Politie waarschuwt voor cybercriminelen!!!

Vandaag liet de Nationale Politie een waarschuwing uitgaan naar de Nederlandse bevolking. Volgens een woordvoerder moet u de komende dagen extra voorzichtig zijn, een aantal bendes zullen u gouden bergen beloven, maar terwijl u naar ze luistert en waardeloze prullaria in ontvangst neemt, zullen ze uw rekening plunderen. Het gaat om een aantal bendes, die volgens de politie de volgende namen dragen: VVD, PvdA, CDA, D66, PVV, GroenLinks, ChristenUnie en SGP, al stelde de woordvoerder wel, dat er nog wat beginnende, veelal regionale bendes zijn, waarop men nog te weinig heeft kunnen rechercheren……..

Zo ‘t is maar dat u het weet, laat u niet bedonderen, luister niet, neem geen prullaria aan en laat u vooral niet verleiden tot een gesprek, maar houdt uw rekening in de gaten en dan met name de reguliere stortingen, zoals die voor uw inkomen. Als u voor u onbekende transacties bemerkt, of bedragen die een stuk lager zijn dan gewoonlijk, wordt u geadviseerd direct contact op te nemen met de plaatselijke politie.

Overigens laat de politie weten, dat men hoopt,  op- of kort na woensdag 18 maart a.s., de dreiging het hoofd te kunnen bieden. Al stelde dezelfde woordvoerder wel, dat dit afhankelijk is van het aantal mensen, dat zich de komende dagen toch een reuzen oor aan laat naaien door die bendes, m.a.w. als die bendes te machtig worden, zal het voor de politie bijzonder moeilijk worden, nog in te kunnen grijpen……

Diezelfde politiewoordvoerder liet het volgende nog weten: een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus zegt het voort!

IMF bemoeit zich met Nederlandse politiek en die houdt zich doodstil over deze totaal onaanvaardbare inmenging………

Het IMF laat Nederland de ‘triple-A-status’ behouden, maar dit instituut van vervloekte neoliberale onmensen, o.l.v. hare groot-kwaadaardigheid Lagarde, voegde daar wel aan toe, dat men zich zorgen maakt over de komende verkiezingen. Dat kan maar één ding betekenen, het IMF wil het huidige kabinet behouden…… Waarom? Omdat het zo goed omging met de crisis, zodat we nu met een record aantal werklozen zitten, dat de 1 miljoen ruim overtreft? De echte cijfers wel te verstaan, niet de cijfers die de overheid totaal gekleurd laat maken, na eerst te hebben gegoocheld met het begrip werkloosheid…… Of vanwege het feit, dat Nederland een gigantisch aantal huisuitzettingen kent op jaarbasis?? Een aantal dat met elk jaar van Rutte 2 flink is gestegen……… Of vanwege het record aantal faillissementen, die dit kabinet wist te bewerkstelligen….?? Of vanwege de enorme armoede..?? Meer dan 4 miljoen mensen die tegen, op of onder de armoedegrens leven…..

In het bericht werd niet gesproken over de gigantisch hoge hypotheekschuld in Nederland van bijna 700 miljard euro (!!!), iets dat eerder een grote doorn in het oog van het IMF was. Trouwens ook al een zaak waar het kabinet geen barst aan heeft gedaan…….

Ongelofelijk dat hier niet één politicus op heeft gereageerd, op deze onaanvaardbare inmenging in onze politiek….. Als makke schapen, laten ‘we’ ons koeioneren, door het IMF geteisem dat de Grieken ook verder uitzuigt, dan menselijk gesproken aanvaardbaar is, uiteraard met de ECB en de Europese commissie op de bok.

IMF bemoeit zich met Nederlandse politiek en die houdt zich doodstil over deze totaal onaanvaardbare inmenging………

Het IMF laat Nederland de ‘triple-A-status’ behouden, maar dit instituut van vervloekte neoliberale onmensen, o.l.v. hare groot-kwaadaardigheid Lagarde, voegde daar wel aan toe, dat men zich zorgen maakt over de komende verkiezingen. Dat kan maar één ding betekenen, het IMF wil het huidige kabinet behouden…… Waarom? Omdat het zo goed omging met de crisis, zodat we nu met een record aantal werklozen zitten, dat de 1 miljoen ruim overtreft? De echte cijfers wel te verstaan, niet de cijfers die de overheid totaal gekleurd laat maken, na eerst te hebben gegoocheld met het begrip werkloosheid…… Of vanwege het feit, dat Nederland een gigantisch aantal huisuitzettingen kent op jaarbasis?? Een aantal dat met elk jaar van Rutte 2 flink is gestegen……… Of vanwege het record aantal faillissementen, die dit kabinet wist te bewerkstelligen….?? Of vanwege de enorme armoede..?? Meer dan 4 miljoen mensen die tegen, op of onder de armoedegrens leven…..

In het bericht werd niet gesproken over de gigantisch hoge hypotheekschuld in Nederland van bijna 700 miljard euro (!!!), iets dat eerder een grote doorn in het oog van het IMF was. Trouwens ook al een zaak waar het kabinet geen barst aan heeft gedaan…….

Ongelofelijk dat hier niet één politicus op heeft gereageerd, op deze onaanvaardbare inmenging in onze politiek….. Als makke schapen, laten ‘we’ ons koeioneren, door het IMF geteisem dat de Grieken ook verder uitzuigt, dan menselijk gesproken aanvaardbaar is, uiteraard met de ECB en de Europese commissie op de bok.

VVD deelt ontbijtkoek uit in de verkiezingscampagne………. Dat is dan ook hoognodig tegen de ‘corruptie en fraude obstipatie!’

De VVD gaat ontbijtkoek uitdelen om kiezers over te halen, nog eens op deze misdadigers bende te stemmen. ‘Poepkoek’ is dan ook een goed middel tegen de obstipatie, die de VVD leden en kiezers opliepen, door alle fraude en corruptie gevallen binnen de VVD……..

Om obstipatie in de toekomst te voorkomen, moet u vooral niet nog een keer op de VVD stemmen! Hebt u als VVD lid last van verstopping, dan adviseert blogdokter P. Pisser u, onmiddellijk het lidmaatschap van deze boevenbende op te zeggen. De dokter geeft wel het advies, zich daarna niet aan te sluiten bij-, of te stemmen op: de PvdA, D66, het CDA, de ‘Christen’Unie, de SGP en GroenLinks, daar kans zware verstoppingen ook bij deze partijen levensgroot aanwezig zijn. De PVV moet u natuurlijk al helemaal niet stemmen, daar dit binnen een jaar een verlies van meer dan driekwart aan hersencellen geeft. Helaas zijn veel mensen die PVV stemmen of willen stemmen, nog net in het bezit van twee hersencellen, die zijn helaas reddeloos verloren…….. Overigens, in tegenstelling tot andere partijen, loopt u bij de PVV kans op een enorme buikloop!!

Voor de muzikale recepten van dr. Pisser, die ook verzachting geven bij obstipatie, klik op het label ‘recept’ onder dit bericht. U krijgt eerst twee ‘gewone’ berichten, waarna u een hele serie muzikale recepten aantreft.

Voedselbank bezoek met 11% gestegen……….

Het Nibud maakte gisteren bekend, dat het aantal bezoekers van een voedselbank, vorig jaar met 11% is gestegen, tot 94.000……. Dat lijkt me een aantal dat niet klopt, met de grote armoede waar meer dan 4 miljoen mensen zich in bevinden. Zo zijn er veel arme mensen, zeker ouderen, die liever geen gebruikmaken van de voedselbank, daar dit door hen als een schande wordt gezien. Dan heb je nog steden als Den Haag, waar men de voedselbank op een veraf gelegen plek heeft gevestigd, zodat de andere burgers de grote ellende van anderen niet hoeven te zien…… Dit op een afstand die voor velen simpelweg te groot is. Er was korte tijd een voedselbank in een Haagse woonwijk, maar deze wordt binnenkort gesloten, of is net gesloten…… Logisch toch, je wilt niet, dat iedereen kan zien, hoe slecht de grootste partijen (maar tegenwoordig ook kleinere partijen als ‘GroenLinks’ en de Haagse Stads Partij) voor hun bevolking zorgen…..Volgens het bericht is overigens 40% van die 94.000 mensen jonger dan 18 jaar…….

Op Radio1 gistermiddag Gerjoke (hoe verzinnen ze ‘t?) Wilmink, directeur van het Nibud, in gesprek met de rollende vetberg van Werven. Deze enorme klootzak, die alleen goed is in dom gehinnik en neoliberale praatjes maken, durfde te vragen hoe het kan, dat een gezin niet kan rondkomen van € 35.000,– brute per jaar……. Moet je godverdomme nagaan, wat deze volvette kwijlebabbel aan belastinggeld int, voor z’n lullige baantje en dan is hij ook nog eens bijna de helft van de tijd ziek…… Wat dat laatste betreft: van Werven heeft meer dan eens een grote bek gehad over zieke werknemers en mensen die niet gezond leven, dezen moeten daar maar voor betalen….. Je zou bijna denken, dat hij met dit soort uitlatingen wel multimiljonair moet zijn, immers met zo’n vet lichaam vraag je er (in zijn eigen ogen) wel om ziek te worden, bovendien vergt het een kapitaal om de boel ‘op spanning’ te houden…….. Nee, van Werven ziet het als een kwestie van de verkeerde keuzes maken, als je als gezin niet met € 35.000,– kan rondkomen……. Jezus wat een schoft!!!

Het Nibud waarschuwt voor de gevolgen, steeds meer mensen zullen in betalingsproblemen komen. De kuttekop stelde echter, dat het van het grootste belang is, dat deze mensen werk zoeken, zo komen ze uit de problemen….. Uiteraard was van Werven dit volledig met haar eens, hij kwam bij wijze van spreke klaar (gadver!) bij deze uitspraak. Deze twee hufters weten niet, of willen niet weten, dat er genoeg mensen zijn met een baan, die echt moeten werken en hard ook, maar niet eens € 25.000,– (bruto) per jaar verdienen…….. Waar dit stel voorts niet over lulde, is het aantal vacatures, dat zit net boven de 100.000, terwijl er meer dan 1 miljoen werklozen zijn (het echte cijfer). Die 100.000 vacatures zullen er met de grootte van de huidige arbeidsmarkt altijd zijn, immers, vandaag wordt een vacature vervuld, maar komt er ook één vrij en staan er twee op de wip, vanwege ziekte, conflict of vertrek naar een andere functie……

Je zou hopen, dat dit tuig werkloos wordt en alles voor de kiezen krijgt, wat simpele burgers allemaal doormaken aan ellende en dat liefst voor de komende 5 generaties!!!

Voor nog een ‘flitsend’ bericht over Wilmink, klik op het label met haar naam, onder dit bericht.

Voedselbank bezoek met 11% gestegen……….

Het Nibud maakte gisteren bekend, dat het aantal bezoekers van een voedselbank, vorig jaar met 11% is gestegen, tot 94.000……. Dat lijkt me een aantal dat niet klopt, met de grote armoede waar meer dan 4 miljoen mensen zich in bevinden. Zo zijn er veel arme mensen, zeker ouderen, die liever geen gebruikmaken van de voedselbank, daar dit door hen als een schande wordt gezien. Dan heb je nog steden als Den Haag, waar men de voedselbank op een veraf gelegen plek heeft gevestigd, zodat de andere burgers de grote ellende van anderen niet hoeven te zien…… Dit op een afstand die voor velen simpelweg te groot is. Er was korte tijd een voedselbank in een Haagse woonwijk, maar deze wordt binnenkort gesloten, of is net gesloten…… Logisch toch, je wilt niet, dat iedereen kan zien, hoe slecht de grootste partijen (maar tegenwoordig ook kleinere partijen als ‘GroenLinks’ en de Haagse Stads Partij) voor hun bevolking zorgen…..Volgens het bericht is overigens 40% van die 94.000 mensen jonger dan 18 jaar…….

Op Radio1 gistermiddag Gerjoke (hoe verzinnen ze ‘t?) Wilmink, directeur van het Nibud, in gesprek met de rollende vetberg van Werven. Deze enorme klootzak, die alleen goed is in dom gehinnik en neoliberale praatjes maken, durfde te vragen hoe het kan, dat een gezin niet kan rondkomen van € 35.000,– brute per jaar……. Moet je godverdomme nagaan, wat deze volvette kwijlebabbel aan belastinggeld int, voor z’n lullige baantje en dan is hij ook nog eens bijna de helft van de tijd ziek…… Wat dat laatste betreft: van Werven heeft meer dan eens een grote bek gehad over zieke werknemers en mensen die niet gezond leven, dezen moeten daar maar voor betalen….. Je zou bijna denken, dat hij met dit soort uitlatingen wel multimiljonair moet zijn, immers met zo’n vet lichaam vraag je er (in zijn eigen ogen) wel om ziek te worden, bovendien vergt het een kapitaal om de boel ‘op spanning’ te houden…….. Nee, van Werven ziet het als een kwestie van de verkeerde keuzes maken, als je als gezin niet met € 35.000,– kan rondkomen……. Jezus wat een schoft!!!

Het Nibud waarschuwt voor de gevolgen, steeds meer mensen zullen in betalingsproblemen komen. De kuttekop stelde echter, dat het van het grootste belang is, dat deze mensen werk zoeken, zo komen ze uit de problemen….. Uiteraard was van Werven dit volledig met haar eens, hij kwam bij wijze van spreke klaar (gadver!) bij deze uitspraak. Deze twee hufters weten niet, of willen niet weten, dat er genoeg mensen zijn met een baan, die echt moeten werken en hard ook, maar niet eens € 25.000,– (bruto) per jaar verdienen…….. Waar dit stel voorts niet over lulde, is het aantal vacatures, dat zit net boven de 100.000, terwijl er meer dan 1 miljoen werklozen zijn (het echte cijfer). Die 100.000 vacatures zullen er met de grootte van de huidige arbeidsmarkt altijd zijn, immers, vandaag wordt een vacature vervuld, maar komt er ook één vrij en staan er twee op de wip, vanwege ziekte, conflict of vertrek naar een andere functie……

Je zou hopen, dat dit tuig werkloos wordt en alles voor de kiezen krijgt, wat simpele burgers allemaal doormaken aan ellende en dat liefst voor de komende 5 generaties!!!

Voor nog een ‘flitsend’ bericht over Wilmink, klik op het label met haar naam, onder dit bericht.

Kavelaars: Nederland is geen belastingparadijs, daarvoor wordt hier teveel belasting betaald en is de controle te scherp……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè hè, is dat lachen dan, jezus op een houtvlot… ha! ha! ha! ha! ha!

U gelooft ‘t misschien niet, maar de kop dekt, wat een hoogleraar van de Erasmus Universiteit Rotterdam gisteren te berde durfde te brengen. Peter Kavelaars is de hoogleraar, die bij BNR rond 12.35 u. durfde te zeggen, dat Nederland geen belastingparadijs is. Volgens deze berenlul wordt in een belastingparadijs hooguit 5 tot 10% belasting betaald…… Ik weet niet, of deze drollenpoetser op de hoogte is, van de afspraken, die de belastingdienst heeft gemaakt, met het voor Nederlandse begrippen enorme aantal grote bedrijven, dat bij ons de belasting in eigen land ontduikt, maar daar zitten wel degelijk percentages tussen die de 10% niet, of amper overschrijden!!!

Kavelaars had nog een argument: in Nederland is de belastingdienst een goed draaiende organisatie, die scherp toezicht houdt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een gek! Deze kwast moet als hoogleraar toch weten, dat er bij de belastingdienst een behoorlijk aantal ambtenaren werkt, die al meerdere keren aan de bel hebben getrokken, omdat ze geen actie mogen ondernemen tegen figuren, of bedrijven, waarvan ze vrijwel zeker weten, dat de door hen ingevulde gegevens niet kloppen…….. Daar zou volgens de leiding geen tijd voor zijn……… Waar de leiding wel belangstelling en tijd voor heeft, zijn de aangiften van gewone burgers, daar mogen de ambtenaren wel onderzoeken voor instellen, ook al gaat het daar om bedragen, die niet eens in de schaduw kunnen staan, van de grote bedragen, die door bedrijven en welgestelden worden ontdoken………

In Zembla gisteravond aandacht voor Nederlandse bedrijven als ASML en Philips die via ‘de Belgische route’, 6% belasting over hun winst betalen, i.p.v. de 25% die ze hier moeten betalen!!! Als je Kavelaars beluistert gaat het om ‘peanuts’, een bedrag van rond de 7 miljard op jaarbasis….. Bijna niets toch??? Wat Kavelaars er niet bij vertelde, is dat grote Nederlandse bedrijven, met een brievenbus ‘hoofdkantoor’ in het buitenland (en bepaald niet alleen in België), rond de 30 miljard op jaarbasis ontduiken…..

Nogmaals: wat de wet er ook over zegt, belastingontduiking of ontwijking is ordinair een grove misdaad!!!

Eerder deze week hoorde ik een leugenaar vertellen, dat er met het belasting ontduiken in Nederland, zo’n 6.000 arbeidsplaatsen zijn gemoeid…. ha! ha! ha! ha! Ofwel moet het aantal brievenbus firma’s in ons land met 100% zijn gestegen, t.o.v. 2012, want toen wist men nog 3.000 arbeidsplaatsen uit de cijfergoochelhoed te toveren. Hoeveel personeel heb je nodig voor 1 kamer waar een telefoon, een computer en een printer staat, waar hooguit twee keer per jaar iemand wat cijfers komt uitdraaien, als dat al nodig is, wel te verstaan………

Voor meer berichten over de neoliberale drollenpoetser Kavelaars, die godbetert hoogleraar mag spelen, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht.

Miljarden meer naar asfalt, aldus Transport en Logistiek Nederland…….. OEI!!!

Superflapdrol Arthur van Dijk, van Transport en Logistiek Nederland (TLN) kwam gisteren als een echte lobbyist voor de asfaltmaffia met een oproep aan het kabinet: als de donder vele miljarden meer investeren in asfalt en onderhoud! Blijkbaar is de dik meer dan 20 miljard, die hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen, de laatste 4,5 jaar heeft geïnvesteerd in onzinnige wegaanleg, wegverbreding en wegenonderhoud niet genoeg…… Waarom dan vraagt u zich waarschijnlijk vertwijfeld af, terwijl u uw auto tegen de vangrail parkeert. Welnu, het is de enorme hufter van Dijk ook opgevallen, dat rond 85%* van de files is te danken aan ongelukken en pech gevallen, dat laatste vooral met vrachtwagens. Die vrachtwagens rijden hun banden stuk op slechte wegen, aldus de grote oplichter van Dijk….. Vrachtwagens met pech, staan vooral stil vanwege de grote bezuinigingen op het onderhoud, die de transporteurs doorvoerden. Ook banden worden zolang mogelijk gebruikt, met alle gevolgen van dien!!!

Jammer voor van Dijk dat hij motorpech echt niet kan wijten aan ‘slecht’ wegenonderhoud, anders had hij dat zeker gedaan….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het wordt de hoogste tijd, dat de eigenaren van vrachtwagens flink worden beboet als ze hun voertuig niet goed onderhouden en het gevaarte komt op de weg tot stilstand!!!

* De rest van de files is te danken aan wegenonderhoud, weersomstandigheden, inhalende vrachtwagens en domme automobilisten, die niet weten hoe ze zich moeten aanpassen aan de verkeersstromen, of in paniek raken, als ze een afslag hebben gemist.

Voor meer berichten over deze oplichter en/of zijn organisatie, klik op het label ‘Arthur van Dijk’ en/of ‘Transport en Logistiek Nederland’, onder dit bericht.

VVD georganiseerde misdaad: wordt het niet de hoogste tijd, om VVD politici preventief op te pakken, voordat ze nog meer kwaad kunnen aanrichten????

Privacy bescherming: eindelijk een rechter die handelt zoals het zou moeten, de bewaarplicht voor telecom- en/of internetproviders is illegaal!!

Gisteren brak er eindelijk een zonnestraal door, in de gitzwarte wolkenmassa die werd gevormd door figuren als het VVD drugsmaffia duo Opstelten en Teeven, plus natuurlijk PvdA hufter Plasterk, die onze vrijheden en privacy tot nul wilden reduceren, om zo van onze democratie een politiestaat te maken. De rechter besliste, dat het gebod dat de overheid aan providers had opgelegd, het bewaren van internet- en bel gegevens van klanten, in strijd is met Nederlandse wet en regelgeving, zoals de bescherming van persoonsgegevens (de wet is zelfs niet in overeenstemming met de grondwet), plus de EU wetgeving. De rechter gaf in feite de providers toestemming de gegevens te vernietigen, al durven velen dit nog niet aan.

Gaat wel ver hè, een rechter die in feite stelt, dat de overheid illegaal bezig is……. En dan durft het grootste deel van het geteisem in de Tweede kamer, te pleiten voor het opheffen van de Eerste Kamer, met een goed functionerende Eerste kamer, was die illegale telecommunicatie bewaarplicht wet nooit aangenomen!! Opvallend dat deze wet wel werd goedgekeurd door de Eerste Kamer, als daar nu één zaak politiek was, was het deze wel!! Toen deze wet werd aangenomen, hielden de grote politieke partijen hun bek stijf dicht en werd de Eerste Kamer niet verweten, dat het politiek bezig was…….

De hoogste tijd, dat we zelf de Eerste Kamer kunnen kiezen en er daarnaast een totaal verbod komt op senatoren die verbonden zijn met het bedrijfsleven. We hebben een volksvertegenwoordiging en geen bedrijfsvertegenwoordiging. Zie de georganiseerde misdaadbende VVD: politiek en ondernemerschap kunnen niet samen in 1 Kamer zitten, dat is ‘de kat op het spek binden!!’

Zie ook: ‘Herman Bolhaar, opperhoofd OM over het ‘grote belang’ van inzien en bewaren telefoon- en computergegevens……… AAAAAJAAAJAAAAJJJJJ!!!!