Samsom zet in op nivellering, of: als de vos de passie preekt……..

Volksverlakker 2012, het misselijke PvdA schoftje Samsom liet weten, dat hij inzet op verdere nivellering…….. ha! ha! ha! ha! ha! Terwijl ook onder de PvdA, de inkomensverschillen weer groter zijn geworden!

Samsom liet weten, dat hij de grote inkomensverschillen ‘oneerlijk’ vindt, het is alsof je PvdA hufter Kok weer hoort over exorbitante zelfverrijking……

Het is duidelijk, Samsom probeert de PvdA achterban in coma te houden, dit voor de grote nieuwe bezuinigingen, van 6 miljard, die er onder zijn verantwoording aan gaan komen en waarvoor de grote onderlaag weer onevenredig hard gepakt gaat worden, want dat is zeker!!! Dezelfde truc, die hij zo succesvol uithaalde voor de laatste verkiezingen.

U moet vooral trots op uzelf zijn, als u op de grootste volksverlakkerspartij van Nederland, de PvdA heeft gestemd, bravo!!!!!!!

De grote huurhuizenzwendel en een ‘mooie rol’ van Teeven

De ‘dames en heren’ denken het voor elkaar te hebben, eergisteren werd er van alle kanten geroeptoeterd dat de huizenprijs is gestabiliseerd. De huizenprijs, zou nog amper dalen en er werd zelfs een gemiddelde huizenprijs van 205.000 euro genoemd, daarbij zijn hele dorpen op het platteland meegerekend, dorpen waarvan de huizen leeg staan en onverkoopbaar zijn, de rente is laag, dus wat let u, kopen!! Godverdomme, pas nu komt de grote truc naar voren van het onevenredig verhogen van de huren*: ‘de huren zijn hoog, dus de mensen willen huizen kopen’, hele wijken met echt betaalbare huurwoningen zijn gesloopt, of worden gesloopt, zodat er flinke krapte is ontstaan, waarmee het geteisem van de politiek en de bouwmaffia de huizenbubbel opgeblazen denken te kunnen houden, het corrupte leger wethouders werkt lekker mee, door de grondprijs op een gigantisch hoog prijsniveau te houden, het is godverdomme ongelofelijk.

De media werken lekker mee, de hele dag werd het nieuws gebracht, alsof de perpetuum mobile was uitgevonden, terwijl in werkelijkheid, er weer minder huizen zijn verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar en de prijs verder is gedaald, ongelofelijk, zelfs de christenbroeders Knekel en Flink werkten gedienstig mee, aan deze grove leugen, godverdomme!!!

Werd er nog even gezegd, dat het wel erg aantrekkelijk is een huis te kopen, daar de pensioenen steeds onzekerder worden en met het nieuwe stelen, uit deze door werknemers gespaarde pot, door die gespaarde gelden NB in veel te dure huizen te steken, lijkt het verhaal compleet en is de cirkel rond……….

*De Amsterdamse VVD boerenlul Teeven, liet vandaag weten, dat het aantal mensen dat bezwaar maakt tegen de veel te hoge huur, te groot is, dus wil hij, dat de weg naar de rechter voor deze mensen wordt afgesloten. Terwijl het voor de gemiddelde huurder, door de verhoogde griffierechten, al onmogelijk is de rechter om een oordeel te vragen. Daarnaast kan je geen bezwaar aantekenen tegen de inkomensafhankelijke huurverhoging, van 4% (!!!) voor de laagste inkomens, tot meer dan 6% voor hogere inkomens, zet dat eens af tegen een inlevering van een half procent (!!!) hypotheekrenteaftrek. De schoft Teeven is echt grenzeloos!

Asbest verwijdering en volkomen tekortschietende inspecties

Afgelopen donderdag werd bekend, dat er in 70%!!!!!! van de gevallen de hand wordt gelicht met de regels die gelden voor de verwijdering van asbest. De arbeidsinspectie (tegenwoordig: Inspectie SZW) constateerde zelfs, dat er kinderen worden ingezet om te helpen, bij asbestverwijdering en dat die kinderen niet beschermd zijn. Bij overtreding volgt een boete en bij de derde keer een stillegging van het bedrijf, voor korte tijd….. Natuurlijk volkomen buiten verhouding, een boete die niet opweegt tegen de verdiensten, bovendien is de kans op een boete zeer gering, daar de arbeidsinspectie niet genoeg mensen heeft. Deze actie van de inspectie was dan ook een eenmalige grootscheepse actie. Je zou denken dat bij zo’n 1.000 doden per jaar aan asbest-kanker, de overheid wat meer op controle zou inzetten, maar met het gezeur over ‘die vermaledijde regeldruk’ (vooral geuit door politici), stelt de overheid keer op keer, dat de bedrijven zelf goed in staat zijn, zaken in de hand te houden…. Daar zie je na dit onderzoek, voor de zoveelste keer, de wrange vruchten van en bij partijen als de VVD, PvdA, CDA en D666 (ha! ha!), gaat de poen nu eenmaal voor de volksgezondheid!

Ondanks dat in de 50er jaren al bekend was, dat asbest kankerverwekkend was, werd het gebruik ervan pas in 1993 verboden. Zo groot is de zorg van uw overheid voor uw gezondheid, terwijl u daarvoor betaalt met belastinggeld…. Intussen zijn alle inspecties in Nederland in een paar grote organen opgegaan en volkomen uitgekleed, vandaar zaken als de vuurwerkramp in Enschede (wat de schuld van het college van b&w er niet minder op maakt), het Hemeltje in Volendam, de ramp bij Chemie-Pack enz. enz.

Weet u welke inspecties wel grote prioriteit krijgen? Die van het toezicht op niet roken in de horeca en de controle op de verkoop van sigaretten, er mag geen pakje scheef staan, of je krijgt een boete……….. Op straat mag u gewoon vergiftigd worden door auto-uitstoot, even ter verduidelijking: uit een uitlaat rolt per kilometer zo’n 180 gram aan tyfuszooi, veel grotere rotzooi dan tabaksrook*, die 180 gram is meer dan 4 pakjes shag!!! Maar o wee, als je in een café een sigaret opsteekt!

Maar voor de dombo’s lijkt het met deze acties net, of de overheid er bovenop zit, als het om uw gezondheid gaat, volksverlakkerij dus!

*Denkt u daar maar aan, als u na flink wat inspanning, voor de zoveelste keer met uw fiets moet wachten voor een rood stoplicht!

Graantekorten in Egypte en speculatie met voedsel

Gistermorgen in GMN een ‘interview’ van Roy Heerkens uit het groothandelscentrum in Rotterdam. Hij interviewde daar een graanhandelaar die sprak over het graantekort in Egypte, ontstaan door slecht beleid, aldus de handelaar. Deze handelaar sprak over de graanprijs, die bij groot aanbod laag is (typisch geval van een open deur intrappen). Als Heerkens en/of de redactie wat voorwerk hadden gedaan, had hij geweten, dat er flink met voedsel en dus ook met graan wordt gespeculeerd, dit om de prijs juist zo hoog mogelijk te krijgen, men houdt zelfs schepen op zee, om deze pas havens in te sturen, als de prijs het gewenste niveau heeft bereikt…….

Speculatie met voedsel, een uiterst misdadige handeling, het tekent hoe corrupt en verdorven het vrijemarkt-, aandelenkapitalisme werkelijk is, alleen oog voor geld en schijt aan het welbevinden, van de veelal hulpeloze mens in het algemeen…..

Steenmarters zijn monsters, die je een kogel door de kop moet schieten!

De zin in de kop werd gistermorgen gebruikt, door de neoliberale huppelkut Aurangzeb. Dit rechtse takkewijf, zonder enig moreel besef, besteedde haar programma Lijn 1 vrijdagmorgen aan de overlast van de steenmarter en andere ‘overlast’ bezorgende dieren, die bijvoorbeeld kippen opeten en aan auto’s ‘knagen’. Dertig jaar ten onrechte op de lijst van beschermde diersoorten, daar kwam o.a. het betoog van Aurangzeb, aangaande de steenmarter, op neer. Ook de vos en de mol moesten er aan geloven, waar die goed voor zijn, kon Aurangzeb niet bedenken, dus afschieten, vergiftigen of gewoon doodknuppelen…… Vooral de schade veroorzaakt aan auto’s stak dit tyfuswijf, u weet wel, auto’s, die zorgen voor 18.000 vroegtijdige doden jaarlijks, naast een groot aantal kinderen, die er luchtwegklachten door oplopen…. dat is pas nuttig!!!).

Nogmaals kwam het uit de gore bek van Aurangzeb: “wat is het nut van de steenmarter?!”

Wat is het nut van een stokende nitwit op de radio, zoals jij Aurangzeb, NB bij een onafhankelijke zendgemachtigde?!

Verheij en megalomane Rotterdamse projecten

Afgelopen week schreef ik over het plan voor een nieuw Feyenoord stadion, dat godzijdank niet door gaat. Het Rotterdamse VVD raadslid Verheij, durfde deze week dit nieuwe stadion geen megalomaan project te noemen van het Rotterdamse college. Dit omdat de VVD in de aanloop naar de vorige gemeenteraadsverkiezingen had beloofd, dat er met de VVD geen nieuwe megalomane projecten zouden worden aangevangen. Alsof het steunen van een megalomaan project, waar zelfs de Rotterdamse rekenkamer tegen was, iets geheel anders is. Banken, investeerders en zoals gezegd de Rotterdamse rekenkamer, echte deskundigen op dit terrein, vonden in tegenstelling tot Verweij dat er dus wel degelijk een groot risico was…..

Gisteren bij BNR een reportage over het ‘Hotel Lab’ , een lab voor bedrijfjes, die zelf geen laboratorium kunnen inrichten. Dit lab zit in een gebouw aan de Fruithaven in Rotterdam. De woordvoerder, die geïnterviewd werd, vertelde dat de Fruithaven verplaatst zal worden naar de tweede Maasvlakte en dat er op de vrijgekomen plek een ‘zorgboulevard’ aangelegd zal worden. Het woord ‘boulevard’ doet het ergste vermoeden, een gigantisch groot, peperduur project, waarschijnlijk met dito designbouw. Reken maar dat Rotterdam daar wel aan meebetaalt en er een garantstelling voor afgeeft……….  De zoveelste peperdure locatie voor een basisvoorziening, die mede daardoor inderdaad ongelofelijk veel duurder wordt, alleen zijn dit geen kosten, die ook maar iets bijdragen aan de gezondheid van de bevolking…….

Zoals ik in mijn eerdere bericht al constateerde, de VVD heeft goede partners in het college, zeker de PvdA, een volksverlakkerspartij, waarmee de VVD zich trots kan meten!!

Muzikaal recept voor het met rust laten van wolven en tegen de maffialobby van Opstelten en Teeven

Blogdokter en druide van de warme grond, de veel te ver doorgeleerde hippie goeroe P. Pisser, is hier weer met een van zijn wereldberoemde geneeskrachtige recepten, die hij over de wereld uitstrooit in een voortdurende sessie ter bevrijding en verlichting van de geest, zaken die hoog nodig zijn in deze tijden van grote verwarring en misleiding, neem het psychopathisch geval Mees, deze enorme neoliberale trut, wordt zelfs gesteund door ‘intellectuelen’ als Abdelkader Benali en Max Pam (ja, je gelooft je ogen niet, als je ziet wat deze figuren over de zieke geest Mees durven te schrijven, jezus christus!).

Ik zou zeggen doe je voordeel met deze sessies, zegt het voort en geniet!

De dokter kwam al vloekend mijn straat in fietsen, met dit keer een gettoblaster achterop de bagagedrager, met een volume dat tegen de pijngrens aan lag, het album ‘I Love Marijuana’ van Linval Thompson afspelend. De naam Opstelten viel meermaals, gevolgd door een hele serie vloeken en de woorden maffia, lobbyist en volksverlakker, nou daar kan jullie Azijnpisser zich wel in vinden!

Eerste ingrediënt: Patti Smith Group met ‘Radio Ethiopia’, een van de vele mooi albums van deze dichter en zangeres met uitzonderlijke stem, ‘gewoon’ waanzinnig mooi! De dr. heeft vervolgens Lizzy Mercier Descloux geprogrammeerd met ‘Press Color’, jezus mensen wat is dit goed! Derde ingrediënt Nina Hagen Band met het gelijknamig album uit 1978, wat een verlies, dat deze vrouw zich heeft laten strikken door het kwaadaardige christus sprookje, eeuwig zonde! Maar wat een godvergeten goed album!!! Redelijk aansluitend het album ‘Where The Wild Things Are’ van Agent Provocateur, psychedelische rock met harde kritische teksten, over een wereld, die zich nog heviger openbaart, dan eerder beschreven door groepen als AP (hééééé!), maar die destijds werden weggezet als paranoïde complot denkers, daar hebben Manning en Snowden dik verandering in gebracht. Voorhoofdgerecht: een pittige mousse met daarop Chemical Brothers album ‘Dig Your Own Hole’, wat jouw Azijnpisser betreft, een van de mooiste albums van deze psychedelische kunstenaars, geweldig!!! Hoofdgerecht het absoluut geniale album van Franz Reisecker: Lichtenberg, god mensen wat is dit groots! Speciaal voor Jenny.

Dat was de sessie voor deze dag mensen, veel plezier en tot de volgende sessie van onze blogdokter.

NB voor het beste resultaat alles afspelen, zo hard mogelijk (zonder de buren te pesten).

9/11, WikiLeaks, Prism en ‘complottheorieën’

Het wachten is op een volgende klokkenluider uit de VS, die met documenten komt, waaruit blijkt, dat de VS direct betrokken is bij de aanslag van 11 september 2001, uitgevoerd op de eigen Twin Towers in New York (de VS en haar militair-industrieel complex hadden verreweg het grootste belang bij deze aanslagen).

Wie na de illegale oorlog in Irak, gebaseerd op gefabriceerde leugens, die godbetert meer dan 1 miljoen Irakezen het leven kostte en waardoor dagelijks nog doden vallen, na WikiLeaks, na PRISM en het Britse afluister en afkijk schandaal, nog durft te spreken over ‘complottheorieën’, is ofwel stekeblind, ongelofelijk dom, of heeft er op de een of andere manier baat bij, dat de waarheid ontkent blijft.

Nu kan je al stellen, dat de VS en haar bondgenoten voor het grootste deel verantwoordelijk zijn, voor het wereldwijde moslim terrorisme en de opkomst van fascistische bewegingen als de PVV, van de valswitte Limburgse haatprofeet Wilders.

Zie ook:

9/11 forum geblokkeerd, de waarheid mag niet gezegd worden……..

9/11: de leugens over smeltend staal van de Twin Towers

9/11 Israël nogmaals aangewezen als hulp- bij het neerhalen van de Twin Towers en gebouw 7 van het WTC

9/11: Al Qaida tjokvol agenten van Saoedi-Arabië, VS, Israël en Egypte

9/11 voorafgegaan door CIA visa fraude…..

9/11: Palestijnen hebben niet gejuicht voor de aanslagen op de Twin Towers

9/11 eerst de explosie waarna de ‘vliegtuigen’ de Twin Towers raken

9/11: professor stelt dat WTC-gebouwen gecontroleerd zijn gesloopt, de bewijzen daarvoor zijn overweldigend

Pearl Harbor (7 december 1941) en de aanslagen van 9/11 hebben veel overeenkomsten………

9/11 de verklaring van de VS overheid aangaande het instorten van WTC gebouw 7 is vals……….

911 samenzweringstheorie wint nog meer aan geloofwaardigheid……

911, de beurs en geschiedvervalsing…….

911, een ‘leuk’ feit

Kunnen alle idioten in de sport of de populaire muziek, die menen origineel te zijn, door het V teken met de vingers te maken, het liefst met gestrekte armen, daar in godsnaam mee ophouden? Jezus christus!!!!!!!

Wolven in Nederland? De boeren rekenen zich al rijk en de VVD wil schieten

Werkelijk ongelofelijk, er is een dode wolf gevonden en het land staat weer eens op z’n kop. VVD leeghoofd en 2de Kamerhufter de luxe, Johan Houwers, wil een commandoteam, dat korte metten met de wolven maakt, afschieten dus. LTO Nederland eist al vast een schadevergoeding voor de boeren, die zij vertegenwoordigen, u weet wel dezelfde boeren die de belastingkas hebben beroofd voor een slordige miljard euro aan subsidies, vanwege niet uitgevoerd natuurbeheer……