Hillary Clinton, toch zo’n geweldig politica……

Gistermiddag in Buitenhof de ‘journaliste’ Kim Ghattas, zij was 4 jaar ’embedded’ bij Hillary Clinton. Chris Kijne* liet haar de ruimte om ongegeneerd propaganda voor het takkewijf Clinton te maken. Ghattas, die een boek schreef over H. Clinton, liet weten dat zij volkomen onafhankelijk was en dat zij niets heeft geschrapt……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee, dat was niet nodig, na een uitvoerig onderzoek van Clinton’s  staf, mocht jij meedoen, omdat er van jou geen kritiek van belang te verwachten was. Ghattas groeide op in Libanon en durfde te stellen, dat er over de VS inmenging in binnenlandse zaken, geen makkelijke conclusies te trekken zijn, ze durfde de oorlog die de VS in Irak voerde en die het land volledig in de ellende heeft gestort, te vergelijken met de roep van velen om ingrijpen van de VS in Syrië…. Zo van: ‘wel een grote bek over Irak en nu mag de VS de ellende in Syrië ‘weer oplossen’. Geen opmerking van Kijne over ingrijpen, of bemoeienis van het westen in Libië of Egypte, de grote ellende die dat ingrijpen in Libië heeft opgeleverd, of het feit, dat dit ingrijpen met een rare interpretatie, reden is voor Rusland en China ingrijpen in Syrië te vetoën in de VN Veiligheidsraad.

*Wat die lul nu weer in Buitenhof te zoeken heeft, is mij een raadsel. Deze kwast, die zich journalist durft te noemen, durfde eerder te stellen, dat journalisten lang niet altijd de waarheid naar buiten moeten brengen……..

W.A., het voordeel met ons nationale waterhoofd: als men hem 3 keer voorliegt dat hij de Nederlandse staat 3 miljard per jaar oplevert, zit dat voorgoed in z’n kleine hersenmassa geramd…… ha! ha! ha! ha! ha!

Schultz van Haegen kan er ook wat van… blunderen!

De milieuvernietiger en zwaar disfunctionerend VVD minister van Infrastructuur Schultz van Haegen en haar partijcollega en idem functionerend minister van Veiligheid en Justitie, de uitgezakte pad en lobbyist van de georganiseerde misdaad Opstelten, hebben miljoenen uitgegeven aan de trajectcontrole op de A2. Het leek het stel wel wat om een bevriend bedrijf de opdracht te gunnen. Daar stuitte het stel meteen op een probleem, ze lobbyen beiden voor een ander bedrijf, maar geen nood: ‘als we nu de opdracht voor de ene kant van het traject, aan jouw vriendje geven, dan doen we de andere kant aan mijn vriendje’. Dat dit problemen op zou leveren, begrepen de twee wanpresterende bewindslieden toen nog niet, maar daar is verandering in gekomen: afgelopen vrijdag werd bekend gemaakt, dat het traject dat aangelegd is richting Amsterdam, niet werkt, het zou zijn afgekeurd door Rijkswaterstaat…..

Daar staan ze dan, weer te kakken gezet, miljoenen aan boetes misgelopen met een mank, duur systeem, ach, het is bepaald niet de eerste fout die de twee maakten en om met het onzelfstandig VVD lulletje Rutte te spreken, de laatste zal het zeker niet zijn!!!!!

Aurangzeb, uithuwelijking en een tijdmachine

Aurangzeb presenteert het ‘actualiteitenprogramma’ Lijn 1, je zou dan zomaar kunnen denken, dat een dergelijk presentator op de hoogte is van het feit, dat we in 2013 leven, maar dat geldt niet voor Aurangzeb, die opmerkte dat het 2012 is. O.k, in januari zo’n fout maken, of zelfs in februari, als je niet dagelijks met data hoeft te werken, is nog voor te stellen, maar het is gvd 10 juni!!!!

Lijn 1 had vanmorgen het gedwongen huwelijk als onderwerp. De maatregelen die PvdA slaapbol Asscher neemt, zijn of al bestaand, of deels ontoereikend, volgens aanwezige echte deskundigen. Een paar voorbeelden: meisjes (ook van 13, 14, 15 en 16 jaar) wordt gevraagd een hele lijst in te vullen, als ze bang zijn uitgehuwelijkt te worden, terecht merkte een deskundige op, na de eerste vraag genoemd te hebben, dat meisjes van die leeftijd, zo’n lijst niet gaan invullen. Voorts wordt meisjes, die met vakantie in het buitenland zijn en vermoeden dat ze uitgehuwelijkt gaan worden, te bellen met een 0900 nummer in Nederland…….. Je snapt werkelijk niet hoe wereldvreemd de idioten zijn, die zoiets bedenken……

Veel duidelijke analyses en je zou verwachten, dat tot slot van de uitzending, Aurangzeb met een duidelijk advies zou komen, maar nee hoor. Aurangzeb hield eventueel luisterende meisjes voor, dat zij voor advies het beste terecht kunnen bij oudere meisjes, waar ze niet eens aan toevoegde, dat dit meisjes zouden moeten zijn, die hetzelfde hebben meegemaakt en er goed uit zijn gekomen (en daardoor een goed advies kunnen geven)……..

Kan Aurangzeb eindelijk met het grofvuil mee? Alvast mijn welgemeende dank!

Zorgkosten rijzen de pan uit deel 1.085

Zorginstelling Cordaan, waarvan afgelopen woensdag een tehuis, wegens misstanden onder verscherpt toezicht is gesteld en die vorig jaar honderden medewerkers heeft ontslagen, betaalde haar directeur, Karel Verwey, de lieve som van € 560.000,–, in datzelfde jaar 2012!!!!!

Verder werd bekend gemaakt, dat zorginstellingen grote winsten maken.

Dit alles afgezet tegen het cliché dat de zorgkosten de pan uit rijzen.

Kan VVD stoephoer Schippers, die voornoemd cliché te onpas en te onpas uit haar vuile bek laat vallen en die intussen zoveel blunders maakte, die bovendien haar functie niet kan uitvoeren, nu eindelijk voorgoed op straat geschopt worden? Tegen een minimale uitkering en een verbod voor de rest van haar leven, nog ooit een bestuursfunctie uit te voeren.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank!

Lubbers en van Bommel over malle kernwapens

CDA oplichter en voormalig disfunctionerend premier Lubbers heeft in een interview gezegd, dat er op vliegveld Volkel 22 atoombommen liggen opgeslagen. Lubbers vindt atoombommen malle dingen, jammer dat hij dat niet vond ten tijde van zijn premierschap, toen liet hij de politie inhakken op demonstranten tegen deze kernwapens.

Je kan dus zeggen, dat Lubbers de maatschappij nog veel meer gekost heeft, dan tot nu toe al bekend was, al is dat in dit geval wegens de inzet van politie en de inlichtingendienst BVD (voorloper AIVD) en de militaire inlichtingendienst. Dan heb ik het niet eens, over de talloze actievoerders die vast hebben gezeten vanwege demonstraties en acties, tegen dit belachelijke en achterlijke wapentuig.

Lubbers is de zoveelste op rij, die na zijn politieke loopbaan, voor zijn dood nog even schoon schip maakt. Tijdens het werkzame leven hoeren, snoeren, sjoemelen en liegen, dan voor je dood tot inkeer komen, is dan ook niets anders dan een aflaat kopen voor het hiernamaals. Wat niet wegneemt, dat ik blij ben, dat de hufter eindelijk eens een keer eerlijk is. Hoe komt hij trouwens aan zijn wijsheid? Je mag aannemen, dat hij geen toegang meer heeft tot dit geheime dossier, waarin het aantal atoombommen wordt genoemd en dat ze daadwerkelijk op Volkel liggen opgeslagen, deze informatie moet hem dan ook door een klokkenluider zijn ingefluisterd!

‘Christelijk’ SP reserveofficier van Bommel werd in GMN vanmorgen (na het nieuws van 9.30 u.) gevraagd naar de uitlatingen van Lubbers. Natuurlijk is van Bommel het eens met de kwalificatie van die wapens door Lubbers (‘malle dingen’). De grote lobby voor de niet-straaljager JSF (waarvan de Chinezen nu zelfs de blauwdrukken hebben), wordt ook gevoerd, omdat de VS hun atoombommen alleen onder een VS jager willen zien. Van Bommel verwoorde dat zo: “de JSF is heel geschikt voor de atoombommen, die hier liggen………………” Ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hé van Bommel, die JSF is voor geen taak geschikt, die het toestel zou moeten kunnen uitvoeren, dat zou jij als defensiewoordvoerder, als geen ander, moeten weten!

Ik neem aan, dat van Bommel niet bedoelde, de JSF op te blazen met een atoombom!

Drugs, egoisme en geluk

Wordt het niet eens tijd, dat de dames/heren ‘deskundigen’ zich afvragen, waarom steeds meer mensen naar roesmiddelen grijpen, als ze al niet worden volgepropt met psychofarmaca? Veel gezeur over het gebruik van softdrugs, terwijl men over het gebruik van alcohol zo laconiek doet, alcohol de harddrug die zowel direct als indirect de maatschappij en het leven van velen, grote schade toebrengt. Nou ja behalve dan voor jonge gebruikers, zie de lachwekkende toevoeging in reclames voor deze harddrug*: ‘Nog geen 16, geen druppel! ….. ha! ha! ha! ha! Alsof dit bij de gemiddelde puber, ook maar de geringste twijfel zal oproepen en haar/hem zal weerhouden van alcohol gebruik, hoe dom moet je zijn? Bovendien wordt in die reclames een ‘hele berg lol’ getoond, waar de pubers dan niet aan mee mogen doen.

Eén ding is zeker, de huidige keiharde prestatiemaatschappij zorgt voor grote individuele ellende en depressies. Niet vreemd dus dat men steeds meer grijpt naar middelen, om de dagelijkse onmenselijke werkelijkheid te ontvluchten. Wat niet wil zeggen, dat sommige middelen, zoals softdrugs, mensen juist kunnen helpen de grote ‘ratrace’ te doorzien en zich te wapenen tegen de negatieve effecten van deze onzalige race, vandaar dat de overheid het gebruik van softdrugs zoveel mogelijk wil terugdringen, men heeft alles behalve behoefte aan kritische burgers, die zich niet zomaar in de luren laten leggen…….

Vandaar ook, dat men bij het ministerie van Volksgezondheid geen probleem heeft met het volproppen van kinderen met zwaar verslavende ‘geneesmiddelen’, als amfetamine tegen ADHD (en gerelateerde benamingen), of antidepressiva bij depressies…….

Het is de hoogste tijd, dat we groei en prestatie ten koste van alles, voorgoed inruilen voor geluk en goede gezondheid, dat zal hooguit ten koste gaan van de grootgraaiers, die bovendien de hele wereld steeds verder de stront in helpen, niet alleen de menselijke gezondheid en geest, maar ook de natuur en het milieu, en waarvoor? De paar jaar dat deze grootgraaiers leven, dat kunnen doen in zulke welstand, dat ze voor ‘hetzelfde geld’ in hun eentje, een gemiddeld arm land zonder problemen uit de stront kunnen trekken? Is dat het hoogst haalbare in dit leven? Wat een armoede!!

* Dat er nog reclame gemaakt mag worden voor de zwaar verslavende harddrug alcohol, is totaal onbegrijpelijk en een teken dat de overheid schijt heeft aan de gezondheid van haar burgers.

Muzikaal recept voor het strafrechtelijk vervolgen van belastingontduikers en het kaalplukken van ‘Horst Wessel’ van Baalen

De geneeskrachtige muzikale puinmand van jouw eigen blogdokter P. Pisser, geheel tot je dienst, luister mee en zie hoe je je zelfs zonder beeld kan vermaken in je eigen hersenpan, om na afloop verkwikt de wereld weer geheel en al aan te kunnen.

Nog geheel in hippie tooi start de dr. vandaag met Steely Dan en hun fenomenaal mooie debuut album ‘Can’t Buy A Thrill’, een mix van jazz/rock/funk/r&b en pop, wat wil je nog meer? Genieten natuurlijk!! Overigens voor de fanatieke fans het beste album van de Dan, maar daar ben ik (AP) het niet mee eens. Dan, nee die hadden we net, vervolgens dan, jezus AP, ouwehoer: The Residents (and Snake Finger) met “13th Anniversary Show’, jezus mensen klasse van de bovenste plank!! Vervolgens een album, dat ik zelf lange tijd niet heb gedraaid (voor publicatie probeer ik de recepten altijd uit): The Alan Parsons Project met ‘I Robot’, mooi album, maar toen het uitkwam werd het helemaal grijs gedraaid, waar je ook kwam. Maar het is best een mooi album. Zo een beetje in de stemming? Jean Michelle Jarre met ‘Rendez Vous’, een van de vele mooie albums van deze Franse elektronica tovenaar, god wat is dit sterk!!! We nemen een flinke stap in de tijd naar VCMG met het album ‘Ssss’ jezus christus is dit ff vcmgoed! Op deze schitterende elektronica sluit The Mars Volta mooi aan, met hun album ‘Octahedron’, volmaakt album van deze fantastische band met hun waanzinnige energie, ritmes en psychedelica, wahnsinnhaft! Tot slot en tevens hoofdgerecht de geluidsschilders van Yello met ‘You Gotta Say Yes To Another Excess’, een allemachtig mooi album van deze absolute meesters van de psychedelische muziek, uiteraard de remix met schitterende bonus!!

Nou dat was weer een maffe reis, of niet?!!!

Veel plezier!

Griekenland, de trojka eist afknijpen van de bevolking, maar is doodstil als het gaat om misdadige belastingontduiking

Kostas Vaxevanis is de Griekse journalist, die de zogenaamde Lagarde-lijst publiceerde, werd daarvoor vervolgd, maar de rechter sprak hem vrij, een uitspraak die de Griekse officier van Justitie aan z’n gore laars lapte. Binnenkort dient het hoger beroep tegen deze journalist, die niets anders deed, dan een lijst die bekend was in Europa, op het internet te publiceren (de media in Griekenland hadden geen belangstelling). Afgelopen zaterdagmorgen was Ingeborg Beugel te gast in de Kotsnieuwsshow (Radio1 na het nieuws van 9.00 u.), zij sprak meermaals met Vaxevanis, die zelfs met de dood is bedreigd en nu ondergedoken moet leven.

Voorgaande is toch godverdomme niet te geloven! De trojka, een orgaan dat ‘orde op zaken stelt’ in Griekenland, bestaat het IMF, een orgaan dat moest toegeven een fout te hebben gemaakt in de berekeningen, waardoor het grootste deel van de Griekse bevolking volkomen is uitgeknepen en nu in zware armoede moet leven. In diezelfde trojka ook de EU commissie, die naast aandringen op het uitknijpen van kaalgeplukte kippen (Griekse burgers), ook aandrong op het verkopen van staatseigendommen, zodat de hele rijken voor een appel en een ei zaken konden en kunnen kopen, die de Griekse burgers aan het hart gaan (verkoop bij executie levert in 99% van de gevallen geen drol op).

Waarom houdt deze vervloekte trojka de gore bek dicht als het gaat om het vervolgen van een Griekse burger, die niets anders deed dan een lijst van NB de directeur van het IMF, Lagarde, publiceren, waarin staat aangegeven wie er grootschalig misdadig belasting ontduikt in Griekenland, want dat is belastingontduiking, een grove misdaad, interesseert me niet, of dat nu wel of niet met regels is ingedekt.

Het is duidelijk, de gewone bevolking moet bloeden en de belastingontduikers worden ongemoeid gelaten, naast de superrijken, ook de Griekse bedrijven die de belasting in eigen land ontduiken in westerse landen, zoals Nederland.

Een grof schandaal en een teken dat we zowel in Europa als in ons eigen land, geregeerd worden door een stel harteloze, asociale, vaak misdadige psychopaten, die schijt aan de gewone mens hebben……..