Boycot McDonalds, KFC, Burger King en Domino’s Pizza 2

Vorige week riep ik op tot een boycot van de in de kop van dit bericht genoemde bedrijven, vanwege loonslavernij en ander hoogst ongewenst gedrag.

Om hun slechte imago in de VS te verbeteren, bieden KFC en Burger King hun ‘trouwe klanten’ een zogenaamde Gift Card aan……

Hoe smerig kan je als een bedrijf handelen?!!!

Doe mee en boycot deze meer dan waardeloze bedrijven!

Kees Boonman: in de zomer is er geen behoefte aan ‘serieuze actualiteiten……’

Kees Boonman, ‘de parlementair journalist van het jaar’ (ha! ha! ha!), die zo goed is, dat hij aanschuift bij het suffe onderdeel van het NCRV programma Lunch, geheten ‘Media Forum’, liet vanmiddag (Radio1 voor 12.30 u.) weten, dat de journalistiek tegenwoordig teveel wordt bevolkt door journalisten, die hun mening geven…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee, dat doet Boonman nóóóóóóóóít….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen zaterdag bezocht Boonman, voor zijn Radio1 programma ‘Kots Kamerbreed’, de SP’er Jan Marijnissen thuis. Een ‘luchtige uitzending’, want de luisteraar zit in de zomer niet te wachten op serieuze actualiteiten…………

VN bevolkt door maffia leden: Uruguay veroordeeld voor voornemen, cannabis volkomen legaal te maken

Afgelopen vrijdag, liet de VN weten, dat zij de voorgenomen totale legalisering van cannabis door de Uruguayaanse regering, ten sterkste veroordeelt.

Dat er jaarlijks wereldwijd honderdduizenden doden vallen door het gebruik van de zwaar verslavende harddrug alcohol in het verkeer, in het sociale verkeer (moord en doodslag), in huis (ongelukken), om nog maar te zwijgen van de ‘collateral damage’, zoals invaliden, of kinderen die hun leven lang worden geconfronteerd met problemen, door het alcohol gebruik van hun moeder tijdens de zwangerschap, is niet van belang. Nee cannabis, dat is pas gevaarlijk, zelfs al vallen de problemen met softdrugs totaal in het niet, bij de problemen met de harddrug alcohol, veronderstel, dat de burgers hun hersenen gaan gebruiken, je moet er niet aan denken!!!!

Kortom het is duidelijk: wie heeft er financieel belang bij het verboden houden van softdrugs? Juist! De georganiseerde misdaad, oftewel de maffia, m.a.w. ook de VN is, net als de meeste regeringen, bevolkt met lobbyisten van de georganiseerde misdaad en de harddrug alcohol!!!

Dijsselbloem dapper over homovervolging in Rusland

De wanpresterend minister van Financiën, de PvdA hondenkloot Dijsselbloem, liet de pers weten, tijdens of voorafgaand aan de tocht met de PvdA boot aan de ‘Canal Parade’, afgelopen zaterdag in Amsterdam, dat aandacht voor homo-emancipatie nog ‘hartstikke’ nodig is, daarbij wees hij met z’n vieze volksverlakker vinger naar Rusland, waar homo’s vaak moeten vrezen voor hun leven en bij het minste of geringste door de overheid worden vervolgd. Terwijl het kabinet waar hij deel van uitmaakt, NB Russische asielzoekers, die vanwege hun homo-zijn Rusland ontvluchtten, hier worden afgewezen voor asiel.

Afgelopen zaterdag zei ik het ook al in dit blog, het is verbazingwekkend, dat politici zo keihard en openlijk de boel besodemieteren, het doel hier is overduidelijk: homostemmers zijn natuurlijk van harte welkom bij Dijsselbloem’s miezerige oplichterspartij……..

Qatar: Nederland gaat lekker bouwen en dik geld verdienen, in een totalitaire, religieuze staat

Afgelopen vrijdag in GMN (na 10.00 u.) Ruben Dubelaar programmamanager van Dutch Sports Infrastructure, een platform opgericht door FME, werkgevers uit de metaalsector. Dit platform stimuleert export van sport infrastructuur. Dubelaar vertelde trots over de opdrachten die het Nederlands bedrijfsleven binnenhaalde in het totalitaire oliestaatje Qatar, nadat eerder diezelfde week Strukton, een dochter van Oranjewoud een dikke vette opdracht kreeg van eenzelfde soort staat, Saoedi-Arabië, al is dat land nog iets fanatieker in onmenselijk beleid en handelingen, zo mogen vrouwen daar niet zelfstandig een auto besturen…. Strukton kreeg daar een giga-order voor het bouwen van een deel van de metro.

Bij de eerste vraag naar mensenrechten aan Dubelaar, antwoordde deze zak ‘onbenullig’, dat het wel goed zit met de werknemers, die aan de opdrachten in Qatar moeten gaan werken…… ha! ha! ha! ha! ha! De lul vestigt daarmee meteen de aandacht op een ander heikel punt, het grote leger aan buitenlandse loonslaven, dat in deze landen ‘mag’ werken….. Ach, maakt ‘t uit, ze verdienen altijd nog meer dan dat ze in de straatarme landen van herkomst kunnen verdienen……Over de wapens die via Qatar aan allerlei dubieuze regimes worden geleverd, daar bemoeit het bedrijfsleven, dus ook Dubelaar zich niet mee…. Geen bemoeienis met ethische kwesties, dat maakt ‘t dik geld verdienen maar lastig. De hufter heeft ‘t een aantal keer over ‘Nederland breed’, daar bedoelde de zak mee: de Nederlands overheid, diens diplomatieke dienst, financiële instellingen en het bedrijfsleven. ‘Nederland breed’ (inclusief de belastinguitvreters van het koningshuis) hebben wij een goede relatie met Qatar en nee, als bedrijfsleven, bemoeit ‘men’ zich ‘Nederland breed’ niet met mensenrechten, dat zit het geld verdienen maar in de weg.

Over het bouwen van stadions in Brazilië (wat de bedrijven, die Dubelaar vertegenwoordigd, ook in Qatar gaan doen) zei de plork, dat hij wel nadenkt over achterblijvende lege stadions, na het komende WK voetbal aldaar. In Qatar worden stadions gebouwd, die ontmanteld kunnen worden en elders weer opgebouwd kunnen worden, iets dergelijks moet ook in Brazilië kunnen, de lul vergeet even, dat de financiële situatie in Brazilië een ‘iets’ andere is, dan die in Qatar. Maar leegstand voorkomen is een absolute prioriteit……. Voorts denkt hij na, over hoe ze met de bouw, voor werkgelegenheid kunnen zorgen in Brazilië. Niet zo moeilijk, in Brazilië is een heel contingent aan loonslaven beschikbaar, dat wel wil werken voor een appel en een ei, een aantal dat niet veel minder of gelijk is, aan het aantal in Oost-Europa, of de buitenlandse loonslaven van Qatar……………

Waar een klein land al niet groot in kan zijn………..

Waar is de zwaar disfunctionerend minister van Buitenlandse Zaken, de PvdA nitwit Timmermans, die de mensenrechten als belangrijkst ziet, in zijn buitenlandbeleid, wat vindt hij van deze orders?

Muzikaal recept: vandaag geen geneeskrachtig recept van blogdokter P. Pisser, hij is in Amsterdam voor de Gay Pride en de Canal Parade. Volgens zeggen is hij in de buurt van de PvdA en VVD kabinetsboten, met een Russische accuboormachine gesignaleerd………

Boekestijn als sidekick van Knevel…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat iemand die infantiele idioot nog serieus neemt…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gay Pride: homo haat in Rusland, Nederland weigert asiel aan Russische homo…..

Terwijl de het kabinet vandaag meevaart in de ‘Canal Parade’ tijdens de Amsterdamse Gay Pride, heeft de IND  het asielverzoek van een Russische homo afgewezen…… Ongelofelijk, zeker als je de beelden uit Rusland ziet, van bijvoorbeeld de arrestatie van een homo-activist in Rusland, zoals die gisteravond werd getoond in Nieuwsuur, één voorbeeld uit de talloze onmenselijke behandelingen van homo’s en lesbo’s in Rusland en niet alleen door de staat…….

Verder in Nieuwsuur de oud-Olympisch kampioen Johan Kenkhuis, die zijn mening gaf over de Olympische winterspelen in het Russische Sotsji, over een half jaar. Volgens Kenkhuis, heeft het IOC veel macht, als het op het toewijzen van de Spelen gaat, maar daarna…… Welnu Kenkhuis, als je tijdens de spelen alleen al reclame durft te maken, voor een merk, dat het IOC niet aanstaat, ben je heftig de klos, boetes en verwijdering volgen en als sporter kan je zelfs uitgesloten worden van de Spelen, dus die ‘onmacht’ valt wel mee. Als het IOC echt in homo-emancipatie en mensenrechten is geïnteresseerd, had het IOC de Spelen nooit aan Rusland mogen toewijzen, maar het draait bij het IOC net als bij de FIFA alleen om de poen. Een boycot heeft volgens Kenkhuis geen zin, nou wacht maar wat er gebeurt, als echt meer dan de helft van de sporters afzegt…… Dat zal nooit gebeuren, daar de belangen van die sporters te groot zijn en zij wat dat betreft ook schijt aan mensenrechten hebben. Trainen en voorbereiding zijn geen excuus, voor het achterstellen van mensenrechten. Het wordt de hoogste tijd, dat organisaties als het IOC en de FIFA openlijk aan de schandpaal worden genageld en vervolgd zouden worden, voor het totaal lak hebben aan mensenrechten, sterker nog, de antihomo-propaganda in landen, zoals nu weer in Rusland, zal de Spelen gebruiken om de bevolking te tonen, dat het beleid en de antihomowetgeving in Rusland  de ‘normaalste zaak van de wereld’ zijn en de haat van kortzichtige Russen tegen homo’s nog verder stimuleren…..

Het is te hopen dat de IOC officials en de sporters, zich massaal kleden in regenboogvlaggen tijdens de Spelen in Sotsji en dat men in het vervolg de Spelen nooit weer toewijst aan landen waar men schijt heeft aan mensenrechten. Ik vrees dat daarvoor eerst een hele grote bezem door organisaties als het IOC en de FIFA gehaald moet worden…………

Boycot McDonalds, KFC, Burger King, en Domino’s Pizza

Zat gisteravond te kijken naar de Daily Show (de aflevering die in de VS eergisteren werd uitgezonden). Eén van de onderwerpen, het minimumloon in de VS en dan met name bij de ‘fastfood’ bedrijven, die in de kop van dit bericht staan. Bij McDonald’s en de andere genoemde fastfoodbedrijven in de VS, werd op 29 juli jl. gestaakt voor een fatsoenlijk minimumloon en het recht op organisatie, dus dat werknemers lid mogen zijn van een vakbond. Het gemiddelde salaris, dat deze schoftenbedrijven betalen in de VS, ligt rond de 7.5 dollar per uur, een salaris waarmee je absoluut niet kan rondkomen in de VS, de werknemers eisen dan ook een verdubbeling van hun salaris, zodat zij rond kunnen komen, van één baan, i.p.v. 2 of zelfs 3 banen (dat is in de VS geen uitzondering!).

De winst van McDonalds in de VS over 2012: 5 miljard dollar!!!!!!

Laten we met z’n allen deze klotezaken maar eens boycotten, totdat ze zich als een fatsoenlijke werkgever gedragen!!!!

Derksen was duidelijk een minder aangename gastkeuze….

Afgelopen donderdagavond bij Knekel en Flink, als sidekick voor Knekel, de vervelende trut, die het nog vervelender programma Lingo presenteert. In het begin, toen de gasten werden aangekondigd, zei deze tuthola enigszins geïrriteerd, dat zij niet wist dat Derksen aanwezig zou zijn. Derksen reageerde meteen en vroeg de huppeltrut of ze dat niet erg vond, waarop zij met ‘nee hoor’, antwoordde. Derksen: “als je maar geen woorden op een bord gaat plakken…….” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!