Muzikaal recept voor meer recht op privacy en het verbieden van ongebreideld afluisteren en meekijken

Een nieuwe dag, een nieuwe sessie van jouw eigen blogdruïde en dr. P. Pisser en je weet het: met de geneeskrachtige recepten van de dokter open je ongekende werelden!

Doe er je voordeel mee en zegt het voort!

De dr. is vandaag gehuld een een fleurige pantalon met daarover een (serieuze) mexicaanse poncho, grote veer in de bandana rond z’n hoofd, die iets lager wordt geflankeerd met een dikke joint.

Als eerste deze glorieuze dag, J.J. Cale, met ‘Really’, onlangs, op 26 juli jl. overleed deze zanger met bijzondere stem, hij was een geweldige tekstschrijver, componist en gitarist. Het zoveelste verlies in korte tijd voor de muziekscene, maar niet getreurd, de man heeft een prachtige discografie achtergelaten, zoals dit album, simpelweg volmaakt country/folkrock!!! Tweede ingrediënt: alweer een dode, Tim Buckley met ‘Happy Sad’, een van de geweldige albums, van deze wel echt veel te vroeg overleden zanger, jezus wat een stem en wat een waanzinnig goede band, uitkomst: een fenomenaal mooi album!!! Een wat vreemde overgang vormt het album ‘Pyramid’ van The Alan Parsons Project, de muziek doet ietwat vreemd aan in deze tijd, de man genoot in de 70er jaren grote bekendheid, en werd daarom overal en nergens, helemaal grijsgedraaid, na jaren weer eens opgezet door de dr. en ik moet eerlijk zeggen, best slecht te pruimen, veel clichés uit de klassieke muziek, en popmuziek, met prekerige teksten, waarin Parsons zaken veroordeelt, waar hij zichzelf later en eigenlijk toen al, schuldig aan maakte, een leuk tijdsdocument, maar ik vrees voor ‘t laatst in huize Azijnpisser. Een bijzonder vreemde overgang is het volgende album: ‘J.O.S.’, een van de 10 cd’s uit de box ‘Kind of Smith’.van Jimmy Smith, god mensen het swingt wel de pan uit en stil blijven zitten op deze muziek valt niet mee, prachtig!! Jazz? Dat is muziek die Tom Waits niet vreemd is, het album ‘Raindogs’, god wat is de man goed, wat een stem en wat een muziek,  met vaak geweldige teksten. Voor Kees v.d. Wilk, hé Kees, best goed hoor die Waits….. ha! ha! ha! ha! En de dr. flikt ‘t nog een keer, The Fall met ‘Your Future Our Clutter’ een schitterend album, en de overeenkomst met Waits is het unieke stemgeluid, maar de muziek is toch definitief heel anders (hoewel, als je het nummer ‘Big Black Mariah’ van Waits vergelijkt….). Maakt niet uit de psychedelische rock van Mark E. smith en zijn band, is schitterend, bijtende teksten, veelal vol met keiharde maatschappij kritiek, geweldig!!! Dan zusters en broeders zijn we aan het eind gekomen van deze sessie, echter niet alvorens met gepaste eerbied, de ingetogen, zuivere klanken van PIL tot ons te laten komen, met het album ‘This Is Pil’, laat je zachtjes wegglijden op deze hemelse klanken, govurredomme! Sjjjjkitterend, ni dan?

Tot de volgende keer, veel plezier!

Plasterk: elke telefoontap maakt Nederland veiliger…..ha! ha! ha! ha!

Het ‘leuke rode hoedje’ van de PvdA, superdrol Plasterk werd vanmorgen ‘geïnterviewd’ door Margreeth Boer (Radio1 rond 8.45 u.). M.a.w. Plasterk mocht ongegeneerd propaganda voor zichzelf en het waardeloze kutkabinet Rutte 2 maken. Zonder enige kritische vraag kon Plasterk z’n lul praatjes over meer centralisatie kwijt. Bij het onderwerp telefoontaps overtrof de PvdA clown zichzelf: de over een enorme stinkende drol getilde hufter, durfde te zeggen, dat dit heel zorgvuldig gebeurt. Voor elke tap moet hij een persoonlijke handtekening zetten, zo liet hij héééééél interessant weten en Nederland wordt daar veiliger van, zo vervolgde hij…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jezus wat een klaplul en een ongelofelijke volksverlakker!!!!!!

Het officiële propagandaorgaan van de PvdA, de VARA heeft dagelijks een ‘schaduwminister’ in het Radio1 programma. Een schaduwminister wordt ingesteld, als de oppositie in een land, de idee, of gevoel heeft, dat haar stem niet wordt gehoord, terwijl er een desastreus beleid wordt gevoerd. Bij de VARA weet men dat niet, dus je krijgt nu kneuzen, die het gevoerde beleid verdedigen, wat een stel gekken!!!!

Mark Verheijen prijst Nederland in conflict Israël/Palestina

Vanmiddag bij BNR Buitenland, VVD huppellul Mark Verheijen. Deze blotebillenkwast durfde te zeggen, dat Nederland een aparte rol speelt in het Israëlisch/Palestijns conflict. Alsof wij niet altijd, als eerste partij trekken voor Israël, stelde dit leeghoofd, dat wij in gesprek zijn met beide partijen………

Ja Verheijen, dat hebben we gezien onder Rosenthal en nu weer onder Timmermans, die zelfs niets durft te zeggen, over illegale uitbreidingen, van illegale Israëlische nederzettingen, dit om de ‘vredesbesprekingen’ niet te frustreren……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Jezus wat een enorme lul!

Kind met leukemie uitgezet, of waar een klein land groot in kan zijn……

Vanmorgen hoorde ik in GMN (voor 10.00 u.), dat eind 2012 een Georgische familie is uitgezet naar Polen. Toen het gezin werd uitgezet, was een kind van die familie, een meisje, ernstig ziek. In het asielzoekerscentrum werden de klachten van het meisje niet serieus genomen, een verpleegkundige stuurde het meisje meermaals terug naar ‘huis’, met een paracetamol en een watje. Uiteindelijk werd besloten, dat men een bloedonderzoek zou doen, dat werd doorkruist doordat het gezin naar een uitzetcentrum werd verhuisd, ondanks de aanhoudende klachten (die weer met paracetamol en watjes tegen neus bloeden werden ‘behandeld’), werd het gezin uitgezet naar Polen, waar men gelukkig binnen de kortste keren doorhad, dat  dit meisje ernstig ziek was (en is). In Polen werd de diagnose leukemie gesteld…………

Het is als Nederlands burger, om je ogen uit je kop te schamen!

Hoe voelt de besproken verpleegkundige zich, lekker voldaan na gedane arbeid?

Excuseer, godgloeiendegodverdomme!!!!!!

Verantwoordelijke politieke partijen: VVD, CDA, PvdA, D66, GroenLinks en PVV.

Zie ook de reactie van CDA kloot van Hijum op 3 augustus 2013.

Ton Heerts wil niet extra bezuinigen voor 2015

Vanmorgen in GMN (Radio1 na 10.00 u.) FNV voorzitter Ton Heerts. Hij sprak hier over de door Rutte 2 voorgenomen extra bezuinigingen van 6 miljard. Veel praatjes, dat ook financieel deskundigen heel grote vraagtekens zetten bij deze voorgenomen bezuinigingen. Heerts heeft het telkens over extra bezuinigingen, logisch want hij is wel degelijk akkoord gegaan met bezuinigingen in het (a)sociaal akkoord. Deze PvdA kwast durfde te stellen, dat er geen extra bezuinigingen voor 2014 genomen mogen worden, als het aan de FNV ligt. Zoals bekend zijn dit soort uitlatingen bij Heerts boterzacht, enige PvdA druk en Heerts komt met een mooi verhaal, dat het niet anders kan….. Verder zegt hij eigenlijk, dat bezuinigen na 2014 niet uitgesloten zijn, m.a.w. daar zal op zeker weer een ‘sociaal akkoord’ over gesloten worden, met de FNV als één van de deelnemers….

Trouwens waar het (a)sociaal akkoord al geen rekening mee hield, zijn de gemeenten, verhuurders, ziektekostenverzekeraars en waterschappen, die gegarandeerd hun tarieven voor 2014, fiks zullen opschroeven……..

Schippers met een nieuw bruin plan: ziektekosten buiten Europa uit het basispakket

VVD stoephoer Schippers komt met een nieuw smerig plan: de werelddekking voor ziektekosten, die in het basispakket zit, moet daaruit. Alleen voor Europa blijft de dekking in stand, als dit tyfuswijf haar zin krijgt. Wat dit betekent, als je ziek van buiten Europa terugkeert naar Nederland, is nog niet bekend, maar reken maar, dat de VVD knuppelkut ook de kosten voor de vervolg behandelingen in Nederland, ten koste wil brengen van de patiënten, immers het woord medemenselijkheid, empathie, of sociaal komen niet in haar woordenboek voor.

De grootste adder zit in de dekking die niet meer zal gelden voor Nederlanders met een Marokkaanse, of Turkse herkomst, die op vakantie zijn bij familie. Ronduit een schoftenstreek, de zoveelste op conto van dit takkewijf. Met deze maatregel behaagt Schippers dan wel weer de oud-VVD stemmers, die bij de laatste verkiezingen kozen voor de fascistische PVV………….

Wim Kok over z’n maatje Spit

Gisteren werd bekend gemaakt, dat voormalig vakbondsbestuurder Wim Spit, op 89 jarige leeftijd is overleden. Samen met Spit, heeft PvdA volksverlakker Wim Kok de bijl aan de vakbondswortel gelegd. Spit was bobo bij het NKV, een katholiek vakverbond dat samen met de NVV van Kok, werd omgevormd tot de FNV.

Vreemd om de woorden loyaliteit, trouw, openheid en koersvast, uit de mond van de exorbitante zelfverrijker Kok te horen, hij bezigde deze woorden om daarmee Spit de hemel in te prijzen. Dat deed Kok gistermiddag na 15.30 u. op Radio1. Kok durfde nog even aan de moeilijkheden, vorig jaar, bij de FNV te refereren, die door ingrijpen van, godbetert de PvdA, nog verder is afgezwakt als vakbond, jezus wat een klootzak!!!!

Fyra: ILT niet verantwoordelijk voor veiligheid van deze trein

Eergisteren liet de directeur van het Instituut voor de Leefomgeving en Transport, Jenny Thunnissen, weten, dat de ILT niet verantwoordelijk kan worden gehouden, voor de veiligheid van de Fyra. Het enige dat het ILT doet, is kijken of er niet buiten de voorgeschreven lijnen is geverfd en of de aangegeven schroeven op hun plek zitten…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dus je geeft een certificaat, of vergunning voor materieel af, dat niet deugt. Terwijl de ILT in het verleden wel degelijk materieel voor het spoor heeft afgekeurd, aldus advocaat Viola Suto…..

Volgens belastinggrootgraaitut Thunnissen, is de NS verantwoordelijk voor de veiligheid…..

Wat moet je in godsnaam met zo’n instituut, waar gegarandeerd een paar grofverdieners aan de top staan!

Benieuwd of er voor het afgegeven certificaat, het e.e.a. onder de tafel is doorgeschoven……..

Pieter Cobelens, Neerlands hoop in bange dagen….

Afgelopen dinsdagmiddag was bij de EO op Radio1, oud-generaal-majoor van de MIVD, Pieter Cobelens te gast. Deze autocratische psychopaat, die nogal eens onder figuurlijk vuur ligt en die nog wat in de melk te brokken heeft, doordat hij oud-topmilitairen aan een nieuwe baan helpt, vertelde dat hij de eerste dag na zijn pensionering, achterin zijn auto ging zitten, en toen na 5 minuten doorhad, dat hij geen chauffeur meer had……… Daar moest de lul zelf nog om lachen ook, voorts zei hij dat hij die eerste dagen zijn secretariaat mistte…….

Defensie, het kost wat, maar het blijft altijd weer een verrassing, hoe weinig je aan al dat uitgegeven belastinggeld hebt!!!

Muzikaal recept voor verbod op de intensieve martel veehouderij en voor meer rokers op tv (auto’s zijn tenslotte ook veelvuldig op tv te zien)

Een nieuwe dag, een nieuwe sessie, met jouw eigen blogdruïde en dokter P. Pisser, via zijn onvolprezen, wereldberoemde, geneeskrachtige recepten, voor een ruim bewustzijn en tegen de geestelijke indoctrinatie en politieke leugens van alle dag.

Vandaag reed de dr. mijn straat in, met uit het achterop zijn fiets gemonteerde pijporgel, een bewerking van het Elmore James nummer ‘Dust my Broom’, natuurlijk ontbraken de gebruikelijke rookwolken niet en uiterst vrolijk leverde hij het volgende recept af:

Ingrediënt 1: verrassing…. Elmore James met het album ‘Blues After Hours’, een waanzinnig mooi album, van deze veel te vroeg overleden bluesgigant, met zijn typische slidegitaar geluid, zoals in ‘Dust My Broom’, het slidegitaar intro is intussen wel door 100.000 bands gekopieerd (al was dit intro oorspronkelijk, door James, niet bedoeld voor de slidegitaar), en is dan ook heel aanstekelijk, genieten mensen!!! Heb je dit album niet tot je beschikking, een best of is ook goed, als het hiervoor genoemde nummer er maar op staat.

Een bluesband, die flink werd geïnspireerd door James is Fleetwood Mac, dat is de originele Mac van Peter Green, hier nogmaals met het album ‘Live in Boston’, een jaarlijks terugkerend festival in die dagen, genaamd…. Boston Tea Party, gelukkig heeft het niets met het asociale, egoïstische schoftentuig clubje van de Republikeinen te maken. We vervolgen onze queeste met Beck en ‘Odelay’, godvergeten schitterende bluessouljazzfunkpoprock met zwaar psychedelische ondertoon en je weet het: 2013 Beck jaar!!! Het kon niet uitblijven: psychedelica en blues, dan vraag je om Morphine met het schitterende album ‘Yes’, volmaakt!! Nu weer een van de albums, waarmee Lucos Bravos Primeros de dr. verblijdde, het album ‘Bad Bad Not Good’ van de gelijknamige artiestengroep, prachtige psychedelische elektro, van bijzonder hoog kaliber! In een trip? Dan maar meteen Flying Lotus met ”Cosmogramma’, zeg dat wel, jezus wat mooi, ongelofelijk! Alweer met dank aan zijne zeer hoog doorgeluchte, om niet te zeggen doorgeblazen, grootheid LBP. Tot slot, o zusters, broeders ook, het ‘Blue Album’ van Orbital, ik hoef toch niet te zeggen, dat dit goed is hè? want dat is ‘t, zo!!!

Veel plezier verder!