Ploumen: nu is het juiste moment, om tegen Oekraine te zeggen, dat ze de eieren uit oude Nederlandse legbatterijen maar op een donkere plek moeten opbergen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De Partij voor de Dieren en het CDA zijn tegen de invoer van Oekraïense legbatterij eieren. Legbatterijen zijn gewoon toegestaan in Oekraïne, dus dat is oneerlijke concurrentie voor onze boeren, aldus Ploumen. Dit is de reden dat het CDA ageert tegen deze eieren, niet het welzijn van ‘gods schepselen’, dat totaal wordt geschonden met deze helle kooien, dat zal ze bij het CDA aan de door hun god geschapen kont roesten…..

Terwijl Nederlandse boeren geen legbatterijen meer hebben*, groeit het aantal legbatterijen in Oekraïne juist. Volgens Helma Lodders (VVD volksverlakker) wordt daar zelfs EU subsidie voor gebruikt……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, Lodders en wie verkocht de oude legbatterijen, nadat ze met subsidie deze legbatterijen konden ruimen? Juist! Vooral flink wat Nederlandse boeren, die dit o.a. via PoultryShop24 deden!!!

PvdA huppeltrut Ploumen en haar  hufter partijgenoot Dijksma, ontmoetten gisteren in Den Haag, de Oekraïense minister van landbouw Pavlenko. Ploumen beloofde voor deze ontmoeting de minister te zullen aanspreken op het dierenwelzijn. ‘De keuzemogelijkheden om daar prioriteiten aan te stellen, zijn tamelijk beperkt, aldus Ploumen en ‘joost mag weten’, wat ze daarmee bedoelde…… ha! ha! ha! ha! ha! Waarop ze vervolgde; “Wij stellen de eisen en daar heeft men aan te voldoen…..” ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat is wel heel beperkt, Ploumen!!! Hoewel, als ik me niet vergis mogen de kippen hier, volgens Dierenbeschermingsregels, minstens op twee andere manieren groot en doodgemarteld worden…..

‘Wat betreft dierenwelzijn is dit dus een goed moment om het gesprek met hem (Pavlenko) aan te gaan, want wij staan natuurlijk niet alleen in Oekraïne (wat een krom gezwets), maar breder internationaal voor dierenwelzijn, aldus Ploumen…… Benieuwd wat legbatterij subsidieverstrekker EU van dit standpunt vindt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

*  Zijn alle legbatterijen hier al opgeruimd? Het opruimen van die dingen nam aanzienlijk meer tijd in beslag, dan was ingeschat, waardoor uitstel werd gegund aan de boeren. Boeren die weliswaar al 10 jaar wisten, dat per 2012 de legbatterijen verboden zouden worden, maar in 2011 ‘vrolijk’ meldden, dat ze te weinig tijd hadden om over te schakelen op een minder gruwelijke manier van kippen houden……….

VVD verkiezingsspot op Radio1: het is oorlog op de Nederlandse straten…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vanmiddag hoorde ik op Radio1 de eerste spot voor de VVD verkiezingscampagne, nou u snapt ‘t al, ik sodemieterde met koffie en al van m’n stoel! Een enorme klootzak schetst een beeld van oorlog op de Nederlandse straten, uiteraard gevoerd door jihadstrijders, hoewel de woorden ‘islam’ of ‘jihad’ zorgvuldig worden gemeden…….. De plork vervolgd verder met de stelling dat de VVD bezig is met de strijd voor onze vrijheid….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oh, nu snap ik het: vandaar dat onze vrijheden totaal worden afgebroken door de VVD (en PvdA), nadat deze partij (met hulp van de PvdA, het CDA, D666, ‘Christen’Unie, SGP en PVV) de privacy zo goed als helemaal heeft uitgekleed!! Logisch toch???!!! ‘De strijd’ wordt verder door de VVD vooral gevoerd, middels angst- en haatzaaien, zoals uit dit spotje weer blijkt…….

Het is duidelijk, dat de VVD de aandacht wil afleiden van het grote aantal fraude en corruptie gevallen in die partij en dat op de dag dat VVD ladelichter Hooijmaijers vanwege corruptie alweer 4 jaar tegen zich hoorde eisen, door het OM…….

Zie ook: ‘Jorritsma,
het gaat in dit soort gevallen altijd om één persoon……. Ze bedoelde
daar o.a. Verheijen mee…….. ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘De ‘Politieke Integriteits-index’ van Vrij Nederland‘, waar de VVD ‘topscoorder’ is!

Samsom belooft er lustig op los, zo vlak voor de verkiezingen en u weet wat dat betekent: leugens op ongekend grote schaal!

Samsom was afgelopen zaterdag te gast bij BNR (na 10.30 u.), dat tot de verkiezingen op 18 maart, elke zaterdag een programma in het kader van de campagne brengt (van 10.00-11.00 u.). Het onderdeel met Samsom, was zonder politieke tegenstander, dat wilde de voorlichter van Samsom niet, veel te link in het hol van de leeuw……. ha! ha! ha! ha! Samsom was uitermate zenuwachtig, hij snapt nog niet dat de neoliberale pers voor de vorm wel eens een grote bek opzet over de PvdA, maar dat hoort bij het spel, immers een betere coalitiepartner had de VVD zich niet kunnen wensen!!! De PvdA heeft haar hele verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2012, in de prullenbak geschoven, dat deed Samsom na de eerste 10 minuten overleg met Rutte (dat gaf Samsom n.b. zelf grijnzend toe voor de tv camera’s), over de vorming van een coalitie. Daarna, eenmaal in de regering heeft de PvdA laten zien, ook in de praktijk een trouwe VVD dienaar te zijn. Onlangs gaf Samsom dit (alweer) openlijk toe, hij voelde zich een uitvoerder van VVD beleid op straat en daar had hij volledig gelijk in, voor het eerst in jaren overigens…..

Dus niets om zenuwachtig over te doen. Als een kleine keffende ADHD buldog spuugde Samsom de antwoorden eruit:

  • Nee, er zal de komende jaren niet extra worden bezuinigd (lees: niet tot na de verkiezingen van 18 maart a.s.). 
  • Opstelten kan aanblijven wat Samsom betreft, hij is immers een goede minister….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (kijk als Samsom in de oppositie had gezeten, had hij 15 redenen opgenoemd, waarom Opstelten als de donder zou moeten oprotten…). 
  • ‘Wij’ willen het herstel (ha! ha! ha! ha!) dat wij hebben ingezet (ha! ha! ha!) voortzetten, zodat de mensen die het zo moeilijk hebben gehad  ‘wat’ rust krijgen……ha! ha! ha! ha! ha! Ja, hij durft hè, meer dan 4 miljoen mensen die tegen, op, of onder de armoedegrens leven (de echte cijfers, plus rond de 600.000 kinderen, die hierdoor een trauma voor het leven oplopen), die mensen hebben nog lang geen rust, want bijvoorbeeld de bijstandsgerechtigden, moeten per 1 juli alweer hele euro’s meer aan huur betalen, ondanks de stijging van de huurtoeslag. Samsom heeft de bek vol van inkomens verkleining, terwijl het enige dat het klote kabinet Rutte 2 kleiner heeft heeft gemaakt, het verschil is in inkomstenbelasting, de laagste inkomens zijn meer dan 3% omhoog gegaan in de 1ste schijf (inkomens tot 19.000 euro…….)  
  • De wijkverpleegkundige moet terug in de wijk….. Nu dacht ik toch, dat dit al per 1 januari van dit jaar was geregeld, daar ouderen veel minder zorg krijgen, hun thuishulp is uitgekleed en de verzorgingstehuizen in noodtempo zijn gesloten*. Fout gedacht dus, als ik Samsom goed heb begrepen en hij sprak toch echt geen woord Spaans…. 
  • Kamp is ook al een goede minister volgens Samsom, hier gebruikte hij zelfs het woord ‘betrouwbaar…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Samsom vloog dus echt met 100 uit de bocht: volgens Samsom haalt Nederland in 2024 de gehaalde doelen wat betreft duurzame energie, sterker nog, tegen die tijd, is Nederland, wat betreft duurzame energie Duitsland in relatieve zin voorbij…………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Volgens diverse deskundigen zal Nederland in 2024 niet eens de doelen voor 2020 hebben gehaald en zal Nederland die pas rond 2035 hebben bereikt, als het al niet nog later wordt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ach je roept ‘t tien keer en de hele goegemeenschap gelooft je, ja toch???!!!! 
  • Wat betreft Kamp en Groningen durfde Samsom z’n eerdere belofte te herhalen, dat er na 1 juli niet meer uit de bodem gehaald zal worden. Deze ploert was dit keer zo verstandig niet de 35 miljard kubieke meter aardgas te noemen, die hij tijdens het debat uit de hoge cijferhoed toverde. Moet u nagaan: er wordt nu 16,5 miljard kuub gewonnen tot 1 juli, dus als er dit jaar niet extra wordt opgepompt, moet dat van 1 juli tot eind december ook 16,5 miljard kuub zijn, bij elkaar dus 33 miljard kuub en niet de 35 miljard kuub, die hij tijdens het debat uit z’n volksverlakkers hoed toverde…… Maakt allemaal niet uit hoor, de echte deskundigen, zoals de oud voorzitter van het Staatstoezicht op de Mijnen, Jan de Jong, stelde bijvoorbeeld dat 21 miljard kuub per jaar, het absolute maximum zou moeten zijn (als zelfs dat al niet teveel is…). Dat Kamp niet eerder besluit tot geen verdere verhoging, heeft alles te maken met de zorgvuldigheid die deze minister aan de dag legt, hij heeft gewoon meer tijd nodig aldus de enorme oplichter Samsom…… ha! ha! ha! ha! ha! Hij was zo opdreef, dat Samsom in zijn enthousiasme zelfs eruit floepte dar de gaskraan al dicht is…. ha! ha! ha! ha! ha!

Godverdomme wat een vieze vuile oplichter!!! Moet je nagaan, ik heb niet eens alles kunnen horen, vanwege alle woede die in me naar boven kwam, waardoor er het een en ander aan zware vloeken in huize Azijnpisser te horen waren, zoals u zich wellicht kunt voorstellen. Ongelofelijk wat een smerige leugenaar!!! Ach over een maand kan hij doodleuk zeggen: “Met de kennis van nu………….”

*Opvallend hè, dat je de enorme PvdA klootzak Martin ‘die vrouw’ van Rijn niet hoort en ziet in deze verkiezingscampagne……. Iets te gevoelig zeker, nu blijkt dat de hervormingen voor veel ouderen, zoals eerder bij GGZ patiënten, op het verwachtte fiasco uitdraaien….. Ook PvdA oplichter (en rollatorslet) Klijnsma wordt buiten beeld gehouden en weer niet zonder redenen……..

Peter Pels (PvdA Flevoland) : ik hoor van veel mensen op straat, dat ons beleid succesvol is……… ha! ha! ha! ha! ha!

Niet helemaal als in de kop, maar daar kwamen de woorden van PvdA volksverlakker Peter Pels wel op neer. Pels is lijsttrekker voor Flevoland, e.e.a. was te horen in Kots Kamerbreed, afgelopen zaterdag. Aan dat succesverhaal voegde Pels toe, dat hij dan ook altijd tegen deze mensen zegt, dat ze de PvdA moeten steunen met hun stem, zodat het ‘heilzame werk’ afgemaakt kan worden…..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jáááááááá, nog meer werklozen, huisuitzettingen, onbeschoft hoge huurverhogingen, faillissementen, nog meer geld via Griekenland naar onze banken, nog meer mensen die tegen, op, of onder de armoedegrens moeten leven, het aantal arme Nederlanders van 4 miljoen, is veel te laag, dat kan beter!!! Natuurlijk kan de PvdA met uw hulp de onderlaag en de zwaksten (ouderen, invaliden, minder begaafden en chronisch zieken) nog meer afpakken, maakt ‘t allemaal uit, ja toch???!!!!

Peter Pels (PvdA Flevoland) : ik hoor van veel mensen op straat, dat ons beleid succesvol is……… ha! ha! ha! ha! ha!

Niet helemaal als in de kop, maar daar kwamen de woorden van PvdA volksverlakker Peter Pels wel op neer. Pels is lijsttrekker voor Flevoland, e.e.a. was te horen in Kots Kamerbreed, afgelopen zaterdag. Aan dat succesverhaal voegde Pels toe, dat hij dan ook altijd tegen deze mensen zegt, dat ze de PvdA moeten steunen met hun stem, zodat het ‘heilzame werk’ afgemaakt kan worden…..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jáááááááá, nog meer werklozen, huisuitzettingen, onbeschoft hoge huurverhogingen, faillissementen, nog meer geld via Griekenland naar onze banken, nog meer mensen die tegen, op, of onder de armoedegrens moeten leven, het aantal arme Nederlanders van 4 miljoen, is veel te laag, dat kan beter!!! Natuurlijk kan de PvdA met uw hulp de onderlaag en de zwaksten (ouderen, invaliden, minder begaafden en chronisch zieken) nog meer afpakken, maakt ‘t allemaal uit, ja toch???!!!!

Jorritsma, het gaat in dit soort gevallen altijd om één persoon……. Ze bedoelde daar o.a. Verheijen mee…….. ha! ha! ha! ha! ha!

De kwaadaardige VVD keffer Jorritsma wil haar lobby activiteiten naar de Eerste Kamer verplaatsen, vandaar dat zij voor de VVD op de lijst voor de Eerste Kamer staat*. Als zodanig en met de Statenverkiezingen in aantocht, zat ze afgelopen zaterdag in de mega dure bibliotheek van Almere, waarvandaan  Kots Kamerbreed uitzond. Een bibliotheek die werd gerealiseerd door een ‘hechte’ samenwerking tussen de politiek (PvdA plork Duivesteijn, Jorritsma) en de bouwmaffia, van de laatste is Jorritsma ook nog eens ‘slapend lid’. Almere, de stad waar Jorritsma haar bouwlobbywerk een fiks aantal jaren, met veel succes heeft kunnen bolwerken, zo is sinds haar burgemeesterschap, bouwbedrijf Jorritsma groot geworden in die ‘stad’ en omgeving…….

Het gesprek kwam op de corrupte PVV fascist Faber en uiteraard was er al gesproken over Verheijen. Volgens Jorritsma gaat het hier altijd om één persoon, die ‘de fout ingaat’….. De VVD is nu eenmaal de grootste partij en dit soort personen heb je in elke partij, ook bij ons…  ha! ha! ha! ha! ha! ha! Met andere woorden: ‘Wij zijn de grootste partij en hebben daardoor automatisch een fiks aantal leugenachtige frauderende schooiers…….’ ha! ha! ha! ha! ha! Hé Jorritsma, op de ‘Politieke Integriteits-index’** van Vrij Nederland, staat de VVD al tien jaar aan top!!! In die tien jaar was de VVD bepaald niet altijd de grootste partij en dat alleen nog met alle zaken die de openbaarheid haalden, reken maar, dat er veel meer wordt gesmeerd en gefraudeerd door politici van de VVD, maar dat weet jij natuurlijk ‘uit eerste hand’ Jorritsma!!! Dat jij bijvoorbeeld nog niet tegen de lamp bent gelopen, vind ik eerlijke gezegd een prestatie van formaat!!! (al zou dat nooit een reden zijn, om op jou te stemmen, gadver!!).

Jorritsma was het niet helemaal eens met Rutte, en diens angst- en haatzaaierij met zijn doodswens voor jihad-pubers***, maar na een paar ferme woorden en de vaststelling, dat Rutte die stelling niet zelf had verzonnen, stelde ze zich op hetzelfde standpunt. Die strijders schieten op onze jongens in Irak (F16 piloten), dus die lopen gevaar door deze strijders…….. ha! ha! ha! ha! ha! Maar beste lezer, dat was ‘t nog niet, ze vervolgde met te zeggen, dat die jongens schuldige strijders bombarderen…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja maar goed, dat IS (= ISIS) niet meldt als er wel ‘onschuldigen’ vallen, zoals vrouwen, kinderen en ouden van dagen, al zou zo’n bericht onze pers waarschijnlijk niet eens halen……

* Tenzij de VVD wordt weggevaagd…. God ik geloof niet in u, maar als jij de VVD kan wegvagen, plus de PvdA, het CDA, D666 en GroenLinks natuurlijk, beloof ik een beetje te gaan geloven… Maar niet te veel hoor!

**  Zie: ‘De ‘Politieke Integriteits-index’ van Vrij Nederland‘.

*** Zie: ‘Rutte en zijn doodswens voor verdwaasde pubers……. Ook het Humanistisch Verbond steunt Rutte hierin………

Zie ook: ‘Van Rey blijft ontkennen, het lijkt Opstelten wel….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne heeft nog steeds de zware wapens niet teruggetrokken en blijft Donetsk beschieten……

Afgelopen zaterdag hoorde ik in het BNR nieuws van 13.00 u. het bericht dat Oekraïne nog steeds de belofte niet is nagekomen, die in het staakt het vuren in Minsk een maand geleden werd afgesproken, de zware wapens uit Oost-Oekraïne terug te trekken….. Bovendien zou Oekraïne nog steeds Donetsk beschieten….. Leuk dat je dit bericht ook uitgebreid in het Nederlandse nieuws te horen krijgt….. Niet dus! Vreemd genoeg werd dit bericht een uur later niet herhaald door BNR, nou ja ‘vreemd………..’ Het bericht, dat Oekraïne de zware wapens niet terugtrekt volgens afspraak, was  al eerder gemeld, in de eerste week nadat het verdrag werd gesloten, een maand later is er dus nog geen bliksem varaderd….. Maar nee, geen belangstelling van de Nederlandse media voor dit soort berichten, kijk als de opstandelingen een scheet laten, wordt het breed uitgemeten in de reguliere Nederlandse media stallen!!!! De corrupte boef Porosjenko en zijn neonazi vrienden kunnen op de sympathie uit het westen rekenen, ook al zijn ze al meer dan een jaar tegen Oekraïense burgers (die tegen de staatsgreep op de door hen democratisch gekozen president zijn) aan het vechten en hebben ze talloze oorlogsmisdaden begaan in Oost-Oekraïne, neem bijvoorbeeld het beschieten van een stad!!! Als je de berichtgeving hier en in de rest van het westen moet geloven, staan de opstandelingen en ‘de Russen’* voor de poorten van Kiev, i.p.v. de omgekeerde situatie (uiteraard zonder ‘spook-Russen’) voor Donetsk……….

Het gaat hier niet alleen om ‘afhankelijke journalistiek’, maar om een gerichte poging, de koude oorlog te laten herleven (dat is intussen al aardig gelukt) en om daar een ‘warme oorlog’ van te maken…. Het lijkt wel of het overgrote deel de Nederlandse pers aandelen heeft in de militaire industrie!

Werkelijk ongelofelijk!

* De zogenaamde definitieve bevestiging van het meedoen door de Russen aan de opstand in Oost-Oekraïne, zijn nog steeds verhalen van horen zeggen, zonder enige feitelijke beelden, of ander steekhoudend bewijs…….

Zie ook: ‘Minsk vredesbesprekingen en een sterk staaltje anti-Russische propaganda……….

Voor meer berichten over de anti-Russische propaganda sinds Minsk, klik op het label met de naam van deze stad, onder dit bericht.

Van Rey blijft ontkennen, het lijkt Opstelten wel….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De corrupte ex-VVD’er van Rey, ontkende afgelopen zaterdag het NRC bericht, dat hij vertrouwelijke verslagen van B&W vergaderingen zou hebben doorgespeeld aan projectontwikkelaar en dikke ‘vrind’ Piet van Pol. Dat zou hij al helemaal niet in Saint-Tropez hebben gedaan (als hij het zou willen doen, of gedaan had), dat had hij hier ook kunnen doen. Daar moet ik hem wel z’n gelijk geven, zelfs al zitten ‘alle’ Limburgers met hun neus bovenop de omkoping en andere smerige zaakjes die van Rey flikt, nog zullen ze deze corrupte fraudeur niet afvallen…….. Jammer voor van Rey, maar er is ook nog de landelijke pers, die zaken (soms) wel uitzoekt, zelfs al zitten ze er niet met de neus bovenop, zoals de NRC afgelopen zaterdag weer eens bewees!!

Het volgende scenario is een mogelijkheid, een ‘kattebelletje’, dat van Pol aan van Rey zond:

Zeg Jos, moet je eens horen, als je mij die vertrouwelijke stukken nu in Saint-Tropez geeft, kan niemand het zien, dus ook niet iemand van de pers…. Mocht een bijdehante journalist erachter komen dat er iets mis is, stel je gewoon, dat je dit soort zaken, niet in Saint-Tropez hoeft te doen, dat kan hier immers veel eenvoudiger???!! Waarmee je keihard kan zeggen, dat dit een onzin verhaal is!! En Jos, uiteraard zijn jij en je partner van harte welkom, om na gedane zaken, een paar weken op ons jacht te verblijven, kunnen we meteen even aanleggen in Cannes, voor de jaarlijkse internationale bouwfraude dagen! Ons jacht vind je uiteraard op de bij jouw bekende vaste aanmeerplek in Saint-Tropez.

Wedden dat Verheijen op de hoogte was, van deze zaak??!!!

Voor meer smerige VVD en ex-VVD zaken, klik (o.a.) op het label ‘van Rey’ en/of ‘Verheijen’, onder dit bericht.

Zie ook: ‘Jorritsma, het gaat in dit soort gevallen altijd om één persoon……. Ze bedoelde daar o.a. Verheijen mee…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Van Rey blijft ontkennen, het lijkt Opstelten wel….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De corrupte ex-VVD’er van Rey, ontkende afgelopen zaterdag het NRC bericht, dat hij vertrouwelijke verslagen van B&W vergaderingen zou hebben doorgespeeld aan projectontwikkelaar en dikke ‘vrind’ Piet van Pol. Dat zou hij al helemaal niet in Saint-Tropez hebben gedaan (als hij het zou willen doen, of gedaan had), dat had hij hier ook kunnen doen. Daar moet ik hem wel z’n gelijk geven, zelfs al zitten ‘alle’ Limburgers met hun neus bovenop de omkoping en andere smerige zaakjes die van Rey flikt, nog zullen ze deze corrupte fraudeur niet afvallen…….. Jammer voor van Rey, maar er is ook nog de landelijke pers, die zaken (soms) wel uitzoekt, zelfs al zitten ze er niet met de neus bovenop, zoals de NRC afgelopen zaterdag weer eens bewees!!

Het volgende scenario is een mogelijkheid, een ‘kattebelletje’, dat van Pol aan van Rey zond:

Zeg Jos, moet je eens horen, als je mij die vertrouwelijke stukken nu in Saint-Tropez geeft, kan niemand het zien, dus ook niet iemand van de pers…. Mocht een bijdehante journalist erachter komen dat er iets mis is, stel je gewoon, dat je dit soort zaken, niet in Saint-Tropez hoeft te doen, dat kan hier immers veel eenvoudiger???!! Waarmee je keihard kan zeggen, dat dit een onzin verhaal is!! En Jos, uiteraard zijn jij en je partner van harte welkom, om na gedane zaken, een paar weken op ons jacht te verblijven, kunnen we meteen even aanleggen in Cannes, voor de jaarlijkse internationale bouwfraude dagen! Ons jacht vind je uiteraard op de bij jouw bekende vaste aanmeerplek in Saint-Tropez.

Wedden dat Verheijen op de hoogte was, van deze zaak??!!!

Voor meer smerige VVD en ex-VVD zaken, klik (o.a.) op het label ‘van Rey’ en/of ‘Verheijen’, onder dit bericht.

Zie ook: ‘Jorritsma, het gaat in dit soort gevallen altijd om één persoon……. Ze bedoelde daar o.a. Verheijen mee…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Luchtverkeersleiders zullen uitsterven in Nederland, als ze ‘maar’ € 169.000,– mogen verdienen…. ha! ha! ha! ha! ha!

Nog één uit de ‘oude doos’: op 26 februari jl. sprak BNR’s slijmkwijl van Liempt met de bestuursvoorzitter van Luchtverkeersleiding Nederland (LvNL), Paul Riemens. Het gesprek kwam na tienen op het salaris van deze luchtverkeersleiders, dat loopt op tot, houdt u vast: € 363.000,– per maand!! Godkolere!! Volgens de plork zullen er geen luchtverkeersleiders overblijven in Nederland, als de wet normering topinkomens van kracht wordt voor luchtverkeersleiders (die was toch ook voor hen al van kracht, vanaf 2013????)….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee die luchtverkeersleiders zullen net als de topgraaiers bij de banken voor 2008, naar het buitenland verdwijnen…… We weten wat het niet aanpakken van die topinkomens heeft veroorzaakt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waren ze maar opgerot, ver voor 2008!! Hoeveel luchtverkeersleiders zullen er wereldwijd zijn, achterlijke janjoker!!! Alsof de luchtverkeerscentra gaan schieten onder elkaars duiven, jezus wat een inhalige gek, die Riemens!!!