Wim Pijbes over het koningsstel

De ‘hoofddirecteur’ (ja ze hebben er daar wel een paar) van het Rijksmuseum in Amsterdam, de man met vele petten, Wim Pijbes was zondag te gast in Buitenhof. Hier noemde hij o.a. een foto van het toen nog aanstaande suffe koningsstel W.A. en zijn pampaprinses Maxima. De foto is zo mooi en goed, omdat je W.A. en M. op een voetstuk ziet staan, voornaam, ‘glamour’, maar ook zo gewoon en menselijk, aldus deze ‘kunstkenner’. Zie je een foto waar het stel prominent in een grote ruimte staat, met op 3 plaatsen livreien in beeld, die erbij staan alsof ze standbeelden zijn….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, Pijbes je hebt helemaal gelijk, heel gewoon en menselijk! Pijbes weet het op een gegeven moment niet meer en op ADHD niveau lullend, heeft hij het er dan over dat ze niet gewoon zijn, ja wel gewone mensen, maar toch niet gewoon…….

Wat een over een enorme kamelendrol getilde zak, die Pijbes en dat is godbetert hoofddirecteur van het Rijksmuseum……….

Trouwens wat een woord, dat ‘livrei’: “zeg jongen, wat doet jouw vader? Nou meneer, die is Livrei van Willem Alexander. Zo jongen en wat moet hij daar zoal voor doen? Mijn vader veegt bijvoorbeeld de billen van de koning, want dat kan hij nog niet zo goed, zegt papa”.

Peter R. de Vries bedreigd door Holleeder

Gistermorgen in GMN (Radio1 na 10.00 u.) Peter R de Vries over de bedreiging aan zijn deur, door Holleeder. De Vries vertelde dat Holleeder duidelijk in de war was en ‘grof verbaal geweld’ gebruikte, terwijl ‘zijn’ vrouw van alles, op korte afstand, getuige was, dat laatste noemde de Vries wel 3 keer. Holleeder heeft intussen zijn excuus aangeboden voor het gebeurde.

De Vries zou moeten begrijpen, dat je als misdaadverslaggever, met mensen te maken hebt, die zoals hij in het geval van Holleeder aangaf, in de war kunnen zijn en dan net als ieder ander wel eens over de schreef kunnen gaan. Dit had hij ‘zijn’ vrouw moeten vertellen voor hij met haar trouwde.

Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken, dat de Vries wel erg blij was met dit gebeuren, de aandacht voor hem was weer even helemaal ‘top’. Misschien moet de Vries de volgende keer Holleeder in zijn huis uitnodigen, als hij zo overduidelijk ziet, dat de man in de war is, zoiets breekt het ijs en aangifte is dan totaal overbodig, evenals het zoeken van de media met dit bericht……..

Ethiopische hongernood van 2010-2011, eiste niet 130.000 maar minstens 260.000 doden

In het Radio1 nieuws van 01.00 u. vannacht, het bericht dat een onderzoek naar de hongersnood in Ethiopië stelt, dat deze hongersnood dubbel zoveel slachtoffers eiste, dan eerst geschat (deze hongersnood heerste overigens in de hele Hoorn van Afrika), de uitkomst van dit onderzoek spreekt van 260.000 i.p.v. 130.000 slachtoffers. Volgens de onderzoekers is het grote aantal slachtoffers te danken aan het bijzonder traag opgang komen van hulp uit ‘westerse’ landen, bovendien zorgden de ‘goede’ gelovige islamieten van al-Shabaab, dat veel van de hulpgoederen de hongerende bevolking niet bereikten, dat was namelijk de wil van allah……. Aan dat laatste konden westerse regeringen natuurlijk niets doen, zij waren veel te druk met het brengen van democratie en vrijheid in Irak en Afghanistan plus het opbouwen van die landen, middels zware bombardementen en het winnen van ‘hart en geest’ van de burgers in die landen, door willekeur, ontvoeringen, martelingen, executies en het beschieten van o.a. onschuldige burgers. Dit alles heeft intussen geresulteerd in een burgeroorlog in Irak en hetzelfde kan je van Afghanistan zeggen, met de zekerheid, dat de militante Taliban in Afghanistan aan de macht zal komen, zo gauw het westen dat land heeft verlaten………. In Afghanistan zijn overigens wel successen geboekt, nadat de opiumproductie plat lag onder de Taliban, is de productie nu weer naar ongekende hoogte gestegen en de ‘warlords’, die daar schathemelrijk van worden, zijn afgeladen met westerse wapens, echt een waanzinnig succes………

Wielaert, traangas en infantiel gelul, gesteund door broodschrijver Mak

De belachelijke zak Wielaert had het gisteren in Lijn 1 over het verschil tussen de kroning van Beatrix in 1980 en die van nationaal waterhoofd Willem Alexander nu. Iets verstandigs uit z’n bek kan je niet verwachten, hij kondigde het programma aan met een meer dan belachelijke, ellenlange, infantiele inleiding, waarin hij vertelde dat het traangas van 1980 nog in z’n ogen prikt en waar een ‘oranje zonnetje’ een keer of drie werd genoemd. Niet dat hij meedeed aan de rellen, nee de zak zag het van grote afstand, hoe je dan last kan krijgen van traangas is mij een raadsel, maar ja de kwast verzint ze waar je bij staat en hij denkt daarmee nog interessant te zijn ook. Ook aanwezig broodschrijver Geert Mak, die de rellen in 1980 een steeds terugkerende kladderadatsch noemde, deze woorden waren genoeg om van zender te veranderen, heb al een veel te hoge bloeddruk door alle misselijkmakende oranje propaganda en had geen zin om de onzin analyse van Mak aan te horen, aangaande het verschil in de gebeurtenissen nu, in vergelijking met die van 1980. Hoorde de enorme droplul Wielaert nog net zeggen, dat links achter het koningshuis staat in tegenstelling tot rechts, van zoveel dommigheid krijg ik spontane braakneigingen, gadverdamme!

Uw Azijnpisser feliciteert u met de nieuwe koning en koningin, niet alleen beiden kind van een fascist, maar daar bovenop een imbeciel op de troon, nogmaals van harte!

Muzikaal recept voor mensen die een hoge bloeddruk ontwikkelen door de algehele oranje propaganda en hysterie

De nu,  in een grote rood stralende rookwolk gehulde dr. Pisser bezorgde vandaag het volgende geneeskrachtige recept, ter ondersteuning van mensen die schijtziek worden van het achterlijke middeleeuwse sprookje, dat zinloos miljoenen aan belasting kost, dat met monarchie wordt aangeduid en waarvoor morgen een belachelijk ritueel wordt uitgevoerd in Amsterdam.

Het leek de dokter zaak een extra sterk recept te geven, een psychedelisch recept met veel paddenstoelen wel te verstaan. Als eerste: ‘110 Below’ een waanzinnig mooie verzamelaar en zoals de regelmatige gebruiker van deze recepten weet: een mooie verzamelaar is niet lelijk.. ha! ha! ha! Een verzamelaar met namen als Squid, Brian Eno, Muslim Gauze, Future Sounsd Of London, Urban Dance Squad, Anton Fier e.a., schitterend piepels! Het album ‘Leftism’ van Leftfield sluit hier naadloos op aan, jammer dat deze mensen maar zo weinig muziek onder deze naam hebben gemaakt, want het is godallemachtig sterk! (zelfs zonder hulpmiddelen is dit uiterst sterke psychedelica, zet de muziek nog maar eens wat harder, als je ‘schoon’ bent (maar nooit je buren tot last zijn!). Dit vraagt om het album ‘Laika Come Home’ van Gorillaz Vs. Space Monkeys, waanzinnig goede remixes van vroeg Gorillaz werk, genieten piepels! Het kon niet uitblijven, dr. Pisser komt nu met het album ‘No Protection’ van Massive Attack v. Mad Professor, potverdepielekuttekens wat is dit sjkit’r’nd!!! Nog zo’n geweldig album: Recycler met ‘AlphaBhangraPsychedelicFunkin’ ‘, een waanzinnige psychedelische energiezetpil voor je oren! Wat dacht je verder van Thievery Corporation met ‘The Richest man In Babylon’, godverdekloten zijn die lui goed of niet?!!! Tot slot van deze uiterst geneeskrachtige trip: Younger Brother (van Shpongle..) met ‘Vaccine’, alsof je The Westcoast Pop Art Experimental Band hoort gemixt met Sigur Rós, met een fikse dosis lsd achter de kiezen, meer dan volmaakt! Als je je hierna niet helemaal krachtig en opgevrolijkt voelt, moet je nog maar eens opnieuw beginnen, net zo lang tot je genoeg kracht hebt gevonden, om je kont tegen de krib te gooien en het niet langer te pikken dat je gekoeioneerd en belazerd wordt, belazerd door winkeliers, dienstverleners, het grootste deel van de media, banken, verzekeraars, gekoeioneerd in veel gevallen door je baas, of docenten, bestuur van je dorp, stad, provincie en landelijke overheid, want die laatste groep, waar de meeste politici toe behoren zijn nu eenmaal de grootste volksverlakkers die er rondlopen, lui die vaak bijzonder korte lijntjes met maffia-achtige organisaties hebben, onbeschaamd lobbyen, zelfs voor organisaties, die openlijk schijt hebben aan het welzijn van de mens en deze politici streven maar twee belangen na: macht uitoefenen over jou en zoveel mogelijk geld binnengraaien. Schijt aan het belastinguitvretende, sjoemelende koningshuis had je al, anders was je al niet tot hier gekomen met lezen…. ha! ha! ha!

Alles geheel afspelen en op ABN!

Veel plezier!