Muzikaal recept voor een veel betere GGZ en voor (echte) coöperatieve banken

Een nieuwe sessie, met één van blogdokter P. Pisser’s wereldberoemde geneeskrachtige recepten. Met een aantal sessies van de dr. begrijp je binnen de kortste keren, dat je juist geen sterke man nodig hebt, sterker nog, dat je dit soort figuren moet bestrijden, daar ze in staat zijn miljoenen mensen over de kling te jagen, bovendien heeft dat soort figuren schijt aan het milieu en de dieren op onze planeet. Vandaar dat haatprofeet Wilders als afleiding, de kleine Limburgse onderknuppel Graus in zijn partij heeft, zo lijkt ‘t net of hij met het welzijn van de dieren is begaan, terwijl hij geen probleem heeft met de intensieve martelveehouderij, of dat het leefgebied van bijzondere dieren wordt verknalt, voor nog een stuk asfalt, of bedrijventerrein.

Volg de sessies van de dokter en je zal je een ander mens voelen, bevrijd van alle banden waarmee de machthebbers je geest willen beheersen en mensen, reken maar dat die bevrijding een heel prettig gevoel is!!!

De dokter bracht mij het volgende recept, op zijn pijporgelfiets, geheel gekleed in een winterse hippiedracht, ‘Call Any Vegetable’ spelend op zijn orgel.

Als eerste, maar dat zal je niet verbazen, vandaag Frank Zappa & The Mothers Of Invention met ‘Uncle Meat’, de nummers: ‘Uncle Meat film Exerpt I en II mag je overslaan, dit vanwege de noodzaak in de sessies, tot een continu doorspelen van muziek, al mis je wel een geweldige berg, prachtig slap geouwehoer! Van Zappa wordt je altijd vrolijk, zijn messcherpe observaties zijn tijdloos en vol met humor, kortom Zappa luisteren is altijd een feest! Het is alweer bijna kerst, dus: The Chandler Travis Philharmonic met ‘Kitty’, geweldige humor, op virtuoos uitgevoerde muziek in vele stijlen, veel op Zappa lijkend dus!!! Aan deze reeks mag Ween niet ontbreken: ‘God, Ween, Satan The Oneness’ jezus wat een energie en lol, grootse muzikanten ook, schitterend!! Het nummer ‘You Fucked Up’ voor elk van de vrouwen, in het huidige waanzinnige klotekabinet en nummer drie: ‘I’m In The Mood To Move’ voor de Tweede Kamerfractie van de PvdA, want, zo weten we van Timmerbekmans en Samsom-om-om, deze lieden houden wel van een robbertje vechten elders op de wereld, ‘t liefst met JSF straalvliegtuigjes (behalve als het slecht weer is en als het betreffende land een gedegen luchtmacht heeft, want die schiet zo maar, pief paf poef, onze blinkende peperdure vliegtuigjes uit de lucht……..). 2013 Beck jaar, vandaar het meer dan waanzinnig goede album ‘Mellow Gold’, van dit genie!! Genieten piepelzzzzzz. Vervolgens staat The Jon Spencer Blues Explosion op het menu met ‘Orange’, wat gelukkig niets met de algehele Nederlandse oranje hysterie te maken heeft, luister maar…. ha! ha! ha! ha! Vette blues met een hele bats lol en geweldig gebracht, niet te vergeten! Over vette blues gesproken, als nagerecht: Wisdom Tooth met ‘Mental Floss’, jezus mensen, mooi hè? Allemachtig wat een bak heerlijke herrie! Overigens, na dit recept, hoef je je hersenen niet meer te flossen, die zijn tegen die tijd, grondig doorgeblazen!!

Veel plezier!

BRAP!

Aantal gevallen zelfdoding door crisis sterk gestegen

Gisteravond in Brandpunt aandacht voor het onderzoek van David Stuckler (universiteit van Oxford) in 54 landen, naar de gevolgen van de crisis voor de volksgezondheid. Hij kwam tot de afschuwelijke (maar o zo voor de hand liggende conclusie), dat het aantal suïcides, onder de manlijke beroepsbevolking, fiks was gestegen sinds het uitbreken van de crisis, met maar liefst 20%. Stuckler stelt dat er onterecht wordt gesneden in hulp en zorg, t.b.v. de schuldenlast, dat werkt averechts volgens Stuckler. Hij wijst op IJsland, waar men na het uitbreken van de bankencrisis daar, juist meer heeft geïnvesteerd in hulp en zorg, daar is dan ook geen stijging in het aantal zelfdodingen te zien, terwijl de crisis daar veel harder ‘toesloeg’ (alsof het een natuurverschijnsel is, terwijl je de topgraaiers zo kan aanwijzen, die het veroorzaakten en de graaiers met hun bruine plannen, die het als ‘deskundigen’ hadden moeten zien aankomen. Die laatsten schreeuwen nu keihard om miljarden voor de bouw en grote hervormingen in de arbeidsmarkt, terwijl de regels die zij op arbeidsgebied willen doorvoeren, bij de jeugd aanwijsbaar niet werken, zie de top-jeugdwerkloosheid….

Ach, de VVD bewindslieden, onder aanvoering van Schippers, hebben al meermaals laten weten, schijt aan de geestelijke volksgezondheid te hebben en de PvdA doet haar best, nog ‘neoliberaler’ uit de bus te komen, dan de VVD………… Trouwens dat geldt ook voor de gewone volksgezondheid, zie de snelheidsverhoging op de 80 kilometer zones van de snelwegen, door, of langs woonwijken, onder verantwoording van hare kwaadaardigheid Schultz van Haegen…….

Te triest voor woorden, maar in de uitzending sprak men continu over zelfmoord……. Belachelijk alsof je een misdaad begaat, als je jezelf om zeep helpt……

Schultz van Haegen hoeft niet te bezuinigen op asfalt

In de BNR Nationale Autoshow afgelopen zaterdag Schultz van Haegen van Infrastructuur en Milieu. Hoe hebben ze dat godverdomme in één ministerie kunnen onderbrengen, te gek voor woorden,! Het is duidelijk dat volksvertegenwoordigers in Rutte 2 schijt hebben aan dat milieu en daarmee ook aan de gezondheid van de burgers, die zij vertegenwoordigen! Hoe krom e.e.a. is, blijkt wel uit het volgende: Schultz van Haegen werd gevraagd naar de miljoenennota en het totaal disfunctionerend presentatiestel, van deze Autoshow, dat meent na elke zin, een gemaakte lach te moeten laten horen, was  zo dom, om op te merken, dat er volgens deze nota flink bezuinigd zal moeten worden op asfalt……. Dat zou nieuws zijn, zeker als je ziet, dat in de paar jaar Rutte 1, maar liefst 7 miljard werd uitgegeven aan extra asfalt. Extra asfalt leidt tot minder files, aldus hare kwaadaardigheid, al gaf ze toe, dat de werkloosheid ‘ook wel heeft geholpen……’ha! ha! ha! ha! dat is minimaal een eufemisme! Maar nee hoor, Schultz van Haegen stelde de BNR sufferds gerust, geen bezuinigingen, alleen moeten er een paar zaken later worden uitgevoerd. Van het verhaal van Verhagen (capo di tutti capi van de bouwmaffia), die eerder durfde te zeggen, dat er meer aan wegenonderhoud moet worden uitgegeven, daar er gaten in de wegen zitten, maakte zij terecht gehakt (Verhagen heeft zelf levensgevaarlijke zwarte gaten…. in zijn hersenen….). Op de vraag wat S. v. H. nog graag zou doen, begon dit ongelofelijke takkewijf over de A2…. Schultz van Haegen, u weet wel, het kwaadaardige wijf dat mensen die langs, of in de buurt van snelwegen wonen, heeft getrakteerd op een hoop extra vervuiling, door de verhoging van de maximum snelheid op de 80 km. zones van deze snelwegen, naar 100 km. per uur….

Er werd nog even gerefereerd aan het belastingvrij rondstinken van oude auto’s, daar heeft ze haar best voor gedaan, zei S. v. H., zo dat echt oude auto’s, die alleen op zondag rijden, zijn vrijgesteld, maar de eigenaren van stinkerds die dagelijks gebruikt worden, moeten ‘helaas’ gaan betalen, daar kon ze niet onder uit, logisch we zijn al bijna het vuilste ventje binnen de EU, als het om luchtverontreiniging gaat…….. Dat men die stinkbakken uit de steden wil weren en weert, kan natuurlijk niet op haar instemming rekenen, al kan ze er weinig aandoen, anders had ze die regel, die men in wil voeren in veel steden, allang terzijde geschoven……

Toevallig kwam ik vorige week zondag een kudde Volkwagen Karmann Ghia’s tegen, terwijl ik op het fietspad, langs een provinciale weg fietste. Voordat de laatste, van deze ‘oldtimers’, die mij tegemoet kwamen, voorbij was, was er een minuut of 10 verstreken en weet u, deze auto’s produceerden een ongelofelijke stank…… Maar ach het was zondag, dus moet je maar niet fietsen of lopen langs provinciale- of binnenwegen, die grote kinderen hebben tenslotte recht op het rijden met hun stinkend speelgoed…..

EVP vol met homofoben

Bij BNR gisteravond in de ‘Wahlparty‘, de een of andere Duits-Nederlandse taart, die opmerkte dat Merkel, de Duitse premier van het CDU, tegen adoptie is door stellen met een gelijke sekse…. Maar zo vervolgde het zandgebakje, dat zegt ze dan op zo’n ontwapenende manier, dat je daar niet boos om kan worden, ze zegt dan, dat ze vindt, dat homo’s gelijk zijn aan hetero’s, ‘maar die adoptie, dat weet ik niet…….’ Als het niet zo triest was, zou je je dood lachen….. Dat zette mij wel aan het denken, de EVP, de EU partij waar het CDU van Merkel en ons CDA zitten, zit bomvol met Oost-Europese homofoben, daarnaast is een deel van die partij ideologisch verwant aan fascistoïde partijen, neem de Fidesz van de Hongaarse premier Orbán, deze grote schoft heeft zo ongeveer het parlement buiten werking gesteld en gedraagt zich steeds autocratischer. De EVP kondigde eerder dit jaar een onderzoek aan naar de praktijken van deze fascist en zijn partij in Hongarije, alsof het niet overduidelijk is, dat wat deze klootzak flikt, totaal antidemocratisch is…… Van dat onderzoek hoor je trouwens niets meer, terwijl Orbán lekker doorgaat…..

Dan heb je nog de bunga bunga pinokkio van Italië, het maffia-zetbaasje Berlusconi, die zit met zijn partij ook in de EVP, u weet wel de hufter met zoveel rechtszaken aan z’n vieze reet, dat hij zelf de tel kwijt is, ondertussen beheerst hij zo ongeveer alle belangrijke Italiaanse media…..

De EU? Laten we er aub zo snel mogelijk mee kappen, dat scheelt een hele berg belastinggeld en de EU heeft Nederland met haar infrastructuur en ligging keihard nodig!! Bovendien als de sodemieter de euro de deur uit, deze is als een derdehands-auto, waar je net weer een klein kapitaal in hebt gestoken, dus doorrijden maar, terwijl je weet, dat je over een paar weken waarschijnlijk weer bij de garage staat!!!

‘De Wahlparty……….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gisteravond bij BNR vanuit Nieuwspoort ‘De Wahlparty……..’ (zo luidde de aankondiging) ha! ha! ha! ha! Degene die dat verzon, zou ter stond gekielhaald moeten worden!!! Jezus, Nederlands, Duits en Engels in 2 woorden….., bovendien totaal fantasieloos!! Ach, daar zijn ze goed in bij BNR…..

Banken met zorg voor hun cliënten

In de film ‘Inside Man’ (VS 2006), zie je in het begin de topman van een bank in Manhattan, die te horen krijgt dat een filiaal van zijn bank wordt beroofd. Daar reageert hij danig ontstemd op, althans in de droevige zin van het woord, door betrokkenheid bij de gegijzelde bezoekers en medewerkers. Intussen weten we wel beter, hoe de overbetaalde top van banken in Manhattan en op de meeste plekken in de wereld, dachten en denken over hun klanten en lager personeel……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dit zegt verder overigens niets over de kwaliteit van de film.

Muzikaal recept tegen het schenden door Teeven van de kinderrechten en tegen verblijfsvergunningen voor rijke misdadigers

Laat je brein doorblazen met de super geneeskrachtige recepten van blogdokter en druïde P. Pisser. Na een aantal sessies zal je de wereld heel anders zien, vooral hoe de machthebbers op deze kleine klote planeet zich gedragen, neem de VS, dat door veel ‘opiniemakers en deskundigen’ nog steeds wordt gezien als het land van de vrijen, terwijl er in de VS al jaren sprake is van een regelrechte politiestaat, diezelfde ‘deskundigen’ vinden het ook de normaalste zaak van de wereld, dat de VS op basis van leugens andere landen in grote ellende storten, met de daarbij horende grote aantallen slachtoffers, zoals de ruim 1 miljoen in Irak. Met de sessies van de dr. laat je je niet langer belazeren, of dat nou door de overheid of de media wordt gedaan. Bovendien zijn de sessies van de dr. een lekkere trip door tijd en ruimte!

De dokter was vandaag goed gestemd, geheel en al in kakelbonte hippiekleding, compleet met bandana en veer, bezorgde hij het volgende recept: Voorgerecht: Ry Cooder met ‘Bop Till You Drop’ een prachtig album, met countryrock, gospelfolk en funkfolk, soms in een mix, schitterend!!!  Daar sluit Alabama3 mooi op aan, moet de dokter gedacht hebben, vandaar van deze acidcountryhouseband ‘Exile On Cold Harbour Lane’, met daarop de prachtige introductiemuziek van ‘The Sopranos’, het nummer ‘Woke Up This Morning’, geniaal mooi!!! Het volgende album is alweer een logisch gevolg van het vorige (ha! ha! ha!): Little Axe met ‘Slow Fuse’, schitterende space blues, die bij tijd en wijle sterk aan de bluesgigant Howlin Wolf doet denken, met dubs van Adrian Sherwood, genieten maar! Nu verlaat de dokter het pad enigszins met Credit To The Nation en het album ‘Daddy always wanted me to grow a pair of wings’, vreemde soulbluesfunkhop, mooi vreemd, wel te verstaan!!! Nu we toch al geruime tijd op het psychedelische pad zijn, het album ‘Rejoice Rejoice’ van Transglobal Underground, een waanzinnig mooi album, je mag dit zonder meer legendarisch noemen, een trip in een trip, genieten duzzz!!! Nu zusters en broeders, als ik gelovig was, zou ik nu zeggen, dat we naar het heilige der heiligen van de psychedelica gaan: het album ‘My Life In The Bush Of Ghosts’ van Brian Eno & David Byrne, de remix uit 2006 met de mooie extra’s, potverdepieleklatsch, is dit goed of godgodvergeten mooi? Jezus wat een album, wahnsinnhaftgeschissen!!

Dat was ‘t voor deze sessie, tot de volgende en veel plezier!

BRAP!

Samsom wordt langzaam boos op Zijlstra….

Volksverlakker van het jaar, PvdA windvaan Samsom, werd vanmiddag in het Radio1 nieuws van 13.00 u., in aanloop van het PvdA congres in Zwolle gevraagd, naar de uitlating van VVD hufter en voorzitter Zijlstra, dat wat hem betreft het ‘sociaal’ akkoord opengebroken kan worden. Ach, niets aan de hand, dat zei Zijlstra op een vraag, aldus Samsom, bovendien was hij gisteravond, door Zijlstra zelf gebeld, met de mededeling, dat deze uitlating er aan zat te komen. Dus er was niets aan de hand, daar deze uitlating deel uitmaakte van een groter geheel, maar de uitlating was wel zodanig, dat Zijlstra het nodig vond Samsom te waarschuwen…… ha! ha! ha! ha!

Om 16.00 u. was het verhaal in het Radio1 nieuws ‘even iets’ anders, volgens Samsom is het asociaal akkoord een stevig akkoord (het woord ‘beton’ viel nog net niet), dat gesteund wordt door het hele land…. ha! ha! ha! ha! Samsom liet nu weten, dat hij de woorden van Zijlstra bijzonder onverstandig vindt…… Het is duidelijk, dat er harde woorden over de uitlatingen van Zijlstra zijn gevallen, tijdens het PvdA congres in Zwolle!

Welke imbeciel gelooft er nog in de woorden van Samsom, niet alleen wat betreft zijn beloftes en uitlatingen de laatste twee jaar, maar ook eerder vorige week t.a.v. de JSF? (dit laatste is een toevoeging op 24 september 2013 gemaakt)

Ongelofelijk!

Pechtold van Democraten 66 heeft een aparte opvatting over democratie…..

Benieuwd wanneer Pechtold, van de partij ‘Democraten 66’ weer stiekem gaat overleggen met de regeringscoalitie, over toetreding van zijn partij tot die coalitie……..

Voorgaande kop en zin maakte ik gisteravond, vandaag werd dat bericht doorkruist met het bericht, dat Pechtold en Slob (in het openbaar) de regering wel aan een meerderheid willen helpen i.z. de JSF. Voorwaarde: arbeid moet goedkoper worden (en de hervormingen worden ingevoerd, u weet wel: het afpakken van rechten, die werknemers als bescherming tegen willekeur genieten, rechten bevochten door ouders, grootouders en overgrootouders van diezelfde werknemers……)

D66, ofwel: Democraten 66…….. D66 en Democratie……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

‘Pechtold en Slob’, u moet voor de gein even die namen op deze wijze ‘googelen’, dan ziet u wat deze ‘heren’ van Rutte en zijn beleid vonden, een aantal maanden geleden……….

D666………

Smit CNV boos op Zijlstra, vanwege diens beoordeling van het (a)sociaal akkoord….. ha! ha! ha! ha!

CNV voorzitter Smit, liet weten flink pissig te zijn op VVD voorzitter en superhufter Zijlstra, die zei, dat het sociaal akkoord, wat hem betreft opengebroken zou kunnen worden. Heeft Smit eindelijk zijn vakbondsleden in slaap gesust, nadat hij dit akkoord sloot (wat niet in het belang van de CNV leden is, sterker nog, volgens Smit stond de meerderheid van de bevolking achter dit asociaal akkoord…….), komt de hoofd-flapdrol van de VVD, die zegt wat de werkelijke waarde van dit akkoord is, voor hem en de VVD. Datzelfde geldt overigens voor al dit soort akkoorden, leuk zolang het de VVD uitkomt, als dat niet meer zo is, hup, in de papiervernietiger!.

De oplichter Smit was in het begin van Kotskamerbreed te horen, op z’n ‘normale’ ADHD toon hakte de zak door, op een gegeven moment zei hij: ‘als de werkloosheid straks weer aantrekt…..’ ha! ha! ha! ha! ha! Dat krijg je als je dapper, met harde toon, staccato je oplichtersverhaal afdraait, ja dan kan je hele dikke fouten maken!

Lid van het CNV? Denk na, u kan net zo goed lid van VNO-NCW worden, die doen meer voor u!