Blok: ‘t is even ‘aanbuffelen’, maar het gaat lukken…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De potsierlijke VVD kwast Blok, u weet wel de zwaar disfunctionerend minister van Wonen, is voorlopig aangesteld als vervanger van Teeven en Opstelten op Veiligheid en Justitie…… ha! ha! ha! ha! ha! Deze houten VVD dildo vertelde de pers, dat het wel ‘aanbuffelen’ zal worden, maar dat het geen probleem voor hem is…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! De lul heeft praktisch niets te doen op zijn ministerie, maar zelfs dat is geen belemmering voor Blok om louter wanprestaties neer te zetten!!! Echter gezien het functioneren van Opstelten en Teeven, moet je wel erg veel moeite doen, om nog slechter te presteren, dus wat dat betreft…………

Het is overigens wel een veeg teken, dat men Blok aanstelt op een ministerie, waarvan iedere deelnemer in het kabinet Rutte 2 vindt, dat dit een uitermate belangrijk ministerie is, ‘in deze moeilijke tijden’. Blijkbaar is de belangrijkheid van dit ministerie er vooral één, die men met de mond belijdt….. Zoals de disfunctionerend VVD ex-minister Opstelten van dit ministerie eerder zei: het gaat om het gevoel van veiligheid, niet om daadwerkelijke veiligheid….. (immers het eerste deel, ‘het gevoel’, kan niet zonder feitelijke veiligheid!!!).

Kortom: een staaltje volksverlakkerij van de bovenste plank!

Pechtold: justitie is heel belangrijk in deze tijd, maar of er nu nieuwe bewindslieden moeten worden benoemd, voor de verkiezingen, weet hij niet………. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zojuist hoorde ik de neoliberale pooier van D666, Pechtold op Radio1. Hij gaf zijn slappe commentaar op het vertrek van Opstelten en Teeven. Veel gelul over bezems door Justitie, maar echt Teeven en Opstelten aanwijzen als twee totaal disfunctionerende sufferds, ging deze kwast, die zichzelf al als premier ziet, tien stations te ver. Ach, dat het monstrum ‘Nationale Politie’, meer en meer op een grote mislukking lijkt, is dan wel een minpunt, ‘maar goed……’ Pechtold werd gevraagd, of er voor de verkiezingen nog nieuwe bewindslieden op Veiligheid en Justitie (of is het: Vuiligheid en Justitie?) moeten worden aangesteld, met wat omhaal vertelde de drollenpoetser Pechtold, dat het een uitermate belangrijk ministerie is in deze tijden, maar op de vraag gaf hij geen antwoord, het enige dat hij meermaals zei, was dat het snel moet gebeuren…….

Weer blijkt dat Pechtold en zijn klote partij, een waardeloos kabinet hebben gesteund, maar Pechtold lult alsof hij daar niets mee te maken heeft….. Zonder de steun van D66 was dit wanpresterende kabinet al opgerot en had het land er heel wat beter voor gestaan. Zonder dezelfde steun hadden Opstelten en Teeven niet zolang door kunnen gaan met blunderen, dat had voor de politie al een besparing van een miljoen uur aan zinloze cannabisjacht opgeleverd…..

Wat een enorme opgeblazen klootzak, die Pechtold, allemachtig!!

Zie ook: ‘Rutte zou Opstelten zo weer benoemen en Ben Swagerman (1ste kamer VVD) vindt de ophef over de leugens van Teeven en Opstelten ‘schaamteloze politieke spelletjes…..’

Rutte zou Opstelten zo weer benoemen en Ben Swagerman (1ste kamer VVD) vindt de ophef over de leugens van Teeven en Opstelten ‘schaamteloze politieke spelletjes…..’

Rutte zou Opstelten zo weer benoemen, zei deze zwaar disfunctionerende flapuit eerder, zoals hij de zaak rond de corrupte VVD’er Verheijen opgeblazen vond…… Met andere woorden: er is niets mis met Opstelten (en Teeven). Ben Swagerman, senator voor de VVD in de Eerste Kamer, durfde gisteren nog te zeggen, dat hij de ophef over witwas ‘deal’ van Teeven en de grote kritiek daarover op Opstelten, ‘schaamteloze politieke spelletjes’ vond. Benieuwd wat het excuus van Rutte nu weer is en of Swagerman, hier nog z’n bek over open durft te trekken, nu meer dan duidelijk is, dat zowel Opstelten als Teeven hebben gelogen, met hun uitlating dat ze de Kamer ‘juist geïnformeerd hadden……’

Van Haersma Buma, het CDA blokhoofd, zei vanmorgen, dat hij nog niet weet, of hij verbijsterd of verbaasd moet zijn over het aftreden van Opstelten en Teeven, in de witwaszaak, waarbij Teeven de crimineel Cees H, niet 1,2 maar 4,7 miljoen meegaf….. Ja dat is een heel moeilijke keuze voor imbecielen van Aersma Buma!

Het verst ging Nijpels nog, die stelde vanmorgen bij BNR (na 8.30 u.), dat wanneer de minister aftreedt, ook de staatssecretaris opstapt, gelul natuurlijk. Opstelten heeft dit niet geweten, aldus Nijpels, ook heeft hij zaken niet achtergehouden voor de Kamer, dat doet een minister niet…… ha! ha! ha! ha! ha! Het wordt tijd, dat Nijpels de politiek eens gaat volgen, sterker nog, zelfs de tijd die hij zelf in de politiek zat, want hij moet wel ziende blind en horende doof zijn (en zijn geweest), als je zo’n aantoonbare domme uitspraak doet!! Nijpels onderbouwde deze uitspraak met de stelling, dat wanneer je zo’n bonnetje (nou zeg maar ‘bon’, 4,7 miljoen: kolere!) achter zou houden, dit tegenwoordig altijd uitkomt…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Oh, dus vroeger kwam zoiets niet uit; je kan niet anders concluderen als je de woorden van Nijpels na luistert!! Nee, volgens Nijpels ligt de schuld bij de ambtenaren, die niet hard genoeg gezocht hebben voor Opstelten, die eerder tot twee keer toe beloofde grondig te gaan zoeken…….. Als je deze redenering doorvoert, kan je voor alles wat er misgaat de ambtenaren de schuld geven, zoals de premature opmerkingen, die Rutte telkens weer met een grijns op z’n rotkop doet…… Nijpels vond het verder heel verstandig, dat de twee drugsmaffia lobbyisten meteen opstapten…….. ha! ha! ha! ha! Ja logisch, je wilt zo vlak voor de verkiezingen geen debat, waar alle VVD leugens en bedrog nog eens grondig worden uitgelicht!!!

SP’er van Nispen was even vergeten dat zijn partij in de oppositie zit, toen hij in Standpunt NL (voor 9.30 u.) stelde het goed te vinden, dat Opstelten en Teeven niet deelnemen aan het debat later vandaag. ‘Ze vertellen toch de waarheid niet’, aldus deze klotenklapper……

VVD knuppellul Zijlstra stelde het zuur te vinden voor Opstelten en Teeven, voor de VVD en voor het land (ha! ha! ha! ha! Ja veronderstel, geen zinloze jacht meer op cannabis, waar de drugsmaffia wel bij vaart!!). Zijlstra durfde de twee, ‘kundige bewindslieden’ te noemen, waarom weet ik niet, zoals zoveel idioten de twee vandaag kundig noemden….. Wat hebben de twee nu werkelijk bereikt, dan grote ellende, of het nu om de straten in de grensregio gaat, of die in de grote steden, De drugsrunners hebben daar weer vrijspel, waardoor ook in de grote steden niet alleen wiet volop te krijgen is, maar ook gevaarlijke harddrugs als heroïne, speed en xtc. Voorts vond Zijlstra het zuur, dat de twee zijn gevallen over een oud-ICT systeem, waarop het afschrift van de bewuste bon werd gevonden. M.a.w. Zijlstra had liever gezien dat de leugen stand had gehouden…. ha! ha! ha! ha! Ach wat wil je, met zo’n bedrieger??!!!

Opstelten en Teeven zijn afgetreden na lang beraad tussen de VVD en de PvdA, dat bleek wel bij het uitstel van het debat gisteren. Uiteraard wilde de VVD niet, dat de twee verantwoording zouden afleggen aan de Kamer, het is hier goddomme geen democratie waar zoiets een fatsoenlijke gang van zaken is, wat denkt u wel!!!

Zie ook: ‘Pechtold: justitie is heel belangrijk in deze tijd, maar of er nu nieuwe bewindslieden moeten worden benoemd, voor de verkiezingen, weet hij niet………. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Wilders: (huilie huilie) de aanslagen op PVV kandidaten zijn aanslagen op de democratie…..ha! ha! ha! ha!

Gisteren deed Wilders heel hard ‘huilie huilie’, over de ‘aanslagen’ (ha! ha! ha!), zoals hij die al jankend noemde, op de huizen en auto’s van PVV kandidaten voor de komende Statenverkiezingen. ‘Zware aanslagen’ met verf en een paar stenen………. Dat was het uiteraard nog niet beste lezer: het zijn volgens de valswitte angst- en haatprofeet Wilders aanslagen op de democratie….. ha! ha! ha! ha! ha!

De PVV heeft niets met een democratische organisatie te maken, het is dan ook bijzonder vreemd, dat een (fascistische) beweging toegang kreeg tot de stembiljetten en daarmee toegang tot het politieke bestuur van dit land, van lokaal tot landelijk….. Met het angst- en haatzaaien dat de Venlose leider en zijn discipelen los laten op de bevolking, vormt deze beweging zelfs een groot gevaar voor de democratie, precies zoals de NSDAP in het Duitsland van de twintiger jaren van de vorige eeuw, al was dat wel een politieke partij, in de zin van dat woord. De NSDAP hitste, net als Wilders en zijn PVV nu, de bevolking op tegen minderheden en alweer net als nu: in crisistijd…….!! We hebben gezien wat dat uiteindelijk betekende voor de Duitse democratie: weggevaagd!! Ook in die twintiger jaren, waren er mensen die het gevaar van de NSDAP zagen en zich verzetten tegen het angst- en haatzaaien van de nazi’s, middels actie tegen de leiders van deze partij, moeten we die mensen met de kennis van nu terroristen noemen???? Want dat zegt Wilders in feite, als hij het woord ‘aanslagen’ gebruikt, precies zoals de leiders van de NSDAP dit toentertijd deden………

Een democratie kan niet bestaan, als de rechten van minderheden niet worden erkend en gewaarborgd en hun waarde voor de maatschappij op een uiterst smerige manier keer op keer wordt ontkend, zonder dat daar enige sanctie van de wetgever op volgt!!!

Wilders: (huilie huilie) de aanslagen op PVV kandidaten zijn aanslagen op de democratie…..ha! ha! ha! ha!

Gisteren deed Wilders heel hard ‘huilie huilie’, over de ‘aanslagen’ (ha! ha! ha!), zoals hij die al jankend noemde, op de huizen en auto’s van PVV kandidaten voor de komende Statenverkiezingen. ‘Zware aanslagen’ met verf en een paar stenen………. Dat was het uiteraard nog niet beste lezer: het zijn volgens de valswitte angst- en haatprofeet Wilders aanslagen op de democratie….. ha! ha! ha! ha! ha!

De PVV heeft niets met een democratische organisatie te maken, het is dan ook bijzonder vreemd, dat een (fascistische) beweging toegang kreeg tot de stembiljetten en daarmee toegang tot het politieke bestuur van dit land, van lokaal tot landelijk….. Met het angst- en haatzaaien dat de Venlose leider en zijn discipelen los laten op de bevolking, vormt deze beweging zelfs een groot gevaar voor de democratie, precies zoals de NSDAP in het Duitsland van de twintiger jaren van de vorige eeuw, al was dat wel een politieke partij, in de zin van dat woord. De NSDAP hitste, net als Wilders en zijn PVV nu, de bevolking op tegen minderheden en alweer net als nu: in crisistijd…….!! We hebben gezien wat dat uiteindelijk betekende voor de Duitse democratie: weggevaagd!! Ook in die twintiger jaren, waren er mensen die het gevaar van de NSDAP zagen en zich verzetten tegen het angst- en haatzaaien van de nazi’s, middels actie tegen de leiders van deze partij, moeten we die mensen met de kennis van nu terroristen noemen???? Want dat zegt Wilders in feite, als hij het woord ‘aanslagen’ gebruikt, precies zoals de leiders van de NSDAP dit toentertijd deden………

Een democratie kan niet bestaan, als de rechten van minderheden niet worden erkend en gewaarborgd en hun waarde voor de maatschappij op een uiterst smerige manier keer op keer wordt ontkend, zonder dat daar enige sanctie van de wetgever op volgt!!!

Kamp: Nederland is geen belastingparadijs, daarom vestigen al die grote bedrijven een brievenbus hoofdkantoor in Nederland…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Terwijl heel de wereld weet, dat Nederland een belastingparadijs is, blijft Kamp dit ontkennen, op grond van uiterst kromme praatjes en dito wetgeving. In het BNR nieuws van 13.00 u. gistermiddag was deze VVD Obersturmbannführer te horen, hier vertelde hij nog eens, dat Nederland geen belastingparadijs is. De Nederlandse belastingdienst maakt ‘gewoon’ afspraken met buitenlandse bedrijven over de afdracht van belasting, zo ‘gewoon’, dat deze dienst die afspraken niet met Nederlandse bedrijven maakt (al betalen ook die bedrijven veel te weinig belasting over hun winsten). Reden daarvoor? Welnu houdt u vast: anders betalen die bedrijven twee keer belasting……. ha! ha! ha! ha! ha! Als burger betaal je tegenwoordig geloof ik minstens 5 soorten belasting, maar daar kan je met de belastingdienst geen ‘afspraken’ over maken.

Het deert Kamp dus ook niet, dat bijvoorbeeld Griekse bedrijven hier de belasting in hun land ontlopen, via een ‘brievenbus constructie’. Volgens Kamp hebben ze immers al belasting in Griekenland betaald…….. Die Griekse bedrijven hebben daar zoveel belasting betaald, dat de Nederlandse belastingbetaler mag opdraaien voor de aflossingen op leningen en de rente over die leningen, die door de banken en andere instellingen op de pof werden geleverd aan Griekenland. Veel te grote leningen, waardoor Griekenland deze enorme betalingen moet doen aan onze financiële instellingen. Betalingen m.n. aan de Nederlandse banken en andere banken in ons deel van Europa….

Nee, die arme bedrijven, die misdadig de belasting in eigen land ontduiken, mag je niet zomaar twee keer belasten voor een grijpstuiver…… ‘Arme bedrijven’, zoals die van ‘goede doelen’ griezel Bono en zijn U2, of de grofgraaiers van de allang uitgebluste (Rolling) Stones……..

Excuseer: godverdomme!!

Voor meer berichten over deze vorm van misdaad (want dat is het, ook al wordt dit door de wet toegestaan, die wet is dan ook zo krom als een hoepel!), klik op het label belastingontduiking en/of belastingparadijs, onder dit bericht.

Houdt u van muziek? Beluister dan vanavond het album ‘We’re Only in it for the Money‘ van The Mothers of Invention.

Tweede Kamer (en Binnenhof) na amper 23 jaar alweer uitgewoond……..

In 1992 werd het Binnenhof en daarmee de Tweede Kamer na een grondige renovatie en uitbreiding opgeleverd, die verbouwing moet minstens 200 miljoen oude guldens aan belastinggeld hebben gekost (ik kan het bedrag niet vinden). De Rijksgebouwendienst verklaarde na een onderzoek, dat het gebouw geheel is uitgewoond. Hoe deze dienst tot die conclusie komt weet ik niet, maar een paar miljoen huurders in Nederland leven werkelijk in een uitgewoond huis, dat zelfs niet, of slecht is geïsoleerd…….. Die huurders, die ondanks dat velen van hen in armoede leven, kunnen hun renovatie voorlopig op de buik schrijven, met dank aan o.a. Rutte 2 en de gedoogpartners, met als bijkomend gevolg: nog een aantal jaren een torenhoge energierekening….. Gegarandeerd dat deze verbouwing minstens het dubbele aan belastinggeld zal kosten, vergeleken met de vorige, die in 1992 werd afgerond…….

In 23 jaar een gebouw uitwonen, waar godverdomme niet eens wordt gewoond, hoe krijg je het voor elkaar????!!! Moet u nagaan, als er ook maar iets is, dat de gebruikers van het Binnenhof irriteert aan de inrichting, of als er iets stuk is, wordt dit binnen de kortste keren verholpen, een heel stuk sneller en meestal kwalitatief veel beter, dan wanneer u een reparatie opdracht heeft gegeven…… De gebruikers van de Tweede Kamer zouden het goede voorbeeld moeten geven, aan de rest van de bevolking……… ha! ha! ha! ha! ha! Dus huurders: leef uw woning gerust uit, u ziet hier het ‘goede voorbeeld!!!’ Wat is er belangrijker: slecht geïsoleerde huurhuizen, die al jaren aan een dikke renovatie en isolatie toe zijn, of de werkplek van een groot aantal grof verdienende volksverlakkers, die stuk voor stuk een uiterst prettige woning hebben????

Veel gezeik, alsof het een schoolreisje betreft, over waar de Tweede Kamer dan naartoe moet, daar de renovatie zo grondig zal worden, dat het gebouw 5 jaar lang niet gebruikt kan worden…. Gistermiddag rond 12.40 u. was bij BNR het Amsterdamse D666 gemeenteraadslid Reinier van Dantzig te horen. Hij sprak over de mogelijkheid, dat de kamer 5 jaar lang naar Amsterdam zou kunnen worden verhuisd……. Ik geef toe, dat hij niet voor volledige overname van de Tweede Kamer, door Amsterdam was, maar jezus wat een dom idee. De Tweede Kamer zit niet alleen in Den Haag, omdat dit van oudsher zo was, maar ook omdat in de loop van de tijd, zo ongeveer alle ministeries zich in Den haag hebben gevestigd, ook de meeste ambassades zitten in Den Haag, dicht bij de plek waar onze ‘regering’ zetelt (dat is dan ook het enige, dat Rutte 2 nog een beetje kan: zetelen!!!).

Maar jezus mensen wat een gezeur en weer is het duidelijk dat zo ongeveer alle partijen achter de komende renovatie staan, ook al weten velen, dat er veel belangrijker zaken zijn, dan alweer een peperdure, uit de belastingpot betaalde renovatie, van de Tweede Kamer……………

Zie ook:  ‘Tweede Kamer (en Binnenhof) na amper 23 jaar alweer uitgewoond……..

        en: ‘Ton Elias: groot onderhoud Tweede Kamer ‘is nodig’, maarrrr…….

        en: ‘Tweede Kamer renovatie: bouwmaffia voorzien van extra lobbyorganisatie…… De brandweer!!!

        en: ‘Brandweer Den Haag lobbyt voor bouwmaffia en CDA (al eten die laatste twee van ‘t zelfde bord…)……..

       en: ‘PvdA tegen verspilling belastinggeld wat betreft peperdure renovatie Binnenhof…..

Laatste aanpassing van dit bericht op 9 december 2015.

Ploumen: nu is het juiste moment, om tegen Oekraine te zeggen, dat ze de eieren uit oude Nederlandse legbatterijen maar op een donkere plek moeten opbergen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De Partij voor de Dieren en het CDA zijn tegen de invoer van Oekraïense legbatterij eieren. Legbatterijen zijn gewoon toegestaan in Oekraïne, dus dat is oneerlijke concurrentie voor onze boeren, aldus Ploumen. Dit is de reden dat het CDA ageert tegen deze eieren, niet het welzijn van ‘gods schepselen’, dat totaal wordt geschonden met deze helle kooien, dat zal ze bij het CDA aan de door hun god geschapen kont roesten…..

Terwijl Nederlandse boeren geen legbatterijen meer hebben*, groeit het aantal legbatterijen in Oekraïne juist. Volgens Helma Lodders (VVD volksverlakker) wordt daar zelfs EU subsidie voor gebruikt……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, Lodders en wie verkocht de oude legbatterijen, nadat ze met subsidie deze legbatterijen konden ruimen? Juist! Vooral flink wat Nederlandse boeren, die dit o.a. via PoultryShop24 deden!!!

PvdA huppeltrut Ploumen en haar hufter partijgenoot Dijksma, ontmoetten gisteren in Den Haag, de Oekraïense minister van landbouw Pavlenko. Ploumen beloofde voor deze ontmoeting de minister te zullen aanspreken op het dierenwelzijn. ‘De keuzemogelijkheden om daar prioriteiten aan te stellen, zijn tamelijk beperkt, aldus Ploumen en ‘joost mag weten’, wat ze daarmee bedoelde…… ha! ha! ha! ha! ha! Waarop ze vervolgde; “Wij stellen de eisen en daar heeft men aan te voldoen…..” ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat is wel heel beperkt, Ploumen!!! Hoewel, als ik me niet vergis mogen de kippen hier, volgens Dierenbeschermingsregels, minstens op twee andere manieren groot en doodgemarteld worden…..

‘Wat betreft dierenwelzijn is dit dus een goed moment om het gesprek met hem (Pavlenko) aan te gaan, want wij staan natuurlijk niet alleen in Oekraïne (wat een krom gezwets), maar breder internationaal voor dierenwelzijn, aldus Ploumen…… Benieuwd wat legbatterij subsidieverstrekker EU van dit standpunt vindt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* Zijn alle legbatterijen hier al opgeruimd? Het opruimen van die dingen nam aanzienlijk meer tijd in beslag, dan was ingeschat, waardoor uitstel werd gegund aan de boeren. Boeren die weliswaar al 10 jaar wisten, dat per 2012 de legbatterijen verboden zouden worden, maar in 2011 ‘vrolijk’ meldden, dat ze te weinig tijd hadden om over te schakelen op een minder gruwelijke manier van kippen houden……….