Het leek de christenbroeders Knekel en Flink afgelopen dinsdag wel een goed plan, god’s eigen rentmeester, de Groningse CDA paardenbeffer, natuurvernietiger en lobbyist van de intensieve martel veehouderij, Bleker uit te nodigen, nu zij op de plek van Pauw&Witteman zitten. De arme man is ook zo verguisd en heeft zo z’n best gedaan om god’s erfgoed in goede staat achter te laten, dat hij wel een christelijk schouderklopje kan gebruiken, godgloeiendegodverdomme!!!
Author: Willem Wachtmeester
Timmermans ‘legt het wapenembargo uit…..’ ha! ha! ha! ha!
PvdA vissenbek en onbenul de luxe Timmermans was afgelopen dinsdag te gast in Nieuwsuur, waar hij het besluit tot het wel/niet leveren van wapens aan Syrië ‘uitlegde’ aan Twan Huys. Binnen 24 uur was Timmermans houding tegen levering van wapens aan Syrië veranderd, van beslist geen EU wapens naar Syrië, in tekenen van een akkoord, waarmee Groot-Brittannië en Frankrijk naar goeddunken wapens kunnen leveren aan de rebellen in datzelfde Syrië. Syrië, een land in oorlog, een land, waar ‘we’ volgens EU en VN regels geen wapens aan mogen leveren, maar volgens zijne leeghoofdigheid Timmermans de 1ste, blijft het wapenembargo wel degelijk van kracht (???? … behalve, als Frankrijk en GB het zat zijn…. Een dergelijk akkoord zou unaniem besloten moeten zijn, dus wordt niet alleen een EU regel met voeten getreden, maar zit Timmermans in feite hardop te liegen, immers hij blijft volhouden, dat hij tegen wapenleveringen is en dat het EU embargo, geen wapens te leveren aan conflict gebieden in stand blijft, dat is een uiterst vreemde interpretatie van het wapenembargo, die dan ook nergens op slaat. Als je niet zou weten, hoe leeg het hoofd van Timmermans is, zou je denken, dat’ie knettergek is geworden (hij is zo dom, dat gekte uitgesloten is, al geniet hij als een klein kind van zijn nieuwste speeltje: ministertje spelen). Timmermans probeerde weer eens wat krom is recht te lullen, helaas is dat in de praktijk onmogelijk en zal krom, voor altijd krom blijven. En Twan Huys? Niets, die leest braaf de vraagjes voor en mag dat onderbreken met van te voren afgesproken ‘kritische’ vragen-……… De lul verdient een bats belastinggeld, maar is dan ook heel ‘professioneel’ volgzaam, zoals dat tegenwoordig gebruikelijk is bij de ‘kritische’ Nederlandse media…………..
Wil iedereen nu eindelijk ajb niet meer afstemmen op die dikke lul Jensen? Het kan intussen toch niemand meer ontgaan zijn, dat hij een waardeloze suffe show presenteert? Alvast mijn dank!
Sylvester Eijffinger wil ambtenarenapparaat verder inkrimpen
Hoogleraar Eijffinger van de universiteit van Tilburg, de universiteit, die regeringsbeleid over het algemeen klakkeloos volgt, stelde dat er flink bezuinigd kan worden, door het ambtenarenapparaat in te krimpen, lees ambtenaren te ontslaan. Als ‘goed’ voorbeeld noemt het huftertje het ministerie van Financiën……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De ‘hoogleraar’ denkt zeker, dat iedereen dom en blind is, met een geheugen, dat teruggaat tot een dag of 2. Net na alle ophef over toeslagen fraude en de gigantische belastingontduiking door bedrijven en particulieren, dat opgeteld rond de 50 miljard per jaar moet liggen. De belastingambtenaren trokken aan de bel, daar zij bij groot vermoeden van fraude niet mogen onderzoeken, vanwege te weinig mankracht, schijnbaar lullen die uit hun nek, als je het aan Eijffinger vraagt…..
De overheid moet niet sturen, maar faciliteren, aldus Eijffinger, dus laat de fraude maar lekker zitten en facilitair de bedrijven met kennis, zodat ze het gunstigste belastingparadijs kunnen kiezen voor hun bedrijf, misschien kunnen we zelfs wat belastingambtenaren in belastingparadijzen stationeren, zodat die de Nederlandse belastingontduikers van dienst kunnen zijn…..
Hetzelfde wat betreft de inspecties door de overheid, zoals die op de intensieve veehouderij, of gevaarlijke stoffen, wegbezuinigen, niet meer sturen op voedselveiligheid en/of het veilig wonen en veilig werken met gevaarlijke stoffen, maar de bedrijven faciliteren op het gebied van het ontduiken van de grote ‘regeldruk……’
Jezus wat een enorme poepzuiger, die Eijffinger!
Muzikaal recept voor het terughalen van de honderden miljarden die de bouwmaffia heeft gestolen en voor een ministerie van Volksgezondheid, dat echt actie onderneemt tegen ongezond voedsel
Jouw eigen blogdokter, de bijzonder hooggeleerde dr. P. Pisser heeft in zijn muzieklab een uiterst geneeskrachtige mix van muziek gebrouwen, geniet er van!
De dokter loopt nog steeds met een lading kralenkettingen rond, vandaar: The Incredible String Band met ‘Wee Tam and The Big Huge’, een zeer matig album van deze Schotse hippieband, dat ‘incredible’, geldt zeker voor een aantal nummers van het eerste deel van dit dubbelalbum, zeker geen klassieker, maar toch net iets meer dan een leuk tijdsdocument. Met dank aan Johan van der Wielen. Zeker een klassieker is het album ‘Forrever Changes’ van Love, jezus op een lek houtvlot, is dit godver de godver ff goed?!! Met een cover van het eerste nummer: ‘Alone Again Or’ had de band Calexico een paar jaar geleden nog een hit. Geweldige folkrock met een sterk psychedelisch luchtje. Arthur Lee, de voorman van de band, is in tegensteling tot de meeste hippies, niet ‘verzakelijkt’ en wel trouw gebleven aan zijn idealen, tot zijn dood een paar jaar geleden. Het liefst de remix pus mooie bonus. Goed aansluitend: Kissing Thd Pink met het album ‘Naked’, psychedelisch synthshit van top kwaliteit, genieten piepels!! We blijven aansluiten: Freur met ‘Doot Doot’, waanzinnig mooie psychedelica uit de 80er jaren, machtig sterk piepels! Daar weer mooi op aansluitend: het album ‘Retro’ , muziek rechtstreeks uit de sterrenstad op aarde: Baikonoer’ van Gods Own Medicine, heftig goed mensen! Over ruimte en tijd gesproken: The Orb met deel 2 van ‘Adventures Beyond The Ultraworld’, potverdepielekens, is dit godvergeten goed he?! Dit was weer een prettige trip van dr. Pissers eigen ruimtereisbureau, veel plezier verder!
Rutte op hol en de EU wil bloed zien in 2014
Nadat hij zich publiekelijk belachelijk had gemaakt met z’n ‘koop nu aub een auto, plus een molensteenhuis’, moest hij een paar dagen geleden ook nog even kwijt aan het VVD congres, dat zijn huidige kabinet één van de beste is, sinds 1945 Je zou bijna denken dat Rutte de kabinetten van vissenkoppen* Colijn, van voor de oorlog, nog beter vindt, dan zijn desastreuze afbraakkabinet. Welnu, wat betreft de cijfers is hij aardig goed op pad: -een record aantal werklozen van meer dan een miljoen (de echte cijfers), -1,3 miljoen mensen die in armoede leven, waaronder 320.000 kinderen….,, -een top aantal faillissementen, -de kinderomvang, die voor meer dan bijna 50% is uitgekleed, -invaliden, chronisch zieken en ouderen die verkommeren en tot slot: de economie al 2 jaar in recessie (zonder gegoochel met rekenmethodes), nee Rutte is goed op weg als het gaat om het evenaren van de ‘prestaties’ die Colijn neerzette. Het is jammer dat zijn kabinet de euro niet kan devalueren, anders zou de vergelijking compleet zijn. Maar in dit geval hoeft hij niet, zoals Colijn deed, aan de gulden standaard vast te houden, dat doet de EU wel voor hem. De EU is maar wat blij, dat de euro lekker hoog staat, dan blijven de schulden van de Zuid-Europese schuldenlanden ook lekker hoog en verkoopt de EU maakindustrie zo min mogelijk, dat is namelijk goed voor de economie…….
Gistermorgen moest onze blunderkampioenpremier Rutte kwijt, dat hij de bevindingen van de EU Commissie deelde en dat hij dit al enige weken wist. Wedden dat z’n adviseur z’n tong bijna afbeet, uit angst, dat Rutte een paar maanden zou zeggen, wat natuurlijk ‘iets’ dichter bij de waarheid is en dat zou betekenen, dat Rutte al ten tijde van het afsluiten, van het o zo geprezen ‘ zaligmakende’ Sociale Akkoord, eh ik bedoel natuurlijk Asociaal Akkoord, wist dat de cijfers niet zouden verbeteren en de bezuinigingen wel degelijk door zouden gaan!!
Het maakt de ‘bewindslieden’ zoals Rutte dan ook geen ene bliksem uit, dat we volgend jaar nog maar 2,8% begrotingstekort mogen hebben. De eerste.bewindslieden lieten al horen, dat de huursector maar eens flink aangepakt moet worden, ja je bent kwaadaardig, of je bent het niet! De EU Commissie had het over de huizensector, doelend op de gigantische lawine aan hypotheekschuld, die dreigend boven Nederland hangt. Maakt niet uit, de ‘dames/heren’ politici vertalen dat ‘huizen’, onmiddellijk in ‘huren’, ach ja, komt omdat de andere EU leden onze taal niet spreken……….
*Van vissenkoppen kan je nog heel goed een lekkere soep maken, aldus mw. Colijn in de jaren 30 op de trappen van het Binnenhof, tegen de hongerende bevolking.
Wim Pijbes heeft geen last van plaatsvervangende schaamte
Grootgraaier Pijbes, directeur van het Rijksmuseum, was afgelopen zondag te gast in Buitenhof. Daar besprak hij een artikel uit de Harold Tribune over lichaamsdelen van mensen, die in potten bewaard worden, soms al sinds een paar honderd jaar, maar ook hele lichamen en schedels uit de voormalige koloniën. Er is een groeiende groep mensen, die willen, dat die lichaamsdelen eindelijk, verbrand, dan wel begraven worden en de lichamen of schedels van mensen uit voormalige koloniën, zouden teruggeven moeten worden. Pijbes had flink wat goor lef en noemt voornoemde ‘museumstukken’ trofeeën……’ ha! ha! ha! Het is geschiedenis aldus het huftertje, dus houden wij in stand, wat men toen normaal vond, maar wat alles behalve normaal was en nu al zeker niet is, jezus wat een gek! De idioot zou zelfs films uitzenden, als die ooit nog eens gevonden worden, met daarop nazi-voorlichting, aangaande de vergassing van Joden, Sinti en Roma, homo’s enz, met ‘levende beelden’ uit die vreselijke, duivelse nazi-werkelijkheid.
Pijbes? Die zou zich pas echt op z’n gemak voelen in de VOC tijd……..
De bouwmaffia maant de overheid aardbevingsbestendig te bouwen
Als het gaat om schaamte, ben je bij de bouwmaffia volkomen aan het verkeerde adres. Nadat deze bedrijfstak voor meer dan een triljard heeft gestolen van de burgers en de overheid, durft het tuig nu openlijk met de vieze vingers te wijzen, naar de overheid, als het gaat om de malaise in de bouw. Zo was er gisteren een door de bouwmaffia georganiseerde samenkomst in Delft, waar ‘aardbevingsbestendig bouwen’ het onderwerp was. Diverse sprekers maanden de overheid, regels aan te passen en bij toekomstige bouwprojecten de verplichting op te nemen aardbevingsbestendig te bouwen. dat is namelijk nog veel meer kassa voor de dames/heren grootgraaiers.
Vanmorgen hoorde ik over deze bijeenkomst op BNR (na 10.30 u.). Na dit onderwerp volgde een reclameblok, dat begon met een huppelkut van het Groningse onderdeel van de bouwmaffia. Zij maakt de burgers duidelijk in een spotje, dat hun overheid, geen snars doet aan onderhoud van scholen en nieuwbouw van scholen. M.a.w. pak uw hooivork, trek op naar Den Haag en eis een peperduur designschoolgebouw voor uw kroost! Dat dit alleen kan met uw belastinggeld, vertelt het takkewijf er niet bij, belastinggeld waar de bouwmaffia wel weg mee weet, in het buitenland op een geheime rekening!
Schippers heeft schijt aan uw gezondheid en de stijgende zorgkosten
Hoorde zojuist in het nieuws, dat VVD stoephoer Schippers niet van plan is wettelijke maatregelen te nemen, om het gebruik van zout aan maxima te binden. Daar is de sector zelf goed toe instaat, aldus zou hare kwaadaardigheid gereageerd hebben (zie ook: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/zout-of-hoe-ondernemend-nederland-met.html ). Zoals u in het bericht met bovenstaande link kan lezen, heeft de sector de laatste jaren, juist extra zout toegevoegd aan bepaalde levensmiddelen, terwijl er al jaren wordt aangedrongen op vermindering van zout gebruik in levensmiddelen, dit geeft al voldoende aan, dat er van de ondernemers niets verwacht hoeft te worden.
Schippers heeft zo’n grote bek over de stijgende zorgkosten, maar iets simpels doen, waardoor de volksgezondheid minder belast kan worden, is te veel gevraagd. De desastreuze gevolgen van overmatig zout gebruik zijn meer dan voldoende bekend (hoge bloeddruk en gevolgen voor hart, nieren, enz), maar actie van de verantwoordelijk minister komt er niet. Met andere woorden, Schippers is deels zelf verantwoordelijk voor de alsmaar stijgende zorgkosten en staat intussen tot ver over de knieën in het bloed, vanwege haar grote wanprestaties.
Hetzelfde geldt overigens ook voor het gebruik van suiker, waar stevia een meer dan uitstekende vervanger voor is, dat bovendien gunstig werkt tegen de groei van het aantal diabetes gevallen, en aangetoond een gunstig effect heeft op bestaande diabetes gevallen. Dat is bekend op het ministerie, maar Schippers en haar ambtenaren dienen liever de belangen van de ‘suikerbaronnen, frisdrankfabrikanten, enz…..’
Over de bezuinigingen van Schippers gesproken: kan iemand uitzoeken, wat de extra eigen bijdragen in de geestelijke gezondheidszorg aan extra kosten en suïcides heeft opgeleverd?
Liesbeth van Tongeren ziet nog genoeg financiële ruimte bij huurders
Vanmiddag in Standpunt NL de stelling, dat het terecht is, dat huiseigenaren meer moeten gaan betalen voor slecht geïsoleerde woningen, dat is namelijk leuk voor huiseigenaren, die het water al aan de neus staat….
Van Tongeren van GroenLinks eh, ik bedoel AsgrauwRechts, stelde op een gegeven moment, dat huurders best meer mogen betalen voor een goed geïsoleerde woning. Natuurlijk heeft dit takkewijf met een riant inkomen, niet in de gaten, dat de huurders keer op keer worden gepakt met huurverhogingen (zelfs de laagste inkomens mag dit jaar een huurverhoging van 4% worden opgelegd!), bovendien betaalt het grootste deel van de huurders zich al scheel aan een huis, dat nog niet een derde van die huur waard is……..