onderwereld een geweldige dienst bewezen!! Binnen een jaar na het verbod van cannabisverkoop aan buitenlanders waren tot in Eindhoven ruimschoots o.a. de volgende harddrugs te krijgen: XTC, amfetamine, heroïne en coke…….*

Het beleid van Opstelten en Teeven heeft ervoor gezorgd dat de zwaarste harddrugs** volop te krijgen zijn in Nederland, waarlijk een waanzinnig resultaat!!! Dus de laatste groep die belang had bij het opstappen van deze twee zwaar disfunctionerende psychopaten, is de drugsmaffia, dus de onderwereld!!!! Schippers schijnt zelfs gezegd te hebben, dat ze niet zegt dat er opzet in het spel is, maar dat ze dit uitgezocht wil hebben….. ha! ha! ha! ha! ha! Bijna heel Nederland is overtuigd van haar bedoeling met de uitspraken, n.l. wel degelijk opzet! Uitlatingen die ze zoals gezegd meer dan eens uitte, maar nu zou ze dat dus niet gezegd hebben, wat een vuile oplichter!!!

Tot wel tien keer toe benadrukte Schippers in Buitenhof, dat het eindelijk economisch goed gaat….. ha! ha! ha! ha! Nooit geweten, dat zij moeite had om rond te komen van het onbeschofte hoge salaris (belastinggeld), dat zij krijgt voor haar uiterst inhumane, grof asociale beleid……. Nee, het zou met ons allen goed gaan, als je deze tyfustrut moet geloven, ze moet eens op bezoek gaan bij één van de gezinnen die in armoede leven en eens kijken wat zij desnoods in haar ééntje heeft te verteren, in vergelijking met deze gezinnen***, die zij via de smerig dure zorg verder uitknijpt dan ooit voor mogelijk werd gehouden…….

Schippers stelde blij te zijn met het ‘verstandshuwelijk’ dat de VVD en de PvdA zijn aangegaan. ‘We’ hebben moeilijke maatregelen moeten nemen, maar het gaat eindelijk goed****….’ ha! ha! ha! ha! ha! ‘Met moeilijke maatregelen hebben we bereikt dat we harder groeien dan verwacht’, aldus Schippers (dit is gebaseerd op de verwachte cijfers, van cijfergoochelinstituut CPB). Ook hier liegt ze weer keihard, dat we iets zijn gegroeid is te danken aan de lage dollarprijs (ze noemde in Buitenhof n.b. de export!!), de lage olieprijs en de redelijk goed draaiende Duitse industrie, waar Nederland altijd van profiteert. Al hebben Rutte 1 en 2 het zo slecht gedaan, dat zelfs de voorspoedige Duitse economie ons niet hielp en we er slechter voorstaan en stonden, dan ons omringende landen. Daarover gesproken: Schippers stelde dat we tot de besten in Europa behoren, als het om de economie gaat….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het is maar goed dat ze geen namen noemde van de landen, die het nog slechter doen dan Nederland, jezus wat een bedrieger!!!

Uiteraard moest Schippers nog even katten op de Eerste Kamer, daar nu wel zeker is, dat de coalitie, zelfs niet met de hulp van de antidemocratische partijen D666, ‘ Christen’Unie en SGP, een meerderheid zal behalen in de Eerste Kamer. Kijk als de VVD in de oppositie zit, mag de Eerste Kamer misbruikt worden tot voorbij het gaatje…… Elke tegenstand bij een VVD regering is natuurlijk uit den boze en wordt desnoods antidemocratisch genoemd, terwijl je kan stellen, dat een partij als de VVD, die keer op keer gepakt wordt voor fraude en corruptie, in feite antidemocratisch handelt…… Wat antidemocratisch handelen betreft, zou je ook de PVV kunnen noemen, echter de PVV is geen partij, maar een antidemocratische fascistenbeweging, die via haat en angst de meerderheid opzet tegen minderheden!!!

Trouwens over dat verdwenen ‘bonnetje’ van 4,7 miljoen, waar stoephoer Schippers zich zo druk maakt (alleen om de verkeerde reden), dat dit nu pas boven tafel kwam, wat dacht u hiervan: wie had het meeste belang bij het verdwijnen van die bon, waaruit blijkt dat de Kamer niet werd ingelicht en de regels niet werden gevolgd? Juist! Teeven zelf!!! Helaas was deze VVD drollenpoetser vergeten, dat we in het digitale tijdperk leven!!! Met haar uitlatingen probeert Schippers tevergeefs dit feit weg te moffelen, de kuttekop!!!

Schippers probeert vanwege de Statenverkiezingen, de aandacht af te leiden, van alle corruptie en fraudegevallen binnen haar gore partij van ondernemers en misdaad lobbyisten. Laten we hopen, dat de twijfelaars zich niet laten misleiden, met deze belachelijke beschuldigingen, zonder enige vorm van bewijs….

* De Nederlandse jeugd in de grensstreek kreeg in de gaten, dat de
drugsrunners, die de buitenlanders in de buitenwijken van bijvoorbeeld
Maastricht, niet alleen van wiet voorzagen, maar ook de andere
producten, de genoemde harddrugs verkochten, die een veel langere ‘kick’
geven en in verhouding zelfs goedkoper kunnen zijn dan wiet!! Een paar
maanden later werd de rest van Nederland overspoeld met deze troep, een
situatie die voortduurt….

** Buiten de uiterst gevaarlijke harddrug alcohol, waaraan dagelijks 12 mensen overlijden, door overmatig gebruik van deze harddrug. Een harddrug waar m.n. door de steun van de VVD, nog steeds gewoon reclame gemaakt mag worden, terwijl ‘alcoholmisbruik’ (ook al zo’n versluierende term!) de maatschappij, o.a. via de zorg, kapitalen kost…… Maar wel zeiken over de ‘alsmaar meer uit de pan rijzende zorgkosten!!’

*** Schippers heeft leren jasjes, waarvan er 1 genoeg is om een bijstandsgezin twee maanden lang, ruim van te laten rondkomen……..

**** Of spreekt ze hier over haar persoonlijke situatie: heeft ze een geheime bonus ontvangen van de farmaceuten, daar ze deze
schoften onnoemelijk hoge winsten laat maken, ondanks dat ze stelt de medicijnprijs aanzienlijk te hebben kunnen verlagen. Voorlopig maken de
farmaceuten jaar na jaar meer winst, in 2013 was dat meer dan 1 triljard
dollar!!!! De cijfers worden maar niet bekend gemaakt over 2014, anders
zou je nogmaals zien, dat de trut liegt, dat het gedrukt staat!!

Zie ook: ‘Schippers stelt dat Opstelten en Teeven slachtoffer zijn van samenzwering……… AAAAJAAAJAAAAAJ!!!

     en: ‘Eerste Kamer overvol met corrupte hufters…..

    en: ‘Van Rey niet voor corruptie veroordeeld……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dijksma (en Kamp) goede lobbyist van dierenmishandeling op grote en grove schaal: het aantal megastallen is bijna verdrievoudigd!!!

Het aantal megastallen is van eind 2011 tot 2013 gestegen van 575 naar maar liefst 803!! Gezien vanaf 2005 is het aantal van deze hellen op aarde, bijna verdrievoudigd, van 301 tot (zoals gezegd) 803 in 2013……….

U ziet ‘t, het zogenaamde groene gezicht van de PvdA, het hufterige, domme dikkerdje van de PvdA Dijksma, heeft goed haar dieronvriendelijke best gedaan en dan is het huidige cijfer niet eens bekend, reken maar dat dit nog een stuk hoger ligt en dat de verdriedubbeling al dik is overtroffen. Zeker, daar de melkquota per 1 april a.s. worden afgeschaft en in aanloop daarvan hebben flink wat boeren de overstap gemaakt, naar megastallen!! Daarmee heeft deze enorme PvdA dombo het milieu een extra zetje gegeven richting afgrond, immers deze stallen zijn nog desastreuzer voor het milieu, dan de bedrijfsvoering van een een normale veeboer…….

E.e.a. betekent tevens, dat er meer en meer koeien het hele jaar op stal staan en zullen staan, een godgeklaagd schandaal. En dan durft het geteisem dat deze stallen runt zich boer te noemen, terwijl ze in feite smerige dierenbeulen zijn..

Gevolg van deze ferme uitbreiding van deze helle stallen, is een steeds verder oprukkende vervuiling van het drinkwater, zoals waterbedrijven al enige tijd betogen. Nog naast de enorme bergen stront, die deze arme dieren produceren. Afgelopen week kon je een aantal dagen lang de stank van mest tot in het centrum van Den Haag ruiken, dit vanwege de oostelijke windrichting…..

Dit is het gevolg van de Nederlandse vleesexport: 80% van deze ‘vleesproductie’ gaat naar het buitenland. Hugo Hooijer van Milieu Defensie is zich aan het voorbereiden op een politieke functie, deze lul durfde gistermiddag op Radio1 te zeggen, dat de megastallen weg moeten en dat ze naar landen moeten worden verplaatst (!!!), waar deze ‘nodig zijn’, Hé Hooijer vlees eten is totaal overbodig en contraproductief: immers je hebt voor elke kilo vlees minstens het dubbele aan groente nodig, plus een gigantische hoeveelheid water….. De zakkenwasser zei dit uiteraard, om het transport van vlees over de wereld te beperken, maar als we nog iets van het milieu willen redden en echt iets willen doen aan het wereldvoedselprobleem, moeten we als de donder stoppen met vleeseten!!!

Milieu Defensie…… Hoe is het godverdomme mogelijk?????!!!!

De domme PvdA hufter Dijksma was vanmiddag te gast bij Kots Kamerbreed, hier stelde de oplichter, dat ze vorige week in Brabant was, waar ze de zorgen van de bevolking daar begrijpt en dat daar deze verkiezingen (van 18 maart a.s.) over gaan…… Ze zei het niet, maar wekt hiermee de veronderstelling, dat ook zij tegen megastallen is……. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, dat hebben we gezien, sinds Dijksma bewind voert……. ha! ha! ha! ha! ha! Jezus wat een leugenaar!!! Deze domme hufter stelde ook dat ze trots is op de Nederlandse vleesexport…….. Later meer over haar optreden in Kots Kamerbreed.

Benieuwd of Vroege Vogels dit nieuws morgen brengt, inclusief namen en rugnummers, de vraag stellen is ‘m beantwoorden, nee dus!!! Woensdag a.s. worden de Staten verkiezingen gehouden en Vroege Vogels is een VARA programma en dat is weer de propagandazender van de PvdA.

Voor meer Dijksma berichten, waar je broek van afzakt, klik op het label met haar naam, onder dit bericht. Dat geldt uiteraard ook voor megastallen, Vroege Vogels en vleeseten.