Muzikaal recept voor het op straat schoppen van incompetente ondernemers en politici (wat zal Den Haag dan leeglopen….)

Een geneeskrachtig recept voor diegenen, die doodmoe constateren, dat de wereld knettergek is geworden: ‘sociaal democraten’ die de ene na de andere kutmaatregel nemen, die de zwakste groepen treffen (en dat zijn bepaald geen kleine groepen, als je nagaat, dat zo’n 1,5 miljoenen mensen in grote armoede leven), zogenaamde intellectuelen schreeuwen om raketaanvallen en de pers brengt voor het overgrote deel regeringspropaganda, zonder ook maar één kritische noot te plaatsen…. Dat alles in een wereld, waar de zeeën leeggevist worden, waar men op plaatsen gaat boren, waar bij ongelukken, zo goed als niets gedaan kan worden…. Zit niet bij de pakken neer, de dr. laat je niet alleen genieten van prachtige muziek, maar wijst je tegelijkertijd de weg van de weerstand, er zijn grote groepen, die het allang niet meer pikken, ze worden nog doodgezwegen in de media, maar het internet is door de media en regeringen, een stuk moeilijker te controleren. Geniet, sta op, de ellende ligt niet aan jouw, roer je stem en laat ook anderen weten, dat er genoeg mensen zijn, die het schofterige, asociale gekloot meer dan zat zijn!

Geheel in pop-art kledij leverde de dr. het volgende recept in een druilerige regenbui langs. Als eerste onderdeel van het recept: La Buenasombra met ‘Verdes Son Tus Pasos’, jazzy latin achtige poprock, de vorige keer dat ik het hoorde, kon ik het meer waarderen, ach zal wel aan mij liggen (voor ik de recepten van de dr. publiceer, test ik ze eerst zelf, niet dat ik ook maar iets mag veranderen, maar ik wil wel weten welke maffe muziek de dr. heeft uitgezocht) . Het volgende onderdeel dan: Them, de band waar Van Morrison bekend mee werd, hier met het compilatiealbum ‘The Story Of Them”, het tweede deel. Veel heel vroege opnames, maar geweldig mooi, jezus wat een band, was dit!!! Druilerige dag? The Jimi Hendrix Experience met ‘Electric Ladyland’ onnodig nog iets te zeggen over dit (psychedelische) meesterwerk, schitterend en uiterst geneeskrachtig!!!! Nog zo’n mooi album, ‘Banamour’ (remix + mooie bonus) van Kevin Ayers, god wat een genie was deze man, een groots album, met een behoorlijke psychedelische ondertoon en net als het Hendrix album, uiterst geneeskrachtig!!! Door met de geweldige ongein en virtuositeit van Ween met hun album ‘The Pod’, grootse humor op alweer een vette psychedelische ondergrond, jezus wat een geweldig stel gekken, schitterend!!! Tot slot van deze druildag een uiterst exotische en zonnige trip met The Younger Brother en het geniale album ‘A Flock Of Bleeps’, genieten piepels!!!

Tot de volgende sessie en veel plezier!!

BRAP!

Kamp is bij verkoop KPN bang voor veiligheid infrastructuur, zoals C2000…….. ha! ha! ha! ha!

VVD Obersturmbahnführer Kamp liet vandaag weten, dat hij zich zorgen maakt over de veiligheid van de infrastructuur, die KPN beheert, mocht dit bedrijf aan het buitenland verkocht worden, infrastructuur zoals het communicatiesysteem C2000 voor hulpdiensten…… ha! ha! ha! ha! Weer eens een bewijs, dat deze kwaadaardige hufter geen idee heeft waar hij over lult, dat hele C2000 systeem was zo onveilig, dat het levens van brandweermannen kostte en ligt nu geheel op z’n reet, er wordt gewerkt met oudere apparatuur, totdat er een nieuw peperduur systeem is uitgerold….. Waar je dan, gezien de keus voor het systeem, weer afhankelijk bent, van ambtenaren, die bewezen hebben goed te zijn in rotzooi kopen!

Ongelofelijk, wat krijgt deze nitwit Kamp ook alweer per jaar? € 140.000,– plus een dikke onkostenregeling dacht ik, duidelijk minstens € 100.000,– te veel!!!!

Ad Scheepbouwer wil hervormingen arbeidsmarkt, als instrument tegen de jeugdwerkloosheid……….. ha! ha! ha! ha!

Grofgrootgraaier Scheepbouwer, was vanmiddag te gast in ‘Vrijdagmiddag Live’ (Radio1 na 14.30 u.). De figuur die de oude PTT naar god hielp, dus medeschuldig is aan het teloorgaan van de Nederlandse postmarkt, met een gigantische kapitaalvernietiging die daar parallel mee loopt, alleen al de postkantoren, die staatsbezit (dus van u en mij) waren en intussen verkocht zijn. Hij wordt nog veel geprezen om zijn redding van KPN, dat was zo geweldig, dat hij ondernemer van het jaar werd, als je ziet wat een aandeel KPN nu waard is, zie je de waarde van het tegen een schandalig hoog salaris geleverde werk, dat Scheepbouwer heeft verzet. De lul adviseert o.a. tegenwoordig een bank en hij is o.a. commissaris van een andere bank, dus volkomen op z’n plek…….

De zorg moet stevig aangepakt worden, zo liet hij vanmiddag weten, natuurlijk niet de topsalarissen, de schandalig hoge medicijnprijzen, of die van medische apparatuur, of de megalomane design ziekenhuizen met gigantische, zinloze atriums, waar met wat geluk, grote netten tegen zelfdoding opgehangen moeten worden. Nee, de zorg die de patiënten ontvangen, die moet maar eens flink ingeperkt worden!

Ook de arbeidsmarkt moet hervormd worden, dat is goed tegen de jeugdwerkloosheid…….. ha! ha! ha! ha! ha! Hé, koekwous Scheetknauwer, die jeugd heeft geen ontslagbescherming, een minimumloon waar je nog niet een kamer van 3 x 4 m. van kan huren en geen ontslagvergoeding, want ook daar is Scheepbouwer tegen, ook al kreeg hij zelf miljoenen mee…… Kortom die jeugd heeft al, wat S. de hele werkende bevolking toewenst en toch is juist de werkloosheid onder jongeren het hoogst!!!!

Voorts liet Scheepbouwer zijn ‘licht’ schijnen over cybercriminaliteit……. Dat deze hufter het woord criminaliteit nog in z’n gore bek durft te nemen….. Laten wij ons met z’n allen druk maken om figuren als Scheepbouwer, die wat mij betreft misdadig veel geld verdienen, uh ik bedoel krijgen. Pluk ze financieel helemaal kaal en zet ze op de boot richting Antillen, daar verzamelt het grootste witte tuig zich in een groot belastingroversnest, dan weten we waar dat tuig zit. Confisqueer hun banktegoeden*, kunnen we met dat geld arme Antillianen ondersteunen en ze desnoods hier naar toe halen, om ze een menswaardig leven te geven.

Figuren als Scheetknauwer ontduiken (misdadig) de belasting jaarlijks voor maar liefst 20 miljard euro, hoeveel moesten we ook alweer bezuinigen?

Timmermans is overtuigd van schuld Assad voor gifgasaanval…..

Gisteren liet de wanpresterende minister van Buitenlandse zaken, PvdA kleuter Timmermans, weten dat hij van een paar EU partners inzicht had gekregen in bewijzen, voor de schuld van Assad inzake de gifgas aanval in Syrië op 21 augustus. Waarom dit leeghoofdige figuur denkt, dat als hij zoiets zegt, het Nederlandse volk wel overtuigd zal zijn van zijn bewering, is mij een raadsel, er is werkelijk geen PvdA Tweede Kamerlid dat nog geloofwaardig is, uitgezonderd de 2 die opstapten……..

Als men in de EU en de VS werkelijk zo overtuigd is van de schuld van Assad, waarom worden die bewijzen dan niet aan iedereen getoond? Werkelijk ongelofelijk, zeker als je bedenkt, dat de vorige (illegale) oorlog die de VS en wat partners (inclusief Nederlandse politieke en militaire steun) tegen Irak voerden, was gebaseerd op leugens, die met grote stelligheid als PowerPoint presentatie werd gebracht in (NB) de Veiligheidsraad van de VN…… Een oorlog, die naar schatting intussen meer dan 1 miljoen Irakezen het leven heeft gekost!!!!!

ABN Amro, er is sinds de bankencrisis zo goed als geen bliksem veranderd

ABN Amro liet vandaag met veel tromgeroffel weten, dat het salaris van 23.000 medewerkers wordt bevroren. Alsof het Nederlandse volk wil, dat de gewone medewerkers worden gepakt, voor het misdadige handelen (inclusief misdadige hoge topinkomens) van de top van deze bank.

Schandalig zoals men denkt om te kunnen gaan met de gewone medewerkers, die niets te verwijten valt. Laat de ongelofelijke VVD ezel Zalm, die tijdens zijn ministerschap van Financiën, de wind vanwege de wereldeconomie mee had, maar toen wel de fundering heeft gelegd voor de grote ellende, waarin velen zich nu bevinden, eerst maar eens gaan werken voor een normaal topsalaris van zo’n € 60.000,–. Tegelijk dient de rest van de top onder dat niveau betaald te worden, pas dan zal het grootste deel van de Nederlandse bevolking tevreden zijn. Natuurlijk dient er flink terugbetaald te worden, door de top van deze bank, figuren die met schandalig hoge salarissen en bonussen naar huis gingen, de bestuurders en managers, die mede verantwoordelijk zijn, voor de huidige grote crisis!

Muzikaal recept voor gehele legalisatie van softdrugs, de verwijdering van Opstelten en Teeven (het liefst uit het land) en voor een totaal verbod op politici die lobbyen voor het bedrijfsleven

Een uiterst geneeskrachtig recept, voor de verlichte geesten, die vinden dat de maat vol is, en zich inzetten voor een maatschappij, waarin echt iedereen gelijk is, zonder dwang van religie, politiek, ideologie, of grootgraaiende kapitalisten. Maar ook voor degenen die langzaam ontwaken en zien in wat voor leugenachtige, hypocriete, onmenselijke maatschappij zij dagelijks moeten leven. Met de recepten van blogdokter en muziekdruïde P. Pisser, wordt je de weg gewezen en je hoeft niet bang te zijn, je bent allesbehalve alleen!!! Doe er je voordeel mee en zegt het voort!

Is het een vliegtuig? Is het een rijdende kathedraal, nee! nee! driewerf nee, het is jouw eigen blogdokter en druïde P. Pisser op zijn pijporgelfiets, die mijn straat in kwam rijden Op uiterst vernuftige manier, heeft hij een waterpijp aan datzelfde orgel bevestigd, waarvan de slang op de houder van z’n mondharmonica is bevestigd, hij heeft ‘t zelfs voor elkaar gekregen, dat als hij een trek neemt, de hoogste toon van z’n pijporgel een vals piepend geluid laat horen. Vrolijk orgeltoeterend leverde de dr. het volgende recept af:

Noemérozo oenozolo:  het verzamelalbum van Egea recrords ‘Collection’, een fabuleus mooi album, met vreemde muziek van folk tot jazz en namen als Es Voto, Racconti Mediterranei, Lirico, La Bottega e.a., schitterend!! Waarom het volgende album? Zeg het maar, de dr. zal door iets op Softmachine zijn gekomen, met hun album ‘Fourth’, groots, maar dat is niet nodig te zeggen, bij de eerste 4 albums, of eigenlijk 6 met de later uitgebrachte bijzondere opnamen, zoals een live optreden in Amsterdam in 1969. Genieten maar!! Van Der Graaf Generator neemt over met ‘The Tower Reels’, het 2de album uit de 4 delige box, genaamd ‘The Box’ ha! ha! ha! Aansluitend en vreemd genoeg gaat dat prima: Moloko met het live album uit ‘Moloko Catalogue’, een optreden dat de klasse van deze, ter ziele gegane, band nog eens laat zien, geweldig!!! Niet echt aansluitend (hoewel?) The Asteroids Galaxy Tour met ‘Out Of Frequency’ , blijft mooi en uiterst sterk, deze Scandinavische blaaspoprock met psychedelische ondertoon! Tot slot: Lucky People Center met ‘Interspecies Communication, prachtige psychedelische tranceshit van eenzame hoogte!!!

Tot de volgende sessie, veel plezier!

BRAP!

JSF is enige jager, waar de VS hun kernwapens onder willen hangen

Gisteravond een suffe discussie bij Pauw&Witteman over de JSF.

Veel gelul, maar niemand die zegt waar het op staat, de JSF is een luxe eenpersoons straalvliegtuig! Het onding is geen jager, noch een bommenwerper, is zichtbaar voor de laatste generatie Russische straaljagers, de Sukhoi 35 en de Chinezen hebben intussen de blauwdrukken voor het wanproduct via het internet gestolen. Kortom een waardeloos toestel, waar niemand over lult, dit moet toch bekend zijn bij de redactie van Pauw&Witteman, maar daar spreek je niet over als PvdA propaganda orgaan…… Overigens vreemd dat de PvdA politicus die aanwezig was, die een verklaard tegenstander is van de JSF, hier niet over begon, ik heb sterk het vermoeden, dat ook dit van te voren was afgesproken…………

Vanmorgen werd bekend gemaakt, dat Balkenende 4 in 2010 had toegestemd, in de vernieuwing van de atoomwapens, die in Volkel opgeslagen liggen. Vanmorgen in GMN na 9.30 u. Tweede Kamerlid Raymond Knops van het CDA, die redelijk pissig was, dat hij daar niets van wist, terwijl CDA minister Verhagen, die toen minister van Buitenlandse Zaken was, daar een grote rol in speelde en de gemuteerde Zeeuwse kleiaardappel Balkenende CDA minister-president was…… Of hij Verhagen daar niet op aan kon spreken, dat kan ‘natuurlijk’ niet, al ziet hij capo di tutti capi Verhagen, van Bouwend Nederland, bijna dagelijks, zo meldde hij…… Logisch als CDA Tweede Kamerlid spreekt hij dagelijks met vertegenwoordigers van het bedrijfsleven, je bent politicus-lobbyist voor het bedrijfsleven, of je bent het niet……. Die nieuwe kernbommen, mogen van de VS alleen onder door hen goedgekeurde toestellen hangen, Kockelman de presentator noemde het ‘die kunnen wel onder de JSF’, nee Kockelman, die mogen alleen onder de JSF of de huidige F16! Vandaar de keus voor de JSF, alleen omdat de regering met kernbommen wil kunnen rondvliegen……..

In het Radio1 nieuws van 13.30 u. verwoorde de nieuwslezer het als: ‘onder Balkenende 4 is afgesproken, dat de JSF deze nieuwe wapens (kern-) moet kunnen dragen…….’ ha! ha! ha! ha! ha! Nee dat is de voorwaarde die de VS stelt, alleen onder de JSF, F16 of een ander toestel uit de VS!

Rob de Wijk deed vanmiddag bij de EO na 14.00 u. nog een duit in het zakje, als goede lobbyist van Lockheed Martin. De JSF is een 5de generatie jager, de rest is 4de generatie, dus die vallen wat hem betreft, automatisch af. Natuurlijk lult ook de Wijk niet over de ontzettend slechte rapporten aangaande de JSF, zoals in het begin van dit bericht al aangehaald, waar hij uiteraard wel van op de hoogte is……

Wat heb je aan een vijfde generatie ‘jager’, als een vierde generatie jager deze uit de lucht knalt?

CNV leden let op: uw belangen worden te grabbel gegooid!

Bent u lid van het CNV? Zeg als de sodemieter uw lidmaatschap op, de voorman Jaap Smit, doet geen donder voor u, deze enorme flapdrol loopt zich warm voor de Tweede Kamer. U kan als CNV lid, voor uw belangen nog beter terecht bij werkgevers vereniging VNO-NCW. Jezus wat een treurige lul, die Smit!

Zojuist was deze kwast, met z’n domme driftige gelul te horen bij de EO, op Radio1, rond 14.50 u.

911 uit het zicht

Het presentatieschaap Tessel Blok van de VPRO, die elke middag een wedstrijd aangaat met haar collega, om zo veel mogelijk aan het woord te komen, zei gisteren op een manier, zoals een roddel tante vroeger de rouwperiode van de buurvrouw veel te kort vond, als deze na het overlijden van haar echtgenoot, ‘al’ na 3 jaar weer een relatie had,  het schokkend te vinden, dat 911 zo snel naar de achtergrond is verdwenen……..

De truttekop is zeker even vergeten, dat er sinds die tijd al meer dan 1 miljoen burgers zijn omgekomen, door de oorlogen die de VS begonnen als ‘wraak’ voor deze aanval. Want laten we eerlijk zijn, Irak lag voor Bush en z’n misdadige slachtersmaten in het verlengde van Afghanistan. Tenminste als je het zo bekijkt, je kan ook 911 een nieuwe mogelijkheid noemen, voor het militair-industrieel complex om lekker op volle toeren door te draaien, want reken maar, dat deze industrieën geen neergang in inkomsten hebben gehad de laatste 12 jaar, om ‘t maar ‘s heel voorzichtig te zeggen……..

In diezelfde 12 jaar heeft het westen, met de VS aan de leiding wel de basis gelegd voor nog veel meer terreur, daar is datzelfde militair-industrieel complex mee gediend. Wie denkt dat je ongestraft meer dan 1 miljoen mensen kan vermoorden, met op leugens gebaseerde motieven, moet zich snel laten nakijken door een psychiater!

Twaalf jaar, ja mevrouw Blok, dat is een verdomd korte periode…….. Kan me trouwens niet herinneren, dat er ook maar iets gezegd werd over de coup in Chili 40 jaar geleden, betaald en geïnitieerd door de VS. Ach ja, de VPRO is allang niet meer de progressieve zendgemachtigde, die het ooit was, de VPRO draait lekker mee in het kontlikkende en regeringspropaganda medialand!

Opstelten is, uh geneigd, uh niet enthousiast te uh zijn, over Utrechtse uh cannabis plannen uuuuuuh

Met veel uh’s gaf de zwaar wanpresterend VVD minister van Veiligheid en Justitie, Opstelten gisteren te kennen, dat hij niet gelukkig is, met het voorstel van een Utrechtse D66 wethouder, een cannabisclub toe te staan en psychiatrisch patiënten van ‘hasj’ te voorzien. Nee, logisch als lobbyist van de georganiseerde misdaad, die hun inkomsten (ook uit harddrugs als XTC en andere troep) flink hebben zien stijgen, sinds het aangescherpte beleid in de grensstreken, kan je natuurlijk niet toestaan, dat deze illegale handel buitenspel wordt gezet. Kortom met de plannen van de Utrechtse wethouder help je het ‘verdien model’ van de maffia om zeep. Bovendien moet Opstelten de politie aan het werk houden, die hebben tenslotte geen bliksem te doen, ze vervelen zich wezenloos……. Als goede lobbyist van de georganiseerde misdaad, zal Opstelten zich met hand en tand verzetten tegen dit soort Utrechtse ‘frivoliteiten’, zijn ze uh, nou helemaal uh, uh bedonderd, uh!!!