Doping gezeur

Het is godverdomme niet te geloven, Nederlandse renners presteren eindelijk iets in de Tour de Stimulance, en de ‘heren’ die altijd dopinggebruik ontkenden, die bijna keffend echte journalisten aanvielen, die wel hun werk deden, hebben na een jaar van de ene onthulling na de andere, hun buik vol van het gezeur over doping……..Voorop natuurlijk de levende hondendrol Smeets, met z’n Armstrong polsbandje om een ander lichaamsdeel, verstopt, ver onder z’n dikke pens.

Vandaag in Standpunt NL de stelling, dat het gespeculeer over dopinggebruik afgelopen moet zijn en ja hoor, een groot aantal idioten belde in, dat ze het hier mee eens waren. Kijk, als de Nederlandse renners niets klaar hadden gemaakt, had je deze inbellers gehoord over het grote dopinggebruik in deze Tour………..

File door een lading gemalen botten op de weg

Dit bericht, had ik aan mijn vorige bericht over Dijksma kunnen toevoegen. Vanmiddag om 12.45 u. op BNR de filemelding, zoals in de kop van dit bericht weergegeven. Per jaar worden in Nederland 500 miljoen dieren (ja, een half miljard, wat nou vol is vol?) groot en doodgemarteld, ter meerdere eer en glorie van het vleeseten. Dit vleeseten is mede veroorzaker van het wereldvoedselprobleem, immers voor 1 kilo vlees, heb je meer dan 5 kilo groenten nodig en een giga bak water (water om die groente te laten groeien, maar ook voor de dieren is nog een hele bak extra nodig), die groenten komen voor een groot deel uit ontwikkelingslanden. Vleeseten is niet alleen slecht voor  je darmen, aderen en nieren, maar ook schadelijk voor het milieu en de luchtkwaliteit.

Een groot deel van die 500 miljoen dieren uit de intensieve martel veehouderij, wordt hier ook geslacht en dan hou je hele bergen afval over, zoals botten. Men weet van gekkigheid niet, waar we deze troep in kunnen stoppen. Vandaar dat zelfs in veel snoep gelatine is verwerkt en dat wordt gemaakt van…… gemalen botten, lekker hè…..?

Sharon Dijksma over wereldvoedselprobleem

Er wordt weer eens een conferentie over het wereldvoedselprobleem gehouden. Staatssecretaris en PvdA leeghoofd Dijksma liet daarover weten, dat Nederland, één van de grootste voedselproducenten, de productie (nog verder) zal moeten opvoeren, en tegelijkertijd zal de voetafdruk minder moeten worden (de ecologische voetafdruk, Dijksma’s letterlijke voetafdruk, is gezien haar omvang alleen maar dieper geworden).

Géén woord over misschien eens nadenken, te kappen met de intensieve martelveehouderij, die zorgt voor een groot gebruik van een aantal gewassen, die door de mens geconsumeerd kunnen worden, zo heb je voor 1 kilo vlees, meer dan 5 kilo groenten en een gigantische bak water nodig. Dan spreek ik nog niet over de gigantische milieu- en luchtvervuiling door deze doodindustrie.

Dijksma wil meer vlees ‘produceren’ en met leugens verklaren, dat onze ecologische voetafdruk minder wordt, zoveel is wel duidelijk, ze volgt gewoon het belang van de intensieve martelveehouderij. Dijksma is een goed lobbyist en een meer dan waardeloze politica!!!!

Hé Dijksma, hoeveel subsidie uit de belastingpot, krijgen de beulen van de intensieve martelveehouderij dit jaar?

Radio1 uw sensatiezender: gistermorgen NOS nieuws van 10.00 u., eerste bericht: over de gewonden, die in Pamplona vielen, u weet wel, bij het barbaarse gebruik, waarbij men stieren achter mensen aan, door de straten jaagt…….

Arnhem: mensen onder de armoedegrens ‘mogen’ hun eigen groente verbouwen

Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven, dat ik niet op de hoogte was, dat er daadwerkelijk mensen onder de armoedegrens leven in Nederland. Ik ging ervan uit, dat er mensen op die grens leefden, of vlak daarboven, dat is immers al een niveau, waarop het leven een depressieve, bijna onmogelijke bezigheid is. Maar niet dus, er zijn er meer dan 1 miljoen in ons puissant rijke land, waar de welgestelden er vorig jaar meer dan 10% bij kregen!

In Arnhem krijgen deze armen een stukje grond aangewezen*, waarop ze hun eigen groente mogen verbouwen……….. Godgloeiendegodverdomme, je zou je als gemeente helemaal dood moeten schamen, als je burgers binnen de grenzen hebt, die zo moeten leven, jezus christus!!!

Maar de woordvoerder van gemeente Arnhem, ene Maurice Chattelin, heeft er een mooie draai op gevonden met zijn collega’s: het is om deze mensen uit hun sociale isolement te halen……. ha! ha! ha! ha! ha!

Bovendien is de voedselbank ook niet meer wat het geweest is, een te groot aanbod aan klanten en te weinig aanlevering van levensmiddelen……

Je moet je steeds vaker schamen, dat je in dit puissant rijke land leeft, waar men de armsten nog centen uit de portemonnee weet te persen, gadverdamme!!!!

*Braakliggende grond, die vanwege de economische toestand niet bebouwd wordt, ook omdat gemeente Arnhem, zoals alle grote gemeenten in Nederland, meer dan belachelijk hoge prijzen, per vierkante meter vraagt…. Je kan dan ook concluderen, dat Arnhem haar allerarmsten misbruikt, om die braakliggende gronden, een sociaal aanvaardbaar geurtje meet te geven!!!

Jan Mulder en de Graaf tegen windmolens

Knekel en Flink hadden afgelopen donderdag PVV leeghoofd en fascist de Graaf in huis. Deze enorme hufter en volksverlakker neemt ‘t op tegen windmolens (en nee, ik maak geen vergelijking met een roman figuur, zeker niet bij deze klootzak). De lul wist te vertellen hoeveel windmolens er om de zoveel meter staan in Nederland, hij was even de vierkante meters vergeten, maar ja zijn wereld is nu eenmaal 1 dimensionaal, ha! ha! ha! ha! ha! De christenbroeders Knekel en Flink hebben ook de pest aan windmolens, maar dat kunnen ze als god’s rentmeesters natuurlijk niet hardop uiten, dus nog maar even het filmpje van het leukste jochie van de klas, Jan Mulder van stal gehaald, waarin deze zich ongelofelijk boos maakt over windmolens. De beide heren de Graaf en Mulder, zouden geen probleem hebben met gestapelde snelwegen, blik is nu eenmaal mooi!! Blik is ook zo nuttig, en daar vallen jaarlijks, buiten de verkeersslachtoffers, niet 18.000 vroegtijdige overlijdens door, plus een groot aantal kinderen met luchtwegklachten, zoals bij de uitstoot van voortrazende windmolens, of vergis ik me nu?

Ook met zo’n mooie, stralende kerncentrale, of schitterende, witte kolencentrales aan de Waddenzee, hebben deze ‘heren’ geen enkele moeite……

Dat het mooie landschap, waar Mulder het over heeft, naar de kloten gaat, als we niet als de sodemieter echt inzetten op duurzame energie, interesseert hem niet: ach wat zou het? Hij wil nu genieten, over een paar jaar is hij toch dood, wie dan leeft……………

Diane-35: alle regels zijn gevolgd

Vorige week in BNR Gezond (herhaling afgelopen zaterdag van 10.00-10.30 u.), Bert Leufkens Van het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG). Hij verklaarde aan Harmke Pijpers, de presentatrice, dat alle regels goed zijn gevolgd, in zake de Diane-35 anticonceptiepil. Leufkens bedoelde hier voor en na toelating van de pil, dus ook nadat de vreselijke bijwerkingen bekend werden. Nog steeds is deze pil toegestaan (zie link verderop in dit bericht). Hoe is ‘t mogelijk, dat deze pil op de markt kon komen, zeker als je bedenkt, dat het college er meestal jaren over doet, voordat een middel wordt toegelaten op de Nederlandse markt. Sterker nog: er zijn terminale patiënten, die dolgraag experimentele medicijnen gebruiken, en/of medicijnen die aan de andere kant van de wereld wel zijn toegestaan en aangezien zij niets te verliezen hebben, graag eventuele bijwerkingen op de koop toenemen, zelfs die medicijnen, weigert het college toe te laten, zonder alle stappen te hebben doorlopen. 

Leufkens stelde in het gesprek overigens wel, dat alles wordt afgestemd met partners elders in de wereld (?!??), althans, dit zei hij, toen Harmke Pijpers hem vroeg naar openheid en transparantie naar de gevolgde werkwijzen bij het testen en beoordelen van geneesmiddelen. Volgens Leufkens heeft de zelfregulering bij de farmaceutische industrie gewerkt, maarrrr…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja, dat hebben we gezien, laatst weer bij die Diane-35 pil. Het college stelt dat alle risico’s bekend moeten zijn, voor tot toelating wordt overgegaan, nogmaals, hoe is het dan mogelijk dat deze pil wel werd toegelaten???

Leufkens zei het niet hardop, maar als je goed luistert naar zijn gedraai, bestaat veel van het werk van dit college, uit het verzamelen van documentatie over nieuwe medicijnen en wordt er maar weinig zelf onafhankelijk onderzocht, m.a.w. veel van de gegevens die het college onderzoekt, komen rechtstreeks van de leverancier van het nieuwe medicijn en tsja, als men loopt te jokken, komen de tekortkomingen pas naar buiten, als het spreekwoordelijke kalf verdronken is. Neem daarbij de houding van de opvolgende bewindslieden op volksgezondheid, zoals nu weer VVD stoephoer Schippers en je kan bijna niet anders stellen, dat haar voorgangers en dit ‘mens’ zelf deden en doen aan lobbyisme voor de farmaceuten, wat niet in het belang is van burgers, zoals de vrouwen die deze Diane-35 pil slikken.

Kortom een lam college en een oppermachtige farmaceutische industrie, die godbetert ook nog eens in ontwikkelingslanden, miljoen mensen jaarlijks medicijnen onthoudt, waardoor er bijvoorbeeld na HIV besmetting, met een simpele medicatie, overlijdens voorkomen kunnen worden, ook wat betreft een groot aantal baby’s in die landen, gevolg: 3 miljoen onnodige doden op jaarbasis….. Let wel, dit is nog maar één voorbeeld! Wat mij betreft is dit duidelijk grof misdadig handelen, waar zware gevangenisstraffen op zouden moeten staan!

Harmke Pijpers, ooit één van de beste interviewers op de radio, afgeserveerd door het inteelt zootje van de VPRO en nu werkzaam bij een onderdeel van de Telegrof groep, logisch dat ze niet te kritisch mag doorvragen, maar godverdomme, wat een verspilling van talent!

Leonard Cohen concert

In een radioreclame voor aanstaande Leonard Cohen concerten in Nederland, hoor je een idioot met een belachelijke machostem, inclusief ‘Amerikaans accent’, dit concert aanprijzen. Godverdomme wat een imbeciele klootzakken, ongelofelijk! Van Cohen en zijn bewonderaars, heeft dit centengraaiende tuig: de reclamemaker en concertorganisator, niets, maar dan ook helemaal niets begrepen!!!!

Draai hier maar één van de mooie albums, van deze dichter en bard na; als u deze reclame al eens gehoord heeft, zal u begrijpen, wat ik bedoel, mocht u dat na lezing van dit bericht niet doen.

Max van Weezel, die Egyptische jongeren willen gewoon een Starbucks en een Nike shop op het Tahir plein….

Afgelopen donderdag in het Media Forum van vlak voor 12.30 u. Tot ongeveer 12.45 u. de presentator van het journalistieke onderzoeksprogramma Argos, de man die te boek staat als journalist en politicoloog Max van Weezel. Deze over een enorme drol getilde mafkloot liet weten dat de jongeren die in opstand kwamen tegen Mubarak, op het westen gerichte jongeren waren, die alleen maar een Starbucks en Nike shop op de hoeken van het Tahrirplein wilden…….. Zo dat is nog eens een geweldige, zo niet waanzinnige analyse, jezus christus! En dan durft deze giga zak nog te zeggen dat de westerse journalisten niet weten om te gaan met de huidige toestand in Egypte, als echte ‘journalist’ vindt van Weezel het wel prima, dat het Egyptische leger heeft ingegrepen….

In datzelfde forum zei van Weezel, dat hij begrip heeft voor Mees en dat Buiter tenslotte vreemd ging en zoals alle ‘intellectuelen’ (of is het inteeltlectuelen?), vindt hij de negatieve reacties nogal voorbarig, het is tenslotte een ‘heel innemend mens’, ‘met hart voor de onderlaag’ en een echte feministe! Wat deze flapdrollen vergeten, is dat Mees zich al eerder schuldig maakte aan het stalken van een ex-geliefde en dat een aantal van de zaken, waarvan zij beschuldigd wordt, al zijn toegegeven door dit tyfuswijf.

Kan iemand deze lamzak van Weezel eindelijk van het programma Argos afhalen, de stem van deze nitwit doet het programma zeker geen goed en gezien zijn omvang zal hij wel een flinke duit belastinggeld ontvangen…….

Wethouders hebben last van stress

Gisteren werd gemeld, na vertrek van een Vianense wethouder, die bang was voor een ‘burn-out’, dat wethouders het zwaar hebben. De wethouders hebben last van stress en vermoeidheid, ze liggen vaak ‘s nachts wakker, aldus de vicevoorzitter van de Wethouders Vereniging. Deze vicevoorzitter liet weten, dat de wethouders moeten ‘klankborden….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ja, dat krijg je als je voor foute bedrijven loopt te lobbyen, je laat fêteren door die bedrijven, de burgers dagelijks laat vergiftigen met uitlaatgassen van autoverkeer, geen controle uitoefent op bedrijven, die met gevaarlijke stoffen werken en de onderlaag van die burgerbevolking dagelijks afknijpt, het is moeilijk slapen met een slecht geweten…….