Nike textielarbeiders protest door politie de kop ingedrukt

In het Radio1 nieuws van 15.00 u. het bericht, dat de Cambodjaanse politie een protest van vrouwen heeft neergeslagen, vrouwen die in een textielfabriek tegen een slavenloon, kleding voor Nike maken. Duizenden vrouwen hadden een weg geblokkeerd uit protest tegen hun werkomstandigheden en huisvesting. Bij de gewelddadige actie van de politie raakten zeker 23 vrouwen gewond en volgens een vakbondswoordvoerder, verloor een zwangere vrouw als gevolg van dit geweld haar kind…….

Kan er iemand ajb een boycotactie beginnen tegen merken als Nike? Het is godverdomme al jaren bekend, dat het één grote puinbak is in deze industrie en het kan directies als die van Nike blijkbaar geen ene sodemieter schelen, dat hun producten op een dergelijke mensonterende manier worden geproduceerd……….

Krakers worden gehekeld door de Volkskrant

De Volkskrant liet vandaag weten, dat de krakers van de Ubica-panden in Utrecht, hun ‘goodwill’ bij de burgers hebben verspeeld, met hun acties, tegen een dreigende ontruiming…………… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Welke ‘goodwill?’ Die zogenaamde goodwill is al jaren niet meer aanwezig bij de bevolking, die over krakers alleen nog leugens en verdraaide feiten te horen kreeg, in o.a. de Volkskrant. Als gevolg van deze anti-kraakpropaganda in de media en een zware lobby van de bouwmaffia (inclusief speculerende makelaars en banken), werd in de Tweede Kamer, in 2010, de antikraakwet aangenomen……….

Urine van zwangere vrouwen, of het Nederlandse ondernemerschap anno 2013

Urine van zwangere vrouwen wordt al jaren ingezameld ten behoeve van vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen. Vandaag werd bekend gemaakt, dat van een groot deel van de ingezamelde urine, een middel wordt gemaakt, dat de vruchtbaarheid van varkens verbetert………… ha! ha! ha! ha! ha! Denkt u daar maar aan als u uw volgende ontbindende stuk big of varken op uw bord hebt liggen……

Het maakt tegenwoordig niet meer uit waar je het over hebt, ondernemers besodemieteren op grote schaal de burgers en worden daarbij geholpen door de opvolgende regeringen, die inspecties tot ver onder het minimum hebben teruggebracht, sterker nog, men wil deze diensten nog verder uitkleden! Zie hier: Nederland anno 2013,, waar een groot aantal ondernemingen zich  ‘maatschappelijk verantwoord’ durven te noemen!!!!!!!

Verantwoordelijke politieke partijen? VVD, PvdA, CDA, PVV, D66 en CU!

Plasterk en de kinderen op de Nederlandse Antillen, die veelal in beroerde omstandigheden opgroeien

Wat velen al jaren wisten, dat de mensen op de meeste Caraïbische eilanden in grote armoede leven en de zorg voor hun kinderen dus ook zwaar te wensen overlaat, is ook doorgedrongen tot Unicef. Dit, hoewel er waarschijnlijk genoeg grote witte schenkers aan Unicef te vinden zijn op de Antillen, witte Nederlandse belastingvluchtelingen, die door de bemoeienis van Nederland, op de Antillen net iets meer dan 10% belasting betalen. Dat belastingregime is door Nederland met hulp van VVD Obersturmbannführer Kamp per 1 januari 2011 geïmplementeerd, ook hielp de Nederlandse regering de rijke witte Nederlandse belastingvluchtelingen, hun geld te verkassen naar een ander belastingparadijs, dan de Antillen, daar per diezelfde datum het bankgeheim op de Antillen verviel…. Zo min mogelijk belasting betalen, wil niet zeggen, dat deze misdadige hufters, de buitenwereld niet keer op keer, vervuld van smerige trots tonen, dat ze ‘bijzonder’ veel aan het goede doel geven, dat ze daarmee ook weer aftrekposten voor de belasting creëren, vertelt dit tuig er natuurlijk niet bij………..

Het is toch godverdomme ongelofelijk zoals Nederland jarenlang met deze ‘overzeese gebiedsdelen’ omging en hoe de steenrijke Nederlanders daar hun plicht tot het fatsoenlijk betalen van belasting ontduiken, terwijl de nazaten van Nederlandse slaven, daar nog steeds gekoeioneerd worden en meestal in diepe armoede leven…….

Vanmorgen liet Plasterk zich over deze zaak uit in GMN (Radio1 na 9.30 u.). Het ‘leuke rode’ PvdA hoedje begon onmiddellijk te zeggen, dat er ook veel goed gaat op de Antillen, als het om kinderen gaat, die volgens  Unicef veel meer dan andere kinderen geconfronteerd worden met: misbruik, mishandeling, honger, armoede, een slechte gezondheid en slechte scholing (inclusief veel spijbelen). Plasterk had het gore lef te stellen, dat de kinderen op de Antillen het relatief goed hebben, vergeleken met andere Caraïbische eilanden, althans anders kan je zijn woorden niet interpreteren. Wel vindt hij dat het huiselijk geweld op de BES eilanden (Bonaire, Sint Eustatius en Saba) een probleem is. Tot twee keer toe moest Plasterk lachen, het gaat hier dan ook om futiliteiten………. Fijn ook, dat Plasterk met z’n gore graaivingers durfde te wijzen naar de minister van Volksgezondheid (de naam Schippers noemde hij niet) en de minister van Onderwijs (de naam Bussemaker kwam eveneens niet uit zijn relativerende kop) en tot slot de minister van Justitie (ook hier noemde hij Opstelten niet). Plasterk zelf is er alleen voor de coördinatie tussen voornoemde bewindslieden, wel liet hij nog even fijntjes weten, dat er al veel gebeurd, maar het is een zaak van lange adem, daar komen de woorden van Plasterk op neer, alsof dit probleem eergisteren een aanvang nam…….. Over 3 weken gaat Plasterk in overleg met de overige eilanden, sinds kort ‘zelfstandige landen……’ ha! ha! ha! ha! Ach, het gaat maar om gekleurde kinderen van, 3e klas burgers, dus over 3 weken, of 6, of 7, wat maakt ‘t uit…..!!!

Met de kinderen van de rijke witte Nederlandse belastingvluchtelingen, gaat het prima, daar zorgen de ouders zelf wel voor! Denk daarbij nog even aan de moordenaar Joran van der Sloot, hem ontbrak het aan niets in zijn jeugd, maar zijn vader was dan ook officier van justitie op Aruba…….

Vindt u het gek, dat deze Antilliaanse kinderen, die Unicef noemde, op latere leeftijd heel dik de schijt hebben aan de Nederlandse ‘waarden en normen?’ Ik niet!!!

En de genoemde Nederlandse ministers? Die maken deel uit van het disfunctionerende, afbraakkabinet Rutte 2 en hebben allen intussen meer dan voldoende bewezen, dat ze hun werk volkomen ondermaats uitvoeren, en in plaats van de Nederlandse bevolking te dienen, hun eigen belangen behartigen, door ondernemend Nederland op alle mogelijke manieren in de watten te leggen, ja zelfs de georganiseerde misdaad heel goede diensten bewijzen, dit alles tegen het vooruitzicht van een beloning op een later tijdstip, u weet wel een overbetaalde directeurspost hier, of een ‘mooi’, dik betaald commissariaat elders……..

Muzikaal recept ter ondersteuning van het geheugen, zeker als het om gore streken van politici en ondernemers gaat

Dr. Pisser’s supergeneeskrachtige recepten blog, staat je ter zijde, of het nu goed of slecht met je gaat, met de recepten van dr. Pisser heb je altijd plezier, bovendien werken ze bevorderend voor het geheugen!!

Als eerste vandaag The Band met ‘Music From The Big Pink’ het geweldige eerste album van deze 60er jaren groep. Het lijkt soms wat zeikerig, maar let op! Het is uiterst krachtige muziek met een vreemd luchtje!! Nu heeft die ouwe lul Pisser het goed te pakken hoor, hier zet hij het album ‘Psychedelic Pil’ van Neil Young in, een artiest die in dezelfde tijd, als The Band bekend werd en nog steeds verdomd mooie muziek maakt, zoals je op dit album kan horen!! Rock? Malfunkshun met ‘Return To Olympus” schitterende rauwe klassieke rock, altijd een beetje linke stijl, maar met genoeg enthousiasme en energie, plus vreemd psychedelisch luchtje, is dit best groots! Over rauw gesproken: The Jon Spencer Blues Explosion met het album ‘Plastic Fang’, jezus en een manke hond, wat is dit lekker! Dit vraagt om Beck zal de dr. hebben gedacht, dus ‘Odelay’ nog eens, het is niet voor niets ‘2013 Beck jaar!!!’ Waarom? God mag ‘t weten,  maar nu staat Fred Frith geprogrammeerd, omdat het o.a. een geweldige gitarist is? Maakt ‘t uit, hier zijn album ‘The Top Of His Head’, geluidscollages, door een magisch landschap, jezus wat is dit goed!! Dat was het voor vandaag,

veel plezier!!!!!

Pim Fortuyn, vergeten feiten

De zo bejubelde Fortuyn, die de weg plaveide voor de fascist Wilders en zijn beweging, deed nogal eens ‘onconventionele’ uitlatingen. Zo maakte hij er geen geheim van, dat hij ‘darkrooms’ bezocht en daar het liefst Marokkaanse jongens neukte. “Leuk’ als je weet, dat de grootste fans van Fortuyn, die nog verliefd spreken over ‘onze Pim’, dezelfde mensen zijn, met een wel heel grote bek over pedofilie…..

Gisteren in Argos, kwam Fortuyn ook nog even ter sprake: in de tijd dat hij nog columns schreef, publiceerde hij zo’n column, waarin hij stelde dat Friezen geen kelen doorsnijden. In deze column beschreef Fortuyn de moord op Marianne Vaatstra. Fortuyn stookte hiermee de plaatselijke bevolking in Friesland en de latente fascisten in heel het land op tegen de asielzoekers, die gehuisvest waren in de buurt, waar Marianne op zo’n vreselijke manier werd vermoord. Bijkomend effect: elke asielzoeker in ons land, werd met de uitlating van Fortuyn, in het verdachtenbankje van deze fascisten geplaatst…… Intussen weten we, dat een ordinaire Friese boer verantwoordelijk was voor deze moord, naast het feit, dat er in Friesland wel wat meer mensen door ‘het afsnijden van kelen’ zijn vermoord, voordat dit Marianne Vaatstra overkwam…..

U weet vast wel welke westerse ideologie gebruik maakt van dergelijke haatzaaiende praatjes……

Eenzame ouderen, hun aantal zal dramatisch toenemen door voorliggend kabinetsbeleid

Deze week weer veel vrome praatjes van politici over het (alweer terugkerende) bericht, dat een groot aantal ouderen in Nederland in eenzaamheid leeft. Als de plannen van dit onzalige, afbraakkabinet doorgaan en ouderen straks afhankelijk zijn van de liefdadigheid van kinderen, vrienden, buren en kennissen, zal dit als effect op eventuele mantelzorgers (anders dan familie) hebben, dat ze wel zullen uitkijken nog contact te maken met ouderen. Immers als je weet, dat jouw contact met een patiënt  of hulpbehoevende oudere, kan leiden tot ‘vrijwillig verplichte’ hulp aan die oudere of patiënt, dit op zeker voor velen een reden zal zijn, dat contact te verbreken. Uit vrije wil zou hulpverlening geen probleem zijn, maar als dit verplicht wordt gesteld, zal blijken dat men de mantelzorg en de spaarzame contacten, die veel ouderen nu nog hebben, snel om zeep zal zijn geholpen. Met andere woorden, de plannen van Rutte 2, zullen zorgen voor nog veel meer eenzame ouderen, zoals het beleid van dit kabinet heeft gezorgd voor een record aantal werklozen (meer dan 1 miljoen, zonder goocheltrucs), een record aantal faillissementen, 1,3 miljoen Nederlanders die in armoede leven (inclusief 320.000 kinderen en dit zijn oude cijfers), een economie, die al 2 jaar in recessie is (2 jaar, als je alweer het gegoochel met rekenmethodes achterwege laat)………

Toch goed hè, dat zogenaamde liberalen en socialisten met dergelijke verfoeilijke ideeën op de proppen durven te komen……….

Nog steeds blij dat u PvdA, of VVD stemde?

Benschop, de PvdA directeur van Shell, timmert nogal aan de ‘duurzame weg……’ 2

Afgelopen dinsdag berichtte ik al over Benschop, die aan iedereen die het maar horen wil, uitlegt, dat Shell eigenlijk een heel duurzaam bedrijf is (zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/benschop-de-pvda-directeur-van-shell.html ). Van radio naar tv studio, het smeerpijp baasje zit niet stil, zo was hij 13 mei jl. te gast bij Pauw&Witteman, waar hij alweer volop de kans kreeg zijn oliegesmeerde praatjes te houden. Hoewel hij het liefst het woord olie niet meer hoort, gas is het devies, u weet wel, dat gas dat Shell Nigeria met miljoenen kubieke meters heeft afgefakkeld. Wij werken aan schone brandstoffen, het doel is over een paar jaar 50% van fossiele brandstoffen uit gas te laten bestaan, aldus zijn de woorden van Benschop samen te vatten. Shell is al ‘goed’ op weg naar die doelstelling, vraag dat maar aan de milieuorganisaties in de VS, die zich verzetten tegen schaliegaswinning door Shell. Hoewel Benschop eerder stelde zich niet in de schaliegaswinning discussie in Nederland te willen mengen, moet hij nu wel een vette schaliegas-scheet kwijt. Maar pas nadat Witteman stelde, dat Benschop’s partij toch de PvdA is, “Ik weet niet of dat nog zo is?”, zo stelde het oude wijf Witteman. Trouwens er zijn wel heel wat PvdA bonzen, die voor Shell hebben gewerkt, Benschop is er wel blij mee, dat hij het andersom deed, dus eerst de politiek en pas daarna een loopbaan bij Shell, daarmee aangevend, dat hij nog steeds lid is van deze neoliberale partij.

Schaliegaswinning: Benschop durft te stellen, dat de schaliegaswinning door Shell in de VS ‘schoon’ gebeurd, evenals die in de Oekraïne en China, daarmee proberend draagvlak te creëren  voor deze vuile en dure winning van fossiele brandstof. Hiermee mengde deze hufter zich wel degelijk in de discussie, die hier wordt gevoerd, hij zal wel door de aandeelhouders van Shell terecht zijn gewezen, zoals grootaandeelhouder Beatrix, die vinden, dat Shell ten behoeve van hun investering, alles moet doen hen een zo hoog mogelijk rendement te bezorgen. Benschop had het gore lef te stellen, dat de chemicaliën die Shell gebruikt voor schaliegaswinning weer uit de bodem worden gehaald, de vrijkomende methaangassen zal hij ook wel afvangen met z’n zakdoek…….

Tot slot wordt Benschop nog gevraagd naar de jokkebrokken van Echte Energie, die verklaarden, dat er veel vragen bij geleverde groene energie gezet kunnen worden. Het gebruikelijke bla bla geruststellingsverhaal, niets aan de hand en nog een open deur over zonne-energie  Geen vragen van het suffe stel P&W over waarom Shell een paar jaar geleden uit de zonnne-energie ontwikkeling stapte. Natuurlijk was er afgesproken niet te veel te zeiken, dus geen vragen over prijsafspraken, al had Benschop eerder al aangegeven, dat er geen prijsafspraken zijn en dat de diverse soorten olie anders geprijsd zijn….. En nee hoor, het is puur toeval dat we allemaal zo ongeveer hetzelfde berekenen aan de pomp, zou je benschop nog kunnen toevoegen….

Draai hierna maar een paar nummers van de Huilende Rappers jokkebrokken, keihard graag!!

Muzikaal recept voor de definitieve verwijdering uit de media van flapdrollen als Wielaert en van Weezel en voor een overheid, die eindelijk het belang van alle burgers gaat dienen

Weer een bijzonder geneeskrachtig recept van de recalcitrante dokter, die als pionier in 1980 al wees op de gunstige effecten van (goede) muziek op de geest, m.n. op dat deel van de hersenen, dat zorgt voor afstomping en berusting. Met de therapie van blogdokter P. Pisser kan je geest er weer jaren flink tegen aan, zonder berusting en afstomping!!

Eerste ingredient: Between met ‘Silence Beyond Time’, waanzinnig mooie wereldmuziek uit 1979 van Duitse makelij! Een kleine 20 jaar later bracht Fred Frith, een van de grootste geluidslandschapsschilders, een muzikant en meestergitarist, die zijn sporen bovendien op bijzonder veel albums van andere artiesten achterliet, dit album ‘Eye to Ear’  uit. Het labum is soms verontrustend, dan weer bijzonder rustgevend, maar in alles meer dan geweldig! Over oren en verontrustend gesproken, geef je hersenen een opsodemieter met het album ‘End Of An Ear’ van Robert Wyatt, zijn eerste soloalbum van zeker toentertijd ongekende grootte! Met dank aan Johan van der Wielen (en groet natuurlijk). Door met het album ‘Red Snapper’ van de gelijknamige band, een compilatie en afscheidsalbum met daarop een paar nooit eerder uitgebrachte opnames en live opnames, die nooit eerder werden uitgebracht, volmaakte muziek!!!! Dan, zusters en broeders, echt pas daarna, spelen wij gezamenlijk het volprezen album ‘Silent Recoil – Dub System One’ van bashogepriester Bill Laswelllllll, jezus wat godvergeten mooi!!! Vervolgens ‘Tonus music labor research result LIVE VOL. 2’, een schitterend live album van Don Li en zijn vrienden, Zwitserse jazz van het allerhoogste niveau, zak maar onderuit en laat ‘t over je heen spoelen! Vreemd maar hier staat dat de echte fanaten nog de EP ‘Elegantly Wasted’ van INXS mogen afspelen, ach ja dokters wegen zijn ondoorgrondelijk!!!

Veel plezier!!!!!