Gifgas aanval in Syrië, zeer lokaal

Bij de vermeende gifgas aanval in Syrie afgelopen week, zouden 1.700 mensen zijn omgekomen. De aanval vond volgens berichten plaats, op nog geen 2 kilometer afstand van de plek, waar de VN onderzoekers, die eerdere vermeende gifgas aanvallen onderzoeken, zijn ondergebracht. Met zoveel slachtoffers, wat zou duiden op een grote aanval met gifgas, is het wel heel vreemd, dat men daar nog geen 2 kilometer verderop, niets van heeft gemerkt…….

Nieuwsuur, een poepduur actualiteitenprogramma, maar dan heb je ook wat….. ja, maar wat?

Het presenterende schaap van Nieuwsuur, die duidelijk om haar uiterlijke ‘gaven’ is aangenomen, vroeg afgelopen donderdagavond, aan Joost Hilterman (deze werkt nu voor The International Crisis Group >> ICG), naar zijn bevindingen in het Iraakse Halabja (toentertijd werkte hij voor Human Rights Watch). Hilterman deed daar onderzoek, nadat Hoessein daar in 1988, het Koerdische dorp had aangevallen met Bolkestein gifgas…… Dit n.a.v. de vermeende aanval met gifgas door het regime van Assad in Syrië. Hilterman moest het terdege ‘goed voorbereidde’ schaap vertellen, dat hij pas 4 jaar na die aanval onderzoek deed in dat dorp….

Ach ja, ze zijn natuurlijk de hele dag bezig met het testen van de automatische LCD koelkast, die te pas, maar eigenlijk altijd te onpas uit het decor omhoog zwiept (in het begin kon ik me nog ergeren aan dit volkomen overbodige, peperdure apparaat, nu kan ik er alleen maar om lachen), plus controle op alle andere beeldschermen in de studio*, dan heb je geen tijd voor grondige voorbereiding, ze hebben niet voor niets een peperduur decor aangeschaft van belastingcenten…………

* Dan vergeet ik nog de aankoop van een oneindig aantal jasjes voor het presentatie schaap.

Muzikaal recept voor handen af van de Waddenzee en tegen het boren naar schaliegas

Hier je portie geneeskrachtige muziek, uitgebalanceerde en vaak op elkaar aansluitende albums, verzorgd door blogdokter en druïde P. Pisser. Deze recepten, mits nauwgezet gevolgd, helpen je met een andere blik naar de wereld te kijken, een wereld die alleen oog heeft voor meer van hetzelfde, of dat nu ten koste gaat van natuur, milieu, dier of mens. Een blik die je de kracht zal geven, je niet meer als een mak schaap te gedragen in de huidige tijd van groot egoïsme en fascistoïde denken en handelen en die je helpt je daar tegen te verzetten.

Nummer 1 op het recept vandaag, weer een album van Chick Corea en z’n maten, het album ‘Return To Forever’, schitterende SF latinjazzrock, van het allerhoogste niveau!!! Wat de dr. deed besluiten hierna Kevin Ayers en het album ‘The Confessions Of Dr. Dream And Other Stories’  op te nemen in dit recept, is me niet duidelijk, maar ongetwijfeld, heeft iets in de muziek van Corea, hem doen denken aan dit album, van de man die zoveel stijlen beheerste. Al eerder gebruikt, maar van een ongekende geneeskrachtige sterkte, prachtig!!! Wel de remix plus bonus. Door met nog een (war mij betreft) totaal niet aansluitend album (daar gaat de inleiding…), het album ‘Special Sound Effects’ van de Griekse Belg, of Belgse Griek Athanasion, ofwel: Micro Mania, vreemde elektro met een dik psychedelische ondergrond. Nummer 1 en 8 overslaan Nu heeft de dr. de smaak te pakken, de smaak van psychedelica, die ook al op de eerste 2 albums te horen was, maar nu voluit, met ‘Comparsa’ van Deep Forest III, genieten piepels! Hoofdgerecht: Underworld met het live album ‘Everything, Everything’, een formidabel mooi live album van deze ‘poenband’, dat is dan ook meteen de negatieve kant van deze band, maar godverdomme wat een sterk album!!! Als kers op de muzikale taart Faithless en ‘The Dance’, een van de sterkste albums, uit het al uitmuntende repertoire van deze geweldige band, wahnsinnhaftkraft, meer dan geniaal!!

Zo mensen dat was het voor deze energie sessie, veel plezier verder!!

Marleen Barth: “voor het woon- en zorgakkoord is brede steun onder de bevolking……” ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen week berichtte ik al over Barth. In hetzelfde EO programma, durfde deze kwaadaardige PvdA helleveeg met droge ogen te beweren, dat de woon- en zorgakkoorden brede steun onder de bevolking genieten……. ha! ha! ha! Ja, misschien in de buurten waar welgestelden als jij wonen, huppelkut, maar het grootste deel van de bevolking heeft geen idee, hoe erg ze genaaid gaan worden, al hebben de huurders daar de eerste, door en door rotte, ‘vruchten’ al van geplukt. Dat een groot deel nog niet begrijpt wat er gebeurd, blijkt wel duidelijk uit haar uitlating, dat alles gericht is op lange termijn visie…… ha! ha! ha!

Wat is brede steun, als flut organisaties als de Woonbond, of de slippendragers van de farmaceutische industrie en de zorgmanagers, de patiëntenverenigingen, zich akkoord verklaren, of de woningbouwcorporaties, denkt de trut nu werkelijk, dat deze grote groepen Nederlanders vertegenwoordigen??? Ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nilgün Yerli ergert zich weer eens aan Nederlanders

Vanmorgen in haar column op Radio1, hield de rechts-conservatieve paardenkut en cabaretière (ha! ha! ha!) Yerli, weer een ‘tirade’, tegen het vele verkleinen van woorden door Nederlanders. De trut ergert zich nogal vaak aan Nederland, ik snap daarom niet waarom ze niet terug gaat naar Turkije, daar was ze een paar jaar geleden al eens lid van de AK partij, u weet wel de fundamentalistische islamwolf in schaapskleren.

Opvallend dat ze nooit begint over het belachelijke feit, dat er 2 maximum snelheden zijn binnen de (Nederlandse) bebouwde kom, als 30 veilig is, kan 50 niet ook veilig zijn, zo simpel als de rekensom 1 plus 1. Dat zal wel komen, omdat Yerli deze meer dan belachelijke spot, op haar uiterst vervelende belerende maniertje heeft ingesproken.

Schaliegas: niet doen!

Vandaag spreekt het afbraakkabinet Rutte 2 over een geheim rapport, waarin staat, dat we vooral met schaliegas boringen dienen te beginnen. Je zou verwachten, dat de opstellers van dat rapport onafhankelijke onderzoekers zijn, maar ‘niets is minder waar’, twee van de drie onderzoeksbureaus hebben banden met schaliegaswinners in de VS. Nog geen punt zou je denken, immers in de VS is intussen duidelijk, dat deze daar zwaar gesubsidieerde winning*, langzaam maar zeker uitdraait op één grote ramp, dus daar kunnen die bureaus gewoon eerlijk over zijn, zeker omdat het onderzoek plaats heeft gevonden, door allerlei rapporten na te pluizen. Wel een punt, daar men alleen de lovende rapportages meenam in het onderzoek…..

Zelfs proefboringen zijn uit den boze, daar men het proces van ‘fracking’ ook dan zal moeten toepassen, bovendien: daar schaliegas zich niet in een grote bel bevind, zal men op veel plaatsen moeten proefboren…..

Vanmiddag in Standpunt NL ene Hans Grünfeld, van VEMW, een bedrijf dat zich voor grote bedrijven bemoeit met energielevering, milieu en water. Volgens deze glad pratende hufter boren wij in Nederland zeer zorgvuldig in tegenstelling tot het ‘wilde westen’, waar hij de VS mee bedoelt en waar de hiervoor besproken rapportage voor het grootste deel op is gebaseerd…… Dus daar doet men het niet goed en toch is het op met name bevindingen uit de VS, dat de rapportage is gebaseerd en waarop Grünfeld deels zijn mening baseert…. Ja, natuurlijk moet alles wel zonder milieuschade kunnen, zo stelt Grünfeld, tenslotte behartigt zijn bedrijf VEMW, de belangen van grote bedrijven, waarvan er een aantal grote bezwaren hebben tegen schaliegaswinning, zoals frisdrank- en bierfabrikanten. Maar hij behartigt ook de belangen van de chemische industrie en die hebben belang bij zo goedkoop mogelijk gas, anders vertrekken ze naar de VS, kortom het is slecht voor de concurrentie positie van Nederland…….  Ach en die problemen in de VS: een giga toename van aardbevingen, het op grote schaal ontsnappen van methaangas en vervuild grondwater, dat valt allemaal hééééééél erg mee, vooral als je niet op, of in de buurt van de duizenden boorlocaties woont……..

Hij maakte het tenslotte wel erg bont, toen hij durfde te stellen, dat Groningers zijn ‘welgevaren’ bij de gaswinning aldaar…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Hier een link naar de petitie van Milieudefensie, tekenen mensen!

*Het is uiteindelijk goedkoper om een paar miljard euro aan subsidie te verlenen, dan een vele miljarden verslindende oorlog te voeren, aan de andere kant van de wereld……..

Post NL kreeg weer eens de kans om u voor te liegen

Afgelopen woensdagmorgen was de woordvoerder en bestuursvoorzitter van PostNL, Verhagen (familie van CDA hufter Verhagen? Dat zou veel verklaren…) te gast in GMN. Ze kreeg daar van de rechtse zak Kurpershoek alle kans haar leugenpraatjes te verkondigen. VVD obersturmbahnfúhrer Kamp maakte eerder aan de Kamer bekend, dat ‘het service kader’ van Post NL nog verder aangepast moet worden en natuurlijk is Verhagen het daar hijgend mee eens.

Dus nog minder brievenbussen (die zijn een paar jaar geleden al eens onopgemerkt voor politici, voor een flink deel verwijderd) en minder ‘zware postkantoren’, niet dat er nog postkantoren zijn in Nederland, het betreft wat men vroeger postagentschappen noemde, maar, zo voegde de tyfustrut daaraan toe, er komen ‘light postkantoren’ voor terug, dus postzegels en, ja wat nog meer dan? Die light postkantoren komen dan wel op voor iedereen bereikbare plaatsen, dus…….. in supermarkten!!!

Datzelfde beloofde Verhagen met brievenbussen, die komen op plaatsen waar ze ook voor ouderen en minder validen bereikbaar zijn…… ha! ha! ha! ha! ha! Dat hebben we bij de eerste golf van brievenbus verwijdering ook gezien, alleen hanteert Post NL een nogal vreemde beredenering voor ‘bereikbaar’, ouderen en minder validen moesten een stuk verder om hun brieven en kaarten te posten. Daar zal waarschijnlijk een heel ‘goede’ bedoeling achter zitten: bewegen is gezond!!!

Kijk het zit gewoon niet goed met de post, de laatste 10 jaar is er 40% minder postaanbod volgens Obersturmbannfúhrer Kamp, ja, opvallend feit is wel, dat er tegenwoordig 3 postbezorgers zijn, i.p.v. één!!! Het is duidelijk, Kamp helpt Post NL de Nederlandse postmarkt te vernietigen. Post is maar lastig, zal ook VVD collega Opstelten hebben verzucht, daar moeten we daadwerkelijk brieven openmaken, i.t.t. internet post…… Kamp haalt de hete kolen uit het vuur, voor ondernemend Nederland, in plaats van de belangen van de burger te behartigen en dan maar ouwehoeren over het grote aantal werklozen….

Zonder ook maar enige kritiek van belang, liet Kurpershoek deze trut de woorden van Kamp herhalen, godverdomme wat is dit voor land???

Waddenzee: Dijksma en het gewin uit de erfgoedstatus van dit natuurgebied

Afgelopen maandag in GMN na 10.00 u. PvdA leeghoofd Dijksma, zij kwam spreken over de Waddenzee en de klacht, dat de werelderfgoedstatus van de Waddenzee, geen of te weinig geldelijk gewin oplevert. Met haar domme gelul (je krijgt al kramp in je kaken als je haar hoort lullen) vertelt ze omslachtig dat ze het belangrijk vindt de natuur te beschermen in combinatie met bijvoorbeeld toerisme. De bolle idioot durft de Waddenzee te vergelijken met het grote Barrière Rif, het is de trut zeker nog niet opgevallen, dat dit onnoemelijk belangrijk natuurgebied , door menselijke activiteit en wanbeheer dreigt te verdwijnen.

Dijksma was ook in de uitzending om te spreken over de voorgenomen zoutwinning onder de Waddenzee, door een bedrijf uit Harlingen. Als dat geen ellende oplevert, mag het van haar, maar ze houdt een ‘vinger aan de kraan‘, zo liet ze weten…….ha! ha! ha! ha! ha! Ja net als met het gas, kan geen kwaad, ook al weten we, dat door de gaswinning er uiteindelijk aanzienlijke bodemdaling zal ontstaan, voor de Waddenzee, zou dat rampzalig zijn, ach maakt ‘t uit zoutwinning kan er ook nog wel bij en Dijksma houdt thuis de vinger aan de kraan………… Mocht het toch helemaal fout gaan met de Waddenzee, over 20 jaar zal niemand zich de zouteloze nitwit Dijksma nog herinneren (en laten we hopen dat de PvdA dan al 15 jaar ter ziele is!)

Met zulke vrienden, heeft de Waddenzee geen vijanden nodig, om eens een echt cliché uit de kast te halen, jezus christus!!!!

Benieuwd wat het programma Vroege Vogels hier op te melden heeft, maar de vraag stellen, is als zo vaak, ‘m beantwoorden, bij dit onderdeel van de PvdA propaganda machine VARA, niets dus!

Muzikaal recept voor de inname van paspoorten, behorend aan veroordeelde pedo’s en voor het eindelijk totaal uitkleden van de topgraaiers uit de bouwmaffia, ook de gepensioneerden onder hen!

Een uiterst geneeskrachtig recept om je hersenen door te blazen en alle hersenspinsels, die daar je leven lang ingepompt zijn, met een flinke snelheid uit te flikkeren. Met een aantal sessies van de dr., zie je vanzelf dat jouw onvrede volkomen terecht is. Met de sessies van blogdokter P. Pisser, zie je de wereld heel anders en laat je je nooit meer koeioneren, door wie dan ook!

Voorgerecht van de dag: Manu met. ‘De Vloek Op De Overvloed” een keiharde aanklacht tegen de huidige maatschappij, van mensenhandel, tot alle leugens die de overheid, de bevolking dagelijks serveert. Je hoort de oude stoephoer Verdonk nog even vertellen dat het normaal is, om asielzoekers als misdadige elementen te behandelen. Flapdrol en kakzever Paul van Vliet, zingt nog een ‘mooi’ liedje, met een strekking, die hij zelf altijd genegeerd heeft, maar ja, je bent een griezel, of je…….. Het is duidelijk geen vrolijk album, maar Manu legt de vinger wel op een aantal zwerende wonden, dit alles op een bed van krachtige muziek, schitterend!!! BRAP!!!! Wyclef Jean neemt de stok over en slaat ook nog even om zich heen, op het album ‘Masquerade’, W.J. gebruikt ‘wat meer’ humor, maar is ook behoorlijk kritisch,, al haalt hij het qua maatschappij kritiek, niet bij Manu, geeft niet, het album is prachtig!!! Tied veur Dread Zone! Met het album ‘Sound’, waanzinnig mooi getripte rockreggaefunk, moet ik nog zeggen dat dit goed is? nee hè? Ook Dread Zone! gebruikt zo af toe dikke kritiek op de huidige toestand in de wereld, ja, ja, je bent gelukkig niet alleen, als het gaat om een kritische blik en de wil om zaken voorgoed te veranderen! Zijne weledel en wel heel hoog doorgeblazen grootheid, Lucas Bravos Primeros bezocht pas mijn nederige stulp, om een paar albums, die hij ook de dr. deed toekomen, te bezorgen. De eerste door de dr. opgevoerd is: Gold Panda met ‘Lucky Shiner’, mensen je weet net wat je hoort, wat een talent die man, jezus op een bezopen paard (met een mijter op!), psychedelische shit met vele muzikale invloeden, op een geweldige manier geserveerd, ga er maar lekker voor zitten, of liggen!!! Het tweede album is ‘Future Perfect’ van Autolux, waanzinnig mensen, ik doe er even het zwijgen toe, later zal ik dit album wat meer ontleden, de woorden psychedelisch, experimenteel, folk, rock en zeer bijzonder werk, zullen dan vallen, maar nu ga ik echt ff genieten, ik raad jou hetzelfde aan!!!

Iets korter dan anders, maar het was wel weer een geweldige reis, of niet soms?!

Tot de volgende sessie, veel plezier!!

Louise Fresco, een onafhankelijk denker…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Zojuist bij de VPRO op Radio1 voor 16.00 u., SER lid, landbouwingenieur, commissaris bij de Rabobank Louise Fresco. Ongelofelijk, ze werd aangekondigd, door het uiterst ‘efficiënte’ duopresentatie VPRO stel, als onafhankelijk denker……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ze is zo onafhankelijk, dat ze de VVD, PvdA, CDA en D66 in een hok wil opsluiten, om even te beslissen wat er de komende jaren gaat gebeuren in dit land…… Jezus christus, alsof de VVD, de PvdA en het CDA, niet verantwoordelijk zijn, voor de gigantische teringzooi, en niet alle records braken op gebieden als: de werkloosheid, faillissementen, armoede, recessie en ga nog maar even door……. Welnee, maakt ‘t uit, laat ze rustig verder kloten, met de zeeeeer deskundige hulp van het CDA en D66………..

Ze vertelt, dat ze maar een eenvoudig landbouwingenieur is, dacht ze daar maar is wat vaker aan, aan dat eenvoudig….. Voor de Rabobank heeft ze de portefeuille duurzaamheid, daar probeert ze de intensieve martelveehouderij een duurzaam randje te geven, dus koken op varkenspoep enz..

Verburg noemde iemand, waar ze een voorbeeld aan neemt, een man die Pakistan en India een paar decennia geleden van graanzaad voorzag en daarmee een hongersnood wist te beteugelen. Als zij werkelijk begaan zou zijn met de wereld, zou ze vandaag nog het vleeseten aan de kaak stellen, daarmee stoppen is een noodzaak, willen we de wereldbevolking van voedsel blijven voorzien….

Nederland heeft het gas verkwanseld, aldus Fresco, aan de verzorgingsstaat en andere zaken, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Noorwegen. Tessel Blok, 1 van de presentatoren, zegt daarop: “de ‘loodzware, logge’ verzorgingsstaat”, waarop Blok vervolgde: ‘maar dat heeft Noorwegen toch ook?’ Ja, alleen hadden die geen last van excessen als pensionering op 50 jarige leeftijd, aldus Fresco. Pensioen op 50 jarige leeftijd?!?? Wie werd er de laatste 3 decennia gepensioneerd op z’n 50ste? Jezus wat een idioot!

Bovendien lult fresco niet over het verkopen, van het gas aan het buitenland, voor een grijpstuiver, daar zegt dit soort figuren liever niets over, zoals eerder Sweder van Wijnbergen……