Ard van der Steur: een grootgebruiker van de klassenmaatschappij………

De nieuwe minister voor Veiligheid en Justitie, Ard van der Steur, kwam gisteren even in opspraak. De vergulde ballenhouder woont in een kasteel in Warmond, waar hij één van de 7 bewoners is. Dit kasteel, een monument, is voor een half miljoen aan rijkssubsidie (lees: belastinggeld) gerenoveerd, dat zou geen probleem hoeven te zijn, behalve in dit geval, zo werd gisteren nog bericht……. Toen werd er gemeld, dat er nooit subsidie wordt verstrekt voor bewoonde monumenten. Bovendien zou het bedrag wat daar voor zou mogen worden uitgetrokken, maximaal 3% van de herbouwkosten zijn, dat zou betekenen dat er voor de totale renovatiekosten 15 miljoen euro zou zijn uitgegeven……. Althans het voorgaande werd gisteren bekend gemaakt, nadat deze zaak naar buiten kwam. Wat betreft de critici, die ook het bedrag van 15 miljoen meldden (het zou overigens een bedrag van 16,5 miljoen moeten zijn), zij hebben nog niet begrepen, dat zelfs een varkenshok in Nederland 4 keer zo duur is, vergeleken met de prijs voor zo’n zelfde hok over de grens, zie de nog niet door Nederlanders opgeblazen huizenmarkt in Duitsland en België……

PvdA helleveeg Bussemaker stelde dat er niets aan de hand is en dat de subsidie inderdaad niet voor ‘woonhuizen’ is, maar dat geldt niet voor bewoonde kastelen, buitenplaatsen en landhuizen….. Alsof er dan niets aan de hand is, want wie wonen er godverdomme in dit soort protserige optrekken, die godsvermogens aan renovaties* kosten??? Juist, de welgestelden!!! Met andere woorden, alweer werd met deze zaak de bevolking ten overvloede duidelijk gemaakt, dat als je maar genoeg verdient, de duvel altijd op een grote hoop schijt!!! Gelukkig voor van der Steur, was de 3% maatregel nog niet van kracht, ten tijde van de subsidieverstrekking, zo vertelde Bussemaker in ‘iets’ andere woorden……. Het is als met grootschoft Bleker, die lak heeft aan de natuur, zo zette deze oplichter tijdens zijn bewind, de ecologische hoofdstructuur bij het afval, terwijl hij wel lekker dikke bergen subsidie opstreek, toen hij zijn ‘landgoed omvormde tot natuurgebied…..’

Maar wat een goed begin hè, voor die van der Steur…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Benieuwd hoeveel lijken hij in z’n broodtrommel en kasteel verborgen houdt!!

Trouwens hoe zit het met oud-PvdA-politicus Marcel van Dam, die woont ook op een landgoed, kan hij, of heeft hij ook gebruik gemaakt, van deze totaal kromme regels, die thuishoren in een klassenmaatschappij??? Al is Nederland natuurlijk een klassenmaatschappij, de voorbeelden, zoals het bovenstaande, komen bijna dagelijks voorbij…..

* Het gaat om oude bebouwing en om dat op de been te houden, is er bijna elke 20 jaar een renovatie nodig…….

Voor meer ‘echt fijne’ berichten over van der Steur, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht.

Zie ook het bericht van 30 maart 2015, dit i.v.m. de reactie onder dit bericht: ‘Ard van der Steur’s kasteel heeft een stinkende staart………. OEI!!!

Ard van der Steur: een grootgebruiker van de klassenmaatschappij………

De nieuwe minister voor Veiligheid en Justitie, Ard van der Steur, kwam gisteren even in opspraak. De vergulde ballenhouder woont in een kasteel in Warmond, waar hij één van de 7 bewoners is. Dit kasteel, een monument, is voor een half miljoen aan rijkssubsidie (lees: belastinggeld) gerenoveerd, dat zou geen probleem hoeven te zijn, behalve in dit geval, zo werd gisteren nog bericht……. Toen werd er gemeld, dat er nooit subsidie wordt verstrekt voor bewoonde monumenten. Bovendien zou het bedrag wat daar voor zou mogen worden uitgetrokken, maximaal 3% van de herbouwkosten zijn, dat zou betekenen dat er voor de totale renovatiekosten 15 miljoen euro zou zijn uitgegeven……. Althans het voorgaande werd gisteren bekend gemaakt, nadat deze zaak naar buiten kwam. Wat betreft de critici, die ook het bedrag van 15 miljoen meldden (het zou overigens een bedrag van 16,5 miljoen moeten zijn), zij hebben nog niet begrepen, dat zelfs een varkenshok in Nederland 4 keer zo duur is, vergeleken met de prijs voor zo’n zelfde hok over de grens, zie de nog niet door Nederlanders opgeblazen huizenmarkt in Duitsland en België……

PvdA helleveeg Bussemaker stelde dat er niets aan de hand is en dat de subsidie inderdaad niet voor ‘woonhuizen’ is, maar dat geldt niet voor bewoonde kastelen, buitenplaatsen en landhuizen….. Alsof er dan niets aan de hand is, want wie wonen er godverdomme in dit soort protserige optrekken, die godsvermogens aan renovaties* kosten??? Juist, de welgestelden!!! Met andere woorden, alweer werd met deze zaak de bevolking ten overvloede duidelijk gemaakt, dat als je maar genoeg verdient, de duvel altijd op een grote hoop schijt!!! Gelukkig voor van der Steur, was de 3% maatregel nog niet van kracht, ten tijde van de subsidieverstrekking, zo vertelde Bussemaker in ‘iets’ andere woorden……. Het is als met grootschoft Bleker, die lak heeft aan de natuur, zo zette deze oplichter tijdens zijn bewind, de ecologische hoofdstructuur bij het afval, terwijl hij wel lekker dikke bergen subsidie opstreek, toen hij zijn ‘landgoed omvormde tot natuurgebied…..’

Maar wat een goed begin hè, voor die van der Steur…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Benieuwd hoeveel lijken hij in z’n broodtrommel en kasteel verborgen houdt!!

Trouwens hoe zit het met oud-PvdA-politicus Marcel van Dam, die woont ook op een landgoed, kan hij, of heeft hij ook gebruik gemaakt, van deze totaal kromme regels, die thuishoren in een klassenmaatschappij??? Al is Nederland natuurlijk een klassenmaatschappij, de voorbeelden, zoals het bovenstaande, komen bijna dagelijks voorbij…..

* Het gaat om oude bebouwing en om dat op de been te houden, is er bijna elke 20 jaar een renovatie nodig…….

Voor meer ‘echt fijne’ berichten over van der Steur, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht.

Zie ook het bericht van 30 maart 2015, dit i.v.m. de reactie onder dit bericht: ‘Ard van der Steur’s kasteel heeft een stinkende staart………. OEI!!!

Topinkomens zijn er gigantisch op vooruit gegaan in 2014!!

De inkomensverschillen tussen de top van beursgenoteerde bedrijven en hun werknemers is in 2014 sterk toegenomen, er is zelfs sprake van een kloof en die kloof zal nog veel groter worden aldus onderzoek van ‘Focus Orange’ (gadver!) en het FD (de gadver!). Het basisloon van de topgraaiers steeg gemiddeld met 5,2% waarmee het gemiddelde basissalaris werd opgekrikt naar 1 miljoen euro!!! De totale beloning voor deze exorbitante zelfverrijkers, was inclusief ‘cash bonus’ en uitgekeerde aandelen, gemiddeld 3,7 miljoen euro!!!!! Let wel: exclusief pensioenkosten…….. ha! ha! ha! ha! ha! Ook dat zijn geen misselijke bedragen, maar het is dan wel weer nodig, met zo’n armlastig inkomen heb je een goede pensioenvoorziening nodig!!! Alles bij elkaar gingen deze rovers er met 12% meer vandoor, dan in 2013……. De inkomens voor deze groep zal de komende jaren nog sterker stijgen, daar een steeds groter percentage van het salaris variabel zal worden uitbetaald….. Nu dan weet u het wel: zelfs al helpt dit tuig een bedrijf naar de rand van de afgrond, hun gouden bonus krijgen ze ten allen tijde!! Die code Tabaksblat is wat je kan noemen een waanzinnig succes!!!

Het gemiddeld inkomen van de werknemers in die bedrijven, steeg met 1,5% en een gemiddeld inkomen kwam vorig jaar op € 35.000,–…… Dat is een ruime fooi voor de hierboven staande grofgraaiende misdadigers.

Moet u nagaan: meer dan 4 miljoen mensen leven tegen, op, of onder de armoedegrens, die verdienen dus minder dan € 20.000,– per jaar, dan is er nog een heel grote groep, ik schat al snel eenzelfde 4 miljoen, die minder dan € 33.000,– per jaar verdienen……… Zet dat eens af tegen de ‘schamele’ 1 miljoen euro voor de topgraaiers……… Dan zijn er nog steeds mensen, die glashard durven te beweren, dat de inkomensverschillen in Nederland maar minimaal zijn…….

Als je dit soort zaken ziet, is het onbegrijpelijk dat de grote onderlaag niet in opstand komt!!!

Zie ook: ‘ABN
Amro top krijgt er in 1 klap 17% bij, het is dan ook bijzonder moeilijk
rondkomen met 6 ton per jaar………. ING topman Hamers moet het met
een schamele 1,6 miljoen doen…….

        en: ‘Topinkomens ING en ABN Amro zorgen voor wegtrekkende klanten……… Ach het zijn er niet zoveel, aldus ABN Amro, dus……..

Huizenbezitters met minder bezwaar tegen WOZ-waarde……. ha! ha! ha! ha! Ja, vind je ‘t gek???!!!

Er worden minder bezwaren tegen de WOZ-waarde van hun woning ingediend door huizenbezitters……. ha! ha! ha! ha! Vind je ‘t gek, de huizenmarkt is een klein beetje aangetrokken, door allerlei maatregelen, die de overheid heeft genomen met belastinggeld van ons allen, en de eurotekens in de ogen van huizenbezitters zijn alweer opgeblazen tot boven proportionele grootte….. Niet dat ze hun huis tegen die prijs kwijt raken, maar je weet maar nooit……. Zo kwam de VVD in 2012 aan haar grote verkiezingswinst: huizenbezitters die hoopten dat de hypotheekrenteaftrek zou blijven bestaan. Welnu die huiseigenaren hebben deels hun zin gekregen, het half procent per jaar, dat eraf gaat, staat bijvoorbeeld niet in verhouding tot de gigantische huurverhogingen, die huurders moesten en straks weer zullen moeten betalen (inclusief compensatie voor de inflatie, die godbetert voor het grootste deel werd aangewakkerd door de huurverhoging het jaar eerder…….).

Nu moeten die huizenbezitters die geen bezwaar maken tegen de WOZ-waarde maar hopen, dat de huizenbubbel niet barst….. Als je ziet hoe de overheid handelt, en je maakt geen bezwaar tegen die waarde, zou het me niet verbazen dat de overheid niets van die WOZ-waarde zal afhalen in het jaar, dat de huizenbubbel barst!! Het is niet de vraag of de huizenbubbel zal barsten, maar wanneer…. U denkt misschien, dat u er bent, met de waardevermindering die uw huis nu al heeft ‘opgelopen’, maar dat staat niet in verhouding tot de waardevermindering, op het moment, dat de huizenbubbel definitief barst!!!

Azmani wil een eind aan asielzoekers stromen……..

VVD knuppellul Azmani wil een eind maken aan de asielzoekersstromen, die de EU binnenkomen. Hij wil alleen opvang in de regio en in de EU, alleen vluchtelingen uit Europa opnemen. Dat zou ook terroristen tegenhouden aldus Azmani….. ha! ha! ha! ha! Die hebben we al binnen de EU, enorme klootzak, bovendien doe eerst eens wat, tegen het kweken van terroristen, door westers geweld in landen, waar we geen bliksem te zoeken hebben!!!

Van Baalen, die weliswaar slapend EU parlementariër is, maar die continu in studio’s in Nederland bivakkeert, bakte ze nog wat bruiner. Hij durfde te liegen dat er veel te weinig mensen worden opgevangen in de regio…… Even de cijfers, wat betreft Syrië: 97% wordt opgevangen in de regio en 3% zit in de EU….. In een straatarm land als Libanon, is maar liefst 1 op de 5 inwoners een Syrische vluchteling, er zitten daar meer dan één miljoen Syrische vluchtelingen*. Dit soort VVD/PVV praatjes gaan meestal vergezeld met de belofte, dat het westen zal helpen met de opvang in de regio, zo ook door van Baalen, volgens hem doen we al genoeg voor de opvang van vluchtelingen in de regio….. Terwijl de praktijk laat zien, dat er nog geen 10% van de beloofde gelden worden overgemaakt!!!

Van Baalen durfde godverdomme te zeggen, dat in Libanon de vluchtelingen bij familie zijn ondergebracht……!!! ha! ha! ha! ha! ha! Dus 1 miljoen vluchtelingen, hebben allen familie in Libanon en er zijn daar dus geen vluchtelingenkampen……… Wat een oplichter!! Dit had hij zelf geconstateerd, tijdens een bezoek aan dat land……. ha! ha! ha! ha! ha! Als van Baalen ergens op bezoek gaat, wordt een groot deel van de tijd gespendeerd aan diners, recepties en lulpraatjes met ondernemers. Hoe kan hij in godsnaam zeggen dat hij weet hoe de zaken lopen in Libanon, als de hulpverleners die dagelijks met vluchtelingen omgaan, een heel ander verhaal vertellen??!!! Wat een gore leugenaar, men staat met de handen in het haar en weet niet hoe alle vluchtelingen te kunnen helpen, met daarnaast zoals gezegd, vluchtelingen die zich niet durven aan te melden, omdat ze bang zijn teruggestuurd te worden. Voorts wist de volvette fascistoïde hufter te zeggen, dat Syrische vluchtelingen niet via Noord-Afrika vluchten, terwijl dat zeker wel gebeurd. De andere gang van Syrische vluchtelingen, via Turkije en Griekenland moet dan ook afgesloten worden, aldus de inhumane grootploert…..

Nog zo’n inhumaan stuk VVD stront, Zijlstra trok ook nog even z’n bruine vat open: hij had al niet verwacht dat het pleidooi van Azmani op veel applaus zou kunnen rekenen, maar hij durfde keihard te liegen, dat de VVD dit voorstel al voor de verkiezingen had gemaakt, maar het niet wilde gebruiken tijdens de verkiezingen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Reken maar, dat het dan wel degelijk was gebruikt, dit voorstel is dan ook alleen bedoeld, om de gang naar de PVV van VVD aanhang te voorkomen en mensen van die fascisten beweging terug te winnen….. Zijlstra durfde verder de leugen aan, dat de opvang van de 3% die hier wordt opgevangen (hij deed net, alsof die in Nederland wordt opgevangen), veel meer kosten met zich meebrengen, dan de kosten voor de 97% die in de regio wordt opgevangen…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja inhumane rotschoft, dat is, omdat de beloofde gelden niet worden overgemaakt en ondanks jouw super lange studeerperiode, begrijp jij het natuurlijk niet, met de hoop varkensstront in je hersenpan, maar als je geen geld uitgeeft, is dat altijd bijzonder goedkoop!!!

Moet u nagaan: Rutte durfde eerder te zeggen, dat de ‘grote hoeveelheid vluchtelingen’ die naar Nederland komt hier ontwrichtend werkt, terwijl ook hij, net als zijn inhumane, uiterst asociale partijgenoten, de vluchtelingen in de regio wil laten opvangen. Hoe denkt men bij de VVD, dat dit zal werken, als men durft te zeggen, dat de paar duizend vluchtelingen hier voor ontwrichting zorgen, terwijl een straatarm land als Libanon, maar liefst 1 miljoen Syrische vluchtelingen op haar grondgebied heeft, nog naast andere vluchtelingen als Palestijnen……… Wat een smerig stel schoften, gadverdamme!!!!

Het ergste van al is wel, dat de VVD net doet, of het begaan is met de grote aantallen mensen, die verdrinken in de Middellandse Zee. De hufter vergeet, dat zelfs mensen uit vluchtelingenkampen, naar Europa vluchten, omdat de toestanden daar zo ongelofelijk slecht zijn, mede door de weigering van westerse landen, de beloofde gelden over te maken………. Het feit dat Nederland ook heeft bezuinigd op de uitgaven aan Frontex (de EU organisatie die bootvluchtelingen redt in de Middellandse Zee), maakt wel duidelijk dat men het eens is met de Britse fascistische politicus Hammond, die zegt dat het redden van mensen een ‘aanzuigende werking’ geeft…. Dat zet nog eens een extra vraagteken bij het ‘begaan’ zijn met vluchtelingen, door dit VVD tuig!!

Voor meer berichten over Azmani en/of Hammond, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

* Dit cijfer is gebaseerd op het aantal aangemelde vluchtelingen, volgens hulpverleners zijn er veel meer Syrische vluchtelingen in Libanon, dezen hebben zich niet aangemeld, daar ze bang zijn teruggestuurd te worden……

Azmani wil een eind aan asielzoekers stromen……..

VVD knuppellul Azmani wil een eind maken aan de asielzoekersstromen, die de EU binnenkomen. Hij wil alleen opvang in de regio en in de EU, alleen vluchtelingen uit Europa opnemen. Dat zou ook terroristen tegenhouden aldus Azmani….. ha! ha! ha! ha! Die hebben we al binnen de EU, enorme klootzak, bovendien doe eerst eens wat, tegen het kweken van terroristen, door westers geweld in landen, waar we geen bliksem te zoeken hebben!!!

Van Baalen, die weliswaar slapend EU parlementariër is, maar die continu in studio’s in Nederland bivakkeert, bakte ze nog wat bruiner. Hij durfde te liegen dat er veel te weinig mensen worden opgevangen in de regio…… Even de cijfers, wat betreft Syrië: 97% wordt opgevangen in de regio en 3% zit in de EU….. In een straatarm land als Libanon, is maar liefst 1 op de 5 inwoners een Syrische vluchteling, er zitten daar meer dan één miljoen Syrische vluchtelingen*. Dit soort VVD/PVV praatjes gaan meestal vergezeld met de belofte, dat het westen zal helpen met de opvang in de regio, zo ook door van Baalen, volgens hem doen we al genoeg voor de opvang van vluchtelingen in de regio….. Terwijl de praktijk laat zien, dat er nog geen 10% van de beloofde gelden worden overgemaakt!!!

Van Baalen durfde godverdomme te zeggen, dat in Libanon de vluchtelingen bij familie zijn ondergebracht……!!! ha! ha! ha! ha! ha! Dus 1 miljoen vluchtelingen, hebben allen familie in Libanon en er zijn daar dus geen vluchtelingenkampen……… Wat een oplichter!! Dit had hij zelf geconstateerd, tijdens een bezoek aan dat land……. ha! ha! ha! ha! ha! Als van Baalen ergens op bezoek gaat, wordt een groot deel van de tijd gespendeerd aan diners, recepties en lulpraatjes met ondernemers. Hoe kan hij in godsnaam zeggen dat hij weet hoe de zaken lopen in Libanon, als de hulpverleners die dagelijks met vluchtelingen omgaan, een heel ander verhaal vertellen??!!! Wat een gore leugenaar, men staat met de handen in het haar en weet niet hoe alle vluchtelingen te kunnen helpen, met daarnaast zoals gezegd, vluchtelingen die zich niet durven aan te melden, omdat ze bang zijn teruggestuurd te worden. Voorts wist de volvette fascistoïde hufter te zeggen, dat Syrische vluchtelingen niet via Noord-Afrika vluchten, terwijl dat zeker wel gebeurd. De andere gang van Syrische vluchtelingen, via Turkije en Griekenland moet dan ook afgesloten worden, aldus de inhumane grootploert…..

Nog zo’n inhumaan stuk VVD stront, Zijlstra trok ook nog even z’n bruine vat open: hij had al niet verwacht dat het pleidooi van Azmani op veel applaus zou kunnen rekenen, maar hij durfde keihard te liegen, dat de VVD dit voorstel al voor de verkiezingen had gemaakt, maar het niet wilde gebruiken tijdens de verkiezingen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Reken maar, dat het dan wel degelijk was gebruikt, dit voorstel is dan ook alleen bedoeld, om de gang naar de PVV van VVD aanhang te voorkomen en mensen van die fascisten beweging terug te winnen….. Zijlstra durfde verder de leugen aan, dat de opvang van de 3% die hier wordt opgevangen (hij deed net, alsof die in Nederland wordt opgevangen), veel meer kosten met zich meebrengen, dan de kosten voor de 97% die in de regio wordt opgevangen…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja inhumane rotschoft, dat is, omdat de beloofde gelden niet worden overgemaakt en ondanks jouw super lange studeerperiode, begrijp jij het natuurlijk niet, met de hoop varkensstront in je hersenpan, maar als je geen geld uitgeeft, is dat altijd bijzonder goedkoop!!!

Moet u nagaan: Rutte durfde eerder te zeggen, dat de ‘grote hoeveelheid vluchtelingen’ die naar Nederland komt hier ontwrichtend werkt, terwijl ook hij, net als zijn inhumane, uiterst asociale partijgenoten, de vluchtelingen in de regio wil laten opvangen. Hoe denkt men bij de VVD, dat dit zal werken, als men durft te zeggen, dat de paar duizend vluchtelingen hier voor ontwrichting zorgen, terwijl een straatarm land als Libanon, maar liefst 1 miljoen Syrische vluchtelingen op haar grondgebied heeft, nog naast andere vluchtelingen als Palestijnen……… Wat een smerig stel schoften, gadverdamme!!!!

Het ergste van al is wel, dat de VVD net doet, of het begaan is met de grote aantallen mensen, die verdrinken in de Middellandse Zee. De hufter vergeet, dat zelfs mensen uit vluchtelingenkampen, naar Europa vluchten, omdat de toestanden daar zo ongelofelijk slecht zijn, mede door de weigering van westerse landen, de beloofde gelden over te maken………. Het feit dat Nederland ook heeft bezuinigd op de uitgaven aan Frontex
(de EU organisatie die bootvluchtelingen redt in de Middellandse Zee),
maakt wel duidelijk dat men het eens is met de Britse fascistische
politicus Hammond, die zegt dat het redden van mensen een ‘aanzuigende
werking’ geeft…. Dat zet nog eens een extra vraagteken bij het ‘begaan’ zijn met vluchtelingen, door dit VVD tuig!!

Voor meer berichten over Azmani en/of Hammond, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

* Dit cijfer is gebaseerd op het aantal aangemelde vluchtelingen, volgens hulpverleners zijn er veel meer Syrische vluchtelingen in Libanon, dezen hebben zich niet aangemeld, daar ze bang zijn teruggestuurd te worden……

Asscher en van Rijn maken huishoudelijke hulp tijdelijk goedkoper, voor mensen die deze hulp te duur vinden……….

PvdA groot-oplichters Asscher en van Rijn, hebben na veel klachten uit het land, o.a. van gemeenten, ouderenorganisaties en werkgevers in de thuiszorg, besloten tijdelijk het uurtarief terug te brengen naar € 5,– per uur. Dit is niet uit humane overwegingen gedaan, dus voor de mensen die deze hulp nodig hebben, maar puur voor de werkgelegenheid…….. De landelijke overheid betaalt deze actie.

U snapt ‘t al, een plan dat gedoemd is te mislukken, met een beetje geluk zijn er mensen, die hier tijdelijk gebruik van zullen maken, maar niet langer dan de duur van deze belachelijke actie……

Wat een geteisem, ongehoord!!!

Van Rijn verbiedt verkoop e-sigaret onder de 18……. En roken is veel erger dan autorijden………

In het BNR nieuwsoverzicht voor 13.00 u. vanmiddag, het zoveelste bericht over de e-sigaret, dit n.a.v. het verbod op de verkoop van deze ‘sigaret’ beneden de 18, ingesteld door PvdA hufter Martin ‘die vrouw’ van Rijn*. Volgens de presentator zouden Nederlandse artsen hebben gesteld, dat roken veel erger is dan autorijden (voor de volksgezondheid)…….

Daar zou ik toch nog wel even een opmerking over willen maken, zoals u gewend bent. Dat een groot deel van de rokers vroegtijdig overlijdt aan longziekten, zoals kanker, staat als een paal boven water. Wat betreft meeroken, is dit allesbehalve aan te tonen met cijfers, terwijl dit voor het ‘meegenieten’ van de uitstoot die auto’s produceren, wel is vastgesteld: rond  de 18.000 mensen overlijden in ons land jaarlijks vroegtijdig aan de gevolgen van deze uitstoot, ook weer met zware medische klachten, de laatste levensjaren, inclusief o.a. longkanker……. Daarnaast lopen veel kinderen, die op de verkeerde plekken opgroeien (veelal in de achterstandswijken), long- en luchtwegklachten op……..

Daar blijft het echter niet bij, door de uitstoot van auto’s en de productie van auto’s, wordt niet alleen de lucht zwaar vervuild, maar wordt ook het milieu fiks vervuild. Zaken die bijdragen aan de klimaatverandering en de daarmee gepaard gaande zich steeds sneller opvolgende natuurrampen, die ook in heftigheid toenemen. Zoals u weet, komen hier jaarlijks duizenden mensen bij om. Sterker nog, als we zo doorgaan maken we de wereld, ons thuis, onbewoonbaar……..

Zo, nu mag u zelf beslissen wat u erger vindt!! 

Overigens stellen sommige e-sigaret fabrikanten al lang, dat hun product niet aan jongeren onder de 18 verkocht zou moeten worden……. Terwijl van Rijn net doet, of hij dit zelfstandig heeft uitgezocht, je zal van Rijn overigens nooit horen over de volksgezondheid in relatie tot de uitstoot van auto’s, laat staan dat hij eist, dat er direct maatregelen moeten worden genomen. Met andere woorden, deze PvdA oplichter, doet weer net, alsof hem de volksgezondheid aan het hart gaat……….

* Die zich tijdens de verkiezingscampagne angstvallig stil hield, terwijl hij ‘normaal’ maar al te gretig voor camera en microfoon te vinden was en is………

Koolhaas kent geheime Wilhelmina archieven WOII……….. ha! ha! ha! ha! ha!

Dat Tomas Ross behoorlijk dichtbij de roos heeft geschoten met zijn radio docudrama ‘De Oorlogskoningin’* (over Wilhelmina in het Londen van WOII), werd pas goed duidelijk, toen schaatscoach en OVT ‘webbeheerder’ Koolhaas voor 12.00 u. gistermiddag aankondigde wat er deze week op de site van OVT gebeurt. Volgens Koolhaas: “hebben jullie het verhaal Wilhelmina van Tomas Ross, zoals het geweest zou kunnen zijn, wij (de webredactie) hebben het verhaal ‘zoals het geweest was’……” Een duidelijke sneer naar Ross, terwijl Koolhaas de oranje propaganda, waarmee zelfs de geschiedenis is, of dreigt te worden vervalst, als feitelijke waarheid voorstelt…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Moet u nagaan, deze vale oranje kwast werkt bij een geschiedenis programma, hij zou dus als geen ander moeten weten, dat wat betreft de overheid en scholing, de leugens en propaganda t.b.v. het koningshuis, ons zoveel mogelijk door de strot werden en worden gepropt…….

Afgezien van wat over de top ‘audio acteren’, als ware het nog de jaren 50, was het eerste deel alleszins de moeite waard!

* Zie: ‘Wilhelmina, ‘Oorlogskoningin’, een radio docudrama van Tomas Ross

Koolhaas kent geheime Wilhelmina archieven WOII……….. ha! ha! ha! ha! ha!

Dat Tomas Ross behoorlijk dichtbij de roos heeft geschoten met zijn radio docudrama ‘De Oorlogskoningin’* (over Wilhelmina in het Londen van WOII),werd pas goed duidelijk, toen schaatscoach en OVT ‘webbeheerder’ Koolhaas voor 12.00 u. gistermiddag aankondigde wat er deze week op de site van OVT gebeurt. Volgens Koolhaas: “hebben jullie het verhaal Wilhelmina van Tomas Ross, zoals het geweest zou kunnen zijn, wij (de webredactie) hebben het verhaal ‘zoals het geweest was’……” Een duidelijke sneer naar Ross, terwijl Koolhaas de oranje propaganda, waarmee zelfs de geschiedenis is, of dreigt te worden vervalst, als feitelijke waarheid voorstelt…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Moet u nagaan, deze vale oranje kwast werkt bij een geschiedenis programma, hij zou dus als geen ander moeten weten, dat wat betreft de overheid en scholing, de leugens en propaganda t.b.v. het koningshuis, ons zoveel mogelijk door de strot werden en worden gepropt…….

Afgezien van wat over de top ‘audio acteren’, als ware het nog de jaren 50, was het eerste deel alleszins de moeite waard!



* Zie: ‘Wilhelmina, ‘Oorlogskoningin’, een radio docudrama van Tomas Ross