Leegte: ‘hier inzetten op vermindering CO2 uitstoot, is zinloos’, ofwel: schijt aan de volksgezondheid en stijgende zorgkosten

Eerder deze week had VVD leeghoofd Leegte kritiek op het energie akkoord. Had hij het licht gezien, of is hij in de heer en vindt hij dat we zuinig moeten zijn op de ‘schepping?’ Nee, nee, driewerf nee! Leegte vindt dat hele energie akkoord, hoe zwaar onvoldoende ook, nog veel te veel. De uitstoot die wij hier besparen, wordt in Polen zo weer extra in de lucht gestoten. De VVD en Leegte hebben een broertje dood aan de EU, maar als het ze uitkomt, is de EU ineens maatgevend, zoals Leegte in zijn kritiek dan ook de uitstoot in de hele EU meeneemt en deze niet op Nederland richt. Waarom zou hij dat doen? Als hij het op Nederland had gericht, moest hij nog eens aangeven, dat Nederland zo ongeveer het smerigste ventje uit de EU klas is en daar lul je als VVD’er niet over, dan hoef je ook geen moeilijke vragen te beantwoorden, waarom de VVD de volksgezondheid ondergeschikt heeft gemaakt aan geld verdienen. Want in zo’n discussie zou er zomaar iemand kunnen opstaan, die stelt, dat de VVD zo’n grote bek heeft over de ‘oplopende zorgkosten’, maar ín feite schijt heeft aan die oplopende kosten, sterker nog: zelfs de stijging stimuleert. Met andere woorden: als je ziet, dat de VVD politici niets aan één van de oorzaken van de ‘oplopende zorgkosten’ willen doen, zou dat wel zeer lullig zijn, voor Leegte en zijn kwaadaardige collega partijleden…

In BNR Duurzaam, dat dit fragment ook uitzond, hadden twee ‘deskundigen’ weinig of geen kritiek op het energieakkoord. Pieter Boot van het Planbureau voor de Leefomgeving, had nog enige kritiek bij de planning voor 2020 en André Jurjus directeur van Energie-Nederland, de branche organisatie van de Nederlandse energiebedrijven, is ronduit positief (vreemd hè….?). Verder zijn de heren van gematigd tot uiterst positief over het bereikte akkoord, dat door ‘iedereen’ wordt gedragen…..’ ha! ha! ha! ha! ha! Om dat een paar milieugroeperingen mee mochten ouwehoeren en zich in de luren hebben laten leggen, zou plotsklaps het hele volk achter dit meer dan lamme akkoord staan? Wat een gekken! De heren vertelden, dat het akkoord zo bindend is, dat een aantal partijen voorwaarden aan hun ondertekening hebben gesteld, m.a.w. ze tekenden voor een aantal zaken, maar met eigen voorwaarden……. ha! ha! ha! ha! ha! Zo heeft energiemaatschappij Delta gesteld, dat het haar kolencentrales wel wil sluiten, als de overheid met een schadeloosstelling over de brug komt…… Eén van de heren opperde, dat die kolencentrales vanzelf zullen sluiten, daar ze niet rendabel zouden zijn…… ha! ha! ha! ha! De kolenprijs is nog nooit zo laag geweest, waar gaat dit over? Alsof de emissie rechten een probleem zouden zijn, afgesproken was dat deze rechten in 2020 op € 30,– per ton CO2 zouden staan, maar met veel gepolder is dat nu € 20,– per ton geworden, die € 30,– zou al veel te weinig zijn, dus ook met die emissierechten wordt de kolenstook nauwelijks duurder…….. Wat is er ook alweer gebeurd met de kolentaks…..?

Het energieakkoord? Een schunnig voorbeeld van ‘grootse’ volksverlakkerij, zoals de VVD een partij van schoften is, die schijt hebben aan de volksgezondheid!!!

Pechtold, de gesel van de minima

Afgelopen vrijdag bij Pauw&Wittteman, .zijne D66 kwaadaardigheid Pechtold. Met rood doorlopen ogen bereed de klootzak, voor de zoveelste keer, zijn manke stokpaarden: verkorting van de WW, versoepeling ontslagrecht en afschaffing van het minimumloon. Dat laatste zei hij niet letterlijk, hij schreeuwde bijna, kijk maar naar Duitsland….. Alsof daar niet 6,5 miljoen werkenden in diepe armoede moeten leven, daar ze veel minder ontvangen, dan bijvoorbeeld ons minimum loon en net als in de VS miljoenen anderen werkenden, kunnen deze mensen niet rondkomen van hun inkomen. Kijk, daar houdt Pechtold van, grote bevolkingsgroepen, die niet rond kunnen komen, die zich desnoods met 3 banen moeten zien te redden, daar worden ze hard van, bovendien hebben ze geen tijd om in opstand te komen en te eisen, dat de welgestelden en bedrijven, die rond de 50 miljard per jaar ‘legaal’ stelen door belastingontduiking, eindelijk eens aangepakt worden, i.p.v. keer op keer de onderlaag nog verder leeg te knijpen. Twee vliegen in één klap!!!

‘Econoom’ en paardenkop de luxe Stellinga, u weet wel, die vrouw, die vindt dat de Nederlandse vrouw niet mag klagen, was ook aanwezig. Zij kon nog wel iets voelen, bij het verslag van een vrouw met MS, die in een rolstoel zat en vertelde, dat ze niet meer rond kan komen van haar inkomen, terwijl ze ook nog kinderen thuis heeft. ‘Kijk dat komt door allerlei regelingen en toeslagen (Stellinga doelde hier op de cumulatie van ellende, het stapelen van problemen door wetten en maatregelen, die deels beslag leggen op het inkomen en extra eigen bijdragen die de vrouw en haar gezin treffen), ‘dat (deze mensen zo gepakt worden) wil dit kabinet echt niet……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar haalt deze economisch ‘deskundige’ van de NRC het vandaan? Als je op dit moment in de politiek, sterker nog in het kabinet zit en je ziet niet in wat voor ellende velen moeten leven, ben je of stekeblind en totaal ongeschikt om te functioneren in wat voor bestuur dan ook, of je bent gewoon, zoals maar al te vaak blijkt, een kwaadaardige psychopaat!!!

Stellinga gaf nog even haar visie op de bankencrisis, die de huidige crisis heeft veroorzaakt, een bankencrisis, die zij met al haar ‘deskundigheid’ niet aan heeft zien komen……. Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar bij dit kwaadaardige takkewijf, kan ik niet anders dan lachen om haar paardenbek, had ze goddomme, om dit nog eens extra te accentueren, ook nog lipgloss op haar giga lippen…. ha! ha! ha! ha! ha!

Hier nog een ‘wapenfeit’ van Stellinga.

‘Reizen zonder John’ van Mak, genomineerd voor NS publieksprijs……… ha! ha! ha! ha! ha!

Zag dat het waardeloze boek van broodschrijver en propagandist van het westerse neokolonialisme Geert Mak, ‘Reizen zonder John‘ is genomineerd voor de NS publieksprijs. Dit boek is al volkomen in de grond geschreven door Stan van Houcke in een groot aantal artikelen, vandaag noemt van Houcke o.a. Mak (en ook een nominatie* voor zijn flutboek) in het bericht: ‘De Mainstream Pers 17’.

Mijn advies: leest u (alstublieft) zonder Mak, dat scheelt u geld en veel verspilde tijd!

*Als ik het goed begrepen heb, is Mak’s waardeloze boek al eerder genomineerd voor prijzen, prijzen waar ik normaal gesproken totaal geen aandacht aan besteed.

Muzikaal recept voor het autovrij maken van de steden en vervolging van Teeven, vanwege zijn uitlatingen over visitatie, eerder deze week

Met de geneeskrachtige recepten van blogdokter P. Pisser, kan je binnen de kortste keren de hele wereld aan, hersenkrachtvoer voor meer plezier en kleur in je leven.

Als eerste vandaag: Igor Stravinsky met Patruchka en Apollon Musagete’ respectivelijk de 1911 versie en die van 1928, zoek er zelf maar een orkest bij, let op, en merk, dat veel elektronische muziek die heden ten dage gemaakt, wordt, elementen bevatten, die door Stravinsky zijn gemaakt. Prachtige muziek!! Dat geldt uiteraard ook voor het volgende album ‘The Technology Of Tears’ en Jigsaw van Fred Frith, even doorbijten, als je zijn muziek niet kent, maar let op, dit is geniaal mooi!!! Volkomen niet aansluitend is het album ‘Weddings, Bar-Mitzvahs & Funerals’ van Max Pashm, geweldige muziek, al is het wel erg op het joodse geloof gericht…… Ach maakt ‘t uit, de muziek is geweldig, een mjx van klezmer, elektro en wereldmuziek!!! Nu maar hopen dat ‘t geen enge rechtse Israëliër is……. Digital Extacy neemt over met ‘A Mindtravelling Trance Experience, de titel laat niets te wensen over, elektroshit van absoluut top niveau, genieten maar!!!! En ja hoor daar is’ie weer met Ike Yard en het compilatiealbum ‘1980 – 1982 Collected’, waanzinnig mooie duistere psychedelische muziek, zwaar onderschat destijds, vandaar dat de dr. dit album nogmaals heeft opgenomen in dit recept, het is dan ook uiterst geneeskrachtige shit! Tot slot zusters en broeders, van dees zalighen dagh: Younger Brother met ‘Vaccine’, een waanzinnig mooi, psychedelisch album, dat doet denken aan Jónsi van Sigur Rós en zijn album ‘Go’, dit album is wat het belooft: een vaccin tegen alle stront die dagelijks over ons wordt uitgekieperd, een groots album!!!

Veel plezier verder!

BRAP!

Sander Dekker is blij met publicatie Cito-toetsen

Eerder deze week berichtte ik al over de staatssecretaris van Onderwijs. Vanmorgen in Kotskamerbreed nogmaals VVD kleuter (hij had het nog over z’n korte broek) Dekker: ‘dat de Cito-toetsen worden gepubliceerd, is gelooft hij, een goede zaak’, maar ‘daar moet wel zorgvuldig mee om worden gegaan’, daar vertrouwt Dekker RTL wel in…….. ha! ha! ha! ha! ha! Dekker wil dat er rekening wordt gehouden, met verschillen tussen scholen in achterstandswijken en die in gegoede wijken……. ha! ha! ha! ha! ha! In welke werkelijkheid leeft deze enorme flapdrol eigenlijk? Duidelijk niet in die waar het overgrote deel van de Nederlandse bevolking in leeft……….

Pensioenen te grabbel gooien en dan de ouderen als schuldigen aanwijzen

Het is werkelijk niet te geloven: -nadat de regering in de 90er jaren een flinke greep deed uit de spaarpot van werknemers en dat geld aan de bedrijven gaf, -nadat de regels voor gokken op de beurs werden versoepeld in diezelfde 90er jaren en die een paar jaar geleden nog eens verder versoepeld werden, -na het besluit pensioenfondsen te gebruiken voor waardeloze hypotheken en het op niveau houden van de huizenbubbel, is nu weer besloten, de pensioenafdrachten te verlagen. Deze maatregel is genomen om de burgers wat meer financiële armslag te geven, in de hoop dat de economie daardoor weer in een hogere versnelling terechtkomt. Al deze maatregelen zorgen ervoor, dat de dekkingsgraden van de pensioenfondsen nog verder zullen dalen.

Weet u nog wie er tot voor kort, de schuld kregen van de slechte dekkingsgraad die de pensioenfondsen hebben? Juist de huidige gepensioneerden werden als de grote asocialen neergezet, uitvreters die alleen aan zichzelf denken, heel veel politici durfden zelfs hardop haat tegen ouderen te zaaien……..

Boomsma CDA Amsterdam, vindt dat de luchtvervuiling in Amsterdam zwaar wordt overdreven…….

Gistermiddag in Vrijdagmiddag Live na 15.10 u. Een discussie tussen Boomsma een Amsterdamse CDA hufter en een GroenLinks kloot. Het draaide om het voornemen van de Amsterdamse raad, oude stinkauto’s uit de stad te weren. Je zou toch godverdomme denken, dat geen hond ertegen kan zijn, de lucht in de stad schoner te krijgen? Geen punt voor het Amsterdams CDA duoraadslid Boomsma, voor wie deze maatregel een typisch geval is van autootje pesten, gun die mensen hun lolletje, ach en het draagt maar heel weinig bij aan het schoner maken van de lucht……… Deze Boomsma schijnt ook geen moeite te hebben met de verhoging van de maximum snelheid op de rondwegen van Amsterdam, hoewel dat aangetoond een vuilere lucht heeft opgeleverd, voor de omwonenden. Echt fijn christelijk, die Boomsma echt een rentmeester van god, sterker hij helpt een fiks aantal Amsterdamse burgers eerder naar god, wat wil je nog meer! Ach en die kinderen met die luchtwegklachten, die moeten maar leren, dat het nu eenmaal niet eerlijk verdeeld is in de wereld, bovendien worden ze er hard van!!!

Jaarlijks overlijden er rond de 18.000 mensen vroegtijdig, aan de gevolgen van luchtvervuiling door auto’s, waar oude diesels nog eens extra fijnstof produceren, inclusief het zeer gevaarlijke fijnstof met de kleinste doorsnee.

Boomsma was blij, dat een maatregel om de stink bestelbusjes van de kleine ondernemers uit de stad te weren, was gestrand, zo van: dat hebben we fijn voor elkaar!

Volksgezondheid of poen? U weet waarvoor u bij het CDA moet zijn!!

Teeven vindt een verkrachting door ambtenaren niet inhumaan

Teeven presenteerde gisteren zijn nieuwe beleid aangaande vluchtelingen. Het wordt allemaal humaner, maar op de stelling van de verslaggever, dat hij dus eigenlijk zegt, dat het beleid eerder wel inhumaan was, durfde deze psychopaat te zeggen: ‘het was niet inhumaan, we hadden gewoon geen andere middelen………’ Het is dat het om te janken is wat hier werd gezegd, anders zou je je werkelijk alweer doodlachen, jezus christus! Dus omdat Teeven eerst niet de beschikking had over ‘bodyscans’ (Engels voor ‘lichaamsscan’), werden verkrachtte vrouwen, die hier op de vlucht waren beland, gedwongen gevisiteerd, dus verkracht door Nederlandse ambtenaren, in opdracht van o.a. Teeven, deze Amsterdamse VVD bastaard!

En nee, dat het beleid versoepeld wordt, heeft niets met de PvdA te maken, dat had hij in een rechtse regering ook gedaan, zo liet Teeven weten…….. Waarom heeft hij zich dan zo verzet tegen versoepeling van de regels? Misschien omdat er intussen zoveel schoftengedrag naar buiten is gekomen, over de behandeling van ‘illegalen’/vluchtelingen/asielzoekers, of hoe je deze mensen ook wilt noemen (zoals onlangs over hongerstakers in de Schiphol gevangenis), dat hij met goed fatsoen niet anders kan………..

Excuseer: godverdomme wat een schoft!!!

Jaap Smit en de bankensector……

Zo als ik afgelopen donderdag al berichtte, zat CNV voorzitter Smit, bij de EO op Radio1, Smit, u weet wel, dat driftige ADHD ventje, dat vooral bezig is, met zijn toekomstige politiek baan (of hoge baan in het bedrijfsleven, bijvoorbeeld in de bankenwereld, dit voor de bewezen lippendienst als vakbondsvoorzitter). Na het onderwerp waarvoor hij was uitgenodigd: driftig kritiek uiten op negatieve uitlatingen aangaande het ‘Sociaal’Akkoord*, bleef de plork zitten en kon het op een later moment niet laten, z’n mond open te doen. Smit hoort zichzelf graag en ‘t is goed voor z’n verborgen agenda (zijn toekomstige baan). Het onderwerp was de bankensector en de gast oud bankier Verhaar. Smit vertelde dat hij in adviesraden voor banken had gezeten, en hij versprak zich duidelijk, toen hij zei, dat hij ook nu in zo’n adviesraad zit, eerder had hij het over jaren geleden……. Slikkend probeerde hij de aandacht af te leiden…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dus deze Smit, die het niet laten kan te zeggen, dat ‘we er met z’n allen uit moeten komen’ (uit de crisis) en ‘er moet nu eenmaal hervormd worden’ (de afschaffing van het arbeidsrecht bedoelt hij), is dus lobbyist van de bankenwereld en dezelfde Smit, heeft dus met zijn advieswerk mede bijgedragen aan de records op het gebied van het aantal werklozen,idem wat betreft de faillissementen, het record aantal mensen, die in armoede leeft, enz., kortom de dikke laag stront, waar veel Nederlandse burgers nu middenin zitten Hoeveel miljarden zijn er verdwenen, miljarden die door de belastingbetaler opgehoest moeten worden, als gevolg van de geweldige adviezen van deze vakbondsman aan een bank?????

Waarom begint Smit nooit eens over de naar schatting 30 miljard die jaarlijks verdwijnen door belastingontduiking, gepleegd door grote bedrijven, oh nee, misschien krijgt hij wel het directeurschap voor een multinational, of voor de bank van deze multinational, die dit bedrijf helpt, de belasting hier te ontduiken…………..

Hoeveel moesten we ook alweer bezuinigen? Was dat 6 miljard???

Nog lid van het CNV? U kan net zo goed lid worden van het VNO-NCW……….

*Zijn ze nu helemaal bedonderd? Heeft Smit, met veel energie, de belangen van de CNV vakbondsleden verkwanseld in een waardeloos akkoord, waarin vooral de belangen van het bedrijfsleven en Rutte 2 zijn behartigd, komt daar nog kritiek op ook, het moet niet gekker worden in dit land…………

Rawan, een 8 jarig Jemenitisch meisje werd gedwongen te trouwen met een 40 jarige, op huwelijksnacht verkracht en overleden…

In Jemen is het 8 jarige meisje Rawan uitgehuwelijkt, op haar ‘trouwnacht’ werd ze verkracht en ze overleed later aan haar verwondingen, die ze daarbij opliep……. Het is 2013 en te gek voor woorden, dat dit soort achterlijke gebruiken, als uithuwelijking nog bestaan, Nog erger als dat kinderen onder de 18, laat staan onder de 15 zijn. Deze meisjes worden vaak uitgehuwelijkt als een soort ‘goedmakertje….’ Teken aub de volgende petitie, ook al wordt daarin een verbod op uithuwelijking onder de 18 bepleit, uithuwelijking zou helemaal verboden moeten worden, ieder mens heeft recht op zelfontplooiing en het recht te beslissen over haar/zijn leven. Uithuwelijking is een schending van de kinder- en mensenrechten!

Het is een begin, dus teken aub! Let op! Niets aanvinken waar WalkFree u zaken kan toesturen, ook aangevinkte zaken wegklikken, deze organisatie gooit uw Facebook pagina vol met hun nieuws.

Als u toevallig islamitisch bent, kunt u dan uw geloofsgenoten mobiliseren , om naast deze petitie, als geloofsgenoten protest aan te tekenen bij de Jemenitische regering? Alvast mijn hartelijke dank!