Author: Willem Wachtmeester
Willem Alexander en Maxima hebben zich vandaag alweer in het zweet gewerkt
Rond een uur geleden liep het bezoek af, dat ‘onze’ waterkoning en zijn pampakoningin vanmorgen aan Gelderland brachten. Keihard werken, maar dat wordt dan ook vorstelijk betaald met ons belastinggeld. Een hele berg imbecielen, volgens de verslaggever van de NOS*, stonden er daar best wel veel van-, ja zelfs duizenden, langs de kant van de weg. Het kwam er niet erg vlot uit, dus de imbecielen belangstelling zal wel beneden verwachting zijn geweest. Het grootgraaistel werd heel modern ontvangen, er was zelfs een stel ‘volwassenen’ dat een ‘rap’ had gemaakt, zo leuk joh………… Natuurlijk was er een hele club kinderen, die geïndoctrineerd met oranje gif, zenuwachtig het e.e.a. moesten laten zien aan het stel, dat in de middeleeuwen thuishoort.
Uitgeput van al het geouwehoer vertrokken de belastingvreters paleiswaarts, om te genieten van een welverdiende rust, na deze onmenselijk zware inspanningen……..
*Echt kunstig hoe deze flip flink, Radio1-minutenlang wist te vullen met werkelijk niets van enig belang, wat een verspilling van belastinggeld!
Het is werkelijk niet te geloven, maar zojuist hoor ik in het Radio1 nieuws van 14.00 u., dat het grootgraaistel, na alle waanzinnige inspanningen in Gelderland, nu provincie Utrecht nog bezoeken, jezus wat zullen die 2 moe zijn vanavond!
Haatzaaiende berichtgeving i.z. een vreselijke moord
Ik berichtte er afgelopen week al een paar keer over: het ophitsen van de bevolking, na de verschrikkelijke moord op Marianne Vaatstra. Zoals de column van Pim Fortuyn in Elsevier, na dit gebeuren, waarin hij eigenlijk stelde dat de dader(s) in het asielzoekerscentrum gezocht dienden te worden (zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/pim-fortuyn-vergeten-feiten.html ). Toevallig stemde ik maandagavond af op Argos tv, waar dit ophitsen onderwerp was (toen ik inschakelde). Gerlof Leistra van Elsevier was aan het woord, ten tijde van de moord, blijkbaar een bons in dat bedrijf. Volgens Leistra gaat zo’n redenering heel simpel (de uitlating van Fortuyn, dat Friezen geen kelen afsnijden). Daar kan je achteraf vraagtekens bij zetten, aldus de hufter, maar anders lijkt het wel ‘in de doofpot stoppen’, als je niet kan zeggen, dat een asielzoeker het gedaan kan hebben………… Dat is godverdomme grof, jezus christus! Meneer draait het helemaal om en denkt dan zijn heel gore fikken in onschuld te kunnen wassen, ongelofelijk!
Maar ook Peter R. de Vries speelde een ‘mooie rol’ in deze, er was op een gegeven moment sprake van 2 mannen, die in het asielzoekerscentrum hadden ‘gewoond’, en dat onder hen de dader gevonden kon worden. Een Telegrof (!!!) journaliste zocht ‘t uit en kwam al snel tot de conclusie dat dit verhaal niet kon kloppen en publiceerde daarom ‘ook’ niet, maar niet onze Peter, die plaatste 2 foto’s van de mannen ,op het internet, waarna die foto’s overal op affiches verschenen…… De Vries wilde niet meewerken aan het programma, evenals de moeder van Marianne, die met de Vries samenwerkte, maar die valt niets te verwijten, zo’n verlies kan je niet vatten.
Jan Kriek van EenVandaag stapte ook in dit verhaal, waar niets van klopte en ook hij ging tot uitzending over, zonder te onderzoeken wat de dame van de Telegrof wel deed. Kriek verdedigde zich met de woorden dat hij alles ‘gecheckt en gedubbelcheckt’ had, mooie excuses, maar zoals de realiteit laat zien: een volledig lam excuus….. Wel wijst Kriek met z’n vieze vinger naar Justitie, die hem in het verkeerde spoor bevestigd zouden hebben!
Ach dit is nog maar één voorbeeld, waarin bepaalde media lekker meegaan met de ‘Nederlandse onderbuik’, en gelooft u maar niet, dat men bij de genoemde media, zal oppassen voor dergelijke haatzaaiende indoctrinatie, van veelal simpele geesten, die zaken niet kunnen doorzien. Dat geldt trouwens ook voor de Telegraaf, al was het in deze zaak, toch een keer anders!
Onno Ruding leest de les… zandzakken voor de deur!
Vanmiddag in Standpunt NL, de oud-minister van Financiën Ruding, CDA hufter de luxe, de man die zo geprezen wordt vanwege zijn bankiersbaantjes bij de Citibank en ABN Amro, waardoor hij als één van de hoofdverantwoordelijken kan worden aangewezen voor de huidige crisis en geprezen voor zijn functie bij het IMF, waar hij meehielp arme landen arm en afhankelijk te houden.
Weinig commentaar op het afbraakkabinet Rutte 2, als het aan Ruding ligt wordt er nog veel meer bezuinigd, want daar ontbreekt het dit kabinetsbeleid juist aan, volgens deze ‘christen’. De ploert durfde te zeggen, dat we in goede tijden maatregelen moeten nemen, om problemen in slechte perioden op te kunnen vangen. Weet u nog, het zoet en het zuur van de gemuteerde kleiaardappel Balkenende? Het werd na het zuur geen zoet, maar uiteindelijk zoutzuur voor het grootste deel van de bevolking, dat kwam bepaald niet omdat de kabinetten Balkenende deze grote groep in de watten legden……
Op een uitlating van een luisteraar, dat veel ellende te danken is aan ambtenaren, zei Ruding, dat dit onzin is, de politiek is verantwoordelijk en daar hebben de mensen zelf voor gekozen (nou daar kan ik nog wel een fikse boom over opzetten). Maar goed, dat zou zo kunnen zijn, alleen is die politiek verworden tot een verlengstuk van het aandelen- en marktkapitalisme, dus de echte macht ligt bij de banken, multinationals, intensieve veehouderij en organisaties als de bouwmaffia.
Die laatste, de bouwmaffia heeft het gore lef, spotjes uit te zenden, waarin het de burgers voorhoudt, dat de overheid de misère in de bouw moet oplossen, door grote projecten te financieren……. Dit alles, nadat deze ‘bedrijfstak’ via bouwfraude voor naar schatting meer dan een triljard euro heeft gestolen van de burgers en de overheid* in ons land, een fraudepraktijk die zoals de actualiteiten telkens weer laten zien, gewoon doorgaat…..
Niet genoeg bezuinigd? Terwijl er een aantal maanden geleden al 1,3 miljoen mensen in armoede leefden, waaronder 320.000 kinderen, dat aantal is sindsdien flink toegenomen. Maar dat is voor deze christen niet genoeg, het kan nog veel ‘beter…….’ Als mensen niets uitgeven, gaat het namelijk vanzelf beter met de bedrijven, jezus wat een gek! Ruding had als gesprekspartner de totale onbenul Jurgen van den Berg, dus voor lastige vragen en inzichten hoefde Ruding geen angst te hebben
* Waarmee die burgers feitelijk dubbel gepakt zijn, naast het feit, dat ook deze fraude heeft gezorgd voor de veel te hoge huizenprijs……
en: ‘Ruding (CDA, o.a. ex- Citibank) leest Nederland de les en wil meer armslag voor de banken……‘
en: ‘Onno Ruding (CDA): salarissen normeren is gevaarlijk……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘
en: ‘Ruding alweer over een mank schuldenpaard getild‘
en: ‘Ruding alweer over een mank schuldenpaard getild 2‘
en: ‘Ruding: ‘de burger wil hervormingen…….’ ha! ha! ha! ha! ha!‘
Jurgen ‘jahaha’ van den Berg heeft moeite met woorden
De presentator van het NCRV programma Lunch (Radio1 van 12.15 tot 14.00 u.), Jurgen van den Berg, had het vanmiddag in zijn programma over het programma ‘Ronflonflon’ van Wim T. Schippers. Van den Berg kondigde een fragment uit dat programma aan, met daarin een student, die studie deed naar het programma, maar er volgde een fragment met de dichteres Wilhelmina Kuttje junior. Van den Berg zat al met een rode kop achter de microfoon, en gaf als commentaar, dat Wilhelmina in het fragment voorkwam, “met dubbel ‘t’ geloof ik”, het is duidelijk dat van den Berg het woord ‘kutje’ niet uit zijn belachelijke ‘jahaha’ bek kan krijgen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Zeg Jurgen, kom jij eens hier, jij gaat je knapzak pakken, en je zorgt dat je morgen in Vorkoeta bent, begrepen van den Berg?!
Waddenzee bodemdaling door gaswinning is naar verwachting, slaapt u vooral rustig door!
De daling van de Waddenzee is na 6 jaar gaswinning binnen de verwachtingen, zo maakte de NAM vandaag bekend. Met andere woorden: niets aan de hand, Precies wat de NAM jarenlang durfde te zeggen over de gaswinning op het vasteland van Groningen, uitlatingen, die de NAM intussen heeft teruggenomen, na de steeds heftiger wordende aardgasbevingen en veel grotere verzakkingen dan ooit verwacht, het gaat daar dan ook om een periode van zo’n 50 jaar gaswinning, i.p.v. de 6 jaar onder de Waddenzee…………..
Videla in het geheim begraven
Vandaag werd bekend gemaakt, dat Videla, de Argentijnse oud-dictator, massamoordenaar, beul, verkrachter en ontvoerder, op 23 mei jl., in het geheim werd begraven op een privé kerkhof in het plaatsje Pilar.
Zo kunnen de anti-fascisten niet zeuren over het eventuele bezoek van de vader van ‘onze’ pampakoningin Maxima aan die begrafenis, of bijvoorbeeld een krans uit naam van de familie Zorreguieta, of het eerbetoon dat deze vuile smeerpijp van de katholieke kerk ontving tijdens zijn begrafenis. Videla onderhield niet voor niets, naast vriendschappelijke banden met de Zorreguieta’s, ook hartelijke betrekkingen met de huidige paus Bergoglio.
En zo kan onze zwaar disfunctionerende premier Rutte weer rustig slapen, nadat hij eerder zei, dat het eventuele bezoek van de vader van Maxima aan deze begrafenis, zijn eigen zaak zou zijn. Alsof het normaal is, dat je anno 2013 nog een koningshuis hebt, met als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl een koningin, wiens vader fascist is en bovendien wordt verdacht van medeverantwoordelijkheid voor verdwijning en marteling van mensen. Nee daar hebben wij als burgers van dit land, niets mee te maken, godgloeiendegodverdomme!!!!!
Muzikaal recept voor een menselijke behandeling van vluchtelingen en een totaal van Rossem verbod voor de media
Een nieuw recept met oude, maar uiterst geneeskrachtige muziek (ook nieuwe muziek hoor, de dokter’ loopt te zeiken) ter lering, de vermaak en de opstandinge, voldoet joewen wenschen!
Dr. Pisser kwam op zijn fiets aangestormd en je zag het van verre aankomen, een duideljk geval van hippietitus, grote kralenkettingen en een dikke joint in z’n hoofd: als eerste Love met het slbum ‘Forever Changes’ prachtige muziek van deze band en hun bijzondere muziek, een psychedelische kruising tussen folk en rock, geheel en al geweldig. Bij het volgende album zal de dr. wel hebben gegniffeld: de band Swans, met het album ‘Children of God’, waanzinnig mooi donker wave album van deze geweldige band, wonderlijk genoeg mooi aansluitend op het album van Love. Zoals de titel al doet vermoeden flink wat kritiek op religie. Met dank aan en groet voor Rens en Peter. Over duister gesproken: The Doors met LA Woman’, jezus wat mooi, onlangs overleed de toetsenist van deze band: Ray Manzarak, zoals zijn naam werd uitgesproken! Ha! ha! ha! Toch jammer dat de band na de dood van Morrison geen successen boekte, The Doors was niet alleen Jim Morrison, dus ter ere van Manzarak dan maar!!! Hier een link naar het het nummer ‘No Me Moleste Mosquito’ van Manzarek: http://www.youtube.com/watch?v=-GiD6XBsc2M , niet duister, maar wel mooi hè! Ook niet vies van duistere muziek: Tom Waits met ‘The Black Rider’ godverdegodver wat ontzettend mooi!! Alsof je muziek en teksten hoort van Kurt Weill en Bertolt Brecht, ongelofelijk goed! Daar sluit Beck weer mooi op aan, 2013 Beck jaar! Vandaag o zusters en broeders met het godlovend album ‘Mellow Gold’, en laten we nu in stilte dank zeggen voor dit hemels geschenk!! Dank joe o heer der herenberen en als je nu dacht, dat er wel een album van Ween, of Morfine zal volgen, heb je ‘t mis, de wegen van de dokter zijn al net zo ondoorgrondelijk als die van de heer der fantasieën, dus nu: Moby met ‘Animal Rights’, tot slot van deze wonderlijke reis. Veel plezier en je kent het devies van de dokter, laat je niet koeioneren, hup er tegen aan!!!
Ray Manzarek 1939-2013
EU, de onmetelijke lamheid van een mislukt project
Op 5 mei jl. bereikte mij het bericht nog eens, dat je in het vervolg geen 50 euro meer hoeft te spenderen aan een jachtvergunning op Malta. Gevolg i.p.v 6.000 jagers, zijn er nu zo’n 9.500 jagers op trekvogels. De regels die aan de jacht gesteld worden, kunnen niet gecontroleerd worden door de 16 (!!!!!!!) agenten, die daarvoor zijn vrijgemaakt.
De betreffende EU commissie had niets anders te zeggen op dit bericht, dan dat ‘men de situatie nauwlettend in de gaten houdt……’ Dat terwijl er al zeker 20 jaar lang, telkens weer door natuurbeschermingsorganisaties wordt gewezen op de bijzonder negatieve gevolgen van die jacht en de smerige manier, waarop e.e.a. meestal plaatsvindt…
Het zoveelste bewijs, dat de EU een lamlendig instituut is, dat niet eens op 1 vaste plaats kan vergaderen, laat staan dat de EU ook maar in staat zou zijn, de huidige problemen aan te kunnen pakken. De hoogste tijd een punt achter dit mislukte experiment te zetten, er zijn al veel te veel miljarden verspild aan dit onzalig, peperdure sprookje!!
Carla Kiburg over te ontslaan bankmedewerkers
Gistermorgen stemde ik mijn radio rond 9.10 u. af op Radio1 en ‘viel’ in een gesprek over de bankmedewerkers, die de komende jaren ontslagen zullen worden. Een vrouw legde alle oorzaken voor die komende ontslagen uit (‘outsourcen’, het sluiten van kantoren en meer werk doen met minder mensen), de manier waarop dit werd verteld, deed mij veronderstellen, dat dit een woordvoerster van de bankensector was. Ik donderde bijna van m’n stoel, toen ik hoorde, dat deze ‘dame’ van de FNV bankensector was, Carla Kiburg………
Zie hier de FNV nieuwe stijl, ofwel de FNV als onderafdeling van de PvdA….
Alsof het godverdomme normaal is, dat banen worden verplaatst naar het buitenland, terwijl diezelfde banken met miljarden aan belastinggeld op de been zijn gehouden.