Wielaert, de ‘sportverslaggever’ over de boeiende sport…… vissen!

De over een olifant getilde idioot Wielaert, had in zijn eerste Lijn 1 programma gistermorgen op Radio1, na zijn met belastinggeld betaalde vakantie in Frankrijk, als onderwerp ‘sportvissen’, u weet wel, volwassen ‘mensen’, die het een sport vinden om dieren, met net iets minder hersencellen dan zijzelf, te martelen. Op z’n achterlijke jaren 50 sinterklaasdichtersstijl vroeg de lul, of dit een zuivere, schone sport is, dus zonder doping…… En ja hóóóóóóór dat is ‘t, wel ‘s avonds een borreltje, u weet wel harddrugs, de ‘geïnterviewde’ heeft ‘t over Jägermeister.

Wielaert spreekt graag met veel cliché’s terwijl aan het eind van elke zin een straaltje kwijl uit z’n mondhoeken loopt, dat kan je horen, als hij het kwijl wegslurpt, als een volwaardige speedverslaafde. De zak heeft ‘t zo een aantal keer héééééél interessant over ‘een tak van sport’, als hij het over vissen martelen heeft….. Deze rechtse bal, Wielaert, heeft gehoord van de Oost-Europeanen, die de visvijvers leegvissen en o schande, de vissen meenemen ter consumptie. Dit verhaal hield Wielaert nog even in de lucht, totdat een oost-Europese vrouw inbelde en dit verhaal ontkrachtte…..

Vraag van Wielaert aan een koppel vissers (2): “Zijn jullie op elkaar ingespeeld?” “Ja, we kennen elkaar van binnen en van buiten?” Je vraagt je af, wat dat koppel nog meer doet, dan vissen martelen alleen…..

Natuurlijk is er ook een ‘bioloog, die zich met ‘sportvissen’ bezig houdt en Wielaert vroeg hem: “ben jij de Mart Smeets van het vissen?” Jezus christus wat een enorme klaplul! Alsof Smeets een goede sportjournalist is… ha! ha! ha! ha! ha! ha! De vissers zijn ‘opperst geconcentreerd’, volgens de doorblatende Wielaert. ‘De ‘sport’ is groot in de VS’, zo zwatelde hij door (en wat ze daar hebben willen wij ook!). Eén van de aanwezigen: “vrouwen vissen ook! En dat zijn geen roodharigen in een tuinbroek……”. Het is toch godverdomme ongelofelijk, dat dit met je belastinggeld wordt uitgezonden, jezus christus, wat een loodzware mongolen, te achterlijk voor woorden! ‘En die vrouwen vissen ‘t snot voor je ogen weg’, zo, dat vindt Wielaert wel heel interessant, zo’n uitspraak, dus die herhaalt hij nog een paar keer…. en voegt daar op z’n achterlijke jaren 50 manier aan toe: “hebt u dat luisteraar?” Een van de aanwezige imbecielen zegt: “het is een way of life”, daar voegt de lijp Wielaert aan toe: “het is zen, een filosofie” ?!!?? Waar slaat ‘t godverdomme op?

Dan vertelt een van de beulen wat het mooiste is aan het ‘sportvissen’, als een grote vis ‘aanslaat’, die explosie van kracht in het water, een hartslag van 180, je wordt bijna meegetrokken (???!!???). En ach dat beetje leed, waar een inbeller op had gewezen (maar dat niet als ‘een beetje’ leed had afgedaan), dat leed weegt niet op tegen het plezier…….. zou je ze godverdomme niet zelf een levensgrote haak door de lippen jagen? En ten slotte zorgen wij voor een goede visstand en schone wateren, alsof de strijd van generaties, vanaf de 60er jaren, niets heeft uitgehaald, en deze imbecielen, die schijt aan het verkankeren van de natuur hebben, dit voor elkaar kregen, jezus christus!!

Wat een enorm kloteprogramma, betaald met uw belastinggeld!!!!

Van Hijum maakt zich druk over uitgezet asielzoekersgezin met zwaar ziek meisje, een duidelijk geval van krokodillentranen

Je snapt vaak de brutaliteit niet, van politici, die met ‘verontwaardiging’ over een bepaalde zaak, de pers zoeken en dan een zaak waar zij zelf medeschuldig aan zijn. Zo liet CDA kwast de luxe, van Hijum gisteren weten, dat hij verontrust is, over het bericht van het 6 jarig Georgisch meisje, dat met haar ouders werd uitgewezen naar Polen, waar men vrijwel direct ontdekte, dat dit meisje leukemie had. In het asielzoekerscentrum waar dit gezin was ondergebracht en later in het uitzendcentrum, nam men de klachten van dit meisje niet serieus.

Waar was van Hijum, toen er werd besloten, met het CDA in het kabinet, dat asielzoekers voortaan een uitgeklede gezondheidszorg zouden krijgen, met een verpleegkundige als poortwachter? Om nog maar te zwijgen over de ‘christelijke’ steun, aan het onmenselijke asielrecht in Nederland.

Wat een vuile vieze hypocriet, gadverdamme!!!!

Benieuwd of deze enorme hufter zondag in de kerk zit………

Gert-Jan Segers in het cannabishol van de duivel

Eergisteravond was CU politicus Segers te gast bij Knekel en Flink, waar de enorm vervelende Lingo trut, sidekick van Knekel speelde. Segers was eerder die dag op bezoek geweest in een Rotterdamse koffieshop. Samen met de eigenaresse van deze shop, zat ‘onze’ christenbroeder aan tafel. Het werd duidelijk, dat Segers met name cliché verhalen had gelezen over softdrugsgebruik. Keer op keer begon de kwezel over verslaving en hierin vond ik de koffieshop eigenaresse bijzonder zwak, dit had ze meteen moeten afkappen. Ik moet de eerste ‘cannabisverslaafde’ nog tegenkomen, die niet enorme sloten alcohol (een zeer verslavende harddrug), naast cannabis, inneemt*. Ik moet voorts de eerste ‘cannabisverslaafde’ nog tegenkomen, die louter en alleen door het gebruik van cannabis, afkickverschijnselen vertoont, zoals een drooggelegde alcohol-, of heroïneverslaafde…….. ha! ha! ha! ha! ha! Al moet ik toegeven, dat ‘verslaafden’ aan cannabis, die normaal niet roken, maar hun cannabis gebruiken in combinatie met tabak, wel de afkickverschijnselen krijgen, die tabaksverslaafden ervaren, maar ik neem aan dat dit uitzonderingsgevallen zijn.

Weer heel fijntjes werd er op de achtergrond een foto vertoond, met daarop 2 vieze handen met dito afgekloven nagels, waartussen een joint te zien was. Precies de idee, die Segers had over softdrugsgebruikers, lui die niet helder uit hun ogen kijken en bibberend een joint draaien of roken, zoals een heroïne verslaafde, die zijn portie heroïne veel te laat gebruikt, maar nee, deze cannabisgebruikers keken helder uit hun ogen en er was zelfs een blowende oma te zien.

Dan durven zeggen dat je in de Jellinek kliniek bent geweest, alsof dat een garantie is op deskundigheid….. Even Later zegt Segers, dat hij vooral veel verslagen heeft gelezen, zoals hij de eerder genoemde ‘verhalen’ nu noemt. Gelukkig zat Derksen aan tafel, die stelde nog echt relevante vragen aan Segers en confronteerde hem met zijn eigen hypocrisie. Van de criminaliteit rond softdrugs snapt Segers ook al geen biet, maar wat wil je, een fundi-christen die ‘politiek’ bedrijft….. ha! ha! ha! De dame, de koffieshopeigenaar, blijft voor Segers een misdadiger, omdat de achterdeur niet is geregeld, “de misdaad zoekt altijd de grenzen”, zo herhaalde de wezenloze zak zichzelf een paar keer.

Segers heeft zoveel rapporten gelezen, dat hij niet weet, dat door het Nederlandse koffieshop beleid, het aantal probleemgebruikers (zonder uitzondering mensen, die naast cannabis, veel te veel alcohol, of zwaar verslavende medicatie gebruiken) veel lager is dan elders….. Ook het aantal verslaafden aan andere harddrugs dan alcohol, is hier een stuk lager dan elders, daar er in koffieshops geen harddrugs worden verkocht en kopers van cannabis producten, niet geconfronteerd worden met een aanbod van harddrugs. Iets dat met de nieuwe regels in de grensstreken nu al spaakloopt, daar er op straat aan buitenlanders wordt verkocht, niet alleen softdrugs, maar ook speed, xtc en andere goedkope harddrugs (zie de ‘links’ onderaan dit bericht).

Segers noemt de jeugd onder de 18 die wil gebruiken, alsof dat nu al geen probleem is, in de grote steden houdt men op sommige scholen van voortgezet onderwijs, de jongeren binnen, daar zij anders geconfronteerd worden met drugsrunners op scooters, die niet alleen joints aanbieden……..

Opvallend dat Segers zo fanatiek is op softdrugs, terwijl de problemen met de harddrug alcohol (en verslavende psychofarmaca), ook bij de jeugd, gigantisch veel groter zijn, sterker de ‘problemen’ met softdrugs vallen daarbij vergeleken in het niet. Neem het aantal doden dat jaarlijks valt door alcohol gebruik in het verkeer, bij gevechten, ongelukken in huis, enz. enz.

Conclusie: Segers is een ongelofelijke nitwit en hypocriet, maar dat wisten we al…….

*Vergeet daarnaast niet, dat kinderen tegenwoordig bij het minste geringste, worden volgepropt met zwaar verslavende medicatie, zoals bij ADHD, amfetamine, het zou fijn zijn, als organisaties als Jellinek daar eens wat meer voor waarschuwen. Trouwens u moet voor ‘de gein’ eens even googelen op het woord ‘verslavingszorg’, dan zal u zien, dat dit een hele industrie is geworden, die kapitalen afsnoepen van het zorgbudget en derhalve zoveel mogelijk ‘verslaafden’ nodig hebben, om voort te kunnen bestaan…….

Zie ook: ‘Madeleine van Toorenburg wil alle koffieshops sluiten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Gert-Jan Segers alleen voor alcoholgebruik, dat eist immers maar 12 doden per dag…….

       en: ‘Gert-Jan Segers tegen legale wietteelt, zoals bepleit met universitair onderzoek………

       en: ‘Gert-Jan Segers wil alleen de harddrug alcohol in Nederland zien, omdat daar geen problemen meer mee zijn…..ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook de berichten over de enorme toename van harddrugsgebruik in de grensstreken (en daar zal het niet stoppen), mijn berichten van: 11 juli jl., 12 juli jl., en 17 juli jl.

Muzikaal recept voor het aanpakken van belastingontduiking en strafrechtelijke verantwoordelijkheid voor wethouders

Het was een mooie dag toen de dr. het volgende geneeskrachtige recept afleverde, een recept voor alweer een van de geniale sessies van blogdokter en druide P. Pisser. In plaats van zijn eeuwige jezussandalen had de dr. flipflops aan, dat kan maar een ding betekenen als het om de dr. gaat: Zuid-Amerikaanse muziek en met deze hitte, genieten dus!

Voorgerecht: Tom Zé met ‘Ancas’, of: ‘The Hips Of Tradition’ (de titel die een latere uitgave mee kreeg), een prachtig album van deze muziek- en woordkunstenaar, met bijzondere stem, prachtig!! Dan een enorme liflaf: Zuco 103 met ‘ The Other Side Of Outro Lado’, dat dit mooi is hoef ik hopelijk niet uit te leggen, mohohooooooooi!!! En ja hoor het kon niet uitblijven, A Bossa Eletrica met hun album ‘Do Norte’ psychedelische bossa van Braziliaans/Scandinavisch topniveau, genieten mensen!! Brazilië? dan kan het album ‘Brazilian Rites’ van Ewuare niet ontbreken, jezus wat is dit goed, een trip in een trip! Dat was ‘t voor de Brazilianen vandaag, en natuurlijk wensen de dr. en jouw Azijnpisser (mede uit naam van LBP) de Brazilianen veel succes in de strijd, voor zaken die er ‘iets’ meer toen doen dan futebol, zoals een goede gezondheidszorg, goed onderwijs, en eindelijk een eind aan de grenzeloze corruptie!! De dr. vervolgt dit recept met Funki Porcini en ‘Head Phone Sex’,  het eerste deel van dit album, mooi? Geweldige dub-funkreggaejazztranceshit van de grootste hoogte, plachtieg!! Helaas zusters, broeders ook, zijn we al weer aan het eind van deze sessie beland, maar nog even een lekkere energiezetpil voor je hersenen, met Otto von Schirach met ‘Supermong’, totale gekte, zo ongeveer alle muziekstijlen worden in ADHD tempo weggezet, met uiterst kritische, humoristische teksten daarover heen gespuugd, jezus wat een talenten!

Tot de volgende sessie en onthoud de woorden van O.v.S!!!

Veel plezier!

Jacob Kohnstamm akkoord met filmen verdachten bijstandsfraude

Kohnstamm, voorzitter van College Bescherming Persoonsgegevens (CBP), liet in een Telegrof interview weten, dat hij zich wel kan vinden, in het filmen van verdachten van bijstandsfraude, voorheen was deze D66 suflul altijd tegen. Volgens Kohnstamm kan het in sommige gevallen niet anders…..

Laat deze vertegenwoordiger van de neoliberale hufterpartij D66, zich maar eens druk maken over het verschil in aanpak van bijstandsfraude, versus belastingontduiking. Door belastingontduiking, gepleegd door particulieren, ontloopt de staat jaarlijks naar schatting 20 miljard euro, voor bedrijven is dat bedrag zelfs 30 miljard. Terwijl voor bijstandsfraude, de 100.000 euro niet wordt overschreden. Trek daar eens alle inzet van ambtenaren vanaf…….. Voor belastingontduiking wordt amper menskracht en geld beschikbaar gesteld….

Ach ja, Kohnstamm, D66 lid, D66 de partij voor de welgestelden!

Motivaction: ouderen en jongeren, niet gemotiveerd een stap extra te zetten

Motivaction, het bureau voor onderzoek en strategieontwikkeling, liet vandaag weten, dat uit onderzoek blijkt, dat jongeren tot 25 jaar en ouderen, niet geneigd zijn, om i.h.k.v. de crisis een extra stap te zetten, dus harder te werken, of eens wat langer te werken. De oudere werknemers zijn uit teleurstelling vaak niet gemotiveerd en jongeren zouden te verwend zijn, aldus kraaide men vanmorgen bij BNR, het radio-onderdeel van de Telegraafgroep.

Werkelijk ongelofelijk! Weet Motivaction niet, dat de arbeidsproductiviteit, in Nederland op tophoogte ligt? Logisch dat je, als je je ‘de blubber’ werkt, geen zin hebt om er nog een schep bovenop te doen, zeker als je ziet, dat Rutte 2 de economie toch wel naar de kloten helpt en met een beetje ‘geluk’ jouw baan komt te vervallen. Of als je al een paar jaar geen loonsverhoging hebt ontvangen, terwijl de top zich jaarlijks minimaal 10% extra toe-eigent.

Jongeren tot 25 jaar, hebben voor het grootste deel geen vast werk, verdienen voor het grootste deel ver onder het normale minimumloon, hebben 0,0 rechten (als ze al een contract hebben, is dat bovendien een nul-uren contract), moeten maximale flexibiliteit accepteren, daar ze anders op straat worden geschopt. Vraag me trouwens af, welke jongeren onder de 25 door Motivaction zijn onderzocht. Zo hebben jongeren in de levensmiddelenbranche geen keuze, als de baas zegt, dat ze nog een ‘uurtje’ moeten doorwerken (zonder extra loon), doen ze dat, daar ze anders…… ontslagen worden!

Wat een belachelijk rapport!!!!!

Is het de bedoeling van Motivaction, nog even wat extra haat tegen jongeren en ouderen te zaaien? Jezus christus!!!!

Op 4 juli 2015 heb ik de kop ingekort, daar deze niet helemaal duidelijk was.

Automobilisten die klagen over de onduidelijkheid van de borden aangaande de maximumsnelheid, zou je eigenlijk onmiddellijk hun rijbewijs af moeten pakken: als het je houden aan de maximumsnelheid, al te moeilijk is……….

Jeroen Hatenboer met ‘eigen verantwoordelijkheid’ in Vogelaarwijken

‘Project wethouder’ Hatenboer van Enschede, was gistermorgen te horen bij GMN (na 9.30 u.). Hij liet weten, dat er niets van het SCP rapport, aangaande de Vogelaarwijken, klopt. Het is geen geestelijk hoogvlieger deze Hatenboer, vandaar dat hij zich nogal eens klem lulde, waar hij, vanwege de grote ondeskundigheid van de rechtse presentator Kurpershoek, mooi mee weg kwam. De woorden ‘eigen verantwoordelijkheid’ vielen een flink aantal keren, heel hip tegenwoordig in VVD en PvdA kringen, het is dan ook een formule, waarmee men op een smerige manier, noodzakelijke voorzieningen wegbezuinigd. Hij zei veel te hebben laten onderzoeken, terwijl hij later in het gesprek meldde geen antwoord te kunnen geven, omdat er nog niet onderzocht is….. ‘Meten is weten’, zo flaterde het lulletje verder, maar dat meten kost hem te veel tijd (?!!!). Aan een ding kan ik vooralsnog niet twijfelen (als het waar is), hij vertelde dat hij zelf wel eens door de wijken fietst, toevallig had hij dat eergisteren nog gedaan en ‘wonder o wonder’, toen lieten wijkbewoners weten, dat zij het niet eens waren met het SCP rapport…….

Het enige feitelijke, positieve voorbeeld, dat hij kon noemen, was wat Enschede met de 21 miljoen heeft gedaan, die Enschede kreeg voor achterstandswijken: daar zijn 350 huizen mee gesloopt en dat ‘er’ nieuwbouw voor is teruggekomen (hoeveel Kurpershoek!!). Alsof nieuwbouw een eind aan de problemen maakt, dan moet je toch minstens 8 jaar verder zijn en de praktijk laat dan meestal weer een wijk in verval zien.

Fijntjes merkte de wethouder nog op, dat er niets mis is met een volkswijk, een titel die vroeger, net als achterbuurt, aan achterstandswijken werd gegeven, de bewoners hebben daar geen moeite mee, aldus Hatenboer, zodat je, als je over 3 jaar nog eens langs komt in Enschede, je niet kan zeiken over achterstandswijken (héééééé!).

Dick Berlijn, uw persoonlijke digitale angst generator

Knekel en Flink hadden woensdagavond de voormalig bevelhebber van de luchtmacht en Lockheed Martin lobbyist, Dick Berlijn, te gast. Deze kwibus bemoeit zich tegenwoordig met ‘cybercriminaliteit en cyberterrorisme’, als zodanig kwam hij het volk bang maken, met een aantal digitale opendeuren. Hij waarschuwde niet in paniek te raken, maar de cybercriminaliteit vooral niet te bagatelliseren. Knekel en zijn sidekick voor de avond, hadden wat filmpjes aangaande het onderwerp op scherp staan, want van angstzaaien lust Knekel wel pap (met gore dikke brokken). U voelt natuurlijk net als ik, waar dit op uit draait: geef uw privacy op en ‘wij’ zorgen voor uw veiligheid (over de effectiviteit krijgt u nooit bewijzen te zien!). Dat betekent dan wel, dat u dag en nacht, 24/7 in de gaten wordt gehouden, zoals de NSA nu al met uw internetverkeer doet, iets dat van harte wordt toegejuicht door psychopaatje Berlijn. Deze over een stinkende drol getilde zak, durfde het internet te vergelijken met een autoweg, daar moet u zich aan regels houden, vandaar dat autorijden volkomen veilig is, althans, daar kwamen de woorden van de lul op neer…… ha! ha! ha! ha! ha! Berlijn heeft zeker nooit gehoord, dat er jaarlijks meer dan 800 doden vallen op autowegen (echte cijfers), met een veelvoud aan (zwaar) gewonden. Om nog maar te zwijgen over de ‘collateral damage’ van autoverkeer: rond de 18.000 vroegtijdige doden door de luchtvervuiling, veroorzaakt door autoverkeer, een grote hoeveelheid kinderen met luchtwegklachten door dit verkeer en de schade aan natuur en milieu door datzelfde verkeer…..

Hoedt u voor figuren als Berlijn, zij wensen totale controle over uw leven, een situatie die men alleen aantreft in totalitaire-, of politiestaten!

Ronald van Raak over afluisteren/meekijken: duidelijk ‘een beetje’ een sufferd!

Afgelopen donderdag liet de SP’er Ronald van Raak weten, dat hij flink pissig was over het afluisteren van politici door de AIVD, zonder dat de AIVD dat achteraf meldde. Het excuus van de AIVD was, dat men dan zou weten, dat de AIVD politici afluistert…… Volgens van Raak mag afluisteren alleen in heel speciale gevallen* en moet de AIVD achteraf na 5 jaar melden bij het slachtoffer, dat deze afgeluisterd is. Maar dat politici worden afgeluisterd is een doodzonde, althans daar komt van Raak’s reactie op neer, een politicus afluisteren gebeurt in feite in opdracht van de regering en die mag natuurlijk nooit op deze manier volksvertegenwoordigers controleren. Nee, dat lijkt me ook, maar meneer van Raak, u weet net zo goed als ik, dat bijvoorbeeld de Israëliërs al jaren in onze politiecomputers kunnen rondneuzen, u weet intussen net als iedereen, dat de VS via de NSA zo ongeveer de hele wereld naar behoeven controleert, dus waarom zou deze smerige klote-organisatie, de Nederlandse politiek niet afluisteren/afkijken……? Als de NSA dat doet, wat denkt u dan dat de AIVD op dat gebied doet……… Ha! ha! ha! ha! ha!

Héééééé van Raak, wat valt me dat alweer tegen van jou!!

*Zie ook het bericht aangaande uitlatingen van PvdA minister Plasterk, betreffende telefoontaps.