Samsom en de JSF: “ik weet niet, of ik dit besluit kan steunen”

Volksverlakker van het jaar, PvdA windvaan Samsom, zei in het gesprek, dat hij eerder deze week had bij Pauw&Witteman, dat hij niet wist, of hij het besluit, van het kabinet, tot aanschaffing van de JSF, kon steunen…… Als je dat niet weet, of je zo’n belangrijk besluit wel of niet kan steunen, ben je als politicus geen bliksem waard, het was toch goddomme niet de eerste keer, dat dit waardeloze straalvliegtuig ter sprake kwam…… Ook de uitlating zelf, zou voor de achterban van de PvdA genoeg moeten zijn, onmiddellijk zijn aftreden, als (NB) voorzitter van hun partij, te eisen!

Deze uitspraak is dan ook tekenend, voor het gore spel dat Samsom speelt, want goed bekeken, zijn de bevindingen van de Rekenkamer, onder voorzitterschap van PvdA lid Stuiveling, maar miezerige opmerkingen in de marge, waar het echt om gaat, of dit toestel wel kan voldoen aan basiseigenschappen van een straaljager. Deze vraag werd niet beantwoord in de rapportage van de Rekenkamer, een rapportage overigens, waar Vendrik van GroenLinks aan mee zou hebben gewerkt……

Met andere woorden, de bevindingen van de Rekenkamer, zijn met wat aanpassingen in de berekeningen zo om te draaien….. Conclusie, de zin in de kop van dit bericht, geeft aan, dat Samsom deze deed, om ‘zijn’ PvdA achterban te overtuigen, dat er een weloverwogen besluit wordt genomen en dat ze gewoon akkoord moeten gaan, dat doet hijzelf waarschijnlijk binnen een paar weken… Althans in de openbaarheid, natuurlijk wilde Samsom ook eergisteren de JSF al, dat snapt zelfs de dorpsgek!

Kinderrechten op grove wijze geschonden in Nederland

Gistermorgen in GMN Marc Dullaert, de kinderombudsman (Radio1 na 9.30 u.), hij stelde daar, dat Nederland de rechten van kinderen schendt, rechten van kinderen, die herenigd willen worden met hun ouders. Voorheen was een DNA test voldoende, maar dat vond de Amsterdamse VVD boerenlul Teeven te vrijblijvend (ja ja, als het niet zo triest was, zou je je doodlachen…), dus moeten de kinderen tegenwoordig tot 200 vragen beantwoorden, zoals: hoe is je vader dood geschoten, of wanneer en hoe is je moeder verkracht? Dullaert spreekt over de grofste kinderrechten schendingen in ons land, sinds WOII. Maar liefst 83% van de kinderen komt niet door deze ‘test’ heen en sinds 2008 zijn er maar liefst 4.000 kinderen afgewezen………

Volgens Teeven is dit alles nodig, daar er anders gefraudeerd wordt, waarvoor de kinderombudsman, ondanks een verzoek daartoe, tot op heden, nog nooit een schijntje van bewijs heeft gezien…….

Waar een grote schoft nog schunniger in kan zijn….. Je gelooft je oren godverdomme niet, als je het hoort!!! Wat een zwijn!

Als er binnen afzienbare tijd een dictator de macht grijpt in Nederland, weet ik al wie hij/zij als minister van Veiligheid en Justitie aan zal stellen……. De naamsverandering van dit ministerie, zal onder een dictator blijven bestaan; wie hebben die naam ook alweer verzonnen en veranderd…………?

Yerli snapt weer eens iets niet, dit keer ecoducten

De smerige rechtse trut Yerli, die zichzelf comédienne durft te noemen, maakte gisteren weer een flinke schuiver in haar column in GMN. Yerli had het over viaducten, waar ze ecoducten bedoelde. Onzinnige dingen, alsof er een opperhert (ha! ha! leuk gevonden door Yerli hè?) tegen de andere herten zegt, kom, daar moeten we overheen, anders worden we net zo behandeld als vluchtelingen…….. Jezus christus wat een trut! De idioot heeft gegarandeerd nooit een ecoduct gezien, ze denkt dat zo’n ecoduct net zo breed is als een bruggetje of een gemiddeld viaduct, de zin van die dingen snapt ze al helemaal niet, misschien moet ze voor de volgende column het onderwerp even ‘googelen’. Ze beëindigde haar column inderdaad met de constatering dat ze het niet snapt, ‘misschien als ik groot ben…..’ Alweer: wat leuk hè?

Met jouw verwrongen hersenen, zal je nooit veel zaken kunnen doorgronden huppelkut!

Kan dit domme onmens eindelijk geweerd worden van de radio? Alvast mijn hartelijke dank!

Teeven, ‘rijke misdadigers een verblijfsvergunning geven, is iets totaal anders, dan Syrische vluchtelingen hier naar toe halen……’

De grote Amsterdamse VVD boerenlul Teeven, durfde gisteren te zeggen, dat het hier uitnodigen van mensen met een grote zak geld en hen daarna een verblijfsvergunning geven, niet te vergelijken is, met het in Nederland opnemen van Syrische vluchtelingen…… Nee, daar heeft hij een punt, die Syrische vluchtelingen zijn over het algemeen straatarm en lopen de kans in de vluchtelingenkampen in en rond Syrië, de winter niet te overleven, daar hebben zijn ‘gescreende’ vriendjes uit de georganiseerde misdaad geen last van. Want vergeet niet: met hun achterlijke jacht op softdrugs, zijn de ‘heren’ Teeven en Opstelten grote lobbyisten van de georganiseerde misdaad en ja, die willen best een witwasserij in Nederland beginnen, creëert ook nog eens werkgelegenheid! Twee vliegen in 1 klap!!

Volgens Teeven is zijn rijke misdadige vrienden (en bazen) vergelijken met de arme sloebers uit Syrië, het vergelijken van appels met peren en de tegenstand tegen zijn hypocriete plan is onzinnig, aldus liet zijne kwaadaardigheid gisteren voor de radiomicrofoon weten!!!

Het is als de jacht op uitkeringsgerechtigden, vergeleken met de jacht op welgestelden, die jaarlijks zo’n 20 miljard aan Nederlandse belasting ontduiken (en dat bedrag is nog zonder de naar schatting 30 miljard, die grote bedrijven jaarlijks ontduiken aan belasting), op de fraude van de eersten worden veel meer ambtenaren gezet, dan op frauderende welgestelden*, terwijl de bedragen vergelijken, die hier mee gemoeid gaan, hetzelfde is, als hele kleine rotte appels vergelijken met gigantische gouden peren…… VVD leeghoofd Weekers, stelde onlangs de inkeerregeling voor frauderende welgestelden nogmaals in en verruimde de al bestaande regeling….

*Als er al één gepakt wordt, is dat door lekkende bankmedewerkers, die de Nederlandse belastingdienst waarschuwen. En zoals klokkenluidende belastingmedewerkers eerder dit jaar meldden, krijgen zij vaak niet eens toestemming op hierop onderzoek uit te voeren….

Spekman wordt niet zenuwachtig van congressen

In het Radio1 nieuws van 13.00 u. werd de zelfgebreide rode trui van de PvdA, Spekman, bevraagd voor aanvang van het PvdA congres in Zwolle. ‘Of we nu 4,5 miljard uitgeven aan de JSF, is voor mij niets anders dan dat geld uitgeven aan Saab Gripen’ (Saab JAS39 Gripen), aldus Spekman. Alsof de Saab Gripen net zo’n slechte reputatie heeft, als de JSF als het gaat om de techniek en de financiën……. jezus wat een volksverlakker. Zag Spekman enige tijd geleden, ineens met een overhemd en een nieuw kapsel….. ha! ha! ha! ha! Als een vlag op een strontschuit!

Als echte PvdA volksverlakker is Spekman niet bang om ferme uitspraken te doen, dus toen hem gevraagd werd, hoe hij dit congres tegemoet zag (veel verontruste PvdA leden, over de JSF), stelde Spekman, dat hij van dit soort congressen niet zenuwachtig wordt, die (congressen) hebben we al zo vaak gehad…… ha ha! ha! ha! ha! Ja inderdaad, al te vaak zijn er van dit soort congressen geweest, op momenten, dat de achterban grote problemen had met de PvdA top en al even vaak, liet die achterban zich tijdens die congressen besodemieteren door diezelfde top, zonder dat dit echte problemen opleverde voor die partijtop!!!!!!!!

De hele show van Samsom bij Pauw&Witteman, was dan ook bedoeld voor dit congres, zogenaamd ‘veel’ moeite hebben met wat cijfers, die aangeleverd werden door partijlid Stuiveling van de Rekenkamer, die (zelfs met de hulp van GL’er Kees Vendrik) niet heeft gekeken naar de (wan)prestaties van dit toestel. Voor dat dit peperdure onding vliegt, is het al volkomen achterhaald, bijvoorbeeld de blauwdrukken van de JSF, liggen ‘gehackt’ en al in het Chinese ministerie van Defensie (of Oorlog, geen idee). Natuurlijk worden de cijfers de komende tijd in overeenstemming gebracht, met de verwachting van de PvdA partijtop, waarna men vrolijk zegt, dat aan alle voorwaarden zijn voldaan, en alsnog 4,5 miljard aan belastinggeld, in een diepe stinkende put dondert! Maar de achterban ligt dan alweer in een diepe coma…….

Muzikaal recept voor ruime toelating van vluchtelingen en voor wakkere PvdA leden, die de volksverlakkerij van hun partijtop meer dan zat zijn

Een geneeskrachtig recept, voor iedereen, die met machteloze woede toeziet, hoe het land, de mensen, de dieren en het milieu verkloot wordt, door machtswellustige types. Politieke psychopaten, die onder de vlag van de een of andere partij menen, dat zij alles, ter meerdere ‘eer en glorie’ van die partij, maar uiteindelijk natuurlijk vooral voor zichzelf, naar de gallemiezen kunnen helpen en de hele bliksemse boel een oor aannaaien. Je bent niet alleen, er zijn genoeg mensen die het spuugzat zijn, hoe bijvoorbeeld het geteisem in Den Haag, alleen al met vluchtelingen om denkt te kunnen gaan, neem de uitlatingen onlangs, die de Amsterdamse VVD boerenlul Teeven in de mond nam, aangaande gevluchte vrouwen, die mede door verkrachting hun land ontvluchten. Vandaag maakte deze zelfde Teeven bekend, dat misdadigers met genoeg geld, hier wel een verblijfsvergunning kunnen krijgen. Ze worden dan wel ‘gescreend’ zei deze enorme hufter…. ha! ha! ha! Ja of ze echt geld genoeg hebben!

Ben jij al dit gekloot ook zat? Zoek gelijkgestemden, die zijn er, zoals gezegd, genoeg*, organiseer je, maar zorg vooral, dat je geen leiders aanwijst, dat is de dood in de pot!!

De dokter was vandaag geheel in het blauw gekleed, nee geen overal, maar gekleurde hippiedracht, met een vette boogie op z’n pijporgelfiets, reed hij mijn straat in, dikke zonnebril op z’n kop en nevelen rond zijn hoofd, hier het recept voor vandaag:

Ingredient 1: Cream met ‘Wheels of Fire’, vette bluesrock, maar op het eerte deel ook psychedelische poprock nummers, een geweldig album. ‘White Room’, ‘Crossroads’ en Spoonfull’ zijn mijn (AP) favoriete nummers, al vanaf de eerste keer dat ik dit album hoorde, in een heel grijs verleden, groots!!! De dr. blijft in sfeer met John Mayall en het album ‘ Back To The Roots’, op dit album, net als op het eerste album, ook Eric Clapton. Dit album werd gemaakt met de vele artiesten waar Mayall mee samenspeelde, meesterlijk lange en hypnotiserend mooie bluesnummers!!!! Minstens zo goed was Led Zeppelin in die dagen, hier met hun album ‘II’, let ook op het orgelspel van John Paul Jones, prachtig! Natuurlijk is dit een klassieker, over 50 jaar zullen er nog steeds mensen zijn, die deze muziek ontdekken, als de aarde dan nog bestaat….. En nu iets heel anders: Godley & Creme met hun psychedelisch, waanzinnig sterke album ‘Freeze Frame’, een legendarisch album, van deze zwaar onderschatte geluidstovenaars, een uiterst sterk geneesmiddel!!! Aansluitend de psychedelische sf rock van John Ruth met zijn album ‘I Am A Model’, genieten piepelz! Tot slot nog zo’n legendarische album: ‘The Pleasure Principle’ van Gary Numan, psychedelische, elektro-achtige sf poprock van eenzame hoogte!!

Tot de volgende sessie en vergeet niet, voor het beste resultaat alles op ABN afspelen!

Veel plezier!

BRAP!

*Hoe meer hoe beter!

Teeven geeft grote misdadigers wel een verblijfsvergunning…….

Als je 1,25 miljoen investeert in Nederland, bijvoorbeeld door een huis te kopen, krijg je van de Amsterdamse VVD boerenlul Teeven, een verblijfsvergunning……. Arme sodemieters uit Syrië (zelfs die met een slechte gezondheid, mensen die zullen overlijden, als zij niet snel uit de vluchtelingenkampen worden gehaald), zijn niet welkom, hoewel de omringende landen van Syrië smeken bij andere landen, zoals Nederland, ook vluchtelingen op te nemen. Nee, misdadigers die zich rijk hebben gestolen, zijn van harte welkom in Nederland………

Ongelofelijk, wat een schoftenland zijn wij geworden, met dank aan de VVD, het CDA en de PvdA!!!!

Syriëgezant Marcel Kurpershoek

Nederland heeft net als de meeste EU landen een speciale Syriëgezant, het gaat hier om Marcel Kurpershoek. Constant gezeik over één Europa, maar zelfs op dit gebied, stuurt ieder ‘zichzelf respecterend’ EU land, zijn eigen gezant…..

Veel geouwehoer vanmorgen in GMN na 9.30 u., op de vraag of Nederland niet wat meer vluchtelingen op moet nemen, legt hij alles ‘mooi’ uit, dus waar de vluchtelingen zitten en hoe moeilijk deze toevloed is voor de omliggende landen, maar ‘Nederland doet wat ‘t moet doen’, aldus Kurpershoek, centjes geven aan de vluchtelingenorganisaties………. Kurpershoek geeft geen antwoord op de vraag, of Nederland niet meer vluchtelingen zou moeten opnemen jezus wat een klootzak!

Wat ‘verdient’ deze kwast aan belastinggeld?

Samsom met de JSF in de P&W draaimolen

Gisteravond bij Pauw&Witteman Samsom over o.a. de JSF en zijn verkiezing tot volksverlakker 2012, de eigenschap die hij in het programma nog eens uitvoerig demonstreerde. Het is niet fraai, aldus Samsom over de PvdA leden, die anoniem ontstemd over het JSF besluit naar buiten klapten…… ha! haha! ha! Nee, hij had ze liever als de eerder opgestapte PvdA leden, naar buiten geschopt! De JSF is een moeilijk besluit en zo voegde hij er even later aan toe: ik ben er ook nog niet uit’, onthoudt deze mensen! Maarrrrrrrr wij hebben met de PvdA fractie, afgesproken, dat we een luchtmacht nodig hebben, zie SREBRENICA (ja mensen, het gaat deze schoft nooit ver genoeg, zie het misbruik van zijn invalide dochter voor de verkiezingen). Godverdomme, in Srebrenica weigerde de VN luchtsteun, bovendien was toenmalig kabinet Kok te schijterig, om een grote bek op te zetten. Dat deze enorme schoft het lef heeft, Srebrenica erbij te halen, jezus christus!

Door met de JSF: even later zegt Samsom, dat hij eigenlijk wel voor de JSF is, maar wel 37 toestellen voor 4,5 miljard, geen cent meer, want dan gaat het niet door!!! De luchtmacht heeft dat bedrag goed ingeschat, aldus Samsom, dat zit wel goed! Terwijl ik toch echt dacht, dat zijn partijgenoot Stuiveling, van de Algemene Rekenkamer, ook daar vraagtekens bij zette. Alleen als het om de ‘exploitatiekosten’ gaat, heeft Samsom zijn twijfels, maar het is duidelijk het beste toestel (naarmate het gesprek vordert, is Samsom meer en meer overtuigd van de juistheid, van het besluit, dat eigenlijk al genomen is), maar (nogmaals) wel voor 4,5 miljard en geen cent meer…….! ha! ha! ha! Samsom gaat door: ‘maar wat dan? Want er is geen vergelijkbaar toestel…. ha! ha! ha! ha! Nee, zo duur en zo totaal waardeloos, kan je niet een ander toestel vinden, hoewel, fabriceert Noord-Korea geen ‘straaljagers?’ Stuiveling vindt het belangrijk, dat er eindelijk een beslissing wordt genomen en dat wil Samsom zelf ook eigenlijk, zo koekwousde de zak maar door…Volgens Samsom kan de Rekenkamer, dan pas echt een onderzoek doen……. ha! ha! ha! ha!

De fractie wil graag een luchtmacht, die dat kan, aldus Samsom, doelend op permanente inzet van 4 van deze ondingen in internationale conflicten*…. Ja, ja, hij is nogal wat van plan..’ ha! ha! ha! Eigenlijk had Samsom bij het regeerakkoord de beslissing genomen, zo snoefde de hufter lustig door…….

Niets, maar dan ook helemaal niets over alle slechte rapporten, aangaande dit toestel, zoals het zichtbaar zijn op Russische radar (Sukhoi 35 straaljager), of de blauwdrukken bij de Chinezen, of alle slechte eigenschappen van dit toestel, ongelofelijk!!!

Sorry hoor, zegt Pauw, omdat hij nog even doorgaat op de JSF……….

Met veel ernst, hebben P&W propaganda gemaakt voor de JSF, de echte vragen bleven achterwege, zoals ik zojuist al betoogde, dit kloteding zal en moet er komen, er zal gisteren wel een robbertje gevochten zijn tussen de redactie van Pauw&Witteman en de PvdA top, over de grote afgang van Timmermans een dag eerder.

Van de ophef vandaag, over de uitlatingen, die Samsom gisteren deed, snap ik echt geen bliksem. Als je het gesprek na luistert, kan je niet anders concluderen, dan dat Samsom dit toestel wel wil, hij wil alleen wat rekensommen overmaken, het is in het geheel niet zijn plan, eens te kijken of dit toestel wel voldoet aan de eisen die gesteld worden aan een moderne straaljager…..

Voor de goede orde: wat mij betreft, wordt er helemaal geen nieuwe straaljager gekocht en slopen we de F16, voordat deze moordmachines, nog meer slachtoffers maken!

Trouwens, waar is de kritiek van GroenLinkser Vendrik op de JSF, hij zit tenslotte ook in de Algemene Rekenkamer…….

* Als je de rapporten over de JSF goed leest, heb je er minstens 60 nodig, om er 4 permanent, in ‘goede conditie’, in te kunnen zetten, de rest moet dan intussen weer worden opgelapt…… ha! ha! ha! ha! ha!