Rutte neemt CDA kwalijk dat het oppositie voert……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het is ‘m nu duidelijk helemaal in de dom grijnzende bol geslagen!!

De topidioot van de VVD, Rutte die godbetert minister-president mag spelen, is totaal waanzinnig geworden. De over een bijzonder onwelriekende varkensdrol getilde hufter, verweet gisteren van Aersma Buma en zijn partij, het CDA, dat zij niet ‘constructief meewerken’ met het kabinet (lees: dit kutkabinet gedogen) en dus oppositie voeren…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè hè, is dat ff lachen…. ha! ha! ha! ha! Hé enorme flapdrol wat denk je dat het woord ‘oppositie’ betekent? Jezus jij bent knettergek, met je achterlijke uitspraak!! Politici van de VVD en de PvdA (plus gedoogpartners D666, ‘Christen’Unie en SGP) doen net of het oorlog is en dat men aan de winnende hand is wat betreft ‘het economisch herstel’ (ha! ha! ha!), elke tegenwerking wordt als verraad aan de nationale zaak gezien, terwijl Rutte 2 een totaal ongeloofwaardig beleid voert, met alle consequenties van dien: top werkloosheid (meer dan 1 miljoen werklozen, het echte cijfer), een record aantal faillissementen (die de belastingbetaler kapitalen kosten), 4 miljoen mensen die tegen, op of onder de armoedegrens leven, een record aantal huisuitzettingen, economische achteruitgang (vergeleken met ons omringende landen), enz. enz.

En weet je wat Rutte? Dit was tevens weer één van je vele ongelofelijk stomme uitspraken, alsof jou boevenpartij de VVD toch wel een meerderheid zal behalen, komende woensdag, geef je een fiks aantal twijfelaars het advies om op het CDA te stemmen, enorme lul! Wie stemt er immers op een oppositiepartij die geen oppositie voert?? Dat er een grot aantal idioten zijn, die D66, SGP of ‘Christen’Unie stemt, wil niet zeggen, dat deze partijen oppositie voeren. Daarnaast had Rutte beter kunnen wijzen op het feit, dat het CDA in praktisch alles mee stemt met het kabinet, dat zou twijfelaars die erover denken CDA te stemmen, kunnen overhalen, dat vooral niet te doen!!

Alsof het beleid van Rutte 2 (net als dat van Rutte 1) i.p.v. uiterst desastreus voor het land, een ongelofelijk succes was en is….. De kleine economische opleving (door de lage euro koers, de lage olieprijs en de Duitse economie*) waar in feite al geen barst meer van over is, hoe de cijfergoochelaars van bijvoorbeeld het CBS en CPB ook het volk proberen te overtuigen hoe goed het ‘wel niet’ gaat. De praktijk laat zien, dat de hele boel alweer op instorten staat…… Zoals gezegd: topwerkloosheid, een record aantal huisuitzettingen, een record aantal faillissementen (inclusief die van ZZP’ers), een record aantal armen (inclusief:ouden van dagen, invaliden, minder begaafden en chronisch zieken, die keer op keer ongelofelijk zijn- en worden gepakt door Rutte 2), nee echt een waanzinnig succes dat Rutte 2….!!!!!

Nogmaals zoals gesteld: Rutte doet net of het oorlog is en dat het niet gedogen van zijn zware klote beleid een verraad aan de bevolking is, terwijl je je kan afvragen, of VVD’ers die nog op de VVD stemmen, eigenlijk niet de grote verraders van het Nederlandse volk zijn, immers de VVD is een ordinaire misdadigers bende. Het aantal totaal foute VVD’ers is niet meer te tellen**, ik geloof dat er gisteren weer een VVD fraudeur aan de lange lijst toegevoegd. Deze partij is alleen op eigen gewin uit, door de welgestelden en bedrijven constant te bevoordelen, werken ze in feite tegen het algemeen belang in….. Wat een zooitje en dan een andere partij verwijten dat ze niet met jouw waardeloze contraproductieve beleid mee  doen, terwijl ze dat in feite wel doen……..

Ongelofelijk!!!!

 * Als de Duitse economie goed draait straalt dit af op de Nederlandse economie, maar net als bij de lage euro koers en de lage olieprijs, is het beleid van Rutte 2 zo slecht, dat deze zaken maar een heel matige invloed hebben op de Nederlandse economie……

** Zie: ‘De ‘Politieke Integriteits-index’ van Vrij Nederland‘, waar de VVD de foute ‘topscoorder’ is!

Barbara van Beukering: “En dan denk je verhip!”

Een niet helemaal vers leeghoofd ‘aan het firmament’ van het megadomme Mediaforum op Radio1, deed nog eens haar intrede, de naam: Barbara van Beukering. Afgelopen vrijdag zei deze enorme trut, toen ze vertelde over een site waar ‘de beste artikelen’ uit dagbladen en tijdschriften te vinden zijn: “En dan denk je verhip!” Het zal u duidelijk zijn, deze dame die zich journalist durft te noemen en helemaal verguld was met deze site (geen idee welke site, ik ‘viel midden in het gesprek’), zodat ze zelf niet meer hoeft te zoeken naar ‘belangrijke’ berichten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Uiteraard is het te moeilijk voor dit leeghoofd (nogmaals: die zich journalist durft te noemen), om zelf te beoordelen of artikelen goed zijn of niet, ach van Beukering is 95% van haar hersencellen kwijt, dus dat is geen wonder. Maar wel weer echt zoals het een Nederlandse journalist anno 2015 betaamt: braaf de neoliberale propaganda uitdragen en bijvoorbeeld de huidige pro-oorlog en anti-Russische propaganda inzake Oekraïne volgen, zonder ook maar 1 seconde kritisch te kijken, of de algeheel gemelde propaganda (onzin) wel klopt…… Daarnaast: onafhankelijke journalistiek schijnt tegenwoordig een vies woord te zijn…….

Zie ook: ‘Anita Witzier ‘Laat zich opnemen’: ‘beeldschoon te zien, van die meisjes die zichzelf snijden en daar met elkaar over praten……’

Schultz van Haegen: heeft lak aan luchtvervuiling door autoverkeer, terwijl dat u tot meer dan twee jaar van uw leven kan kosten, inclusief kanker aan het eind van uw leven……….

Het RIVM heeft berekend, dat het leven van mensen, die langs drukke wegen, snelwegen, of verkeersknooppunten wonen, door stikstofdioxide met 4 maanden wordt bekort, met een grote kans op kanker de laatste periode van het leven…… Dat getal van 4 maanden is een gemiddelde, dus de tijd dat u korter leeft, kan aanzienlijk groter zijn. Dit nog buiten de 9 maanden, die dezelfde mensen minder lang leven door fijnstof, ook al geproduceerd door datzelfde autoverkeer, uiteraard is dit ook een gemiddelde. Over ultrafijnstof werd niet gesproken in het bericht, dat is nog veel gevaarlijker en dodelijker dan gewoon fijnstof…….. Overigens verlopen de laatste levensjaren van de slachtoffers, die vroegtijdig overlijden door de uitstoot van autoverkeer, altijd (medisch) problematisch, ook als ze niet overlijden aan kanker…..

Zet dit eens af tegen het beleid van de kwaadaardige VVD stoephoer Schultz van Haegen: maximum snelheidsverhogingen en zinloze extra asfalt aanleg…..

Zie ook: ‘Schultz van Haegen zwaar nalatig: Nederland voldoet nog steeds niet aan de EU normen voor de luchtkwaliteit……..

U weet het: als u in de buurt van drukke wegen, snelwegen of verkeersknooppunten woont, of als u wilt dat er eindelijk echt actie wordt ondernomen op de vuile lucht in Nederland (we behoren tot de slechtsten van de EU klas…), moet u woensdag a.s. vooral niet stemmen op de VVD, de PvdA, D66, ‘Christen’Unie, SGP, CDA, ‘GroenLinks’* en PVV**

*  ‘GroenLinks’ heeft lokaal al vaker laten zien, dat op het moment waar deze partij mee bestuurt, men kiest voor extra vervuiling van wijken, waar weinig of geen van haar kiezers wonen, ten voordele van de wijken waar veel ‘GroenLinks’ yuppen te vinden zijn. Neem de belachelijke ‘centrumring’ van Den Haag……..

** De PVV heeft al helemaal schijt aan luchtvervuiling, volgens dit fascistische tuig, sterven alleen linkse Nederlanders en Nederlanders die (voor-) ouders hebben die buiten de EU werden geboren, aan luchtvervuiling…… Dat maakt deze beweging (excuus hier stond eerst ‘partij’ en dat is deze fascistische beweging niet) wel duidelijk met haar fanatiek gelul tegen snelheidsbeperkende maatregelen, zoals het PVV protest tegen het terugbrengen van de snelheid op de 80 kilometerzone bij Rotterdam Overschie, die eerder door Schultz van Haegen naar 100 km/u. werden verhoogd……

Asscher heeft schijt aan de jeugdwerkloosheid en propageert uitbuiting van 65 plussers……….

Het merendeel van de Kamer is akkoord met de plannen van PvdA slaapbol en bedrieger Asscher, om het werken na 65 jaar te stimuleren. Alsof het een prestatie van formaat betreft, zat deze lul, die z’n neus niet kan snuiten, te vertellen, dat werkgevers geen premies hoeven te betalen voor deze werknemers en dat doorbetaling bij ziekte voor deze ouderen, waarschijnlijk beperkt zal worden tot 13 weken, i.p.v. twee jaar, zoals dit wettelijk is geregeld………..Uiteraard mogen deze 65 plussers fiks gekort worden op het inkomen…….

‘Leuk’ voor de jeugdwerkloosheid, al worden jongeren net zo hard ‘legaal’ uitgebuit met nul uren contracten, een schandalig laag jeugdminimumloon en proeftijd verlengingen tot drie, soms wel 4 jaar. Daarover gesproken, er zijn nieuwe regels, waar men het oneindig verlengen van proeftijden niet heeft aangepakt, maar heeft gesteld, dat na drie verlengingen van de proeftijd, een werknemer minstens 6 maanden niet in een bedrijf mag werken, voor deze opnieuw met proefcontracten kan worden aangesteld…… Jongeren die blij waren dat ze een baan hadden, kunnen het nu helemaal vergeten, die worden na 6 maanden niet opnieuw aangenomen, terwijl dat bij een periode van 3 maanden nog wel eens wilde lukken. Een asociale schoftenstreek van formaat, deze beperking, zonder daadwerkelijk iets te doen aan het schandalig verlengen van proeftijden!!!!
Asscher? Een ongelofelijke ploert!!

Ben je jong en mag je al stemmen: ga ajb stemmen, maar stem niet op de PvdA, de VVD, CDA, D66, ‘Christen’Unie, SGP, 50PLUS en GroenLinks (uiteraard al helemaal niet op de fascisten van de PVV, maar dat spreekt voor zich!). Datzelfde stemadvies geldt voor ouderen en alle andere Nederlanders, laat dit tuig geen kans, de boel nogmaals te besodemieteren!!! Bovendien heeft het geteisem van Rutte 2 alleen gezorgd voor grote ellende: -een record werkloosheid van ruim boven de miljoen (het echte cijfer), met een jeugdwerkloosheid, die nog nooit zo hoog was in dit land, -een record aantal huisuitzettingen, -het asociaal leenstelsel, waardoor veel jongeren niet zullen kunnen studeren, -een record aantal faillissementen (inclusief die van ZZP’ers), -huren die onbeschoft hoog zijn, met daarnaast een gecreëerde huizenschaarste, waardoor veel jongeren een huis huren wel kunnen vergeten en tot slot: -een record aantal mensen dat in armoede leeft: rond de 4 miljoen mensen leven tegen, op, of onder de armoedegrens, waaronder naar schatting 600.000 kinderen (alweer het echte cijfer, zonder gegoochel met woorden)……..

Asscher heeft schijt aan de jeugdwerkloosheid en propageert uitbuiting van 65 plussers……….

Het merendeel van de Kamer is akkoord met de plannen van PvdA slaapbol en bedrieger Asscher, om het werken na 65 jaar te stimuleren. Alsof het een prestatie van formaat betreft, zat deze lul, die z’n neus niet kan snuiten, te vertellen, dat werkgevers geen premies hoeven te betalen voor deze werknemers en dat doorbetaling bij ziekte voor deze ouderen, waarschijnlijk beperkt zal worden tot 13 weken, i.p.v. twee jaar, zoals dit wettelijk is geregeld………..Uiteraard mogen deze 65 plussers fiks gekort worden op het inkomen…….

‘Leuk’ voor de jeugdwerkloosheid, al worden jongeren net zo hard ‘legaal’ uitgebuit met nul uren contracten, een schandalig laag jeugdminimumloon en proeftijd verlengingen tot drie, soms wel 4 jaar. Daarover gesproken, er zijn nieuwe regels, waar men het oneindig verlengen van proeftijden niet heeft aangepakt, maar heeft gesteld, dat na drie verlengingen van de proeftijd, een werknemer minstens 6 maanden niet in een bedrijf mag werken, voor deze opnieuw met proefcontracten kan worden aangesteld…… Jongeren die blij waren dat ze een baan hadden, kunnen het nu helemaal vergeten, die worden na 6 maanden niet opnieuw aangenomen, terwijl dat bij een periode van 3 maanden nog wel eens wilde lukken. Een asociale schoftenstreek van formaat, deze beperking, zonder daadwerkelijk iets te doen aan het schandalig verlengen van proeftijden!!!!

Asscher? Een ongelofelijke ploert!!

Ben je jong en mag je al stemmen: ga ajb stemmen, maar stem niet op de PvdA, de VVD, CDA, D66, ‘Christen’Unie, SGP, 50PLUS en GroenLinks (uiteraard al helemaal niet op de fascisten van de PVV, maar dat spreekt voor zich!). Datzelfde stemadvies geldt voor ouderen en alle andere Nederlanders, laat dit tuig geen kans, de boel nogmaals te besodemieteren!!! Bovendien heeft het geteisem van Rutte 2 alleen gezorgd voor grote ellende: -een record werkloosheid van ruim boven de miljoen (het echte cijfer), met een jeugdwerkloosheid, die nog nooit zo hoog was in dit land, -een record aantal huisuitzettingen, -het asociaal leenstelsel, waardoor veel jongeren niet zullen kunnen studeren, -een record aantal faillissementen (inclusief die van ZZP’ers), -huren die onbeschoft hoog zijn, met daarnaast een gecreëerde huizenschaarste, waardoor veel jongeren een huis huren wel kunnen vergeten en tot slot: -een record aantal mensen dat in armoede leeft: rond de 4 miljoen mensen leven tegen, op, of onder de armoedegrens, waaronder naar schatting 600.000 kinderen (alweer het echte cijfer, zonder gegoochel met woorden)……..

Een politie waarschuwing voor het winkelend publiek komend weekeinde!

De Nationale Politie, in samenwerking met de lokale korpsen (ha! ha!) waarschuwt het publiek, dat komend weekeinde weer massaal de winkelcentra en stadscentra zal bezoeken, voor een bende zakkenrollers. U loopt de kans een bende tegen het lijf te lopen, die het voorzien heeft op uw portemonnee, betaalpassen en creditcards. De politie waarschuwt voor groepjes mensen, die iedereen proberen aan te spreken. De politie raad u ten sterkste aan vooral geen oogcontact te maken en niet in te gaan op een gesprek. Om het publiek te paaien deelt men van alles uit, al heeft de politie aanwijzingen dat men u zal proberen een plak koek aan te smeren. Onduidelijk is, of er met die koek is gerommeld, volgens de politie hebben onbevestigde bronnen gemeld, dat er waarschijnlijk hasj in de koek is verwerkt (mmmmm!)*. Advies van de politie: eet er niet van, maakt u uit de voeten, daar een hap van de koek genoeg is om u al uw geld, of passen afhandig te maken!! Probeer bij het zien van de bende, zo snel mogelijk contact te maken met de plaatselijke politie. U herkent de bende aan prullaria, waarop meestal groot de letters VVD zijn afgedrukt. Neem net als de koek deze prullaria niet aan, daar de werkwijze van de bende erop gericht is, dat wanneer u iets aanneemt, een ander bendelid uw portemonnee, betaalpas, of uw creditcard rolt…..

De bende is extreem gevaarlijk en zou een niet nader genoemd land al aan de rand van de afgrond hebben gebracht, aldus de politie, die verder stelt dat de politie van dat land een gigantisch aantal overuren heeft moeten maken, door inspanningen van deze bende……..

* Tip van uw Azijnpisser (als het i.d.d. hasjkoeken zijn): pak de koek aan en smeer ‘m als de bliksem!

Van der Ree, directeur Buma/Stemra wil zijn magere salaris van € 447.000,– houden……….

Topgraaier Hein van der Ree wenst niet terug te gaan, op zijn onbeschoft hoge salaris, terwijl veel muzikanten amper het hoofd boven water kunnen houden…. Deze ploert verdiende vorig jaar maar liefst € 447.000,–, dat was overigens in 2011 nog ruim € 300.000,–…… Met andere woorden: ondanks dat het crisis is, die ook keihard toeslaat onder de groep mensen, van wie hij de belangen moet behartigen, kon deze ploert zijn inkomen opschroeven met bijna € 150.000,–, dat is bijna 50% meer binnen 2 jaar en dat in crisistijd!!!!! Jezus kolere!!!

Het inkomen van deze schraper valt onder de wet normering topinkomens en daar is van der Ree het niet mee eens, hij is dan ook van plan te gaan procederen, waarvoor hij dan wel zelf een slordige € 50.000,– wil neertellen, die hij overigens terugkrijgt, als hij mocht winnen…… En helaas, beste lezers, dat is niet ondenkbaar als je zo’n godsvermogen kan uitgeven aan een advocaat, iets waarvan de meeste leden van Buma/Stemra alleen maar kunnen dromen……Overigens wordt het salaris van deze schoftenlul pas vanaf 2017* in 3 jaar tijd teruggebracht naar € 178.000,–, het huidige ministerssalaris, ook al een veel te hoog inkomen, dat in 2020 waarschijnlijk al een stuk boven de twee ton zal liggen…….. Ja, de ‘dames/heren’ die u afknijpen en u hervormingen door de strot willen duwen, zorgen uitstekend voor zichzelf!!!

Er wordt bij Buma/Stemra intussen nagedacht, of ze van der Ree, niet met een onbeschofte hoge schadevergoeding moeten laten gaan……

Bent u lid van Buma/Stemra? Ga naar de Duitse versie van dit bedrijf, veel goedkoper en daar doet men echt z’n best voor uw belangen!!!!

* Ongelofelijk: als men van u een loonsverlaging eist, mag men u deze, bij toestemming van de rechter, per direct opleggen. Terwijl dat voor deze topgraaiers geen probleem zou zijn, wordt juist bij demotie op hun inkomen rekening gehouden met teruggang in inkomen en wordt dit pas na jaren echt doorgevoerd. Alweer een typisch gevalletje klassenmaatschappij……….. 

Zie ook:

Buma/Stemra: pak ‘Slim Software Nabouwen’ eindelijk aan‘ 

Coronavirus: Buma Cultuur wil alleen Nederlandse artiesten op de radiostations‘ 

Slimsoftwarenabouwen.nl, wat een irritante en foute reclame

Buma
Stemra: zonder muzikanten geen muziek, maar muzikanten zonder Buma
Stemra verdienen meer, meldt je als muzikant aan bij een buitenlandse
muziekrechtenorganisatie, die doen meer en zijn een stuk goedkoper!
‘ (dit is tevens het hele bericht)

Weer 30.000 kippen vermoord middels verstikking……..

Het was weer eens zover: gisteren werd er een lichte vorm van vogelgriep gevonden, bij de kippen van een intensieve martelbeul. ‘Uiteraard’ werden gistermiddag de voorbereidingen getroffen, om de 30.000 (!!!!) kippen van deze ‘christelijke’ Barneveldse beul te vermoorden, middels vergassing. Zodat de arme dieren na een vreselijk leven, op dito manier worden vermoord…….. Al zou dat laatste hen toch zijn overkomen, op een andere barbaarse manier

Een enorme lul (een paardenlul dus) van LTO Nederland, vond het gistermiddag op Radio1 nodig, direct naar PvdA leeghoofd Mansveld te wijzen, waar hij het domme PvdA dikkerdje Dijksma bedoelde….. Alsof zij de boerderij bezit en de kippen op een dusdanig schandalige manier heeft gehouden, waardoor bij het minste of geringste alle dieren om zeep moeten worden geholpen. De hufter stelde dat Mansveld (Dijksma) het ophokverbod* te vroeg had opgeheven. Met andere woorden: er zijn weer mysterieuze wilde vogels overgevlogen, die vanuit de lucht, via de luchtverversing een bombardement met het vogelgriepvirus op de stal hadden losgelaten……. ha! ha! ha! ha! Vreemd dat alleen daar de vogelgriep is opgetreden, als deze griep van wilde vogels komt….. Natuurlijk komt de besmetting van contact met andere bedrijven (in het buitenland), of toeleveranciers, waarbij de beul, die zich ‘boer’ durft te noemen, de hygiëne maatregelen niet, of niet goed heeft opgevolgd**…….. Uiteraard weer ach en wee voor die ‘arme boer’, die van al z’n kipjes, die hij bij de 30.000 namen kende, afscheid moest nemen, de tyfushond!!! (met excuus aan de 4voeters, dart zijn bijzonder edele dieren vergeleken bij dit stuk geteisem!).

En zondag natuurlijk weer vroom naar de kerk, samen met de oplichter van LTO Nederland, de lof op god zingen, die ‘bedoelde’ dat je zijn/haar schepping zo mag mishandelen en massaal mag vermoorden……….

* Dit woord klopt niet, de betekenis is letterlijk het tegenovergestelde van wat bedoeld wordt, het moet zijn: ophokgebod.

** Zie: ‘Bleeker breekt het nieuws! Hij zou verantwoordelijk zijn voor verspreiding vogelgriep!!!

Geweld in treinen en op stations…….

Veel gedoe over agressie tegen conducteurs en geweld op stations (al heb ik van dat laatste niets meegekregen, behalve vandaag: een passagier, die in een station door een man werd geslagen. Al gebeurt dat laatste volgens mij regelmatig, maar dit wordt nu aangegrepen als bewijs dat er overal werkende poortjes moeten komen…… Het gezeur over die poortjes is dan ook tot grote ‘hoogte’ gestegen, ze moeten als de bliksem worden geïnstalleerd en/of in gebruik worden genomen, uiteraard met de inzet van controleurs, die de hele dag toezicht moeten houden op die poortjes.

Er is maar 1 oplossing tegen al dit gedoe: maak eindelijk het OV gratis, iedereen betaalt er toch al aan mee via de belasting. Meteen een uitstekend middel tegen de uitstoot van autoverkeer zoals stikstofdioxide, dat zoals gisteren bekend werd gemaakt*, voor gemiddeld vier maanden eerder overlijden zorgt….. Dit nog buiten de gemiddeld negen maanden eerder overlijden aan de gevolgen van fijnstof, geproduceerd door datzelfde autoverkeer (overigens zorgt het door auto’s geproduceerde ultrafijnstof voor nog veel meer gezondheidsschade). Laat iedereen naar vermogen via de belasting meebetalen, dan kan men er zelf voor kiezen om nog meer kosten te maken, door met een suf blik rond te tuffen. Zo kan eindelijk een fatsoenlijk en kwalitatief goed openbaar vervoer worden gerealiseerd. Openbaar vervoer dat dag en nacht rijdt, zelfs op het platte land. Goed voor de werkgelegenheid en zet meteen op elke bus, tram en trein één of meerdere ‘conducteurs’/beambten, die de reizigers kunnen helpen en de orde kunnen bewaren, ook dat levert meteen weer een fiks aantal extra banen op!

Geen gezeur meer met OV chipkaarten, die na 5 jaar weer opnieuw moeten worden aangeschaft (maar die vaak één of twee dagen voor tijd, al niet meer functioneren. Geen frustraties meer, als blijkt dat je bij het ‘inchecken’ te weinig saldo op het onding hebt staan. Geen frustraties bij mensen, die echt geen geld hebben voor de trein, want treinreizen zijn belachelijk duur. Reizen is tegenwoordig een basisbehoefte, de kutregering Rutte 2 wil zelfs, dat werklozen banen accepteren, waarbij ze desnoods tot 3 uur per dag (!!!) moeten reizen…… Dan te bedenken dat er een flink aantal banen zijn, die zo weinig opleveren, dat je er niet van rond kan komen, laat staan dat je er de trein van kan betalen……..

Resultaten van gratis openbaar vervoer:

  • een fikse afname van de luchtvervuiling, dus gezondheidswinst (die fikse besparingen voor de zorg zal opleveren). 
  • geen frustraties, daar er te weinig saldo op de kaart staat.
  • een flink aantal minder mensen, die zwaar gefrustreerd worden, daar ze een reis niet kunnen betalen en dan maar besluiten ‘zwart’ te reizen. 
  • agressie voortvloeiend uit zwartrijden zal tot het verleden behoren.
  • tot slot een stuk meer plezier in de trein en daarbuiten!!! 

 Zeg nou zelf: ‘wie kan daar nu tegen zijn????!!!’

* Daarover later meer. 

Dijsselbloem geeft toe dat de miljarden voor ABN Amro niet terug zullen komen……

PvdA oplichter Dijsselbloem, die naarmate hij harder liegt, een stem krijgt die steeds harder gaat kraken, ontving gisteren geheel hypocriet een aantal kinderen, aan wie hij, i.h.k.v. de week van het geld, een ‘persconferentie’ gaf. Op de basisschool en op de voortgezette hersenspoeling variant mag er geen les worden gegeven, hoe om te gaan met geld. Kortom men wil domweg geen tijd inruimen, voor lessen waarbij het omgaan met geld centraal staat. Nee, één keer per jaar, mag daar wat tijd aan besteed worden, maakt het uit, dat het niet om kunnen met geld, de belastingbetaler jaarlijks naar schatting meer dan 500 miljoen euro kost……. Als dat bedrag al niet veel hoger is, ga maar na bij het volgende voorbeeld: een huurder die door te grote betalingsachterstand uit huis wordt gezet, met gezin en al, zal toch weer geherhuisvest moeten worden. Meestal vindt de herhuisvesting plaats in een huis, waar alles weer moet worden opgeknapt en ingericht, reken maar uit wat dit aan kosten ‘oplevert’ voor de samenleving (immers die huurder en zijn gezin, zijn in feite failliet). Dan spreek ik niet eens over de kosten voor het gerecht en alle andere instanties die hierbij betrokken zijn. Dit voorbeeld staat nog in de schaduw, als er een koophuis in het geding is……… Daarnaast lopen de kinderen van deze gezinnen een trauma op, dat ze hun leven lang niet kwijt zullen raken………

Zelfs hoofdrekenen wordt niet meer geleerd aan kinderen, terwijl dat al een voorwaarde is, voor het goed met geld om kunnen gaan. Als je kan hoofdrekenen, weet je bijvoorbeeld altijd, hoeveel saldo je ongeveer over hebt en kan je daar rekening mee houden, als je winkelt.

Eén van de kinderen vroeg naar ABN Amro, daar vertelde Dijsselbloem klip en klaar, dat de vele miljarden, die de redding van die bank hebben gekost, niet terug zullen komen….!!!!! Hoe dat zo? Wel van week tot week kijken of deze klotebank weer naar de beurs mag, maar het belastinggeld dat werd gebruikt om die bank te redden, gewoon afschrijven, is hij nou helemaal bedonderd, godverdomme!! Door al het geld, dat in de banken werd gestoken, begon Rutte 1 met het desastreuze beleid, dat bijvoorbeeld een aantal honderdduizenden de baan heeft gekost, bedrijven zijn daardoor failliet gegaan, wat niet alleen werkloosheid oplevert, maar een extra kostenpost voor de belastingkas!!! Al doet men in Rutte 2 net, of alle bezuinigingen nodig zijn vanwege een andere crisis, alsof de huidige crisis niet 1 op 1 een voortzetting is van de bankencrisis, ook al zitten de banken niet meer in de problemen, daar ze met miljarden aan belastinggeld zijn gered!!!

En zo is er nog veel meer ellende te bedenken, die werd veroorzaakt door de banken, bijna wereldwijd…. Maar de aandeelhouders en de top van de diverse banken, worden blijkbaar als belangrijker gezien, dan de ‘gewone’ bevolking, de bankiers* hoefden niet in te leveren, of slechts minimaal op hun onbeschoft hoge inkomens!!! Laat ABN Amro eerst maar eens alles terugbetalen, voordat het bedrijf naar de beurs gaat……… Maar volgens Dijsselbloem zal ABN Amro waarschijnlijk 15 miljard opbrengen (aan de beurs) en zullen we de 30 miljard die negatief overblijft, niet kunnen terugverdienen, hij verwacht de bank tegen het eind van het jaar naar de beurs te brengen…… Wat een schoft en dat nieuws brengt deze drollenpoetser voor een gehoor van kinderen, dat is een schoffering van de Kamer en van de bevolking, waar die laatste de vele miljarden moest ophoesten!!!

 Moet u nagaan, dan heb ik niet eens gesproken over alle miljarden aan belastinggeld die naar Griekenland gingen en daarna linea recta terug vloeiden in de kas van….. de banken en andere financiële instellingen hier en in de ons omringende landen!! De miljarden die nu klaar staan voor Griekenland, zijn voor het overgrote deel bedoeld om de rente en aflossingen op leningen te kunnen voldoen. leningen die o.a. door ABN Amro op de pof werden verleend……. De EU wil staatsobligaties opkopen, om zo de molensteen rond de nek van schuldenland wat lichter te maken, echter de banken en andere financiële instellingen willen deze staatsobligaties niet verkopen, daar ze weten dat de EU garant staat voor betaling, lees: dat u met uw belastinggeld garant staat……

* Heel slim noemt men tegenwoordig zelfs de conciërge bij een bank ‘bankier’, maar wat mij betreft is dat woord toch echt bedoeld voor de top van de banken.

Zie ook: ‘De waarde van ABN Amro zakt per jaar verder weg……..‘