Hillen zit aan de speed

Vanmorgen was oud-minister van Tabak en Defensie, CDA papzak Hillen te horen in GMN. Eeven dacht ik, dat ik een minister Hillen had gemist, maar het was echt de CDA zak. Op ADHD niveau liet hij zijn ‘licht’ schijnen over de algemene beschouwingen, die vandaag zijn begonnen in de Tweede Kamer. Totaal oninteressant wat hij daar over op te merken had.

De manier van praten was opvallend, als minister zat hij altijd binnensmonds te zeveren met meel in de mond en niet vooruit te branden, dat was vanmorgen totaal anders, ik vrees dan ook, dat deze blunderende minister-lobbyist aan een flinke dosis amfetamine verslaafd is….. Hoewel vrezen? ha! ha! ha! ha! ha!

Schippers, Kamp en Opstelten feliciteerden BNR, in een speciaal daarvoor opgenomen spotje

Misschien wordt dit spotje wel vaker gebruikt bij BNR, maar gisteren hoorde ik er één van de uitgezakte, disfunctionerende VVD pad Opstelten en één van de net zo slecht presterende VVD Obersturmbahnführer Kamp, een spotje waarin de twee BNR feliciteren met het 15 jarig bestaan van dit radiostation. BNR u weet wel, onderdeel van de Telegraafgroep, voortgekomen uit een dagblad, dat na WOII werd verboden vanwege verregaande collaboratie met de nazi-bezetter in de periode 1940-1945. Bernhard wist, via lobby, het verbod op verschijning onderuit te krijgen, ik dacht in 1947. De telegraaf, de haatzaai krant voor comateus Nederland. De krant die zo ongeveer in haar ééntje de opinie maakt in Nederland. BNR is in feite onderdeel van de Telegraafgroep, waar ook het Financieel Dagblad, WNL en PowNed deelgenoot van zijn………. Vergeet daarnaast niet, dat Paul Jansen wel erg vaak te horen is, bij publieke omroepen, waarvan de Tros gezien de actualiteitenprogramma’s eigenlijk ook gezien kan worden, als een verlengstuk van de Telegrof.

Schippers hoorde ik een dag eerder in zo’n zelfde spotje, zij durfde te zeggen: “Ik weet nog dat BNR als een kleine rebelse groep begon………” ha! ha! ha! ha! ha! Een kleine rebelse club? Een neoliberaal ondernemers radiostation, ongelofelijk!!! Waar haalt ze de onzin vandaan? Bovendien als zij, als ‘minister’ BNR een rebelse groep vindt, dan moeten we echt oppassen!!!

Maar wat is dit, bewindslieden, die schaamteloos reclame durven te maken op het commerciële radiostation van de Telegrof??? Bovendien, hebben deze ministers, tijdens de huidige crisis, niets beters te doen? Belachelijk! Het moet godverdomme niet gekker worden in dit land!

Indonesische kinderen van oorlogsslachtoffers moeten niet zeuren…..

Kinderen van Indonesische oorlogsslachtoffers, die van de ongelijke strijd in Indonesië tijdens de politionele koloniale oorlog, zoals die in Rawagede krijgen geen stuiver, zijn ze nou bedonderd! Dat zou al te gek zijn, hebben we net ongelofelijk hard een excuus gefluisterd (Keefer Sutherland had het niet harder kunnen fluisteren!), ten tweede is die oorlogsmisdaad verjaard en dan ook nog eens centen vragen, wat denken ze wel, het wordt de hoogste tijd voor een fikse strafexpeditie!!  Zijn er nog door het Nederlandse leger in de praktijk niet geteste wapens? Twee vliegen in 1 klap(perboom)!!!!!

Ik hoop, dat u snapt, dat dit sarcastisch bedoeld is…….. Zo niet, lees het dan nog een keer, maar wel met die wetenschap in uw achterhoofd, tenminste, als dit niet te veel gevraagd is…..

Ria Oomen vindt democratische waarden belangrijk……. ha! ha! ha! ha! ha!

Gistermorgen in GMN (vanaf ongeveer 10.10 u.) CDA dindonghoofd Oomen, de Europarlementariër van de EVP.  De presentator Kockelman merkte op, dat Europarlementariër zijn, eigenlijk een soort straf is…….. ha! ha, ha! ha! ha!  Leuke straf: een veel hoger salaris, dan het al veel te hoge ministerssalaris in Nederland, veel minder belastingafdracht, een giga onkostenvergoeding en dan een nog groter aantal vrije dagen, terwijl vaak genoeg blijkt, dat er even getekend wordt voor aanwezigheid, waarna de betreffende parlementariër het voor gezien houdt….. Jezus wat een straf!!

Oomen vertrekt uit de EU, nadat zij zich net kandidaat stelde als EU ombudsvrouw…… Ja lekker geloofwaardig he?! Het gesprek kwam even op Turkije, waar de politici het er eigenlijk wel over eens zijn, dat zij nooit deel zullen uitmaken van de EU. Waarop Oomen zei, dat er nog erg veel moet gebeuren in Turkije wat betreft democratie, mensenrechten en nog wat zaken……. ha! ha! ha! ha! ha! Moet je de partij zien waar zij in de EU deel van uitmaakt: fascistoïde, homofobe en autocratische zusterpartijen vormen zo ongeveer de hoofdmoot, van deze EVP………….. Nee, die EVP staat echt voor een ‘moderne democratie………’

Muzikaal recept voor bescherming van de WW en het ontslagrecht, maar tegen asociale neoliberalen en de akkoordengekte, we gaan niet voor niets naar de stembus!

Verruim je geest met de muzikale geneeskrachtige recepten van blogdruïde en dokter P. Pisser. Zie hoe de wereld is en hoe die zou kunnen zijn, leg je niet meer neer bij de huidige stand van zaken, sta op, zoek geestverwanten (die zijn er genoeg) en gooi je kont tegen de krib!

Een knorrige dokter (hij is danig van slag, door de hoogst asociale begroting voor 2014 en schijnt ziedend in de buurt van de huizen van een aantal bewindslieden, te zijn gesignaleerd, gewapend met katapult en harde hondendrollen. Als je hem tegenkomt, probeer hem niet in te halen of te stoppen, maar te waarschuwen met lichtsignalen (morse), een pretsigaret wil ook nog wel eens helpen.

De dr. begint rustig, zoals gebruikelijk, vandaag met Tangerine Dream en hun album ‘Cyberjam Collection’ uit de compilatiebox: ‘The Electronic Journey’, een groots album, waar je je lekker op weg kan laten glijden, schitterend album! Door met Disorder en ‘2nd Gen’, dikke donkere deels elektronicarock met psychedelische ingrediënten, muziek van top kwaliteit (met uitjes). Door met meer psychedelische elektronica: het verzamelalbum ‘Jungle The Extreme Collection Volume III’. De naam belooft iets teveel, maar desalniettemin toch een album waar je goed van kan genieten, doe dat dus maar! Namen op dit album o.a.: Dubtronix, Darcus en Three The Hard Way’. Aansluitend Pinktronix met ‘Right On Delay’, een geweldige deels elektronische psychedelische rockpop, volgens mij Italiaans, maar zeker een groots album!!!!! Tot slot nog meer topelektronica van Aqualite en ‘Waterworld’, alweer zo’n psychedelisch brein doorblazend album, groots!!

Tot de volgende sessie en veel plezier!

BRAP!

Zorgverzekering oversluiten AAA, bent u en/of uw partner werknemer? Kies dan nooit voor CZ of Zilveren Kruis Achmea!!!

Denkt u erover uw zorgverzekering over te sluiten en bent u en/of uw partner werknemer, kies dan nooit voor CZ of Zilveren Kruis Achemea!!!! Deze zorgverzekeraars bieden bedrijven arbo diensten aan, zij gaan u dan controleren op ziekte, reken maar, dat uw werkgever binnen de kortste keren, alle medische gegevens over u in het bezit heeft, privacy wetgeving of niet……..

CZ gaat nog verder, zij bieden ook nog eens collectieve zorgverzekeringen aan voor bedrijven……

Dijsselbloem vergelijkt zich met Lieftinck

In OVT kwam het afgelopen zondag nog even ter sprake, Dijsselbloem die zich bij het aanbieden van de miljoenennota, vergeleek met Lieftinck. Het woord ‘kunst’ viel, dat vond Lieftinck namelijk, de miljoenennota schrijven is een kunst. Nou als dat zo is, is deze kunst, wat mij betreft, op z’n zachtst gezegd jammerlijk mislukt. Wat Dijsselbloem er niet bij vertelde, is dat Lieftinck rustig de Kamer en de Wereldbank voorloog, logisch anders zou Dijsselbloem het volk nog eens laten zien, hoe bedrieglijk hij, het Kabinet, maar de PvdA in het bijzonder zijn…… Juist met leugenaars zou Dijsselbloem zich wel kunnen vergelijken, in die ‘kwaliteit’ is hij goed met Lieftinck te vergelijken, al weten maar weinig mensen van dit gedrag, dat Lieftinck* demonstreerde tijdens diens bewind op Financiën……

De miljoenennota 2014 een kunst….. ha! ha! ha! ha! ha!

*Lieftinck durfde wel de gulden te devalueren in 1949, eigenlijk één van de weinige positieve wapenfeiten van Lieftinck. Met het ‘tientje van Lieftinck’ wilde hij de zwarthandelaren en ondernemers, die aan de oorlog en/of nazi’s (groot)geld verdienden, hun winsten afpakken, dat is jammerlijk mislukt, wel kostte dat de grote onderlaag, als zij nog een paar tientjes hadden, een smak geld (voor die tijd).

Obama sluit de onderzoeken naar negatieve gevolgen door schaliegaswinning

Onder druk van de politici-lobbyisten van de grote oliemaatschappijen in de VS, hebben Obama (die is zelf trouwens ook zo’n lobbyist) en The Environmental Protection Agency (ha! ha! ha!) besloten te stoppen met het onderzoek, naar de negatieve gevolgen van ‘fracking’ op grondwater en de rest van het milieu. De gevolgen waren ‘iets’ te negatief, voor dit bureau, dat het milieu te vuur en te zwaard zou moeten verdedigen. Het lijkt goddomme wel Natuurmonumenten en nog een paar milieuorganisaties, die hier mee tekenden voor het waardeloze energie akkoord……

Bron: Center For Biological Diversity.

Belangrijk ‘voetbalnieuws’ op Radio1 en het ‘nog belangrijker’ gelul van Smeets

Zondagmorgen in het Radio1 nieuws van 9.30 en 10.00 u. Het bericht, dat FC Barcelona, de dag ervoor minder balbezit had, dan haar tegenstander, dat was voor ‘t eerst in 5,5 jaar volgens de nieuwslezer….

Uiterst belangwekkend nieuws, misschien moet de redactie ook eens het aantal keren turven, dat de spelers aan hun kruis, hoofd, of schoenen frunniken tijdens de wedstrijden, mooi klusje voor Mart Smeets, ik geef toe, dat dit soort feiten altijd nog een stuk belangwekkender zijn, dan het domme geouwehoer, dat deze kakker uit z’n vervelende kop laat zeveren!

Vorige week dinsdag hekelde Smeets, in zijn column bij GMN, de journalisten die al durfden te speculeren op dopinggebruik, door de wielrenner uit de VS, die onlangs de ronde van Spanje won, zeker gezien diens leeftijd… Smeets durft wel, het woord schunnig viel al weer, alsof er niets is gebeurd, met hem, z’n waardeloze boek en dopy Armstrong, z’n grote held………

Vanmorgen maakte hij zich in z’n column boos op lieden, die via het internet reageerden op het nieuws, dat Beatrix de gehelmde, haar jukbeen had gebroken. Dat was trouwens echt nieuws (dat gebroken jukbeen van grootgraaier en milieu hypocriet Beatrix), volgens deze maffe koekenbakker. Smeets had het o.a. over pruttelen en sprak schande over de ‘onbeleefdheid’ van de lieden, die meldden, dat het tijd was, dat Beatrix op haar bek werd getimmerd. Smeets hekelde de vrijheid die mensen menen te mogen gebruiken op het internet, logisch hij is daar zelf ook geheel en al de grond in geschreven, naast datzelfde in de reguliere media. Zeg Smeets, weet je wat pas een schande is? Een uit de belastingpot, veel te hoog betaalde ‘sportjournalist’, die totaal voor paal staat (wiens boeken nog waardelozer zijn geworden, dan dat ze waren op het moment van verschijning), maar desondanks denkt, dat hij gewoon door kan gaan met z’n lullige, ondermaatse werk, dat is niet alleen een schande, maar ook bijzonder onbeschoft en arrogant!!!! Bovendien durft deze ongelofelijke zak, zijn eerdere criticasters de les te lezen, zelfs de journalist die voor het eerst schreef over dopinggebruik door Armstrong, werd na alle onthullingen over deze wielrenner, nog eens door de stront getrokken door Smeets….

Hij had al blij mogen zijn, als hij koffie had mogen rondbrengen op de sportredactie en de prullenbakken dagelijks had mogen legen, wel op vrijwillige basis natuurlijk, wat een idioot!

Hé Smeets? Heb je je polsbandje van Armstrong nog? En waar draag je dat tegenwoordig?

Kamp wul van alles en het sociaal akkoord staat als een kaartenhuis

Zondag was VVD Obersturmbahnführer Kamp te gast bij het postnatale depressieve schaap van Buitenhof. Over de eerdere uitlating van Zijlstra, dat het sociaal akkoord desgewenst opengebroken kan worden, zei Kamp, dat het akkoord staat als een huis, maar dat het niet heilig is……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! De VVD heeft bloed geroken, met zoveel toeschietelijkheid van Democraten (ha! ha!) 66, ChristenUnie en het CDA, vandaar dat de VVD best een akkoordje of wat, dat in nep-snelbeton was gegoten, wil openbreken en wat nou regeer akkoord? PvdA windvaan en volksverlakker van het jaar Samsom, zei diezelfde dag alvast dat niets heilig is voor hem, maar dat wisten we allang, voor de schijn hield hij de leden nog even voor de gek in Zwolle, diezelfde dag.  

Wat Kamp eigenlijk bedoelde te zeggen, was: we wullen gewoon door met ons afbraakbeleid, de gewone werknemers moeten gehoorzaam nieuwe loonslaven worden en we wullen de huizenbubbel ten koste van alles overeind houden. Maar vooral: we wullen geen gezeik meer van de PvdA over de JSF, of over wat dan ook!

We moeten kleine startende bedrijven financieren en begeleiden, aldus zijne kwaadaardigheid. Weet u hoeveel belastinggeld de faillissementen jaarlijks kosten en waarom banken deze bedrijven niet willen steunen? Juist die faillissementen kosten een gigantische bak geld* en de banken weten, dat investeringen in nieuwe bedrijven hen zware verliezen op zullen leveren. Vandaar dat dit ‘wij wullen’ zal worden ‘wij verplichten de pensioenfondsen met uw gespaarde gelden uiterst risicovolle zaken te financieren, zoals we wullen dat de woningbouwcorporaties in feite met geld van de huurders, weer veel te dure huizen moeren bouwen…..’ Want daar wullen wij zo weinig mogelijk geld in steken….. U betaalt t.z.t. de extra kosten nogmaals, als u zal zien, dat de door u gespaarde gelden geslonken zijn, tot zwaar ondermaatse proporties…. Dit alles naast de eerder genoemde kosten voor de belastingbetaler t.b.v. de schuldsanering van failliete bedrijven……

Over kritiek van prominenten als superschoft Wiegel, zei Kamp dat ‘onze achterban heel goed in staat is om de resultaten van dit kabinet te beoordelen……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat is voor de VVD niet te hopen in bij de volgende verkiezingen, want dan zou Kamp wel eens een ‘heel zware pijp’ kunnen roken!!

*Typisch, je kan over praktisch alles cijfers vinden, bijvoorbeeld dat er tot augustus al meer dan 5.000 faillissementen waren, maar de kosten van die faillissementen voor de belastingbetaler, zijn nergens terug te vinden…….