Teeven gaat weer eens ver buiten z’n gevangenis boekje

De Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ) zet grote vraagtekens bij het versoberde beleid, dat de Amsterdamse VVD boerenlul Teeven wil instellen in de gevangenissen, zo meldde het NOS Radio1 nieuws van 13.00 u. Teeven wil gevangenen 20 uur per dag in hun cel opsluiten, daar kan wat verlichting in aangebracht worden, door een beloningsbeleid, annex een soort strafpunten beleid. Zo krijg je volgens de Raad ‘rood’ achter je naam, als je weigert in een meerpersoonscel plaats te nemen, of als je kritiek hebt op de behandeling…… Ja ja, het moet godverdomme niet gekker worden, benieuwd wat internationale mensenrechtenorganisaties daarvan vinden. ‘Groen’ krijg je als je je nog voorbeeldiger gedraagt, dan het eerste beste ‘beste jongetje van de klas’, in de burgermaatschappij.

Het smerigste van deze maatregel is wel, dat het grootste deel van de gevangenen psychische problemen heeft, dat soort mensen 20 uur per dag ‘achter de deur’ houden, is vragen om heel grote problemen, ten eerste voor die gevangenen zelf, van wie de psychische klachten nog veel groter zullen worden, maar ook voor de gevangenbewaarders, die met die psychische problemen, van gevangenen om moeten gaan. Als je denkt, dat deze gevangenen makkelijk ‘groen’ achter hun naam kunnen krijgen, heb je: of niet meer dan 2 hersencellen, of je bent een smerige fascist*, of je bent zelf meer dan rijp voor de psychiater!

*Fascisten zijn overigens voor het overgrote deel psychopaten, die psychiatrisch behandeld zouden moeten worden (achter gesloten deuren).

Syrië, gifgasgebruik door het regime van Assad, of door de opstandelingen

De VS blijft hameren op de bewijzen, die zij hebben voor de schuld van gifgasgebruik door de troepen van Assad, gisteren nog eens herhaalt, door John Kerry.

Waar niemand over spreekt, is het feit, dat dit regime wacht met deze aanval, tot een team van wapeninspecteurs van de VN in het land is en dan ook nog eens in de buurt, waar deze inspecteurs ondergebracht waren. Dat lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk, m.a.w. hoe dom moet je zijn, om zo’n actie, juist op dat moment uit te voeren…….? Dit alles door een regime, dat er totaal geen baat bij heeft, de VS een excuus te geven, om in te grijpen!

Lees verder het opiniestuk van Martin Janssen, dat vandaag in de Volkskrant werd gepubliceerd, Janssen is een arabist, die woont en werkt in Amman. Hij zet nog veel meer vraagtekens bij de claim van de VS, leest u dit artikel aub en oordeel zelf!

Zie ook: ‘Gifgas aanval in Syrie, zeer lokaal

Timmermans kreeg telefoontje van John Kerry

De zwaar disfunctionerende minister van Buitenlandse Zaken, PvdA kleuter Timmermans, liet gisteren weten, dat hij het positief vindt, dat hij vandaag een telefoontje van de minister van Buitenlandse Zaken van de VS, John Kerry, krijgt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat heeft Kerry te melden? Een heel pak leugens aangaande Syrië en het feit, dat de VS flink boos is op de houding van Nederland. Waarna hij Timmermans dreigend zal toespreken, dat we ons als de sodemieter moeten aansluiten bij de oorlogshitsers, uit ‘zijn land’, die Syrië direct willen aanvallen!

Tweede Coentunnel, het heeft ‘wat’ gekost, maar daar heb je wel een heel onveilige tunnel voor……

De aanleg van de Tweede Coentunnel, heeft maar liefst 2 miljard euro gekost. De peperdure architecten, noch de deskundigen van Rijkswaterstaat, voorzagen de onoverzichtelijke toestand, die tot veel ongelukken leidden en daarmee een fiks aantal files veroorzaakten. Hoe is het in godsnaam mogelijk?

De hoogste tijd om zeker 1,5 miljard aan belastinggeld terug te vorderen van de bouwers (ook die zijn verantwoordelijk) en de architecten!!!

Bij Rijkswaterstaat, dienen de verantwoordelijke deskundigen per direct, zonder bonus of ontslagvergoeding, op straat geschopt te worden, waarna het OM strafvervolging dient in te stellen tegen alle verantwoordelijken!

Ilja Gort drinkt het liefst giftige wijn

Gistermiddag was de over het paard getilde Nederlandse wijnboer Ilja Gort, die in Frankrijk een ‘chalet’ bestiert, te gast bij de kristenen van de EO (Radio1 vanaf ongeveer 14.45 u.). Als de vraatinsect-deskundigen bij hem langs komen, slaapt hij altijd slecht, zo liet hij weten, dan krijgt hij namelijk te horen hoeveel gif hij weer moet aanschaffen, om een plaag eronder te krijgen, daar moet hij dan ook nog eens contact over opnemen met de bank, om dat gif te kunnen betalen. ‘Biologische’ wijn (eco-wijn) mijdt hij als de pest, ‘dat is goed voor de omgeving, maar niet voor de drinker’, zo liet deze harddrugs producent weten…..

EO paardenkut Gruteke moest natuurlijk, zo ongeveer het hele onderwerp door hinniken, jezus wat een trut, maar dat is nog niets vergeleken bij de ongelofelijke tyfuslul Gort, jezus wat een schoft, hij vervuilt liever zijn land en dat van de omgeving, dan dat hij zich serieus verdiept in ecologische wijnbouw… Wedden dat deze hufter bijzonder goedkoop personeel voor de pluk gebruikt? Hij kan het zich veroorloven, de druiven zo laat mogelijk te oogsten, de loonslaven houdt hij zolang in de aanslag………

Israël en de wil tot vrede sluiten met de Palestijnen

Dat het Israel ‘ernst’ is met de vredesbesprekingen tussen hen en de Palestijnen, bleek gisteren weer eens. In het nieuws het bericht dat een paar Israelische soldaten geschorst werden, daar zij in Hebron hadden gedanst met Palestijnen…….

Hoe ziek moet je zijn, om soldaten te straffen, die NB in illegaal bezet gebied lol maken met de onderdrukten, die dat blijkbaar wel kunnen waarderen?

Ongelofelijk!!!!

Melkert is terug, zandzakken voor de deur!

Gistermiddag bij BNR, PvdA’s levende mislukking Melkert, die na een aantal, via de politiek verkregen baantjes, zijn ervaring en ingang bij de politiek, nu gebruikt om het bedrijfsleven en diezelfde politiek te voorzien van zijn ‘adviezen’, de plork is dus gewoon een ordinaire lobbyist, die desnoods zijn ziel verkoopt, voor macht, geld en invloed, gadver wat een griezel!

Melkert was in de studio om zijn ‘licht’ te laten schijnen over de burgeroorlog in Syrië. De illegale oorlog die tegen het Irak van Saddam Hoessein werd gevoerd, vond hij wel ok, al zegt hij dat niet letterlijk, nee, hij verpakte dat met de woorden, dat het bewind van Hoessein verschrikkelijk was, de mensenrechtenschendingen enz. Melkert, die onlangs nog een baantje in Irak vervulde, is bang dat dit land wordt meegesleept in de burgeroorlog die in Syrië gaande is…… Het is dat het zo triest is, anders zou je je doodlachen, alsof er in Irak niet een burgeroorlog gaande is. Volgens Melkert is pas onlangs het aantal bomaanslagen in Irak toegenomen, als hij andere media had gevolgd, dan de Nederlandse had hij geweten, dat er de laatste jaren een constante golf van bomaanslagen plaatsvond in Irak, met dank aan de door Nederland gesteunde illegale oorlog, die de VS daar in 2003 begon… Volgend jaar zijn er verkiezingen in Irak en hij vreest, dat door de situatie in Syrië, deze verkiezingen gewelddadig zullen verlopen, een herhaling: alsof er geen burgeroorlog bezig is, in het grootste deel van Irak en alsof de vorige verkiezingen vreedzaam verliepen.

Deze enorme, over een gigantische hondendrol getilde zak, werkte NB voor de VN, hoe is het in godsnaam mogelijk?!!

Hé Melkert ga lekker terug naar New York, rot ajb op, het grootste deel van Nederland kan jouw rotkop niet meer zien, laat staan je suffe gelul aanhoren!

En lobbyisten hebben we al helemaal niet nodig!

Muzikaal recept tegen gekleurde berichtgeving van ‘onafhankelijke’ zendgemachtigden en tegen politieke leugenaars

Een uitgelezen geneeskrachtig recept (met ezelsoren) van jouw eigen blogdruïde Pietje Pisser, ook wel dokter genoemd, maar laten we eerlijk zijn, de druïde vervulde ooit de taak, die doktoren tegenwoordig vervullen. Met de recepten van de dr. of druïde, wat je wilt, verbreed je je horizon op een ongekende grootse manier, bovendien snap je daarna ook, dat je geen loonslaaf bent, maar een individu met recht op een gelukkig leven, waarbij je dat inzicht meteen op de hele wereldbevolking gaat toepassen. Geniet mee, pretsigaretten, of andere geestverruimende stoffen zijn niet nodig, de verruiming volgt vanzelf, al wordt het recept bepaald niet minder ‘met’.

De dokter is vandaag weer geheel gekleed in hippie dracht, inclusief veer, bandana en jezusflipflops. Dat beloofd veel psychedelica!

Ingredient 1: Steve Hillage met ‘Green’ een mooi album van deze goddelijke gitarist, jammer dat hij zo lang oude rock schema’s bleef gebruiken in zijn muziek, maakt niet uit, nogmaals mooi! Als je Steve Hillage zegt, heb je het al snel over Gong, hier met het schitterende getripte album ‘You’, waar Hillage trouwens ook aan meewerkte. Nu gaat de dokter weer heel verruimend bezig met het album ‘In Dub’ van Hallucinogen, jezus mensen, wat een energie, waanzinnig!!! Meer hoef je er niet over te zeggen, dan dat dit remixes door OTT zijn, van Simon Posford’s werk, genieten piepels!!! Op speciaal verzoek van jullie Azijnpisser, heeft de dr. nogmaals het album ‘Museum Of Consciousness’ van Shpongle opgenomen in dit recept, waarlijk een geniaal album, van deze goden van de psychedelica!!! We vervolgen deze heilige queeste met The Chemical Brothers en hun album ‘Exit Planet Dust’ (in dust we trust), een beproefd sterk geneeskrachtig medicament, wat nog te zeggen, anders dan gróóóóóóóóts!!! Tot slot lieve zusters en broeders het fabuleuze 2de deel van het album ‘Girl With The Dragon Tattoo’ van Trent Reznor & Atticus Ross, zo een mooi einde of niet soms?!

Tot de volgende knettergekke sessie en veel plezier verder!

Brap!

Frank de Grave liegt er wat betreft Kosovo nog steeds lekker op los

Gistermiddag bij de EO op Radio1, de wanpresterende VVD nitwit de Grave, die nu een politiek baantje heeft als voorzitter van de Orde van Medisch Specialisten, niet dat hij daar ook maar enige opleiding voor heeft genoten, maar een ex-politicus als lobbyist is altijd lekker (daarover later meer). Rond 14.15 u. kwam hij aan het woord over een eventuele aanval op Syrië. Bijna niet te geloven, gezien zijn verleden, maar de Grave is er voor, te wachten op de bevindingen van de VN wapeninspecteurs en een eventueel daaropvolgende resolutie van de VN. Hoewel hij blij is, met de toenmalige voortijdige aanval op Servië, vanwege de genocide op de Kosovaarse Albanezen…….. Deze ‘genocide’ is nooit bewezen, wel is bewezen dat het aantal burgerslachtoffers in Servië, ten gevolge van de illegale NAVO aanvallen, meer dan 2.000, die van de slachtoffers in Kosovo ver overtrof…..

De Grave noemde Irak niet, daar zijn door de illegale oorlog, die de VS daar, met hulp van o.a. Nederland voerde, meer dan 1 miljoen slachtoffers gevallen…..

Jezus wat een smerige hufter, is dit vervelende ventje, gadverdamme!

Mirjam Sterk helpt jongeren aan het werk 2

Gisteren berichte ik al over het voornemen van ‘ambassadeur voor de jeugdwerkloosheid’ (ha! ha! ha!) CDA leeghoofd Sterk en koppelbaas Randstad, om binnen 5 weken 10.000 jongeren aan het werk te helpen.

Gistermiddag (rond 16.45 u.) in het Radio1 Journaal, u weet wel het programma van een onafhankelijke zendgemachtigde, die vooral het regeringsbeleid uitdraagt, een verslaggever, die met een jonge man van 22 naar een kantoor van Randstad ging voor werk. De verslaggever gaf al direct aan, dat zij opgewacht werden door het personeel van Randstad, dus dit gebeuren was een afgesproken zaak. Een mooie reclame stunt voor Randstad en het plan dat deze organisatie opstelde met de zwaar disfunctionerende ‘ambassadeur’ Sterk, die haar werk niet zonder een koppelbaas kan doen……..

Wat Radio1 hier mee beoogde is mij totaal onduidelijk, natuurlijk zorgt Randstad dat deze jonge man aan het werk komt, al zou het maar voor een week zijn, desnoods binnen de eigen organisatie, zodat de één en twee hersencellige luisteraars vol bewondering zullen spreken over het ‘geweldige’ werk dat hier neergezet wordt, waarschijnlijk met een hele dikke zak belastinggeld………