‘GroenLinks’ wethouder Jongerius (Utrecht) knijpt thuiszorg verder af, dan verantwoord is……. Echt héééééél links en sociaal……

Afgelopen dinsdagavond was ‘GroenLinks‘, uh, ik bedoel AsgrauwRechts wethouder voor Utrecht, Jongerius te horen bij de EO op Radio1. Hier vertelde deze helleveeg, dat ze voor Utrecht de hulp in de huishouding met de helft heeft beperkt. Kreeg een huishouden van twee eerder nog 3 uur hulp per week, wordt dit met haar maatregel dus 1,5 uur…….. Het Centrum Indicatie Zorg, dat deze normen vaststelt, zoals die van 3 uur per week voor een huishouden van twee, stelt die 3 uur nodig zijn voor zwaar huishoudelijk werk, daar wordt bijvoorbeeld opruimwerk niet eens in meegeteld…..

Geen reden voor deze kwaadaardige tyfustrut, die waarschijnlijk nog nooit haar eigen huis heeft hoeven schoonmaken*, ouderen, invaliden, chronisch- en terminaal zieken verder af te knijpen. Vergeet niet, dat deze zorg ook wordt verleend, zodat ouderen bijvoorbeeld thuis kunnen blijven wonen. Sterker nog: de verzorgingstehuizen worden voor een groot deel gesloten, zodat ouderen, die geen familie, vrienden of buren hebben, die hen willen helpen, zullen vervuilen, met alle ellende van dien…… Deze hulp in huis moet je dan ook tot de complete thuiszorg rekenen, naast bijvoorbeeld verpleegkundige hulp…… Kortom ook ‘GroenLinks’ werkt mee aan de idee van de vermaledijde participatiemaatschappij. Een maatschappij die in het verleden al niet werkte, daar een groot deel van de ouderen verkommerden, vandaar dat men bejaardentehuizen ging bouwen, zodat ouderen niet waren overgeleverd aan willekeur…….

Wat was voorspeld, met de overheveling van de zorg naar gemeenten, komt dus uit: totale willekeur in de thuiszorg, die afhankelijk van waar men woont, wordt uitgekleed tot een onaanvaardbaar laag niveau. Zoals zelfs voor de afgelopen kerst al bleek, een groot deel van de ouderen die hulp zouden krijgen van familie, vrienden en buren, kregen en krijgen die hulp niet!!! Daar betaal je godverdomme je leven lang belasting voor en dat in verhouding en in daadwerkelijk opgelegd percentage, ook nog eens allemachtig veel meer, dan de eerste beste welgestelde**, die desnoods een verpleegster voor 24 uur per dag kan inhuren en dan nog ‘wit’ ook!!!!

Wat een kutwijf, die Jongerius! Zou ze familie van de nepsocialist met dezelfde achternaam zijn? U weet wel, het PvdA pokkewijf Jongerius dat haar functie bij de vakbond te grabbel gooide en eerder tegen werknemers werkte, dan voor deze groep, die ze had moeten vertegenwoordigden…….. Het zou me niets verbazen……

Het zoveelste bewijs, dat ‘GroenLinks’ niets met links en sociaal re maken heeft. Wat betreft ‘groen’  scoort deze partij ook zwaar onder de maat, daar zorgen figuren als Vos (het Trafigura schandaal) wel voor, dit geteisem zit puur voor de macht in het bestuur, waarbij alle idealen desnoods door het putje worden gespoeld, een tweede PvdA dus….

Denkt u daar a.u.b. aan als u volgende week gaat stemmen en zegt het voort!

* Dit soort yuppen huurt vaak een ‘lekker goedkope’, Oost-Europese werkster in, uiteraard zwart……

** Als je meer dan € 150.000,– verdient en je hebt een goede belastingconsulent, betaal je na aftrek vaak niet eens meer dan 20% aan inkomstenbelasting, terwijl zelfs inkomens tot € 19.822,– maar liefst 36,25% inkomstenbelasting betalen (met in verhouding praktisch geen aftrekposten), verdien je tussen de € 19,822,–  en € 33.589,– betaal je al 42%!!! Dat is niet alleen uiterst onrechtvaardig, daar een welgestelde zelfs met 52% (het ‘toptarief’) gigantisch veel meer overhoudt aan inkomen, totaal onevenredig zoals u zult begrijpen! Bovendien is het verschil in percentage volkomen belachelijk!

Ach ja, we leven nu eenmaal in een klassenmaatschappij, leve de ‘democratie’, die door lobby politici wordt misbruikt om de welgestelden en bedrijven te spekken en de grote onderlaag volkomen uit te kleden!!!

Teeven dacht erover om te solliciteren als hoofdredacteur van ‘Volk en Vaderland……’ Hij was nog niet op de hoogte, dat dit NSB clubblad al meer dan een halve eeuw is verboden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Teeven met reclame voor NSB lijfblad en Rutte heeft ‘respect’ voor de beslissing van Opstelten en Teeven, alsof hij eerder bang was, dat het wanpresterend stel zou blijven….. ha! ha! ha! ha! ha!

Arie Slob: de ‘Christen’Unie is geen gedoogpartner en zijn partij komt op voor de zwaksten………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Slob de opperbroeder van de ‘Christen’Unie, was gisteren te gast bij BNR’s slijmkwijl van Liempt. Nu dacht ik altijd dat christenen niet mogen liegen, terwijl me tegelijkertijd binnenschoot, dat Slob daar helemaal geen moeite mee heeft. Zeker niet als het om ‘de goede zaak’ gaat, lees: macht uitoefenen!! Slob stelde dat de CU geen gedoogpartij is, er zijn ‘genoeg’ zaken waar de CU het niet mee eens is, aldus de volksverlakker, maar als je er zaken door wilt krijgen, die voor jouw partij belangrijk zijn, moet je de kans waarnemen, zo is de redenering van deze hufter….. Maar dan wel durven stellen, dat de CU voor de zwaksten opkomt…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè, hè, is dat ff lachen, waar haalt de mislukte wc borstel het vandaan? ha! ha! ha! ha! ha! Tjonge wat zullen de gehandicapten, de ouderen, de minderbegaafden, de chronisch zieken allemaal blij zijn met de inzet van de ‘Christen’Unie…… Ze hadden het nog niet begrepen, maar dat ze keer op keer zo gepakt worden door Rutte 2, is juist heel goed voor ze en aan dat ‘heilzame werk’ heeft de CU een zware steen bijgedragen……..

Door de steun van de ‘Christen’Unie aan dit uiterst, inhumane, puur asociale klote kabinet, kan Rutte 2 dit beleid voortzetten, beleid waarmee zoals gezegd m.n. de zwaksten de klos zijn!!! En dan godverdomme zeggen, dat je voor de zwaksten opkomt….. Wat een leugenaar!! Door zijn steun heeft het kabinet de universiteit ontoegankelijk gemaakt voor kinderen uit de onderlaag en hoewel Slob en z’n hypocriete partij tegen het asociaal leenstelsel waren, heeft deze partij met haar steun ervoor gezorgd, dat ook deze smerige, klassenmaatschappij bevorderende maatregel is doorgevoerd…..

Zondag zeker weer vroom naar de kerk Slob? Ach ja, god vergeeft je zonden tenslotte toch, stuk stront!!!

Schultz van Haegen zwaar nalatig: Nederland voldoet nog steeds niet aan de EU normen voor de luchtkwaliteit……..

Nederland loopt grote kans dit jaar een EU boete op te lopen, daar we, ondanks een uitstel van 5 jaar, nog steeds niet aan de EU wet op de luchtkwaliteit voldoen. Geweldig hè, dat heilzame beleid van de VVD (de PvdA, het CDA en de gedoogpartners van D66, ‘Christen’Unie en de SGP). Die laatsten ook? Jazeker, door de steun van die drie ‘oppositiepartijen’ kon het waardeloze kabinet Rutte 2 doorregeren en haar letterlijke en figuurlijke smerige beleid voortzetten! Hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen heeft totaal niets aan de uitstoot van auto’s gedaan, een belangrijke factor in het smerig maken van de lucht, die wij inademen (o.a. met het uiterst gevaarlijke ultrafijnstof). Integendeel, deze neoliberale hoer had het gore lef, terwijl Nederland uitstel kreeg van de EU, de maximumsnelheid op de grote wegen en de 80 kilometer zones te verhogen!!! De maatregelen die nog enigszins helpen, werden en worden dan ook op lokaal niveau genomen……..

Voorts heeft deze tyfustrut voor minstens 20 miljard aan asfalt uitgegeven, in de 4,5 jaar dat ze aan het bewind is, terwijl de filedruk substantieel was afgenomen, voordat deze helleveeg en lobbyist van de asfaltmaffia aantrad. Het interesseert Schultz van Haegen niet, dat grote aantallen kinderen long- en luchtwegklachten oplopen, door de uitstoot van auto’s, dit nog naast de ongeveer 18.000 vroegtijdige doden, die jaarlijks te betreuren zijn, door diezelfde uitstoot………. Een dood met voorafgaand ernstige medische klachten….. Voor het grootste deel zijn die slachtoffers toch geen stemmers op haar partij, behalve dan, die aan de vuilste straat van Nederland wonen, de Javastraat….. Tenminste als dit klopt, er zijn 60 bewonersgroepen in Nederland, die de luchtkwaliteit meten, u zult begrijpen dat er bijvoorbeeld op de Hoefkade in Den Haag, geen bewonersgroep is, die de luchtkwaliteit meet*. De Hoefkade moet minstens zo goor zijn, als de Javastraat, of de doorgaande racebaan Vaillantlaan, dwars door een woonwijk, lijkt me niet veel schoner. De drie genoemde straten kunt u in het ‘bruisende’ Den Haag vinden………

Nederland loopt kans op een boete van maximaal 100 miljoen euro, mocht de EU zich aan de wet houden!!!

* Bewonersgroepen, die de luchtkwaliteit meten, bestaan voor het grootste deel uit beter opgeleiden, die ook nog eens in de ‘wat’ duurdere wijken wonen……

Teeven met reclame voor NSB lijfblad en Rutte heeft ‘respect’ voor de beslissing van Opstelten en Teeven, alsof hij eerder bang was, dat het wanpresterend stel zou blijven….. ha! ha! ha! ha! ha!

Het onzelfstandige, grijnzende VVD huftertje Rutte, begon gisteren het debat aangaande Opstelten (en Teeven) met een toespraak i.p.v. een gebed. Het debat over de grote bon affaire, u weet wel, de witwasmachine van Teeven, die een bon van 4,7 miljoen zou hebben opgevreten, maar die gelukkig ‘boven water kwam…..’ De enorme klootzak hield deze toespraak bewust, om de kiezers te paaien, zo kon hij de twee nog even aanprijzen als uiterst vakkundige en goede bestuurders van Vuiligheid uh, Veiligheid en Justitie….. ha! ha! ha! ha! ha! De enorme flapdrol durfde zelfs de Nationale Politie te noemen, behoorlijk riskant, want de berichten die daarover uitlekken, zijn allesbehalve positief. Toch noemde Rutte dit als een verdienste van Opstelten…… Nee, het was een groot verlies voor het kabinet, deze twee leugenaars….. Met andere woorden: deze twee zijn weliswaar goed fout, maar of u alstublieft niet de rest van het kabinet Rutte 2 onder de loep wilt nemen….. ha! ha! ha! ha! ha! Ook de stijging van het gevoel van veiligheid, prees Rutte aan, als een verdienste, alsof dit aan deze twee kwasten te danken is…… Dan nog: ‘het gevoel’ van veiligheid, precies de woorden van Opstelten, het gaat er niet om, of mensen echt veilig zijn, maar of ze die voelen………

Rutte zei bijzonder vals, respect te hebben voor de beslissing van Opstelten en Teeven…… ha! ha! ha! ha! ha! Dat nog geen dag, nadat hij en de rest van de VVD kabinetsleden hadden besloten, dat de twee op moesten zouten, om nog iets van de verkiezingscampagne te redden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ‘Gelukkig’ voor Rutte, zijn er al weer drie nieuwe VVD oplichters tegen de lamp gelopen…… ha! ha! ha! ha! Jezus wat een corrupte boevenbende!!!!

Eigenlijk zei Rutte, dat Opstelten niets fout had gedaan en hij een waanzinnig goed minister was, moet u voor de gein eens op het label met zijn naam klikken, kan u ‘wat’ over de grote blunders van Opstelten lezen………

Trouwens wat een woorden van Teeven hè, vlak voordat hij zijn ontslag aanbood, durfde deze gek nog eens te zeggen, dat er niets mis was met de deal, alsof er niet was afgesproken, dat dergelijke grote deals door de Kamer moesten worden goedgekeurd…….. Daarnaast heeft Teeven met trucs, de meest kritische OM ambtenaren, bewust buiten deze zaak houden, het witwassen van misdaadgeld….. Deze enorme Amsterdamse boerenlul, durfde nog een nationalistisch tintje aan zijn uitspraak te geven, met de opmerking dat dit werd gedaan voor ‘volk en vaderland…….‘ ha! ha! ha! ha! ha! Dat was trouwens het clubblad van de NSB, ach ja, Teeven gaf al eerder blijk van zijn voorkeur t.a.v. de nationaal socialistische boodschap en het maakt (ten overvloede) nog eens duidelijk, waarom hij zo onmenselijk met vluchtelingen en hun kinderen omging……….

 

      

Zie ook: ‘Rutte zou Opstelten zo weer benoemen en Ben Swagerman (1ste kamer VVD) vindt de ophef over de leugens van Teeven en Opstelten ‘schaamteloze politieke spelletjes…..’

        en: ‘Teeven dacht erover om te solliciteren als hoofdredacteur van ‘Volk en Vaderland……’

Samsom met PvdA reclame…… Zandzakken voor de deur en de oren ‘stijf dicht!’

De grootste volksverlakker van de PvdA en Nederland, ploert Samsom heeft op z’n belachelijk driftige toon een verkiezingsspot voor de radio ingesproken. Juist nu moet u op de PvdA stemmen, omdat het beleid van Rutte 2 de economie ‘weer opgang heeft gekregen’ en het gaat goed met de huizenbouw en de huizenverkoop (ha! ha! ha!), zo vertelt deze gore oplichter. Samsom zwijgt wijselijk maar over de huurders, die hij zo genadeloos heeft gestraft, voor het huren van een huis. Nee, dus of u dat beleid maar even wilt steunen, zodat de PvdA het heilzame werk kan voortzetten: nog meer armen, dan de 4 miljoen, die dankzij de PvdA tegen, op of onder de armoedegrens leven, want zo’n record wil je verbeteren, nietwaar???!!! Of het record aantal werklozen, van boven de miljoen (het echte cijfer). Of het record aantal huisuitzettingen, het top aantal faillissementen, allemaal de moeite van het stemmen waard, zodat deze records nog eens gebroken kunnen worden….

Alsof Rutte 2, overigens net als Rutte 1, de crisis niet juist verder heeft verdiept, waardoor deze veel meer ellende veroorzaakte (en nog steeds veroorzaakt), dan in ons omringende landen. Rutte 2 heeft geluk met Duitsland, dat ons altijd op sleeptouw neemt, als het daar beter gaat. Wat dacht u van de verlaging van de euro, weliswaar veel te laat ingezet, maar de positieve effecten zijn er wel degelijk, of de extreem lage olieprijs, allemaal zaken, waar Samsom, noch het kabinet iets mee van doen hebben………
Wat een oplichter!

Gisteren hoorde ik van een promofilmpje, dat de PvdA Zeeland heeft gemaakt. Je schijnt een lul in een elektrisch wagentje te zien rijden en er worden condooms kapot geprikt, waar op zou staan: ‘PvdA keihard de sociaalste…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ‘PvdA keihard de grootste neoliberale leugenaars’, had op de condooms moeten staan!! Die condooms worden doorgeprikt, daar het zo goed schijnt te gaan met de werkgelegenheid, dat er straks een tekort aan arbeidskrachten zou ontstaan. Uitermate smakeloos, alsof vrouwen broedmachines zijn, die je naar believen kan volproppen. Het zal wel grappig bedoeld zijn, maar in een wereld waar dit op veel plaatsen dagelijkse praktijk is, maak je hier, zeker als politieke partij, geen grappen over!! Wat betreft de ‘Zeeuwse economie’: alweer net als bij Samsom, alsof dit een verdienste is van de PvdA………… U moet maar denken: ‘het liegen zit ze bij de PvdA in het bloed’ en grappig zijn ze daar nooit geweest!!!

Ik hoop niet dat het voor u nog nodig is, om dit soort praatjes door te prikken, overduidelijke PvdA leugens behoeven niet eens te worden doorgeprikt!!

Samsom met PvdA reclame…… Zandzakken voor de deur en de oren ‘stijf dicht!’

De grootste volksverlakker van de PvdA en Nederland, ploert Samsom heeft op z’n belachelijk driftige toon een verkiezingsspot voor de radio ingesproken. Juist nu moet u op de PvdA stemmen, omdat het beleid van Rutte 2 de economie ‘weer opgang heeft gekregen’ en het gaat goed met de huizenbouw en de huizenverkoop (ha! ha! ha!), zo vertelt deze gore oplichter. Samsom zwijgt wijselijk maar over de huurders, die hij zo genadeloos heeft gestraft, voor het huren van een huis. Nee, dus of u dat beleid maar even wilt steunen, zodat de PvdA het heilzame werk kan voortzetten: nog meer armen, dan de 4 miljoen, die dankzij de PvdA tegen, op of onder de armoedegrens leven, want zo’n record wil je verbeteren, nietwaar???!!! Of het record aantal werklozen, van boven de miljoen (het echte cijfer). Of het record aantal huisuitzettingen, het top aantal faillissementen, allemaal de moeite van het stemmen waard, zodat deze records nog eens gebroken kunnen worden….

Alsof Rutte 2, overigens net als Rutte 1, de crisis niet juist verder heeft verdiept, waardoor deze veel meer ellende veroorzaakte (en nog steeds veroorzaakt), dan in ons omringende landen. Rutte 2 heeft geluk met Duitsland, dat ons altijd op sleeptouw neemt, als het daar beter gaat. Wat dacht u van de verlaging van de euro, weliswaar veel te laat ingezet, maar de positieve effecten zijn er wel degelijk, of de extreem lage olieprijs, allemaal zaken, waar Samsom, noch het kabinet iets mee van doen hebben………

Wat een oplichter!

Gisteren hoorde ik van een promofilmpje, dat de PvdA Zeeland heeft gemaakt. Je schijnt een lul in een elektrisch wagentje te zien rijden en er worden condooms kapot geprikt, waar op zou staan: ‘PvdA keihard de sociaalste…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ‘PvdA keihard de grootste neoliberale leugenaars’, had op de condooms moeten staan!! Die condooms worden doorgeprikt, daar het zo goed schijnt te gaan met de werkgelegenheid, dat er straks een tekort aan arbeidskrachten zou ontstaan. Uitermate smakeloos, alsof vrouwen broedmachines zijn, die je naar believen kan volproppen. Het zal wel grappig bedoeld zijn, maar in een wereld waar dit op veel plaatsen dagelijkse praktijk is, maak je hier, zeker als politieke partij, geen grappen over!! Wat betreft de ‘Zeeuwse economie’: alweer net als bij Samsom, alsof dit een verdienste is van de PvdA………… U moet maar denken: ‘het liegen zit ze bij de PvdA in het bloed’ en grappig zijn ze daar nooit geweest!!!

Ik hoop niet dat het voor u nog nodig is, om dit soort praatjes door te prikken, overduidelijke PvdA leugens behoeven niet eens te worden doorgeprikt!!

Amsterdam geschiedenis van de meest vrijzinnige stad ter wereld…….. Het beste boek volgens Simon Reinink

Gisteren op Radio1 Simon Reinink, de directeur van het Concertgebouw. Deze kwast besprak  volgens hem het beste boek, in dit geval het boek ‘Amsterdam geschiedenis van de meest vrijzinnige stad ter wereld’, van schrijver Russell Shorto. Volgens deze schrijver is Amsterdam al eeuwen een liberale stad en zijn in feite alle inwoners van westerse landen liberalen, zo vertelde Reinink…… Dat moet je alle ‘liberale’ Amsterdammers vertellen, die daar in het verleden crepeerden…… Nederland was volgens deze schrijver een land waar niet met de willekeur van de adel, de lakens werden uitgedeeld, maar waar het volk het voor het zeggen had….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nederland werd niet alleen door de adel bestuurd, maar ook door de ‘gegoede burgerij’, dus het nieuwe kapitaal, het volk had, totdat het kiesrecht voor alle mannen en vrouwen werd aangenomen, bepaald geen medezeggenschap!!! Wat ‘liberalisme’ betreft, dat is ver te verkiezen boven het huidige inhumane en puur asociale neoliberalisme, maar stellen dat iedereen een liberaal is, gaat wel even 10 stations te ver……. Bovendien waren er genoeg liberalen in de 19de eeuw, die weliswaar een leefbare maatschappij voor iedereen voorstonden, maar niets zagen in het kiesrecht voor iedere burger en zich daarmee verzetten tegen de vorming van een democratie.

Dat een directeur van een museum dit niet eens weet…… Waar heeft de lul gestudeerd? Of is de schrijver een vriend van ‘m, dat hij zulke aantoonbare ‘quatsch’ verkoopt???!!!!

Voor ‘de goede orde’: mijn commentaar is gericht op wat volgens Reinink staat beschreven in dit boek van Shorto.