Hero Brinkman terug bij Amsterdamse politie, ondanks zijn ‘geweldige’ cv van de afgelopen jaren

Ongetwijfeld het meest belachelijke nieuwsbericht van deze dag: ex-PVV’er Brinkman is terug bij de Amsterdamse politie. Deze alcoholische psychopaat heeft bewezen xenofoob te zijn (voor de PVV’ers onder u: een xenofoob is in zijn geval een vreemdelingenhater), dat lijkt me geen positieve eigenschap voor een agent, in een stad met een gigantisch aantal mensen, van buitenlandse komaf). Voorts reed hij ooit met 100 km/u. door een woonwijk, op de vlucht voor zijn collega’s, daar hij bezopen was; in 2010 is hij 8 maal beboet voor te hard rijden, dat zijn nog maar een paar ‘wapenfeiten’ van deze plork. Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat zo’n zak weer wordt aangenomen bij de politie?

De hoogste tijd, het hele Nederlandse politiepersoneel eens goed te screenen op integriteit, gezien voornoemd feit, zonder meer een noodzaak!!!!!!  

Sander Dekker is geschrokken van de middelmatige leerlingen ‘kwaliteit’

VVD kleuter en nitwit Dekker, liet vanmorgen horen, dat hij is geschrokken van de middelmatige kwaliteit, van leerlingen in het voortgezet onderwijs……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Laat hij zich eerst maar eens druk maken over zijn zwaar ondermaatse kwaliteit als staatssecretaris, om over de gigantische wanprestatie, die het hele kabinet Rutte 2 neerzet, nog maar te zwijgen!!!!

Hans Jaap Melissen in Noord-Syrië: ‘geen nieuws van het noordelijk front….’

Vrijdag 30 augustus jl. in GMN (na 9.30 u.), de ‘oorlogsjournalist’ Melissen. Deze zat in Noord-Syrië op het platteland. Melissen zat in de uitzending, om verslag te doen over de toestand in Syrië, dit i.v.m. de dreiging van VS president O-bomb-A en zijn kliek, een aanval in te zetten, n.a.v. de gifgasaanval die de VS het regime van Assad in de schoenen heeft geschoven.

Kurpershoek vroeg Melissen of er nog iets (sensationeels) te gebeurde, waar Melissen nog net niet op antwoordde, dat er niets gebeurde, dat staat natuurlijk nogal lullig, als je in een land bent, waar van alles gebeurt. Op de vraag of er nog gevochten wordt, antwoordde Melissen (ongetwijfeld geheel ingepakt in kevlar met blauwe helm), dat hij wel wat vluchtelingen zag en er wordt hier en daar wat gevochten, maar niet waar hij zat; dat had ieder ander ook vanuit Nederland kunnen melden….. Natuurlijk moest Melissen nog even melden, hoe groot het gevaar ‘wel niet’ is, dat hij ontvoert kan worden en dat lekker uitgebreid zoals bij hem te verwachten is Na dit gesprek blunderde presentator Kurpershoek nog even door met Rob de Wijk, naluisteren mensen, je weet niet wat je hoort!

Een dag later was Melissen op hetzelfde tijdstip weer te horen in GMN, op hetzelfde tijdstip, ondanks dat Melissen een dag eerder al vertelde, dat hij geen gevechten zag, vroeg Kurpershoek hem, of hij mensen van verzetsgroepen had gesproken. Dit terwijl diezelfde dag eerder, Melissen al meldde, dat hij niet in de buurt van verzetsgroepen kon komen……. Maar toch lullig natuurlijk, je bent daar als oorlogsverslaggever en je hebt niets te melden, dus filosofeerde Melissen er maar op los, wat men in het verzet zou denken, dat dikte hij aan, door net te doen, alsof hij nu wel met verzetsmensen had gesproken………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vandaag was Melissen in GMN alweer te horen vanuit Noord-Syrië en ja hoor, alweer was het gevaar op ontvoering van hemzelf het onderwerp……. ha! ha! ha! ha!

Zo zat hij in een busje, dat door een olijfboomgaard reed, althans, hij moest even aan zijn tolk vragen, of dit echt olijfbomen waren….. ha! ha! ha! ha! ha! Veel sensationeler was het busje waar hij in zat, dit was eerder het busje, van waaruit 2 Franse journalisten werden ontvoerd….. Reden om hier nog eens uitgebreid op terug te komen. Volgens mij is dit trouwens al de tweede keer, dat hij meldde in dit busje te zitten, heb geen zin om dit na te zoeken, maar ga gerust uw gang, door op het label Hans Jaap Melissen onder dit bericht te ‘klikken’. Nog niet genoeg sensatie, even later meldde Kuifje in Syrië, dat één verkeerde afslag problematisch, zo niet dodelijk kan zijn……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Jezus christus kan deze poeppannenkoek eindelijk door een echte oorlogsverslaggever, zoals bijvoorbeeld Karskens, vervangen worden?

Alvast mijn innige dank!

Gelukkig was Kockelman vandaag terug als presentator van GMN, hij is weliswaar een rechtse bal, maar kwalitatief 500% beter dan suflul Kurpershoek.

Syrië en wat de reguliere media je niet vertellen‘ (een bericht uit 2019, zie ook de links in dat bericht)

Adjiedj Bakas durft zijn uiterst schofterige praatje te vergelijken met de toespraak van dr. Martin Luther King

Afgelopen vrijdagmiddag in het Radio1 programma ‘Vrijdagmiddag Live’ superschoft Adjiedj Bakas, die daar een column oplepelde in “Vrijdagmiddag Live’. Eke week mag in dit programma een ‘bekende Nederlander’, in het kader van het 50 jarig jubileum van de ‘I Have A Dream’ toespraak van dr. M.L. King, haar of zijn droom voor de toekomst van Nederland, of de wereld uitspreken.

Bakas pleitte voor genetische manipulatie, zonder dat hij ook maar enigszins weet, hoe groot de ellende is, die deze wetenschap nu al heeft veroorzaakt, in een groot deel van de wereld. Hetzelfde over schaliegaswinning, hup gewoon doen, ondanks alle negatieve resultaten, uit bijvoorbeeld de VS, in ogenschouw te hebben genomen, nee het levert geld op (dat is overigens nog maar de vraag), dus doe maar! Deze ongelofelijke flapdrol durfde mensen, die zich inzetten voor dier, milieu, ja zelfs de mens, misdadig te noemen………..

Wat is dit voor een vuil, vies ventje? Het publiek klapte nog ook, na het gore praatje, dat deze psychopaat durfde uit te spreken voor de microfoon, ongelofelijk!!!!

Van Eekelen xenofoob en voor een VS aanval op Syrië

VVD nitwit van Eekelen was afgelopen vrijdagavond te gast in het Max Radio1 programma ‘Twee dingen’ (wie verzint zo’n titel…. ha! ha! ha!). Dit programma wordt ook nog eens gepresenteerd door  de wezenloze dreiliter t-trut Ellis de Bruin, ergere combinatie is dus bijna ondenkbaar. Normaal luister ik niet naar dit flauwekul programma, maar toevallig ving ik een deel van het suffe gesprek op.

Van Eekelen liet weten, dat hij een aanval op Syrië meer dan gerechtvaardigd vindt, geen nieuws dus, je kan niet anders verwachten, van dit hopeloze holle VVD vat en VS aarslikker.

Van Eekelen liet nog even weten, dat hij eigenlijk een enge xenofoob is, hij vertelde een ‘anekdote’ (dat doen oud-‘politici’ graag): een schorpioen vraagt aan een haas, of hij op diens rug mag meeliften naar de overkant van een rivier. De haas antwoord, dat hij bang is gestoken te worden door de schorpioen, waarop deze antwoord, dat dit dom zou zijn, daar ze dan beiden verdrinken. De haas gaat akkoord, maar halverwege wordt hij toch gestoken, waarop hij de schorpioen vraagt, waarom doe je dat? De schorpioen antwoordt: “This is the Middle East!” De boodschap is duidelijk, je kan (bijna*) niemand vertrouwen in het Midden-Oosten, wat van Eekelen vertaalde als: het Midden-Oosten is ingewikkeld……. ha! ha! ha! ha! ha!

De kwast van Eekelen geeft colleges aan de universiteit van Leiden……. ongelofelijk!

U snapt hopelijk, dat ik al kokhalzend de radio snel weer uitzette.

*Israël hoort daar niet bij voor van Eekelen, ook al houdt dit land zich niet aan de internationaal vastgelegde mensenrechten en resoluties van de VN (trouwens aan geen enkele vorm van internationaal recht, die hen belemmert in het gore handelen, onderdeel van dit handelen was begin 90er jaren zelfs reden voor een aantal Israëlische officieren, te melden, dat het Israëlische leger, SS methoden gebruikt om de Palestijnen onder de duim te houden).

AOW per 2015 met € 25,– per maand omlaag

In 2015 zal de AOW met € 25,– per maand worden gekort, zet dat eens af tegen het PvdA doekje voor het bloeden, van € 100,– per jaar, voor de laagste inkomens. Om al te veel protest tegen te gaan, heeft de PvdA bedongen, dat de allerlaagste inkomens enigszins zullen worden ontzien via de zorgverzekering……. ha! ha! ha! ha! ha! Een dikke zak slaapzand voor de PvdA achterban*, niet alleen daar het een paar euro’s zal betreffen, maar jaarlijks wordt de zorgverzekering verder uitgekleed, zodat de eigen bijdragen verder opgelopen zullen zijn in 2015, je reinste volksverlakkerij dus!

*Die nog steeds niet doorhebben, dat ze in feite een asociale neoliberale partij steunen……

Nog steeds blij, dat u PvdA stemde?

Bayer en Syngenta slepen de EU voor de rechter vanwege de ban op neonicotinoiden, gif dat mede oorzaak is voor grote bijensterfte

Te gek voor woorden! Bayer en Syngenta hebben juridische stappen ondernomen tegen de EU, dit vanwege het verbod op neonicotinoiden, een gif, dat door een groot deel van de wetenschap wordt gezien, als mede veroorzaker voor de grote bijensterfte. Waarschijnlijk ten overvloede, maar zonder bijen komt de wereldvoedselvoorziening in groot gevaar. Voor meer berichten, dan de voorgaande 2 ‘links’, ‘klik’ op de labels: imidacloprid, neonictinen en neonicotinoiden, onder dit bericht.

Teken alstublieft de petitie, waarin Bayer en Syngenta worden opgeroepen, onmiddellijk te stoppen met hun juridische stappen (en te stoppen met de productie van dit waanzinnig gif!).

Alvast mijn dank!

Muzikaal recept voor goede zorg in verzorgingstehuizen en een beschaafde behandeling van gevangenen

Het regelmatig terugkerend geneeskrachtige recept van blogdokter en druïde P. Pisser, ter opening van de geest en het wegnemen van de barrières, die je doen geloven, dat alles wat men in je hoofd heeft gepropt waarheid is en de idee, dat je door kundige politici wordt geregeerd. Met deze recepten zal je zelfs tot het inzicht komen, dat die politici slechts slippendragers* zijn van het grootkapitaal, dat haar tentakels intussen rond de hele aardbol heeft geslagen. Het zal je het inzicht geven, dat de moedeloze staat waar jij, of anderen in verkeren, een direct gevolg is, van die allesoverheersende zucht naar meer, ten koste van alles en het zal je de kracht geven je daartegen te verzetten, op wat voor manier dan ook, uiteraard niet op een gewelddadige manier, tenzij het duidelijk is, dat deze overheersende krachten een te grote tol gaan eisen, een tol die ten koste gaat van mens, dier, natuur en milieu. Al snap ik, dat we al lang op die grens zitten en er misschien al (ver) over heen zijn……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voorgerecht: ‘Organic Sound’ van het Alexander Huber Trio, het is niet de kwaliteit van Jimmy Smith, maar dit trio bestaat wel uit kundige muzikanten en net als bij Smith, is het heerlijke muziek om bij tot rust te komen, en dan bedoel ik niet de ‘stront in je kop’ van de oplichtersorganisatie MKB Brandstof, met hun achterlijke reclames. Waarom nu Leo Kottke, weet ik niet, de dr. zal door iets in de muziek van het Huber Trio, op dit album zijn gekomen, ach maakt ‘t uut, het album ‘Dreams and All That Stuff’ is prachtig, dus genieten maar! Weer zo’n rare overgang, nu naar jazzrock met een funk onderlaag: Steve Khan met ‘Arrows’ kundig werk met o.a. medewerking van The Brecker Brothers, nogmaals alles heel kundig, ik mis een beetje ziel in het werk. Kijk nu gaat het er op lijken, met het derde deel van zijn 3 delige cd box Bill Laswell and Material, een album dat hij in juli/augustus 1987 in Osaka Japan opnam, met o.a. Shankar op de viool, ik kan niet de originele titel van dit album met 2 nummers vinden, maar jezus wat is dit godvergeten goed!!! Op dat moment ging de pijporgelbel van de dr., daar stond Lucos Bravos Primeros met een grijns van oor tot oor, hij bracht het laatste album van Ike Yard mee. Jezus wat een band, dit album ‘Nord’, is van een ongekende grootsheid, duistere psychedelische muziek, met een groot aantal invloeden, die amper terug te leiden zijn, schitterend!!! Tot slot, en het valt een beetje in het niet bij ‘Nord’ van Ike Yard, het album ‘Palookaville’ van Fatboy Slim, maar al valt het iets in het niet, wil niet zeggen dat dit geen prima album is, al vaker gebruikt en een machtig medicijn!!! Welnu, dat was het voor deze avond, veel plezier en tot de volgende sessie met de dokter!

*Wat ze niet minder fout en verantwoordelijk maakt!

Brap!

Van Rijn trekt wetsvoorstel in, waarin recht op schone luier was vastgelegd

PvdA super asociaal van Rijn, trok deze week het wetsvoorstel in, waarin o.a. het recht op verschoning van incontinente bewoners, na een ‘ongelukje’ in verzorgingshuizen, was vastgelegd……Kan van Rijn bij commentaar zeggen, dat je zelf maar voor je familie in die tehuizen moet zorgen.

De Raad van State onder voorzitterschap van ons nationale waterhoofd W.A. en vice-voorzitter van CDA kakzever Donner (die mede verantwoordelijk is voor de dood van 11 asielzoekers bij de Schipholbrand), oordeelde vernietigend op dit wetsvoorstel, alles zou juridisch al geregeld zijn…… Ja, helaas blijkt deze juridische garantstelling in de praktijk, in het grootste deel van de gevallen, een wassen neus te zijn……

De intrekking van het wetsvoorstel is geen bezuiniging, daar de vastlegging van dit recht amper extra kosten oplevert……

Van Rijn, had het gore lef te twitteren, dat het commentaar van de SP en de PVV, op de intrekking van dit wetsvoorstel, grote onzin is. Volgens van Rijn regelt het kabinet dit ‘keurig’ in een nieuwe wet ‘langdurige zorg…..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ‘Keurig’ en Rutte 2, zijn 2 volkomen tegenstrijdige zaken en die wet voor langdurige zorg, wordt een wet, die u het recht geeft, excuus dat is het verkeerde woord: de plicht geeft, om ‘vrijwillig’ voor uw naasten en buren te zorgen, en als u geen tijd heeft, ‘mag’ u die zorg zelf inkopen, ondanks dat u daar uw leven lang belasting voor betaalt!!!

Het ongelofelijke schoftengedrag van PvdA en VVD, is totaal grenzeloos, dat blijkt telkens weer, zoals nu nog een keer door van Rijn is bewezen!

Bram Bakker over postverslindende ‘postbodes’

Gistermorgen in het GMN onderdeel ‘De vraag van vandaag’ (Radio1 rond 9.40 u.), de vraag van de waardeloze presentator Kurpershoek (kan Kockelman aub ingevlogen worden?), aan huis, tuin en keuken ‘psychiater’ Bram Bakker, waarom postbodes (het gaat om postbezorgers, maar dat kan je onbenul Kurpershoek amper kwalijk nemen) toch post ‘verzamelen’, dit n.a.v. de PostNL postbezorger, die eerder deze week werd betrapt op het verstoppen van post in en om z’n huis, i.p.v deze post te bezorgen……… ha! ha! ha! ha! ha!

Zoals gewoonlijk veel opendeur geneuzel van Bakker, zonder dat deze ook maar in de buurt komt van het echte antwoord.